CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
lovely_pink 25 ani
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 48 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Dacia 1320 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4 5 6 ... 8
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Am gásit o piesá intre cele primite odatá cu masina : Este un scut de electromotor mult mai mare decát ptr ADacie ,....o fii ptr aro ? Sau Tractor ? Este Teleprecizia, scrisá pe ea .....de la ce o fii ?

dacia 1320 gásit piesá intre cele primite odatá masina este scut mult mai mare decát ptr adacie

64.6KB


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:


Altá intrebare : Motorul cu pricina (adicá 1.6 ) cu carbirator dublu corp , exista si in varianta cu pompá de benziná pe bloc si delcoiu pe bloc ?

Da, alea 1600 pe carburator, fabricate intre 1995 si 1999, au delcou clasic si pompa de benzina. Doar  din 1999 au aparut primele motoare pe injectie fabricate pana in 2004.
Dar din 1999 incolo, atat cele 1400, cat si cele 1600 au trecut pe injectie.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

Am gásit o piesá intre cele primite odatá cu masina : Este un scut de electromotor mult mai mare decát ptr ADacie ,....o fii ptr aro ? Sau Tractor ? Este Teleprecizia, scrisá pe ea .....de la ce o fii ?

Asta pare sa fie de Aro 24.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
speedking640
Membru Senior

Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 358
Delcou se poate pune și pe motorul de injectata,  este un capac de plastic pus acolo sa astupe gaura !

_______________________________________
-Dacia,the best of the best !-

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

tot planetare ...... cum le-oi deosebi intre ele ?      

Alea doua de culoare mai deschisa, care au capetele strunjite, sunt de la 5 trepte.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

speedking640 a scris:

Delcou se poate pune și pe motorul de injectata,  este un capac de plastic pus acolo sa astupe gaura !

Doar ca nu are rost sa modifici un motor Euro2 in NonEuro, sa renunti la sistemul de injectie si catalizator. Apoi vei avea probleme la ITP.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
speedking640
Membru Senior

Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 358
Au fost ambalate cu scotch care nu am avut timp sa-l dau jos, si se mai observa pe panouri, sunt ambele scrumiere, pe cealalta nu am pozat-o

_______________________________________
-Dacia,the best of the best !-

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

ydaniel a scris:

Planetara lunga are 66cm,cea scurta 65.Exista cutii in 4 tr cu planetare scurte.
Motorul de 1,6 carburatie are delcou si pompa benzina pe bloc.Pompa nu are retur.

Pompa nu are retur, ca are carburatorul Solex retur. La fel ca la Oltcit. E aceasi carburator infect si instabil, ca la Oltcit. Solex de rahat!
Cat m-am chinuit cu Solexurile alea infecte pe Oltcit, Dacia 1600 si Nova, extrem de instabile si greu de reglat. Apoi se deregleaza singure si o iei de la capat.
Trebuie pus o galerie de admisie de R12 TS si pus un Weber 32 DIR dublu corp.
Dar se poate modifica si galeria de admisie originala ca sa pui Weber 32 DIR, in loc de Solex, doar trebuie dus la un strungar sa mute prezoanele in alta pozitie.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

speedking640 a scris:

Au fost ambalate cu scotch care nu am avut timp sa-l dau jos, si se mai observa pe panouri, sunt ambele scrumiere, pe cealalta nu am pozat-o

Am vázut pozele, mai putin canturile (táisul ) sau muchia de jos a fetelor de usi, nu vád insá nicáieri mánerele ? Cu alea ce-or fii ? Cum se prezintá ? Poze se poate ? In pret ati zis cá sunt incluse si mánerele usilor .As fii curios sá le vád .
De asemenea ati spus cá eventual aveti 3 usi biune .......
As fii curiso sá le vád si palea


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
donoarea ....

dacia 1320 donoarea ....

49.2KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
pod pedalier de 30 de ani Renault ....

dacia 1320 pod pedalier ani renault ....

37.9KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1320 tot

46.4KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1320

48.6KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1320

48.6KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1320

39.1KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
lonjeron stg

dacia 1320 lonjeron stg

39.3KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1320 tot

30.8KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Tabla de 30 de ani tratatá conform standardului de protectie anticorosivá de acu 30 de anii ...

dacia 1320 tabla ani tratatá conform protectie acu anii ...

30.8KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
scuze ptr postarea dublá ...

dacia 1320 scuze ptr postarea dublá ...

40.6KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
prag de 30 de ani .....bineánteles Renault !

dacia 1320 prag ani renault

31.6KB

Modificat de cv2adi (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
motoring
Membru Activ

Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 127
Ce chestie, cum au fost in stare francezii sa construiasca masinile alea iar noi n-am avut nici vopsea sa punem pe ele  !  Ma cutremura starea in care se afla masina asta , noroc ca Adi este angrenat de multa vointa si bunavointa, tot respectul !!!!!

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

motoring a scris:

Ce chestie, cum au fost in stare francezii sa construiasca masinile alea iar noi n-am avut nici vopsea sa punem pe ele  !  Ma cutremura starea in care se afla masina asta , noroc ca Adi este angrenat de multa vointa si bunavointa, tot respectul !!!!!

Nici o grijá colega, iti multumesc frumos cá m-ai ajutat in achizitionarea masinii, oricum e ea ....eu bánuiam deja pe baza pozelor trimise de tine cá va fii masiv de lucru la ea, asa cá nu-ti fá nici o grijá ! Am eu Flex de cojocul lui !
Azi am pregátit si bucátit Renaultul, mai departe, si la tot pasul má mir de starea in care se aflá ( atentie , masina e la dezmembrári, a stat 10 ani intr-o curte )!!!!!!
Deci atát atentia si minutiozitatea cu care au fost asamblate aceste masini in Franta, denotá o anumitá responsabilitate tehnologicá , ceea ce la noi foarte rar exista.Dar sá nu uitám cá in Frnata exista economie de piatá, produsul finit trebuia sá fie vandabilá , fiindcá nu se astepta 5 ani ptr un singur tip de masiná ci exista si consurentá.
Deci ....... atentie la detalii si calitate.

dacia 1320 motoring scris:ce chestie, cum fost stare francezii masinile alea iar noi n-am avut nici

47.1KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1320 tot

51KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1320

36.8KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Fotografie sub fusta bordului .Ct de grijuliu sunt fixate firele electrice, pe toate muchiile de tablá sunt aplicate apárátori de plastic ptr prevenirea scurt.circuitului .....

dacia 1320 fotografie sub fusta bordului .ct grijuliu sunt fixate firele electrice, toate muchiile

45.9KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
mai indeaproape ....  

dacia 1320 mai ....  

41KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Nu s-a táiat nici o conductá electricá, nu am rupt nici in plastic, interesant cá aceste material desi au fost supuse acelorasi conditii de temp , nu s-au casat nici in 30 de ani ...

dacia 1320 s-a táiat nici conductá electricá, rupt nici plastic, interesant aceste material desi

47.7KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
detaliu cutie de ventilatie sub bord si cleme de fixare a conductelor electrice ....invcredibil la 30 de ani dupá iesirea pe poarta fabricii

dacia 1320 detaliu cutie ventilatie sub bord cleme fixare electrice ani dupá iesirea poarta fabricii

31.6KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
suruburile de fixare ale bordului in stálpul A incastrate in locasurie de plastic INTACTTE chiar si dupá 30 de ani ...

dacia 1320 suruburile fixare ale bordului stálpul incastrate locasurie plastic intactte chiar dupá

40.3KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
regalrea lungimii fascicolului luminii farurilor, perfect functional ....

dacia 1320 regalrea lungimii luminii farurilor, perfect functional ....

48.7KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1320 tot

56.6KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
orificiile de ventilatie sunt putin diferite de dacie, insá nici urmá ca apa sá fii intrat pe undeva ....

dacia 1320 orificiile ventilatie sunt putin diferite dacie, insá nici urmá apa fii intrat undeva

38.8KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
sistemul de clape ptr incálzire scos intr-o bucatá .....in perfectá stare

dacia 1320 sistemul clape ptr incálzire scos intr-o bucatá .....in perfectá stare

81.3KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot el

dacia 1320 tot

84.2KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
radiatorul de incálzire idem

dacia 1320 radiatorul incálzire idem

75KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1320 tot

74.5KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
aerotermá se roteste fárá nici cel mai mic zgomot, pe cánd la mine in Daciana, scoate un muget prelung de vacá páná se incálzeste dupá care rámáne un táráit continuu de greieri .....  

dacia 1320 aerotermá roteste fárá nici cel mai mic zgomot, cánd mine daciana, scoate muget prelung

42KB

Modificat de cv2adi (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
locasul ......cu mastic de 30 de ani perfect etans ....

dacia 1320 locasul ......cu mastic ani perfect etans ....

32.3KB


pus acum 9 ani
   
iulica89
Membru Activ

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 179
Salut Adi!
Acum am citit topicul tau si sunt impresionat atat de starea in care se afla renaultul, cat si de starea in care se afla dacia(cu toate ca sunt impresii opuse). La capitolul usi poti achizitiona usi de dacia papuc fata cu manere tipul nou, iar pe spate usi de break(daca intr-adevar caroseria este pe baza de break) tot tipul nou(CN4), decupezi partea cu clantele(10 cm inaltime pe 20 cm lungime) si astfel poti adapta inchizatorile de CN1-pentru 160 lei eu zic ca ar merita efortul pentru toate cele 4 usi-dezechipate. La partea fata a caroseriei (contraaripile fata) le poti pastra pe cele de renault, si sa schimbi doar ochelarii metalici, primele modele fiind realizate cu contra-aripi tip vechi. Lampile de iluminat numarul de inmatriculare sunt de pe daciile cn 2,3,4 berlina, si alte cateva repere mai coincid...
Din caroseria de dacie nu cred ca va ramane decat oala amortizorului dreapta fata+placutele de aluminiu cu seriile aferente.

Modificat de iulica89 (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

iulica89 a scris:

Salut Adi!
Acum am citit topicul tau si sunt impresionat atat de starea in care se afla renaultul, cat si de starea in care se afla dacia(cu toate ca sunt impresii opuse). La capitolul usi poti achizitiona usi de dacia papuc fata cu manere tipul nou, iar pe spate usi de break(daca intr-adevar caroseria este pe baza de break) tot tipul nou(CN4), decupezi partea cu clantele(10 cm inaltime pe 20 cm lungime) si astfel poti adapta inchizatorile de CN1-pentru 160 lei eu zic ca ar merita efortul pentru toate cele 4 usi-dezechipate. La partea fata a caroseriei (contraaripile fata) le poti pastra pe cele de renault, si sa schimbi doar ochelarii metalici, primele modele fiind realizate cu contra-aripi tip vechi. Lampile de iluminat numarul de inmatriculare sunt de pe daciile cn 2,3,4 berlina, si alte cateva repere mai coincid...
Din caroseria de dacie nu cred ca va ramane decat oala amortizorului dreapta fata+placutele de aluminiu cu seriile aferente.

Mersi mult Iulica ptr sfaturi si observatii, intr-adevár starea daciei este mai mult decát ingrijjorátoare , si sunt nevoit sá má apuc de traforat amnbele masini....
Asa cum ai spus Renaultul, este intr-o stare miraculoasá dacá am in vedere faptul cá e mai bátráná cu 10 ani decát dacia si a fost tot o masiná neglijatá, tinutá in vánt si ploaie, si nu s-a deteriorat nici pe jumátate ca Dacia.Asta inseamná respectarea tehnologiilor de fabricatie, intocmai aici se vede rezultatul.
Multumesc mult ptr idee, usi de 1310 am 4 bucáti impecabile doar cá trebuie sá má apuc de traforat locasurile clantelor in mod identic celor descrise de tine mai sus.
Deci dacá nicicum nu ggásesc 4 usi de cn 1 rámáne varianta orei de traforaj ..
N-am stiut cá primele modele de 1320 aveau contraarilile vechi pe interior, inseamná cá pot lása cele de Renault .....
Asta imi usureazá mult lucrárile, deci atunci voi pástra oala dreapta fatá , restul vine de la renault ......
Dacá eventual dai de o pozá despre cn 1 compartiment motor cu contraaripile de dacia, nu má uita.
Mersi incá o datá      


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Azi a fost tinichigiul meu la fata locului si am consultat posibilitátile de refabricare a masinii , si am inteles cá trebuie sá cumpár multe elemente de tablá, care se gásesc diun ce in ce mai greu , si unele care nu mai sunt accesibile le voi táia de pe Renault ....n-am incotro !

Modificat de cv2adi (acum 8 ani)


pus acum 9 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
Daca masina parcurge doar 1000km pe an poti lasa linistit cutia in 4tr. Ar putea fi mai silentioasa cutia asta de renault fata de una in 5tr de dacia.

pus acum 9 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176

cv2adi a scris:

Azi a fost tinichigiul meu la fata locului si am consultat posibilitátile de refabricare a masinii din cele 2 epave ....
Faptul trist este cá podul pedalier la Renaultuluzi care este intact si virgin, fárá urme de ruginá , ar fii mare pácat de traforat, sudat, ars, fiinsdcá dupá aceea in scurt timp va rugini ...
Toatá podeaua incepánd de sub bord, páná la oalele telescoapelor spate este absolut intact, de asemenea pregurile interioare si mijloc .
Ca atare se naste intrebarea : Meritá sá traforez oala cutiei, sá-i pun una ptr 5 viteze, sau s-o las asa si va rámáne cu 4 viteze ?????
Tinichigiul mi-a zis cá nu meritá atincá podeaua asta intactá, ar fii pácat de ea, toate izolatiile si anbtifonul de fabricá le are, ca atare el nu s-ar atinge de ea in locul meu.
La o cutie cu 4 trepte (am cutia ei originalá Renault )cu planetarele Glaentzer aferente, si motorul mic de 1.3 sau transformat in 1.4 cred cá tot mai are spor la drum .......
Ce párere aveti ? Ce sá fac ? Astept opiniile voastre, voi ce ati face in locul meu.Sá avem in vedere si faptul cá masina va parcurge maxim 1000 km pe an ......         

Pai ce tinichigiu' lu' peste prajit ii ala daca nu sudeaza ca rugineste? Credeam ca meseriasi din astia numai la noi gasesti, dar se pare ca nici vecinii astia nu-s cu mult mai breji. Daca stie ce are de facut si mai ales curata si izoleaza bine astea-s povesti de adormit copiii...


_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

tavi_dacia1100 a scris:


cv2adi a scris:

Azi a fost tinichigiul meu la fata locului si am consultat posibilitátile de refabricare a masinii din cele 2 epave ....
Faptul trist este cá podul pedalier la Renaultuluzi care este intact si virgin, fárá urme de ruginá , ar fii mare pácat de traforat, sudat, ars, fiinsdcá dupá aceea in scurt timp va rugini ...
Toatá podeaua incepánd de sub bord, páná la oalele telescoapelor spate este absolut intact, de asemenea pregurile interioare si mijloc .
Ca atare se naste intrebarea : Meritá sá traforez oala cutiei, sá-i pun una ptr 5 viteze, sau s-o las asa si va rámáne cu 4 viteze ?????
Tinichigiul mi-a zis cá nu meritá atincá podeaua asta intactá, ar fii pácat de ea, toate izolatiile si anbtifonul de fabricá le are, ca atare el nu s-ar atinge de ea in locul meu.
La o cutie cu 4 trepte (am cutia ei originalá Renault )cu planetarele Glaentzer aferente, si motorul mic de 1.3 sau transformat in 1.4 cred cá tot mai are spor la drum .......
Ce párere aveti ? Ce sá fac ? Astept opiniile voastre, voi ce ati face in locul meu.Sá avem in vedere si faptul cá masina va parcurge maxim 1000 km pe an ......         

Pai ce tinichigiu' lu' peste prajit ii ala daca nu sudeaza ca rugineste? Credeam ca meseriasi din astia numai la noi gasesti, dar se pare ca nici vecinii astia nu-s cu mult mai breji. Daca stie ce are de facut si mai ales curata si izoleaza bine astea-s povesti de adormit copiii...

Tavi dragá ! Odatá cu sudura, metalul se deterioreazá, supus unui tratament termic, arde carbonul din compozitia metalului , si cu timpul, acest loc care a fost supus unei asemnea interventii prezintá o muult mai mare afinitate espre oxidare si deteriorare .
De aceea si la fabricile de automobile se sudeazá doar in puncte, nu pe toatá lungimea imbinárii a douá suprafete metalice.
Insá oala respectivá din podea dupá cum vád eu face parte integrantá din podea, deci s-a presat odatá cu podeaua .
Ca atare, ptr a o inlátura, trebuie decupatá toatá, ( neexistánd doar puncte de sudurá care se pot gáuri cu bormasina ) si dupá aceea trebuie resudatá pe toatá circumferinta ei deterioránd o buná suprafatá de podea care in 30 de ani a reusit sá scape fárá urmá de ruginá tocmai datoritá respectárii tehnologiei de protejare a suprafetei in fabricá .
Inainte sá vorbesti sau sá te manifesti in acest fel mai intái studiazá o lucrare de restaurare ( nu cárpácealá ) pe net sau oriunde se face un lucru fondat tehnologic si conform unui proces, si apoi sá-ti dai  cu párerea, in termeni mai selecti dacá poti.
Sper cá nu Te superi ptr atentionare , este din spirit colegial, cu gándul si intentia de a Te inváta sá profesezi sau sá practici aest nobil hobby al nostru in sensul cát mai bun posibil ptr a avea satisfactii profesionale in loc de esecuri si nervi
 

Modificat de cv2adi (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Raul90 a scris:

Daca masina parcurge doar 1000km pe an poti lasa linistit cutia in 4tr. Ar putea fi mai silentioasa cutia asta de renault fata de una in 5tr de dacia.

Da, asta va rámáne solutia finalá, incá nu am avut sansa sá exploatez  de o cutie francezá ....care schimbá uimitor de fin si exact treptele .Chiar am rámas plácut surprins ....  


pus acum 9 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

cv2adi a scris:


Multumesc mult ptr idee, usi de 1310 am 4 bucáti impecabile doar cá trebuie sá má apuc de traforat locasurile clantelor in mod identic celor descrise de tine mai sus.
Deci dacá nicicum nu ggásesc 4 usi de cn 1 rámáne varianta orei de traforaj ..


Se potrivesc usile de 1310? Am citit pe aici pe undeva ca 1320 ar fi pe platforma de break, eu personal nu cunosc modelul, iar din cate stiu eu break-ul are usile din spate mai lungi decat berlina.


Un anunt gasit intaplator, omul bate campii ca e noua caroseria dar pare sa nu fie atacata de rugina, oricum e o caroserie CN1 sau mai noua.


Modificat de AdyC (acum 9 ani)


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Da, interesant anuntul respectiv, eu cred cá este totusi folositá, dupá multitudinea culorilor elementelor de pe ea, si a contraaripii stg fatá pe care s-a scurs vopseaua aplicatá din abundentá cu pensula  .....
Poate fii fárá ruginá insá nu cred sá fie nouá .....
 


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
S.a dezbrácat si Monsieur Louis Renault ......

dacia 1320 s.a dezbrácat monsieur louis renault ......

43.7KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1320 tot

45KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1320

49.7KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1320

43.9KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1320 tot

32.7KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Cum se dá jos sárrácia asta de pompá centralá de fráná fiindcá de toba asta mare vacumaticá nu am acces la surubul de prindere de jos ? Voi cum procedati ?      

dacia 1320 cum jos sárrácia asta pompá centralá fráná fiindcá toba asta mare vacumaticá acces

34.2KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
izolatia originalá de fabricá ....intactá ca dealtfel si podeaua metalicá ....

dacia 1320 izolatia originalá fabricá dealtfel podeaua metalicá ....

47.2KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
dedesubt ....

dacia 1320 dedesubt ....

52.1KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1320

45.3KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1320

41.4KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
sitot

dacia 1320 sitot

44.8KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1320

48.5KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
am inceput curátarea elementelo de legáturá si anexe ptr regalvanizare, dupá o baie buná in evipass si curátire mecanicá si chimicá ....

dacia 1320 inceput curátarea elementelo legáturá anexe ptr dupá baie buná evipass curátire mecanicá

55.9KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si ultima pe azi

dacia 1320 ultima azi

57.3KB


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

Cum se dá jos sárrácia asta de pompá centralá de fráná fiindcá de toba asta mare vacumaticá nu am acces la surubul de prindere de jos ? Voi cum procedati ?      

Asta ce se vede este pedalierul. Sevofrana este prinsa  in doua suruburi in interior, daca te uiti pe dedesubt, acolo unde intra tija pedalei, sunt doua piulite pe care le scoti cu o tubulara ingusta, apoi scoti tot ansamblul de servofrana si pompa de frana. Apoi ai aces sa dai jos si suruburile de la pedalier.
Te-au derutat cele patru suruburi, care tin pedalierul. Dar alea nu tin servofrana.
Astea ni sa le scoti:

dacia 1320 cv2adi scris:cum jos sárrácia asta pompá centralá fráná fiindcá toba asta mare vacumaticá

35.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
A aparut marti anuntul cu 1320 in ziar.
Inca nu m-o sunat nimeni
Mai avem rabdare, poate de sarbatorile de iarna, Mos Misulae iti face rost de un 1320 fara rugina!    


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

Cum se dá jos sárrácia asta de pompá centralá de fráná fiindcá de toba asta mare vacumaticá nu am acces la surubul de prindere de jos ? Voi cum procedati ?      

Asta ce se vede este pedalierul. Sevofrana este prinsa  in doua suruburi in interior, daca te uiti pe dedesubt, acolo unde intra tija pedalei, sunt doua piulite pe care le scoti cu o tubulara ingusta, apoi scoti tot ansamblul de servofrana si pompa de frana. Apoi ai aces sa dai jos si suruburile de la pedalier.
Te-au derutat cele patru suruburi, care tin pedalierul. Dar alea nu tin servofrana.
Astea ni sa le scoti:

Mulzumesc Msihule ptr explicatiile detaliate si ajutoruul cu desenul tehnic profesionist.Da, m-au derutat cele 4 suruburi care tin pedalierul ...... n-am vázut suruburile de lángá tijá desi de 4 zile sunt tot timpul in 4 labe pe llángá masiná .....
Asa deja stiu ce sá caut si unde anume ..... asa páteste un marha doctor dacá s-apucá de tehnicá .....    


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

A aparut marti anuntul cu 1320 in ziar.
Inca nu m-o sunat nimeni
Mai avem rabdare, poate de sarbatorile de iarna, Mos Misulae iti face rost de un 1320 fara rugina!    

Cred cá páná atunci infig deja flexul in caroserii .... si la primávará va fii gata 1320 le sánátoasá tun .....


pus acum 9 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Nu mai bine transformi breakul in 1320 ? Adica muti stalpii cu plafon, cu partea din spate si ce mai trebuie, de pe 1320 pe break.

_______________________________________
diverse cazane

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

jgr1001 a scris:

Nu mai bine transformi breakul in 1320 ? Adica muti stalpii cu plafon, cu partea din spate si ce mai trebuie, de pe 1320 pe break.

Vom vedea care e mai simplá ???? Insá pesemne varianta descrisá de Tine cristi va fii solutia....cá de pe Dacie nu prea au rámas multe structuri  intacte, ca atare preponderenta o va constitui structura Renault, ceea ce nu cred sá constituie un orea mare impediment, dat fiind faptul cá este mult mai sántoasá si in mare parte intactá , gratie respectárii mult mai stricte a tehnologiei de conservare ...
Deci nu stu cum se va denumi caroseria finalá Rendacia sau. Dacirenault ....1320 ?????
Se vede cá ai fost omul cu flexul si cu nituitorul in máná, n-am sá uit niciodatá descrierea Ta despre restaurarea Esmeraldei .....un unicat tehnic de exceptie ..      


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

jgr1001 a scris:

Nu mai bine transformi breakul in 1320 ? Adica muti stalpii cu plafon, cu partea din spate si ce mai trebuie, de pe 1320 pe break.

Asta am zis si eu. Ca are structura de baza buna. Ar fi  pacat de taiate si mutate elemente pe caroseria de 1320, care oricum este din tabla proasta. Iar plafonul, oricum nu se rugineste la nici o masina.
Dar eu incerc sa-i fac rost de un 1320 bun de Craciun.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


jgr1001 a scris:

Nu mai bine transformi breakul in 1320 ? Adica muti stalpii cu plafon, cu partea din spate si ce mai trebuie, de pe 1320 pe break.

Asta am zis si eu. Ca are structura de baza buna. Ar fi  pacat de taiate si mutate elemente pe caroseria de 1320, care oricum este din tabla proasta. Iar plafonul, oricum nu se rugineste la nici o masina.
Dar eu incerc sa-i fac rost de un 1320 bun de Craciun.

Mersi pt ingtentiile de ajutor Mishu. insá eu cred cá-s slabe sperante de a mai gási 1320 fárá ruginá .... au cam dispárut repede din cauza "calitátii ieconomice " de care dispuneau.
Nu intá,mplátor am tot vánat vreun 1320 si nu am avut sanse mari de a gási una ca lumea .... efectiv au dispárut.Nu mai existá ! Tu nu má crezi insá asta e situatia.E un tip dispárut aproape in totalitate.Cred cá au rámas mult mai multe frantuzoaice decát 1320 ......
Poate exagerez putin insá cred cá este cel mai rar tip de dacie momentan in Romania !
         


pus acum 9 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
Da, si eu m-am gândit la ideea sa pastrati caroseria de R 12 intreaga, si doar sa mutati de la Dacie fusta spate, hayonul si... balamalele de capota

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Da, probabil asa voi proceda , incerc sá urmez cea mai simplá si mai convingátoare solutie de urmat ....

Dupá ce colegul Speedking s-a rázgándit si nu mai doreste sá vándá fetele de usi pe care mi le-a oferit la pag 4 a topicului meu, sunt nevoit sá caut in continuare un set de fate de usi ptr dacia 1320 .......

Modificat de cv2adi (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Daca tot transformi R12 in D1320, sugerez sa pastrezi si usile de la R12 si le modifici doar manerele. Sigur vin la linie mai bine decat orice usa de 1310...20...25...

In felul asta o sa produci un 1320 cu o caroserie pe care in veci Pitesti-ul nu ar fi facut-o! 


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 9 ani
   
Mitza_93
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 186
Incerc sa dau si eu o mana de ajutor,sortand cateva albume cu poze vechi cu masini de pe strada am vazut aceasta dacie 1320 visinie care  este pe la mine in cartier! Cand am vazut ca poza este din 2012 am zis ca sigur nu mai e acolo dar am verificat si cu google maps si conform imaginilor din 2014 se prezinta tot acolo! Maine ma duc sa-i fac cateva poze daca o mai gasesc 

O alta in stare decenta pe care am vazut-o in 2013 dar acum nu mai e acolo din pacate!








Numai bine


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Mersi Mitza , din pácate nu intámplátor dispar atát de repede ....... calitatea lasá mult de dorit .Oricum mersi !    

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

jgr1001 a scris:

Daca tot transformi R12 in D1320, sugerez sa pastrezi si usile de la R12 si le modifici doar manerele. Sigur vin la linie mai bine decat orice usa de 1310...20...25...

In felul asta o sa produci un 1320 cu o caroserie pe care in veci Pitesti-ul nu ar fi facut-o! 

Din pácate usile de Reno sunt ruginite jos aproape toate.Cred cá doar una pot salva din ele ....insá mersi ptr idee


pus acum 9 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1505
Dacia dupa Mosilor cred ca e topita demult!!

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:


jgr1001 a scris:

Daca tot transformi R12 in D1320, sugerez sa pastrezi si usile de la R12 si le modifici doar manerele. Sigur vin la linie mai bine decat orice usa de 1310...20...25...

In felul asta o sa produci un 1320 cu o caroserie pe care in veci Pitesti-ul nu ar fi facut-o! 

Din pácate usile de Reno sunt ruginite jos aproape toate.Cred cá doar una pot salva din ele ....insá mersi ptr idee

Si ce daca partea de jos e ruginita? O poti taia frumos si refaci din alta bucata de tabla partea ruginita, dtpa dimensiunule celei taiate. Apoi le sudezi la loc frumos cap la cap, le polizezi si ai usa buna. Eu multe usi putrezite la baza am reparat.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

Mitza_93 a scris:

Incerc sa dau si eu o mana de ajutor,sortand cateva albume cu poze vechi cu masini de pe strada am vazut aceasta dacie 1320 visinie care  este pe la mine in cartier! Cand am vazut ca poza este din 2012 am zis ca sigur nu mai e acolo dar am verificat si cu google maps si conform imaginilor din 2014 se prezinta tot acolo! Maine ma duc sa-i fac cateva poze daca o mai gasesc 

O alta in stare decenta pe care am vazut-o in 2013 dar acum nu mai e acolo din pacate!

http://thumbnails113.imagebam.com/44522 ... 217552.jpg


http://thumbnails114.imagebam.com/44522 ... 217520.jpg



Numai bine

Asta visinie arata extrem de bine! Eu nu am vazut niciodata 1320 visiniu.
Nu cred ca a existat culoarea asta din fabrica.
Probabil este din 1989 sau 1990. Ca are semnalizari rotunde pe aripile din fata si nu mai are lucasuri laterale. Iar barile sunt de Liberta. Daca is bari originale, atunci poate sa fie chiar 1990, ultimele exemplare fabricate.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Problema cu usile de reno, sunt cá nu numai tabla exterioará de acoperire este ruginitá, ci si interiorul, adicá scheletul usii pe care vine aplicatá tabla de acoperire din pácate .....

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


Mitza_93 a scris:

Incerc sa dau si eu o mana de ajutor,sortand cateva albume cu poze vechi cu masini de pe strada am vazut aceasta dacie 1320 visinie care  este pe la mine in cartier! Cand am vazut ca poza este din 2012 am zis ca sigur nu mai e acolo dar am verificat si cu google maps si conform imaginilor din 2014 se prezinta tot acolo! Maine ma duc sa-i fac cateva poze daca o mai gasesc 

O alta in stare decenta pe care am vazut-o in 2013 dar acum nu mai e acolo din pacate!

http://thumbnails113.imagebam.com/44522 ... 217552.jpg


http://thumbnails114.imagebam.com/44522 ... 217520.jpg



Numai bine

Asta visinie arata extrem de bine! Eu nu am vazut niciodata 1320 visiniu.
Nu cred ca a existat culoarea asta din fabrica.
Probabil este din 1989 sau 1990. Ca are semnalizari rotunde pe aripile din fata si nu mai are lucasuri laterale. Iar barile sunt de Liberta. Daca is bari originale, atunci poate sa fie chiar 1990, ultimele exemplare fabricate.

Cele timpurii aveau doar lucasuri ? Adicá 87-89 ???  


pus acum 9 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455

cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:


Mitza_93 a scris:

Incerc sa dau si eu o mana de ajutor,sortand cateva albume cu poze vechi cu masini de pe strada am vazut aceasta dacie 1320 visinie care  este pe la mine in cartier! Cand am vazut ca poza este din 2012 am zis ca sigur nu mai e acolo dar am verificat si cu google maps si conform imaginilor din 2014 se prezinta tot acolo! Maine ma duc sa-i fac cateva poze daca o mai gasesc 

O alta in stare decenta pe care am vazut-o in 2013 dar acum nu mai e acolo din pacate!

http://thumbnails113.imagebam.com/44522 ... 217552.jpg


http://thumbnails114.imagebam.com/44522 ... 217520.jpg



Numai bine

Asta visinie arata extrem de bine! Eu nu am vazut niciodata 1320 visiniu.
Nu cred ca a existat culoarea asta din fabrica.
Probabil este din 1989 sau 1990. Ca are semnalizari rotunde pe aripile din fata si nu mai are lucasuri laterale. Iar barile sunt de Liberta. Daca is bari originale, atunci poate sa fie chiar 1990, ultimele exemplare fabricate.

Cele timpurii aveau doar lucasuri ? Adicá 87-89 ???  

Da,erau acele semnalizatoare care erau puse pe aripile de Oltcit


pus acum 9 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
O poza pentru bunul meu prieten Adi !   



dacia 1320 poza pentru bunul meu prieten adi !   

50.8KB


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

sk100it a scris:


cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:


Asta visinie arata extrem de bine! Eu nu am vazut niciodata 1320 visiniu.
Nu cred ca a existat culoarea asta din fabrica.
Probabil este din 1989 sau 1990. Ca are semnalizari rotunde pe aripile din fata si nu mai are lucasuri laterale. Iar barile sunt de Liberta. Daca is bari originale, atunci poate sa fie chiar 1990, ultimele exemplare fabricate.

Cele timpurii aveau doar lucasuri ? Adicá 87-89 ???  

Da,erau acele semnalizatoare care erau puse pe aripile de Oltcit

Da! 1987-88 are doar lucasuri, ca in poza de mai sus. Iar cele 1989-1990 aveau doar semnalizari rotunde de tip Oltcit pe aripile din fata.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
Ca asta , nu-i asa Misu? 

dacia 1320 asta nu-i asa

35.8KB


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

oldtimercraiova a scris:

Ca asta , nu-i asa Misu? 

Asta este masina lui Adi. 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

oldtimercraiova a scris:

O poza pentru bunul meu prieten Adi !   


Multumesc mult ptr atentie si dedicatie ..... e minunatá asa in pozá !


pus acum 9 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815

cv2adi a scris:


oldtimercraiova a scris:

O poza pentru bunul meu prieten Adi !   


Multumesc mult ptr atentie si dedicatie ..... e minunatá asa in pozá !


Nu dispera, ca la anul o sa fie minunata si in realitate


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Oldman a scris:


cv2adi a scris:


oldtimercraiova a scris:

O poza pentru bunul meu prieten Adi !   


Multumesc mult ptr atentie si dedicatie ..... e minunatá asa in pozá !


Nu dispera, ca la anul o sa fie minunata si in realitate

Ador oamenii optimisti ......
       


pus acum 9 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
Cu siguranta faci tu 1320-le frumos  !   

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Masina e din 88 si are lucxasuri pe aripile spate, cele fatá cred cá sunt deja schimbate fiind de cooperativá nu numai pe baza lipsei lucasurilor galbene, ci si a lufturilor la semnalizatoare pe colturi ...... o catastrofá tehnicá !

dacia 1320 masina din are lucxasuri aripile spate, cele fatá cred sunt deja schimbate fiind numai

33.8KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Si luftul la arilpile fatá ....

dacia 1320 luftul arilpile fatá ....

31.5KB


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
A aparut o Liberta pe olx.
E varianta CN3 tarzie de dupa faceliftul din 1995.
Pare desul de solida!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
Totusi mai exista si masini in stare ok...

dacia 1320 totusi mai exista masini stare ok... Reporter de teren

45.5KB


_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 9 ani
   
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
Si originale in stare buna...

dacia 1320 originale stare buna... Reporter de teren

37KB


_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 9 ani
   
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
Deci totusi pe la noi prin Banat se mai poate...sau cel putin s-a putut. 

dacia 1320 deci totusi noi prin banat mai cel putin s-a Reporter de teren

43.2KB


_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 9 ani
   
gavrisan lucian
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 860
Nu sti daca e vereuna de vinzare?

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Da, cei care au avut putiná grijá de ea le-au pástrat in stare mai buná , decát pe cea care am gásit-o eu .....totusi cea albá care deja are pragurile vopsite cu negru si nu de culoarea caroseriei ....... denotá cá deja "s-a ocupat " proprietarul cu unele aspecte ivite pe parcursul timpului .....

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

A aparut o Liberta pe olx.
E varianta CN3 tarzie de dupa faceliftul din 1995.
Pare desul de solida!

Da, masca asta o num esc eu "mascá tip Ford " ....e cea mai urátá murá de Dacie dupá párerea mea, nu are absolut personalitate sau o linie plácutá ochiului, repet e doar punctul meu de vedere !


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Cea care are eleron in spate, cu nr de CS cred cá nu are bara originalá pe spate, este mult mai mare decát la a mea .....adicá mai latá .
Tipul ásta de bará am vázut-o la Daciile cn3, cn 4 insá niciodatá la 1320 .......sau má insel eu ? 


pus acum 9 ani
   
costy84
Membru Junior

Din: Mangalia
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 74
În vară am văzut 2 pe aceeaşi stradă (in Bucuresti)



pus acum 9 ani
   
Pagini:  1 2 3 4 5 6 ... 8  

Mergi la