CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: luana_21
| Femeie 21 ani Prahova cauta Barbat 21 - 47 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
scuze, nu stiu ce-i cu rahatul ásta ?????
44.9KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
iulica89
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 179
|
|
Scutul nu era o "economie" ci era modalitatea de a face compartimentul motor mai aerisit, datorita folosirii electroventilatorului, pe cand si la cele mai noi si la D1300 s-a montat elice pe pompa de apa si scut mare. La papuc 1.9d aceeasi poveste.
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
iulica89 a scris:
Scutul nu era o "economie" ci era modalitatea de a face compartimentul motor mai aerisit, datorita folosirii electroventilatorului, pe cand si la cele mai noi si la D1300 s-a montat elice pe pompa de apa si scut mare. La papuc 1.9d aceeasi poveste. |
Bine de stiut ! multumim Iulica
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
cv2adi a scris:
speedking640 a scris:
Am primit de la un prieten, un alt set mai diferit, unde au loc si butoanele pentru geamuri electrice. Pretul e acelas. |
Bine, atunci dacá nu te rázgándesti, te rog sá mi le pui cu plata in ramburs la postá la Oradea si eu le ridic de acolo. Te rog mult ambakeazá-le bine fiindcá ástia de la postá trántesc peste colete si obiecte mai grele , sá nu se rupá cá-s foarte friabile . Adresa ti-o trimit prin p.m. Un weekend frumos |
Cánd expediezi fetele de usi ? Le tot astept de sápt trecutá (dupá promisiune Miercuri se expediau ) insá degeaba .... Sau te-ai rázgándit din nou referitor la vánzere ? Nu mai sunt ? As fii totusi curios care este motivul nehotárárii ?
|
|
pus acum 8 ani |
|
tpv
Membru Senior
Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 260
|
|
Felicitari pt ambitia de a reconstrui acesta masina, sunt convins ca va iesi un exemplar foarte frumos. Eu zic sa-i pui scutul original. Bafta !
_______________________________________ colectionar de fier
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Ceee? Iarasi s-a razgandit? Isi bate joc de noi toti! Asta nu e frumos! Sa-l bag pe lista neagra sa aibe timp sa se maturizeze?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
speedking640
Membru Senior
Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 358
|
|
Sunt pe drum, eu le-am dus la postarita miercuri...aveti putintica rabdare ! La mine nu sunt !
_______________________________________ -Dacia,the best of the best !-
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Asteptám asteptám .... cunoastem posta románá ! Sper sá nu soseascá rupte , fiindcá nenorocitii áia am vázut cá aruncá coletele una peste cealaltá si le mai strivesc cu altre obiecte mai grele ......
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
tpv a scris:
Felicitari pt ambitia de a reconstrui acesta masina, sunt convins ca va iesi un exemplar foarte frumos. Eu zic sa-i pui scutul original. Bafta ! |
Mersi mult, am cu ce má distra ..... sper s-o scot cumva la capát cu ea .....
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Misu de Cluj a scris:
Ceee? Iarasi s-a razgandit? Isi bate joc de noi toti! Asta nu e frumos! Sa-l bag pe lista neagra sa aibe timp sa se maturizeze? |
Nu, nu nicidecum ....mai asteptám, sper sá fie pe drum bine ambalate asa cum am cerut cá-s foarte casabile rahaturile astea din pácate ......
|
|
pus acum 8 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Cu scuzele de rigoare,ma bag un pic in topicul dvs.Spun din capul locului,nu are treaba cu Dacia 1320.Am o mare rugaminte.caut o bara fata nichelata de Skoda 100,105 sau 120.In Ungaria sunt sanse infinit mai mari de a gasi asa ceva in stare buna.Pe a mea am proptit-o un pic intr-un gard si nu o mai pot da la fata.bineinteles daca se poate si se gaseste.Scuze de off topic.Cu multumiri. .
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
sk100it a scris:
Cu scuzele de rigoare,ma bag un pic in topicul dvs.Spun din capul locului,nu are treaba cu Dacia 1320.Am o mare rugaminte.caut o bara fata nichelata de Skoda 100,105 sau 120.In Ungaria sunt sanse infinit mai mari de a gasi asa ceva in stare buna.Pe a mea am proptit-o un pic intr-un gard si nu o mai pot da la fata.bineinteles daca se poate si se gaseste.Scuze de off topic.Cu multumiri. . |
Am sá intreb Skodistii din clubul inráitilor, chiar anul trecut am dus o pereche de bári de 120 unui coleg de forum de aici ....
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
sk100it a scris:
Cu scuzele de rigoare,ma bag un pic in topicul dvs.Spun din capul locului,nu are treaba cu Dacia 1320.Am o mare rugaminte.caut o bara fata nichelata de Skoda 100,105 sau 120.In Ungaria sunt sanse infinit mai mari de a gasi asa ceva in stare buna.Pe a mea am proptit-o un pic intr-un gard si nu o mai pot da la fata.bineinteles daca se poate si se gaseste.Scuze de off topic.Cu multumiri. . |
Eu am pe undeva o bara spate de Skoda 120, are cromul bun, dar cineva l-o vopsit in negru. Am luat-o la pachet cu niste piese de Dacie.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Orice bara buna e bine venita,mai ales ca am doua Skode,iar ceea ce caut eu este o raritate.Astept un pret si cum pot intra in posesia lor.Multumesc.
|
|
pus acum 8 ani |
|
classicfan
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
|
|
Am impresia ca finalul va fi un exemplar MAI REUSIT decat rezultatul de care era in stare uzina Dacia la momentul respectiv. Asta pentru ca asa ne-a obisnuit Adi pana acum si bineinteles ca va protesta, dar nu-l vom lua in seama!!!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
oldtimercraiova
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
|
|
Ca bine zici classicfan !
|
|
pus acum 8 ani |
|
Jonn
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
|
|
Uite aici doua dacii cred ca sunt 1320 nu liberta Ia legatura cu acel user si poate te rezolva el
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Jonn a scris:
Uite aici doua dacii cred ca sunt 1320 nu liberta Ia legatura cu acel user si poate te rezolva el |
Mersi mult insá cred cá nu mai am nevoie de piese, sper sá fie planul fácut la acest capitol cea argintie chiar aratá groaznic la tablá ....
|
|
pus acum 8 ani |
|
Jonn
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
|
|
N-ai pentru ce. Deci pana la urma sunt dacii 1320, e bun ca nu m-am inselat, cu ocazia asta invat mai multe despre dacii Ce sa spun, bafta si sper sa iasa ceva frumos, desi e mult de munca.
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Jonn a scris:
N-ai pentru ce. Deci pana la urma sunt dacii 1320, e bun ca nu m-am inselat, cu ocazia asta invat mai multe despre dacii Ce sa spun, bafta si sper sa iasa ceva frumos, desi e mult de munca. |
Da, si eu sunt pionier in Dacii, doiar de 3 ani m-am aventurat cu ele .....sper s-o pot scoate la capát. Toate cele bune iti doresc
|
|
pus acum 8 ani |
|
iustin.nt
Membru Senior
Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
|
|
Jonn a scris:
Deci pana la urma sunt dacii 1320, e bun ca nu m-am inselat, cu ocazia asta invat mai multe despre dacii |
Sunt 1320. Spatele e cel mai usor mod de a le diferentia. Mai pun poza asta o data. Sus 1320, jos 1325.
84.2KB
_______________________________________ Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983
|
|
pus acum 8 ani |
|
Jonn
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
|
|
Da, pai, inainte sa postez, m-am uitat atent la dacia lui Adi si apoi la celelalte dar nu eram foarte sigur deoarece calitatea pozelor in care erau fotografiate cele 2 masini pe forumul ala lasa de dorit
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
iustin.nt a scris:
Jonn a scris:
Deci pana la urma sunt dacii 1320, e bun ca nu m-am inselat, cu ocazia asta invat mai multe despre dacii |
Sunt 1320. Spatele e cel mai usor mod de a le diferentia. Mai pun poza asta o data. Sus 1320, jos 1325. |
Perfect ! Asa este multumim Iustin ptr edificare se vede foarte bine diferenta intre ele, 1325 e mai pátrátoasá, oarecum putin disproportionatá, la botul masinii se asorteazá mai putin haionul scurt si gras ......dánd masinii aspectul de picat in bot. La 1320 este mai aromonios egalatá forma, acelui bot lung ii stá mai bine un haion mai lung de inclinatie mai micá ....... Toti cei care au vázut masina, dezechipatá, m-au intrebat dacá e Passat ?si s-au luat de sireturi cu mine cánd le-am zis cá-i Dacie , cá asa ceva nu a existat !
Modificat de cv2adi (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|
speedking640
Membru Senior
Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 358
|
|
Mie mi-au sosit banii, coletul a ajuns la dvs ! E ceea ce trebuie ?
_______________________________________ -Dacia,the best of the best !-
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Nu l-am vázut incá, doar in weekend ajung acasá la párinti.Multumesc .
|
|
pus acum 8 ani |
|
oldtimercraiova
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
|
|
63.5KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
mersi pácat cá fotografiile si tipáritul in aacea perioadá lása MULT DE DORIT ....
|
|
pus acum 8 ani |
|
oldtimercraiova
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
|
|
Daca vrei iti poze pe mail , sa le salvezi .
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
incet revin o parte din piese de la galvaniare....le punem in stoc sá fie gata de repunere pe masiná cánd va fii rándul lor....
44.2KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
renault 12G
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 968
|
|
poate va e cu folos..
_______________________________________ Dacia 1300 77 Renault 12 Gordini - 1972 Lada 1200 80 Dacia 1410 CN4 - 2000 1307 1.9d - 2005
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
renault 12G a scris:
http://olx.ro/oferta/maner-deschidere-usa-dacia-1320-1325-ID5eQxG.html#c6fb45a3c1
poate va e cu folos.. |
Multumesc ptr ajutor colega!
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
motanualb a scris:
cv2adi a scris:
Cum s-ar putea "finisa " lufturile astea gretoase dintre mascá si far, intre aripá si semnale, fiindcá mi se par oribile .... |
Masca refacuta din fibra, binenteles fara craterele de rigoare? Sau.. Sunt sudori (ghilimele) in abs si sa umple golurile?.. |
Da, e o idee.... insá cred cá voi avea nevoie de un artist adevárat ptr aceastá "reproiectare ". Cred cá acest tip de mascá a fost cea mai "ventialtá " din toate tipurile, adicá cea mai superficial executatá, cu lufturi mari, peste tot.... In tot spectrul mástilor de plastic de Dacii, la niciuna n-am vázut mai bine golurile neacoperite de mascá decát tocmai la acest tip fir-ar ....si pe mine má deranjeazá mult cád se vád . Asta e .... Dacia 1320 si Liberta ! Mi-ai mai zis-o si altii : Dacá nu-ti place ia-ti un Rolls sau orice altceva. Interesant cá páná n-am lucrat si vázut alte tipuri, ci doar dacia , nu m-a deranjat pe simplul motiv cá nu stiam cá existá precizie maximá la alte tipuri ! Pe cánd au nostrii lucrau cu centimetru in industria auto, ceilalti avea cca 80 de ani avans la proiectári in zecimi de milimetri !
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Lasa-l asa cu lufturile de 2 cm, ca asa este original si este specific pentru 1320/1325. Fara lufturile alea nu va fi originala. Masinile astea erau de calitate groaznica. Eu ti-am zis sa nu cumperi asa ceva! Asa a fost proiectata si fabricata, lufturile sunt semnatura de recunoastere, ca sa nu o confunzi cu vreun Passat. Sau poti pune ceva ornamente in jur. Sau pune-i masca si faruri de R12, ca le ai de pe Breakul dezmembrat. Asa scapi de farurile si de masca de CN. Mai pui si barile cromate de pe R12. Decat sa te enervezi cu piesele originale de proasta calitate, mai bine faci o masina customizata pe placul tau, cu elemente de R12 si de Dacia 1300. Poti sa-i pui si pe spate lampi mici de Dacia 1300 cu rama cromata. Altii au facut Dacii Sport customizate cu elemente de 1300, si tu poti face aceasi treaba cu 1320. Asa nu iti trebuie nici clante la usi, ca pui si usile de 1300 cu clante cromate. Ar fi ceva unicat, cu multe elemente cromate, o poti vopsi in maroniu metalizat, culoarea care iti place de pe R12. Decat sa te cramponezi la originalitate si sa te enervezi apoi din cauza calitatii si la primele drumuri sa ramai cu clantele in mana, mai bine o refaci dupa gustul tau, sa fie o masina unicat dar mult mai frumos decat originalul. Si in plus vei scapa de piesele de proasta calitate specifice acelor ani. Daca o faci originala, rezultatul va fi un rebut de prosta calitate, cum a fost si cand a iesit din fabrica. Te vei enerva de fiecare data cand o vei vedea! Plus ca nu poti duce la expozitii o Dacie 1320 originala cu lufturi de doua degete intre elementele de caroserie, ca toata lumea se va uita urat la ea din cauza calitatii slabe. Gandeste-te si la varianta asta cu retro-custom in stilul anilor 70, ca o Dacie 1320 cu multe elemente cromate, cu bari cromate de R12 phase2, faruri si lampi spate de 1300, ornamente de prag cromate, chiar si baghetele cromate laterale de R12 TS, vopsit in maro metalizat, ar arata demential. Ar fi ca un mic Renault 30! La Dacia ta din 1976, deja ai avut idei retro-custom si l-ai imbatranit sa arate ca una fabricata inainte de 1972. Poti face aceasi treaba si cu 1320.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Uita-te ce bine arata daciile sport modificate in stil retro-custom!
36.3KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Mult mai frumoase decat originalul. E bine sa le faci originale, dar in cazul cand cele originale erau niste rebuturi de proasta calitate, atunci nu vad ce rost are sa te cramponezi la nivelul de rebut, mai bine te apuci incerci sa faci ce nu au fost in stare cei din fabrica. Sa le speli pacatele. Daca o modifici cu elemente originale, dar mai vechi cu 15-20 ani decat masina, nu vei compromite masina, ba din contra o vei face mai valoroasa. (acuma poate si eu ma uit prea mult pe Discovery in ultima vreme, dar cam asta este adevarul). Este cu totul altceva decat tuningul de prost gust, cu tot felul de spoilere, roti late, folii pe geam, care ar compromite masina.
38.7KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
speedking640
Membru Senior
Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 358
|
|
Defapt aripile de conex sunt de vina, un exemplar original
42.2KB
_______________________________________ -Dacia,the best of the best !-
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
speedking640 a scris:
Defapt aripile de conex sunt de vina, un exemplar original |
E adevárat cá si aripile conex stricá mult , insá dacá te uiti atent la cea postatá de Tine, se vede cá intre semnalizator si aripá tot nu s-a reusit depásirea luftului ....onsá mi se pare cá acest tip de mascá nu inchide lateralele, ca si masca cu ochelarti dubli sau farul dreptunghiular unde totusi nu se vedea luftul intre aripi si mascá. Semnalizatoarele astea sunt de tot rahatul, cu piciorusele de fixare de plastic care se rup cu timpul ,iar de far nici nu mai vorbesc : lipitura dintre sticlá si corpul de plastic se desface (o máncá soarele )iar dulia e fixatá in 3 puncte mici cu ceva lipici sau nituri de plastic, si la o montare mai in fortá a becului, s-a rupt si aia .....
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Misu de Cluj a scris:
cv2adi a scris:
speedking640 a scris:
Defapt aripile de conex sunt de vina, un exemplar original |
E adevárat cá si aripile conex stricá mult , insá dacá te uiti atent la cea postatá de Tine, se vede cá intre semnalizator si aripá tot nu s-a reusit depásirea luftului ....onsá mi se pare cá acest tip de mascá nu inchide lateralele, ca si masca cu ochelarti dubli sau farul dreptunghiular unde totusi nu se vedea luftul intre aripi si mascá. Semnalizatoarele astea sunt de tot rahatul, cu piciorusele de fixare de plastic care se rup cu timpul ,iar de far nici nu mai vorbesc : lipitura dintre sticlá si corpul de plastic se desface (o máncá soarele )iar dulia e fixatá in 3 puncte mici cu ceva lipici sau nituri de plastic, si la o montare mai in fortá a becului, s-a rupt si aia ..... |
Asta inseamna CN1 = Constructia Noastra nr1. De acolo vine prescurtarea. Se si vede ... |
Mi-ai dat o idee buná Mishule : Am sá-mi construiesc eu o dacie 1320 CN 1 dupá placul meu.Are mult prea multe elemente nasoale pe ea, care nici opric niuci tehnic nu-mi plac si mi se pare absolut inutil sá refac ceva care a fost de praostá calitate si cu multze lipsuri estetice si din fabricá .... Oricum nu voi putea absolvi proiectul pástránd originalitatea fiindcá jumat de masiná este un R 12 ....deci nu mai este originalitatea pástartá ! Asa cá ...... voi incerca eu sá redesenez aceastá masiná, folosind bineánteles repere de Dacie putin mai vechi .... Este un vis din care m-am trezit ..... acel soc inedit din 87 cánd am vázut 1320 pe stradá proima oará, a fost mult exagerat, insá de asta mi-am dat seama de-abia ce am apucat sá cunosc si plapez cu mána mea "visul de acu 30 de ani "
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
In 1988 imi placea cum arata 1320, pana le vedeam de la distanta. Dar pe urma incepand din anii '90 am avut parte din plin de Daciile cu elemente CN1, CN2, CN3, CN4, asa ca stiu la ce sa ma astept. De aia ma tineam de cap, cand am vazut ce ai cumparat. Tu ai plecat din tara chiar dupa revolutie, nu ai mai avut contact direct cu ele. Dar poti sa faci ceva frumos, adica ce nu au fost in stare cei din fabrica. Ar merita ceva culoare metalizata, maro metalizat, sau albastru inchis metalizat, cu multe elemente cromate. Oricum o faci, va fi mult mai frumoasa decat originalul.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
speedking640
Membru Senior
Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 358
|
|
Ceva rar de uamt nou
40.7KB
_______________________________________ -Dacia,the best of the best !-
|
|
pus acum 8 ani |
|
Alex1300BV
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
|
|
mie imi place mult cum arata in pozele astea
28KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
Alex1300BV
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
|
|
de ce nu ar putea iesii asa...?
49.8KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
Alex1300BV
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
Alex1300BV
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Alex1300BV a scris:
mie imi place mult cum arata in pozele astea |
In poze arata bine, dar in realitate, dupa ce toate plasticele se deformau, scartaiau, iti ramabneau apoi clantele si intrerupatoarele in mana, iti pierdeai avantul. Iti dadeai sama ca ai cumparat un rebut. Un vecin a cumparat una neagra in 1988, dar foarte rapid a scapat de ea. Tin minte ca dupa cateva luni vopseaua era deja matuita. Alea primele exemplare facute in scop propagandistic, erau mai bine facute si cu vopsea metalizata. Insa cele ajunse la vanzare erau dezastru, unele masini noi aveau chiar si piese reconditionate! Ultimii 2-3 ani inainte de revolutie erau cumpliti, nu se gasea nimica si se facea economie peste tot. Intrai in alimentara si pe rafturi era doar detergent si ulei de floarea soarelui din ala ranced, ca iti lipeau degetele de sticla. In rest rafturi goale. Restul alimentelor se dadeau pe tichete, stateai niste cozi de 7-8 ore sa-ti cumperi o franzela, o jumatate de unt, sau 2-3 oua. Programe Tv o ora pe zi, despre vizitele Tovarasului. Pene de curent in fiecare seara, ne faceam temele la lumina lumanarilor. Cei mai intunecati ani! In astfel de mediu s-a nascut Dacia 1320, nu putea sa fie mai bun.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Má tot uitam la bara fatá si spate cát de superficial si primtiv e lucratá.Pe fata interioará, nu e slefuitá, are zone unde fibra de sticlá e de 2 -3 cm grosime si alte locuri unde dacá te uiti spre soare, devine transparentá. Problema cea mare este cá grilele de aerisire de sub fustá, nu sunt nicicum slefuite, finisate, trebuie sá má reapuc de refabricat sau cel putin de finisat bárile ca sá le pot monta pe masiná . Apoi, suruburile care fixeazá bara trec prin bará si prin aripá, ca niste cuie care se bat in perete.Aratá oribil ..... Nu mia stiu ce sá fac , de.-abiaacum incep sá-mi dau seama cáte problem,e se ivesc la mopdelul ásta din cauza superficialitátii executiei.... Asa cá am sá reproiectez cred toatá masina dupá optiunile mele ... altfel asa cum spunea Mishu ....má voi tot uita kla un rebut tehnic restaurat !!!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
oldtimercraiova
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
|
|
Si una rosie ...
42.9KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
Alex1300BV
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
|
|
eh... faceti-o sa fie buna dpdv tehnic... apoi, cum e prinsa bara ... este asa cum este... Masina e eleganta si asta e principalul. Da, si eu imi amintesc cum mergeam sa iau pâine pe bulevardul Grivitei din BV, pe bezna... dar aveam o lanterna micutza cu mine, si mi se parea ca e o aventura... Aveam 10 ani in 1989...
|
|
pus acum 8 ani |
|
Tov
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
|
|
si uite asa s-a dus si ultima sansa sa mai existe o 1320 in stare ok
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
E bine cá avem fiecare dintre noi optiunile personale, puncte de vedere diferite , si ca atare vedem din alte unghiuri aceastá masiná. Intr-adevár ineditul din 87 ne-a creat impresii adánci .Eu unul nu am avut ocazia s-o pipái, nici mácar sá cálátoresc cu vreuna din ele, fiindcá am plecat din tará ! Vázánd acum dupá 17 ani de restaurári ce a fost aceastá masiná, sunt in dubii crase .....ce sá fac.Dacá o refac originalá de la A la Z , voi fii proprietarul unei masini de serie, fárá valoare comercialá, in care banii investiti niciodatá nu-mi vor mai suráde ....(stiu asta de pe Dacia 1300 ) Dacá construiesc pe baza de Renault 12 , d.p.d.v. tehnic va fii o.k,forma caroseriei de asemenea va fii cea de 1320 , cu elemente de Daia proprii, insá masca va fii diferitá , fiindcá mi se pare foarte disgratioasá, si nicicum nu má pot imprieteni cu aspectul ei .... elementele conex sunt de o precizie catastrofalá fatá de ceea cu care m-am obisnuit la Citroen in aceste 2 decenii aproape, si nu sunt in stare sá reproiectez aceste elemente. Mai bine le schimb cu cele existente de Dacia mai vechi , insá tot Dacia vor fii. Valoarea unei 1320 chiar si atestate nu cred cá se ridicá la mai mult de max 1000 euro, pe cánd pretul final de restaurare va fii peste 2 mii in m mod sigur. De ceea am considerat mai oportuná varianta asta de a "crea " un nou facelift , cu elemente de Dacia , ceva ce n-a existat insá care poate optic sitehnic va putea fii odatá vándutá in pretul de cost ....nimeni nu tráieste o vesnicie (sá ne gándim si la acest aspect )
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Tov a scris:
si uite asa s-a dus si ultima sansa sa mai existe o 1320 in stare ok |
Sunt sigur cá existá colegi ori pe forum ori in afará care vor salva si acest model, si o vor avea in colectie ....eu m-am cam dezamágit sincer sá fiu ....
|
|
pus acum 8 ani |
|
Alex1300BV
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
|
|
"Valoarea unei 1320 chiar si atestate nu cred cá se ridicá la mai mult de max 1000 euro" poate... dar valoarea aceleasi Dacie 1320 cu faruri de Renault 12 nu cred ca va fi mai mare...
|
|
pus acum 8 ani |
|
jgr1001
Membru Senior
Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
|
|
Tov a scris:
si uite asa s-a dus si ultima sansa sa mai existe o 1320 in stare ok |
Nu chiar Mai sunt cateva 1320. Una chiar cu km putini si e deja salvata.
Adi: Eu in locul tau as face un fel de 1300 "fastback". Adica mutra si interiorul de 1300, iar spatele de 1320. Cu bare nichelate, bord O-O-O, scaune de R12....ar iesi ceva fain.
_______________________________________ diverse cazane
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
jgr1001 a scris:
Tov a scris:
si uite asa s-a dus si ultima sansa sa mai existe o 1320 in stare ok |
Nu chiar Mai sunt cateva 1320. Una chiar cu km putini si e deja salvata.
Adi: Eu in locul tau as face un fel de 1300 "fastback". Adica mutra si interiorul de 1300, iar spatele de 1320. Cu bare nichelate, bord O-O-O, scaune de R12....ar iesi ceva fain. |
La Oldtimerstudio sint doua bucati in stare buna. Una albastra si alta alba. Daca nu le-a vandut intre timp, atunci mai exista si acuma. Au aparut si in revista DeAgostini cu macheta. Alea is fara rugina in stare ingrijita.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Alex1300BV a scris:
"Valoarea unei 1320 chiar si atestate nu cred cá se ridicá la mai mult de max 1000 euro" poate... dar valoarea aceleasi Dacie 1320 cu faruri de Renault 12 nu cred ca va fi mai mare... |
Lasa-l in pace, ca stie Adi ce sa faca si cum sa faca! Tu nu iti faci una in Photoshop? Poate faci un poster si va valora mai mult!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
iulica89
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 179
|
|
Sincer sub 5000 euro nu as da un 1320 in stare foarte buna si originala. Era acum cativa ani pe 4tuning un tip care vindea o 1320 cu 7-800 lei, originala, dar lipsea motorul. Naiba stia ca vor ajunge atat de rare. Cand a luat-o taica-miu pe cea bleu de la uzina, imi povestea ca berlinele erau raritati, breakuri 1-2 bucati, si in perioada aia numai 1320 aduceau-camioane intregi, de obicei le dadeaau celor transferati de la Aro.
Modificat de iulica89 (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Da, adevárat ... multi nu mai stiu ce este un 1320 si care e diferenta dintre ea si 1325 ??? chiar si multi dintre colegi . eu am cunoscut doar 1320 le, de 1325 am aflkat doar dupá ... Eu consider o cifrá aberantá suma de 5000 euro, nici pe dacia mea 1300 restauratá a sánge cum s-ar zice, cu toate elementele de suspensie vopsite electrostatic, antifonatá, terosonatá , refácutá cu elemente noi de fabricá din asnii pre 75 nu am reusit sá primesc ofertá mai mare de 3000 euro. Ca atare, un 1320 nici gánd sá fie posibil de vándut la o sumá mai mare de 1000 euro asa cum aproximeazá si coilegul alex destul de obiectiv. Una e sá cero 5 mii si alta sá si primesti suma aceea. Insánu asta este important .Eu cred cá acest tip de dacia ( fiind o masiá de serie mare ) nu va deveni foarte rapid o piesá mult cáutatá (eventual 1-2 oameni ) care doresc sá detiná TOT spectrul de autoturisme Dacia, fiind parte de coelctie. Insá un singur exemplar de dacia 1320 care calitatic si estetic lasá mult de dorit, in altá tará decát Romania nu va deveni vandabilá niciodatá cred eu pe de o parte fiindcá nu este cunoscutá ca model, pe de altá parte fiindcá nu reprezintá un high tech din nici un punct de veder. Ba din contrá dacá suntem sinceri cu noi insine, cunoastem bine calitatea mai mult proastá decát mediocrá a pieselor, fiabiliatetea si aspectele estetice care lasá mult de dorit. Deci nici tehnic, nu este nimic iesit din comun , ba chiar dibn cauza vestitei "calitáti "nici nu s-a mai exportat acest model nici mácar in fostele tári socialiste unde problemele de calitate au apárut dupá 86-87......si au creat un renume dubios márcii noastre iubite . Noi, cei care am crescut si tráit lángá ele, si ne-am familiarizat cu aceste modele, suntem cam singurii care oarecum mai mult din nostalgie si amintiri plácute, ne legám si cramponám de ele, peste másura impusá cred eu ....cel putin simptomele diagnosticate in cazul meu má lasá sá deduc acest aspect. Forma unicatá al acestui model este singurul punct atractiv si interesant , pe care doresc sá-l pástrez insá dacá tot am piese si elemente mult mai bune decát cele originale, am zis cá poate voi reusi sá creez o imagine mai pozitivá acestui tip, dacá tehnic si estetic mai lucrez putin modelul. Cu timpul , paote odatá undeva se va mai gási o dacia 1320 originalá, neatinsá , fárá ruugin,, buná de conservat care va face parte din muzeul unui coleg impőátimit care doreste sá detiná tot spectrul automobilistic al acestei uzine, fiindcá doar asa va avea valoare intr-adevár : O colectie complectá ! As fii foarte fericit si incántat dacá ar exista un coelg care sá-sio facá un muzeu Dacia, pe care nicidecum nu l-as rata sá-l vizitez !
Modificat de cv2adi (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
iulica89 a scris:
Sincer sub 5000 euro nu as da un 1320 in stare foarte buna si originala. Era acum cativa ani pe 4tuning un tip care vindea o 1320 cu 7-800 lei, originala, dar lipsea motorul. Naiba stia ca vor ajunge atat de rare. Cand a luat-o taica-miu pe cea bleu de la uzina, imi povestea ca berlinele erau raritati, breakuri 1-2 bucati, si in perioada aia numai 1320 aduceau-camioane intregi, de obicei le dadeaau celor transferati de la Aro. |
Iulicá, vezi cá Dacia 1320 metalizatá din pozele paginii anterioare (cea cáreia doar fata dreaptá se vede lángá un copac ) este de vánzare dupá cum mi-a comunicat colegul Speeking la 3000 euro .Poate sari pe ea.E cu 2000 mai ieftiná decát ai aproximat ....
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
speedking640 a scris:
Defapt aripile de conex sunt de vina, un exemplar original |
Uite aici : La 3000 euro una frumoasá si originalá, neatinsá -ia legátura cu colegul Seedking
|
|
pus acum 8 ani |
|
speedking640
Membru Senior
Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 358
|
|
lei, nu euro
_______________________________________ -Dacia,the best of the best !-
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
speedking640 a scris:
lei, nu euro |
Da, scuze lei ! e greseala mea Poate ajunge pe máoni bune, fiindcá pretul nu e mare deloc !
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
De cráciun, au sosit si "bunátátile "precum puntea spate vopsit electrostatic ptr miss Dacia .....
57.3KB
Modificat de cv2adi (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
"scutul " ceausist cum zicea Mishu vopsit elecrtrostatic ....
63.7KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
bara stabilizatoare tot ..
60.1KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
si celelate anexe ale puntii, tendoane talere de fráná etc ...
49.5KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
puse sub brad ...deocamdatá in curte ....
64KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
Tov
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
|
|
bucsele alea de cauciuc de la tendoane si defazor n-au suferit la cuptor in timpul procesului de vopsire electrostatica?
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Tov a scris:
bucsele alea de cauciuc de la tendoane si defazor n-au suferit la cuptor in timpul procesului de vopsire electrostatica? |
Ba, da insá ele trebuiesc oricum schimbate fiindcá s-au "copt " in cei 30 de ani de prestare servicii sub R 12 ....insá dacá le scot, in locas intrá pulbere de vopsea, si nu mai pot presa bucsele noi la locul lor
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
si au sosit in sfársit si fetele de usi de la colegul Speedking ....
41.3KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
am atát pe moment ....urmeazá montarea puntii, sá fie gata de implnat cánd va ajunge caroseria in starea resectivá ....odatá !
|
|
pus acum 8 ani |
|
ydaniel
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1505
|
|
Arata foarte bine piesele vopsite! E gata pana in mai 2016 LA intalnirea Dacia classic?
_______________________________________ ''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
ydaniel a scris:
Arata foarte bine piesele vopsite! E gata pana in mai 2016 LA intalnirea Dacia classic? |
In mod sigur nu va fii gata din cauza multitudinii proiuectelor ce evolueazá in paralel cu ea ...
|
|
pus acum 8 ani |
|
andreiminteuan
Membru nou
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 17
|
|
Buna ziua,
Va urmaresc proiectele cu interes si sunt un admirator al muncii dumneavoastra. As dori sa va intreb daca credeti ca ati avea timp sa ma ajutati in vederea achizitionarii unei dacii 1310 in stare buna din Ungaria?
Va multumesc,
Andrei Minteuan
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
andreiminteuan a scris:
Buna ziua,
Va urmaresc proiectele cu interes si sunt un admirator al muncii dumneavoastra. As dori sa va intreb daca credeti ca ati avea timp sa ma ajutati in vederea achizitionarii unei dacii 1310 in stare buna din Ungaria?
Va multumesc,
Andrei Minteuan |
Sigur, vá ajut Domnu Andrei, , mai larg vorbim prin mesaj privat .Multumesc ! Sárbátori fericite !
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Ar urma partea mecanicá (motor -cutie ) insá m-am impotmolit. Nu mai stiu sá deslusec pe baza datelor ce anume e de fácut.Pe haionul masinii am sigla originalá de fabricá "DACIA 1320 -1.4 L Asta dupá mintea mea inseamná cá ar trebui sá aibá un motor de 1400 identic cu Dacia mea TLX break din 89 ... Insá are un motor de 1289 cmc si in realitate si pe c.i. Ca s-o fac "conformá "descrierii de pe haion, ori trebuie sá achiziotionez un motor de 1400 cmc cu carburator, ori sá refac unul dinte cele 3 motoare de 1289 cmc pe care le am deja. Dacá incap cámásile de 1400 in blocul motor mic, doar un carburator si o chiuloasá mai trebuie sá iau de 1400 ... Dacá nu merge, voi fii nevoit sá iau un motor de 1400 . Insá : Dacá am motor mare pe ea, va trebui sá-i pun si o cutie in 5 trepte, fiindcá are in 4 trepte ..... Imi stá párul máciucá !Nu-s ce sá fac ????? Ajutor vá rog !
Modificat de cv2adi (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|
iulica89
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 179
|
|
Salut! Intr-adevar pretul era aberant, nu am de gand sa ma apuc de un asemenea model, doar sa-mi pice in mana un exemplar original pentru ca e mare bataie de cap si multe dintre piese s-au casat demult. Cat despre motor, cel de 1.3 este ok, pe ele din cate stiu s-a montat 1.3 si 1.4, deci nu ar fi o problema dpdv al veridicitatii. Daca puteti pune unul de 1.4 este bine-venit, cutia nu e musai sa fie schimbata-am vazut pe o Delta 1310-dacie de export pt tarile arabe, o asemenea combinatie:motor 1.4 cu cutie in 4 trepte originala de fabrica-masina avea 26.000 km originali, dar radiator mare. In rest nu se prea uita nimeni la detalii de genul...
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
cv2adi a scris:
Ar urma partea mecanicá (motor -cutie ) insá m-am impotmolit. Nu mai stiu sá deslusec pe baza datelor ce anume e de fácut.Pe haionul masinii am sigla originalá de fabricá "DACIA 1320 -1.4 L Asta dupá mintea mea inseamná cá ar trebui sá aibá un motor de 1400 identic cu Dacia mea TLX break din 89 ... Insá are un motor de 1289 cmc si in realitate si pe c.i. Ca s-o fac "conformá "descrierii de pe haion, ori trebuie sá achiziotionez un motor de 1400 cmc cu carburator, ori sá refac unul dinte cele 3 motoare de 1289 cmc pe care le am deja. Dacá incap cámásile de 1400 in blocul motor mic, doar un carburator si o chiuloasá mai trebuie sá iau de 1400 ... Dacá nu merge, voi fii nevoit sá iau un motor de 1400 . Insá : Dacá am motor mare pe ea, va trebui sá-i pun si o cutie in 5 trepte, fiindcá are in 4 trepte ..... Imi stá párul máciucá !Nu-s ce sá fac ????? Ajutor vá rog ! |
Eu l-as lasa asa cum este cu motor de 1300 si cutie cu 4 trepte. Gasesti tu o emblema de 1320 cu "1.3L" mai usor decat sa-i pui alt motor si alta cutie. Probabil ca atunci cand s-a facut masina, in fabrica nu mai aveau pe stoc emblema "1.3L" si atunci au pus alta de "1.4L", ce era pe stoc. Nu era ceva neobisnuit, pe vremea aia montau pe masini piesele ce aveau momentan pe stoc. Poti monta camasi de 1400 cmc in blocul de 1300, doar trebuie alezat blocul, ca sa incape. Motorul de 1300 cmc are diametrul de centrare al camasii in bloc de 78,5 mm, iar ala de 1400cmc are de 80,6 mm. Desfaci motorul in bucati si duci blocul motor gol la un atelier de prelucrari mecanice. Si vezi ca exista doua tipuri de camasi de 1400, cu inel de cauciuc sau cu inel de cupru, fiecare altfel etanseaza si altfel trebuie prelucrat blocul. Deci trebuie neaparat sa fie facut la cineva care a mai facut treaba, sa nu te trezesti ca nu se etanseaza camasile pe bloc. Pentru alea cu inel de cupru trebuie doar alezat, la alea cu inele de cauciuc trebuie si tesit marginea alezarii la 45 grade, la 1,5 mm, ca altfel nu se vor aseza camasile pe bloc. Deci inainte sa duci blocul motor la prelucrat, trebuie sa vezi ce fel de camasi ai, ca sa stii cum sa prelucreze blocul. Poti lasa si chiulasa de 1300 pe motorul de 1400, apoi sa vezi cum fuge de rupe asfaltul, dar iti trebuie radiator mare tropicalizat ca altfel se supraincalzaste. Mai bine cauta-ti o emblema de 1320, pe care scrie "1.3L". Pune un anunt, ca sunt aici pe forum, cativa colectionari de embleme inraiti. Pun pariu ca are careva emblema "1.3L" de 1320 .
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Adi, pe masina ta este un motor de 1300 foarte bun cu palier marit, diferit de motorul de Dacia 1300. Motorul 1300 fabricat dupa 1985 era foarte bun, ca avea arbore cotit cu palier marit, ca la 1400 si cuzuneti mari. Iar cilindreea a ramas 1300, ce inseamna ca era mult mai fiabil decat motorul 1300 standard. Cele standard cu palier mic de pe Dacia 1300, foarte rar reuseauv sa treaca de 150000 km. Doar cele frantuzesti au trecut de 200000 km fara reparatii. Dar alea cu palier marit au mers fara sa fie reparate, peste 200000 km fara probleme! Motoarele cu cilindree mica si paliere mari is cele mai fiabile! La Renault 5 au existat motoare de 1100 cu arbore cotit cu paliere marite ca de 1400. Alea au fost cele mai fiabile si mai rezistente motoare! Daca totusi vrei sa cumperi un motor de 1400 cmc si vrei sa scapi de motorul original de pe 1320, sa ma anunti ca vreau sa o cumpar pe loc, ca este un motor foarte bun!!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Multumesc mult ptr explicatii ! Atunci cred cá va rámáne asa cum zici, motorul original, am set motor nou cu cámási, pistoane , bolturi goetze de 1300 , mai precis 1289 si lant de distributie francez .....asa nu mai trebuie sá cumpár nimic, plius cá am 2 cutii de viteze franceze R 12 insá dioar cu 4 trepte dar treapta a 4 a este lungá ! Cred cá va merge si asa .....
|
|
pus acum 8 ani |
|
r16r1150
Moderator
Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
|
|
cv2adi a scris:
Multumesc mult ptr explicatii ! Atunci cred cá va rámáne asa cum zici, motorul original, am set motor nou cu cámási, pistoane , bolturi goetze de 1300 , mai precis 1289 si lant de distributie francez .....asa nu mai trebuie sá cumpár nimic, plius cá am 2 cutii de viteze franceze R 12 insá dioar cu 4 trepte dar treapta a 4 a este lungá ! Cred cá va merge si asa ..... |
Treapta 4 e arhisuficienta pentru a merge lejer. In plus, la cutia franceza e facuta sa nu urle la viteze mari. Daca tot e sa fie in 5 trepte, e ideala cutia in 5 tot franceza. Nu stiu cum , la francezi le-au iesit silentioase iar noua nu.
_______________________________________ Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc _____________________________________________ TV 51Rz / 1971 TV 51 F autolaborator / 1969 TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2 TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982 TV D12 Rz (autostație R4030)-1980
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
r16r1150 a scris:
cv2adi a scris:
Multumesc mult ptr explicatii ! Atunci cred cá va rámáne asa cum zici, motorul original, am set motor nou cu cámási, pistoane , bolturi goetze de 1300 , mai precis 1289 si lant de distributie francez .....asa nu mai trebuie sá cumpár nimic, plius cá am 2 cutii de viteze franceze R 12 insá dioar cu 4 trepte dar treapta a 4 a este lungá ! Cred cá va merge si asa ..... |
Treapta 4 e arhisuficienta pentru a merge lejer. In plus, la cutia franceza e facuta sa nu urle la viteze mari. Daca tot e sa fie in 5 trepte, e ideala cutia in 5 tot franceza. Nu stiu cum , la francezi le-au iesit silentioase iar noua nu. |
Mersi Toni, eu credeam cá nu existá cutie francezá in 5 trepte, parcá asa am inteles de la Dacioti .... doar in 4 trepte. Dacá existá, nu mai dorm noaptea ...páná nu-mi fac rost de vreo 2 perechi ! Sunt intr-adevár mai silentioase si mult mai fine decát cele románesti, si schimbá treptele de parcá ar fii un Citroen .....sunt fantastice
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
cv2adi a scris:
r16r1150 a scris:
cv2adi a scris:
Multumesc mult ptr explicatii ! Atunci cred cá va rámáne asa cum zici, motorul original, am set motor nou cu cámási, pistoane , bolturi goetze de 1300 , mai precis 1289 si lant de distributie francez .....asa nu mai trebuie sá cumpár nimic, plius cá am 2 cutii de viteze franceze R 12 insá dioar cu 4 trepte dar treapta a 4 a este lungá ! Cred cá va merge si asa ..... |
Treapta 4 e arhisuficienta pentru a merge lejer. In plus, la cutia franceza e facuta sa nu urle la viteze mari. Daca tot e sa fie in 5 trepte, e ideala cutia in 5 tot franceza. Nu stiu cum , la francezi le-au iesit silentioase iar noua nu. |
Mersi Toni, eu credeam cá nu existá cutie francezá in 5 trepte, parcá asa am inteles de la Dacioti .... doar in 4 trepte. Dacá existá, nu mai dorm noaptea ...páná nu-mi fac rost de vreo 2 perechi ! Sunt intr-adevár mai silentioase si mult mai fine decát cele románesti, si schimbá treptele de parcá ar fii un Citroen .....sunt fantastice |
Cutie cu 5 trepte a fost doar pe R18 si pe Fuego. Nu prea se potriveste la Dacia, dar se poate adapta, dar necesita modificari destul de serioase. Cauta vreun R18 sau Fuego cu motor de 1400 si ia cutia de viteze de pe ala. Impreuna cu planetarele ca nu se potrivesc nici alea cu cele de Dacie.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|