CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
luana_21
Femeie
21 ani
Prahova
cauta Barbat
21 - 47 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Dacia 1320 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1 ... 2 3 4 5 6 7 8
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si tot ...

dacia 1320 tot ...

65.1KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si tot ...

dacia 1320 tot ...

65.1KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
scuze, nu stiu ce-i cu rahatul ásta ?????

dacia 1320 scuze, stiu ce-i rahatul ásta ?????

44.9KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1320

60.1KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1320

39.5KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1320

50KB


pus acum 8 ani
   
iulica89
Membru Activ

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 179
Scutul nu era o "economie" ci era modalitatea de a face compartimentul motor mai aerisit, datorita folosirii electroventilatorului, pe cand si la cele mai noi si la D1300 s-a montat elice pe pompa de apa si scut mare.
La papuc 1.9d aceeasi poveste.


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

iulica89 a scris:

Scutul nu era o "economie" ci era modalitatea de a face compartimentul motor mai aerisit, datorita folosirii electroventilatorului, pe cand si la cele mai noi si la D1300 s-a montat elice pe pompa de apa si scut mare.
La papuc 1.9d aceeasi poveste.

Bine de stiut ! multumim Iulica


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

cv2adi a scris:


speedking640 a scris:

Am primit de la un prieten, un alt set mai diferit, unde au loc si butoanele pentru geamuri electrice. Pretul e acelas.

Bine, atunci dacá nu te rázgándesti, te rog sá mi le pui cu plata in ramburs la postá la Oradea si eu le ridic de acolo.
Te rog mult ambakeazá-le bine fiindcá ástia de la postá trántesc peste colete si obiecte mai grele , sá nu se rupá cá-s foarte friabile .
Adresa ti-o trimit prin p.m.
Un weekend frumos

Cánd expediezi fetele de usi ? Le tot astept de sápt  trecutá (dupá promisiune Miercuri se expediau ) insá degeaba ....
Sau te-ai rázgándit din nou referitor la vánzere ? Nu mai sunt ? As fii totusi curios care este motivul nehotárárii ?


pus acum 8 ani
   
tpv
Membru Senior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 260
Felicitari pt ambitia de a reconstrui acesta masina, sunt convins ca va iesi un exemplar foarte frumos. Eu zic sa-i pui scutul original.
Bafta !


_______________________________________
colectionar de fier

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Ceee? Iarasi s-a razgandit?
Isi bate joc de noi toti! Asta nu e frumos!
Sa-l bag pe lista neagra sa aibe timp sa se maturizeze?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
speedking640
Membru Senior

Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 358
Sunt pe drum, eu le-am dus la postarita miercuri...aveti putintica rabdare ! La mine nu sunt !

_______________________________________
-Dacia,the best of the best !-

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Asteptám asteptám .... cunoastem posta románá ! Sper sá nu soseascá rupte , fiindcá nenorocitii áia am vázut cá aruncá coletele una peste cealaltá si le mai strivesc cu altre obiecte mai grele ......


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

tpv a scris:

Felicitari pt ambitia de a reconstrui acesta masina, sunt convins ca va iesi un exemplar foarte frumos. Eu zic sa-i pui scutul original.
Bafta !

Mersi mult, am cu ce má distra ..... sper s-o scot cumva la capát cu ea .....  


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Ceee? Iarasi s-a razgandit?
Isi bate joc de noi toti! Asta nu e frumos!
Sa-l bag pe lista neagra sa aibe timp sa se maturizeze?

Nu, nu nicidecum ....mai asteptám, sper sá fie pe drum bine ambalate asa cum am cerut cá-s foarte casabile rahaturile astea  din pácate ......


pus acum 8 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Cu scuzele de rigoare,ma bag un pic in topicul dvs.Spun din capul locului,nu are treaba cu Dacia 1320.Am o mare rugaminte.caut o bara fata nichelata de Skoda 100,105 sau 120.In Ungaria sunt sanse infinit mai mari de a gasi asa ceva in stare buna.Pe a mea am proptit-o un pic intr-un gard si nu o mai pot da la fata.bineinteles daca se poate si se gaseste.Scuze de off topic.Cu multumiri. .

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

sk100it a scris:

Cu scuzele de rigoare,ma bag un pic in topicul dvs.Spun din capul locului,nu are treaba cu Dacia 1320.Am o mare rugaminte.caut o bara fata nichelata de Skoda 100,105 sau 120.In Ungaria sunt sanse infinit mai mari de a gasi asa ceva in stare buna.Pe a mea am proptit-o un pic intr-un gard si nu o mai pot da la fata.bineinteles daca se poate si se gaseste.Scuze de off topic.Cu multumiri. .

Am sá intreb Skodistii din clubul inráitilor, chiar anul trecut am dus o pereche de bári de 120 unui coleg de forum de aici ....


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

sk100it a scris:

Cu scuzele de rigoare,ma bag un pic in topicul dvs.Spun din capul locului,nu are treaba cu Dacia 1320.Am o mare rugaminte.caut o bara fata nichelata de Skoda 100,105 sau 120.In Ungaria sunt sanse infinit mai mari de a gasi asa ceva in stare buna.Pe a mea am proptit-o un pic intr-un gard si nu o mai pot da la fata.bineinteles daca se poate si se gaseste.Scuze de off topic.Cu multumiri. .

Eu am pe undeva o bara spate de Skoda 120, are cromul bun, dar cineva l-o vopsit in negru. Am luat-o la pachet cu niste piese de Dacie.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Orice bara buna e bine venita,mai ales ca am doua Skode,iar ceea ce caut eu este o raritate.Astept un pret si cum pot intra in posesia lor.Multumesc.

pus acum 8 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
Am impresia ca finalul va fi un exemplar MAI REUSIT decat rezultatul de care era in stare uzina Dacia la momentul respectiv. Asta pentru ca asa ne-a obisnuit Adi pana acum si bineinteles ca va protesta, dar nu-l vom lua in seama!!!!    

pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
Ca bine zici classicfan ! 

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

classicfan a scris:

Am impresia ca finalul va fi un exemplar MAI REUSIT decat rezultatul de care era in stare uzina Dacia la momentul respectiv. Asta pentru ca asa ne-a obisnuit Adi pana acum si bineinteles ca va protesta, dar nu-l vom lua in seama!!!!    

          Cam eronatá afirmatia dragá Colega ....totusi Pitestiu avea dotare, nu era o halá de grajd si lucrau ingineri in materie, nu deviati din alte profesii ...s.a.m.d.          


pus acum 8 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Uite aici doua dacii cred ca sunt 1320 nu liberta
Ia legatura cu acel user si poate te rezolva el


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Jonn a scris:

Uite aici doua dacii cred ca sunt 1320 nu liberta
Ia legatura cu acel user si poate te rezolva el

Mersi mult insá cred cá nu mai am nevoie de piese, sper sá fie planul fácut la acest capitol cea argintie chiar aratá groaznic la tablá ....


pus acum 8 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
N-ai pentru ce.
Deci pana la urma sunt dacii 1320, e bun ca nu m-am inselat, cu ocazia asta invat mai multe despre dacii 
Ce sa spun, bafta si sper sa iasa ceva frumos, desi e mult de munca.


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Jonn a scris:

N-ai pentru ce.
Deci pana la urma sunt dacii 1320, e bun ca nu m-am inselat, cu ocazia asta invat mai multe despre dacii 
Ce sa spun, bafta si sper sa iasa ceva frumos, desi e mult de munca.

Da, si eu sunt pionier in Dacii, doiar de 3 ani m-am aventurat cu ele .....sper s-o pot scoate la capát.
Toate cele bune iti doresc  


pus acum 8 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155

Jonn a scris:

Deci pana la urma sunt dacii 1320, e bun ca nu m-am inselat, cu ocazia asta invat mai multe despre dacii 


Sunt 1320. Spatele e cel mai usor mod de a le diferentia. Mai pun poza asta o data.
Sus 1320, jos 1325.

dacia 1320 jonn scris:deci pana urma sunt dacii 1320, bun m-am inselat, ocazia asta invat mai multe

84.2KB


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 8 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Da, pai, inainte sa postez, m-am uitat atent la dacia lui Adi si apoi la celelalte dar nu eram foarte sigur deoarece calitatea pozelor in care erau fotografiate cele 2 masini pe forumul ala lasa de dorit

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

iustin.nt a scris:


Jonn a scris:

Deci pana la urma sunt dacii 1320, e bun ca nu m-am inselat, cu ocazia asta invat mai multe despre dacii 


Sunt 1320. Spatele e cel mai usor mod de a le diferentia. Mai pun poza asta o data.
Sus 1320, jos 1325.

Perfect ! Asa este multumim Iustin ptr edificare se vede foarte bine diferenta intre ele, 1325 e mai pátrátoasá, oarecum putin disproportionatá, la botul masinii se asorteazá mai putin haionul scurt si gras ......dánd masinii aspectul de picat in bot.
La 1320 este mai aromonios egalatá forma, acelui bot lung ii stá mai bine un haion mai lung de inclinatie mai micá .......
Toti cei care au vázut masina, dezechipatá, m-au intrebat dacá e Passat ?si s-au luat de sireturi cu mine cánd le-am zis cá-i Dacie , cá asa ceva nu a existat !       

Modificat de cv2adi (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
speedking640
Membru Senior

Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 358
Mie mi-au sosit banii, coletul a ajuns la dvs ! E ceea ce trebuie ?

_______________________________________
-Dacia,the best of the best !-

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Nu l-am vázut incá, doar in weekend ajung acasá la párinti.Multumesc .

pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455


dacia 1320

63.5KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
mersi pácat cá fotografiile si tipáritul in aacea perioadá lása MULT DE DORIT ....  

pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
Daca vrei iti poze pe mail , sa le salvezi . 

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
incet revin o parte din piese de la galvaniare....le punem in stoc sá fie  gata de repunere pe masiná cánd va fii rándul lor....

dacia 1320 incet revin parte din piese punem stoc fie  gata repunere masiná cánd fii rándul

44.2KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1320

56.7KB


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:


Toti cei care au vázut masina, dezechipatá, m-au intrebat dacá e Passat ?si s-au luat de sireturi cu mine cánd le-am zis cá-i Dacie , cá asa ceva nu a existat !       

Passat!

dacia 1320 cv2adi scris:toti cei care vázut masina, m-au intrebat dacá passat ?si s-au luat sireturi

44.7KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:


Toti cei care au vázut masina, dezechipatá, m-au intrebat dacá e Passat ?si s-au luat de sireturi cu mine cánd le-am zis cá-i Dacie , cá asa ceva nu a existat !       

Passat!

Na exact ce mi-au zis desteptii ástia .....si uite cá chiar seamáná cu Passat 1 .....         ca formá !!! Pácat insá de diferenta mare in CALITATE !!!!          


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Cum s-ar putea "finisa " lufturile astea gretoase dintre mascá si far, intre aripá si semnale, fiindcá mi se par oribile ....          

pus acum 8 ani
   
renault 12G
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 968

poate va e cu folos..


_______________________________________
Dacia 1300 77
Renault 12 Gordini - 1972
Lada 1200 80
Dacia 1410 CN4 - 2000
1307 1.9d - 2005

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

renault 12G a scris:

http://olx.ro/oferta/maner-deschidere-usa-dacia-1320-1325-ID5eQxG.html#c6fb45a3c1

poate va e cu folos..

Multumesc ptr ajutor colega!  


pus acum 8 ani
   
motanualb
Membru Senior

Din: Cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 491

cv2adi a scris:

Cum s-ar putea "finisa " lufturile astea gretoase dintre mascá si far, intre aripá si semnale, fiindcá mi se par oribile ....          


Masca refacuta din fibra, binenteles fara craterele de rigoare? Sau.. Sunt sudori (ghilimele) in abs si sa umple golurile?..


_______________________________________
I don't mind dust , I do mind rust!

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

motanualb a scris:


cv2adi a scris:

Cum s-ar putea "finisa " lufturile astea gretoase dintre mascá si far, intre aripá si semnale, fiindcá mi se par oribile ....          


Masca refacuta din fibra, binenteles fara craterele de rigoare? Sau.. Sunt sudori (ghilimele) in abs si sa umple golurile?..

Da, e o idee.... insá cred cá voi avea nevoie de un artist adevárat ptr aceastá "reproiectare ".
Cred cá acest tip de mascá a fost cea mai "ventialtá " din toate tipurile, adicá cea mai superficial executatá, cu lufturi mari, peste tot....
In tot spectrul mástilor de plastic de Dacii, la niciuna n-am vázut mai bine golurile neacoperite de mascá decát tocmai la acest tip fir-ar ....si pe mine má deranjeazá mult cád se vád .
Asta e .... Dacia 1320 si Liberta ! Mi-ai mai zis-o si altii : Dacá nu-ti place ia-ti un Rolls sau orice altceva.
Interesant cá páná n-am lucrat si vázut alte tipuri, ci doar dacia , nu m-a deranjat pe simplul motiv cá nu stiam cá existá precizie maximá la alte tipuri !
Pe cánd au nostrii lucrau cu centimetru in industria auto, ceilalti avea cca 80 de ani avans la proiectári in zecimi de milimetri !      


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Lasa-l asa cu lufturile de 2 cm, ca asa este original si este specific pentru 1320/1325.
Fara lufturile alea nu va fi originala. 
Masinile astea erau de calitate groaznica. Eu ti-am zis sa nu cumperi asa ceva!
Asa a fost proiectata si fabricata, lufturile sunt semnatura de recunoastere, ca sa nu o confunzi cu vreun Passat.
Sau poti pune ceva ornamente in jur.
Sau pune-i masca si faruri de R12, ca le ai de pe Breakul dezmembrat. Asa scapi de farurile si de masca de CN. Mai pui si barile cromate de pe R12.
Decat sa te enervezi cu piesele originale de proasta calitate, mai bine faci o masina customizata pe placul tau, cu elemente de R12 si de Dacia 1300.
Poti sa-i pui si pe spate lampi mici de Dacia 1300 cu rama cromata.
Altii au facut Dacii Sport customizate cu elemente de 1300, si tu poti face aceasi treaba cu 1320.
Asa nu iti trebuie nici clante la usi, ca pui si usile de 1300 cu clante cromate.
Ar fi ceva unicat, cu multe elemente cromate, o poti vopsi in maroniu metalizat, culoarea care iti place de pe R12.
Decat sa te cramponezi la originalitate si sa te enervezi apoi din cauza calitatii si la primele drumuri sa ramai cu clantele in mana, mai bine o refaci dupa gustul tau, sa fie o masina unicat dar mult mai frumos decat originalul.
Si in plus vei scapa de piesele de proasta calitate specifice acelor ani.
Daca o faci originala, rezultatul va fi un rebut de prosta calitate, cum a fost si cand a iesit din fabrica. Te vei enerva de fiecare data cand o vei vedea!
Plus ca nu poti duce la expozitii o Dacie 1320  originala cu lufturi de doua degete intre elementele de caroserie, ca toata lumea se va uita urat la ea din cauza calitatii slabe.
Gandeste-te si la varianta asta cu retro-custom in stilul anilor 70, ca o Dacie 1320 cu multe elemente cromate, cu bari cromate de R12 phase2, faruri si lampi spate de 1300, ornamente de prag cromate, chiar si baghetele cromate laterale de R12 TS, vopsit in maro metalizat, ar arata demential. Ar fi ca un mic Renault 30!
La Dacia ta din 1976, deja ai avut idei retro-custom si l-ai imbatranit sa arate ca una fabricata inainte de 1972. Poti face aceasi treaba si cu 1320.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Uita-te ce bine arata daciile sport modificate in stil retro-custom!

dacia 1320 uita-te bine arata daciile sport modificate stil Admin

36.3KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Mult mai frumoase decat originalul.
E bine sa le faci originale, dar in cazul cand cele originale erau niste rebuturi de proasta calitate, atunci nu vad ce rost are sa te cramponezi la nivelul de rebut, mai bine te apuci incerci sa faci ce nu au fost in stare cei din fabrica.
Sa le speli pacatele.
Daca o modifici cu elemente originale, dar mai vechi cu 15-20 ani decat masina, nu vei compromite masina, ba din contra o vei face mai valoroasa. (acuma poate si eu ma uit prea mult pe Discovery in ultima vreme, dar cam asta este adevarul).
Este cu totul altceva decat tuningul de prost gust, cu tot felul de spoilere, roti late, folii pe geam, care ar compromite masina.

dacia 1320 mult mai frumoase decat bine faci originale, dar cazul cand cele originale erau niste Admin

38.7KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
speedking640
Membru Senior

Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 358
Defapt aripile de conex sunt de vina, un exemplar original

dacia 1320 defapt aripile conex sunt vina, exemplar original

42.2KB


_______________________________________
-Dacia,the best of the best !-

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

speedking640 a scris:

Defapt aripile de conex sunt de vina, un exemplar original

E adevárat cá si aripile conex stricá mult , insá dacá te uiti atent la cea postatá de Tine, se vede cá intre semnalizator si aripá tot nu s-a reusit depásirea luftului ....onsá mi se pare cá acest tip de mascá nu inchide lateralele, ca si masca cu ochelarti dubli sau farul dreptunghiular unde totusi nu se vedea luftul intre aripi si mascá.
Semnalizatoarele astea sunt de tot rahatul, cu piciorusele de fixare de plastic care se rup cu timpul ,iar de far nici nu mai vorbesc : lipitura dintre sticlá si corpul de plastic se desface (o máncá soarele )iar dulia e fixatá in 3 puncte mici cu ceva lipici sau nituri de plastic, si la o montare mai in fortá a becului, s-a rupt si aia .....  


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:


speedking640 a scris:

Defapt aripile de conex sunt de vina, un exemplar original

E adevárat cá si aripile conex stricá mult , insá dacá te uiti atent la cea postatá de Tine, se vede cá intre semnalizator si aripá tot nu s-a reusit depásirea luftului ....onsá mi se pare cá acest tip de mascá nu inchide lateralele, ca si masca cu ochelarti dubli sau farul dreptunghiular unde totusi nu se vedea luftul intre aripi si mascá.
Semnalizatoarele astea sunt de tot rahatul, cu piciorusele de fixare de plastic care se rup cu timpul ,iar de far nici nu mai vorbesc : lipitura dintre sticlá si corpul de plastic se desface (o máncá soarele )iar dulia e fixatá in 3 puncte mici cu ceva lipici sau nituri de plastic, si la o montare mai in fortá a becului, s-a rupt si aia .....  

Asta inseamna CN1 = Constructia Noastra nr1. De acolo vine prescurtarea. Se si vede ...    


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:


speedking640 a scris:

Defapt aripile de conex sunt de vina, un exemplar original

E adevárat cá si aripile conex stricá mult , insá dacá te uiti atent la cea postatá de Tine, se vede cá intre semnalizator si aripá tot nu s-a reusit depásirea luftului ....onsá mi se pare cá acest tip de mascá nu inchide lateralele, ca si masca cu ochelarti dubli sau farul dreptunghiular unde totusi nu se vedea luftul intre aripi si mascá.
Semnalizatoarele astea sunt de tot rahatul, cu piciorusele de fixare de plastic care se rup cu timpul ,iar de far nici nu mai vorbesc : lipitura dintre sticlá si corpul de plastic se desface (o máncá soarele )iar dulia e fixatá in 3 puncte mici cu ceva lipici sau nituri de plastic, si la o montare mai in fortá a becului, s-a rupt si aia .....  

Asta inseamna CN1 = Constructia Noastra nr1. De acolo vine prescurtarea. Se si vede ...    

Mi-ai dat o idee buná Mishule : Am sá-mi construiesc eu o dacie 1320 CN 1 dupá placul meu.Are mult prea multe elemente nasoale pe ea, care nici opric niuci tehnic nu-mi plac si mi se pare absolut inutil sá refac ceva care a fost de praostá calitate si cu multze lipsuri estetice si din fabricá ....
Oricum nu voi putea absolvi proiectul pástránd originalitatea fiindcá jumat de masiná este un R 12 ....deci nu mai este originalitatea pástartá !
Asa cá ...... voi incerca eu sá redesenez aceastá masiná, folosind bineánteles repere de Dacie putin mai vechi ....
Este un vis din care m-am trezit ..... acel soc inedit din 87 cánd am vázut 1320 pe stradá proima oará, a fost mult  exagerat, insá de asta mi-am dat seama de-abia ce am apucat sá cunosc si plapez cu mána mea "visul de acu 30 de ani "      


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
In 1988 imi placea cum arata 1320, pana le vedeam de la distanta.
Dar pe urma incepand din anii '90 am avut parte din plin de Daciile cu elemente CN1, CN2, CN3, CN4, asa ca stiu la ce sa ma astept.
De aia ma tineam de cap, cand am vazut ce ai cumparat.
Tu ai plecat din tara chiar dupa revolutie, nu ai mai avut contact direct cu ele.
Dar poti sa faci ceva frumos, adica ce nu au fost in stare cei din fabrica.
Ar merita ceva culoare metalizata, maro metalizat, sau albastru inchis metalizat, cu multe elemente cromate.
Oricum o faci, va fi mult mai frumoasa decat originalul.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
speedking640
Membru Senior

Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 358
Ceva rar de uamt nou

dacia 1320 ceva rar uamt nou

40.7KB


_______________________________________
-Dacia,the best of the best !-

pus acum 8 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
mie imi place mult cum arata in pozele astea

dacia 1320 mie imi place mult cum arata pozele astea

28KB


pus acum 8 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
de ce nu ar putea iesii asa...?

dacia 1320 putea iesii asa...?

49.8KB


pus acum 8 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
ce mândra e tanti

dacia 1320 mândra tanti

36.6KB


pus acum 8 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
en voyage...

dacia 1320 voyage...

13.8KB


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

Alex1300BV a scris:

mie imi place mult cum arata in pozele astea

In poze arata bine, dar in realitate, dupa ce toate plasticele se deformau, scartaiau, iti ramabneau apoi clantele si intrerupatoarele in mana, iti pierdeai avantul.
Iti dadeai sama ca ai cumparat un rebut. Un vecin a cumparat una neagra in 1988, dar foarte rapid a scapat de ea. Tin minte ca dupa cateva luni vopseaua era deja matuita.
Alea primele exemplare facute in scop propagandistic, erau mai bine facute si cu vopsea metalizata. Insa cele ajunse la vanzare erau dezastru, unele masini noi aveau chiar si piese reconditionate! Ultimii 2-3 ani inainte de revolutie erau cumpliti, nu se gasea nimica si se facea economie peste tot.
Intrai in alimentara si pe rafturi era doar detergent si ulei de floarea soarelui din ala ranced, ca iti lipeau degetele de sticla. In rest rafturi goale. Restul alimentelor se dadeau pe tichete, stateai niste cozi de 7-8 ore sa-ti cumperi o franzela, o jumatate de unt,  sau  2-3 oua. Programe Tv o ora pe zi, despre vizitele Tovarasului. Pene de curent in fiecare seara, ne faceam temele la lumina lumanarilor. Cei mai intunecati ani!
In astfel de mediu s-a nascut Dacia 1320, nu putea sa fie mai bun.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Má tot uitam la bara fatá si spate cát de superficial si primtiv e lucratá.Pe fata interioará, nu e slefuitá, are zone unde fibra de sticlá e de 2 -3 cm grosime si alte locuri unde dacá te uiti spre soare, devine transparentá.
Problema cea mare este cá grilele de aerisire de sub fustá, nu sunt nicicum slefuite, finisate, trebuie sá má reapuc de refabricat sau cel putin de finisat bárile ca sá le pot monta pe masiná .
Apoi, suruburile care fixeazá bara trec prin bará si prin aripá, ca niste cuie care se bat in perete.Aratá oribil .....
Nu mia stiu ce sá fac , de.-abiaacum incep sá-mi dau seama cáte problem,e se ivesc la mopdelul ásta din cauza superficialitátii executiei....
Asa cá am sá reproiectez cred toatá masina dupá optiunile mele ...     altfel asa cum spunea Mishu ....má voi tot uita kla un rebut tehnic restaurat !!!!


pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
Si una rosie ... 

dacia 1320 una rosie ... 

42.9KB


pus acum 8 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
eh... faceti-o sa fie buna dpdv tehnic... apoi, cum e prinsa bara ... este asa cum este...
Masina e eleganta si asta e principalul.
Da, si eu imi amintesc cum mergeam sa iau pâine pe bulevardul Grivitei din BV, pe bezna... dar aveam o lanterna micutza cu mine, si mi se parea ca e o aventura... Aveam 10 ani in 1989...


pus acum 8 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
si uite asa s-a dus si ultima sansa sa mai existe o 1320 in stare ok

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
E bine cá avem fiecare dintre noi optiunile personale, puncte de vedere diferite , si ca atare vedem din alte unghiuri aceastá masiná.
Intr-adevár ineditul din 87 ne-a creat impresii adánci .Eu unul nu am avut ocazia s-o pipái, nici mácar sá cálátoresc cu vreuna din ele, fiindcá am plecat din tará !
Vázánd acum dupá 17 ani de restaurári ce a fost aceastá masiná, sunt in dubii crase .....ce sá fac.Dacá o refac originalá de la A la Z , voi fii proprietarul unei masini de serie, fárá valoare comercialá, in care banii investiti niciodatá nu-mi vor mai suráde ....(stiu asta de pe Dacia 1300 )
Dacá construiesc pe baza de Renault 12 , d.p.d.v. tehnic va fii o.k,forma caroseriei de asemenea va fii cea de 1320 , cu elemente de Daia proprii, insá masca va fii diferitá , fiindcá mi se pare foarte disgratioasá, si nicicum nu má pot imprieteni cu aspectul ei ....
elementele conex sunt de o precizie catastrofalá fatá de ceea cu care m-am obisnuit la Citroen in aceste 2 decenii aproape, si nu sunt in stare sá reproiectez aceste elemente.
Mai bine le schimb cu cele existente de Dacia mai vechi , insá tot Dacia vor fii.
Valoarea unei 1320 chiar si atestate nu cred cá se ridicá la mai mult de max 1000 euro, pe cánd pretul final de restaurare va fii peste 2 mii in m mod sigur.
De ceea am considerat mai oportuná varianta asta de a "crea " un nou facelift , cu elemente de Dacia , ceva ce n-a existat insá care poate optic sitehnic va putea fii odatá vándutá in pretul de cost ....nimeni nu tráieste o vesnicie (sá ne gándim si la acest aspect )  


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Tov a scris:

si uite asa s-a dus si ultima sansa sa mai existe o 1320 in stare ok

Sunt sigur cá existá colegi ori pe forum ori in afará care vor salva si acest model, si o vor avea in colectie ....eu m-am cam dezamágit sincer sá fiu ....  


pus acum 8 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
"Valoarea unei 1320 chiar si atestate nu cred cá se ridicá la mai mult de max 1000 euro"
poate... dar valoarea aceleasi Dacie 1320 cu faruri de Renault 12 nu cred ca va fi mai mare...


pus acum 8 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461

Tov a scris:

si uite asa s-a dus si ultima sansa sa mai existe o 1320 in stare ok


Nu chiar    Mai sunt cateva 1320. Una chiar cu km putini si e deja salvata.


Adi: Eu in locul tau as face un fel de 1300 "fastback". Adica mutra si interiorul de 1300, iar spatele de 1320. Cu bare nichelate, bord O-O-O, scaune de R12....ar iesi ceva fain.


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

jgr1001 a scris:


Tov a scris:

si uite asa s-a dus si ultima sansa sa mai existe o 1320 in stare ok


Nu chiar    Mai sunt cateva 1320. Una chiar cu km putini si e deja salvata.


Adi: Eu in locul tau as face un fel de 1300 "fastback". Adica mutra si interiorul de 1300, iar spatele de 1320. Cu bare nichelate, bord O-O-O, scaune de R12....ar iesi ceva fain.


La Oldtimerstudio sint doua bucati in stare buna. Una albastra si alta alba.
Daca nu le-a vandut intre timp, atunci mai exista si acuma.
Au aparut si in revista DeAgostini cu macheta.
Alea is fara rugina in stare ingrijita.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

Alex1300BV a scris:

"Valoarea unei 1320 chiar si atestate nu cred cá se ridicá la mai mult de max 1000 euro"
poate... dar valoarea aceleasi Dacie 1320 cu faruri de Renault 12 nu cred ca va fi mai mare...

Lasa-l in pace, ca stie Adi ce sa faca si cum sa faca!
Tu nu iti faci una in Photoshop? Poate faci un poster si va valora mai mult!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
iulica89
Membru Activ

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 179
Sincer sub 5000 euro nu as da un 1320 in stare foarte buna si originala. Era acum cativa ani pe 4tuning un tip care vindea o 1320 cu 7-800 lei, originala, dar lipsea motorul. Naiba stia ca vor ajunge atat de rare.
Cand a luat-o taica-miu pe cea bleu de la uzina, imi povestea ca berlinele erau raritati, breakuri 1-2 bucati, si in perioada aia numai 1320 aduceau-camioane intregi, de obicei le dadeaau celor transferati de la Aro.

Modificat de iulica89 (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Da, adevárat ... multi nu mai stiu ce este un 1320 si care e diferenta dintre ea si 1325 ??? chiar si multi dintre colegi .
eu am cunoscut doar 1320 le, de 1325 am aflkat doar dupá ...
Eu consider o cifrá aberantá suma de 5000 euro, nici pe dacia mea 1300 restauratá a sánge cum s-ar zice, cu toate elementele de suspensie vopsite electrostatic, antifonatá, terosonatá , refácutá cu elemente noi de fabricá din asnii pre 75 nu am reusit sá primesc ofertá mai mare de 3000 euro.
Ca atare, un 1320 nici gánd sá fie posibil de vándut la o sumá mai mare de 1000 euro asa cum aproximeazá si coilegul alex destul de obiectiv.
Una e sá cero 5 mii si alta sá si primesti suma aceea.
Insánu asta este important .Eu cred cá acest tip de dacia  ( fiind o masiá de serie mare ) nu va deveni foarte rapid o piesá mult cáutatá (eventual 1-2 oameni ) care doresc sá detiná TOT spectrul de autoturisme Dacia, fiind parte de coelctie.
Insá un singur exemplar de dacia 1320 care calitatic si estetic lasá mult de dorit, in altá tará decát Romania nu va deveni vandabilá niciodatá cred eu pe de o parte fiindcá nu este cunoscutá ca model, pe de altá parte fiindcá nu reprezintá un high tech din nici un punct de veder.
Ba din contrá dacá suntem sinceri cu noi insine, cunoastem bine calitatea mai mult proastá decát mediocrá a pieselor, fiabiliatetea si aspectele estetice care lasá mult de dorit.
Deci nici tehnic, nu este nimic iesit din comun , ba chiar dibn cauza vestitei "calitáti "nici nu s-a mai exportat acest model nici mácar in fostele tári socialiste unde problemele de calitate au apárut dupá 86-87......si au creat un renume dubios márcii noastre iubite .
Noi, cei care am crescut si tráit lángá ele, si ne-am familiarizat cu aceste modele, suntem cam singurii care oarecum mai mult din nostalgie si amintiri plácute, ne legám si cramponám de ele, peste másura impusá cred eu ....cel putin simptomele diagnosticate in cazul meu má lasá sá deduc acest aspect.
Forma unicatá al acestui model este singurul punct atractiv si interesant , pe care doresc sá-l pástrez insá dacá tot am piese si elemente mult mai bune decát cele originale, am zis cá poate voi reusi sá creez o imagine mai pozitivá acestui tip, dacá tehnic si estetic mai lucrez putin modelul.
Cu timpul , paote odatá undeva se va mai gási o dacia 1320 originalá, neatinsá , fárá ruugin,, buná de conservat care va face parte din muzeul unui coleg impőátimit care doreste sá detiná tot spectrul automobilistic al acestei uzine, fiindcá doar asa va avea valoare intr-adevár : O colectie complectá !
As fii foarte fericit si incántat dacá ar exista un coelg care sá-sio facá un muzeu Dacia, pe care nicidecum nu l-as rata sá-l vizitez !    

Modificat de cv2adi (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

iulica89 a scris:

Sincer sub 5000 euro nu as da un 1320 in stare foarte buna si originala. Era acum cativa ani pe 4tuning un tip care vindea o 1320 cu 7-800 lei, originala, dar lipsea motorul. Naiba stia ca vor ajunge atat de rare.
Cand a luat-o taica-miu pe cea bleu de la uzina, imi povestea ca berlinele erau raritati, breakuri 1-2 bucati, si in perioada aia numai 1320 aduceau-camioane intregi, de obicei le dadeaau celor transferati de la Aro.

Iulicá, vezi cá Dacia 1320 metalizatá din pozele paginii anterioare (cea cáreia doar fata dreaptá se vede lángá un copac ) este de vánzare dupá cum mi-a comunicat colegul Speeking la 3000 euro .Poate sari pe ea.E cu 2000 mai ieftiná decát ai aproximat ....    


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

speedking640 a scris:

Defapt aripile de conex sunt de vina, un exemplar original

Uite aici : La 3000 euro una frumoasá si originalá, neatinsá -ia legátura cu colegul Seedking


pus acum 8 ani
   
speedking640
Membru Senior

Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 358
lei, nu euro

_______________________________________
-Dacia,the best of the best !-

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

speedking640 a scris:

lei, nu euro

Da, scuze lei ! e greseala mea Poate ajunge pe máoni bune, fiindcá pretul nu e mare deloc !  


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
De cráciun, au sosit si "bunátátile "precum puntea spate vopsit electrostatic  ptr miss Dacia .....

dacia 1320 cráciun, sosit puntea spate vopsit ptr miss dacia .....

57.3KB

Modificat de cv2adi (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
"scutul " ceausist cum zicea Mishu vopsit elecrtrostatic ....

dacia 1320 " ceausist cum zicea mishu vopsit ....

63.7KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1320 tot

46.9KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
bara stabilizatoare tot ..

dacia 1320 bara tot

60.1KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
alte elemente ...

dacia 1320 alte elemente ...

40.8KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si celelate anexe ale puntii, tendoane talere de fráná etc ...

dacia 1320 celelate anexe ale puntii, tendoane talere fráná etc ...

49.5KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
puse sub brad ...deocamdatá in curte ....

dacia 1320 puse sub brad curte ....

64KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1320 tot

79.2KB


pus acum 8 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
bucsele alea de cauciuc de la tendoane si defazor n-au suferit la cuptor in timpul procesului de vopsire electrostatica?

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot puntea

dacia 1320 tot puntea

57.3KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Tov a scris:

bucsele alea de cauciuc de la tendoane si defazor n-au suferit la cuptor in timpul procesului de vopsire electrostatica?

Ba, da insá ele trebuiesc oricum schimbate fiindcá s-au "copt " in cei 30 de ani de prestare servicii sub R 12 ....insá dacá le scot, in locas intrá pulbere de vopsea, si nu mai pot presa bucsele noi la locul lor   


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
arcurile ...

dacia 1320 arcurile ...

63.6KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1320 tot

55.6KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si au sosit in sfársit si fetele de usi de la colegul Speedking ....

dacia 1320 sosit sfársit fetele usi colegul speedking ....

41.3KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
am atát pe moment ....urmeazá montarea puntii, sá fie gata de implnat cánd va ajunge caroseria in starea resectivá ....odatá !  

pus acum 8 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1505
Arata foarte bine piesele vopsite!
E gata pana in mai 2016 LA intalnirea Dacia classic?


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

ydaniel a scris:

Arata foarte bine piesele vopsite!
E gata pana in mai 2016 LA intalnirea Dacia classic?

In mod sigur nu va fii gata din cauza multitudinii proiuectelor ce evolueazá in paralel cu ea ...  


pus acum 8 ani
   
andreiminteuan
Membru nou

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 17
Buna ziua,

Va urmaresc proiectele cu interes si sunt un admirator al muncii dumneavoastra.
As dori sa va intreb daca credeti ca ati avea timp sa ma ajutati in vederea achizitionarii unei dacii 1310 in stare buna din Ungaria?

Va multumesc,

Andrei Minteuan


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

andreiminteuan a scris:

Buna ziua,

Va urmaresc proiectele cu interes si sunt un admirator al muncii dumneavoastra.
As dori sa va intreb daca credeti ca ati avea timp sa ma ajutati in vederea achizitionarii unei dacii 1310 in stare buna din Ungaria?

Va multumesc,

Andrei Minteuan

Sigur, vá ajut Domnu Andrei, , mai larg vorbim prin mesaj privat .Multumesc ! Sárbátori fericite !  


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Ar urma partea mecanicá (motor -cutie ) insá m-am impotmolit. Nu mai stiu sá deslusec pe baza datelor ce anume e de fácut.Pe haionul masinii am sigla originalá de fabricá "DACIA 1320 -1.4 L
Asta dupá mintea mea inseamná cá ar trebui sá aibá un motor de 1400 identic cu Dacia mea TLX break din 89 ...
Insá are un motor de 1289 cmc si in realitate si pe c.i.
Ca s-o fac "conformá "descrierii de pe haion, ori trebuie sá achiziotionez un motor de 1400 cmc cu carburator, ori sá refac unul dinte cele 3 motoare de 1289 cmc pe care le am deja.
Dacá incap cámásile de 1400 in blocul motor mic, doar un carburator si o chiuloasá mai trebuie sá iau de 1400 ...
Dacá nu merge, voi fii nevoit sá iau un motor de 1400 .
Insá : Dacá am motor mare pe ea, va trebui sá-i pun si o cutie in 5 trepte, fiindcá are in 4 trepte .....
Imi stá párul máciucá !Nu-s ce sá fac ????? Ajutor vá rog
!    

Modificat de cv2adi (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
iulica89
Membru Activ

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 179
Salut! Intr-adevar pretul era aberant, nu am de gand sa ma apuc de un asemenea model, doar sa-mi pice in mana un exemplar original pentru ca e mare bataie de cap si multe dintre piese s-au casat demult.
Cat despre motor, cel de 1.3 este ok, pe ele din cate stiu s-a montat 1.3 si 1.4, deci nu ar fi o problema dpdv al veridicitatii. Daca puteti pune unul de 1.4 este bine-venit, cutia nu e musai sa fie schimbata-am vazut pe o Delta 1310-dacie de export pt tarile arabe, o asemenea combinatie:motor 1.4 cu cutie in 4 trepte originala de fabrica-masina avea 26.000 km originali, dar radiator mare.
In rest nu se prea uita nimeni la detalii de genul...


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

Ar urma partea mecanicá (motor -cutie ) insá m-am impotmolit. Nu mai stiu sá deslusec pe baza datelor ce anume e de fácut.Pe haionul masinii am sigla originalá de fabricá "DACIA 1320 -1.4 L
Asta dupá mintea mea inseamná cá ar trebui sá aibá un motor de 1400 identic cu Dacia mea TLX break din 89 ...
Insá are un motor de 1289 cmc si in realitate si pe c.i.
Ca s-o fac "conformá "descrierii de pe haion, ori trebuie sá achiziotionez un motor de 1400 cmc cu carburator, ori sá refac unul dinte cele 3 motoare de 1289 cmc pe care le am deja.
Dacá incap cámásile de 1400 in blocul motor mic, doar un carburator si o chiuloasá mai trebuie sá iau de 1400 ...
Dacá nu merge, voi fii nevoit sá iau un motor de 1400 .
Insá : Dacá am motor mare pe ea, va trebui sá-i pun si o cutie in 5 trepte, fiindcá are in 4 trepte .....
Imi stá párul máciucá !Nu-s ce sá fac ????? Ajutor vá rog
!    

Eu l-as lasa asa cum este cu motor de 1300 si cutie cu 4 trepte.
Gasesti tu o emblema de 1320 cu "1.3L" mai usor decat sa-i pui alt motor si alta cutie.
Probabil ca atunci cand s-a facut masina, in fabrica nu mai aveau pe stoc emblema "1.3L" si atunci au pus alta de "1.4L", ce era pe stoc.
Nu era ceva neobisnuit, pe vremea aia montau pe masini piesele ce aveau momentan pe stoc.
Poti monta camasi de 1400 cmc in blocul de 1300, doar trebuie alezat blocul, ca sa incape.
Motorul de 1300 cmc are diametrul de centrare al camasii in bloc de 78,5 mm, iar ala de 1400cmc are de 80,6 mm.
Desfaci motorul in bucati si duci blocul motor gol la un atelier de prelucrari mecanice.
Si vezi ca exista doua tipuri de camasi de 1400, cu inel de cauciuc sau cu inel de cupru, fiecare altfel etanseaza si altfel trebuie prelucrat blocul.
Deci trebuie neaparat sa fie facut la cineva care a mai facut treaba, sa nu te trezesti ca nu se etanseaza camasile pe bloc.
Pentru alea cu inel de cupru trebuie doar alezat, la alea cu inele de cauciuc trebuie si tesit marginea alezarii la 45 grade, la 1,5 mm, ca altfel nu se vor aseza camasile pe bloc.
Deci inainte sa duci blocul motor la prelucrat, trebuie sa vezi ce fel de camasi ai, ca sa stii cum sa prelucreze blocul.
Poti lasa si chiulasa de 1300 pe motorul de 1400, apoi sa vezi cum fuge de rupe asfaltul, dar iti trebuie radiator mare tropicalizat ca altfel se supraincalzaste.
Mai bine cauta-ti o emblema de 1320, pe care scrie "1.3L".
Pune un anunt, ca sunt aici pe forum, cativa colectionari de embleme inraiti.
Pun pariu ca are careva emblema "1.3L" de 1320 .


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Adi, pe masina ta este un motor de 1300 foarte bun cu palier marit, diferit de motorul de Dacia 1300.
Motorul 1300 fabricat dupa 1985 era foarte bun, ca avea arbore cotit cu palier marit, ca la 1400 si cuzuneti mari. Iar cilindreea a ramas 1300, ce inseamna ca era mult mai fiabil decat motorul 1300 standard.
Cele standard cu palier mic de pe Dacia 1300, foarte rar reuseauv sa treaca de 150000 km. Doar cele frantuzesti au trecut de 200000 km fara reparatii.
Dar alea cu palier marit au mers fara sa fie reparate, peste 200000 km fara probleme!
Motoarele cu cilindree mica si paliere mari is cele mai fiabile!
La Renault 5 au existat motoare de 1100 cu arbore cotit cu paliere marite ca de 1400. Alea au fost cele mai fiabile si mai rezistente motoare!
Daca totusi vrei sa cumperi un motor de 1400 cmc si vrei sa scapi de motorul original de pe 1320, sa ma anunti ca vreau sa o cumpar pe loc, ca este un motor foarte bun!!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Multumesc mult ptr explicatii !
Atunci cred cá va rámáne asa cum zici, motorul original, am set motor nou cu cámási, pistoane , bolturi goetze de 1300 , mai precis 1289 si lant de distributie francez .....asa nu mai trebuie sá cumpár nimic, plius cá am 2 cutii de viteze franceze R 12 insá dioar cu 4 trepte dar treapta a 4 a este lungá !
Cred cá va merge si asa .....  


pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001

cv2adi a scris:

Multumesc mult ptr explicatii !
Atunci cred cá va rámáne asa cum zici, motorul original, am set motor nou cu cámási, pistoane , bolturi goetze de 1300 , mai precis 1289 si lant de distributie francez .....asa nu mai trebuie sá cumpár nimic, plius cá am 2 cutii de viteze franceze R 12 insá dioar cu 4 trepte dar treapta a 4 a este lungá !
Cred cá va merge si asa .....  

Treapta 4 e arhisuficienta pentru a merge lejer. In plus, la cutia franceza e facuta sa nu urle la viteze mari. Daca tot e sa fie in 5 trepte, e ideala cutia in 5 tot franceza. Nu stiu cum , la francezi le-au iesit silentioase iar noua nu.


_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

r16r1150 a scris:


cv2adi a scris:

Multumesc mult ptr explicatii !
Atunci cred cá va rámáne asa cum zici, motorul original, am set motor nou cu cámási, pistoane , bolturi goetze de 1300 , mai precis 1289 si lant de distributie francez .....asa nu mai trebuie sá cumpár nimic, plius cá am 2 cutii de viteze franceze R 12 insá dioar cu 4 trepte dar treapta a 4 a este lungá !
Cred cá va merge si asa .....  

Treapta 4 e arhisuficienta pentru a merge lejer. In plus, la cutia franceza e facuta sa nu urle la viteze mari. Daca tot e sa fie in 5 trepte, e ideala cutia in 5 tot franceza. Nu stiu cum , la francezi le-au iesit silentioase iar noua nu.

Mersi Toni, eu credeam cá nu existá cutie francezá in 5 trepte, parcá asa am inteles de la Dacioti .... doar in 4 trepte.
Dacá existá, nu mai dorm noaptea ...páná nu-mi fac rost de vreo 2 perechi ! Sunt intr-adevár mai silentioase si mult mai fine decát cele románesti, si schimbá treptele de parcá ar fii un Citroen .....sunt fantastice           


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:


r16r1150 a scris:


cv2adi a scris:

Multumesc mult ptr explicatii !
Atunci cred cá va rámáne asa cum zici, motorul original, am set motor nou cu cámási, pistoane , bolturi goetze de 1300 , mai precis 1289 si lant de distributie francez .....asa nu mai trebuie sá cumpár nimic, plius cá am 2 cutii de viteze franceze R 12 insá dioar cu 4 trepte dar treapta a 4 a este lungá !
Cred cá va merge si asa .....  

Treapta 4 e arhisuficienta pentru a merge lejer. In plus, la cutia franceza e facuta sa nu urle la viteze mari. Daca tot e sa fie in 5 trepte, e ideala cutia in 5 tot franceza. Nu stiu cum , la francezi le-au iesit silentioase iar noua nu.

Mersi Toni, eu credeam cá nu existá cutie francezá in 5 trepte, parcá asa am inteles de la Dacioti .... doar in 4 trepte.
Dacá existá, nu mai dorm noaptea ...páná nu-mi fac rost de vreo 2 perechi ! Sunt intr-adevár mai silentioase si mult mai fine decát cele románesti, si schimbá treptele de parcá ar fii un Citroen .....sunt fantastice           

Cutie cu 5 trepte a fost doar pe R18 si pe Fuego.
Nu prea se potriveste la Dacia, dar se poate adapta, dar necesita modificari destul de serioase.
Cauta vreun R18 sau Fuego cu motor de 1400 si ia cutia de viteze de pe ala. Impreuna cu planetarele ca nu se potrivesc nici alea cu cele de Dacie.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Pagini: 1 ... 2 3 4 5 6 7 8  

Mergi la