CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: beatrice17 pe Simpatie.ro
| Femeie 24 ani Bucuresti cauta Barbat 24 - 80 ani |
|
Autor |
Mesaj |
Pagini: 1 ... 3 4 5 6 7 8 |
|
|
r16r1150
Moderator
Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
|
|
Cutie in 5 de 18 si-a pus un cunoscut candva, dar cred ca si motorul. Am incercat sa il sun , e tel inchis. Dar se poate face stiu bisztos
_______________________________________ Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc _____________________________________________ TV 51Rz / 1971 TV 51 F autolaborator / 1969 TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2 TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982 TV D12 Rz (autostație R4030)-1980
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
r16r1150 a scris:
Cutie in 5 de 18 si-a pus un cunoscut candva, dar cred ca si motorul. Am incercat sa il sun , e tel inchis. Dar se poate face stiu bisztos |
Se poate face, dar cutia aia are comenzile altfel si va trebui luat si mecanismul de comanda cu bucata de podea aferenta, apoi taiat aia de Dacie si sudat ala de R18 la loc. La o masina originala nu as face asa ceva, dar daca Adi oricum baga flexul in masina, o gaura taiata in podea in plus, nu face nimic rau. Daca aia de la Wheeler Dealer au adaptat motor de Ford Tranzit pe Citroen HY, atunci se poate adapta si cutia de R18 pe Dacie. Inca doua sau trei proiecte ca asta si Adi va deveni cel mai bun constructor de Hot-roduri customizate din Ungaria.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
r16r1150
Moderator
Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
|
|
Na, nu. Ar fugi bine de tot echipata frantuzeste. Intrebarea e cat o fi de stabila astfel. In fine, devin parerist in loc sa ascult. De ce mama naibii ma lasati ?
_______________________________________ Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc _____________________________________________ TV 51Rz / 1971 TV 51 F autolaborator / 1969 TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2 TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982 TV D12 Rz (autostație R4030)-1980
|
|
pus acum 8 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
|
|
Misu de Cluj a scris:
Cutie cu 5 trepte a fost doar pe R18 si pe Fuego. Nu prea se potriveste la Dacia, dar se poate adapta, dar necesita modificari destul de serioase. Cauta vreun R18 sau Fuego cu motor de 1400 si ia cutia de viteze de pe ala. Impreuna cu planetarele ca nu se potrivesc nici alea cu cele de Dacie. |
Si pe Renault 12 GORDINI....
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
deceneu32 a scris:
Misu de Cluj a scris:
Cutie cu 5 trepte a fost doar pe R18 si pe Fuego. Nu prea se potriveste la Dacia, dar se poate adapta, dar necesita modificari destul de serioase. Cauta vreun R18 sau Fuego cu motor de 1400 si ia cutia de viteze de pe ala. Impreuna cu planetarele ca nu se potrivesc nici alea cu cele de Dacie. |
Si pe Renault 12 GORDINI.... |
Si pe 17 Gordini, dar din ala mergi si cauta, ca nu gasesti. Iar daca gasesti costa de cinci ori, cat a dat Adi pe toata masina.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
r16r1150
Moderator
Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
|
|
Iar încep cu tâmpeniile, dar . asta e de 12 Gordini
asta e de 18
Variante...
_______________________________________ Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc _____________________________________________ TV 51Rz / 1971 TV 51 F autolaborator / 1969 TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2 TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982 TV D12 Rz (autostație R4030)-1980
|
|
pus acum 8 ani |
|
oldtimercraiova
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
|
|
Cáte piese/elemente am vrut sá iau dupá lebonçoin.fr , si imi ziceau de fiecare datá "Je ne pas envoyer en Roumanie!" ....
|
|
pus acum 8 ani |
|
r16r1150
Moderator
Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
|
|
oldtimercraiova a scris:
Cáte piese/elemente am vrut sá iau dupá lebonçoin.fr , si imi ziceau de fiecare datá "Je ne pas envoyer en Roumanie!" .... |
Apăi în Ungaria trebuie să le ,,envoyer"...că acolo e minunea!
Modificat de r16r1150 (acum 8 ani)
_______________________________________ Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc _____________________________________________ TV 51Rz / 1971 TV 51 F autolaborator / 1969 TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2 TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982 TV D12 Rz (autostație R4030)-1980
|
|
pus acum 8 ani |
|
oldtimercraiova
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
|
|
Acolo le trimite francezu' , fárá probleme!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
oldtimercraiova a scris:
Acolo le trimite francezu' , fárá probleme!! |
Pe sárácie le trimite.Ástia nu trimit nimic, nu prea ráspund la mailuri doar telefon, de parcá nu interesul lor ar fii sá-si vándá marfa, ci a cumpárátorului .Du-te la el la poartá si uite-te apoi ado acasá ..... si iac-asa se ridicá o cutie la 1500 euro !
|
|
pus acum 8 ani |
|
r16r1150
Moderator
Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
|
|
Am mai auzit de ei ca-s marlani. Pacatul lor sa fie!
_______________________________________ Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc _____________________________________________ TV 51Rz / 1971 TV 51 F autolaborator / 1969 TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2 TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982 TV D12 Rz (autostație R4030)-1980
|
|
pus acum 8 ani |
|
iustin.nt
Membru Senior
Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
|
|
cv2adi a scris:
oldtimercraiova a scris:
Acolo le trimite francezu' , fárá probleme!! |
Pe sárácie le trimite.Ástia nu trimit nimic, nu prea ráspund la mailuri doar telefon, de parcá nu interesul lor ar fii sá-si vándá marfa, ci a cumpárátorului .Du-te la el la poartá si uite-te apoi ado acasá ..... si iac-asa se ridicá o cutie la 1500 euro ! |
Asa fac si romanii, domnu' Adi, stati linistit! Oameni care habar n-au sa-si vanda marfa.
_______________________________________ Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
iustin.nt a scris:
cv2adi a scris:
oldtimercraiova a scris:
Acolo le trimite francezu' , fárá probleme!! |
Pe sárácie le trimite.Ástia nu trimit nimic, nu prea ráspund la mailuri doar telefon, de parcá nu interesul lor ar fii sá-si vándá marfa, ci a cumpárátorului .Du-te la el la poartá si uite-te apoi ado acasá ..... si iac-asa se ridicá o cutie la 1500 euro ! |
Asa fac si romanii, domnu' Adi, stati linistit! Oameni care habar n-au sa-si vanda marfa. |
Din pácate am observat si treaba asta p-acasá, plus (cs supliment de vitezá ) majoritatea anunturiklor contin date ireale, neconforme adevárului, multe piese, sau auto-moto sunt fotografiate cu telefonul, pártile rele ascunse, sau tendetios scoase din poze, etc ..... Pácat ! Clientela se pierde cu timpul prin acest mode necinstit de interpretare sau prezentare a márfii !
|
|
pus acum 8 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
cv2adi a scris:
Misu de Cluj a scris:
r16r1150 a scris:
Cutie in 5 de 18 si-a pus un cunoscut candva, dar cred ca si motorul. Am incercat sa il sun , e tel inchis. Dar se poate face stiu bisztos |
Se poate face, dar cutia aia are comenzile altfel si va trebui luat si mecanismul de comanda cu bucata de podea aferenta, apoi taiat aia de Dacie si sudat ala de R18 la loc. La o masina originala nu as face asa ceva, dar daca Adi oricum baga flexul in masina, o gaura taiata in podea in plus, nu face nimic rau. Daca aia de la Wheeler Dealer au adaptat motor de Ford Tranzit pe Citroen HY, atunci se poate adapta si cutia de R18 pe Dacie. Inca doua sau trei proiecte ca asta si Adi va deveni cel mai bun constructor de Hot-roduri customizate din Ungaria. |
si va zbura din casá ...... |
nu de alta, dar hotroadurile nu sunt necunoscute pt francezi...
uite si aicea, in actiune:
56.2KB
Modificat de gojo_maci (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Revenind la subiectul topicului, am mai stráns niste piese demointate de pe R 12 sá le duc la sablat si vopsire electristraticá, fiind vorba de zone unde e necesará o mai profundá conservare a suprafetelor metalice, ceea ce vopselele si grundurile nu pot in totalitate oferi, am ales aceastá variantá, Secretul este unul singur : A nu se lovi suprafata odatá vopsitá electrostatic .Odatá lovitá, oferá locas de pátrundere al apei, care va duce implicit si la degradare . Intactá insá, are o durabilitate de 4-5 ori mai lungá decát orice grund si sau vopsea .....
31.4KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
unele sunt deja gata (puntesa spate )...
49.2KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
oare arcurile lungi de R 12 sunt mai confortabile decát cele scurte da Dacia pe fatá ???? Astea sunt cu cca 15 cm mai lungi decát cele de Dacia, si au cursá mult mai lungá, fiind totodatá si mult mai elastice (diametrul spiralei este mai micá decát cel da Dacia )
35KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
aur
Membru nou
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4
|
|
cv2adi a scris:
Ar urma partea mecanicá (motor -cutie ) insá m-am impotmolit. Nu mai stiu sá deslusec pe baza datelor ce anume e de fácut.Pe haionul masinii am sigla originalá de fabricá "DACIA 1320 -1.4 L |
Îţi fac eu cadou o siglă cu 1.3L
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Mersi mult , insá poate totusi voi face rost de un motor de 1400 sá modific "paltonul dupá nasture ...." Dacá totusi va rámáne asa, atunci o voi pune pe cea cu 1.3 L - Mersi incá o datá
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
si azi au mai sosit niste máruntisuri din cuptor ....
36.5KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
liviu59ro
Membru Senior
Din: Baia-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 364
|
|
Felicitari Ady pentru noul si interesantul tau proiect, iar esti primul care sparge gheata la un model de dacie foarte rar. Sunt convins ca va iesii o lucrare minunata, precum toate care le-ai realizat pina acum! Spor la munca!
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
liviu59ro a scris:
Felicitari Ady pentru noul si interesantul tau proiect, iar esti primul care sparge gheata la un model de dacie foarte rar. Sunt convins ca va iesii o lucrare minunata, precum toate care le-ai realizat pina acum! Spor la munca! |
E... cam anevoioasá treaba cu acets proiect, surprinzátor este cá la 1320 gásesti mai putine piese decát la 1300 ....insá má stráduiesc s-o pot scoate cumva la capát. Oricum multumesc mult Liviu
|
|
pus acum 8 ani |
|
iustin.nt
Membru Senior
Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
|
|
cv2adi a scris:
E... cam anevoioasá treaba cu acets proiect, surprinzátor este cá la 1320 gásesti mai putine piese decát la 1300 ....insá má stráduiesc s-o pot scoate cumva la capát. Oricum multumesc mult Liviu |
Eu n-as zice ca-i surprinzator. E vorba de un model "unicat", fabricat in doar cateva mii de exemplare pe parcursul a 3-4 ani. La noi, modelul 1300, a fost fabricat din '69 pana-n '82, in mult mai multe exemplare, dar sa nu uitam ca masini pe aceeasi platforma au fost produse in Franta, Turcia, Argentina pe perioade destul de insemnate de timp, ceea ce inseamna ca stocurile de piese la nivel international au fost cat se poate de consistente.
_______________________________________ Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Incet adun piesele ...Arcurile au primit tuburile protectioare (anti rezonatie )la capete ....si isi asteaptá cumini termenul...
32.1KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
celelalte máruntisuri, toate Franceze ....provenite de pe R 12
45.4KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
putin mai in detaliu ...
45.7KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
puntea spate tot in procesul de reasamblare
49.8KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
saboti noi de fabricá románesti, pe punte francezá R 12, cilindrii de fráná SAMKO asamblat in Ungaria, ... un internationalism fárá pereche
58.6KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Au sosit inapoi de la atelierul cu presa elementele suspensiei, s-au inlocuti toate silentblock-urile din bascule, tendoane, si alte locuri ...
24KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
vwtyp3variant
Moderator
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
|
|
frumooos
_______________________________________ "M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi
|
|
pus acum 8 ani |
|
Alex1300BV
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
|
|
se mai zice si "stas-ul lui sasu" . Asa isi lauda mesterul munca la break-ul meu, când mai monta câte o piesa si se potrivea
|
|
pus acum 8 ani |
|
r16r1150
Moderator
Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
|
|
cv2adi a scris:
Misu de Cluj a scris:
cv2adi a scris:
buná asta ! Si are si ceva adevár in el ! La Dacie , dupá 19 ani de lucru in exclusiviotate cu Citroenuri si piese franceze , de multe ori eram socat de calitatea si dimensiunea inexactá a pieselor de cooperativá, insá dupá a doua dacie, nu má mai mirá nimic !!!! Oarecum m-am obisnuit |
Acuma ca te-ai obisnuit cu calkitatea de la Dacie, poti sa treci la Aro, ca sa te socheze din nou. |
hai lasá-má ! Nu credeam sá fie vreun alt produs care sá supraliciteze problemele tehnice ale pieselor de Dacie .... Záu ? Chiar asa ? Aro e si mai si ??? Pái in mod normal nu ar mai trebui sá functioneze dacá existá atátea hiatusuri la acest capitol al calitátii si dimensionárii proaste a pieselor .... |
Atunci încearcă şi TV-ul, să vezi cum te vei transforma în contorsionist încercând să ajungi la filtrul de ulei, cum îţi vei lua manual de logică pentru a-nţelege de ce pompa de benzină nu mai vrea să se fixeze pe locul în care a fost montată, alternatorul care atunci când vrei să îl pui la loc îţi răsuceşte încheietura, caseta de direcţie care se umflă brusc atunci când trebuie să fie scoasă etc... o nebunie !!! Devii masochist !!!
_______________________________________ Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc _____________________________________________ TV 51Rz / 1971 TV 51 F autolaborator / 1969 TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2 TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982 TV D12 Rz (autostație R4030)-1980
|
|
pus acum 8 ani |
|
Alex1300BV
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
|
|
sau contortionist
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Domnilor ....má dezamágiti cu aceste afirmatii! Trist ....
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Mda, inteleg eu astea fiecare isi are siretlicurile si handicapurile ei, insá supra sau subdimensionarea pieselor de schimb, fácute de diferiti producátori auxiliari, care nu intrá la locul lor, sau calitatea proastá a lor nu am mai intálnit la vreo altá masiná restauratá la noi in cei 18 ani de lucru ..... Si asta mi se pare trist si dezamágitor, la Citroen asa ceva nu s-a intámplat niciodatá ca o piesá comandatá sá nu se potriveascá la tanc la locul ei !Despre calitatea lor nici nu mai vorbvesc, nu se poate compara cu unele produse de diferite cooperative románesti .....
|
|
pus acum 8 ani |
|
r16r1150
Moderator
Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
|
|
Dar n-ai de ce să fii dezamăgit, aşa e. Faza asta cu lipsa de acces ţine de fiecare maşină în parte. Întotdeauna se găsesc soluţii. Unele sunt caraghioase; după ce termin meşteritul găsesc momente să mă amuz pe seama poziţiilor. Vorba cuiva: tot oamenii le-au construit. Mă gândesc uneori la şoferii de altădată , cum se căzneau să repare o maşină atunci când ,,li s-a rupt căruţa-n drum"...nu le-a fost uşor întotdeauna, dar au reuşit mereu. Noi lucrăm cu vreme, dedicaţi, fără grija unui transport sau a vreunui şef gata să ne sancţioneze...
_______________________________________ Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc _____________________________________________ TV 51Rz / 1971 TV 51 F autolaborator / 1969 TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2 TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982 TV D12 Rz (autostație R4030)-1980
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
r16r1150 a scris:
Dar n-ai de ce să fii dezamăgit, aşa e. Faza asta cu lipsa de acces ţine de fiecare maşină în parte. Întotdeauna se găsesc soluţii. Unele sunt caraghioase; după ce termin meşteritul găsesc momente să mă amuz pe seama poziţiilor. Vorba cuiva: tot oamenii le-au construit. Mă gândesc uneori la şoferii de altădată , cum se căzneau să repare o maşină atunci când ,,li s-a rupt căruţa-n drum"...nu le-a fost uşor întotdeauna, dar au reuşit mereu. Noi lucrăm cu vreme, dedicaţi, fără grija unui transport sau a vreunui şef gata să ne sancţioneze... |
Ehe ...si cáte masini sau cum ziceai "cárute rupte-n drum "mai erau pe marginile soselelor la acea vreme .... si se opreau oamenii chiar fárá sá li se ceará acest lucru, dacá vedeau o masiná in paná. Tin minte pe Tata, intr-o seará calsá cu cer plin de stale de-ti era mai mare dragul sá stai afará, in 82 ni s-astricat pompa de benziná la Fiatul 600 ! Páná sá remedieze tata defectiune s-au oprit 5 masini, printre care si un cárutas de-al locului din comuna Inand, dorind sáne ajute, insá era cát p-aci sá pice de pe cárutá de beat ce era sármanul .Insá avea intentii de ajutor escaladate in acea ipostazá !
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Am mai lucrat putin, am montat pivotii pe bascule .....
26.7KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Mersi, intr-adevár ar aráta frumos 1320 in stilul si modul acesta de asamblare ..... ca un mini R 18 sau un mini R 14 .....dar deocamdatá mai e de Táblárit la ea din abundentá ! Acum are prioritate proiectul Traction , care de asemenea avanseazá foiarte anevoios, insá m-am obisnuit deja ca in 5 ani am ajuns doar la refácut motor, cutie, fráne, tinichigealá si ..... astept nerábdátor vopsitul care prin august-septembrie va fii absolvit, dupá care mai urmeazá o droaie de márutinsuri si mai anevoioase cum ar fii : confectionarea unui rezervor de 77 litri, tapiserie, electricitate, asamblare pas cu pas, ....páná prin 2018 ....
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
florin11bv a scris:
Adresez o rugaminte, A existat acest model de R 18? Eu nu-mi amintesc sa-l fi vazut prin vreo publicatie, pe strazi nu mai vorbesc. Multumesc !
|
Este facut in photoshop.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Misu de Cluj a scris:
florin11bv a scris:
Adresez o rugaminte, A existat acest model de R 18? Eu nu-mi amintesc sa-l fi vazut prin vreo publicatie, pe strazi nu mai vorbesc. Multumesc !
|
Este facut in photoshop. |
Pácat cá Domnii Injineri n-au avut in fabricá asa ceva (photo-shop )cá poate ieseau niste caroserii mai finut si frumos lucrate ...... cu lufturi mici intre elementele caroseriei decát in realitate !
|
|
pus acum 8 ani |
|
Fan
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
|
|
cv2adi a scris:
Misu de Cluj a scris:
florin11bv a scris:
Adresez o rugaminte, A existat acest model de R 18? Eu nu-mi amintesc sa-l fi vazut prin vreo publicatie, pe strazi nu mai vorbesc. Multumesc !
|
Este facut in photoshop. |
Pácat cá Domnii Injineri n-au avut in fabricá asa ceva (photo-shop )cá poate ieseau niste caroserii mai finut si frumos lucrate ...... cu lufturi mici intre elementele caroseriei decát in realitate ! |
DE acord cu calitatea, dar romanii inca nu faceau opere de arta la desgn, si nu isi permiteau giugiaro si alte chestii. Corcitura aia de r18+20, ii costa dublu-poate triplu
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Fan a scris:
cv2adi a scris:
Misu de Cluj a scris:
Este facut in photoshop. |
Pácat cá Domnii Injineri n-au avut in fabricá asa ceva (photo-shop )cá poate ieseau niste caroserii mai finut si frumos lucrate ...... cu lufturi mici intre elementele caroseriei decát in realitate ! |
DE acord cu calitatea, dar romanii inca nu faceau opere de arta la desgn, si nu isi permiteau giugiaro si alte chestii. Corcitura aia de r18+20, ii costa dublu-poate triplu |
Da, este perfect adevárat ! Románul visa in acei ani doar la ceva pe patru roti , nuai sá-l ducá din A in B ... Pe vremea epocii de aur, cánd státeam ore la coadá la alimente, nu designul masinii era cel mai important si cea mai gravá problemá . Trebuia intái sá vezi si sá cauti ce mánánci, cum mai poti face un ban in plus (de obicei cu aparatura fabricii ) si apoi veneau chestii de tipul : ce facem in timpul liber , iesim la iarbá verde de 1 Mai sau 23 August, eventual o partidá de pescuit, la munte la mare ....etc .
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
dupá resiscitarea subansamblelor , am reusit in sfársit sá evoluez putin cu caroseria masinii, care nu este foarte lesne din cauza lipsei8 de elemente de tablá confectionate, care se procurá din ce in ce mai greu chiar si in tara de bastiiná ...... Oricum, avánd in vedere multitudionea elementelor ce trebuiesc schimbate , tare greu evolueazá acest proiect din pácate .....
37.1KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
evoluám cátre spate incet incet ....
38.2KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
oalá, clopot si alte cele schimbate, praguri noi, seceri la rotile din spate noi, panou spate nou, si sine mai stie cáte cele elemente de táblárie schimbate , reparate, inloicuite etc ....
50.2KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
cele douá contraaripi fatá, plus lonjkeroanele, oalele terminate, isi asteaptá suspensia fatá ce stá gata dupá o curátare, sablare, vopsire electrostaticá in lázi din Noembrie anul trecut asteptánd caroseria ....
36.6KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
panou frontal nou ....
52.4KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
Fan
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
|
|
Daca mai aveti nevoie de un set de usi am si eu unul, doar ca fetele de usi (interioare) sunt rosii, geamurile verzi.
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Fan a scris:
Daca mai aveti nevoie de un set de usi am si eu unul, doar ca fetele de usi (interioare) sunt rosii, geamurile verzi. |
Multumesc e cam tardivá oferta, oricum mersi ptr intentia de ajutor. Am tot cáutat usi, am adus un set de la colegul TM21 Zay, care m-a ajutat si cu alte repere si altádatá. Din pácate masina asta conform pozelior a fost varzá, putrezitá páná-n várful stálpilor ..... deci am avut f.multe de inlocuit la ea. Ar fii fost binevenitá si o capotá motor, din pácate doar una era de vánzare pe olx pe atunci, si aceea s-a dat páná am contactat persoana. De fapt toatá masina a trebuit reconstruitá cu táblárie nouá sau second, de-abia am mai reusit sá fdac rost de ele Sper s-o pot scoate la capát cumva.Trebuie sá.-i dau dreptate lui Mishu, Daciile astea de dupá revolutie sunt mult mai slabe d.p.d.v calitativ ca cele din timpul comunismului ..... ceea ce mie mi s-a párut o glumá la prima audiere, insá este adevárat. Nu stiu de ce s-a ajuns la o asemnea calitate slabá, insá modul in care aceastá masiná a putrezit, mi se pare anormal la o Dacie fabricatá pre 89 ! Nu e de mirare cá nu au mai rámas Dacii 1320 si 1325 Liberta, fiind de o calitate foarte slabá , mai ales in ce priveste carioseria !
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Páná la urmá m-am hootárát in sfársit sá reconstruiesc Dacia 1320 prezentatá la T.I.B in 1986 toamna cánd iincá nu intrase in fabricatie, si pe care suvsemnatul am vázut-o intr-o emisiune TVR tehnicá , prezentatá de la TIB , si tin minte socul pe care l-a creat masina cu forma ei ineditá, desi ea avea incá pe atunci foarte multe eemente de 1310 pe ea (bári cromate, jante cu capace inox, asemenea celei din pozá. Eu cred cá era chiar mai frumoasá decát ceea ce a intrat in fabricatia in serie in anul urmátor .... ceea ce nu vád clar in poze este tipul capacelor : Romb sau testoasá ???? N-o vád bine nicicum. Deci asta rámáne forma si solutia finalá, voi incerca sá reconstiti absolut in cel mai mic detaliu aceastá masiná -prototip care nu s-a fabricat nici o clipá, ea fiind mai tárziu +imbunátátitá " cu bári de fibrá (oribile )jante Canada, etc la fabricarea in serie. Intuind cá nu mai existá aceastá masiná, cred cá este o alegere optimá ptr a recontitui putin istoria tipului, de unde s-a plecat si anturajul TIB-din anii 80 cu multe produse románesti la vremea aceea, fiecare cu amprentele echipelor de ingineri proiectanti care "visau " in másura posibilitátilor si a cerintelor PCR ....
29.7KB
Modificat de cv2adi (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|
Motreanu Sorin
Membru Senior
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
|
|
Am gasit ceva interesant...ar sta bine pe masina:
Modificat de Motreanu Sorin (acum 8 ani)
_______________________________________ Dacia 1310-1980 Aro 10.4 - 1990 Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973 Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982 Mobra 50 S
|
|
pus acum 8 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Sudurile cu ce sunt facute? As vrea sa cumpar si eu asa ceva si am mare nevoie de un sfat
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Motreanu Sorin a scris:
Am gasit ceva interesant...ar sta bine pe masina:
|
Da, este adevárat !
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
sk100it a scris:
Sudurile cu ce sunt facute? As vrea sa cumpar si eu asa ceva si am mare nevoie de un sfat |
Este aparat de sudurá CO cu mosor de sármá reglabil in functie de grosimea tablei , am s-o fotografiez cu proxima ocazie
|
|
pus acum 8 ani |
|
tm21zay
Membru Senior
Din: Lugoj
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 468
|
|
Multă bafta!
Se vede frumos ce ai facut pana acum.
|
|
pus acum 8 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
cv2adi a scris:
sk100it a scris:
Sudurile cu ce sunt facute? As vrea sa cumpar si eu asa ceva si am mare nevoie de un sfat |
Este aparat de sudurá CO cu mosor de sármá reglabil in functie de grosimea tablei , am s-o fotografiez cu proxima ocazie |
Multumesc,as vrea sa-mi cumpar si eu asa ceva
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
tm21zay a scris:
Multă bafta!
Se vede frumos ce ai facut pana acum. |
Multumesc mult prietene, ai o contributie destul de insemnatá la acest proiect inedit, dacá nu aveam usile atsea 4 de la Tine ...nu stiu ce naiba fáceam ...., oricum multumiri tuturor colegilor ptr ajutorul acordat in materie de piese, poze, sfaturi, scheme etc ..... Fárá Voi din mnasina asta nu stiu ce iesea 4Si asa am foarte multe repere pe care nu le cunosc, asa cá voi mai avea intrebári cu duiumul pe másura reasamblárii masinii, fiindcá eu nu am fost deja in tará cánd astea mai umblau pe strázi sau la service-uri ....... deci nu le-am vázut demontate niociodatá, nici mácar capota motorului deschisá !
|
|
pus acum 8 ani |
|