CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Profil Briji
Femeie
24 ani
Bihor
cauta Barbat
24 - 48 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Probleme inmatriculare Oltcit Club 1986 - Numere vechi Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Salutare.
Am si eu o problema legata de una dintre masinile mele cu inscrierea si anume este vorba despre un Oltcit Club din 1986 cu numere vechi achizitionat de mine in data de 23.07.2014 din Bucuresti de la niste tigani.
Masina am cumparat-o fiindca este in stare buna, are numai 36.000 km si vreau s-o restaurez.
Problema e in felul urmator, tiganii au cumparat o casa in Sectorul 1 daca imi aduc bine aminte si au gasit acest oltcit in garaj.
Treaba este ca desi masina are toate seriile in regula si este originala, eu am primit-o cu numerele vechi si cu certificatul vechi de inmatriculare.
Intrebarea este, eu o pot inmatricula in circulatie sau devine donatoare de piese de schimb?
O poza cu masina cand inca era la tigani

probleme oltcit club 1986 numere vechi problema legata una dintre masinile mele inscrierea anume

35.1KB


pus acum 8 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Alta poza

probleme oltcit club 1986 numere vechi alta poza

37.6KB


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
O poti inmatricula, daca gasesti persoana care figureaza in certificatul de inmatriculare si faci un contract de vanzare-cumparare cu omul ala. Si sa te insoteasca la RAR, cand se face cartea de identitate, sau o procura notarilala, in care te imputerniceste sa rezolvi tu RAR-ul in locul lui.
Sau daca a murit, sa dai de urmasii lui si sa te duci cu ei sa faca succesiunea dupa decedat, apoi faci contract de vanzare-cumparare cu ei. Apoi te duci cu ei la RAR sa faca cartea de identitate.
Deci totul depinde de omul care figureaza in certificatul de inmatriculare si de urmasii lui.
Fara cooperarea lor, nu poti face nimica.
Cu tiganii nu ai nici o treaba, atat timp cat certificatul de inmatriculare nu este pe numele lor, iar hartia facuta cu ei nu are nici o valoare.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Sincer sa fiu, n-am facut niciun act cu tiganii, plus ca masina mi-a fost adusa acasa cu platforma iar eu nici macar nu am vazut-o, deci toata treaba a fost la risc.
Pffff, de proprietar nu stiu nimic daca e in viata sau mort dar din ce-mi aduc aminte tiganii spusesera prima oara ca n-au niciun act la ea apoi au spus ca s-au dus la proprietar si au facut rost si de certificatul de inmatriculare.
Deci posibil sa fie in viata proprietarul sau posibil ca tiganii sa fi mintit ca nu au niciun act si apoi sa zica ca au luat certificatul de la proprietar ceea ce nu cred asta fiindca nu era proprietarul prost sa dea actele masinii sa ramana cu ea la fisc o viata. Totusi, am impresia ca au gasit si actele in masina altfel nu imi explic.
Din cercetarile mele, masina nu a mai circulat si a fost trasa in garaj in 1998.
Am cautat si daca este declarata furata si nu este.
Nu stiu ce sa spun, am mult de umblat si chiar nu stiu daca se merita dar din spusele unor colectionari am inteles ca ma pot duce la un notar sa dau o declaratie pe propria raspundere cum ca masina nu e furata si proprietarul actual sunt eu imi elibereaza un act cu care ma pot duce la R.A.R. si o pot inscrie in circulatie.
Oare asa sa fie?


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

Jonn a scris:


Nu stiu ce sa spun, am mult de umblat si chiar nu stiu daca se merita dar din spusele unor colectionari am inteles ca ma pot duce la un notar sa dau o declaratie pe propria raspundere cum ca masina nu e furata si proprietarul actual sunt eu imi elibereaza un act cu care ma pot duce la R.A.R. si o pot inscrie in circulatie.
Oare asa sa fie?

Si pe ce baza declari la notar ca este proprietatea ta? Atat timp cat nu ai un act de vanzare-cumparare cu omul de talon, nu poti declara in fata unui notar ca ar fi al tau!
Nici un notar nu va elibera un astfel de act, pana nu poti dovedi provenienta masinii, adica cum a ajuns de la fostul proprietar pana la tine. Si nu doar vorbe, ci trebuie acte care sa dovedeasca!
Vorbeste cu Nicu Gherghin, ca el este notar, poate stie el vreo portita legala sau semilegala.
Mergi si incearca sa dai de urma ultimului proprietar.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
1. Daca din actele doveditoare nu esti tu proprietar, atunci logic nu esti ...
Deci trebuie sa faci un contract de vinzare -cumparare cu proprietarul din talonul vechi. Ai acolo o adresa, mergi si vezi cine locuieste la adresa aia care este inscrisa pe talon. Apoi , dupa ce dai de proprietar sau de urmasii lui, vezi ce le spui , cum ai intrat in posesia masinii. Ar fi util sa ai ceva date de la tiganii aia, sa stii sa le spui ca ai cumparat-o de la aia . Altfel e nasol...ca nu ai cum dovedi provenienta si mai ales faptul ca ai luat masina de acolo.
Eu nu zic si posibil nici ei in prima faza ca ai furat-o , dar cine stie peste cine dai. Cel mai bine le spui ca masina e o epava si eventual faci niste poze la o alta masina care arata foarte rau...Sa nu te trezesti cumva ca aia mai au alte pretentii ...
Mai bine le spui ca vrei sa folosesti actele pentru recarosarea altei masini. Sau cine stie ce alta poveste iti mai trece prin cap, aici tine de imaginatia fiecaruia. Insa eu nu pot sa te invat sa faci ceva ilegal , cu serii sudate sau alte chestii din astea, exclus. Ai masina si actele ei originale. Nu-i mare lucru sa cauti adresa aia. Apoi vezi restul cum decurge.
Succes !!!


pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

gherghin nicolae a scris:

1. Daca din actele doveditoare nu esti tu proprietar, atunci logic nu esti ...
Deci trebuie sa faci un contract de vinzare -cumparare cu proprietarul din talonul vechi. Ai acolo o adresa, mergi si vezi cine locuieste la adresa aia care este inscrisa pe talon. Apoi , dupa ce dai de proprietar sau de urmasii lui, vezi ce le spui , cum ai intrat in posesia masinii. Ar fi util sa ai ceva date de la tiganii aia, sa stii sa le spui ca ai cumparat-o de la aia . Altfel e nasol...ca nu ai cum dovedi provenienta si mai ales faptul ca ai luat masina de acolo.
Eu nu zic si posibil nici ei in prima faza ca ai furat-o , dar cine stie peste cine dai. Cel mai bine le spui ca masina e o epava si eventual faci niste poze la o alta masina care arata foarte rau...Sa nu te trezesti cumva ca aia mai au alte pretentii ...
Mai bine le spui ca vrei sa folosesti actele pentru recarosarea altei masini. Sau cine stie ce alta poveste iti mai trece prin cap, aici tine de imaginatia fiecaruia. Insa eu nu pot sa te invat sa faci ceva ilegal , cu serii sudate sau alte chestii din astea, exclus. Ai masina si actele ei originale. Nu-i mare lucru sa cauti adresa aia. Apoi vezi restul cum decurge.
Succes !!!


E posibil ca pe talon sa fie trecuta adresa de la care provine masina, adica acea casa pe care au cumparat-o tiganii. 

Daca te poti intelege cu tiganii sa-ti dea adresa celui de la care au cumparat casa cred ca ti-ar fi mai util, adresa trebuie sa apara in contractul de vanzare cumparare pentru casa..


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Asta din nou ar putea fi un alt subiect de discutie...
Eu spre exemplu daca am doua case, sau o casa si un apartament, pot avea trecute masini la ambele adrese, daca vreodata au fost adrese de domiciliu, sau resedinte. Si exista variante ca respectivele adrese sa fie din orase diferite...
In acest caz complicam situatia Oltcit-ului.
Sa speram ca rezolva pe partea cea mai simpla.
Si de asemenea ar fi de dorit sa ne si spuna ce si cum a rezolvat, pentru a fi util si altor  forumisti aflati posibil in situatii oarecum similare .

Succes !


pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

gherghin nicolae a scris:

Asta din nou ar putea fi un alt subiect de discutie...
Eu spre exemplu daca am doua case, sau o casa si un apartament, pot avea trecute masini la ambele adrese, daca vreodata au fost adrese de domiciliu, sau resedinte. Si exista variante ca respectivele adrese sa fie din orase diferite...
In acest caz complicam situatia Oltcit-ului.
Sa speram ca rezolva pe partea cea mai simpla.
Si de asemenea ar fi de dorit sa ne si spuna ce si cum a rezolvat, pentru a fi util si altor  forumisti aflati posibil in situatii oarecum similare .

Succes !


Din cauza asta am spus  "e posibil". 

L.E. Si eu sunt curios daca rezolva si cum.

Modificat de AdyC (acum 8 ani)


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Problema cea mai mare este de timpul pe care eu nu-l am, serviciul practic luandumi-l pe tot fiindca lucrez 16 ore 
Chiar nu stiu ce sa zic, nu stiu daca o sa duc treaba pana la capat.
Pana la urma urmei eu tot club de franta cautam, dar un 1982 nu 1986 dar dat fiind ca am gasit din 82 numai epave ruginite complet am optat sa-l cumpar pe acesta.
Poate o-i gasi si eu in sfarsit un 82 care sa fie intr-o stare cat de cat ca la acesta nu prea ii vad rezolvarea.
Oricum, cert este ca n-o sa sfarseasca la fier vechi, gasesc eu o solutie.
Cu tiganii, n-am ce rezolva, pun pariu ca nu mai au numarul ala de telefon care il aveau atunci cand am cumparat masina.


pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1455
Ai reusit sa rezolvi problema?

pus acum 8 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Din pacate nu si toata treaba sau aproape tine de servici si de timp, dar ca s-o recunosc si pe cealalta, nici daca a-si avea posibilitate nu cred ca mi-ar arde de drumuri pe la Bucuresti, poate doar daca era vreun Oltcit Special sa zic ca ma deplasam, acuma na, ce sa zic, important este ca masina inca exista si este la mine, din pacate sta sub cerul liber dar mai bine decat s-o vad transformata sub forma de doze de coca cola sau logan 
Treaba e ca m-am gandit la o idee, oare a-si putea sa o inmatriculez pe Bulgaria asa cum este acum si apoi sa trec pe Romania si sa o atest ca vehicul istoric sa scap de taxele alea aberante?, am vazut ca pana si prea mareata scarba, pardon, doamna, rovana plumb are o masina inmatriculata pe bulgaria     


pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1455
Sper sa rezolvi problema ! 

Modificat de oldtimercraiova (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Sper si eu sa o scot cumva la capat plus ca eu cautam un Club din 82, nu din 86 cum e asta, dar daca n-am gasit, m-am multumit si cu asta iar daca o sa gasesc ce-mi convine, o sa fiu nevoit sa-l dau sau cine stie, poate il pastrez 

pus acum 8 ani
   
yo9hnf
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 232
Eu saptamana trecuta mi-am terminat de inmatriculat SKODA 1000MB.
Povestea pe scurt : masina luata din garaj direct, proprietarul mort, facut contract notarial cu fiul proprietarului in baza certificatului de mostenitor.

Am fost la RAR sa-mi faca CIV iar ei mi l-au facut fara nicio problema, doar ca pe prima pagina nu era completat nimic (niciun proprietar).  La Politie nu m-a intrebat nimeni de certificatul de mostenitor dar mi-au pastrat certificatul original de inmatriculare din 1967.

In conlcuzie cred ca CIVul se poate usor daca masina corespunde normelor tehnice, indiferent a cui este.


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Nu zice nimeni că CIV-ul nu se poate face.
Problema e dovada proprietății.


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

gherghin nicolae a scris:

Nu zice nimeni că CIV-ul nu se poate face.
Problema e dovada proprietății.

Pai asta este problema, ca in cazul la Oltcitul asta nu exista nici fost proprietar si nici mostenitori. Plus ca nici coloratii de la care colegul a cumparat masina, nu aveau nici un act.
In unele tari se poate inmatricula pe baza unei declaratii pe propria raspundere, dupa ce politia verifica, daca a fost furata sau nu masina.
Este tot la fel de dificil si in cazul unor masini antebelice, cu acte pierdute in timp. La noi este dificil de inmatriculat asa ceva, dar vezi ca dupa ce sunt duse in alte tari mai dezvoltate, sunt toate inmatriculate...


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Mişi , pe principiul tău se poate īnmatricula chiar și o mașină furată, nu ?
Cum dovedești că e a ta ?
Nu mai scrie prostii...că oamenii cheltuie bani poate , să ajungă la ceea ce le-am scris eu gratis...


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Eu stiu cel putin partu cazuri concrete, in care erau masini cu proprietari morti, acte pierdute, fara acte, care nu mai puteau fi inmatriculate in tara, dar cum au ajuns in Germania au fost inmatriculate fara probleme. Chiar Werner imi zicea ca pe baza unei declaratii se verifica daca a fost furata sau nu, apoi o poti inmatricula. Nu e inventia mea, Werner care este cetatean german mi-a povestit.
Apoi dupa ce este inmatriculata in alta tara, nu vad de ce nu ar putea fi reimportata!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

Jonn a scris:

Din pacate nu si toata treaba sau aproape tine de servici si de timp, dar ca s-o recunosc si pe cealalta, nici daca a-si avea posibilitate nu cred ca mi-ar arde de drumuri pe la Bucuresti, poate doar daca era vreun Oltcit Special sa zic ca ma deplasam, acuma na, ce sa zic, important este ca masina inca exista si este la mine, din pacate sta sub cerul liber dar mai bine decat s-o vad transformata sub forma de doze de coca cola sau logan 
Treaba e ca m-am gandit la o idee, oare a-si putea sa o inmatriculez pe Bulgaria asa cum este acum si apoi sa trec pe Romania si sa o atest ca vehicul istoric sa scap de taxele alea aberante?, am vazut ca pana si prea mareata scarba, pardon, doamna, rovana plumb are o masina inmatriculata pe bulgaria     

Apoi eu te intreb o treaba.
De ce vrei neaparat sa o inmatriculezi?
Bucura-te ca ai un Oltcit timpuriu de colectie, pe care o poti restaura si o poti tine ca si exponat de colectie.
Iar daca vrei sa o duci la expozitii sau la intalniri, inchiriezi o platforma si o duci pe platforma.
O masina de colectie de ce trebuie sa fie neaparat inmatriculata?
Poti sa mai cumperi destule alte masini cu care sa te plimbi. Asta o poti tine linistit ca si exponat de colectie.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
nel34
Membru Senior

Din: sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1094

Misu de Cluj a scris:

Eu stiu cel putin partu cazuri concrete, in care erau masini cu proprietari morti, acte pierdute, fara acte, care nu mai puteau fi inmatriculate in tara, dar cum au ajuns in Germania au fost inmatriculate fara probleme. Chiar Werner imi zicea ca pe baza unei declaratii se verifica daca a fost furata sau nu, apoi o poti inmatricula. Nu e inventia mea, Werner care este cetatean german mi-a povestit.
Apoi dupa ce este inmatriculata in alta tara, nu vad de ce nu ar putea fi reimportata!

Misu are dreptate,acolo pe baza unui simplu contract  de vanzare scris de mana se face un brief nou.


_______________________________________
Vremurile e grele.
oamenii e nervosi, are arme ,trage

pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Si aici ...
Dar eu nu invat asa ceva...pentru ca este la limita legalitatii.
Repet , cum dovediti proprietatea ? Proprietatea se dovedeste cu acte, nu pe baza unei declaratii.
Atit la bunuri imobile cit si la astea mobile, cum sint masinile si  motocicletele in spetele noastre.
Aia din Germania, nu pot avea baze de date cu toate masinile sau motocicletele. Alea care au cod VIN , dupa 1978 este simplu, se pot verifica si exista baze de date, dar la alea vechi nu exista. De asemenea nici la multe masini mai noi, rusesti sau alte natii, in speta romanesti posibil sa nu aibe nici nemtii baze de date, si sigur nu au .
Asa ca metoda declaratiei pe proprie raspundere, chiar daca se practica la ei , are lacune.
V-am scris anterior , daca masina e furata, se poate inmatricula. Daca n-o revendica nimeni, cum e cazul Oltcitului din topic, nu inseamna ca nu are potentiali proprietari. Eu stiu ca-i de umblat...dar asa e legea si legea e cit se poate de corecta.
Nu cred ca daca vre-unui coleg forumist i s-ar fura o masina care nu este pe numele lui, o sa-i convina sa o vada inscrisa pe altcineva, fara voia lui, sprijinit de legislatia Germana .
Ginditi-va...


pus acum 8 ani
   
yo9hnf
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 232

gherghin nicolae a scris:

... De asemenea nici la multe masini mai noi, rusesti sau alte natii, in speta romanesti posibil sa nu aibe nici nemtii baze de date, si sigur nu au ...


  Nici Politia noastra nu are prea multe date...Si cand am fost sa inmatriculez definitiv Skoda dar si cand am luat la un moment dat numere rosii, cei de la ghiseu mi-au spus ca le apare o Dacia cu aceeasi serie de sasiu si nicio Skoda.


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Apoi mai exista o portita cu care poate fi inmatriculata fara acte.
Masinile abandonate pe spatiu public, sunt ridicate de primarie si daca nu sunt revendicate intr-o anumita perioada, sunt scoase la licitatie si vandute de catre primarii.
Daca te intelegi cu aia sa o declari abandonata (ca asta este de fapt), apoi o cumperi cu forme legale de la primarie prin licitatie.
Dar este periculos ca la licitatiile astea participa mult "fierari colorati" care le cumpara pentru fier vechi. Insa aia nu dau sume mari si daca esti dispus sa urci pretul peste nivelul oferit de ei, ai sansa sa cumperi tu masina.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Toata damblaua a pornit de la ideea de a-mi completa colectia cu un Club din 82 dar fiind ca nu am gasit, m-am incurcat cu dracu si l-am luat pe asta.
Acum, vad eu ce o sa fac dar in principiu, daca nu gasesc unul din 82 il tin pe asta si incerc sa-l inmatriculez.
Acuma na, vad ca parerile sunt impartite, tin sa va multumesc la toti ca ma ajutati cu sfaturi   
Sa vad cum voi proceda desii cea mai usoara optiune imi ramane inmatricularea pe bulgari daca s-o putea desii la bulgari daca mai dai si 100 de euro spaga nici masina nu trebuie sa le-o mai aduci, apoi de pe bulgari pe romani bineinteles atestat ca vehicul istoric.


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Ideea este ca daca o duci pana la Bulgari, o inmatriculezi, apoi o radiezi, o aduci acasa si o inmatriculezi din nou, te va costa o gramada de bani, vreo 700 euro cel putin. Cu banii aia mai poti cumpara inca doua Oltcit.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Nu zic ca nu-i adevarat ce spui dar acuma merita incercat, din ce am vazut preturile pe inmatricularile de bulgaria variaza, daca acuma 2-3 ani era 500 de euro tariful acum am gasit si la 150 euro
Sa nu intelegi gresit, nu sunt un incantat al inmatricularilor pe bulgaria dar caut o portita ca sa scap cat mai ieftin ca apoi sa o inscriu pe romania si daca se poate atestata ca vehicul istoric ca sa evit taxa asta inutila.
Daca stau bine sa ma gandesc pot cumpara chiar mai mult de doua oltcit-uri cu 700 de euro dar problema este ca starea lor lasa de dorit.
Am vazut oltcit-uri care s-au vandut si cu 1000 de euro dar nu aratau la fel de bine cum arata al meu si asta ca sa nu ma laud dar priviti cum se prezinta, eu unul am ramas uimit
Cateva poze din vara anului 2014 cand m-am apucat sa-i bag valvorina in podele si i-am dat mochetele jos
Pentru un oltcit care au trecut 30 de ani peste el e WOW

Modificat de Jonn (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Alege varianta cea mai simpla, cea legala !
Cauta-l pe ala care-i proprietar in acte, sau un urmas al lui .
Nu-i greu, dar asa-i romanul, intotdeauna se complica...ba cu Bulgaria, ba cu Germania...
Mai oameni buni, voi vedeti ce scrieti ?
E un Oltcit cu numere de Romania fratilor !!! Ce-i asa greu de gasit acel om, chiar si mort ?


pus acum 8 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Alta belea!
Zic sa intreb aici ca sa nu mai fie nevoie sa deschid alt topic.
Am gasit o masina care-mi place si a-si vrea s-o salvez de fier vechi/remat.
Beleaua este ca actualul proprietar in realitate al masini o are de la o ruda din bucuresti care este primul proprietar al masinii..... si in acte, bineinteles.
Acum, eu daca o cumpar cu contract de vanzare-cumparare ca sa o pot inscrie pe numele meu, trebuie sa ma duc cu proprietarul masinii din ziua de azi la proprietarul din acte sa fac aceste acte sau proprietarul din acte de la bucuresti poate sa-mi trimita actul de vanzare-cumparare sa ajunga la notar ca eu sa-l semnez si sa fiu scutit de un drum de bucuresti?
Sau trebuie sa merg neaparat la bucuresti ca sa rezolv aceasta treaba?
Referitor la subiect, la clubul de franta n-am mai miscat nimic, tot in stadiul actual este cu actele..... o sa vad pe vara ce si cum o sa rezolv dar tot trebuie sa fac un drum pana la bucuresti ca sa o scot la iveala 


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
La notar este necesară și obligatorie prezența ambelor părți , atīt vānzătorul ( proprietar in acte ) cīt și cumpărătorul .
Evident cu buletinele de identitate și cu actele mașinii inclusiv certificatul fiscal.


pus acum 8 ani
   
ggabrielav
Membru Senior

Din: dorohoi botosani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 298
faci un contract intre tine si proprietarul din acte al masinii, care va trebui sa scoata si certiicat fiscal.
Se poate sa=ti trimita  contractul, certificatul fiscal si fisa de inmatriculare stampilata, si cu ele te prezinti la primaria de domiciliu sa te inscrie in evidenta.

Modificat de ggabrielav (acum 8 ani)


_______________________________________
Dacia 1300   1980
Dacia 1300   1984
Dacia 1310   2002
Nissan Note  2006
Nissan Qashqai 2018

pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320

ggabrielav a scris:

faci un contract intre tine si proprietarul din acte al masinii, care va trebui sa scoata si certiicat fiscal.
Se poate sa=ti trimita  contractul, certificatul fiscal si fisa de inmatriculare stampilata, si cu ele te prezinti la primaria de domiciliu sa te inscrie in evidenta.



Daca nu stii , nu mai scrie prostii.
La Notar nu poate sa-ti trimita nimic.
Obligatoriu trebuie sa fie prezenti amindoi, exact asa cum am scris mai sus .
Lucrez in domeniu si stiu .    


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Daca are numere noi, nu are rost sa te duci la notar. Atunci faci contract normal ca la orice transcriere normala.
Doar daca are numere vechi, atunci te duci la notar sa te imputerniceasca fostul proprietar, ca la RAR sa poti merge in locul sau sa-ti faca carte de identitate..


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
ggabrielav
Membru Senior

Din: dorohoi botosani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 298
Eu ma refeream la situatia uzuala cand se face contractul intre parti, iar pe baza acestui contract se face inscrierea cumparatorului la impozit, la directia de taxe si impozite de care apartine cumparatorul.
Nu toata lumea cumpara si vinde masini prin notariat, de fapt sunt foarte putini oameni care fac acest lucru.
P.S. Faptul ca lucrezi in domeniu nu te face atoatestiutor.


_______________________________________
Dacia 1300   1980
Dacia 1300   1984
Dacia 1310   2002
Nissan Note  2006
Nissan Qashqai 2018

pus acum 8 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Am uitat sa specific ca masina respectiva de care vorbesc acum, este cu totul alta inafara de cea careia i-am dedicat topicul iar cu actele sta super, este inmatriculata in circulatie cu numere noi, dar de Bucuresti, atata tot ca cel care o detine a luat-o de la o ruda si n-au mai facut actele, i-a platit impozitul in fiecare an si a circulat asa cu ea iar eu din cate am inteles pe aici tre sa-mi fac valiza si sa dau o fuga pana la bucuresti ca altfel n-am cum s-o scot la capat.
Imi place tare mult masina respectiva si mi-ar parea rau sa o vad la topit, asa ca sunt nevoit sa o cumpar ca s-o salvez... si vorba aia, cui nu i-ar placea un oltcit in stare impecabila avand in vedere varsta sa?    


pus acum 8 ani
   
ggabrielav
Membru Senior

Din: dorohoi botosani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 298
Se poate face cum am scris nai sus, nu este nevoie sa mergi la Bucuresti, poti lua legatura telefonic cu proprietarul,trimiti datele tale de identificare in vederea redactarii contractului,iar proprietarul iti trimite contractul completat. certificatul fiscal si eventual fisa de inmatriculare,iar cu astea te prezinti la primaria de domiciliu in vederea inscrierii la impozit.De circulat vei circula pe vechiul certificat de inmatriculare, ca taxa de mediu nu cred ca vrei sa platesti..... 

Modificat de ggabrielav (acum 8 ani)


_______________________________________
Dacia 1300   1980
Dacia 1300   1984
Dacia 1310   2002
Nissan Note  2006
Nissan Qashqai 2018

pus acum 8 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la