CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
swiss_virginia pe Simpatie
Femeie
25 ani
Cluj
cauta Barbat
27 - 54 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare motociclete, motorete si biciclete de colectie / Simson 250 Sport- 1961 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Deschid un nou topic al unei motociclete Simson 250 Sport, un vechi vis din tinerete-adolescentá, motocicletá mult admiratá si rávnitá de mine in anii licveului si facultátii insá un elev sau student la vremea aceea nu avea capital disponibil ptr achitarea pretului enorm ptr o astfel de masinárie....
Insá cu trecerea anilor, visul a rámas vis páná in Septembrie anul acesta cánd am vázut anuntul motocicletei ....
Din pácate aidoma multor alte vcehicole care zeci de ani au fost exploatate in Romania, si aceastá motocicletá este arhipliná de repőaratii inadecvate, probleme ascunse, cárpáceli, si solutii tehnice de care un adrevárat iubitor de tehnicá are piele de gáscá pe spate.
Bineánteles, acestea au iesit la ivealá doar dupá achizitie si bucátierea in vederea restaurárii .......
Greseala fácutá de mine este cá m-am decis doar pe bazza pozelor si spuselor vánzátorului ......
Deci atentie colegilor, nu repetati greseala ,mea .Pretul a fost unul foarte mare zic eu acum, la vázul acestor probleme pe care le-am fotografiat si le voi documenta pe parcursul restaurárii .
Toate fazele tehnologice trebuiesc luate de la zero, motocicleta atát d.p.d.v mecanic, cát si estetic, functional necesitá  cromare, vopsire, refabricarea pártilor distruse si sau stráine tipului , procurarea pieselor ......
M-am tot gándit vreo luná sá duc motocicleta inapoi, si sá má absolv de tot proiectul inainte de a incepe procesul ......
       


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Deci pozele ...vitezometru TV ....

simson 250 sport- 1961 deci pozele ....

38.1KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
scurgeri de ulei peste tot ....

simson 250 sport- 1961 scurgeri ulei peste tot ....

44KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

simson 250 sport- 1961 tot

48.1KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
aripa spate sub sa, ruginá perforantá ...

simson 250 sport- 1961 aripa spate sub sa, ruginá perforantá ...

20.9KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
interior cutie scule dreapta

simson 250 sport- 1961 interior cutie scule dreapta

51.1KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
sudurá cadru in mod ciobánesc ...

simson 250 sport- 1961 sudurá cadru mod ciobánesc ...

45.7KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot (ranforsare stil mioritic )

simson 250 sport- 1961 tot stil mioritic

45.7KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
instalatia electricá de asemea , cárpácitá .....Ca fapt divers , releul era invelit intr-o cárpá umedá (pesemne a absorbit umiditate )

simson 250 sport- 1961 instalatia electricá asemea cárpácitá .....ca fapt divers releul era invelit

62.6KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Atentie la "masa " din partea dreaptá a farului ....

simson 250 sport- 1961 atentie "masa " din partea dreaptá farului ....

54.3KB

Modificat de cv2adi (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Toba esapament buná de aruncat ....

simson 250 sport- 1961 toba esapament buná aruncat ....

52KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
cotul esapament de asemnea

simson 250 sport- 1961 cotul esapament asemnea

35.8KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Profesionalism si ingeniozitate si la electricitatea de la releul de incárcare , lásat fárá capac ....

simson 250 sport- 1961 releul incárcare lásat fárá capac ....

62.7KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
interior capac dreapta .... 

simson 250 sport- 1961 interior capac dreapta .... 

60.5KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
aspect inedit dupá demontarea aripii spate si rotii .Peste tot ruginá, noroi, si táblárie gáuritá.

simson 250 sport- 1961 aspect inedit dupá demontarea aripii spate rotii .peste tot ruginá, noroi,

55.6KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
dupá demontarea seilor .....

simson 250 sport- 1961 dupá demontarea seilor .....

40.5KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
S-au folosit si alte materii prime si materiale de constructii ....  

simson 250 sport- 1961 s-au folosit alte materii prime materiale ....  

47.5KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Aspect cutie scule p. inferioará ....

simson 250 sport- 1961 aspect cutie scule inferioará ....

45.4KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Alte materiale folosite ...camerá de bicicletá pe post de izolant electric ...

simson 250 sport- 1961 alte materiale folosite ...camerá bicicletá post izolant electric ...

48.6KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
suporti de picioare de provenientá necunoscutá, cu peisajul macabru al cadrului sudat ....  

simson 250 sport- 1961 suporti picioare peisajul macabru cadrului sudat ....  

44.1KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
ultima pe azi .

simson 250 sport- 1961 ultima azi

54.2KB


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Este destul de daramata saracul Simson.
Atunci cand l-am vazut acolo pe platforma, nu parea asa de killerita.
Se poate face, dar poate ar trebui sa cauti inca o epava mai buna la care cadrul si tablele is mai bune.
In starea asta mult de 150-200 euro nu merita in nici un caz, ca trebuie sa ai in calcul si suma finala investita, plus manopera ta.
In Romania se vand epave la pretul la care poti cumpara de afara un exemplar bun.
Asta este diferenta intre Romania si tarile civilizate, ca acolo pretul este in functie de starea tehnica. Iar aici pe orice coaja se cer preturi aberante, fara sa se tina seama de starea tehnica si de cat va mai trebui investit, bani, nervi si manopera...
Pretul dat de tine era cel putin de trei ori, cat valora in mod real in starea actuala.
Ma mira ca de ce nu ti-ai luat una din Ungaria, ca si acolo au fost destule pe vremuri.
Eu 200 Euro am dat pe AWO si e in stare mult mai sanatoasa, fara modificari si fara carpeli, dar si la a mea prostia mioritica a spus cuvantul, ca omul la care era a scos bujia sa o puna la motocositoare si a lasat libera gaura unde a intrat umezeala si s-a blocat pistonul. Dar o voi rezolva eu.
Daca si asta a ta era Awo Simson, atunci merita efortul, dar Simson Sport inca mai exista destule.
Piese se gasesc, dar is destul de scumpe.
Is curios ce "inventii" interne are motorul?
Sfatul meu e sa cauti inca o epava si sa faci din doua una, ca altfel te vei chinui. Acuma depinde si de ce piese ai mai primit in cutiile alea de lemn... ca daca piesele is bune, s-ar putea sa iesi cu profit, daca le vinzi ce ai in plus.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Da, ar fii o ideie buná o epavá de gásit.Adevárul e cá am mai primit aproape douá lázi de piese ptr ea, insá dacá má voi uita mai pe-ndelete la ele, probabil multe piese sunt uzate, bune de aruncat .
Ce má linisteste putin este cá am un ambielaj refácut , un pistin cu segmenti nou .
Oricum si motorul trebuie desfácut in bucáti fiindcá unul dintre axul tachetilor are joc f. mare, se aude si un zdrángánit de bolt al pistonului , compresie nu am másurat , motorul o lua la a doua pedalá, intotdeauna fárá probleme .....
Ceea ce caut este un vitezometru orifginal si o tobá de esapament complectá.
Restul se poate reface bineánteles la bani grei .
In Ungaria nu s-au importat nici un sfert atátea Simsonuri ca si in Romania, aici doar cele de 50 cmc au fost importate masiv ( Star, Schwalbe, SR, 50, 51 )....
Simsonul mare este o raritate , existá doar douá bucáti cu atestat Oldtimer  


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Alezajul este de 68 mm si se potriveste pistonul de Skoda S100. Multa lume zicea ca si-a pis piston de Skoda in Simson.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Alezajul este de 68 mm si se potriveste pistonul de Skoda S100. Multa lume zicea ca si-a pis piston de Skoda in Simson.

Da, tin mionte si eu faza asta de pe vremea cánd eram maaare motociclist in tinerete, si-i invidiam pe Simsonisti nu numai cá aveau o motocicletá mai puternicá si mai buná decát noi, cei cu motoare in 2 timpi, dar mai aveau si accest la unele piese .....


pus acum 9 ani
   
fishy86
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
Lasa Adi ca nui asa grava situatia.  Cadrul ce e mai nasol ca e ciobanizat urat de tot si nu a fost corect din partea vanzatorului sa nu iti zica asta de la inceput dar... si eu am luat simson asa .. la plezneala si arata mult mai jalnic. Cei drept ,l-am luat ca donator de organe. Inca e intreg pe post de asteptare... Vom vedea ce va aduce viitorul

Asa ca , nu-ti fa griji .. rezolva cadrul ca ala e mai important. Cutiile se schimba, kilometrajul la fel 


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

fishy86 a scris:

Lasa Adi ca nui asa grava situatia.  Cadrul ce e mai nasol ca e ciobanizat urat de tot si nu a fost corect din partea vanzatorului sa nu iti zica asta de la inceput dar... si eu am luat simson asa .. la plezneala si arata mult mai jalnic. Cei drept ,l-am luat ca donator de organe. Inca e intreg pe post de asteptare... Vom vedea ce va aduce viitorul

Asa ca , nu-ti fa griji .. rezolva cadrul ca ala e mai important. Cutiile se schimba, kilometrajul la fel 

Mersi Fishy, deocamdatá nu prea gásesc piese pe net la pret normal.Esapament doar in Germania, gata cromat la 130 Euro, kilometraj la 99 Euro orihginal si nou, am uitat de rezervor care e lovit chiar unde vine cromul (greu de refácut fiindcá l-a turtit ghidonul la o cádere probabil ), de asemenea cadrul are sudate pe el punctele de prindere ale atasului , ceea ce nu cred sá fie de fabricá .....
Deci mi-ar mai trebui si un rezervor, nelovit , bun de cromat , un cot esapament ( cel german este doar toba fárá cot )un cablu de kilometraj in locul celei de Dacie modificat ....dacá adun totul la un loc voi detine cred cel mai scump Simsoon din Europa de est ....  


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Sau poti lasa rezervorul, toba ruginite, cadrul daca oricum e deja ciopartit ai avantajul ca o poti modifica, fara sa-ti fie mila. Pui o roata lata pe spate, cobori saua, si faci din el un Bobber rat look.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Sa te apuci sa o refaci din temelii cu piese noi comandate din Germania, apoi chiar ca te trezesti ca te-o costat cat doua 2cv-uri! Si tot pe doua roti esti!

Daca e scump sa o refaci original, poti sa faci un proiect custom de prima mana.
Ai marele avantaj, ca nu ti-e mila de ea sa o modifici si ai liber sa-ti folosesti fantezia ca sa-ti construiesti propriul proiect.

Iar daca o faci frumos, poate fi chiar mai valoroasa decat unul original!
Plus ca iti da mai multa satisfactie!

Eu nu as sta pe ganduri! Asa un Bobber rat-look as face din ea de s-ar invarti in jurul cozii toti cainii, cand as trece pe langa ei.

simson 250 sport- 1961 apuci refaci din temelii piese noi comandate din germania, apoi chiar Admin

26.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Mersi mult Mishule ptr intentiile nobile de ajutor, insá cafe racerurile si bobber-urile ca aspect si formá, stau foarte departe de gusturile mele, sncer vorbind, niciodatá nu am fost atras de ele,ba chiar ciu ocazia expozitiilor oldtimer, unde erau expuse si aceste categorii de vehicole, nici mácar nu m-am uitat la ele ...
Cred cá sunt deja prea bátrán sá má familiarizez cu aceste noi stiluri, eu rámán doar la originalitate pe de o parte din respect ptr inainasi, ingineri, tehnica etc de pe vremuri pe de alta pe motivul si condiderentele gusturilor mele.
Poate am petrecut prea mult timp cu restaurári, urmárind originalitatea exclusiv .....
Paralelismul  intre acest tip de vehicole si societatea umaná ar fii moda, care la unii oameni inseamná foarte mult (sá tiná pas cu ea ) altora nu le spune nimic, ba chiar contestá noile haine, si nu le-ar imbráca nici in ruptul capului ...
Asa nici eu nu m-as urca pe o dihanie din asta, mi se pare un vehicol demn de un show intr-un circ, dar nicidecum sá-l folosesc pe stradá .
Cer scuzele de rigoare de la toti colegii pe care eventual i-am indignat sau supárat cu rándurile de mai sus, nu a fost dinadins ! Este doar gustul meu .......si e bine cá nu suntem fabricati la stantá, si posedám diferite gusturi atát in moda haoinelor cát si cea a vehicolelor !          


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Ok atunci. Eu doar vroiam sa-te ajut sa economisesti.
Cateodata cand materialul de baza este prea distrus ca sa merite sa o restaurezi la original, nu strica putina nebunie, ca sa pui fanteziile in practica.
In America sunt multe si sunt mai scumpe cele custom, decat cele originale.
La noi autoritatile au pozitie prea rigida. Plus ca si noi suntem marcati de cei 50 de ani de comunism +  de cei 25 de ani de neocomunism post revolutionar, cand libertatea de a gandi si de a crea liber, era (si este) ingradita. Ca daca ai initiativa si vrei sa creezi ceva, imediat dai de barierele birocratice. Apoi dupa ce de cateva ori ti-se da peste basca, atunci nici nu-ti mai vine cheful sa ai initiativa libera. Dupa cateva experiente neplacute, iti intra in reflex, ca nu e bine sa faci ceva de capul tau si nu e bine sa ai initiativa. Si asta cu ingradirea gandirii libere, distruge societatea est europeana in general. Pe de alta parte le convine la politicieni, ca un popor care se teme sa se gandeasca liber, este mai usor de controlat.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
mark1
Membru Senior

Din: Lugoj/TM
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 936

cv2adi a scris:

suporti de picioare de provenientá necunoscutá, cu peisajul macabru al cadrului sudat ....  


Parerea mea e ca scaritele/suportii de picioare sunt originali.
Cadrul se poate reface dupa ce se indeparteaza sudura aceea de ranforsare si se depisteaza fisura propriu zisa.Daca e mai grava fisura,se poate taia o sectiune din cadru si se poate introduce in interiorurul tevi un alt bulon ptr. ranforsare.

Cutiile de scule arata foarte bine,doar putina rugina se vede si nimic patruns.La cea din dreapta prin acea degajarea de jos lucreaza arcul intrerupatorului de frana si exista la toate cutiile.Lemnul acele tine peretele despartitor sa nu vibreze zgomotos tabla despartitoare ptr. ca se vede desfacut un punct de sudura in partea de sus.Releu de Traby 6v se potriveste la o adica..
Instalatia electrica se poate reface complet noua dupa schema originala in cateva ore foarte usor...Releu de semnalizare se vede in far dar nu exista in schema originala.

Farul se vede din pacate ca avut si el de suferit!De la aprox.80mm cat ar fi trebuit sa fie gaura kilometrajului de Simson acum e peste 90mm cu buza taiata si foarte greu de refacut acea zona..

Esapament si cot cumpara noi,ptr. ca majoritatea si-au trait viata.Sunt pline de calamina,strambe,ruginite iar o eventuala re-cromare nu va tine pe ele.
Ptr. cromare te poti astepta intre 200-300euro fara rezervor.Rezervor cromat au avut doar varianta ptr. export,cred ca si pe al tau se vede crom dar restul au fost vopsite argintiu.Eu folosesc Siver Diamant sau Titan Silver .Ca o alternativa la rezervoarele cromate,care nu se mai pot croma din cauza suprafetei imperfecte,as fi vrut personal sa incerc o vopsea cromata speciala,care se poate aplica peste rezervorul finisat dar din pacate am renuntat la idee.Fac referire la MIPA Vicrom care in functie de lacul aplicat poate avea efect crom sau efect alluminiu.Pret undeva la 50eur/litru.
Eu la liniatura am folosit intodeauna 6mm cu 1,5mm si distanta intre linii 6mm.La vopsit cu negativ fac referire dar daca vrei liniatura manuala iti pot recomanda un baiat din Cluj care face treaba destul de buna.
Pentru repere,daca vrei am imagini cu liniatura originala.

Piese gasesti multe pe Ebay sau daca ai rabdare poate gasesti si la privati:


Spor la treaba!

Schema electrica de Sport: (o sa incarc si manualul de intretinere curand)

simson 250 sport- 1961 cv2adi picioare peisajul macabru cadrului sudat ....   parerea mea

51KB

Modificat de mark1 (acum 9 ani)


_______________________________________
"mai bine taci si dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu"

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Multumesc mult ptr edificare si sfaturi.De la un profesionist in materie , sunt binevenite absolut si cele mai infime informatii !
M-ai ajutat f.mult deja si cu aceste postári.  


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Piese sunt din belsug!
Gasesti rezervor, toba, cot esapament, chiar si cadru bun!




_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
globoloty
Membru Senior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
Cadru stiu si eu unul cu acte ,cei drept um pic cam scump.

_______________________________________
Cumpar caroserie Golf  mk 1
Cumpar acte Mz Es

pus acum 9 ani
   
fricz-ko
Membru nou

Din: Cluj-Napoca/ Odorhei
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 37

Misu de Cluj a scris:

Piese sunt din belsug!
Gasesti rezervor, toba, cot esapament, chiar si cadru bun!




Aaaaaaa, colegilor. Ofertele din Mofleni sa lasati din start in pace. Am incercat sa cumpar 2sei o furca si un far ruginit siiiii....m-a cerut mai mult decat o motocicleta completa....

Sa te inarmezi cu nerviiiii...piese sunt...dar trebuie asteptate ofertele normale.

Sporrrrr si rabdareee

O sa iasa frumos

Modificat de fricz-ko (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Multumesc mult ptr ajutor, adevárul e cá am telefonat si eu la Mofleni, si la un alt vánzátor in Cugir, si pe un ceas de kilometraj functional, dar cu numerele si sticla zgáriate pe alocuri, mi-a cerut 150 euro, pe cánd din Polonia se poate cumpára nou cu 80 euro.
Nu prea mari si nu am curaj sá cumpár nimic din romania, calitatea pieselor , descrierea lor sunt exagerate , preturile mari si de cele mai mukte ori nu corespund realitátii .
Surprizele sunt numeroase, din pácate
Pe linkurile trimise de Mark am gásit tot, la preturi mai mici decát má asteptam .
Mark are dreptate depliná : Dacá doresti sá refaci aidoma originalului ceva, ai nevoie uneori de piese noi ..... din pácate trebuie sá reciunosc cá spre ex toba arhisudatá, lovitá, cotul de esapament deja gáurit si cu zgárieturi adánci datorate unei cáderi, nu se pot repara in mod profesisonist incát sá nu se vadá dupá o renichelare nimic ....
         

Modificat de cv2adi (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Intrebare tehnicá : Este posibil ca buloanele de fixare ale atasului la Simson (rotule fixe ) de pe cadru sá fie sudate pe cadru din fabricá ???
Intreb asta deoarece sudura este ca de fabricá, suprafata de contact dintre cadru si rotulá nu are urme de ciobánealá.......
Este in coontrast cu sudura de reparatie a cadrului pe care am prezentat-o ......
Am sá fac fotografii .
eu má cam indoiesc sá fii existat asa ceva , insá dupá sablareacadrului voi vedea mai bine .....
Oricum e o surprizá d.p.d.v calitativ intre cele douá "interventii "


pus acum 9 ani
   
mark1
Membru Senior

Din: Lugoj/TM
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 936
Sigur nu sunt sudate din fabrica.Toate cele 4 prinderi de pe cardru se monteaza prin infiletare iar in caz de uzura excesiva se pot schimba usor.

@Misi,sper sa nu fi nevoit vreodata sa-ti restaurezi Simsonul Awo al tau cu piese de pe olx.


_______________________________________
"mai bine taci si dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu"

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

mark1 a scris:


@Misi,sper sa nu fi nevoit vreodata sa-ti restaurezi Simsonul Awo al tau cu piese de pe olx.

Simsonul meu din fericire este complet, fara piese lipsa si fara mioritisme.
Ai dreptate. In mare parte au preturi mult exagerate de catre samsari.
Eu nu prea cumpar nimic de la samsari, dar cateodata esti nevoit sa cumperi si de la ei, daca nu gasesti in alta parte.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Inseamná cá trebuie sá le dau jos si pe acelea .....fir-ar sá fie
O sá ciupesc cadrul in alte 3 puncte ......n-am incotro !
Deja am fácut comanda ptr esapament, cauciucuri. vitezometru, cblaj , bowdene, etc ....vor veni din Polonia !


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Simsonul bucátit .....

simson 250 sport- 1961 simsonul bucátit .....

66.4KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Sudura "máiastrá "   

simson 250 sport- 1961 sudura  

46.4KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
detalii cadru partea opusá

simson 250 sport- 1961 detalii cadru partea opusá

47.5KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
crápáturá minusculá pe cadru inaintea ochiului de prindere

simson 250 sport- 1961 crápáturá minusculá cadru inaintea ochiului prindere

41.3KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
cadru gol

simson 250 sport- 1961 cadru gol

48.8KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Piese pregátite ptr cromare ...

simson 250 sport- 1961 piese pregátite ptr cromare ...

47.1KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
spite de toate felurile .... si originale si refabricate din electrozi á lá home made !!!  

simson 250 sport- 1961 spite toate felurile .... originale din electrozi home made !!!  

48.2KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tamburii si alte piese din alu, pregátite ptr polishare

simson 250 sport- 1961 tamburii alte piese din alu, pregátite ptr polishare

37.7KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot o sudurá mioriticá descoperitá pe cadru in urma demontárii suportilor de picioare

simson 250 sport- 1961 tot sudurá mioriticá cadru urma demontárii suportilor picioare

36KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
O ureche a suportului rezervorului de benziná de asemenea rupt .....  

simson 250 sport- 1961 ureche suportului benziná asemenea rupt .....  

31.2KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
obezile dintre care una nu mai poate fii saklvatá din cauza ruginii perforante de la margine ......

simson 250 sport- 1961 obezile dintre care una mai poate fii saklvatá din cauza ruginii perforante

49.4KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
starrea cromului ....de pe roata spate

simson 250 sport- 1961 starrea cromului ....de roata spate

51KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
vedere partea interioará .....

simson 250 sport- 1961 vedere partea interioará .....

49.6KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
motorul incá neatins ....

simson 250 sport- 1961 motorul incá neatins ....

44.5KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
carcasa farului gáuritá in mod ciobánesc ......  

simson 250 sport- 1961 carcasa farului gáuritá mod ciobánesc ......  

49.6KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Dimensiunea cauciucurilor este identicá si pe fatá si pe spate 3.50-18 ? Este din fabricá ? Sau pe fatá trebuie anvelopá mai ingustá ?  

pus acum 9 ani
   
fishy86
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
In cartea originala zice , Fata :3,25x18 ; spate :3,50x18

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

fishy86 a scris:

In cartea originala zice , Fata :3,25x18 ; spate :3,50x18

Mersi Fishy ptr info ....Tu ai gásit pe undeva anvelope clasice de aceste diemnsiuni ?      


pus acum 9 ani
   
fishy86
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
Eu am in depozit o tona de gume, printre care am si 3.25 si 3.50 . Dar nu stiu ce producatori si daca am perechi. Dar ce stiu ca is noi. Le-am luat pentru al meu sport (cumparat mai multe gume...sa fie ) )

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Am inceput cu cadrul ....

simson 250 sport- 1961 inceput cadrul ....

42.9KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

simson 250 sport- 1961 tot

44.1KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
A urmat rezervorul ...pe care l-am desfácut la suduraá, ca sá putem cumva indrepta lovitiurile pe ambele párti .....

simson 250 sport- 1961 urmat rezervorul ...pe care l-am desfácut suduraá, putem cumva indrepta

35.9KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si lovitura adánca a dispárut ....

simson 250 sport- 1961 lovitura adánca dispárut ....

35KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
interiorul ...

simson 250 sport- 1961 interiorul ...

33.3KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Si se poate curáta interiorul ....

simson 250 sport- 1961 poate curáta interiorul ....

34.2KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
cealaltá bucáticá de rezervor ....

simson 250 sport- 1961 cealaltá bucáticá rezervor ....

32.1KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

simson 250 sport- 1961

44KB


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Foarte tare! Nu a explodat rezervorul cand ai taiat sudurile?

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Foarte tare! Nu a explodat rezervorul cand ai taiat sudurile?

Am fácut un experiment : Am dus rezervorul in curte, dupá ce a stat 1 sáptámáná golit cu capacul scos .... am pus o cárpá in locul busonului cáreia i-am dat foc si am fugit de la locul faptei......
Cárpa a ars, si partea introdusá in rezervor si nu s-a intámplat nimic !!!      
Apoi m-am apucat de fexáit linistit ....


pus acum 8 ani
   
mark1
Membru Senior

Din: Lugoj/TM
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 936
Asa cum am promis;Manualul de intretinere si reparatie ptr. Simson in limba Romana:


_______________________________________
"mai bine taci si dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu"

pus acum 8 ani
   
fishy86
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050

cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:

Foarte tare! Nu a explodat rezervorul cand ai taiat sudurile?

Am fácut un experiment : Am dus rezervorul in curte, dupá ce a stat 1 sáptámáná golit cu capacul scos .... am pus o cárpá in locul busonului cáreia i-am dat foc si am fugit de la locul faptei......
Cárpa a ars, si partea introdusá in rezervor si nu s-a intámplat nimic !!!      
Apoi m-am apucat de fexáit linistit ....


         


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

mark1 a scris:

Asa cum am promis;Manualul de intretinere si reparatie ptr. Simson in limba Romana:

Mzultumesc mult Mark ! Este o comoará ptr mine, si cei care nu-s cunoscátori in materie.


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Am mai lucrat putin si la bietul Simson ....

simson 250 sport- 1961 mai lucrat putin bietul simson ....

44.8KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

simson 250 sport- 1961 tot

26.6KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

simson 250 sport- 1961

40.7KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

simson 250 sport- 1961

36KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

simson 250 sport- 1961

27.2KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

simson 250 sport- 1961 tot

33.8KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
repunere talpa rezervor.... dupá o zdraváná curátare interioará ...

simson 250 sport- 1961 repunere talpa dupá zdraváná curátare interioará ...

65.3KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot el

simson 250 sport- 1961 tot

38.9KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

simson 250 sport- 1961

40.8KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
a sosit vitezometrul original din Polonia  la jumat de pret fatá de cát a cerut un individ pe olx.ro pe unul folosit dar cu inscrisul deja sters insá functional      

simson 250 sport- 1961 sosit original din jumat pret fatá cát cerut individ olx.ro unul folosit dar

34.9KB

Modificat de cv2adi (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Máruntaiele reintoarse de la polish .....

simson 250 sport- 1961 reintoarse polish .....

44.7KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si celelalte minuni ....

simson 250 sport- 1961 celelalte minuni ....

38.1KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

simson 250 sport- 1961 tot

25.7KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si toate acesoriile necesare prinderii si montárii esapamentului ....

simson 250 sport- 1961 toate acesoriile necesare prinderii montárii ....

29.4KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
cele 2 tampoane de cauciuc de rezervor ....

simson 250 sport- 1961 cele tampoane cauciuc rezervor ....

22.4KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
setul de mánere, suporti ....

simson 250 sport- 1961 setul mánere, suporti ....

46KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
set cabluri : vitezometru, ambreaj, fráná de máná ....

simson 250 sport- 1961 set cabluri ambreaj, fráná máná ....

46.1KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
set garnituri motor ...

simson 250 sport- 1961 set garnituri motor ...

41KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
cot esapament ....

simson 250 sport- 1961 cot esapament ....

20.2KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
ultima ....

simson 250 sport- 1961 ultima ....

23.9KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
alte accesorii

simson 250 sport- 1961 alte accesorii

26.4KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

simson 250 sport- 1961 tot

26.2KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

simson 250 sport- 1961

24.5KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Azi am reusit inchiderea rezervorului si i-am fácut o probá sub presiune ......

simson 250 sport- 1961 azi reusit inchiderea i-am fácut probá sub presiune ......

53KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Punctele "slabe " ...

simson 250 sport- 1961 punctele " ...

44.7KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si am "inchis gáurile ciobánesti fácute pe carcasa farului .....

simson 250 sport- 1961 gáurile ciobánesti fácute carcasa farului .....

32.4KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
I-am "readaptat " vitezometrul original in locul celui de TV-IMS ....

simson 250 sport- 1961 i-am " original locul celui tv-ims ....

32.4KB


pus acum 8 ani
   
Pagini:  1 2 3 4  

Mergi la