CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Crina.candy pe Simpatie
Femeie
23 ani
Harghita
cauta Barbat
24 - 44 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Fiat 850 /Abarth 1000ot Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
globoloty
Membru Senior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
De cateva zile am adus Fiatul de la Timisoara,va intra la o restaurare si modificare intr-o replica de Abarth 1000ot ,motorul am sa il refac dar in timp am sa ii caut un motor de abarth de pe Autobianchi A112 ,la tablarie trebuiesc refacute aripile spate ,podeaua ,pragurile+ inca cateva elemente /pasaje ,asa ca oricine are piese atat de carosierie cat si de motor de preferabil noi este rugat sa posteze .

fiat 850 /abarth 1000ot cateva zile adus fiatul intra restaurare modificare intr-o replica abarth

39.8KB

Modificat de globoloty (acum 9 ani)


_______________________________________
Cumpar caroserie Golf  mk 1
Cumpar acte Mz Es

pus acum 9 ani
   
globoloty
Membru Senior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
Poze

fiat 850 /abarth 1000ot poze

38.7KB


_______________________________________
Cumpar caroserie Golf  mk 1
Cumpar acte Mz Es

pus acum 9 ani
   
globoloty
Membru Senior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
Poze

fiat 850 /abarth 1000ot poze

37KB


_______________________________________
Cumpar caroserie Golf  mk 1
Cumpar acte Mz Es

pus acum 9 ani
   
globoloty
Membru Senior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
Poze

fiat 850 /abarth 1000ot poze

37.5KB


_______________________________________
Cumpar caroserie Golf  mk 1
Cumpar acte Mz Es

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48299

globoloty a scris:

Poze

Abarth 1000 OT avea caroserie de Fiat 600.
Cu caroserie de 850 era ala 1600 OT.

Avem pe aici un coleg, Bongo din Brasov, care are o astfel de replica.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
globoloty
Membru Senior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
Stiu ce zici de Abarth 1000 ot ,in general era Fiat 600 dar am gasit sub aceasta denumire si 850-ul cu motor de Autobianchi ,Abarth 1600ot e cu motor de 1.6 cu dublu ax cu came ceva asemanator cu cel de la Lancia pe care o am.

_______________________________________
Cumpar caroserie Golf  mk 1
Cumpar acte Mz Es

pus acum 9 ani
   
globoloty
Membru Senior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
Cum trece frigul vreau sa ma incep usor la Fiat deja am inceput sa ii dau motorul jos,ideea e urmatoarea vreau sa pastrez motorul lui din acte il refac cu un set de pistoane, cuzineti ,semeringuri alt ax cu came ....si vreau sa il pastrez jos de pe masina si sa ii pun un motor de Alfa de 1.6 sau 1.7 boxer cu o cutie de broscuta .As vrea sa stiu parerea voastra deoarece daca schimb motorul sunt cam obligat sa pun radiatorul in fata ,vreau sa stiu care dintre cele doua variante arata mai bine ?

fiat 850 /abarth 1000ot cum trece frigul vreau incep usor fiat deja inceput dau motorul jos,ideea

46.6KB


_______________________________________
Cumpar caroserie Golf  mk 1
Cumpar acte Mz Es

pus acum 9 ani
   
globoloty
Membru Senior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
Varianta 2

fiat 850 /abarth 1000ot varianta

42.4KB


_______________________________________
Cumpar caroserie Golf  mk 1
Cumpar acte Mz Es

pus acum 9 ani
   
globoloty
Membru Senior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
Puntea fata vreau sa o fac in genul asta.

fiat 850 /abarth 1000ot puntea fata vreau fac genul asta.

22.4KB


_______________________________________
Cumpar caroserie Golf  mk 1
Cumpar acte Mz Es

pus acum 9 ani
   
globoloty
Membru Senior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
Punte

fiat 850 /abarth 1000ot punte

23.3KB


_______________________________________
Cumpar caroserie Golf  mk 1
Cumpar acte Mz Es

pus acum 9 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
Cred ca in prima poza pare mai mascat. Daca pui si bara, si mai bine.
Sa ne tii la curent cu evolutia proiectului!
Spor!


pus acum 9 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
Eu votez pt. varianta 2. E eleganta si sportiva in acelasi timp. Nu sunt un fan al masinilor "umflate".

_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48299
Tot varianta 2. Sub bara fata poti camufla un mic grlaj pe unde sa intre aerul la radiator.
Radiatorul o poti monta in locul rotii de rezerva inclinat catre fata la 45 grade, ca aerul sa intre de jos de sub  bara, apoi sa treaca prin radiator si sa iasa pe niste fante facute in capota, in aceasi stil ca la Skoda 110R Coupe.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
codrutul
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 354
Varianta 1 e mai "race" ; varianta 2 e mai spre clasic. Ce sa zic varianta 1 m-ar atrage mai mult. Oricare dintre ele o sa alegi va iesi un monstrulet simpatic care o sa rupa capetele pe strada
Spor la treaba!


_______________________________________
Minim 850 de belele
Dacia 1300 - galbin pasopt

pus acum 9 ani
   
globoloty
Membru Senior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
aici se gasesc mai multe detalii iar in privinta motorului inca stau pe ganduri ce sa aleg oricum trebuie sa caut ceva peste 100 cp

_______________________________________
Cumpar caroserie Golf  mk 1
Cumpar acte Mz Es

pus acum 9 ani
   
cristi_lupsa
Membru Senior

Din: Buzău
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1174
Si mie imi place mai mult varianta 2. E mai putin umflata cu testosteron si pare mai "echilibrata" ca design. Oricum ai face-o, va iesi superba. Sa ai spor la lucru.

_______________________________________
"Regina" - Renault 16 1967
"Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare
"Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare
"Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta...
”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta....
..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS

pus acum 9 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
Cred la ca a doua varianta se vad inestetic furtunele. Cum ar arata o varianta de mijloc gen varianta 2, dar cu radiatorul incorporat ca in varianta 1, fara furtune pe afara?


pus acum 9 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Modelul de punte mi se pare genial

pus acum 9 ani
   
globoloty
Membru Senior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
Motorul pentru fiat a sosit ,e ceva mai special decat cel de alfa ceva din perioada lui ceva  asemanator cu cel abarth va las pe voi va dati seama ...      

fiat 850 /abarth 1000ot motorul pentru fiat sosit ceva mai special decat cel alfa ceva din perioada

120.8KB


_______________________________________
Cumpar caroserie Golf  mk 1
Cumpar acte Mz Es

pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Seamana cu 1608 -ul de pe Fiat 125 . 1608 centimetri cubi . Are aproape 100 cai putere, depinde de carburator/carburatoarele pe care le are.

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48299
De 131 Abarth? 
Acolo in poza vad cel putin doua motoare.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
globoloty
Membru Senior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
E greu sa iti dai seama din morman de piese ,de fapt sunt  2 motoare  ambele au fost pe Fiat 124  foarte asemanator cu motorul care e pe Lancia beta .

fiat 850 /abarth 1000ot greu iti dai seama din morman piese ,de fapt sunt  ambele fost fiat

101.7KB

Modificat de globoloty (acum 4 ani)


_______________________________________
Cumpar caroserie Golf  mk 1
Cumpar acte Mz Es

pus acum 8 ani
   
nel34
Membru Senior

Din: sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1094
Eu am avut fiat 132 si semana tare cu asta,al meu era de 2000cmc,si elicea de la ventilator era identica si galbena

_______________________________________
Vremurile e grele.
oamenii e nervosi, are arme ,trage

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48299
O adaptezi la cutia originala? Nu cred sa reziste cutia si nici planetarele originale.
Apoi nici franele. Ca cei patru tamburi nu vor face fata. Trebuie sa-i pui patru discuri.
Si mai este si racirea, cu radiatorul in fata.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
abarth_mcm
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 298
daca pui totul nou la frana (si se gasesc toate elementele) nu o sa ai probleme. Doar nu te duci la curse cu ea.. Adica depinde ce vrei sa faci cu masina. Aici trebuie sa te gandesti.

bine, daca vrei sa ai performante mai mari - treci cel putin pe fata la discuri. Asta e clar. Cauti de 850 Special sau 850 Sport.

O sa ai batai de cap cu modificarea motorului. Eu iti urez succes ! E greu de reparat un motor original sa iasa cum trebuie, dar barem alt motor care ncesita adaptari...

Cu racirea da: probabil or sa fie probleme. Cu motorul original nu erau, racirea se facea f bine acolo in spate atata timp cat motorul original era in stare f buna fara uzuri.- dar cu alt motor care e cel putin dublu ca si putere...nu stiu daca mai e aceeasi treaba sincer....alt radiator, poate pus in fata...vazut pompa de apa cum se descurca...etc...sunt multe de verificat.

Cutia la 850 e rezistenta, insa cuplajele la planetare (cele de la roti, cele elastice pot ceda. Oricum astea trebuie sa le pui noi-noute..dar chiar si asa pot ceda.

SI totusi cea mai importanta problema: cum vei inmatricula masina cu alt tip de motor?

Modificat de abarth_mcm (acum 8 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967
Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986

pus acum 8 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
Mie cea mai importanta problema mi se pare faptul ca motorul de 850 se invirte invers, asa ca orice alt motor vei pune iti va trebui o alta cutie de transmisie spate...

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48299

Oldman a scris:

Mie cea mai importanta problema mi se pare faptul ca motorul de 850 se invirte invers, asa ca orice alt motor vei pune iti va trebui o alta cutie de transmisie spate...

O pune invers, cu motorul asezat central in locul banchetei.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Nuuuu.
Schimba doar un pinion.
Exista tutoriale pe net , cu un tip care a pus un motor (doar motorul )  de Fiat 125 , de 1608 cmc .
Cutia a ramas aia de 850 dar flansele (cuplajele ) de la roti le-a schimbat.
Desigur a pus discurile fata spate tot de la Fiat-ul 125 .
Altul a pus motor de motocicleta , Suzuki sau Honda parca, de 1100 cmc .
Sint vide-ouri pe You Tube .
Aaaa sigur si radiator in fata, cu pompa electrica de apa  suplimentara.

Modificat de gherghin nicolae (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48299
Alea de curse Abarth OT aveau cutii cu 5 trepte special construite.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
globoloty
Membru Senior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443

abarth_mcm a scris:

daca pui totul nou la frana (si se gasesc toate elementele) nu o sa ai probleme. Doar nu te duci la curse cu ea.. Adica depinde ce vrei sa faci cu masina. Aici trebuie sa te gandesti.

bine, daca vrei sa ai performante mai mari - treci cel putin pe fata la discuri. Asta e clar. Cauti de 850 Special sau 850 Sport.

O sa ai batai de cap cu modificarea motorului. Eu iti urez succes ! E greu de reparat un motor original sa iasa cum trebuie, dar barem alt motor care ncesita adaptari...

Cu racirea da: probabil or sa fie probleme. Cu motorul original nu erau, racirea se facea f bine acolo in spate atata timp cat motorul original era in stare f buna fara uzuri.- dar cu alt motor care e cel putin dublu ca si putere...nu stiu daca mai e aceeasi treaba sincer....alt radiator, poate pus in fata...vazut pompa de apa cum se descurca...etc...sunt multe de verificat.

Cutia la 850 e rezistenta, insa cuplajele la planetare (cele de la roti, cele elastice pot ceda. Oricum astea trebuie sa le pui noi-noute..dar chiar si asa pot ceda.

SI totusi cea mai importanta problema: cum vei inmatricula masina cu alt tip de motor?

Cutia va fi schimbata ,ideea de a pastra cutia lui cade din start ,m-am gandit la o cutie de broscuta asta e discutabil inca ma mai gandesc ,discurile sunt pregatite pentru fata tot de pe Fiat 124 is chiar ok deci pe spate probabil ramane tambur dar asta nu e o problema ca am experienta de la celalalt Fiat 850 cu franele si is super ok nu ma asteptam sa franeze asa de bine am pus tot nou,greu de reparat motorul original e cat de cat ca nu prea gasesti piese chiar cum vrei dar pentru motorul care vine montat se gasesc si oricum trebuie sa comand pentru Lancia distributie si garnituri ,cuzineti .... motoarele sunt 80% la fel lista continua iar cu adaptarea e drept ca e un pic complicat dar e asemanator cu ce era pe abarth deci si evacuarea si admisia sunt pe aceasi parte cu motorul lui original deci nu trebuie sa modific panoul din spate initial ce vroiam sa fac era cam nasol ca era boxer dar asta e alta poveste ,racirea la motorul original nu e chiar grozava sincer a vazut pe celalat motorul nu e uzat e ca nou  ,iar la motorul pe care il pun obligatoriu mut radiatorul in fata ca altfel nu mai are racire si probabil nici loc cu doua electroventilatoare, radiatorul va veni in locul rotii de rezerva ,motorul  va fi prins la fel ca si originalul doar cu mici imbunatatiri la prindere iar cu imatricularea de ce ar fi o problema din moment ce pastrez motorul original si cutia care vor fi refacute si ele .Ar mai fi multe de spus dar va las am sa mai revin cu detalii pe parcurs probabil cu mai multe poze sper sa pot sa il finalizez .

Modificat de globoloty (acum 4 ani)


_______________________________________
Cumpar caroserie Golf  mk 1
Cumpar acte Mz Es

pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320

Cu motor 1100 moto Honda


0-190 KM/H


Modificat de gherghin nicolae (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
abarth_mcm
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 298

gherghin nicolae a scris:

Nuuuu.
Schimba doar un pinion.
Exista tutoriale pe net , cu un tip care a pus un motor (doar motorul )  de Fiat 125 , de 1608 cmc .
Cutia a ramas aia de 850 dar flansele (cuplajele ) de la roti le-a schimbat. ....


La asta ma gandeam si eu, ca flansele sa fie schimbate obligatoriu, indiferent de solutia aleasa alta cutie sau cutia originala. Acolo trebuie umblat.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967
Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48299
Cutia de Broasca sau de T2 ar fi mult mai potrivita.

Interesant proiect, dar is curios ce parere vor avea cei de la RAR, cand o vei duce la ei.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
globoloty
Membru Senior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
Cutie de broscuta m-am gandit si eu sa pun ,am avut una si am vandut-o am sa caut alta.

_______________________________________
Cumpar caroserie Golf  mk 1
Cumpar acte Mz Es

pus acum 8 ani
   
cristi_lupsa
Membru Senior

Din: Buzău
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1174

Misu de Cluj a scris:

Cutia de Broasca sau de T2 ar fi mult mai potrivita.

Interesant proiect, dar is curios ce parere vor avea cei de la RAR, cand o vei duce la ei.


Din cate stiu, se poate incerca o omologare artizanala. Dar nu am idee cat pot ajunge costurile. Si eu as vrea sa fac o "replica" Gordini pe o caroserie de D1100 si cu un motor Renault nou (1,4 sau 1,6 16v).....


_______________________________________
"Regina" - Renault 16 1967
"Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare
"Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare
"Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta...
”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta....
..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS

pus acum 8 ani
   
nel34
Membru Senior

Din: sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1094
Faci rar cu motorul original,si urmatoarele itp . la statii mai mici....

_______________________________________
Vremurile e grele.
oamenii e nervosi, are arme ,trage

pus acum 8 ani
   
globoloty
Membru Senior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
Nu e problema cu itp-ul am scris mai sus ca pastrez motorul original si cutia deci o data la 2 ani nu ar fi o problema,in curand poze cu piesele ce vin puse .

_______________________________________
Cumpar caroserie Golf  mk 1
Cumpar acte Mz Es

pus acum 8 ani
   
radu
Membru Senior

Din: TURDA
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 713

cristi_lupsa a scris:


Misu de Cluj a scris:

Cutia de Broasca sau de T2 ar fi mult mai potrivita.

Interesant proiect, dar is curios ce parere vor avea cei de la RAR, cand o vei duce la ei.


Din cate stiu, se poate incerca o omologare artizanala. Dar nu am idee cat pot ajunge costurile. Si eu as vrea sa fac o "replica" Gordini pe o caroserie de D1100 si cu un motor Renault nou (1,4 sau 1,6 16v).....



Pt schimbare motor ( cum a fost cazul meu ) la motor non euro se plateste o taxa de  120 ron  cu conditia sa fie de aceasi capacitate ca si motorul original, la cele de tip euro 2,3 si altele se cere factura de executie schimbare motor in servis agreat de rar si binenteles deviz si factura, la schimbarea cilindreii si a puterii motorului se considera modificare artizanala si coasta vreo 800 ron , pt mai multe detalii intra pe si ti se va raspunde cum se procedeaza.

Daca totiusi iti rezolvi cu motorul cind umblii cu masina prin oras ce o sa faci o sa fi tot timpu cu frica in spate ca te acata RAR ul si tot la mina lor ajungi.

Eu iti doresc succes si drumuri cit mai bune 

Modificat de radu (acum 8 ani)


_______________________________________
Tot omul are o masina noua
Pe cind una veche , citi?

pus acum 8 ani
   
globoloty
Membru Senior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
Ii cam greu cu omologarea nu ma complic deoarece e crestere de putere de 400% fata de motorul original ,as vrea sa ne axam pe acest topic pe sfaturi legat de partea tehnica si estetica  nu ma intereseaza  momentan omologarea daca va fi  probabil  pe viitor vom vedea.

_______________________________________
Cumpar caroserie Golf  mk 1
Cumpar acte Mz Es

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48299

radu a scris:


Daca totiusi iti rezolvi cu motorul cind umblii cu masina prin oras ce o sa faci o sa fi tot timpu cu frica in spate ca te acata RAR ul si tot la mina lor ajungi.

Nu ai treaba cu RAR-ul in oras. Doar daca pici intr-un filtru cand te duci la drumuri mai lungi. Dar de aia s-a inventat statia CB, ca sa asculti "stirile".


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
ronin
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1325
De pe fiat 131 maiafiorii,sau 132......cutia de pe ce?

_______________________________________
Ba se poate!

pus acum 8 ani
   
globoloty
Membru Senior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
Cutie am una de Fiat 124 coupe dar nu o pot folosi ,cutia inca nu stiu exact de care va fi dar as pune de broscuta .

_______________________________________
Cumpar caroserie Golf  mk 1
Cumpar acte Mz Es

pus acum 8 ani
   
globoloty
Membru Senior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
Intre timp nu am reusit sa mai fac nimic ,dar am mai achizitionat un 850 care va fi modificat in acelasi stil ,practic la mecanica v-or fi identice ,am sa revin cu poze.

_______________________________________
Cumpar caroserie Golf  mk 1
Cumpar acte Mz Es

pus acum 8 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
Pe cel albastru l-ai luat?

pus acum 8 ani
   
globoloty
Membru Senior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
Da ,ai vrut sa iei ceva piese de pe el ?

_______________________________________
Cumpar caroserie Golf  mk 1
Cumpar acte Mz Es

pus acum 8 ani
   
globoloty
Membru Senior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
Poze cu celalalt Fiat ,cat de curand am sa ii fac prezentare dar pentru moment pun ceva poze aici.

fiat 850 /abarth 1000ot poze celalalt fiat ,cat curand fac prezentare dar pentru moment pun ceva

42KB


_______________________________________
Cumpar caroserie Golf  mk 1
Cumpar acte Mz Es

pus acum 8 ani
   
globoloty
Membru Senior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
Poza 2

fiat 850 /abarth 1000ot poza

42.2KB


_______________________________________
Cumpar caroserie Golf  mk 1
Cumpar acte Mz Es

pus acum 8 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
Am vrut sa-l iau complet. Asteptam poze. Cred ca tie ti-a fost mult mai usor sa il iei avand in vedere ca erai din zona. Ma bucur ca a ajuns pe maini bune!


pus acum 8 ani
   
globoloty
Membru Senior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
Eu incerc sa cumpar cam tot ce ii de 850 din zona incerc sa fiu mereu pe faza  .Inafara ca are motorul descompletat lipseste cam tot in afara de bloc da e ok ca are blocul pentru serii e destul de bun ca proiect oricum are nevoie de cateva reparatii la caroserie podea ,aripi ... ,va tin la curent cu evolutia proiectelor dar din pacate momentan nu prea am timp sa ma incep de ele probabil spre vara sper sa ma pot apuca de ele pana atunci tot adun piese.

_______________________________________
Cumpar caroserie Golf  mk 1
Cumpar acte Mz Es

pus acum 8 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la