CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Crina.candy pe Simpatie
| Femeie 23 ani Harghita cauta Barbat 24 - 44 ani |
|
globoloty
Membru Senior
Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
|
|
De cateva zile am adus Fiatul de la Timisoara,va intra la o restaurare si modificare intr-o replica de Abarth 1000ot ,motorul am sa il refac dar in timp am sa ii caut un motor de abarth de pe Autobianchi A112 ,la tablarie trebuiesc refacute aripile spate ,podeaua ,pragurile+ inca cateva elemente /pasaje ,asa ca oricine are piese atat de carosierie cat si de motor de preferabil noi este rugat sa posteze .
39.8KB
Modificat de globoloty (acum 9 ani)
_______________________________________ Cumpar caroserie Golf mk 1 Cumpar acte Mz Es
|
|
pus acum 9 ani |
|
globoloty
Membru Senior
Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
|
|
Poze
38.7KB
_______________________________________ Cumpar caroserie Golf mk 1 Cumpar acte Mz Es
|
|
pus acum 9 ani |
|
globoloty
Membru Senior
Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
|
|
Poze
37KB
_______________________________________ Cumpar caroserie Golf mk 1 Cumpar acte Mz Es
|
|
pus acum 9 ani |
|
globoloty
Membru Senior
Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
|
|
Poze
37.5KB
_______________________________________ Cumpar caroserie Golf mk 1 Cumpar acte Mz Es
|
|
pus acum 9 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48299
|
|
Abarth 1000 OT avea caroserie de Fiat 600. Cu caroserie de 850 era ala 1600 OT.
Avem pe aici un coleg, Bongo din Brasov, care are o astfel de replica.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 9 ani |
|
globoloty
Membru Senior
Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
|
|
Stiu ce zici de Abarth 1000 ot ,in general era Fiat 600 dar am gasit sub aceasta denumire si 850-ul cu motor de Autobianchi ,Abarth 1600ot e cu motor de 1.6 cu dublu ax cu came ceva asemanator cu cel de la Lancia pe care o am.
_______________________________________ Cumpar caroserie Golf mk 1 Cumpar acte Mz Es
|
|
pus acum 9 ani |
|
globoloty
Membru Senior
Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
|
|
Cum trece frigul vreau sa ma incep usor la Fiat deja am inceput sa ii dau motorul jos,ideea e urmatoarea vreau sa pastrez motorul lui din acte il refac cu un set de pistoane, cuzineti ,semeringuri alt ax cu came ....si vreau sa il pastrez jos de pe masina si sa ii pun un motor de Alfa de 1.6 sau 1.7 boxer cu o cutie de broscuta .As vrea sa stiu parerea voastra deoarece daca schimb motorul sunt cam obligat sa pun radiatorul in fata ,vreau sa stiu care dintre cele doua variante arata mai bine ?
46.6KB
_______________________________________ Cumpar caroserie Golf mk 1 Cumpar acte Mz Es
|
|
pus acum 9 ani |
|
globoloty
Membru Senior
Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
|
|
Varianta 2
42.4KB
_______________________________________ Cumpar caroserie Golf mk 1 Cumpar acte Mz Es
|
|
pus acum 9 ani |
|
globoloty
Membru Senior
Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
|
|
Puntea fata vreau sa o fac in genul asta.
22.4KB
_______________________________________ Cumpar caroserie Golf mk 1 Cumpar acte Mz Es
|
|
pus acum 9 ani |
|
globoloty
Membru Senior
Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
|
|
Punte
23.3KB
_______________________________________ Cumpar caroserie Golf mk 1 Cumpar acte Mz Es
|
|
pus acum 9 ani |
|
cabriolette
Membru Senior
Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
|
|
Cred ca in prima poza pare mai mascat. Daca pui si bara, si mai bine. Sa ne tii la curent cu evolutia proiectului! Spor!
|
|
pus acum 9 ani |
|
iustin.nt
Membru Senior
Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
|
|
Eu votez pt. varianta 2. E eleganta si sportiva in acelasi timp. Nu sunt un fan al masinilor "umflate".
_______________________________________ Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983
|
|
pus acum 9 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48299
|
|
Tot varianta 2. Sub bara fata poti camufla un mic grlaj pe unde sa intre aerul la radiator. Radiatorul o poti monta in locul rotii de rezerva inclinat catre fata la 45 grade, ca aerul sa intre de jos de sub bara, apoi sa treaca prin radiator si sa iasa pe niste fante facute in capota, in aceasi stil ca la Skoda 110R Coupe.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 9 ani |
|
globoloty
Membru Senior
Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
|
|
aici se gasesc mai multe detalii iar in privinta motorului inca stau pe ganduri ce sa aleg oricum trebuie sa caut ceva peste 100 cp
_______________________________________ Cumpar caroserie Golf mk 1 Cumpar acte Mz Es
|
|
pus acum 9 ani |
|
cristi_lupsa
Membru Senior
Din: Buzău
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1174
|
|
Si mie imi place mai mult varianta 2. E mai putin umflata cu testosteron si pare mai "echilibrata" ca design. Oricum ai face-o, va iesi superba. Sa ai spor la lucru.
_______________________________________ "Regina" - Renault 16 1967 "Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare "Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare "Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta... ”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta.... ..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS
|
|
pus acum 9 ani |
|
cabriolette
Membru Senior
Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
|
|
Cred la ca a doua varianta se vad inestetic furtunele. Cum ar arata o varianta de mijloc gen varianta 2, dar cu radiatorul incorporat ca in varianta 1, fara furtune pe afara?
|
|
pus acum 9 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Modelul de punte mi se pare genial
|
|
pus acum 9 ani |
|
globoloty
Membru Senior
Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
|
|
Motorul pentru fiat a sosit ,e ceva mai special decat cel de alfa ceva din perioada lui ceva asemanator cu cel abarth va las pe voi va dati seama ...
120.8KB
_______________________________________ Cumpar caroserie Golf mk 1 Cumpar acte Mz Es
|
|
pus acum 8 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Seamana cu 1608 -ul de pe Fiat 125 . 1608 centimetri cubi . Are aproape 100 cai putere, depinde de carburator/carburatoarele pe care le are.
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48299
|
|
De 131 Abarth? Acolo in poza vad cel putin doua motoare.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
globoloty
Membru Senior
Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
|
|
E greu sa iti dai seama din morman de piese ,de fapt sunt 2 motoare ambele au fost pe Fiat 124 foarte asemanator cu motorul care e pe Lancia beta .
101.7KB
Modificat de globoloty (acum 4 ani)
_______________________________________ Cumpar caroserie Golf mk 1 Cumpar acte Mz Es
|
|
pus acum 8 ani |
|
nel34
Membru Senior
Din: sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1094
|
|
Eu am avut fiat 132 si semana tare cu asta,al meu era de 2000cmc,si elicea de la ventilator era identica si galbena
_______________________________________ Vremurile e grele. oamenii e nervosi, are arme ,trage
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48299
|
|
O adaptezi la cutia originala? Nu cred sa reziste cutia si nici planetarele originale. Apoi nici franele. Ca cei patru tamburi nu vor face fata. Trebuie sa-i pui patru discuri. Si mai este si racirea, cu radiatorul in fata.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
abarth_mcm
Membru Senior
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 298
|
|
daca pui totul nou la frana (si se gasesc toate elementele) nu o sa ai probleme. Doar nu te duci la curse cu ea.. Adica depinde ce vrei sa faci cu masina. Aici trebuie sa te gandesti.
bine, daca vrei sa ai performante mai mari - treci cel putin pe fata la discuri. Asta e clar. Cauti de 850 Special sau 850 Sport.
O sa ai batai de cap cu modificarea motorului. Eu iti urez succes ! E greu de reparat un motor original sa iasa cum trebuie, dar barem alt motor care ncesita adaptari...
Cu racirea da: probabil or sa fie probleme. Cu motorul original nu erau, racirea se facea f bine acolo in spate atata timp cat motorul original era in stare f buna fara uzuri.- dar cu alt motor care e cel putin dublu ca si putere...nu stiu daca mai e aceeasi treaba sincer....alt radiator, poate pus in fata...vazut pompa de apa cum se descurca...etc...sunt multe de verificat.
Cutia la 850 e rezistenta, insa cuplajele la planetare (cele de la roti, cele elastice pot ceda. Oricum astea trebuie sa le pui noi-noute..dar chiar si asa pot ceda.
SI totusi cea mai importanta problema: cum vei inmatricula masina cu alt tip de motor?
Modificat de abarth_mcm (acum 8 ani)
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986
|
|
pus acum 8 ani |
|
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
|
|
Mie cea mai importanta problema mi se pare faptul ca motorul de 850 se invirte invers, asa ca orice alt motor vei pune iti va trebui o alta cutie de transmisie spate...
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48299
|
|
Oldman a scris:
Mie cea mai importanta problema mi se pare faptul ca motorul de 850 se invirte invers, asa ca orice alt motor vei pune iti va trebui o alta cutie de transmisie spate... |
O pune invers, cu motorul asezat central in locul banchetei.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Nuuuu. Schimba doar un pinion. Exista tutoriale pe net , cu un tip care a pus un motor (doar motorul ) de Fiat 125 , de 1608 cmc . Cutia a ramas aia de 850 dar flansele (cuplajele ) de la roti le-a schimbat. Desigur a pus discurile fata spate tot de la Fiat-ul 125 . Altul a pus motor de motocicleta , Suzuki sau Honda parca, de 1100 cmc . Sint vide-ouri pe You Tube . Aaaa sigur si radiator in fata, cu pompa electrica de apa suplimentara.
Modificat de gherghin nicolae (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48299
|
|
Alea de curse Abarth OT aveau cutii cu 5 trepte special construite.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
globoloty
Membru Senior
Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
|
|
abarth_mcm a scris:
daca pui totul nou la frana (si se gasesc toate elementele) nu o sa ai probleme. Doar nu te duci la curse cu ea.. Adica depinde ce vrei sa faci cu masina. Aici trebuie sa te gandesti.
bine, daca vrei sa ai performante mai mari - treci cel putin pe fata la discuri. Asta e clar. Cauti de 850 Special sau 850 Sport.
O sa ai batai de cap cu modificarea motorului. Eu iti urez succes ! E greu de reparat un motor original sa iasa cum trebuie, dar barem alt motor care ncesita adaptari...
Cu racirea da: probabil or sa fie probleme. Cu motorul original nu erau, racirea se facea f bine acolo in spate atata timp cat motorul original era in stare f buna fara uzuri.- dar cu alt motor care e cel putin dublu ca si putere...nu stiu daca mai e aceeasi treaba sincer....alt radiator, poate pus in fata...vazut pompa de apa cum se descurca...etc...sunt multe de verificat.
Cutia la 850 e rezistenta, insa cuplajele la planetare (cele de la roti, cele elastice pot ceda. Oricum astea trebuie sa le pui noi-noute..dar chiar si asa pot ceda.
SI totusi cea mai importanta problema: cum vei inmatricula masina cu alt tip de motor? |
Cutia va fi schimbata ,ideea de a pastra cutia lui cade din start ,m-am gandit la o cutie de broscuta asta e discutabil inca ma mai gandesc ,discurile sunt pregatite pentru fata tot de pe Fiat 124 is chiar ok deci pe spate probabil ramane tambur dar asta nu e o problema ca am experienta de la celalalt Fiat 850 cu franele si is super ok nu ma asteptam sa franeze asa de bine am pus tot nou,greu de reparat motorul original e cat de cat ca nu prea gasesti piese chiar cum vrei dar pentru motorul care vine montat se gasesc si oricum trebuie sa comand pentru Lancia distributie si garnituri ,cuzineti .... motoarele sunt 80% la fel lista continua iar cu adaptarea e drept ca e un pic complicat dar e asemanator cu ce era pe abarth deci si evacuarea si admisia sunt pe aceasi parte cu motorul lui original deci nu trebuie sa modific panoul din spate initial ce vroiam sa fac era cam nasol ca era boxer dar asta e alta poveste ,racirea la motorul original nu e chiar grozava sincer a vazut pe celalat motorul nu e uzat e ca nou ,iar la motorul pe care il pun obligatoriu mut radiatorul in fata ca altfel nu mai are racire si probabil nici loc cu doua electroventilatoare, radiatorul va veni in locul rotii de rezerva ,motorul va fi prins la fel ca si originalul doar cu mici imbunatatiri la prindere iar cu imatricularea de ce ar fi o problema din moment ce pastrez motorul original si cutia care vor fi refacute si ele .Ar mai fi multe de spus dar va las am sa mai revin cu detalii pe parcurs probabil cu mai multe poze sper sa pot sa il finalizez .
Modificat de globoloty (acum 4 ani)
_______________________________________ Cumpar caroserie Golf mk 1 Cumpar acte Mz Es
|
|
pus acum 8 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Cu motor 1100 moto Honda
0-190 KM/H
Modificat de gherghin nicolae (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|
abarth_mcm
Membru Senior
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 298
|
|
gherghin nicolae a scris:
Nuuuu. Schimba doar un pinion. Exista tutoriale pe net , cu un tip care a pus un motor (doar motorul ) de Fiat 125 , de 1608 cmc . Cutia a ramas aia de 850 dar flansele (cuplajele ) de la roti le-a schimbat. .... |
La asta ma gandeam si eu, ca flansele sa fie schimbate obligatoriu, indiferent de solutia aleasa alta cutie sau cutia originala. Acolo trebuie umblat.
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48299
|
|
Cutia de Broasca sau de T2 ar fi mult mai potrivita.
Interesant proiect, dar is curios ce parere vor avea cei de la RAR, cand o vei duce la ei.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
globoloty
Membru Senior
Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
|
|
Cutie de broscuta m-am gandit si eu sa pun ,am avut una si am vandut-o am sa caut alta.
_______________________________________ Cumpar caroserie Golf mk 1 Cumpar acte Mz Es
|
|
pus acum 8 ani |
|
cristi_lupsa
Membru Senior
Din: Buzău
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1174
|
|
Misu de Cluj a scris:
Cutia de Broasca sau de T2 ar fi mult mai potrivita.
Interesant proiect, dar is curios ce parere vor avea cei de la RAR, cand o vei duce la ei. |
Din cate stiu, se poate incerca o omologare artizanala. Dar nu am idee cat pot ajunge costurile. Si eu as vrea sa fac o "replica" Gordini pe o caroserie de D1100 si cu un motor Renault nou (1,4 sau 1,6 16v).....
_______________________________________ "Regina" - Renault 16 1967 "Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare "Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare "Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta... ”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta.... ..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS
|
|
pus acum 8 ani |
|
nel34
Membru Senior
Din: sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1094
|
|
Faci rar cu motorul original,si urmatoarele itp . la statii mai mici....
_______________________________________ Vremurile e grele. oamenii e nervosi, are arme ,trage
|
|
pus acum 8 ani |
|
globoloty
Membru Senior
Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
|
|
Nu e problema cu itp-ul am scris mai sus ca pastrez motorul original si cutia deci o data la 2 ani nu ar fi o problema,in curand poze cu piesele ce vin puse .
_______________________________________ Cumpar caroserie Golf mk 1 Cumpar acte Mz Es
|
|
pus acum 8 ani |
|
radu
Membru Senior
Din: TURDA
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 713
|
|
cristi_lupsa a scris:
Misu de Cluj a scris:
Cutia de Broasca sau de T2 ar fi mult mai potrivita.
Interesant proiect, dar is curios ce parere vor avea cei de la RAR, cand o vei duce la ei. |
Din cate stiu, se poate incerca o omologare artizanala. Dar nu am idee cat pot ajunge costurile. Si eu as vrea sa fac o "replica" Gordini pe o caroserie de D1100 si cu un motor Renault nou (1,4 sau 1,6 16v)..... |
Pt schimbare motor ( cum a fost cazul meu ) la motor non euro se plateste o taxa de 120 ron cu conditia sa fie de aceasi capacitate ca si motorul original, la cele de tip euro 2,3 si altele se cere factura de executie schimbare motor in servis agreat de rar si binenteles deviz si factura, la schimbarea cilindreii si a puterii motorului se considera modificare artizanala si coasta vreo 800 ron , pt mai multe detalii intra pe si ti se va raspunde cum se procedeaza.
Daca totiusi iti rezolvi cu motorul cind umblii cu masina prin oras ce o sa faci o sa fi tot timpu cu frica in spate ca te acata RAR ul si tot la mina lor ajungi.
Eu iti doresc succes si drumuri cit mai bune
Modificat de radu (acum 8 ani)
_______________________________________ Tot omul are o masina noua Pe cind una veche , citi?
|
|
pus acum 8 ani |
|
globoloty
Membru Senior
Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
|
|
Ii cam greu cu omologarea nu ma complic deoarece e crestere de putere de 400% fata de motorul original ,as vrea sa ne axam pe acest topic pe sfaturi legat de partea tehnica si estetica nu ma intereseaza momentan omologarea daca va fi probabil pe viitor vom vedea.
_______________________________________ Cumpar caroserie Golf mk 1 Cumpar acte Mz Es
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48299
|
|
radu a scris:
Daca totiusi iti rezolvi cu motorul cind umblii cu masina prin oras ce o sa faci o sa fi tot timpu cu frica in spate ca te acata RAR ul si tot la mina lor ajungi.
|
Nu ai treaba cu RAR-ul in oras. Doar daca pici intr-un filtru cand te duci la drumuri mai lungi. Dar de aia s-a inventat statia CB, ca sa asculti "stirile".
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
ronin
Membru Senior
Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1325
|
|
De pe fiat 131 maiafiorii,sau 132......cutia de pe ce?
_______________________________________ Ba se poate!
|
|
pus acum 8 ani |
|
globoloty
Membru Senior
Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
|
|
Cutie am una de Fiat 124 coupe dar nu o pot folosi ,cutia inca nu stiu exact de care va fi dar as pune de broscuta .
_______________________________________ Cumpar caroserie Golf mk 1 Cumpar acte Mz Es
|
|
pus acum 8 ani |
|
globoloty
Membru Senior
Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
|
|
Intre timp nu am reusit sa mai fac nimic ,dar am mai achizitionat un 850 care va fi modificat in acelasi stil ,practic la mecanica v-or fi identice ,am sa revin cu poze.
_______________________________________ Cumpar caroserie Golf mk 1 Cumpar acte Mz Es
|
|
pus acum 8 ani |
|
cabriolette
Membru Senior
Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
|
|
Pe cel albastru l-ai luat?
|
|
pus acum 8 ani |
|
globoloty
Membru Senior
Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
|
|
Da ,ai vrut sa iei ceva piese de pe el ?
_______________________________________ Cumpar caroserie Golf mk 1 Cumpar acte Mz Es
|
|
pus acum 8 ani |
|
globoloty
Membru Senior
Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
|
|
Poze cu celalalt Fiat ,cat de curand am sa ii fac prezentare dar pentru moment pun ceva poze aici.
42KB
_______________________________________ Cumpar caroserie Golf mk 1 Cumpar acte Mz Es
|
|
pus acum 8 ani |
|
globoloty
Membru Senior
Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
|
|
Poza 2
42.2KB
_______________________________________ Cumpar caroserie Golf mk 1 Cumpar acte Mz Es
|
|
pus acum 8 ani |
|
cabriolette
Membru Senior
Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
|
|
Am vrut sa-l iau complet. Asteptam poze. Cred ca tie ti-a fost mult mai usor sa il iei avand in vedere ca erai din zona. Ma bucur ca a ajuns pe maini bune!
|
|
pus acum 8 ani |
|
globoloty
Membru Senior
Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
|
|
Eu incerc sa cumpar cam tot ce ii de 850 din zona incerc sa fiu mereu pe faza .Inafara ca are motorul descompletat lipseste cam tot in afara de bloc da e ok ca are blocul pentru serii e destul de bun ca proiect oricum are nevoie de cateva reparatii la caroserie podea ,aripi ... ,va tin la curent cu evolutia proiectelor dar din pacate momentan nu prea am timp sa ma incep de ele probabil spre vara sper sa ma pot apuca de ele pana atunci tot adun piese.
_______________________________________ Cumpar caroserie Golf mk 1 Cumpar acte Mz Es
|
|
pus acum 8 ani |
|