CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
ionela24 la Simpatie.ro
Femeie
24 ani
Prahova
cauta Barbat
25 - 47 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Vanzari auto-moto clasice direct de catre proprietari / Vand Renault 16 din 1967 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
R12 TR
Membru Senior

Din: Rio de Bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 563
Vand sau schimb R 16-le din imagine.

O vand fiindca mai am inca doua R16, un TS si un TX si inca un TS si un TL aproape complete pentru piese.

Schimb cu:
- Fiat 1800/2100/2300, Fiat 1300/1500,
- rulota Hymer Eriba vintage sau rulota moderna '95-2000
- Dacia 1100 din 68, Renault 20/30
- VW T3 multivan, sau poate vreun Kafer sau Type 3
- Mercedes bot de cal sau cobra
- VW Sharan 2000-2003

La schimb ofer sau cer diferenta in functie de valoarea fiecarei masini.

Nu ma intereseaza absolut nici o masina la care e de lucrat pe partea de tinichigerie/vopsitorie.

Pe masura ce pun poze noi voi descrie procesul de restaurare prin care a trecut si istoricul masinii.

vand renault din 1967 vand sau schimb 16-le din imagine. vand fiindca mai inca doua r16, inca

35.7KB


pus acum 9 ani
   
R12 TR
Membru Senior

Din: Rio de Bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 563
poza

vand renault din 1967 poza

38.9KB


pus acum 9 ani
   
karmann
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 347
Salut! pretul de vanzre care este?

pus acum 9 ani
   
nicu55
Membru Senior

Din: Bucuresti [Cernica-IF]
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 837
secret.....sau se asteapta doar oferta....

pus acum 9 ani
   
R12 TR
Membru Senior

Din: Rio de Bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 563
Nu e secret. Mi-a scapat.

2500 de euro, usor negociabil.

vand renault din 1967 secret. mi-a euro, usor

42.6KB

Modificat de R12 TR (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
R12 TR
Membru Senior

Din: Rio de Bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 563
Voi pune poze aici cu masina asa cum arata acum. In topicul de prezentare de la sectiunea dedicata puteti urmari istoricul masinii si ce lucrari s-au efectuat la ea din aprilie si pana acum.


vand renault din 1967 voi pune poze aici masina asa cum arata acum. topicul prezentare sectiunea

43.6KB


pus acum 8 ani
   
R12 TR
Membru Senior

Din: Rio de Bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 563
Bord.

vand renault din 1967 bord.

36.2KB


pus acum 8 ani
   
R12 TR
Membru Senior

Din: Rio de Bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 563
Valabil

vand renault din 1967 valabil

40.1KB


pus acum 8 ani
   
tavi74
Membru Senior

Din: Sibiu-Talmaciu
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1412
Pot sa-ti ofer la schimb :
    -Fiat 1300 cu acte , motor functional , interior Ok , necesita restaurare
    - Mercedes w115 , 220 D , complet , cu acte , ruginit ..tare .
    - Vw T3 , Transporter , bus de persoane cu bancheta de mijloc , interior f. frumos , perfect functional , adus din AUSTRIA ! cu acte OK , ruginit , tehnic top .
    toate astea +300 euro .
   
   sau motocicleta MZ ES 250 , restaurata profesional .

vand renault din 1967 pot sa-ti ofer schimb :    -fiat 1300 acte motor functional interior

52.6KB


pus acum 8 ani
   
R12 TR
Membru Senior

Din: Rio de Bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 563
Multumesc de oferta.

Imi plac toate trei modelele insa asa cum am anuntat initial nu ma pot implica in proiecte ce necesita lucrari de tinichigerie si vopsitorie. Efectiv nu am timpul si nervii necesari pentru asta. In plus am deja un R16 TX, o Dacia 1300 si o Dacia 1100 care asteapta la rand . . .

Multumesc.


pus acum 8 ani
   
R12 TR
Membru Senior

Din: Rio de Bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 563
Am primit o oferta asupra careia am stat mult si am reflectat. A fost  vorba de un Fiat 1500L din 65 schimb pe schimb. Fiat-ul a fost ceva timp la vanzare pe "la jumate".

Unul din motivele pentru care nu am dat curs ofertei e faptul ca desi arata la fel la exterior cu Fiat 1800 care imi place mie, motorul la 1500L e in 4 pistoane si nu e asa de sprinten pe ditamai caroseria de 1200 kg  cum e cel in 6 pistoane de 1800, acesta din urma avand si 20 cp in plus. Si ceasurile de bord sunt altfel la 1800 . . .

Principalul motiv este ca am muncit aproape un an de zile la aceasta masina si mi-a devenit foarte draga. In plus am achizitionat recent un munte de piese de R16 incat faptul ca am aproape orice piesa de rezerva noua si inca multe altele folosite dar bune, si inca doua masini donatoare aproape complete ma fac sa nu mai fiu hotarat sa o vand.

De fapt 90% masina nu mai e de vanzare!!! Deja am inceput demersurile pentru achizitionarea ultimelor elemente particulare care diferentiaza echiparea de la inceputul lui 1967. Imediat ce da caldura ma apuc de bibilit din nou la ea. In masura timpului disponibil voi posta informatii noi, pe etape, in topicul de prezentare al masinii.

Las topicul de vanzare deschis, in speranta unui schimb cu o masina din cele enumerate la inceput care sa ma dea pe spate . . . 


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

R12 TR a scris:

Am primit o oferta asupra careia am stat mult si am reflectat. A fost  vorba de un Fiat 1500L din 65 schimb pe schimb. Fiat-ul a fost ceva timp la vanzare pe "la jumate".

Unul din motivele pentru care nu am dat curs ofertei e faptul ca desi arata la fel la exterior cu Fiat 1800 care imi place mie, motorul la 1500L e in 4 pistoane si nu e asa de sprinten pe ditamai caroseria de 1200 kg  cum e cel in 6 pistoane de 1800, acesta din urma avand si 20 cp in plus. Si ceasurile de bord sunt altfel la 1800 . . .

Alea  1500 cu caroserie de 1800 erau de obicei Steyr-Fiat, facute in Austria. Alea sunt rare!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
abarth_mcm
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 298

Misu de Cluj a scris:

[..
Alea  1500 cu caroserie de 1800 erau de obicei Steyr-Fiat, facute in Austria. Alea sunt rare!


Fiat-urie 1500L au o cotatie buna in strainanate, dar banuiesc ca si R16 are.

Mai toate ramase in RO sunt asa: Steyr-Fiat 1500L si nu Fiat 1500L simplu italian. Eu am vazut pana acum vreo 4-5 si toate erau Steyr-Fiat, avand la motor in plus o placuta de identificare specifica - care la Fiat nu se intalneste. Dar in acte toate apar ca Fiat 1500L si atata. Eu asa stiu...

Asta deoarece Fiat 1500L nu a fost niciodata importate oficial in Romania spre deosebire de 1800.

Iar ce s-a adus 1500L au fost cele second-hand din Germania in anii 70 de romanii care munceau acolo. Iar in Germania, existau multe Steyr-Fiat 1500L in anii '70 si mai putin Fiat 1500L simplu !

Asta e explicatia.

Sunt multe diferente intre un 1500L si un 1800. Nu numai motorul si ceasurile de bord ! Cutia difera, ambreiajul difera etc, etc. Multe (cele mai vechi) au dinam si nu alternator, multe au saboti pe spate (in loc de discuri si pe spate), pompa de apa e pe direct fara mangeto-contact, etc, etc. - f multe diferente dupa cum ziceam !

Estetic: bara fata difera (are tampoane cu cauciuc), stopuri diferite ( fff putin la ochiul de pisica) si parbrizul nu se potriveste. Eu am pus unul nou si nu pica perfect, e o mica diferenta dar suficienta cat sa nu pot pune chederul- ciudat pt ca e identica caroseria, dar asa e ! Dar nu degeaba in anii '70 se vindeau la magazin separat parbrize de Fiat 1800, 2300 si 1500L

A fost de fapt varianta low-cost. Sunt multe de povestit..

Motorul in 4 duce si el, nu-i problema,e un motor fiabil totusi...atfel nu ar fi fost ateta taxiuri Seat-uri 1500L in Spania, nu? ... doar sa fie in stare buna motorul....insa nu se compara cu cel 6 in linie. Pe langa puterea mai mare la cel cu 6 in linie, mai intervine si sunetul motorului care difera f mult. Cel in 6 e mult mai silentios, iar cel in 4 e usor mai zgomotos.

Modificat de abarth_mcm (acum 8 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967
Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986

pus acum 8 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Spor la vanzare. Problema cu Fiat 1500/1300/1800/2100/2300 e ca nu se mai gasesc piese defel ( in special cele de tablarie,  mai uzuale, gen aripi ). Nici macar in italia nu prea se mai gasesc.

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 8 ani
   
R12 TR
Membru Senior

Din: Rio de Bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 563
Multumesc mult pentru raspunsuri.

Imi plac la nebunie limuzinele clasice, de aceea m-am indragostit de Fiat 1800/2100/2300. Variantele low-cost nu prea ma coafeaza . . . de aceea am ezitat in privinta Fiat-ului 1500 L.

O alta mare problema este exact cea a pieselor de rezerva. Tocmai fiindca sunt perfectionist, chitibusar pana la extrem, ma lua groaza la gandul cautarii de repere originale Fiat . . . Slava Domnului am piese de mii de euro luate de pe Ebay pentru Renault 8/12/16 si ca sa mai iau si pentru Fiat . . .

Voi merge mai departe cu restaurarea acestui R16 si cu aducerea lui in starea originala pana la detaliu, iar daca va fi sa o schimb, va fi cu o masina in care s-a investit la fel de mult.


pus acum 8 ani
   
abarth_mcm
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 298
Asa este, e mai bine sa te specializezi pe o gama: ori Renault ori Fiat ca apoi iti va fi f greu sa alergi dupa piese. Plus ca acest R16 al tau deja ai bagat mana in el consistent !

Intre un Fiat 1500L si un R16: da si eu as alege tot R16-le. Clar ! Cred ca ai procedat corect.

Insa daca se iveste vreo ocazie cu vreun 1800/2300 (indiferent de stare, dar cu acte) nu trebuie sa stai pe ganduri sa faci schimbul.
Plus ca 1800/2300 e mult mai rar daca ne raportam la nr. de bucati facute.

Piese de Fiat apar din cand in cand: nu uitam ca in Romania s-au adus multe piese Fiat in anii '60'70 si inceput de '80. Mai apar chiar si pe olx....., eu cand vad ceva in principiu cumpar chiar daca nu am nevoie imediat. Toate piesele le-am luat din Romania si am reconditionat un 1800 aproape cap -coada, folosind fff multe piese noi. Mai am in plan inca 2 Fiat-uri 1800 in acesta vara. Piese de caroserie insa exclus sa gasesti dar nici nu prea ai nevoie. Tabla e insa destul de groasa, destul de rezistenta. La 1500L e mult mai subtire, desi e aceeasi caroserie.
Pe ebay sunt exagerat de scumpe piesele de 1800/2300, te crucesti daca te uiti acolo.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967
Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986

pus acum 8 ani
   
alexfaze
Membru nou

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 10
buna dimineata,pt r16.doresc un numar de telef sau adresa de email,in vederea achizitionarii directe....cu stima,fazekas alexandru,bucuresti

pus acum 8 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
grabiti-va ca peste 2 saptamani avem intalnirea R16 si poate ne faceti vreo surpriza

pus acum 8 ani
   
R12 TR
Membru Senior

Din: Rio de Bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 563
A trecut o perioada de cand nu am mai scris cate ceva despre aceasta masina . . . Asta fiindca s-a "bagat in fata" o Dacia 1300 din 71. Si ca orice lucru nou cumparat, te ocupi de el...
Revenind la acest R16 noutatile fata de asta primavara sunt ca am atestat masina intre timp si am inmatriculat-o pe numele meu.
Dupa atestare am zis ca n-o mai vand dar recent, fiindca nu m-am putut stapani, m-a muscat sarpele si mi-am tras inca un R12. Duminica tocmai mi-a ajuns acasa prin bunavointa unui coleg de forum.

Prin urmare, din lipsa de spatiu si prea multe masini din acelasi model, masina revine la vanzare. Intr-o saptamana-doua voi scoate la vanzare si Dacia 1300 din 71.


pus acum 8 ani
   
R12 TR
Membru Senior

Din: Rio de Bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 563
La sugestia unui coleg de pasiune, si ca sa nu ma mai intrebe lumea "Cat mai las?, Care e ultimul pret?, etc.", lansez urmatoarea oferta :

R16 din 1967 atestat vehicul istoric + un motor de rezerva functional 2500 euro fix.


pus acum 8 ani
   
bixxxi2003
Membru Junior

Din: Vaslui
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 97
mai e valabil anuntul ? vreau sa o iau. sper sa fiu norocos.

pus acum 7 ani
   
R12 TR
Membru Senior

Din: Rio de Bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 563
Faci Ponta cu mine Iuliane! . . .  =D  Azi am semnat actele, săptămāna viitoare vine Lucian si o ea. Vestea buna e ca masina ajunge la voi la Vaslui. Daca esti cuminte, te rogi de Luci si te dai cu bibiul 

Apropo... Se poate īnchide.

Numai bine.


pus acum 7 ani
   
Pagini: 1