CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
beatrice17 24 ani
Femeie
24 ani
Bucuresti
cauta Barbat
24 - 80 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Dacia 1300 vintage .....ianuarie 1977 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
albine
Membru Junior

Din: Coroiesti de Jos
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 77
Dacia 1300 vintage.



Autoturismul   nu a fost restaurat .




Un automobil odata ce a trecut prin procesul de restaurare isi pierde din originalitatea sa. Piesele care nu mai pot fi folosite sunt refacute, interiorul de cele mai multe ori este inlocuit, si desi pastreaza pe cat posibil specificatiile fabricii totusi o parte din originaliatea initiala a disparut.

dacia 1300 vintage 1977 dacia 1300  nu fost restaurat .un automobil odata trecut prin procesul

52.9KB


pus acum 8 ani
   
albine
Membru Junior

Din: Coroiesti de Jos
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 77
servus

dacia 1300 vintage 1977 servus

60.3KB


pus acum 8 ani
   
albine
Membru Junior

Din: Coroiesti de Jos
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 77
servus

dacia 1300 vintage 1977 servus

42.3KB


pus acum 8 ani
   
albine
Membru Junior

Din: Coroiesti de Jos
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 77
servus

dacia 1300 vintage 1977 servus

39.8KB


pus acum 8 ani
   
albine
Membru Junior

Din: Coroiesti de Jos
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 77
servus

dacia 1300 vintage 1977 servus

66.4KB


pus acum 8 ani
   
albine
Membru Junior

Din: Coroiesti de Jos
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 77
servus

dacia 1300 vintage 1977 servus

47.5KB


pus acum 8 ani
   
albine
Membru Junior

Din: Coroiesti de Jos
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 77
servus

dacia 1300 vintage 1977 servus

32.3KB


pus acum 8 ani
   
albine
Membru Junior

Din: Coroiesti de Jos
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 77
servus

dacia 1300 vintage 1977 servus

25.1KB


pus acum 8 ani
   
albine
Membru Junior

Din: Coroiesti de Jos
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 77
servus

dacia 1300 vintage 1977 servus

46.6KB


pus acum 8 ani
   
albine
Membru Junior

Din: Coroiesti de Jos
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 77
servus

dacia 1300 vintage 1977 servus

26.9KB


pus acum 8 ani
   
albine
Membru Junior

Din: Coroiesti de Jos
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 77
servus

dacia 1300 vintage 1977 servus

53.9KB


pus acum 8 ani
   
albine
Membru Junior

Din: Coroiesti de Jos
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 77
servus

dacia 1300 vintage 1977 servus

63KB


pus acum 8 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
Presurile spate de la roti nu sunt ale ei... iar de interventii, este imposibil sa nu fi avut parte cel putin pe partea stanga fatza, unde aripa nu se aliniaza cu usa...

pus acum 8 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564

albine a scris:

Dacia 1300 vintage.



Autoturismul   nu a fost restaurat .




Un automobil odata ce a trecut prin procesul de restaurare isi pierde din originalitatea sa. Piesele care nu mai pot fi folosite sunt refacute, interiorul de cele mai multe ori este inlocuit, si desi pastreaza pe cat posibil specificatiile fabricii totusi o parte din originaliatea initiala a disparut.


Nu sunt de acord cu ce spui. O masina nerestaurata este bineinteles originala, dar la fel de originala este si o masina careia i s-au schimbat telescopapele cu unele originale, farurile, semnalizatoarele sau stopurile cu unele originale,  chederele, segmentii, anvelopele, pompa de apa, sau ce vrei tu tot cu unele originale facute tot de fabrica special pentru modelul respectiv de masina. Msina se poate si revopsi in culoarea originala eventual cu acelasi tip de vopsea, nu pe baza de apa ca cele moderne si tot 100% originala ramane. Daca-i pui scaune din alt film, jante de aluminiu modelul 2008, xenoane sau alte bunatati nu mai putem vorbi de nici un grad de originalitate. Si inca ceva si o Dacia 1300 restaurata e tot vintage, de fapt orice Dacia 1300 cat ar fi de cazuta e vintage nu numai cea pe care ai prezentat-o.  Cine n-ar vrea o masina impecabila veche de 50 de ani, nerestaurata, cu vopsea originala, in stare perfecta de functionare si cu maxim 1000km la bord? Dar sa fim totusi realisti! Si sa mai stii ca cele mai scumpe exemplare retro sunt cele cu o istorie, si alea sunt RESTAURATE, profesional bineinteles.


pus acum 8 ani
   
albine
Membru Junior

Din: Coroiesti de Jos
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 77
Un obiect lustruit,slefuit,fardat,...... isi pierde din valoarea  initiala.

pus acum 8 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
Domnilor, ce-ar fi sa lasam deoparte discutia asta cu valoarea? Dupa mine, pentru un pasionat adevarat, sau pentru orice om constient ca investitiile sufletesti sunt singurele care l-ar mai putea insoti, teoretic, dupa ce paraseste lumea asta, valoarea materiala n-ar trebui sa conteze. Placerea lui personala ar trebui sa fie mai presus decat cotele stabilite de nu stiu ce cataloage, sau de sumele/parerile mai mult, sau mai putin ridicole pe care i le ofera cei din jur.

_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 8 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
E foarte faina masina.Cred ca a fost masina de garaj.

pus acum 8 ani
   
albine
Membru Junior

Din: Coroiesti de Jos
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 77
Masina a fost de garaj si in prezent sta in garaj pe bani.(chirie pe luna ori an)

Modificat de albine (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001

albine a scris:

Un obiect lustruit,slefuit,fardat,...... isi pierde din valoarea  initiala.

Nu-i chiar aşa. Astea-s maşini, nu monede vechi. E bine că ai un autoturism la care nu e cazul să se umble. E perfect. Aia nu înseamnă neapărat că unul recondiţionat e mai prejos. Poţi avea surpriza unui contrariu. Fardul pică prost la oricare maşină , dar nu confunda asta cu procesul recondiţionării sau restaurării.


_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
daniel93
Membru Senior

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1300
Cand vorbim de masini de suflet, intr-adevar, e greu sa aruncam tot interiorul, sa punem altul, ca sa arate ca ale colegilor de forum.
Si mie mi-e mila sa renunt la vechile piese de la 1300, chiar daca sunt praf. Nici eu nu fac restaurare, dar tot mai schimb cate ceva, si nu pot arunca vechiturile. Am pana si cioburi de la stopurile originale, aripa turtita de mine la 15 ani, aripa originala rupta de rugina, etc.
Sunt mai multe feluri de a avea grija de o masina veche, dupa parerea mea, nu e cazul sa spunem "asa se face".
E laudabil faptul ca masina nu are reparatii capitale recente, si arata in felul asta, intr-un an in care 'surorile' de trafic din 1977, sunt in majoritate vouchere pentru masini noi, care deja nu mai sunt nici alea noi.
Cat despre cele restaurate 100%, cu majoritatea pieselor schimbate: vorbim totusi de Dacii, cu o calitate a materialelor foarte proasta, in special la interior. Cine isi permite, normal ca va schimba totul, pana ajunge la aspect de 'showroom', mai ales daca a cumparat o Dacie 'batrana', careia nu ii cunoaste trecutul, si nu are amintiri cu ea.


_______________________________________
Dacia 1300
Dacia 1310 TLX
Mobra 50 Super

pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001

daniel93 a scris:

Cand vorbim de masini de suflet, intr-adevar, e greu sa aruncam tot interiorul, sa punem altul, ca sa arate ca ale colegilor de forum.
Si mie mi-e mila sa renunt la vechile piese de la 1300, chiar daca sunt praf. Nici eu nu fac restaurare, dar tot mai schimb cate ceva, si nu pot arunca vechiturile. Am pana si cioburi de la stopurile originale, aripa turtita de mine la 15 ani, aripa originala rupta de rugina, etc.
Sunt mai multe feluri de a avea grija de o masina veche, dupa parerea mea, nu e cazul sa spunem "asa se face".
E laudabil faptul ca masina nu are reparatii capitale recente, si arata in felul asta, intr-un an in care 'surorile' de trafic din 1977, sunt in majoritate vouchere pentru masini noi, care deja nu mai sunt nici alea noi.
Cat despre cele restaurate 100%, cu majoritatea pieselor schimbate: vorbim totusi de Dacii, cu o calitate a materialelor foarte proasta, in special la interior. Cine isi permite, normal ca va schimba totul, pana ajunge la aspect de 'showroom', mai ales daca a cumparat o Dacie 'batrana', careia nu ii cunoaste trecutul, si nu are amintiri cu ea.

Dar nu neaparat ,,cine isi permite". Esti stapanul propriei tale masini, asa ca tu vei decide ce pastrezi , ce inlocuiesti, cum o faci etc. Important este sa ii dai ceea ce i se cuvine, sa nu faci cine stie ce modificare improprie ori inestetica, sa nu amesteci generatiile asa incat nici macar tu sa nu mai stii cand a fost fabricata masina etc. Si e important sa fii mandru de ceea ce ai , masinii nu ii poti pune cagula cand o scoti la drum!!!


_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
albine
Membru Junior

Din: Coroiesti de Jos
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 77
.Un  obiect șlefuit ,fardat  își  pierde din  valoare. Părere personală  .

Modificat de albine (acum 4 ani)


pus acum 4 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la