CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Thedark15 pe Simpatie
Femeie
24 ani
Bacau
cauta Barbat
24 - 46 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul camionagiului si tractoristului oldtimerist / Caut si eu un SR 132 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630
Va salut, caut si un SR bun si ieftin, de preferat 132 dar in lipsa ma multumesc si cu alte variante.
Daca stiti vreunul va rog sa ma anuntati!
Cam care este pretul de achizitie a unui SR ?

caut 132 salut, caut bun ieftin, preferat 132 dar lipsa multumesc alte stiti vreunul rog care este

51.6KB

Modificat de george-bogdan (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
valnord
Membru Senior

Din: Buzau-Cluj
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 361
Salutare,

dupa primul esec, eu am avut un bun sfatuitor si nu m-am mai grabit cand am cumparat in sfarsit unul. Se pare ca oferta de Carpati (SR 132)  nu e asa mare precum cea de Bucegi (SR 114).
Un punct de plecare in ce priveste oferta, ar fi Romtehnica. Uneori este poate mai scump decat se poate gasi pe piata dar poate fi intreg si ne modificat. Trebuie insa si putin noroc. Fara a vedea masina in prealabil, este riscant. Eu am esuat la o prima incercare. Am ofertat la Romtehnica doar pentru ca unitatea unde era piesa respectiva imi era foarte aproape si am castigat. M-am aruncat dupa vorbe multe de la niste necunoscatori in ale fiarelor si cand am ajuns sa vad masina ....era un morman de ruginituri si nimic altceva. Am renuntat si am urmat apoi calea indicata de un cunoscator din categoria semigrea si grea si sunt foarte multumit.

S-auzim de bine.

v.r.

Modificat de valnord (acum 8 ani)


_______________________________________
"Nici un progres nu e cu putinta fara conservarea valorilor, iar fara progres orice conservare nu-si atinge scopul"                                   

Dimitrie Gusti

pus acum 8 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630
Multumesc pentru informatii!

George

P.S. cum ati renuntat la achizitie dpdv legal? se achita vreo taxa de renuntare ?


pus acum 8 ani
   
valnord
Membru Senior

Din: Buzau-Cluj
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 361
Am pierdut banii platiti pentru procedurile de inscriere, caiet de sarcini si ce mai era pe acolo dar prietenul meu care imi mijlocise toata procedura, a avut de furca cu cei de la Romtehnica pentru ca am renunat la achizitie. Era acum vreo 5 ani ...intre timp s-au mai schimbat si pe acolo lucrurile dar in principiu sa renunti - costa.

v.r.


_______________________________________
"Nici un progres nu e cu putinta fara conservarea valorilor, iar fara progres orice conservare nu-si atinge scopul"                                   

Dimitrie Gusti

pus acum 8 ani
   
valnord
Membru Senior

Din: Buzau-Cluj
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 361
As complecta faptul ca o achizitie de la Romtehnica este mai economica. Nu trebuie fiscal la inscriere. Pentru un asemena gabarit si capacitate te pun astia sa platesti taxe ca la tir...

_______________________________________
"Nici un progres nu e cu putinta fara conservarea valorilor, iar fara progres orice conservare nu-si atinge scopul"                                   

Dimitrie Gusti

pus acum 8 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
De ce nu se pot vedea masinile in prealabil? Le e frica ca o sa le fie unitatile invadate de spioni?

_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Reguli militare, Iustin. Fiindcă ( maxima) armata-i armată!         

_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se īntorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
valnord
Membru Senior

Din: Buzau-Cluj
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 361
Salutare,

eu am incercat sa cumpar un motor de la Ramnicul Sarat. Amdat telefon iar gestiaonarul mi-a zis ca fara caietul de sarcini nu pot primi nicio informatie. Mi s-a spus ca atunci cand a duc cu caietul de sarcini imi poate da toate relatiile, chiar si ceva imagini. Acum nu stiu daca intradevar respecta procedurile, era el asa primul din clasa sau era putin rautacios. Sunt situatii cand se dau ceva informatii chiar din unitatile militare si fara prea multe piedici dar e de preferat sa se consulte persoane care au habar. Gestionarii in general sunt plictisiti de acele fiare, in unele cazuri le-au si despuiat deja de multe accesorii daca nu si de cauciucuri, carburatoare, faruri si butoane. Pot raspunde vag si fara detalii ca nu cumva sa aibe vreo implicatie sau sa li se dea vreo vina. 
Ca pentru orice lucru pe lumea asta trebuie "luptat".

v.r.


_______________________________________
"Nici un progres nu e cu putinta fara conservarea valorilor, iar fara progres orice conservare nu-si atinge scopul"                                   

Dimitrie Gusti

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Se pot vedea masinile. Platesti la Romtehnica caietul de sarcini de 50 de lei. Iti trimite copia scanata pe mail, pe care o listezi si te duci direct la unitate. Bineinteles ca trebuie sa te programezi telefonic cu o zi inainte. Apoi poti intra si viziona toate masinile care se liciteaza.
Daca nu gasesti nimica bun, pierzi 50 lei, cat a fost caietul de sarcini.
Abia astept sa mai apara licitatii aici in zona Clujului, ca mai dau o tura prin unitatile militare.
Caietul de sarcini o data cumparat este valabil pentru toate masinile enumerate la licitatia din data respectiva. Deci daca la licitatie, apar masini in mai multe unitati militare diferite, te poti duce la toate unitatile listate sa le vezi ce vechituri au.
Iar daca iti place careva, te bagi la licitatie, platesti garantia de vreo 270 lei.
Dupa ce castigi licitatia, dupa vreo 3 saptamani primesti factura cu valoarea masinii, pe care trebuie sa o platesti in contul Romtehnica.
Apoi iarasi dupa vreo 2 saptamanu te anunta ca te poti duce dupa epava.
Apoi inca vreo 2 saptamani iti trimite prin posta certificatul de radiere din evidenta Ministerului Apararii Nationale.
Avantajul este ca poti sa o tii cat vrei fara sa o declari la fisc, sau sa o inscrii.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Vorbeam de Roimtehnica.
Chiar ascuma azi a aparut o lista cu negociere directa cu vechiturile nevandute la licitatii anterioare!
Tabelul e vizibil de azi pana pe 9 decembrie, perioada in care trebuie sa actionezi si sa te pui pe treaba, ca pe 9 dec. se inchid inscrierile!

La Anexa 6
Sunt 6 buc SR 114,  benzina, la Beius. Pozitiile 68-73
Zilele astea se duce Toni sa-si ridice TV-ul de la Beius, poate se va uita in jur...
Si un Autotractor cu Sa SR 114 la Ramnicu Sarat pozitia 34.
Autotractorul cu sa este super tare! Asa ceva nu mai gasesti!

La Anexa 4

La Anexa 6 su acolo apar o gramada de SR 114 si o gramada de Aro, majoritatea Diesel.

SRD 114 4 bucati la Tg jiu, pozitiile 12-15.
Si trei SR114 la Bucuresti, doua pe benzina si una diesel la poz. 68-70

La alea trei din Bucuresti ar trebui sa te duci sa le vezi, ca e langa tine!
Mergi la Romtehnica, platesti 50 lei pentru caietul de sarcini si te duci la unitate sa vezi vechiturile. Chiar daca nu gasesti ceva bun, merita sa dai 50 de lei sa te uiti in jur sa vezi ce au pe acolo. Poti vedea si chestii care inca nu se liciteaza, dar tu notezi numarul de inmatriculare si astepti sa apara.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630

Misu de Cluj a scris:

Vorbeam de Roimtehnica.
Chiar ascuma azi a aparut o lista cu negociere directa cu vechiturile nevandute la licitatii anterioare!
Tabelul e vizibil de azi pana pe 9 decembrie, perioada in care trebuie sa actionezi si sa te pui pe treaba, ca pe 9 dec. se inchid inscrierile!

La Anexa 6
Sunt 6 buc SR 114,  benzina, la Beius. Pozitiile 68-73
Zilele astea se duce Toni sa-si ridice TV-ul de la Beius, poate se va uita in jur...
Si un Autotractor cu Sa SR 114 la Ramnicu Sarat pozitia 34.
Autotractorul cu sa este super tare! Asa ceva nu mai gasesti!

La Anexa 4

La Anexa 6 su acolo apar o gramada de SR 114 si o gramada de Aro, majoritatea Diesel.

SRD 114 4 bucati la Tg jiu, pozitiile 12-15.
Si trei SR114 la Bucuresti, doua pe benzina si una diesel la poz. 68-70

La alea trei din Bucuresti ar trebui sa te duci sa le vezi, ca e langa tine!
Mergi la Romtehnica, platesti 50 lei pentru caietul de sarcini si te duci la unitate sa vezi vechiturile. Chiar daca nu gasesti ceva bun, merita sa dai 50 de lei sa te uiti in jur sa vezi ce au pe acolo. Poti vedea si chestii care inca nu se liciteaza, dar tu notezi numarul de inmatriculare si astepti sa apara.


Mersi mult Misu!

Ma duc sa vad care e miscarea la cele din Bucuresti.




pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Acuma nu stiu de ce te cramponezi sa cauti 132, cand alea 114 is mult mai inalte si mai solide, plus ca au si 4x4. Mult mai bune decat 132.
Oricum iti trebuie categoria C sa le conduci si oricum consuma vreo 30-40 litri/100 km.
Daca oricum de baga la sapa de lemn, atunci mai bine sa iei o scula cat mai mare.
Vezi ca acolo este si un Zil 157. Si mai este si un Gaz 63 Molotov.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
valnord
Membru Senior

Din: Buzau-Cluj
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 361
Ar fi o mare chestie daca eventual cine ar merge si vede, face poze, constata, ar informa si ceilati membri ai forumului sau chiar ar pune ceva poze concludente (dupa caz si posibilitati) - vorba colegului - armata-i armata .

S-auzim de bine si mult spor.

v.r.

Modificat de valnord (acum 8 ani)


_______________________________________
"Nici un progres nu e cu putinta fara conservarea valorilor, iar fara progres orice conservare nu-si atinge scopul"                                   

Dimitrie Gusti

pus acum 8 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799

Misu de Cluj a scris:


Avantajul este ca poti sa o tii cat vrei fara sa o declari la fisc, sau sa o inscrii.


Da, dar si cand o sa vrei s-o inscrii, chiar ca vehicul istoric, tot o sa te puna sa platesti impozitul de cand ai devenit proprietar si pana la data curenta


pus acum 8 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630
Alea doua SR 114 din Bucuresti au acelasi numar si aceleasi serii. Probabil ca e doar una .


Misu de Cluj a scris:

Acuma nu stiu de ce te cramponezi sa cauti 132, cand alea 114 is mult mai inalte si mai solide, plus ca au si 4x4. Mult mai bune decat 132.
Oricum iti trebuie categoria C sa le conduci si oricum consuma vreo 30-40 litri/100 km.
Daca oricum de baga la sapa de lemn, atunci mai bine sa iei o scula cat mai mare.
Vezi ca acolo este si un Zil 157. Si mai este si un Gaz 63 Molotov.


132 inteleg ca este si el 4x4, dar imi place ca e mai scurt si mi se pare mai proportionat. Imi place si puntea aia spate fara roti duble. Fiind mai usor cu cateva sute de kilograme imi imaginez ca este mai sprinten.

Nu cred ca intra in curte un camion de 4000mm ampatament, dar poate cel de 3400 intra.

Se poate scurta sasiul usor ?

Incerc sa merg la cea din Bucuresti si pun toate informatiile obtinute.



Modificat de george-bogdan (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

Tov a scris:


Misu de Cluj a scris:


Avantajul este ca poti sa o tii cat vrei fara sa o declari la fisc, sau sa o inscrii.


Da, dar si cand o sa vrei s-o inscrii, chiar ca vehicul istoric, tot o sa te puna sa platesti impozitul de cand ai devenit proprietar si pana la data curenta

Nu. Pe Fari nu l-au pus sa plateasca nimic retroactiv.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

Misu de Cluj a scris:


Tov a scris:


Misu de Cluj a scris:


Avantajul este ca poti sa o tii cat vrei fara sa o declari la fisc, sau sa o inscrii.


Da, dar si cand o sa vrei s-o inscrii, chiar ca vehicul istoric, tot o sa te puna sa platesti impozitul de cand ai devenit proprietar si pana la data curenta

Nu. Pe Fari nu l-au pus sa plateasca nimic retroactiv.


Daca masina nu are C.I. nu au cum sa ceara impozit retroactiv. 

Cel putin la mine asa s-a intamplat.


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

AdyC a scris:


Misu de Cluj a scris:


Tov a scris:



Da, dar si cand o sa vrei s-o inscrii, chiar ca vehicul istoric, tot o sa te puna sa platesti impozitul de cand ai devenit proprietar si pana la data curenta

Nu. Pe Fari nu l-au pus sa plateasca nimic retroactiv.


Daca masina nu are C.I. nu au cum sa ceara impozit retroactiv. 

Cel putin la mine asa s-a intamplat.


Exact! Pana nu ai carte de identitate, degeaba te duci sa o impui la fisc, ca nici nu discuta cu tine.
Asa am fost si cu R4, care are numere vechi, care a fost in evidenta fiscala, l-o scos de pe vechiul proprietar, iar cand m-am dus sa o impun, nici nu vroiau sa discute cu mine. Mi-au zis ca o vor  putea impune, doar din data cand va avea carte de identitate.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
hmmm, interesant atunci.

Eu auzisem (la radio sant ce-i drept) ca ar fi probleme cu perioada intre vanzarea de catre armata si inmatricularea de catre persoana care a luat-o.


pus acum 8 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
In noul cod fiscal, aplicabil cu 1 ian 2016, se datoreaza impozit doar pe perioada cat este masina inmatriculata.

_______________________________________
diverse cazane

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

jgr1001 a scris:

In noul cod fiscal, aplicabil cu 1 ian 2016, se datoreaza impozit doar pe perioada cat este masina inmatriculata.

Ar fi cazul! Ca peste tot, in toate tarile este asa!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
aditzu
Membru Senior

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 554
salut,am vazut ca te intereseaza un sr 132 carpati.Acum un an sau 2 stiu sigur ca am fost cu unchiul meu la facultatea de Agronomie din Craiova si in acea curte sunt 2 masini de armata pe care se facea practica pe vremuri(un SR 132 si SR 114) intereseaza te acolo sa vezi daca mai detin masinile si daca sunt de vanzare

pus acum 8 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630
La licitatia de saptamana viitoare am renuntat, sper sa nu regret. Astept poate apare un 132. Daca stiti vreuna prin zona Bucurestiului va rog sa ma anuntati.
Intre timp am obtinut insa un manual de intretinere:
SR 132 are 3700kg, 131 are 2800kg.
SR 114 cat cantareste ?

caut 132 licitatia saptamana viitoare renuntat, sper regret. astept poate apare 132. daca stiti

30.7KB


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

george-bogdan a scris:

La licitatia de saptamana viitoare am renuntat, sper sa nu regret. Astept poate apare un 132. Daca stiti vreuna prin zona Bucurestiului va rog sa ma anuntati.
Intre timp am obtinut insa un manual de intretinere:
SR 132 are 3700kg, 131 are 2800kg.
SR 114 cat cantareste ?


SR 114 are 3565 kg.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
Hai ca te luminez io Bogdane ca vad ca Valnord spune de toate numai de Fari nu pomeneste ! Eu doar spun atat : Ia legatura cu Fari si explica i treaba,si daca el are bunavointa , atunci te poate ajuta ! Plain and Simple ! Fari stie si pa Dijavol...ahhahah     

_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 8 ani
   
valnord
Membru Senior

Din: Buzau-Cluj
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 361
Salutare,

Rudi, tu stii doar ca nu sunt rau, numai ca persoane mai in varsta m-au invatat sa fu discret. Mi-am imaginat ca Fari citeste topicul si daca are timp, poate lamuri sau poate face chiar mai mult . Am lasat la latitudinea lui.
Era sa nu ma prin de ce dai asa din coate . Mult succes.
S-auzim numai de bine.

v.r.

Modificat de valnord (acum 8 ani)


_______________________________________
"Nici un progres nu e cu putinta fara conservarea valorilor, iar fara progres orice conservare nu-si atinge scopul"                                   

Dimitrie Gusti

pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Corect. Printre altele din categoria SR, Romtehnica a scos la vanzare in cursul acestui an si SR 131. E mult mai rar si e referinţă in evolutia autocamionului romānesc postbelic  in ramura sa civilă.  Interesant ar fi de stiut daca a fost salvat, daca asteapta inca sa fie salvat sau a fost casat deja

_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se īntorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

r16r1150 a scris:

Corect. Printre altele din categoria SR, Romtehnica a scos la vanzare in cursul acestui an si SR 131. E mult mai rar si e referinţă in evolutia autocamionului romānesc postbelic  in ramura sa civilă.  Interesant ar fi de stiut daca a fost salvat, daca asteapta inca sa fie salvat sau a fost casat deja

Trebuiesc urmarite licitatiile de la Romtehnica.
Masinile se scot de obicei la doua luni. Si de obicei pe la 5-6 luni se repeta licitatiile cu alea nevandute. In mod normal, cele nevanduta prin august-septembrie ar trebui sa reapara in curand la o noua licitatie. Si eu astept, ca am vazut niste chestii interesante cand am fost la dupa Maxy1. Am notat numerele de inmatriculare, acuma doar astept sa apara pe listele de licitatie.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630

V.Rudolf a scris:

Hai ca te luminez io Bogdane ca vad ca Valnord spune de toate numai de Fari nu pomeneste ! Eu doar spun atat : Ia legatura cu Fari si explica i treaba,si daca el are bunavointa , atunci te poate ajuta ! Plain and Simple ! Fari stie si pa Dijavol...ahhahah     


Salut,

Am luat legatura acum cateva zile. Am vazut ca multi dintre cei cu TV si camioane au fost ajutati de catre Fari asa ca i-am pus si lui o intrebare. Se pare ca nu prea mai sunt SR 132 de vanzare si mai sunt cateva epave dar proprietarii nu vor sa le vanda.
Pe de alta parte am gasit eu epave mult mai rare, e doar o problema de timp pana cand va apare un 132 si pentru mine.




Modificat de george-bogdan (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Eu de cand ma uit la licitatii, de vreo doi ani, am vazut doar vreo doua SR 132 pe listele de licitatii. Nici nu cred ca ar fi fost multe la armata.
SR 114 erau cu decile.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630

Misu de Cluj a scris:

Eu de cand ma uit la licitatii, de vreo doi ani, am vazut doar vreo doua SR 132 pe listele de licitatii. Nici nu cred ca ar fi fost multe la armata.
SR 114 erau cu decile.


Mai ai listele din urma? Poate ca inca mai exista... 


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

george-bogdan a scris:


Misu de Cluj a scris:

Eu de cand ma uit la licitatii, de vreo doi ani, am vazut doar vreo doua SR 132 pe listele de licitatii. Nici nu cred ca ar fi fost multe la armata.
SR 114 erau cu decile.


Mai ai listele din urma? Poate ca inca mai exista... 

Listele de la licitatii le am salvate doar din iulie pana in prezent, inainte nu le salvam.
De cand si-a luat Rudi autobuzul si am fost cu el acolo la unitate. Atunci mi-au venit idei noi.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203

valnord a scris:

Salutare,

Rudi, tu stii doar ca nu sunt rau, numai ca persoane mai in varsta m-au invatat sa fu discret. Mi-am imaginat ca Fari citeste topicul si daca are timp, poate lamuri sau poate face chiar mai mult . Am lasat la latitudinea lui.
Era sa nu ma prin de ce dai asa din coate . Mult succes.
S-auzim numai de bine.

v.r.


Fari lucreaza si el pentru bani,cash...deci nu vad motivul secretizarii...plus ca e genul de om care ajuta ! Plain and simple.Colegul Bogdan a cerut o mana de ajutor,si eu i am recomandat persoana potrivita,din moment ce nimeni nu l a indrumat unde trebuie sa apeleze. Sincer aluzia cu datu din coate pastreaza o pt tine. Prefer sa fiu extrovertit si direct decat sa ma ascund dupa deget.La urma urmei santem o comunitate care impartaseste un scop comun, nu concurenta si talente ! Iar daca eu stiu sa invart cheia pe surub cu maiestrie ,asta este, o fac din pasiune,nu din coate.


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 8 ani
   
valnord
Membru Senior

Din: Buzau-Cluj
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 361
Salutare Rudi,

ai dreptate da-mi voi sa fiu si eu extrovertit ca sa pot sa-ti raspund . George-Bogdan fiind interesat de ceva anume, a citit toate topicurile se pare si era deja era informat si a ajuns oricum la Fari cu vreo doua zile in avans. Nu-l cunosc pe George Bogdan, nu are ceva de vanzare sau de facut cadou care sa ma interseze si nu vreau sa ma afisez. Pastrez discretia in ce priveste o terta persoana daca nu o informez in prealabil. Am incercat sa-l indrum cum m-am priceput - poate putin pentru gustul altora. Asta nu insemna ca ma ascund dupa deget. Am spus-o raspicat in alte ocazii ca Fari nu are pereche, este un om de toata stima si un tip discret, poate contrar altora (su nu dau nume ) introvertit - TACE SI FACE (SI BINE).
Referitor la concurenza si talente imi aduca aminte - cred ca si tu, ca cel putin odata au fost suprimate discutii care nu-si aveau locul pe forum la care nu am fost participant. Doat atat - a buon intenditor, poche parole .

Spor la lucru si s-auzim de bine.


v.r.


_______________________________________
"Nici un progres nu e cu putinta fara conservarea valorilor, iar fara progres orice conservare nu-si atinge scopul"                                   

Dimitrie Gusti

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Fari e periculos. In ultima vreme incearca sa ma convinga sa-mi cumpar si eu un SR.
Va dati seama ce pericol ma paste.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630

Misu de Cluj a scris:

Fari e periculos. In ultima vreme incearca sa ma convinga sa-mi cumpar si eu un SR.
Va dati seama ce pericol ma paste.


Daca e 132 te scap eu de pericol!
Doamne ajuta!



pus acum 8 ani
   
bogtor
Membru Senior

Din: timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 695
fereste, fereste, scuip de 666-ori in sin si ma bag eu, vreau la o categorie  superioara....

_______________________________________
tel 0744161052

pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Nu merge asa. Daca tot crestem in gabarit cred ca o sa trec la Kraz sau Ural . Daca n-am loc pe strada cu asa ceva nu-i bai, ca imi fac singur 

_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se īntorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630
Revin la subiect si la intrebarea initiala:
Cunoasteti vreun SR 132 prin zona de Sud-est a tarii ?



pus acum 8 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630

aditzu a scris:

salut,am vazut ca te intereseaza un sr 132 carpati.Acum un an sau 2 stiu sigur ca am fost cu unchiul meu la facultatea de Agronomie din Craiova si in acea curte sunt 2 masini de armata pe care se facea practica pe vremuri(un SR 132 si SR 114) intereseaza te acolo sa vezi daca mai detin masinile si daca sunt de vanzare


Salut,

Am vazut postul si imaginile puse de tine in 2011 cu acel SR 132 dar cred ca era al Facultatii de Mecanica.

Ulterior, la sfasitul lui 2012 , colegul CARPATI anunta demontarea unui camion identic, dupa parerea mea acelasi:

Voi verifica daca mai exista masina. Oricum, iti multumesc pentru pont!




caut 132 aditzu vazut 132 sau stiu sigur fost unchiul meu facultatea agronomie din craiova acea

59.6KB


pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
George Bogdan, 114 e mai puturos decat 132, e si normal, intrucat acelasi motor echipeaza o masina grea si o masina usoara. Din spusele lui Tati candva-el a condus 113 (tractiune simpla) si 131 (idem)- 131 fugea mancand pamantul, atingand fara probleme 120km/h, pe cand Buceaga urca pana la 80-90(in conditii de moto bine reglat si fara incarcatura sau remorca). Despre 132, respectiv 114 imi zicea ca e normal(logic) sa mearga mai lent decat cele cu simpla deoarece aveau grupuri fata, acestea scazand din Vmax chiar necuplate fiind. Comparativ cu 113 si 131 SR-urile 114 si 132 te scuturau mai tare.

_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se īntorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
Valnord...ascolta qua,nu mai palavragi atat,mai binje pune mana pe asta ! Suna la primaria loc Buda,jud Buzau si vezi care e treaba,eu am sunat deja la scoala unde se afla masina si ei m au indrumat sa vorbesc cu primaria deoarece e masina lor ! Daca nu merita efort masina asta atunci sa mi bag picioru...eu nu pot sa ma bag acum,am alte dureri,si tu ai putea s o salvezi ! O masina de VIS....poate o restaureaza Fari ..hhahah





Modificat de V.Rudolf (acum 8 ani)


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Chiar ca merita, oameni buni!

_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se īntorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
valnord
Membru Senior

Din: Buzau-Cluj
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 361
Salutare Rudi,

multumesc, am tocit si eu telefonul pentru asta. Inca mai curtez un coleg al doamnei directoare care sa puna vorba buna la primarul de acolo. Ar fi primit o propunere de la ISU se la Buzau, cum ca i-ar oferi aia - vezi doamne - o autospeciala pentru zona, numai sa le-o dea lor dar nici chip cu primarul. Se pare ca are si ala ceva microb de rugina in sange sau doar se simte bagat in seama si nu vrea sa o dea.
Poate acum cu sarbatorile, cand usntem cu totii mia buni, mai bagam un paharel si se mai indulcesc spiritele, sunt mia multe sanse.

S-auzim de bine.

v.r.


_______________________________________
"Nici un progres nu e cu putinta fara conservarea valorilor, iar fara progres orice conservare nu-si atinge scopul"                                   

Dimitrie Gusti

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Hai, fiti realisti! Ala e o autocisterna.
Ce sa faci cu o autocisterna?
Nu ai ce face cu ea.
Eventual daca pompierii fac vreun muzeu sa o expuna acolo.
Noi astia mai mici nu avem ce face cu asa ceva.
Hai ca nu mai e mult si va apucati de colectionat excavatoare si tancuri...


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
globoloty
Membru Senior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
E o autocisterna dar e foarte faina merita salvata ,pompierii oricum nu ar reface ceva in genul asta asa ca daca nu se reuseste ceva sunt sanse mari sa ajunga la fier vechi,si tata a avut o autocisterna sr pentru lapte si din cate stiu a ajuns la fier vechi din pacate e mai complicata povestea.

_______________________________________
Cumpar caroserie Golf  mk 1
Cumpar acte Mz Es

pus acum 8 ani
   
valnord
Membru Senior

Din: Buzau-Cluj
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 361
salutare,

astazi am relaut campania telefonica pentru sr-ul ce l-a prezentat rudy - pompierul - adica sr-ul pompier ca ma trezec ca-mi bate apoi careva la usa . am dat telefon la dom' primar ca sa nu ami umblu cu rugamiti pe la cunoscuti si pe cand probabil se intorcea de la targ de la ramnic l-am gasit. NU, nu se vinde i-a fost raspunsul. nu a mai fost cale de propuneri, invarteli, sau lungit vorba. am tot sperat ca poate cine stie, avem cunostinte comune, i-o placea alt fier, o avea cine stie ce pretentii. nimic, nu se vinde si gata. zicea el ca e pregatita pentru muzeu dar cu parere de rau i-am zis ca se va deteriora si mai mult iar cu o masina nu poate face muzeu. un tovaras mi-a zis ca ar avea si el un IMS dar transformat. oricum daca o va adaposti si pune putin la punc, cand merg acasa, ma duc sa o vad si la buda acolo. e cam la 25 de km de unde stau eu la buzau. la urma urmei nici de ale mele nu ma bucur mai mult doar cate o cheie din cand in cand.

s-auzim de bine.


v.r.


_______________________________________
"Nici un progres nu e cu putinta fara conservarea valorilor, iar fara progres orice conservare nu-si atinge scopul"                                   

Dimitrie Gusti

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

valnord a scris:

salutare,

astazi am relaut campania telefonica pentru sr-ul ce l-a prezentat rudy - pompierul - adica sr-ul pompier ca ma trezec ca-mi bate apoi careva la usa . am dat telefon la dom' primar ca sa nu ami umblu cu rugamiti pe la cunoscuti si pe cand probabil se intorcea de la targ de la ramnic l-am gasit. NU, nu se vinde i-a fost raspunsul. nu a mai fost cale de propuneri, invarteli, sau lungit vorba. am tot sperat ca poate cine stie, avem cunostinte comune, i-o placea alt fier, o avea cine stie ce pretentii. nimic, nu se vinde si gata. zicea el ca e pregatita pentru muzeu dar cu parere de rau i-am zis ca se va deteriora si mai mult iar cu o masina nu poate face muzeu. un tovaras mi-a zis ca ar avea si el un IMS dar transformat. oricum daca o va adaposti si pune putin la punc, cand merg acasa, ma duc sa o vad si la buda acolo. e cam la 25 de km de unde stau eu la buzau. la urma urmei nici de ale mele nu ma bucur mai mult doar cate o cheie din cand in cand.

s-auzim de bine.


v.r.

Vezi ca pe la sectiunea cu registru pe marci au mai pus colegii alte poze cu alte exemplare. Mai era inca una asemanatoare abandonata undeva prin sud-vest, prin Banat. Poate ai mai mult noroc.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Licitatie!
A aparut si un SR 113.
Mai sunt o gramada de Aro 243D, un Aro 240D, un Gaz 69, TV12, etc.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
valnord
Membru Senior

Din: Buzau-Cluj
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 361
Salutare,

la Boboc am dat acum un telefon. Se pare ca e o epava SR-ul 113. Face parte dintrun lot de masini aduse acolo din teritoriu, incomplecte si vai de mama lor. Radiatoare sparte, cabina sparta...racorduri lipsa si tot asa.

Incep sa deduc ca SR-urile alea la 4000 4500 de ron sunt in categoria a doua iar cele la 8500 - 8700 sunt cel putin complecte.

Cordialitate.

v.r.


_______________________________________
"Nici un progres nu e cu putinta fara conservarea valorilor, iar fara progres orice conservare nu-si atinge scopul"                                   

Dimitrie Gusti

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

valnord a scris:

Salutare,

la Boboc am dat acum un telefon. Se pare ca e o epava SR-ul 113. Face parte dintrun lot de masini aduse acolo din teritoriu, incomplecte si vai de mama lor. Radiatoare sparte, cabina sparta...racorduri lipsa si tot asa.

Incep sa deduc ca SR-urile alea la 4000 4500 de ron sunt in categoria a doua iar cele la 8500 - 8700 sunt cel putin complecte.

Cordialitate.

v.r.

Am observat ca sunt masini identice, la preturi diferite.
Totusi, exista cateva chestii interesante la licitatia de acuma.
As fi curios cum arata acel Gaz69 de la TgJiu.
Apar si camioane Tatra 148, din alea cu botul rotunjit, cum aveau pe vremuri cei de la Peco autocisternele.
Apoi apar doua simulatoare auto SA40. Alea cum o fi?
Apar patru TV 12 RZ destul de ieftine, doua la Craiova si doua la Barlad, modele vechi intre 1976-79.
Mai sunt si doua autosanitare TV, tot vechi, din 1978 si 80, tot la Barlad.
Apare si un Aro 240 D din 1982, destul de scump la 2445 lei, tot la Barlad.
Ala probabil o fi in stare buna, ca e mai scump cu aproape 500 lei decat restul de Aro.
Este si o Combina C12, pentru colectionare de masini agricole.
Si un ZIS 151 din 1957, din care se poate face o replica de SR101!

Pacat ca is foarte departe in sud, ca daca ar fi mai aproape, as cumpara caietul de sarcini si as face o tura de recunoastere.
Astept si eu sa mai apara si prin zona noastra cate ceva noutati.

Trebuie rabdare, ca probabil mai exista SR 132.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
valnord
Membru Senior

Din: Buzau-Cluj
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 361
Salutare,

Misu am dat telefon astazi la Barlad. Tipii cumsecade, au spus clar ca sunt epave. Pe mine ma interesa in mod deosebit ARO 240. Mi-au spus ca provin de la alte unitati, sunt toate vai ele, "cianibalizate" - termenul APV-istului care mi-a dat relatiile. Mi-a sugerat sa mai astept ca sa iasa la deseuri ca acum pretul e cam mare. Oamenii stiu clar  cam cum merge treaba, vin de cine stie unde, lipsuri gramada, mai scot si ei ce pot de pe le, alte lipsuri, nimeni nu controleaza, da sai ia in primire...e cam jale. risti sa iei doar pentru documente masina si din civil sa cumperi ceva. Costuri si iar costuri...devine chinuitor si costisitor sa intri in posesia unui astfel de autoturism - ARO sau TV. Am intrebat de TV-uri intrucat as dori sa iau un motor L25 si ma gandeam sa iau un TV 12 si sa-l pastrez pt piese si motor. La cum stau lucrurile nu se merita.
Exista si partea cealalta a lucrurilor. De obicei lumea in geneal care nu are tangente cu restaurarea, masnile vechi si au masini noi si cai putere, nu pot intelege fenomenul care ne mana pe noi, impatimitii de fiare vechi. Se risca altfel ca evaluarea sa fie gresita. Nu luceste si nu e aratoasa, nu se merita - zic un unii. Poate pentru altii lucrurile sau altfel.
In ce ma priveste, un ARO 244 sau 240 fie el si prapadit tot o sa-l bag printre celelate.
In zilele urmatoare ma decid cu ce vand din troacele WV ca sa fac loc la ARO.
Scot probabil WV 1 si WV t2 la vanzare. Nu sunt inca sigur de Volga M22 dar cred ca o paste si pe aia vanzarea. Depinde totusi daca tratativele in curs duc sau nu catre restaurare ori ba. Nu stiu unde sa le mai duc si cui sa le mai dau pe mana ca sa le puna cat de cat la punct. Daca as sti ca mai iese si treaba buna, atunci ar fi SUPER dar ma tem ca nu va fi asa.

S-auzim de bine.

v.r.


_______________________________________
"Nici un progres nu e cu putinta fara conservarea valorilor, iar fara progres orice conservare nu-si atinge scopul"                                   

Dimitrie Gusti

pus acum 8 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630
Rugati-l pe colegul RDG sa dea o fuga la unitatea din Bārlad.
Succes.


pus acum 8 ani
   
valnord
Membru Senior

Din: Buzau-Cluj
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 361
Salutare,

multumesc dar nu indraznesc, nu am contact si mi-e jena sa-i rapesc timpul. Din ce am vazut RDG munceste foarte mult si bine. 

Vom vedea.

S-auzim de bine.

v.r.


_______________________________________
"Nici un progres nu e cu putinta fara conservarea valorilor, iar fara progres orice conservare nu-si atinge scopul"                                   

Dimitrie Gusti

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

valnord a scris:

Salutare,

Misu am dat telefon astazi la Barlad. Tipii cumsecade, au spus clar ca sunt epave. Pe mine ma interesa in mod deosebit ARO 240. Mi-au spus ca provin de la alte unitati, sunt toate vai ele, "cianibalizate" - termenul APV-istului care mi-a dat relatiile. Mi-a sugerat sa mai astept ca sa iasa la deseuri ca acum pretul e cam mare. Oamenii stiu clar  cam cum merge treaba, vin de cine stie unde, lipsuri gramada, mai scot si ei ce pot de pe le, alte lipsuri, nimeni nu controleaza, da sai ia in primire...e cam jale. risti sa iei doar pentru documente masina si din civil sa cumperi ceva. Costuri si iar costuri...devine chinuitor si costisitor sa intri in posesia unui astfel de autoturism - ARO sau TV. Am intrebat de TV-uri intrucat as dori sa iau un motor L25 si ma gandeam sa iau un TV 12 si sa-l pastrez pt piese si motor. La cum stau lucrurile nu se merita.
Exista si partea cealalta a lucrurilor. De obicei lumea in geneal care nu are tangente cu restaurarea, masnile vechi si au masini noi si cai putere, nu pot intelege fenomenul care ne mana pe noi, impatimitii de fiare vechi. Se risca altfel ca evaluarea sa fie gresita. Nu luceste si nu e aratoasa, nu se merita - zic un unii. Poate pentru altii lucrurile sau altfel.
In ce ma priveste, un ARO 244 sau 240 fie el si prapadit tot o sa-l bag printre celelate.
In zilele urmatoare ma decid cu ce vand din troacele WV ca sa fac loc la ARO.
Scot probabil WV 1 si WV t2 la vanzare. Nu sunt inca sigur de Volga M22 dar cred ca o paste si pe aia vanzarea. Depinde totusi daca tratativele in curs duc sau nu catre restaurare ori ba. Nu stiu unde sa le mai duc si cui sa le mai dau pe mana ca sa le puna cat de cat la punct. Daca as sti ca mai iese si treaba buna, atunci ar fi SUPER dar ma tem ca nu va fi asa.

S-auzim de bine.

v.r.

Cei de la unitate oricum vor zice ca toate is epave. Ei nu sunt capabili sa evalueze o masina veche. Si cand am fost eu pentru Maxy1, tot asa au zis, ca nu are rost sa le vad ca oricum nu sunt bune de nimica. Trebuie mers si vazute direct.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630
Revenind la SR 132, am adunat cate ceva. Cu ajutorul vostru poate vine si masina.


pus acum 8 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630
Revenind la SR 132, am adunat cate ceva. Cu ajutorul vostru poate vine si masina.

caut 132 revenind 132, adunat cate ceva. ajutorul vostru poate vine masina.

61.5KB


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
In orice caz, este foarte riscant sa licitezi cu ochii inchisi, fara sa vezi masina!
Aia de la unitate nu se pricep si degeaba le intrebi, ca ei nu sunt in stare sa evalueze o masina veche. Pentru ei o masina veche = rabla = fier vechi. Asta este perceptia lor.
Si pentru mine era greu sa fac o evaluare la fata locului, ca in primul rand stau pe capul tau si te bazaie tot timpul, apoi nici nu te lasa sa faci poze, ca sa le poti studia si evalua ulterior.
Eu cand m-am dus sa vad masinile, erau 4 bucati de Aro 244, trei benzinare si una Diesel. Vroiam neaparat sa cumpar un 244 benzinar. Vreo doua zile nu vroiau sa ma duca acolo ca ziceau ca is epave si nu merita. Apoi dupa ce tot am insistat au venit sa mi-le arate, dar se vedea ca erau iritati ca le-am scos de la birou.
La fata locului este alta poveste. In primul rand nu erau trecute anul de fabricatie al masinilor pe lista de licitatie. Iar masinile erau sigilate cu sfori, si initial nu vroiau sa le deschida capotele de la motor. Apoi pe la urma le-am convins sa le deschida, ca sa vad placutele cu anul de fabricatie. Toate cele patru Aro 244 erau din 1989-90.
Doua dintre ele de culoare alba, erau foste masini de politie militara, care erau asa de distruse incat nu aveai ce sa faci cu ele. Nu merita sa dai nici macar 500 lei pe asa ceva, in nici un caz 2200 lei + TVA 24%. Celalalte doua 244 erau foste masini de jandarmerie, albastre. Dar si alea cu lipsuri. Una era fara interior, lipseau scaunele, bordul, tapiteriile de la usi, arata ca o conserva goala. Cealalta, tot albastra era accidentata in partea din fata. Dar toate erau 1989-90, deci nu m-am bagat. Atunci am zis sa ma uit si la cele patru Aro 243, doua erau destul de distruse si modele noi, celalalte doua erau de transmisiuni, una pe benzina si una diesel. Asa ca l-am ales pe ala pe benzina.
Dar daca mai apar inca o data la licitatie, o sa mai fac o tura de recunoastere sa o studiez mai in detaliu pe aia de jandarmerie lovita frontal, ca totusi s-ar putea sa merite, daca este un L25,  chiar daca este din 1989 si are partea frontala lovita.
Apoi poate mai apar si altele. Luna trecuta a aparut un 244 timpuriu la Deveselu, dar este extrem de departe pentru mine.
Asa este si cu SR-urile. Cand am fost cu Rudi dupa autobuz, acolo la unitatea cealalta de transmisiuni, UM01607, erau in curte cel putin 50 de SR-uri aliniate, dar nu erau scoase la licitatie. Nu le-am studiat sa vad ce modele sunt si nici nu te lasa sa te uiti la ele ca erau intr-un tarc ingradit. Majoritatea erau SR 114, inalte cu 4x4, autoateliere si autodube, dar erau si din alea mai mici, mai joase si doar cu tractiune pe spate, un fel de autocisterne. Eventual ne putem uita de sus pe pozele de pe google maps, poate de acolo putem distinge vreun SR 132. Sa fiu sincer, eu nu prea pot face diferenta intre SR131, 132, 113 si 114. Pentru mine toate arata identic, doar ca unele is mai inalte si au tractiune si pe fata, iar altele mai joase au doar tractiune pe spate.

PS. Pe la urma m-am uitat pe topicul lui Magnum, si alea mai mici, autocisterne, cred  ca erau SR 113.
Deci la SR 132 trebuie sa aibe neaparat 4x4 si doar o singura pereche de roti pe spate?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
valnord
Membru Senior

Din: Buzau-Cluj
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 361

Misu de Cluj a scris:



Deci la SR 132 trebuie sa aibe neaparat 4x4 si doar o singura pereche de roti pe spate?


Salutare,

diferenta intre 131 si 132 nu e mare ci doar aceea ca 131 - sarcina utila 3t si tragea doar spatele avand roti duble iar 132 - sarcina utila 2.5t era 4x4 cu roti simple pe spate. De multe ori benele erau asemanatoare.
Probabil - speculatie pur personala - SR 132 era pt dotarea armatei sau a zonelor mai putin practicabile.


v.r.


_______________________________________
"Nici un progres nu e cu putinta fara conservarea valorilor, iar fara progres orice conservare nu-si atinge scopul"                                   

Dimitrie Gusti

pus acum 8 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630

Misu de Cluj a scris:


Deci la SR 132 trebuie sa aibe neaparat 4x4 si doar o singura pereche de roti pe spate?

Salut, da, 4x4 si roti simple pe spate. O alta caracteristica este ca au 6 prezoane la roata spre deosebire de 8 la SR114, iar ampatamentul este mic de doar de 3400mm. Mai multe diferente de 114 cred ca ne pot spune specialistii forumului, care au si 132 si 114.


Modificat de george-bogdan (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Apoi fara suparare, dar cu rotile simple pe spate, arata ca o drezina.
Arata mult mai bine cu roti duble.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630
Am cercetat la Someseni: exista vreo 14 camioane ingradite, dintre care unele par sa aiba cabina cu aripi de genul Zis 150 / SR 101. La astea de referi Misu? tu vorbeste de 40 , eu nu vad decat 14.

caut 132 cercetat someseni: exista vreo camioane ingradite, dintre care unele par aiba cabina aripi

40.6KB


pus acum 8 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630
Am gasit si tarcul al doilea, cu multe SR. intr-adevar multe sunt dube, deci SR114. Nu imi dau seama sa fie vreun 132. Are vreun coleg poze mai bune?

caut 132 gasit tarcul doilea, multe sr. multe sunt dube, deci sr114. imi dau seama fie vreun 132.

41.6KB


pus acum 8 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630
chiar ca au multe SR la Someseni; mai e o zona cu alte cateva zeci:

Pe langa toate astea sunt vreo doua parcari cu vreo 50 de dacuri 445 si 665 in diverse forme!

caut 132 chiar multe someseni; mai zona alte cateva zeci:pe langa toate astea sunt vreo doua parcari

46.7KB

Modificat de george-bogdan (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

george-bogdan a scris:

Am gasit si tarcul al doilea, cu multe SR. intr-adevar multe sunt dube, deci SR114. Nu imi dau seama sa fie vreun 132. Are vreun coleg poze mai bune?

Ala alb este autobuzul lui Rudi. Poza de satelit este din vara lui 2012.
Acolo in spatele autobuzului Rudibus, sunt trei SR-uri, care par sa fie camioane simple cu bena.
SR 131 si 132 nu cred ca a avut armata. Majoritatea is SR113 si 114.
Acuma si tu esti din ala care are pretentii. Nu cumperi ce vrei, ci din ala ce se gaseste!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

george-bogdan a scris:

chiar ca au multe SR la Someseni; mai e o zona cu alte cateva zeci:

Pe langa toate astea sunt vreo doua parcari cu vreo 50 de dacuri 445 si 665 in diverse forme!

Mai sunt si halele alea cu acoperis alb. Si sub alea este plin de vechituri.
Acolo se tin alea mai bune aflate in conservare.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630

Misu de Cluj a scris:

Apoi fara suparare, dar cu rotile simple pe spate, arata ca o drezina.
Arata mult mai bine cu roti duble.


Nu ma supar, sper doar sa gasesti unul bun, ca daca nu iti place mi-l dai mie!
132 imi place mai mult tocmai ca nu are roti duble.


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

george-bogdan a scris:

Am cercetat la Someseni: exista vreo 14 camioane ingradite, dintre care unele par sa aiba cabina cu aripi de genul Zis 150 / SR 101. La astea de referi Misu? tu vorbeste de 40 , eu nu vad decat 14.

Astea sunt alea care au cisterna. Restul sunt rusofone, Molotoave si Zis/Zil. Nu exista nici un SR101.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1505
Cate fire...In unitatea aia sunt vehicule care functioneaza?Toate par statute de ani si ani.

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 8 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630

Misu de Cluj a scris:

Apoi fara suparare, dar cu rotile simple pe spate, arata ca o drezina.
Arata mult mai bine cu roti duble.


Misu, si Gaz 63 are roti simple pe spate si ampatament mic, pana la urma, daca nu gasesc un SR 132 o sa caut un GAZ 63 bun.
E mai scurt cu 100mm ampatamentul , are 3300 fata de 3400 la SR132, si cu vreo 500 kg mai usor. Motorul din pacate e doar un 3500 in 6 fata de V8 de pe Carpati.
Stii vreunul ?

caut 132 misu cluj scris:apoi fara suparare, dar rotile simple spate, arata mult mai bine roti

59.3KB

Modificat de george-bogdan (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Au fost atat Gaz 51 cat si Gaz 63 la licitatie.
Ce vrei sa faci cu asa ceva? Consuma de te rupe, iar piesele la astea rusesti sunt foarte scumpe!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630
As vrea sa merg cu el, la parade, la padure. Poate chiar sa il fac autoplatforma sa imi car interbelicele la parade. etc


Misu de Cluj a scris:

iar piesele la astea rusesti sunt foarte scumpe!


La ce piese te referi ca sunt scumpe? Gaz 63 are vreo piesa care trebuie schimbata frecvent ?

Modificat de george-bogdan (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
La licitatia de pe 12 noiembrie, era una.
Autosasiu cu duba Gaz 63   A37190, la UM 02243 Ramnicu Sarat


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
valnord
Membru Senior

Din: Buzau-Cluj
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 361
Salutare,

nu am lista la indemana dar mi se pare ca unitatea detinatoare e pe la Targoviste.

Scuzati superficialitatea.

v.r.

p.s. Gestionarul de la Ramnic nu da nicio relatie fara caietul de sarcini - Armata e Armata!


_______________________________________
"Nici un progres nu e cu putinta fara conservarea valorilor, iar fara progres orice conservare nu-si atinge scopul"                                   

Dimitrie Gusti

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

george-bogdan a scris:

As vrea sa merg cu el, la parade, la padure. Poate chiar sa il fac autoplatforma sa imi car interbelicele la parade. etc


Misu de Cluj a scris:

iar piesele la astea rusesti sunt foarte scumpe!


La ce piese te referi ca sunt scumpe? Gaz 63 are vreo piesa care trebuie schimbata frecvent ?

E prea inalta, ca sa o faci autoplatforma. O sa ai rampa de 45 grade!
Toate piesele is cu cel putin 3-4 ori mai scumpe decat la orice masina vestica, plus ca nici nu prea le poti gasi.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Filca Petru
Membru Senior

Din: Iabalcea CS
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 316
SR 114 este  cea mai potrivită mașină, mai frumoasa, eleganta ,stabila la drum, īnaltă, solidă in transmisie, cutie cu 5 viteze, 4x4,  cu un m. mai lungă, deci are toate calitățile.

Modificat de Filca Petru (acum 8 ani)


_______________________________________
Camioane SR

pus acum 8 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630

Filca Petru a scris:

SR 114 este  cea mai potrivită mașină, mai frumoasa, eleganta ,stabila la drum, īnaltă, solidă in transmisie, cutie cu 5 viteze, 4x4,  cu un m. mai lungă, deci are toate calitățile.


Care sunt punctele slabe ale 132 ului comparativ cu 114 ? Are componente care se strica frecvent ?
Transmisia e mai slaba la 132?
Sincer mie imi place 132 ca e mai mic decat 114, si ca nu are punte cu roti duble in spate.

In ce an s-a trecut la seria de sasiu cu 6 caractere ? am vazut ca cele din din anii 74-75 au serii de sasiu 2xxxxx si motor 3xxxxx, iar cele anii 78-80 au serii de sasiu 3xxxxx si de motor 4xxxxx.
Un SR cu seria de sasiu mica 0xxxxx si serie de motor 1xxxxx in ce perioada apreciati ca este fabricat ?



Modificat de george-bogdan (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Filca Petru
Membru Senior

Din: Iabalcea CS
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 316

george-bogdan a scris:


Filca Petru a scris:

SR 114 este  cea mai potrivită mașină, mai frumoasa, eleganta ,stabila la drum, īnaltă, solidă in transmisie, cutie cu 5 viteze, 4x4,  cu un m. mai lungă, deci are toate calitățile.


Care sunt punctele slabe ale 132 ului comparativ cu 114 ? Are componente care se strica frecvent ?
Transmisia e mai slaba la 132?
Sincer mie imi place 132 ca e mai mic decat 114, si ca nu are punte cu roti duble in spate.

In ce an s-a trecut la seria de sasiu cu 6 caractere ? am vazut ca cele din din anii 74-75 au serii de sasiu 2xxxxx si motor 3xxxxx, iar cele anii 78-80 au serii de sasiu 3xxxxx si de motor 4xxxxx.
Un SR cu seria de sasiu mica 0xxxxx si serie de motor 1xxxxx in ce perioada apreciati ca este fabricat ?


   
      Nu cunosc perioadele de īnseriere cu caractere  la șasiuri dar știu anii la care s-a trecut de la un tip la altul.
Punctele slabe atāt la SR 132 cit și 114 sunt la sistemul de frinare care e hidraulic și nu mai găsești piese, iar īn cea ce privește transmisia SR 114 are cutia de distribuție și de viteze mai solidă.


_______________________________________
Camioane SR

pus acum 8 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630
Ce s-a intamplat cu ultimele discutii despre posibilitatea achizitionarii camionului din Brasov la 10.000 de lei ?

caut 132 s-a intamplat ultimele discutii despre camionului din brasov 10.000 lei

42.5KB


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Au disparut toate postarule din ultimele doua saptamani. Am facut reclamatie. Sa speram ca se vor recupera datele pierdute.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1505
Arata bine camionul,in ce localitate este?

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 8 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630
Va salut din nou,

Am vazut la colegi tranzactionarea unui carburator Carfil W225 ce se presupune a fi de SR.

Am verificat cartea mea a motorului SR211 si am gasit ca pe acest motor era montat carburator cu patru camere , 2 trepte tip Holley.
W 225 pare sa aiba 2 camere.
Care este adevarul ?

caut 132 salut din nou,am vazut colegi unui carburator carfil w225 presupune sr. verificat cartea

37.3KB

Modificat de george-bogdan (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1505
W225 are doua camere dar este jetat pt motorul de SR.

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 8 ani
   
ronin
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1323
Weber-ul este o oaie in blana de lup,de fapt este carburator simplu,nu dublu(adica nu are 2 trepte)...oricum o solutie eleganta vis-a-vis de galetile alea americane(simplu corp) sau stromberguri,motorcraft si ce-o mai fi cu sertar.

Modificat de ronin (acum 8 ani)


_______________________________________
Ba se poate!

pus acum 8 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
Holley a fost montat pe primele serii,si sincer au fost carburatoare excelente,avand 4 camere dozajul era mult mai corect si eficient,am avut tangenta cu cateva motoare americane si le cunosc bine .Carburatorul facut de romani e sincer  un rebut care baga benzina aiurea ,Jetarile sant facute aiurea si motorul nu e foarte elastic.Mie nu imi place...bleah.. Un motor de 5 litri sa functioneze cu 2 Venturi de 24 mm bucata sincer ,care deschid simultan...asta este,nu le aveau baietii cu carburatoarele pe vremea aia.Dealtfel ,la Holley s a renuntat din cauza ca nu mai aveau piese,americanii nu au mai trimis nimic dupa 68,si meseriasii fiind cam afoni ,nu le stiau regla,si in consecinta au adaptat  ligheanu ala cu 2 camere..

_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 8 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630

V.Rudolf a scris:

Holley a fost montat pe primele serii,si sincer au fost carburatoare excelente,avand 4 camere dozajul era mult mai corect si eficient,am avut tangenta cu cateva motoare americane si le cunosc bine .Carburatorul facut de romani e sincer  un rebut care baga benzina aiurea ,Jetarile sant facute aiurea si motorul nu e foarte elastic.Mie nu imi place...bleah.. Un motor de 5 litri sa functioneze cu 2 Venturi de 24 mm bucata sincer ,care deschid simultan...asta este,nu le aveau baietii cu carburatoarele pe vremea aia.Dealtfel ,la Holley s a renuntat din cauza ca nu mai aveau piese,americanii nu au mai trimis nimic dupa 68,si meseriasii fiind cam afoni ,nu le stiau regla,si in consecinta au adaptat  ligheanu ala cu 2 camere..


Si eu am o parere similara. La Oldsmobile am carburator cu 4 camere ( cred ca Rochester ) , si motorul de 5.7 merge cu 12% consum. E adevarat ca este automobil, dar tind sa cred ca Holley-urile ar trebui cautate pentru SR.


pus acum 8 ani
   
fari
Membru Senior

Din: Odorhei
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 576
Carburatorul W225 este pt motorul L25 pt SR trebuie W211.Am eu carburator Holley dar n-am galerie de admisie.
Motoarele de SR si ARO benzina au galeria de admisie impartite pentru cele doua difuzoare din carburator.Mai simplu, jumatate din cilindri se alimenteaza din jumatate de carburator.


_______________________________________
SR 132 M Carpati 1967
M 461 C Zimbru   1969
Aro 240               1973
UAZ 469              1973

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

fari a scris:

Carburatorul W225 este pt motorul L25 pt SR trebuie W211.

W225 nu a fost pus pe L25!
W250 este pentru L25.
A mai existat si un carburator mai nou, tot pentru L25/L30 in anii '80, pe care scrie Carfil DCD36/42, dar in mare parte este derivat tot din W250.
W225 este pentru SR ultimele modele din anii '70.
W211 este tot de SR, pentru modelele mai vechi.

Deci pentru SR:  W211 si W225
Iar pentru L25 si L30:  W250 si DCD36/42

De fapt pe L25 a existat carburatorele:
W250
W250 E
W250 EM
36/42 DCD1
36/42 DCD1E

Problema este ca toate seamana intre ele!
Scrie ca la W250 clapetele se deschid simultan cu ajutorul a doua cremaliere, iar la DCD clapetele se deschid diferentiat cu ajutorul unor parghii.
Iar pentru DCD trebuie alt model de galerie de admisie.
Maine fac poze cu tabelul de taraje pentru fiecare. Sunt in manualul Aro 24 editia din anii '90.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

V.Rudolf a scris:

Holley a fost montat pe primele serii,si sincer au fost carburatoare excelente,avand 4 camere dozajul era mult mai corect si eficient,am avut tangenta cu cateva motoare americane si le cunosc bine .Carburatorul facut de romani e sincer  un rebut care baga benzina aiurea ,Jetarile sant facute aiurea si motorul nu e foarte elastic.Mie nu imi place...bleah.. Un motor de 5 litri sa functioneze cu 2 Venturi de 24 mm bucata sincer ,care deschid simultan...asta este,nu le aveau baietii cu carburatoarele pe vremea aia.Dealtfel ,la Holley s a renuntat din cauza ca nu mai aveau piese,americanii nu au mai trimis nimic dupa 68,si meseriasii fiind cam afoni ,nu le stiau regla,si in consecinta au adaptat  ligheanu ala cu 2 camere..

Are dreptate Rudi. E prost calculat. Motoarele astea put a benzina de la un kilometru.
Motorul primeste amestec prea bogat. Faza aia pe care vroiai sa o faci la autobuz, ca sa pui difizoare mai mari ca diametru ar fi benefica.
La L25 mai sunt cateva prostii majore de proiectare.
Una ar fi ca la modelele vechi galeria de admisie este impartita in doua, astfel cate doi cilindri sunt alimentati de la cate un corp al carburatorului. Este ca si cum ar fi doua carburatoare simplu corp alipite, care functioneaza tot timpul.
La modelele tarzii de la sfarsitul anilor'80, inceputul anilor '90, au modificat galeria de admisie, ca admisia sa fie comuna la toti cilindri. Iar carburatorul DCD, derivat din W250 functioneaza cu deschiderea decalata al clapetelor. Astfel la regim normal funtioneaza doar corpul1 al carburatorului, iar corpul 2 intra in functiune doar in regim de sarcina sau accelerare.
Varianta cu galeria de admisie comuna si carburatorul DCD in loc de W250, este mult mai economica. Asta reduce consumul inutil de benzina.
A doua mare prostie ar fi lipsa conductei de retur. Trebuie montat un mic T intre pompa de benzina si carburator si montat o conducta de retur catre rezervor. 
Ar scade iarasi consumul de benzina.
A treia mare prostie este raportul de compresie extrem de mic, de 7,0:1, care era calculat pentru benzinele cu cifra octanica de 75. Cu benzinele actuale nu prea merge sanatos, are un randament slab si o ardere proasta. Trebuie marit raportul de compresie pana la 9,5:1. O sa dau jos chiulasa si voi calcula exact cat trebuie luat din planul chiulasei. Dar asa deja pot estima ca 1mm se poate "rascheta" linistit din planul chiulasei!
Se mai poate pune aprindere electronica.
Se mai poate pune un esapament mai sanatos, ca esapamentul actual este extrem de prost gandit. Mai ales la autobuzul TV m-am ingrozit si am facut cruce, ca pentru cei 8 cilindrii esapamentul este o anemica teava de diametru extrem de mic. Teava aia nu ar fi suficient nici sa-ti bagi in fund si sa scapi de gazele de la iahnia de fasole, atunci cum sa fie suficient pentru un motor V8! Un esapament sanatos este foarte important!
Daca le voi face toate cele de mai sus la L25-ul de pe Maxy1, voi obtine un consum urban, de sub 10 litri/100 km, iar performantele motorului voi fi pastrate sau chiar vor creste.
Chestiile astea se pot aplica si pe motorul de SR, ca sa nu mai consume 35-40 litri/100 km. Si la SR se poate reduce consumul pana pe la 20-25 litri. Apoi se mai poate experimenta si cu alte carburatoare de pe motoare V8 americane de generatie mai moderna.
Daca romanii nu au fost in stare sa faca un motor cu randament bun, asta nu inseamna ca sa ramanem si noi la acelasi nivel de prostie. Ce se poate imbunatati, trebuie imbunatatit!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Aici tabelul cu jetarile de la diverse modele de carburici W250 si DCD.
Eu pe viu incanu am vazut carburatorul DCD, dar daca cartea scrie ca  existat, atunci asa o fi. Oricum si W250 poate fi modificat,ca sa functioneze cu deschiderea diferentiata al clapetelor.
Carburici_L_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203

fari a scris:

Carburatorul W225 este pt motorul L25 pt SR trebuie W211.Am eu carburator Holley dar n-am galerie de admisie.
Motoarele de SR si ARO benzina au galeria de admisie impartite pentru cele doua difuzoare din carburator.Mai simplu, jumatate din cilindri se alimenteaza din jumatate de carburator.


Nu e bai,trimite carbu la oradea si ii fac io broasca ,no broblemooo )))


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 8 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
Am gasit intamplator pe OLX un anunt al unui tip care vinde mai multe carti auto printre care si 2 cu SR 131/132. Poate e cineva interesat de ele.

_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Au mai aparut o gramada de SR-uri la licitatie. Dar toate is 114. Mai sunt Aro 243 din anii '80, este si un Gaz 66. Si din Gaz 66 ai pitea face o autoplatforma, ca este tot cu V8 pe benzina.
Nu strica sa mergi sa aruci o privire.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630

Misu de Cluj a scris:

Au mai aparut o gramada de SR-uri la licitatie. Dar toate is 114. Mai sunt Aro 243 din anii '80, este si un Gaz 66. Si din Gaz 66 ai pitea face o autoplatforma, ca este tot cu V8 pe benzina.
Nu strica sa mergi sa aruci o privire.


Le-am vazut si eu; ai idee care este diferenta intre unitatea detinatoare si unitatea gestionara?
De unde voi lua Gazul, de la Ramnicu sarat sau de la Targoviste ?



pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

george-bogdan a scris:


Misu de Cluj a scris:

Au mai aparut o gramada de SR-uri la licitatie. Dar toate is 114. Mai sunt Aro 243 din anii '80, este si un Gaz 66. Si din Gaz 66 ai pitea face o autoplatforma, ca este tot cu V8 pe benzina.
Nu strica sa mergi sa aruci o privire.


Le-am vazut si eu; ai idee care este diferenta intre unitatea detinatoare si unitatea gestionara?
De unde voi lua Gazul, de la Ramnicu sarat sau de la Targoviste ?


Pai aia detinatoare au actele, iar aia gestionari au masinile.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Adaug si eu o chestie, care poate ajuta - la carburatoarele din familia Carfil W225 si fratii lui,  ansamblul tub emulsor + port jicler (cu jicler principal benzina + jicler principal aer + gauri emulsie ) este similar cu cele de la seria Weber DCOE.
Adica astea:   ( ansamblul 3+7+9+9) .
Se pot comanda si custimiza cu jiclere si tuburi emulsoare de Weber DCOE. Ce se gasesc pe ebay in toate marimile posibile.

Modificat de Komissar (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
tcu
Membru Senior

Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
carburici DCD a existat, am eu unul nou nout cu sigiliul pe el.si intradevar clapetele deschid decalat, pe M207 cu galerie impartita la relanti merg cilindrii 2 si 3 iar in turatie 1 si 4. scuipa benzina si se infunda ca la nebuni, deci spectacol 

_______________________________________
I don't need sex, government fuck's me everyday!!!
M 461 C militar 1974 atestat Retromobil
ex : M 59 hibrid 1964
Ford Taunus 1964 atestat Retromobil

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Vezi ca este selectie de oferte la Romtehnica, cu o gramada de vechituri, printre care si SR-uri. 132 nu am vazut, dar nu se stie niciodata ce gasesti.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
aditzu
Membru Senior

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 554
arunca o privire

pus acum 8 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630

aditzu a scris:

arunca o privire


Salut,
Multumesc, l-am vazut de cand era 10000 lei. Scump era si atunci, acum e si mai scump. Astept pana apare unul ok la armata.

Mersi


pus acum 8 ani
   
Pagini:  1 2  

Mergi la