Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
In orice caz, este foarte riscant sa licitezi cu ochii inchisi, fara sa vezi masina! Aia de la unitate nu se pricep si degeaba le intrebi, ca ei nu sunt in stare sa evalueze o masina veche. Pentru ei o masina veche = rabla = fier vechi. Asta este perceptia lor. Si pentru mine era greu sa fac o evaluare la fata locului, ca in primul rand stau pe capul tau si te bazaie tot timpul, apoi nici nu te lasa sa faci poze, ca sa le poti studia si evalua ulterior. Eu cand m-am dus sa vad masinile, erau 4 bucati de Aro 244, trei benzinare si una Diesel. Vroiam neaparat sa cumpar un 244 benzinar. Vreo doua zile nu vroiau sa ma duca acolo ca ziceau ca is epave si nu merita. Apoi dupa ce tot am insistat au venit sa mi-le arate, dar se vedea ca erau iritati ca le-am scos de la birou. La fata locului este alta poveste. In primul rand nu erau trecute anul de fabricatie al masinilor pe lista de licitatie. Iar masinile erau sigilate cu sfori, si initial nu vroiau sa le deschida capotele de la motor. Apoi pe la urma le-am convins sa le deschida, ca sa vad placutele cu anul de fabricatie. Toate cele patru Aro 244 erau din 1989-90. Doua dintre ele de culoare alba, erau foste masini de politie militara, care erau asa de distruse incat nu aveai ce sa faci cu ele. Nu merita sa dai nici macar 500 lei pe asa ceva, in nici un caz 2200 lei + TVA 24%. Celalalte doua 244 erau foste masini de jandarmerie, albastre. Dar si alea cu lipsuri. Una era fara interior, lipseau scaunele, bordul, tapiteriile de la usi, arata ca o conserva goala. Cealalta, tot albastra era accidentata in partea din fata. Dar toate erau 1989-90, deci nu m-am bagat. Atunci am zis sa ma uit si la cele patru Aro 243, doua erau destul de distruse si modele noi, celalalte doua erau de transmisiuni, una pe benzina si una diesel. Asa ca l-am ales pe ala pe benzina. Dar daca mai apar inca o data la licitatie, o sa mai fac o tura de recunoastere sa o studiez mai in detaliu pe aia de jandarmerie lovita frontal, ca totusi s-ar putea sa merite, daca este un L25, chiar daca este din 1989 si are partea frontala lovita. Apoi poate mai apar si altele. Luna trecuta a aparut un 244 timpuriu la Deveselu, dar este extrem de departe pentru mine. Asa este si cu SR-urile. Cand am fost cu Rudi dupa autobuz, acolo la unitatea cealalta de transmisiuni, UM01607, erau in curte cel putin 50 de SR-uri aliniate, dar nu erau scoase la licitatie. Nu le-am studiat sa vad ce modele sunt si nici nu te lasa sa te uiti la ele ca erau intr-un tarc ingradit. Majoritatea erau SR 114, inalte cu 4x4, autoateliere si autodube, dar erau si din alea mai mici, mai joase si doar cu tractiune pe spate, un fel de autocisterne. Eventual ne putem uita de sus pe pozele de pe google maps, poate de acolo putem distinge vreun SR 132. Sa fiu sincer, eu nu prea pot face diferenta intre SR131, 132, 113 si 114. Pentru mine toate arata identic, doar ca unele is mai inalte si au tractiune si pe fata, iar altele mai joase au doar tractiune pe spate.
PS. Pe la urma m-am uitat pe topicul lui Magnum, si alea mai mici, autocisterne, cred ca erau SR 113. Deci la SR 132 trebuie sa aibe neaparat 4x4 si doar o singura pereche de roti pe spate?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|