CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
mememe12
Femeie
23 ani
Bucuresti
cauta Barbat
23 - 80 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Atelier sablat cluj Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
Un atelier de sablat in cluj stiti?
am de sablat niste punti


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 8 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
nimeni nimic?

_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Acolo pe plevnei unde se sudeaza jante si piese de aluminiu, aveau si instalatie de sablat.
Dar au tarife mari si te storc de bani. Nu prea au de lucru.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
Stii cam unde pe plevnei?
In principiu o sa vreau sa fac puntile de la vw si tablele de la motor plus motorul chel sablat (inainte sa il desfac sa nu intre nisip in el)


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 8 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1344
am incercat si pe plevnei,nu am fost multumit,trag pielea de pe om.........
Nu recomand.

recomand  !!!        profesionisti !!
mai trebuie intrebat daca,marimea pieselor e ok.



pus acum 8 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
Singura problema ii ca vad ca is din piatra neamt, nu imi convine sa trimit piesele asa numa, mai ales motorul
Merci oricum 


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

vwtyp3variant a scris:

Singura problema ii ca vad ca is din piatra neamt, nu imi convine sa trimit piesele asa numa, mai ales motorul
Merci oricum 

Nici nu te gandi sa sablezi motorul ca iti umple cu nisip, apoi numai o cureti pe veci. Nu are ce cauta nisip in motor!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
Daca nu ii demontat nu are cum sa intre in el.
Oricum cu motorul nu is foarte hotarat ce si cum sa fac


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 8 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1344
Nuu,am facut cateva piese mici la ei.
au si la Cluj

Punctul de lucru in Cluj-Napoca se afla situat pe B-dul Muncii nr. 10, in incinta Mecanica Marius, tel. de contact 0755 678 702, Bogdan.



pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

vwtyp3variant a scris:

Daca nu ii demontat nu ar
e cum sa intre in el.
Oricum cu motorul nu is foarte hotarat ce si cum sa fac

Jenu a mai dus niste jante la sablat undeva pe Fabricii. Pe sub pod undeva langa Unix.
Intra pe feisbuckkk si vorbeste cu el.

Daca s-ar gasi cromofag din ala vechi, nici nu ar trebui sablare.
Eu mi-am cumparat pistol cu aer cald, care asa de bine curata vopseaua de pe piese de numa-numa.
Iar pentru piese de suspensie, care is ruginite cu strat gros de rugina pe ele, mi-am luat o cada din ala mica din plasic, pe care o umplu cu 15 litri de detartrant Nufarul.
Cum pun piesele, face numa spume, iar dupa o zi ramane doar metalul curat.
E mult mai eficient  decat sablatul ca nu lasa urme pe suprafata. 
Ar fi si mai rapid si eficient, daca s-ar face baie cu electroliza, care ar grabi procesul.
Folosind electroliza in baie cu detartrant, ar fi caratate piesele in 2-3 ore in loc sa le tii o zi in baie. La primavara vreau sa incerc si varianta de curatare electrolitica.
Numai sa nu bagi piese din aluminiu, ca le mananca urat. Metoda foarte eficienta si ieftina.
Alea de aluminiu le bag in galeata cu nitrodiluant, apoi dupa o zi le spal cu jet de apa sub presiune.

Eu nu sunt adeptul sablarii, ca este o metoda barbara, care lasa urme pe suprafata pieselor!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
Ok, merci Andras si Misi

_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 8 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la