Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
|
|
vwtyp3variant a scris:
Daca nu ii demontat nu ar e cum sa intre in el. Oricum cu motorul nu is foarte hotarat ce si cum sa fac |
Jenu a mai dus niste jante la sablat undeva pe Fabricii. Pe sub pod undeva langa Unix. Intra pe feisbuckkk si vorbeste cu el.
Daca s-ar gasi cromofag din ala vechi, nici nu ar trebui sablare. Eu mi-am cumparat pistol cu aer cald, care asa de bine curata vopseaua de pe piese de numa-numa. Iar pentru piese de suspensie, care is ruginite cu strat gros de rugina pe ele, mi-am luat o cada din ala mica din plasic, pe care o umplu cu 15 litri de detartrant Nufarul. Cum pun piesele, face numa spume, iar dupa o zi ramane doar metalul curat. E mult mai eficient decat sablatul ca nu lasa urme pe suprafata. Ar fi si mai rapid si eficient, daca s-ar face baie cu electroliza, care ar grabi procesul. Folosind electroliza in baie cu detartrant, ar fi caratate piesele in 2-3 ore in loc sa le tii o zi in baie. La primavara vreau sa incerc si varianta de curatare electrolitica. Numai sa nu bagi piese din aluminiu, ca le mananca urat. Metoda foarte eficienta si ieftina. Alea de aluminiu le bag in galeata cu nitrodiluant, apoi dupa o zi le spal cu jet de apa sub presiune.
Eu nu sunt adeptul sablarii, ca este o metoda barbara, care lasa urme pe suprafata pieselor!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|