CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Ioana Deea pe Simpatie
| Femeie 24 ani Prahova cauta Barbat 24 - 49 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Má tot bate gándul sá pun acest carburator de R 12 pe bátrána mea Dacie .... dacá tot il am ... Insá dupá o baie ultrasonicá prealabilá bineénteles si o curátire chimicá. Are cineva experiente cu acest tip de carburator ? E mai greu de reglat si mai dificil in exploateare decát Carfilul ei original ?
44.7KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Sfaturile si experientel sunt binevenite ....
|
|
pus acum 8 ani |
|
tavi_dacia1100
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
|
|
Nu-i mare filozofie nici cu asta in ceea ce priveste reglajele. O sa consume mai mult decat cu Carfiul, dar si merge mai tare masina.
_______________________________________ COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
cv2adi a scris:
Sfaturile si experientel sunt binevenite .... |
Nici nu te gandi sa-i pui Solex. Sunt cele mai proaste, mai nereusite carburatoare ce s-a pus pe Renault-uri! Un carburator infect, pe care tot timpul trebuie sa o reglezi ca se deregleaza in mers, plus ca nici la noxe nu prea se va incadra. Plus ca o sa consume cu 2-3 litri mai mult, din cauza socului automat. Pune carburator Weber 32 DIR dublu corp, ala e cel mai bun ca va creste performanta si scade consumul. Iar cand vrei sa mearga tare doar o calci mai tare sa se deschida corpul2. Doar ca iti trebuie si o galerie de admisie de R12TS, pentru carburator dublu corp. Sau Zenith IF, simplu corp ca au existat si alea pe R12. Ala merge fara sa pui alta galerie de admisie. Zenith IF gasesti si de pe R9/11 si Super5. Carburatoarele Zenith IF is foarte bune! Solexul e bun de arucat la cosul de gunoi! Eu nu as monta Solex pe masinile mele! Carburatorul original Carfil (licenta Weber) este de 1000 de ori mai bun si mai fiabil deacat orice rahat facut de cei de la Solex!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
Komissar
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
|
|
Eu am probleme mari cu SOLEX-urile (ce sunt oarecum similare) de pe Typ3 - merg ca naiba,(fiind sincronizate totusi siavand jiclerele potrivite) , dar tot degeaba . Au perioade cand merg bine, dar si perioade cand consuma mult, porneste masina greu etc.
Totusi - in teorie se poate pune Solex-ul acela. Vor trebui (poate) schimbate jiclerele pt a merge optim.
Reglajele sunt similare carbului Carfil de Dacie: 1. Un surub ce controleaza deschiderea clepetei de acceleratie in pozitia de repaos si implicit viteza de relanti. 2. Un surub ce controleaza canalul de benzina pt. relanti => regleaza amestecul la relanti si progresia relanti = turatii medii. ... restul parametrilor se "regleaza" din jiclere.
Modificat de Komissar (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Mersi pt informatii , eu nu le cunosc de aceea am zis cá-i mai bine sá intreb pe cei ce au deja experientá proprie cu ele ..... Si eu care credeam cá-s mai bune decát Carfilul ...... tot mai invatá omul cáte ceva !
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Cele mai bune si mai fiabile carburatoare erau cele fabricate de Weber. Carfilul e tot un Weber sub licenta. Dar si carburatoarele Zenith is foarte bune. Solex este cel mai prost si cel mai instabil. Chiar si cei de la Renault, au renuntat treptat la carburatoarele Solex, in favoarea carburatoarelor Zenith.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
tavi_dacia1100
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
|
|
Degeaba ca un Solex in mintile lui baga in buzunar Carfilu'.
_______________________________________ COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi
|
|
pus acum 8 ani |
|
tavi_dacia1100
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
|
|
Am avut pe 4 masini si acuma mai am pe 2:
Cum spuneam, daca nu-i un gunoi carburatorul in sine, atunci e mult mai bun decat Carfilul. Consuma mai mult, dar si merge mai tare masina.
_______________________________________ COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
E un rahat instabil, cahiar daca merge mai bine de cat Carfilul. Dar nici de departe nu merge nici un Solex ca un Weber dublu corp. Eu sustin in continuare ca merita efortul in plus de a cauta un Weber 32 DIR dublu corp si galeria de admisie aferenta. Cu ala daca mergi finut, ca sa se deschida doar treapta1, atunci consuma mult mai putin, decatun carburator simplu corp, dar daca o calci mai dur, masina se transforma radical de nici nu o recunosti. Iar daca ramai doar la simplu corp, atunci Zenith IF e cel mai bun. La Solex au renuntat treptat toti producatorii si nu degeaba! Eu nu as monta Solex pe masinile mele. Si pe Dacia 1100 voi monta galeria de admisie de la 1100S si pun carburator dublu corp de R5TS + filtru de aer de R17. Adica am Solex pe cele doua Vw Broaste, dar acolo nu prea am ce monta ca doar din alea au fost original. Apoi la Dacie mai ai posibilitatea sa-i pui si galeria si carburatorul dublu corp de Dacia 1600, dar ala e carburator de Oltcit recalibarat, deci tot un Solex. Solexul dublu corp este ceva mai bun decat cel simplu corp. Dar poti modifica galeria de admisie de Dacia 1600, mutand prezoanele, ca sa-i pui Weber DIR sau Weber DARA. Eu am Weber dublu corp pe 4 masini (R15 TL, R15 GTL, R5TS si Fuego) si iti spun ca nu se compara cu nici un alt carburator! Cel mai simplu e sa faci proba cu diverse variante, apoi alegi, dar tot Weberul dublu corp iti va placea cel mai mult.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
Tov
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
|
|
Un solex foarte bine reglat merge mai bine decat un carfil, problema e ca solexu' se deregleaza singurel (cum zicea si Misu) si carfilul e infinit mai usor de reglat.
Eu pe 1300 trebuia sa am solex, am pus solex, dar am ajuns la concluzia ca nu merita deranjul si stresul cu reglatul. Cand mergea bine torcea la relanti infinit mai frumos decat orice carfil, dar in rest mi s-a parut mai natural carfilul prin urmare am ramas cu el pe masina (si cu vreo 2-3 solexuri la colectie )
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Tov a scris:
Un solex foarte bine reglat merge mai bine decat un carfil, problema e ca solexu' se deregleaza singurel (cum zicea si Misu) si carfilul e infinit mai usor de reglat.
Eu pe 1300 trebuia sa am solex, am pus solex, dar am ajuns la concluzia ca nu merita deranjul si stresul cu reglatul. Cand mergea bine torcea la relanti infinit mai frumos decat orice carfil, dar in rest mi s-a parut mai natural carfilul prin urmare am ramas cu el pe masina (si cu vreo 2-3 solexuri la colectie ) |
Deci páná la urmá asa voi face si eu ....pune cele 2 soelxuri la colectie pe etajera din garaj, ca sá le admir din cánd in cánd .....
Modificat de cv2adi (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|