CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Popa Bianca la Simpatie.ro
| Femeie 24 ani Valcea cauta Barbat 25 - 63 ani |
|
george-bogdan
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630
|
|
Va salut, Va rog sa ma ajutati sa identific aceasta punte de spate cu roti R20 si 10 prezoane . Nu este foarte lata, este posibil sa fi fost cu roti duble (?), insa de la ce o fi ? Multumesc, GB
29.5KB
Modificat de george-bogdan (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|
george-bogdan
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
132
Membru nou
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 36
|
|
puntea asta provine de la un ford V300 sau V3000 (nu mai stiu exact cum se numeau), cu siguranta au fost fabricate si in Romania interbelica, daca nu este productie autohtona, atunci o fi ramas pe aici de la armata germana. nu vedem in poze dar ar trebui sa fie construita din doua segmente prinse in suruburi (ca la Carpati) m-a indus in eroare numarul prezoanelor, dar este doar o modificare la modificare. va veti convinge sigur cand veti demonta tamburele. va doresc multr succes cu reconstructia dar daca va opriti dinrestaurarea acestui fiat va rog sa-mi dati de stire dan
_______________________________________ dan
|
|
pus acum 8 ani |
|
george-bogdan
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630
|
|
132 a scris:
puntea asta provine de la un ford V300 sau V3000 (nu mai stiu exact cum se numeau), cu siguranta au fost fabricate si in Romania interbelica, daca nu este productie autohtona, atunci o fi ramas pe aici de la armata germana. nu vedem in poze dar ar trebui sa fie construita din doua segmente prinse in suruburi (ca la Carpati) m-a indus in eroare numarul prezoanelor, dar este doar o modificare la modificare. va veti convinge sigur cand veti demonta tamburele. va doresc multr succes cu reconstructia dar daca va opriti dinrestaurarea acestui fiat va rog sa-mi dati de stire dan |
Va salut, multumesc de raspuns. Si eu cred ca a fost initial in 5 prezoane, nu imi dau seama insa care o fi motivul modificarii. Ford este si banuiala mea, mie mi se pare ca seamana mai mult cu puntea de ford V8 truck interbelic.
27.8KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
george-bogdan
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630
|
|
carcasa diferential
24.7KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
george-bogdan
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630
|
|
parca seamana cu aceasta:
in orice caz, puntea si rotile sunt disponibile pentru schimb cu piese de Fiat, sau poate fi de vânzare.
53.5KB
Modificat de george-bogdan (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|
132
Membru nou
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 36
|
|
dupa ce am vazut si urmatoarele doua poze mi-am dat seama ca ma inselam grav. imi cer scuze nu am crezut sa existe roti cu 10 prezoane asezate pe un diametru atat de mic, dar au fost. de data asta raspunsul meu este chevrolet/gmc, tot in jur de 1940 +/- unele aveau chiar doua trepte
68.5KB
_______________________________________ dan
|
|
pus acum 8 ani |
|
132
Membru nou
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 36
|
|
o imagine mai clara cu puntea spate a unui chevrolet din seriile 3000-4000
59.4KB
_______________________________________ dan
|
|
pus acum 8 ani |
|
george-bogdan
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630
|
|
132 a scris:
dupa ce am vazut si urmatoarele doua poze mi-am dat seama ca ma inselam grav. imi cer scuze nu am crezut sa existe roti cu 10 prezoane asezate pe un diametru atat de mic, dar au fost. de data asta raspunsul meu este chevrolet/gmc, tot in jur de 1940 +/- unele aveau chiar doua trepte |
Eu am crezut pana acum ca este punte de FORD COE 1938~1940. Este posibila varianta dvs. deoarece si in fata am o punte adaptata, rigida, insemnata TIMKEN, asemanatoare cu cea a chevrolet truck 1940. Revin cu fotografii ale acelei punti.
|
|
pus acum 8 ani |
|
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern
Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
|
|
Bogdan ,capacele alea 2 mai exista???
_______________________________________ Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)
-Toma Caragiu... Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...
|
|
pus acum 8 ani |
|
132
Membru nou
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 36
|
|
V.Rudolf a scris:
Bogdan ,capacele alea 2 mai exista??? |
ce bine ca am dat de tine RUDI! cum putem vorbi nitel, TE ROG?
iarta-ma george-bogdan! ca sa nu fi prea suparat ca am schimbat subiectul mai atasez o poza cu o transmisie finala cu doua trepte tot de la un chevy.
39.8KB
_______________________________________ dan
|
|
pus acum 8 ani |
|
george-bogdan
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630
|
|
Va salut, se pare ca in toti acei ani 1936-1946 s-au folosit puntile aceste pe Chevrolet.
58.4KB
|
|
pus acum 8 ani |
|