CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Alyoana 24 ani
Femeie
24 ani
Hunedoara
cauta Barbat
24 - 55 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Cumparari auto-moto clasice / Cumpar Aro 244 benzinar L25 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
Cumpar Aro 244 benzinar L25.

-as prefera model timpuriu, inainte de 1983.
-dar sunt interesat si model mai tarziu, pana in 1990, daca este in stare buna si cu L25.
-Iar daca este cu L30, atunci poate fi chiar pana in 1995.

Poate fi si radiata, daca are actele de radiere si copie dupa cartea de identitate.
Versiuni Diesel nu ma intereseaza.

cumpar aro 244 benzinar l25 cumpar aro 244 benzinar l25.-as prefera model timpuriu, inainte Admin

22.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
vercingetorix
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 513
Uite unul :

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322

vercingetorix a scris:

Uite unul :

Pret dublu fata de Romtehnica. Daca e sa cumpar de la armata astept una direct de la sursa, fara samsari.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Levo
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
Pe str. Marinescu unde ti-am explicat ai incercat?

Modificat de Levo (acum 9 ani)


_______________________________________
1984 BMW 520i - E28 x1.5
1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322

Levo a scris:

Pe str. Marinescu unde ti-am explicat ai incercat?

O sa ma duc.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926

Misu de Cluj a scris:


vercingetorix a scris:

Uite unul :

Pret dublu fata de Romtehnica. Daca e sa cumpar de la armata astept una direct de la sursa, fara samsari.


Si fara acte. 


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
Caut in continuare un 244 cu L25, fabricat pana in 1987 (chiar si poana in 1989).
Sper sa apara vreuna pe la Romtehnica, dar nu exclud nici cele civile, daca au acte, carte de identitate si au fost radiate la cerere.

In ultima vreme incep sa iau in calcul si variantele Diesel. Nu imi prea plac motoarele D127 de Brasov, dar tin minte ca prin anii '80 era aici la Cluj Raliul Avram Iancu, la care participau si echipaje cu Aro 242, atat cei de la uzina, cat si echipaje de la Tractorul Brasov. Cei de la uzina aveau de obicei motoare pe benzina. Aia de la Tractorul Brasov aveau niste Aro 242 portocalii cu dungi albastre, care aveau motoare Diesel asemanatoare cu D127, tot cu doua chiulase, dar aveau turbo din alea mari de camion de pe Raba Irak si niste intercoolere mari puse orizontal deasupra motorului, iar capota motorului avea fante sa intre aerul la intercooler. Eu tin minte ca noi pustii stateam acolo la linia de start de la Casa Tineretului, iar cand plecau aia cu motoare Turbo Diesel pe Aro, lasau niste dare de cauciuc pe asfalt de 25-30 m lungime..., iesea fum din toate cele patru roti.

Is dispus sa cumpar un Aro 244 cu D127 si sa fac niste experimente sa vad ce se poate scoate din motorul ala. Eu as zice ca din D127 se pot stoarce lejer 120CP, fara ca motorul sa sufere si ar avea cu totul alt caracter!

Prin liceu cand faceam practica la autobaza si la SMA, am reparat astfel de motoare, care erau cam jegoase si mi-se pareau zgomotoase si puturoase, dar in acelasi timp sunt niste motoare extrem de robuste, care ar suporta supraalimentare fara mare problema.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1505
La d127 singurele imbunatari viabile si fiabile ar fi:
-webasto
-pompa injectie Bosch
-gmv
-ulei bun
-electromotor cu reductor.


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 9 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la