| CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
 | Lista Forumurilor Pe Tematici | 
	
		| CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login 
 POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
 
 Nu sunteti logat.
 | Nou pe simpatie: Andreea Miluta pe Simpatie
 
 |  | Femeie 24 ani
 Braila
 cauta Barbat
 30 - 48 ani
 | 
 | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| Si iatá un nou proiect incheiat, un Citroen DS 21 Prestige ( destinat ministerelor, prefecturilor,) realizat de intreprinderea Chapron Paris in 1970, dotat cu interfon, telefon prezidential, geam electric de separare intre sofer si cálátorii din spate , o raritate (foarte putine s-au fabricat )...... Sá vedem diferentele .....
 
 
 26.9KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| culoarea preferatá in acele vremuri de guverne in general, de cel Francez in special ... 
 
 29.8KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| variuanta Pallas, cu 3 ránduri de baghete laterale, mult mai bogat echipatá decát cele "simple "... 
 
 37.6KB
 
 Modificat de cv2adi (acum 9 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| "poarta de intrare a ministrilor .... 
 
 37.2KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| "máner " ptr ministrii..... sá se poatá sui sáracii ! 
 
 23.5KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| "aparaturá de comandá " ptr Domn ministru ! 
 
 26.1KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| detaliu ...grilá specialá ptr aerul cald ptr a preveni degerárile degetelor Domniilor sale ..... 
 
 36.7KB
 
 Modificat de cv2adi (acum 9 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| altá diferentá : In fatá are banchetá , nu fotolii ca si cele "civile " .....soferului nu i s-a oferit prea mult spatiu, nu era un Om atát de important ! 
 
 53.6KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| difuzorul la capul soferului ...... 
 
 25.9KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| tot aparatura de bord ....incá incomplectá (lipsá receptorul telefonului si pártii de sustinere a acestuia ..... 
 
 30.5KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							r16r1150
							Moderator
							  Din: Arad 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 2001
						 |  | 
				
					| Na uite asa am ramas gura casca. N-am vazut in viata mea varianta asta. SUUUUUUUPERB! ( trebuie sa-l vad pe viu, ma unge la suflet !!!)  Ii stii istoricul? 
 _______________________________________
 Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
 _____________________________________________
 TV 51Rz / 1971
 TV 51 F autolaborator / 1969
 TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
 TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
 TV D12 Rz (autostație R4030)-1980
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| cutie,discuri de fráná fatá ... 
 
 60.9KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| iluminat Domn ministru ..... 
 
 24.6KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| vedere din fatá cátre spate .... 
 
 21.3KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| bord tip vechi (páná in 68) 
 
 47.4KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| reglaj incálzire .... 
 
 45.6KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| protectoaere praguri tablá inox .... asa cum se cuvine unui DS ministerial .... 
 
 31.7KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| tipul ....dacá cumva cineva l-ar confunda cu vreun Moskvich .....sau -Skoda 
 
 26.7KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| vue posterieur .... 
 
 33.5KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| cutie semiautomatá ... 
 
 58.7KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| stánga , tot partea cutiei cu lonjeronul stg 
 
 59.7KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| regulatoru puntii fatá ....ascuns in contraaripa rotii stángi fatá , cu protectie de 100 % fatá de ruginá !De mentionat cá toate conductele sunt cele originale, de fier, nu au fost schimbate,. dioar curátate si regalvanizate ....      
 
 69KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| detaliu "suspensie fatá (ciclindru dsuspensie hirdopneumatic, fixat intr-un "guler " si prins intr-un singur surub, aflat su presiunea greutátii trenului anterior, mult mai lesne de schimbat decát suspensia cu arcuri elicoidale ori cu bári de torsiune ..... idee ingenioasá a proiectantului !      
 
 56.1KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							r16r1150
							Moderator
							  Din: Arad 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 2001
						 |  | 
				
					| Elegant, distins, impunãtor. Frumos pânã la Dumnezeu!      
 _______________________________________
 Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
 _____________________________________________
 TV 51Rz / 1971
 TV 51 F autolaborator / 1969
 TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
 TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
 TV D12 Rz (autostație R4030)-1980
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							r16r1150
							Moderator
							  Din: Arad 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 2001
						 |  | 
				
					| Oricum , povestea lui nu poate fi spusa la un pahar de Cico, e prea tare maşina şi ... ,,non capit muscam"
  
 _______________________________________
 Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
 _____________________________________________
 TV 51Rz / 1971
 TV 51 F autolaborator / 1969
 TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
 TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
 TV D12 Rz (autostație R4030)-1980
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							r16r1150
							Moderator
							  Din: Arad 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 2001
						 |  | 
				
					| Francezii cred cã erau dornici sã fie primii in design şi soluţii tehnice. Moş De Gaulle cred cã adormea în aşa ceva. Nu tu trepidaţji, spaţiu mare ( nici şoferului nu cred cã-i picau bucile stând pe bancheta sa) , confort maximal! 
 Modificat de r16r1150 (acum 9 ani)
 
 _______________________________________
 Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
 _____________________________________________
 TV 51Rz / 1971
 TV 51 F autolaborator / 1969
 TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
 TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
 TV D12 Rz (autostație R4030)-1980
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							r16r1150
							Moderator
							  Din: Arad 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 2001
						 |  | 
				
					| 
 | cv2adi a scris: 
 detaliu "suspensie fatá (ciclindru dsuspensie hirdopneumatic, fixat intr-un "guler " si prins intr-un singur surub, aflat su presiunea greutátii trenului anterior, mult mai lesne de schimbat decát suspensia cu arcuri elicoidale ori cu bári de torsiune ..... idee ingenioasá a proiectantului !
      | 
 Normal, si face mult şi in silenţiozirate
 
 _______________________________________
 Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
 _____________________________________________
 TV 51Rz / 1971
 TV 51 F autolaborator / 1969
 TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
 TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
 TV D12 Rz (autostație R4030)-1980
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							r16r1150
							Moderator
							  Din: Arad 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 2001
						 |  | 
				
					| Totusi, Ceaşcã al nost' prefera Mercedesul, ca sã-şi scoatã capul cu tot  cu urechi prin trapă.  Ce ştie ţăranu' ce-i şofranu'...Dar  la elicoptere a preferat DS-ul elicopterelor,  francezul ,,Dauphine" SA 365.  Mă intorc la limuzina asta faina şi mă tot holbez, fără a mă mai sătura. Noroc că am încheiat treaba pe ziua de azi la TV-uri...        
 _______________________________________
 Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
 _____________________________________________
 TV 51Rz / 1971
 TV 51 F autolaborator / 1969
 TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
 TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
 TV D12 Rz (autostație R4030)-1980
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| Pái adevárul e cá in momentul aparitiei , dupá cum au scris multi ziaristi si oameni "tehnici " ai vremurilor acelea, DS ul , datoritá multitudinii de solutii tehnice avantgardiste, a "explodat "in 55 , si páná nu a imbátránit si ajuns pe mána mafiotilor si teroristilor de atunci , adicá a clasei de jos, a fost masina in unanimitate rávnitá si folositá in numár foarte mare in corpurile diplomatice a foarte multor tári europene, asiatice, si africane. Nu stiu cát de lungá i-ar fii fost viata unui DS adus in Romania, cáte ateliere dotate cu scule, cunostinte tehnice si piese existau pe atunci, insá nu cred cá ar fii fost o alegere buná tocmai datoritá acestor solutii tehnice , pe care nmeni nu le counoaste intocmai , multi mecanici auto chiar si azi spun niste bazaconii depsre aceastá masiná de má iau ametelile !
 O altá parte sunt "desteptii " in materie, care nici mácar n-au vázut o capotá motor deschisá de DS, insá iti dau sfaturi, au páreri negative, desi in viata lor n-au vázut si nu inteleg nimic din modul de functionare al acestui "gigant " tehnic nemaipomenit !
 Odatá inteleasá , Zeita va deveni intr-adevár o parte a familiei proprietarului, nu poti exista fárá ea....
 Cine a condus aceastá masiná odatá, dupá ce se siue la volanul unei masini "normale " va avea intotdeauna un sentiment ca ceva ii lipseste ..... asa cum am pátit si eu cánd mi-am vándut primul DS sá-mi pot cumpára Tractionul...
 Doar 2 ani am rezistat !
 Multi sefi de stat, ministrii, consuli, etc au fost "echipati "cu DS uri si cca 10-15 ani, dar spre ex in Budapesta, legatia diplomaticá a Italiei, a vándut ultimul DS in 2007 , e drept cá in ultimii 10 ani ai sái era folosit de atasatul militar s presei din ambasadá.
 Din pácate eram chiar la schi in momentul aparitiei masinii la licitatie, insá am trimis fratelui meu adresa si nr de telefon al sefului de garaj al ambasadei sá incerce sá meargá si sá pláteascá masina páná vin a doua zi acasá din Italia , insá nu a reusit.
 Masina s-a vándut in 4 ore de la expunerea ei .
 Era un DS 23 semiautomat, de ciloare maro metalizat cu geamuri verzi, varianta Pallas, cu piele de culaore tabac in interior, absolut impecabilá !
 Desi pretul cerut pe atunci era cam mare (10 mii euro ), nu am reusit s-o cumpár.
 Era o perlá, masiná servisatá de nouá (1974 ) de amvasadá , cu toate facrturile si cartea de intretinere la zi ......
              
 Modificat de cv2adi (acum 9 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							r16r1150
							Moderator
							  Din: Arad 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 2001
						 |  | 
				
					| 
 | cv2adi a scris: 
 Pái adevárul e cá in momentul aparitiei , dupá cum au scris multi ziaristi si oameni "tehnici " ai vremurilor acelea, DS ul , datoritá multitudinii de solutii tehnice avantgardiste, a "explodat "in 55 , si páná nu a imbátránit si ajuns pe mána mafiotilor si teroristilor de atunci , adicá a clasei de jos, a fost masina in unanimitate rávnitá si folositá in numár foarte mare in corpurile diplomatice a foarte multor tári europene, asiatice, si africane.
 Nu stiu cát de lungá i-ar fii fost viata unui DS adus in Romania, cáte ateliere dotate cu scule, cunostinte tehnice si piese existau pe atunci, insá nu cred cá ar fii fost o alegere buná tocmai datoritá acestor solutii tehnice , pe care nmeni nu le counoaste intocmai , multi mecanici auto chiar si azi spun niste bazaconii depsre aceastá masiná de má iau ametelile !
 O altá parte sunt "desteptii " in materie, care nici mácar n-au vázut o capotá motor deschisá de DS, insá iti dau sfaturi, au páreri negative, desi in viata lor n-au vázut si nu inteleg nimic din modul de functionare al acestui "gigant " tehnic nemaipomenit !
 Odatá inteleasá , Zeita va deveni intr-adevár o parte a familiei proprietarului, nu poti exista fárá ea....
 Cine a condus aceastá masiná odatá, dupá ce se siue la volanul unei masini "normale " va avea intotdeauna un sentiment ca ceva ii lipseste ..... asa cum am pátit si eu cánd mi-am vándut primul DS sá-mi pot cumpára Tractionul...
 Doar 2 ani am rezistat !
 Multi sefi de stat, ministrii, consuli, etc au fost "echipati "cu DS uri si cca 10-15 ani, dar spre ex in Budapesta, legatia diplomaticá a Italiei, a vándut ultimul DS in 2007 , e drept cá in ultimii 10 ani ai sái era folosit de atasatul militar s presei din ambasadá.
 Din pácate eram chiar la schi in momentul aparitiei masinii la licitatie, insá am trimis fratelui meu adresa si nr de telefon al sefului de garaj al ambasadei sá incerce sá meargá si sá pláteascá masina páná vin a doua zi acasá din Italia , insá nu a reusit.
 Masina s-a vándut in 4 ore de la expunerea ei .
 Era un DS 23 semiautomat, de ciloare maro metalizat cu geamuri verzi, varianta Pallas, cu piele de culaore tabac in interior, absolut impecabilá !
 Desi pretul cerut pe atunci era cam mare (10 mii euro ), nu am reusit s-o cumpár.
 Era o perlá, masiná servisatá de nouá (1974 ) de amvasadá , cu toate facrturile si cartea de intretinere la zi ......
              | 
 God!
  
 _______________________________________
 Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
 _____________________________________________
 TV 51Rz / 1971
 TV 51 F autolaborator / 1969
 TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
 TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
 TV D12 Rz (autostație R4030)-1980
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							JonnPe lista neagra
 
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 259
 |  | 
				
					| Interesant! Are capac de delco ca la oltcitu de franta, ma gandeam ca ds-u are altfel de capac
   Bine, stiu ca oltcitu a fost facut dupa citroen dar nu credeam ca DS-u sa aiba capacul de delco la fel sau e vreo modificare?, vad ca si busonul de umplere ulei e tot la fel...
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							gherghin nicolae
							Membru Senior
							  Din: Petrosani 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 5320
						 |  | 
				
					| 
 | Jonn a scris: 
 Interesant!
 Are capac de delco ca la oltcitu de franta, ma gandeam ca ds-u are altfel de capac
   Bine, stiu ca oltcitu a fost facut dupa citroen dar nu credeam ca DS-u sa aiba capacul de delco la fel sau e vreo modificare?, vad ca si busonul de umplere ulei e tot la fel...
 | 
 
 Si Fiat-ul tot asa are capacul la delcou. Fiat 600 si altele...deci nu-i inventie frantuzeasca
  
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							JonnPe lista neagra
 
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 259
 |  | 
				
					| Stiam si de Fiat ceva ceva dar nu am cautat sa sap prea mult  
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| 
 | Jonn a scris: 
 Interesant!
 Are capac de delco ca la oltcitu de franta, ma gandeam ca ds-u are altfel de capac
   Bine, stiu ca oltcitu a fost facut dupa citroen dar nu credeam ca DS-u sa aiba capacul de delco la fel sau e vreo modificare?, vad ca si busonul de umplere ulei e tot la fel...
 | 
 De-abia acum vád intrebarea pusá .
 Deci nicidecum nu este identic nici capacul (busonul )de ulei nici capacul de delco al Oltcitului si DS-ului , din mai multe motive :
 1.Diferá materiualul, la DS este fabricat dintr-o bachelitá f.groasá, atát capacul delco cát si cel de ulei.
 2.Dimensiunile diferá si ele, la DS ambele au diametrul mult mai mare
 3.Diferenta de Calitate a  celor douá materiale este una f. importantá : Pe scurt : Niciuna dintre capacele amintitte nu crapá sau se friabilizeazá la DS nici dupá 40-50 de ani !!!!! de la producerea ei .
 Sunt sigur cá la Oltcit ( am avut 3 buc in familie ) nu vor rezista atáta vreme, pe de o parte tocmai datoritá materialului din care sunt confectionate (plastic ) in contrast cu bachelita ....
 
 
      
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  |