CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Profil runnyroxy
Femeie
25 ani
Suceava
cauta Barbat
26 - 57 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Citroen DS 21 Prestige.raritate absolutá Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Si iatá un nou proiect incheiat, un Citroen DS 21 Prestige ( destinat ministerelor, prefecturilor,) realizat de intreprinderea Chapron Paris in 1970, dotat cu interfon, telefon prezidential, geam electric de separare intre sofer si cálátorii din spate , o raritate (foarte putine s-au fabricat )......
Sá vedem diferentele .....

citroen absolutá iatá nou proiect incheiat, citroen prestige destinat realizat chapron paris 1970,

26.9KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
culoarea preferatá in acele vremuri de guverne in general, de cel Francez in special ...

citroen absolutá culoarea preferatá acele vremuri guverne general, cel francez special ...

29.8KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
variuanta Pallas, cu 3 ránduri de baghete laterale, mult mai bogat echipatá decát cele "simple "...

citroen absolutá variuanta pallas, ránduri baghete laterale, mult mai bogat echipatá decát cele

37.6KB

Modificat de cv2adi (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
"poarta de intrare a ministrilor ....

citroen absolutá intrare ....

37.2KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen absolutá

26.5KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
"máner " ptr ministrii..... sá se poatá sui sáracii !

citroen absolutá " ptr poatá sui sáracii

23.5KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
"aparaturá de comandá " ptr Domn ministru !

citroen absolutá comandá " ptr domn ministru

26.1KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
detaliu ...grilá specialá ptr aerul cald ptr a preveni degerárile degetelor Domniilor sale .....

citroen absolutá detaliu ...grilá specialá ptr aerul cald ptr preveni degerárile degetelor domniilor

36.7KB

Modificat de cv2adi (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
altá diferentá : In fatá are banchetá , nu fotolii ca si cele "civile " .....soferului nu i s-a oferit prea mult spatiu, nu era un Om atát de important !

citroen absolutá altá diferentá fatá are banchetá fotolii cele " s-a oferit prea mult spatiu,

53.6KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
difuzorul la capul soferului ......

citroen absolutá difuzorul capul soferului ......

25.9KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot aparatura de bord ....incá incomplectá (lipsá receptorul telefonului si pártii de sustinere a acestuia .....

citroen absolutá tot aparatura bord ....incá (lipsá receptorul pártii sustinere acestuia .....

30.5KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
motor ....

citroen absolutá motor ....

67.9KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

citroen absolutá tot

58.7KB


pus acum 9 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Na uite asa am ramas gura casca. N-am vazut in viata mea varianta asta. SUUUUUUUPERB! ( trebuie sa-l vad pe viu, ma unge la suflet !!!)  Ii stii istoricul?

_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
cutie,discuri de fráná fatá ...

citroen absolutá fráná fatá ...

60.9KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

r16r1150 a scris:

Na uite asa am ramas gura casca. N-am vazut in viata mea varianta asta. SUUUUUUUPERB! ( trebuie sa-l vad pe viu, ma unge la suflet !!!)  Ii stii istoricul?

Da, insá e mult prea lung sá-l descriu p-aici ! Rámáne pe viu, lángá o bericá, pálincá , ceva .......          

citroen absolutá r16r1150 scris:na uite asa ramas gura casca. n-am vazut viata mea varianta asta.

57.4KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
iluminat Domn ministru .....

citroen absolutá iluminat domn ministru .....

24.6KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
vedere din fatá cátre spate ....

citroen absolutá vedere din fatá cátre spate ....

21.3KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
bord tip vechi (páná in 68)

citroen absolutá bord tip vechi (páná 68)

47.4KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
reglaj incálzire ....

citroen absolutá reglaj incálzire ....

45.6KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
protectoaere praguri tablá inox .... asa cum se cuvine unui DS ministerial ....

citroen absolutá praguri tablá inox .... asa cum cuvine unui ....

31.7KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tipul ....dacá cumva cineva l-ar confunda cu vreun Moskvich .....sau -Skoda

citroen absolutá tipul ....dacá cumva cineva l-ar confunda vreun moskvich .....sau -skoda

26.7KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
vue posterieur ....

citroen absolutá vue posterieur ....

33.5KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot motor

citroen absolutá tot motor

44.1KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
cutie semiautomatá ...

citroen absolutá cutie ...

58.7KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
stánga , tot partea cutiei cu lonjeronul stg

citroen absolutá stánga tot partea cutiei lonjeronul stg

59.7KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
regulatoru puntii fatá ....ascuns in contraaripa rotii stángi fatá , cu protectie de 100 % fatá de ruginá !De mentionat cá toate conductele sunt cele originale, de fier, nu au fost schimbate,. dioar curátate si regalvanizate ....    

citroen absolutá regulatoru puntii fatá ....ascuns rotii stángi fatá protectie 100 fatá ruginá !de

69KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
detaliu "suspensie fatá (ciclindru dsuspensie hirdopneumatic, fixat intr-un "guler " si prins intr-un singur surub, aflat su presiunea greutátii trenului anterior, mult mai lesne de schimbat decát suspensia cu arcuri elicoidale ori cu bári de torsiune ..... idee ingenioasá a proiectantului !    

citroen absolutá detaliu fatá (ciclindru dsuspensie fixat intr-un " prins intr-un singur surub,

56.1KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si ultima ....

citroen absolutá ultima ....

78.8KB


pus acum 9 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001

cv2adi a scris:


r16r1150 a scris:

Na uite asa am ramas gura casca. N-am vazut in viata mea varianta asta. SUUUUUUUPERB! ( trebuie sa-l vad pe viu, ma unge la suflet !!!)  Ii stii istoricul?

Da, insá e mult prea lung sá-l descriu p-aici ! Rámáne pe viu, lángá o bericá, pálincá , ceva .......          

Palinca fie ,  ca Soproni ii  pişwaser!


_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

r16r1150 a scris:


cv2adi a scris:


r16r1150 a scris:

Na uite asa am ramas gura casca. N-am vazut in viata mea varianta asta. SUUUUUUUPERB! ( trebuie sa-l vad pe viu, ma unge la suflet !!!)  Ii stii istoricul?

Da, insá e mult prea lung sá-l descriu p-aici ! Rámáne pe viu, lángá o bericá, pálincá , ceva .......          

Palinca fie ,  ca Soproni ii  pişwaser!

Da bine gráiesti Colega .... Mai bine o fátatá sau tuicá asa pe la 45-55 grade ....celsius !  


pus acum 9 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Elegant, distins, impunãtor. Frumos pânã la Dumnezeu!     

_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 9 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Oricum , povestea lui nu poate fi spusa la un pahar de Cico, 
e prea tare maşina şi ... ,,non capit muscam" 


_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

r16r1150 a scris:

Oricum , povestea lui nu poate fi spusa la un pahar de Cico, 
e prea tare maşina şi ... ,,non capit muscam" 

         


pus acum 9 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Francezii cred cã erau dornici sã fie primii in design şi soluţii tehnice. Moş De Gaulle cred cã adormea în aşa ceva. Nu tu trepidaţji, spaţiu mare ( nici şoferului nu cred cã-i picau bucile stând pe bancheta sa) , confort maximal!

Modificat de r16r1150 (acum 9 ani)


_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 9 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001

cv2adi a scris:

detaliu "suspensie fatá (ciclindru dsuspensie hirdopneumatic, fixat intr-un "guler " si prins intr-un singur surub, aflat su presiunea greutátii trenului anterior, mult mai lesne de schimbat decát suspensia cu arcuri elicoidale ori cu bári de torsiune ..... idee ingenioasá a proiectantului !    

Normal, si face mult şi in silenţiozirate


_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 9 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Totusi, Ceaşcã al nost' prefera Mercedesul, ca sã-şi scoatã capul cu tot  cu urechi prin trapă.  Ce ştie ţăranu' ce-i şofranu'...Dar  la elicoptere a preferat DS-ul elicopterelor,  francezul ,,Dauphine" SA 365.  Mă intorc la limuzina asta faina şi mă tot holbez, fără a mă mai sătura. Noroc că am încheiat treaba pe ziua de azi la TV-uri...      

_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Pái adevárul e cá in momentul aparitiei , dupá cum au scris multi ziaristi si oameni "tehnici " ai vremurilor acelea, DS ul , datoritá multitudinii de solutii tehnice avantgardiste, a "explodat "in 55 , si páná nu a imbátránit si ajuns pe mána mafiotilor si teroristilor de atunci , adicá a clasei de jos, a fost masina in unanimitate rávnitá si folositá in numár foarte mare in corpurile diplomatice a foarte multor tári europene, asiatice, si africane.
Nu stiu cát de lungá i-ar fii fost viata unui DS adus in Romania, cáte ateliere dotate cu scule, cunostinte tehnice si piese existau pe atunci, insá nu cred cá ar fii fost o alegere buná tocmai datoritá acestor solutii tehnice , pe care nmeni nu le counoaste intocmai , multi mecanici auto chiar si azi spun niste bazaconii depsre aceastá masiná de má iau ametelile !
O altá parte sunt "desteptii " in materie, care nici mácar n-au vázut o capotá motor deschisá de DS, insá iti dau sfaturi, au páreri negative, desi in viata lor n-au vázut si nu inteleg nimic din modul de functionare al acestui "gigant " tehnic nemaipomenit !
Odatá inteleasá , Zeita va deveni intr-adevár o parte a familiei proprietarului, nu poti exista fárá ea....
Cine a condus aceastá masiná odatá, dupá ce se siue la volanul unei masini "normale " va avea intotdeauna un sentiment ca ceva ii lipseste ..... asa cum am pátit si eu cánd mi-am vándut primul DS sá-mi pot cumpára Tractionul...
Doar 2 ani am rezistat !
Multi sefi de stat, ministrii, consuli, etc au fost "echipati "cu DS uri si cca 10-15 ani, dar spre ex in Budapesta, legatia diplomaticá a Italiei, a vándut ultimul DS in 2007 , e drept cá in ultimii 10 ani ai sái era folosit de atasatul militar s presei din ambasadá.
Din pácate eram chiar la schi in momentul aparitiei masinii la licitatie, insá am trimis fratelui meu adresa si nr de telefon al sefului de garaj al ambasadei sá incerce sá meargá si sá pláteascá masina páná vin a doua zi acasá din Italia , insá nu a reusit.
Masina s-a vándut in 4 ore de la expunerea ei .
Era un DS 23 semiautomat, de ciloare maro metalizat cu geamuri verzi, varianta Pallas, cu piele de culaore tabac in interior, absolut impecabilá !
Desi pretul cerut pe atunci era cam mare (10 mii euro ), nu am reusit s-o cumpár.
Era o perlá, masiná servisatá de nouá (1974 ) de amvasadá , cu toate facrturile si cartea de intretinere la zi ......            

Modificat de cv2adi (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001

cv2adi a scris:

Pái adevárul e cá in momentul aparitiei , dupá cum au scris multi ziaristi si oameni "tehnici " ai vremurilor acelea, DS ul , datoritá multitudinii de solutii tehnice avantgardiste, a "explodat "in 55 , si páná nu a imbátránit si ajuns pe mána mafiotilor si teroristilor de atunci , adicá a clasei de jos, a fost masina in unanimitate rávnitá si folositá in numár foarte mare in corpurile diplomatice a foarte multor tári europene, asiatice, si africane.
Nu stiu cát de lungá i-ar fii fost viata unui DS adus in Romania, cáte ateliere dotate cu scule, cunostinte tehnice si piese existau pe atunci, insá nu cred cá ar fii fost o alegere buná tocmai datoritá acestor solutii tehnice , pe care nmeni nu le counoaste intocmai , multi mecanici auto chiar si azi spun niste bazaconii depsre aceastá masiná de má iau ametelile !
O altá parte sunt "desteptii " in materie, care nici mácar n-au vázut o capotá motor deschisá de DS, insá iti dau sfaturi, au páreri negative, desi in viata lor n-au vázut si nu inteleg nimic din modul de functionare al acestui "gigant " tehnic nemaipomenit !
Odatá inteleasá , Zeita va deveni intr-adevár o parte a familiei proprietarului, nu poti exista fárá ea....
Cine a condus aceastá masiná odatá, dupá ce se siue la volanul unei masini "normale " va avea intotdeauna un sentiment ca ceva ii lipseste ..... asa cum am pátit si eu cánd mi-am vándut primul DS sá-mi pot cumpára Tractionul...
Doar 2 ani am rezistat !
Multi sefi de stat, ministrii, consuli, etc au fost "echipati "cu DS uri si cca 10-15 ani, dar spre ex in Budapesta, legatia diplomaticá a Italiei, a vándut ultimul DS in 2007 , e drept cá in ultimii 10 ani ai sái era folosit de atasatul militar s presei din ambasadá.
Din pácate eram chiar la schi in momentul aparitiei masinii la licitatie, insá am trimis fratelui meu adresa si nr de telefon al sefului de garaj al ambasadei sá incerce sá meargá si sá pláteascá masina páná vin a doua zi acasá din Italia , insá nu a reusit.
Masina s-a vándut in 4 ore de la expunerea ei .
Era un DS 23 semiautomat, de ciloare maro metalizat cu geamuri verzi, varianta Pallas, cu piele de culaore tabac in interior, absolut impecabilá !
Desi pretul cerut pe atunci era cam mare (10 mii euro ), nu am reusit s-o cumpár.
Era o perlá, masiná servisatá de nouá (1974 ) de amvasadá , cu toate facrturile si cartea de intretinere la zi ......            

God! 


_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 9 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Interesant!
Are capac de delco ca la oltcitu de franta, ma gandeam ca ds-u are altfel de capac
Bine, stiu ca oltcitu a fost facut dupa citroen dar nu credeam ca DS-u sa aiba capacul de delco la fel sau e vreo modificare?, vad ca si busonul de umplere ulei e tot la fel...


pus acum 9 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320

Jonn a scris:

Interesant!
Are capac de delco ca la oltcitu de franta, ma gandeam ca ds-u are altfel de capac
Bine, stiu ca oltcitu a fost facut dupa citroen dar nu credeam ca DS-u sa aiba capacul de delco la fel sau e vreo modificare?, vad ca si busonul de umplere ulei e tot la fel...


Si Fiat-ul tot asa are capacul la delcou. Fiat 600 si altele...deci nu-i inventie frantuzeasca


pus acum 9 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Stiam si de Fiat ceva ceva dar nu am cautat sa sap prea mult 

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Jonn a scris:

Interesant!
Are capac de delco ca la oltcitu de franta, ma gandeam ca ds-u are altfel de capac
Bine, stiu ca oltcitu a fost facut dupa citroen dar nu credeam ca DS-u sa aiba capacul de delco la fel sau e vreo modificare?, vad ca si busonul de umplere ulei e tot la fel...

De-abia acum vád intrebarea pusá .
Deci nicidecum nu este identic nici capacul (busonul )de ulei nici capacul de delco al Oltcitului si DS-ului , din mai multe motive :
1.Diferá materiualul, la DS este fabricat dintr-o bachelitá f.groasá, atát capacul delco cát si cel de ulei.
2.Dimensiunile diferá si ele, la DS ambele au diametrul mult mai mare
3.Diferenta de Calitate a  celor douá materiale este una f. importantá : Pe scurt : Niciuna dintre capacele amintitte nu crapá sau se friabilizeazá la DS nici dupá 40-50 de ani !!!!! de la producerea ei .
Sunt sigur cá la Oltcit ( am avut 3 buc in familie ) nu vor rezista atáta vreme, pe de o parte tocmai datoritá materialului din care sunt confectionate (plastic ) in contrast cu bachelita ....

   


pus acum 8 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la