CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Cezi
Femeie
23 ani
Vaslui
cauta Barbat
27 - 80 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / File de istorie / Oltcit-File de istorie Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Deci primele masini aparute au fost in 82.
Au fost 2 versiuni, Oltcit Club si Oltcit Special.
Oltcit-ul Club era dotat cu un motor de 1129 cmc si cutie de viteze in 4 trepte.
Oltcit-ul special era dotat cu un motor de 652 cmc si cutie de viteze tot in 4 trepte dar diferea fata de Club.
Acum ca diferente intre cele doua, au fost mari, adica diferea de motor, de cutie, de greutate mai ales si de dotarile la acea vreme.
Specialul fata de Club nu avea turometru la bord, tapiteria era din vinilin fata de Club care o avea de panza, geamurile de spate erau fixe, nu erau mobile, Clubul le avea mobile, nu avea antena pe plafon, plasticaraiele din portbagaj nu le avea, la fel si polita aia sau placa aia neagra, nu avea stergator pe spate, la sateliti nu avea temporizare si optiunile pentru lumini de ceata, nu avea usita la torpedo, tetierele de la scaune lipseau la fel si bricheta de pe consola, tapiteriile usilor erau dintr-o bucata, un fel de placaj, luneta de spate era fara dezaburire si cam atat.
Apoi, a mai fost un model dupa Oltcit Club, era Oltcit Club S, un oltcit DISPARUT care fata de club avea motorul de 1154 sau 1156, nu mai stiu exact, si care la interior avea dotari adica cablu de soc cu iluminare ca la Club 12 Trs, lampa de harta, scrumiera cu iluminare, scrumiere in buzunarele de spate fapt ce clubul simplu nu avea.
Dupa el a urmat Oltcit Club 11, era un Oltcit derivat din Clubul aparut in 1982 dar era romanizat, adica nu mai avea toate piesele de franta.
Modelul asta e si el cam disparut.
Apoi a urmat Oltcit Club 11 E, era un Oltcit care era destinat magazinelor mici la cararea de marfuri usoare, in spate nu avea banchete si buzunare si era echipat din fabrica daca imi aduc bine aminte cu spoilere si bandouri de Oltcit Club 12 Trs.
Tot la fel ca model, aproape disparut.
Apoi a urmat Oltcit Club 11R, denumirea de Club 11R se trage de la Club=Clubul de franta, 11= de la motorul de 1129, iar R= romanesc sau romanizat adica Oltcit Club 11R= Oltcit Club 11 Romanesc sau Romanizat.
Asta fata de clubul de franta diferenta era ca nu avea geamuri custode mobile, le avea fixe iar la inceputul lui avea si piese romanesti dar oricat de romanizat era el primele 11R-uri aveau si piese de franta.
Apoi, au aparut la inghesuiala Oltcit Club 11 RL, Oltcit Club 12 TRS, si celebrele Oltcit-uri Club 11 RM si Club 11 RT.
Sa vorbesc despre 11 RL.
Rl-ul asta insemna Romanesc de Lux adica i se spunea asa fiindca era aproape cel mai dotat fata de celelalte dar nu fata de Trs.
Avea tot motor de 1129 cmc, cutia de viteze a fost tot in 4 trepte dar romaneasca de data asta, marche arrrierul era in dreapta jos, la cele franta marche arrrierul era in dreapta sus, fata de club avea spoilere mari de plastic, bandouri laterale, oglinzi exterioare cu reglaj din interior, centuri retractabile pe fata, avea inclusiv si centuri de spate, lampa de harta, cablu de soc cu iluminare, iluminare la placuta de climatizare, iluminare la scrumiera, avea toate optiunile la sateliti, capace de plastic la roti si cam atat din ce imi aduc aminte.
Acum despre Oltcit Club 11 RM si Oltcit Club 11 RT.
RM se traduce romanesc modificat sau cum zic eu, rusine mondiala   
RM-ul asta avea roti de dacie, frana de mana pe spate, franele pe fata nu erau pe cutie, erau jos, in rest arata aproape ca un club.
RT= romania total sau romanesc cu tamburi, asta era aproape ca rm-ul dar avea si diferente, adica pe spate avea tamburi si nu avea placute de frana, avea saboti, frana de mana tot pe spate, franele de fata tot jos la roti.
Acum Club 12 Trs, asta era cel mai tare si cel mai dotat.
Adica avea motor de 1299, cutie de viteze in 5 trepte, aprindere electronica, stergator pe spate, centuri retractabile pe fata si centuri pe spate etc.
Apoi a fost oltcitu camioneta, adica Club 12 CS Rodae.
Asta era un Oltcit facut special pentru carat marfuri mai grele.
Era tot un fel de TRS, avea tot bari mari de plastic, bandouri dar era diferit mai mult in puntea de spate fiindca avea barile de torsiune mai goase fata de celelalte modele.
Cam atat ar fi despre modele, ii rog si pe altii cu oltcit sa mai scrie daca eu am omis ceva.
O sa revin si cu poze.


pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1455
Un Oltcit Club S ...


pus acum 8 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799
multumim de topic , stiam doar o mica parte din ce ai spus

pus acum 8 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 815

oldtimercraiova a scris:

Un Oltcit Club S ...



numai placuta e de ,,S'', restul nu , intr-adevar este o masina timpurie - in niciun caz 1980 - poate '82-'83.
Nu are bandourile specifice de ,,S'', nu are burdufele de cauciuc in partea dreapta a galeriei de admisie, si altele de care nu imi mai aduc acum aminte


pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1455

Oldman a scris:


oldtimercraiova a scris:

Un Oltcit Club S ...



numai placuta e de ,,S'', restul nu , intr-adevar este o masina timpurie - in niciun caz 1980 - poate '82-'83.
Nu are bandourile specifice de ,,S'', nu are burdufele de cauciuc in partea dreapta a galeriei de admisie, si altele de care nu imi mai aduc acum aminte


Am inteles , si multumesc de informatie  , si da , de accord , nu este '80 .

Interiorul albastru a existat in '82 - '83 ?

Modificat de oldtimercraiova (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 815

Jonn a scris:

Deci primele masini aparute au fost in 82.
Au fost 2 versiuni, Oltcit Club si Oltcit Special.
Oltcit-ul Club era dotat cu un motor de 1129 cmc si cutie de viteze in 4 trepte.
Oltcit-ul special era dotat cu un motor de 652 cmc si cutie de viteze tot in 4 trepte dar diferea fata de Club.
Acum ca diferente intre cele doua, au fost mari, adica diferea de motor, de cutie, de greutate mai ales si de dotarile la acea vreme.
Specialul fata de Club nu avea turometru la bord, tapiteria era din vinilin fata de Club care o avea de panza, geamurile de spate erau fixe, nu erau mobile, Clubul le avea mobile, nu avea antena pe plafon, plasticaraiele din portbagaj nu le avea, la fel si polita aia sau placa aia neagra, nu avea stergator pe spate, la sateliti nu avea temporizare si optiunile pentru lumini de ceata, nu avea usita la torpedo, tetierele de la scaune lipseau la fel si bricheta de pe consola, tapiteriile usilor erau dintr-o bucata, un fel de placaj, luneta de spate era fara dezaburire si cam atat.
Apoi, a mai fost un model dupa Oltcit Club, era Oltcit Club S, un oltcit DISPARUT care fata de club avea motorul de 1154 sau 1156, nu mai stiu exact, si care la interior avea dotari adica cablu de soc cu iluminare ca la Club 12 Trs, lampa de harta, scrumiera cu iluminare, scrumiere in buzunarele de spate fapt ce clubul simplu nu avea.
Dupa el a urmat Oltcit Club 11, era un Oltcit derivat din Clubul aparut in 1982 dar era romanizat, adica nu mai avea toate piesele de franta.
Modelul asta e si el cam disparut.
Apoi a urmat Oltcit Club 11 E, era un Oltcit care era destinat magazinelor mici la cararea de marfuri usoare, in spate nu avea banchete si buzunare si era echipat din fabrica daca imi aduc bine aminte cu spoilere si bandouri de Oltcit Club 12 Trs.
Tot la fel ca model, aproape disparut.
Apoi a urmat Oltcit Club 11R, denumirea de Club 11R se trage de la Club=Clubul de franta, 11= de la motorul de 1129, iar R= romanesc sau romanizat adica Oltcit Club 11R= Oltcit Club 11 Romanesc sau Romanizat.
Asta fata de clubul de franta diferenta era ca nu avea geamuri custode mobile, le avea fixe iar la inceputul lui avea si piese romanesti dar oricat de romanizat era el primele 11R-uri aveau si piese de franta.
Apoi, au aparut la inghesuiala Oltcit Club 11 RL, Oltcit Club 12 TRS, si celebrele Oltcit-uri Club 11 RM si Club 11 RT.
Sa vorbesc despre 11 RL.
Rl-ul asta insemna Romanesc de Lux adica i se spunea asa fiindca era aproape cel mai dotat fata de celelalte dar nu fata de Trs.
Avea tot motor de 1129 cmc, cutia de viteze a fost tot in 4 trepte dar romaneasca de data asta, marche arrrierul era in dreapta jos, la cele franta marche arrrierul era in dreapta sus, fata de club avea spoilere mari de plastic, bandouri laterale, oglinzi exterioare cu reglaj din interior, centuri retractabile pe fata, avea inclusiv si centuri de spate, lampa de harta, cablu de soc cu iluminare, iluminare la placuta de climatizare, iluminare la scrumiera, avea toate optiunile la sateliti, capace de plastic la roti si cam atat din ce imi aduc aminte.
Acum despre Oltcit Club 11 RM si Oltcit Club 11 RT.
RM se traduce romanesc modificat sau cum zic eu, rusine mondiala   
RM-ul asta avea roti de dacie, frana de mana pe spate, franele pe fata nu erau pe cutie, erau jos, in rest arata aproape ca un club.
RT= romania total sau romanesc cu tamburi, asta era aproape ca rm-ul dar avea si diferente, adica pe spate avea tamburi si nu avea placute de frana, avea saboti, frana de mana tot pe spate, franele de fata tot jos la roti.
Acum Club 12 Trs, asta era cel mai tare si cel mai dotat.
Adica avea motor de 1299, cutie de viteze in 5 trepte, aprindere electronica, stergator pe spate, centuri retractabile pe fata si centuri pe spate etc.
Apoi a fost oltcitu camioneta, adica Club 12 CS Rodae.
Asta era un Oltcit facut special pentru carat marfuri mai grele.
Era tot un fel de TRS, avea tot bari mari de plastic, bandouri dar era diferit mai mult in puntea de spate fiindca avea barile de torsiune mai goase fata de celelalte modele.
Cam atat ar fi despre modele, ii rog si pe altii cu oltcit sa mai scrie daca eu am omis ceva.
O sa revin si cu poze.



ai citeva inexactitati in prezentare :

- motorul de ,,S'' era absolut acelasi de 1129, dar avea totusi ceva deosebit - venea coplet ansamblat si echipat din Franta
- interiorul era complet frantuzesc, cu niste materiale care nu s-au regasit niciodata pe cele urmatoare - a fost undeva de vinzare un asemenea interior, mi se pare ca l-a cumparat cineva de pe forum, incomplet
- unele  au avut interiorul (plafonul) cu aspect matlasat, cum era in primele brosuri de prezentare, cu poze preluate de la partea franceza - e vorba de cele care s-au dus la ONT Carpati Bucuresti, ca masini de inchiriere pt cetatenii straini.
- finitiile de plastic interioare, de la cel mai mic coltar, pina la panourile spate interioare erau venite din Franta, cu multe diferente de aspect fata de cele urmatoare, romanesti.
- 11E (enteprise) produs pt export Franta si Belgia, prin anii '87 , erau cu cutie franta 4 cu grup lung (varianta putin cunoscuta la noi, le cautau cei din fabrica) adica nu 80km/h la 3500rot/min ci aprox 90 km/h intr-a 4 a, si motor de 1300, cu aprindere electronica, finitiile interioare laterale fiind dintr-o bucata pe fiecare parte, lise,  din portbagaj de la tripla pina la stilpul usii, tot de productie Franta. Am condus asa ceva, adus in Romania in '91, in 2 ipostaze -  intr-o plantatie de meri la 20 km de Craiova( deh, pe atunci mai existau inca), incarcat cu 300kg de mere, la deal, la relanti, intr-a 3-a,!!! si , alta data, dupa ce il transformasem (dat jos din suduri placa metalica de pe podea scaune spate, placa metalica in spate scaune fata, schimbat finitii, pus banchete, etc), in Bulgaria, full cu 200l benzina(embargou) si 2 persoane - mergea cu peste 170 km/h, la 6700rot/min, turometrul in rosu.
- RT- ul avea bratele inferioare pe fata diferite , adica axele erau prelungite inspre fata si mai era adaugata o parte de fonta, bratul aratind ca un V cu virful la pivot si deschiderea pe caroserie - foarte cautate de echipa de competitii, dar catastrofale in caz de accident, pt ca in loc sa se strimbe ele si sa le inlocuiesti (neoficial se indreptau cu o teava intr-o menghina de 250, teapan fixata), se strimba lonjeronul - belea mare.
- camioneta avea si lama de flexiune diferita (mai dura) si jante mai late cu o juma' de tol ( nu vreau sa scriu inch, sic!)

Au mai fost multe alte diferente minore, multe din ele aparute datorita modificarilor de-alungul fabricatiei, parte ca imbunatatiri, parte ca lichidare stocuri de repere la banda, - ca de ex ultimele de 1100, nu mai stiu daca nu cumva erau 11E, care aveau 2 culori la finitiile interioare ( dupa cum mai existau in stoc), cu multe elemente de finitii de Franta, albastre si maro cognac, nu bej si erau fara usa la torpedou, ca la Special, la fel si fara turometru. Parca imi aduc aminte ca li se spunea varianta,,Economic''.    

Modificat de Oldman (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 815

oldtimercraiova a scris:


Oldman a scris:


oldtimercraiova a scris:

Un Oltcit Club S ...



numai placuta e de ,,S'', restul nu , intr-adevar este o masina timpurie - in niciun caz 1980 - poate '82-'83.
Nu are bandourile specifice de ,,S'', nu are burdufele de cauciuc in partea dreapta a galeriei de admisie, si altele de care nu imi mai aduc acum aminte


Am inteles , si multumesc de informatie  , si da , de accord , nu este '80 .

Interiorul albastru a existat in '82 - '83 ?


Interior albastru a existat pina in '84 in productie (uneori, cu relatii, se mai gasea si pina prin '86), cind a fost inlocuit cu arhicunoscutul gri romanesc. maroul coniac a disparut putin mai tirziu.


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48194
Bune informatii, dar as dori sa vad si poze detaliate. As vrea sa vad prezentat fiecare model in parte cu poze aferente!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Tov, n-ai pentru ce, e de datoria mea 
oldtimercraiova, ala da, chiar a fost un oltcit club s chiar daca a fost modificat dar da, a fost un oltcit club s care din pacate s-a transformat intr-un citroen c4, adica proprietarul l-a dat la rabla, il cunosc
proprietarul mai are in prezent doar rm-ul ala, e bine ca nu l-a dat si pe ala ca o sa devina ca specialul, adica rar
Interior albastru a existat inclusiv pana in 1988 adica era si pe Oltcit-urile Club 12 Trs care erau de franta ca alea erau la inceput si era si pe Club, stiu foarte bine ce vorbesc fiindca am vazut asa ceva.
Oldman, motorul de Oltcit Club S nu a venit niciodata din Franta, daca te-ai uitat si in clipul ala scria pe seria lui de langa filtrul de ulei Licence Citroen France, adica licenta citroen franta desii inafara de semicarterele care erau romanesti, toate piesele in el erau de franta.
Iar despre capacitatea lui, vazusem in Craiova in urma cu vreo 8 ani de zile un Oltcit Club S care din spusele proprietarului avea motor de 1154 nu de 1129, nu l-am crezut pana mi-a aratat actele dar se poate sa fi fost S si cu motor normal de 1129 
De restul, nu stiu ce sa zic, am spus doar detaliile de care mi-am adus aminte si am precizat ca poate omit ceva.
In legatura cu interiorul gri, te asigur ca a fost pus si pe oltciturile de franta, am vazut eu, alea care aveau interior gri, la fel, sunt rare.
Misu, ma chinui eu acum sa caut prin miile de poze din calculator, poze cu fiecare in parte.

Modificat de Jonn (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Si ca sa fie mai usor pentru cei care nu cunosc modele asa bine si isi doresc sa achizitioneze unul fac o lista mai jos cu toate care au fost si precizez si care sunt rare
Deci au fost asa
1.Oltcit Club-produs intre anii 1982-1988, au fost vopsite in alb, crem, rosu, verde, argintiu si albastru ( Un Oltcit Club din 1982 e rar ca e facut printre primele ).
Au avut pe ele interior cognac adica maro, verde sau cum e denumirea lui in franceza jerse uni, albastru si doar cateva pe gri dar alea la fel, sunt rare.
2.Oltcit Special-produs intre anii 1982-1984, doar 2 ani de zile si doar 2000 de exemplare, tot la fel, aceleasi culori ca si pe club si aceleasi interioare inafara de gri.
Model foarte rar, pe cale de disparitie.
3.Oltcit Club S, asta nu stiu intre ce ani a fost facut dar tot din 1982 a inceput, culorile nu stiu exact care au fost dar alb a fost sigur cu interior albastru.
Userul Deceneu din Craiova ne poate arata cateva poze daca le mai are cu un Club S, stiu ca gasise in Craiova acum multi ani unul si il pozase.
Asta cred ca e un model disparut, nu cred sa mai existe vreo unul.
4.Oltcit Club 11, nici la asta nu stiu exact anii dar cred ca a inceput sa se fabrice din 85-86, ca si culori a fost alb, crem si cam atat din ce imi aduc aminte.
Interiorul era gri parca, romanesc.
Si asta e un model pe cale de disparitie, daca nu o fi disparut deja.
5.Oltcit Club 11E, cred ca din 87-88 a inceput sa se fabrice, ca si culori a fost alb, crem si albastru.
Interiorul era gri.
Tot la fel, rar si pe cale de disparitie.
Userul Deceneu a pozat un Club 11E in Craiova, acum 1-2 ani, avea KGB la numar, acuma sper sa mai existe si sa fie Club 11E, nu 11R.
6.Oltcit Club 11R, asta s-a produs intre anii 1986-1994, a fost si Oltcit si Oltena Club 11R, avea mai toate culorile, iar interiorul era frantuzesc la primele din 86 apoi a fost romanesc, ambele erau gri.
Asta nu e rar deloc, sunt multe 11r-uri.
7.Oltcit Club 11 RL, produs intre anii 1988-1995, tot la fel, a avut mai toate culorile dar daca stau bine sa ma gandesc, le-a avut pe toate.
Interiorul era ori gri ori maro dar romanesc.
Maro-ul romanesc fata de ala franta era mai deschis la culoare.
La fel, nu e rar.
8.Oltcit Club 12 TRS, produs intre anii 1988-1995, tot la fel, era in toate culorile iar interiorul era gri si maro.
Nu e rar.
9.Oltcit Club 11 RM produs intre anii 1988 si 1990 erau albastre, albe, crem, interiorul era gri si maro.
Incepe sa devina rar.
10.Oltcit Club 11 RT produs intre anii 1988-1990 erau albastre, albe si crem, tot ca rm-u, interiorul la fel, gri si maro.
RT-ul e mai rar ca RM-ul ca sa zic asa.
11. Rodae Club 12 CS, un oltcit camioneta produs in 1995 mai mult de daewoo, a fost albastru, visiniu, rosu si verde.
Interiorul era gri.
E raritate si e pe cale de disparitie.
Cam aste ar fii toate    iar cei care vreti sa va luati un oltcit rar va uitati la detalii
Sau daca vreti un oltcit de franta il recunoasteti in primul rand dupa clantele de la usi care sunt nichelate, ornamentele de la hayon care tot la fel, sunt nichelate, geamurile de spate care sunt in 3 capse si se deschid, interiorul verde, albastru sau maro, ceasurile de bord care sunt veglia, nu electroprecizia sau cel mai simplu ca sa nu stati 1 an langa el sa va uitati la detalii, va uitati direct la bordul superior, la prizele de aer, daca sunt de culoare neagra si au rama nichelata, e oltcit frantuzesc
Sper ca am fost de folos


pus acum 8 ani
   
iulian'71
Membru Activ

Din: Tecuci/Bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 112

Oldman a scris:


oldtimercraiova a scris:


Oldman a scris:




numai placuta e de ,,S'', restul nu , intr-adevar este o masina timpurie - in niciun caz 1980 - poate '82-'83.
Nu are bandourile specifice de ,,S'', nu are burdufele de cauciuc in partea dreapta a galeriei de admisie, si altele de care nu imi mai aduc acum aminte


Am inteles , si multumesc de informatie  , si da , de accord , nu este '80 .

Interiorul albastru a existat in '82 - '83 ?


Interior albastru a existat pina in '84 in productie (uneori, cu relatii, se mai gasea si pina prin '86), cind a fost inlocuit cu arhicunoscutul gri romanesc. maroul coniac a disparut putin mai tirziu.

Am avut un coleg cu 12 TRS din august 1993 cu interior albastru. O prietena de-a mea in aceiasi perioada a primit cadou de la parinti tot un TRS-u verde cu interior bej coniac. Intradevar prin 1984-85 au disparut cele verzi atat la interior cat si la exterior.
Oltcit Club si Special cat si Citroen Axel in toate variantele s-au fabricat exclusiv in Romania nu in Franta sau in alte tari in care presupune-ti ca s-au fabricat ci s-au fabricat pentru acele tari.


_______________________________________
Grabestete incet ca tot acolo ajungi.

pus acum 8 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Daca dadeai spaga pe timpuri, primeai orice, mai ales vorbind de oltcit, cafea ALVORADO
De exemplu au fost multe rl-uri care din fabrica, au iesit cu o cutie de viteze de trs in 5 trepte, sau oltcit-uri cu interior pe comanda.
Am o cunostinta care a luat un rm nou din fabrica si pe langa faruri si stopuri care erau seima adica de franta, avea interior cignac asa ca cine dadea banul lua ce vroia....
Aia asa este, oltcit-ul s-a produs numai in romania, ca piesele produse sau unele erau in franta, asta e alta mancare de peste.
Multi gandeau gresit in legatura cu oltcit-ul ca era facut in franta fiindca faceau o comparatie intre dacia 1300 de exemplu si renault-ul 12 ts sau tl.....

Modificat de Jonn (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
iulian'71
Membru Activ

Din: Tecuci/Bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 112
Oltcit Club 11 RT aveau la autoturisme sistem de franare spate cu tamburi identici cu cei de la Dacia 1310 din acea perioada, aceasta fiind sigura diferenta intre RM si RT. Dupa '90 posesorii de RT au inlocuit bratele spate ale acestora cu altele echipate cu sistem de franare cu disc.
Cunosc aceste amanunte de la colegii mei de serviciu mai in varsta deoarece la mine la serviciu din 60 de autoturisme cate erau cand m-am angajat eu in 1993 24 erau Oltcit-uri din care 5 RM si un RT. Tot ei m-au convins si m-au convertit din daciot veritabil, in 1995 sa-mi cumpar Oltcit 12 TRS si nu Dacia CN, exista si o diferenta de pret de vreun milion de lei. Acum si dupa peste 20 de ani le multumesc. Am avut un TRS rosu met. cu care am parcurs in sapte ani jumate 102.000km cu foarte putine reparatii fata de cate as fi putut face la o Dacie si de care am fost extrem de multumit, dealtfel este singura masina pe care am avut-o si dupa care imi pare rau ca am dat-o.


_______________________________________
Grabestete incet ca tot acolo ajungi.

pus acum 8 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Cateva poze cu un oltcit special

pus acum 8 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 815

Jonn a scris:

Tov, n-ai pentru ce, e de datoria mea 
oldtimercraiova, ala da, chiar a fost un oltcit club s chiar daca a fost modificat dar da, a fost un oltcit club s care din pacate s-a transformat intr-un citroen c4, adica proprietarul l-a dat la rabla, il cunosc
proprietarul mai are in prezent doar rm-ul ala, e bine ca nu l-a dat si pe ala ca o sa devina ca specialul, adica rar
Interior albastru a existat inclusiv pana in 1988 adica era si pe Oltcit-urile Club 12 Trs care erau de franta ca alea erau la inceput si era si pe Club, stiu foarte bine ce vorbesc fiindca am vazut asa ceva.
Oldman, motorul de Oltcit Club S nu a venit niciodata din Franta, daca te-ai uitat si in clipul ala scria pe seria lui de langa filtrul de ulei Licence Citroen France, adica licenta citroen franta desii inafara de semicarterele care erau romanesti, toate piesele in el erau de franta.
Iar despre capacitatea lui, vazusem in Craiova in urma cu vreo 8 ani de zile un Oltcit Club S care din spusele proprietarului avea motor de 1154 nu de 1129, nu l-am crezut pana mi-a aratat actele dar se poate sa fi fost S si cu motor normal de 1129 
De restul, nu stiu ce sa zic, am spus doar detaliile de care mi-am adus aminte si am precizat ca poate omit ceva.
In legatura cu interiorul gri, te asigur ca a fost pus si pe oltciturile de franta, am vazut eu, alea care aveau interior gri, la fel, sunt rare.
Misu, ma chinui eu acum sa caut prin miile de poze din calculator, poze cu fiecare in parte.


In '88 12TRS era numai de export si da, erau argintii - albastrui, nu gri, adica bleu magnetic, cu interior albastru - dar nu pt intern.
Stocurile din fabrica, inainte de '89 au fost imense(era firma mixta, Romano-Franceza), si se aduceau mereu , numai pt seriile de export, si nu numai de finitii, ci si ceasuri Jaeger, lampi de harta, becuri halogene galbene, brichete, electromotoare, alternatoare, distribuitoare, bobine de inductie, bandouri etc, care, in mod normal nu ajungeau la productia interna.Dar, asa cum ai spus si tu, in R, tara tuturor posibilitatilor, cu spaga sau, mai ales, cu ordin de la ,,partid''(pcr) apareau tot felul de ,,minuni'', eu personal am vazut in '88 in Cluj 2 TRS-uri argintii, parcate unul linga altul, in centru, cu bandouri, cu bucliere f+sp de plastic, cu jante de aluminiu si TRX-uri, ambele cu nr de 3 cifre.
Interioare de Franta au fost maro coniac (nu bej), verde, albastru si gri, de Romania au fost numai gri - enorma majoritate si bej, mai ales pe TRS, dupa '90.
Nu ma mira ca a existat in 93 TRS cu interior albastru, modalitatea am expus-o mai sus, dar tot ca informatie, reala, m-am plimbat cu el, ultimul Special s-a produs in '90, unul singur, pt un director de atunci, adica era o caroserie complet echipata, similar TRS de export cu motor,cutie si tren rulare de Special, a mers in Craiova pina dupa 2000, la al doilea proprietar, pina cind am pierdut-o din vedere.
Personal, cunosc in Cv un proprietar de Oltcit S, care a lucrat in fabrica si a umblat mult dupa el, - cumparat dupa '90 de la ONT din Bucuresti, cu vreo 15000km la bord, de asemenea am luat legatura si cu maistrul sef de la linia de motoare - om angajat in '80, si pot sa-ti spun urmatoarele:
- nu a existat motor de 1154 in R (motoarele cu 4 pistoane , in gama Citroen au fost de 1015 cc, 1129 cc, 1222 cc, 1299 cc), in prima faza, pina la darea in functiune a liniei de asamblare motoare (din piese importate din Franta) au venit motoare gata asamblate si complet echipate - carburator, alternator, electromotor, etc, parte din ele au folosit la pornirea liniei de montaj general, parte au ramas in stocuri pina dupa 90 - ultimele s-au vindut in '95, pe vremea Daewoo.
- Toate motoarele venite din Franta si, ulterior, tot ce a fost asamblat cu semicartere de Franta, au avut acea eticheta, in relief, cu ,, Licence Citroen France'', linia de uzinare motor - cartere, chiulase, mai tirziu axe came si culbutori, a inceput sa produca in '84 - astea nu sint informatii din vreo carte de identitate sau certificat gresite de RAR sau de politie, ci de la oameni care au lucrat acolo, la vremea respectiva...
- eticheta verde in relief de pe 1100 a disparutundeva dupa 84, (venea din Franta), a fost inlocuita cu una similara, dar nu in relief, care a disparut si ea, raminind numai seria, simpla, alba.
- la fel a fost si la motoarele de TRS frantuzesti, produse inainte de '90, numai ca era mov si numai era in relief, la fel a disparut, raminind numai seria.     


pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1455
Citroën Axel 12 TRS - 1988

Nr1.

istorie citroën axel trs 1988 nr1.

38.4KB

Modificat de oldtimercraiova (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1455
Nr2

istorie nr2

20.8KB


pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1455
Nr3

istorie nr3

28.3KB


pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1455
Nr4

istorie nr4

23.2KB


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48194
Pun pozele cu Specialul ca sa se vada.
Foarte interesant interiorul verde pe o masina bej!
Interior verde am vazut doar pe un Oltcit verde

Oltcit_Special



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48194
Asta de care ar fi? Si din ce an?
Sta aici in cartier intr-o curte.

istorie asta care fi? din an?sta aici cartier intr-o curte. Admin

52.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Pare mai mult a fi un oltcit club 11r facut pentru export gen cehia, germania, argentina dar la fel de bine poate fi un rl daca i-a dat jos bandourile si capacele la roti.
Oricum, e dupa 90, un 91 pare a fi

Modificat de Jonn (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Niste poze foarte rare cu primele oltcit-uri iesite de pe poarta fabricii de la Craiova
Nu cred ca sunt multi care le-au vazut sau le au, dar unele din ele sunt deja pe net
A trebuit sa le caut pe forumuri din strainatate ca sa le gasesc, in poze e atat Oltcit Club cat si Oltcit Special, a se remarca diferentele intre ele
Misu, modifica-le tu iar ca eu nu stiu cum sau spune-mi cum si cand o sa pun altele, o sa le postez cum ai facut-o tu

Poze_Oltcit



Modificat de Jonn (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Mersi 

pus acum 8 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
Superbe pozele!

pus acum 8 ani
   
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568
Pentru mine exista doua tipuri de masini, Oltcit-ul si restul. O masina care rezista foarte bine la forja si care daca e pusa la punct nu te lasa la greu. Consumul nu ma intereseaza deoarece fiecare drum pe care il fac e o placere. Am 4 patru Oltcituri, doua radiate(functionale) si doua inmatriculate. Luna viitoare mai iau unul

istorie pentru mine exista doua tipuri masini, oltcit-ul restul. masina care rezista foarte bine

55.4KB


pus acum 8 ani
   
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568
Motor Oltcit Special

istorie motor oltcit special

42.5KB


pus acum 8 ani
   
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568
Axel 12 TRS in muzeul Citroen

istorie axel trs muzeul citroen

30.6KB


pus acum 8 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Stai sa fac eu curatenie in fisierele cu poze de oltcit in calculator, sa le clasific si o sa umplu topicul asta de poze cu fiecare specimen si natie de oltcit in parte de o sa stie si un copil de 5 ani sa le deosebeasca 

pus acum 8 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2564

George a scris:

. O masina care rezista foarte bine la forja si care daca e pusa la punct nu te lasa la greu.

Subscriu. Am fost posesor de Oltcit 18 ani si niciodata nu m-a lasat in drum


pus acum 8 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Imagini cu Oltcit-uri Special

Oltcit_uri_Special



pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48194

George a scris:

Pentru mine exista doua tipuri de masini, Oltcit-ul si restul. O masina care rezista foarte bine la forja si care daca e pusa la punct nu te lasa la greu. Consumul nu ma intereseaza deoarece fiecare drum pe care il fac e o placere. Am 4 patru Oltcituri, doua radiate(functionale) si doua inmatriculate. Luna viitoare mai iau unul

Frumoasa colectie! Toate is Club, sau ai si Special? Motorul din poza de pe care este?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Nu, are doua rm-uri, un club de franta 82 si un club 11r
motorul din poza este un motor de special de pe un special de care nu mai stim nimic, era la reparat atunci si de aia
o sa revin eu cu mai multe poze cu acel motor de special cand era la reparat


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48194
Deci la exterior semnul de recunoastere la Special este ca nu are turometeru?
In loc de turometru scrie OLTCIT
Atunci asta Albastra este Special cu Turometeru?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Deci, ca sa recunosti cel mai usor un special te uiti dupa anumite elemente cheie, de exemplu dupa fetele interioare de usi care sunt dintr-o bucata, un placaj, asa le-au avut toate specialurile ca si oltcitul camioneta si unele axeluri din franta, apoi la bord, n-are turometru, scrie in locul turometrului ori oltcit ori citroen, asta verde i-a fost pus turometru, specialul din fabrica n-avea turometru, bine ca au fost si oltcit-uri 11R din fabrica care aveau ceasuri de bord de special si unele axeluri din franta, la fel, apoi te uiti la bordul inferior, n-are usita la torpedo dar cred ca cel mai usor sa vezi daca e special e sa te uiti la scaune si banchete, alea din fabrica erau din vinilin fata de oltcit-urile celelalte care le aveau din panza plus ca la scaune n-avea tetiere din fabrica 

Modificat de Jonn (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
bogdann2001
Membru Senior

Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 746
Un Club din 83' ce era prin 2011 la mine in oras.A fost la vanzare la 250 de euro dar nimeni nu l-a vrut.A ajuns un tichet de la rabla.Eu nu mi-l permiteam atunci.Proprietarul zicea ca avea 51 de mii de km.



Modificat de bogdann2001 (acum 8 ani)


_______________________________________
Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun
NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!

pus acum 8 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Il stiu, am si eu poze cu el prin calculator.
Pacat de el, acum e raritate.
Chestia ciudata e ca avea ceasurile de bord de romania......


pus acum 8 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la