CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Popa Bianca pe Simpatie.ro
 | Femeie 25 ani Valcea cauta Barbat 25 - 63 ani |
|
Cristian 68
Membru nou
 Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 6
|
|
Caut un ARO 241 de preferinta benzinar sau aro 244 tot benzinar
|
|
pus acum 9 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
|
|
Grea misiune. Doar pe la Armata! Foarte greu mai gasesti Aro 24 cu L25.
Foarte greu de gasit vreun Aro 24 benzinar, fabricat inainte de 1986. Din alea cu motor Diesel de Brasov is destule, dar alea is tractoare. Eu de vreo trei ani incerc sa vanez un 244 cu motor L25 fabricat inainte de 1986. Dar pur si simplu nu sunt. Iar 241 este si mai greu decat un 244 benzinar. Sanse mai mari sunt prntru 240 benzinar, dar la alea deja este ingramadeala si batalie la licitatie. Cred ca si pe 241 este batalie pe la licitatie, daca apare vreun exemplar. In toamna au fost o gramada de Aro 243 si 244 la licitatie aici la Cluj. 243 cu motor Diesel de BV is destule din perioada 1980-84. Un singur 243 benzinar era din 1980, pe care l-am cumparat. Restul toate erau cu Diesel de BV. 244 erau patru bucati, trei benzinare si unul Diesel, dar toate is foste masini de Politie militare, erau destul de rablagite si incomplete, una chiar fara interior. Si toate cu ani de fabricatie intre 1989-93. Prea noi ca sa fie atestate, iar sa atept pana dupa 2020 nu am rabdare.
Aro 243 sunt in stare mult mai buna decat cele 244. Alea 244 erau folosite ori de catre Politia militara, ori se plimbau sefii cu ele. De aia sunt rablagite cu multi km la bord.
Dar trebuie mrs si vazute, ca si la asta a mea pe lista de licitatii era trecut 243 D, dar in realitate era benzinar. Si Fari zicea ca a vazut multe, benzinare care au fost trecute pe lista de la Romtehnica ca si Diesel. Acuma nu stiu care este smecheria si de ce le camufleaza pe alea benzinare, probabil ca sa le puna deoparte pentru cei cu pile ca si ei stiu ca L25 are mai mare cautare. Cand m-am dus sa le vad, nu au vrut sa deschide capotele sa vad ce motoare au masinile, doar ca eu am fost mai smecher ca ei si m-am uitat pe dedesubt. De aia e bine sa te duci mai intai sa le vezi, si doar dupa aia sa licitezi.
In schimb exista cateva TV12 benzinare din 1983-84 cu extrem de putini km, in stare ca si noua. Urmareste licitatiile Romtehnica si daca vezi ceva bun, mergi repede sa le vezi, ca merita sa dai 50 de lei pe caietul de sarcini si sa te uiti la ele!
Acuma si eu astept sa mai apara noutati, poate apare vreun 244 timpuriu. Incep sa ma gandesc si la un Aro 244 Diesel, fabricat pana in 1987-88. Nu imi place motorul ala de tractor, dar din punctul de vedere al pieselor am ramas cu gura cascata, cata bogatie de piese exista in comert pentru motorul D127.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 9 ani |
|
ydaniel
Membru Senior
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1505
|
|
Eu caut 241 bun de prin 2011 si nu am gasit.
_______________________________________ ''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz
|
|
pus acum 9 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
|
|
241 fara acte:
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 9 ani |
|