CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
dela_dela
Femeie
24 ani
Bucuresti
cauta Barbat
24 - 48 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Vanzari auto-moto clasice direct de catre proprietari / Dacia D6 Estafette Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
mark1
Membru Senior

Din: Lugoj/TM
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 936
Se poate inchide!Multumesc de gazduire!

dacia estafette poate gazduire!

45.3KB

Modificat de mark1 (acum 8 ani)


_______________________________________
"mai bine taci si dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu"

pus acum 8 ani
   
mark1
Membru Senior

Din: Lugoj/TM
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 936
Copia C.I.

dacia estafette copia c.i.

106.7KB


_______________________________________
"mai bine taci si dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu"

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48287
Interesanta masinuta. Dar asa fara acte si la pret asa de mare, probabil doar pe e-bay ai avea oarecare sanse sa o vinzi.
Cu 2800 euro se pot cumpara masinarii serioase in stare de functionare si cu acte la zi!
In Franta gasesti Renault Estafette in stare buna, la sub 1000 euro, cu inca 600 euro o aduci. Cu 1600 euro poti sa ai una similara in stare buna si functionala, cu acte in regula.
Doar emblemele ar fi diferite.
Pacat ca o vinzi! Mai bine fa-i un sopron, ca nu cere de mancare, apoi o faci mai incolo daca vei avea mai mult timp.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
mark1
Membru Senior

Din: Lugoj/TM
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 936
edit

dacia estafette edit

70.7KB

Modificat de mark1 (acum 8 ani)


_______________________________________
"mai bine taci si dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu"

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48287

mark1 a scris:

Misi,orice comparatie facuta cu un Renault Estafette produs in zeci de mii de exemplare este complet aiurea.Aici vorbim de o Dacia D6 din care au mai ramas doar cateva exemplare.

Pai tocmai aia este ca si asta e tot un Renault Estafette, asamblat din kituri fabricate integral in Franta, gata livrate.
Romanii doar au strans suruburile.
In afara de embleme, nu difera nimica.
Acuma poate ai noroc si-i gasesti vreun maniac foarte inrait.    


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788

Misu de Cluj a scris:


mark1 a scris:

Misi,orice comparatie facuta cu un Renault Estafette produs in zeci de mii de exemplare este complet aiurea.Aici vorbim de o Dacia D6 din care au mai ramas doar cateva exemplare.

Pai tocmai aia este ca si asta e tot un Renault Estafette, asamblat din kituri fabricate integral in Franta, gata livrate.
Romanii doar au strans suruburile.
In afara de embleme, nu difera nimica.
Acuma poate ai noroc si-i gasesti vreun maniac foarte inrait.    

Motorul este romānesc


_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 8 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Cumva vreun difuzor radiator ai de vanzare?

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 8 ani
   
mark1
Membru Senior

Din: Lugoj/TM
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 936
edit

Modificat de mark1 (acum 8 ani)


_______________________________________
"mai bine taci si dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu"

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48287
Anul trecut de aia am restructurat toata sectiunea de vanzari, ca a devenit un loc de bisnita de prost gust, cu anunturi ridicole care ne faceau forumul de ras si de aia moderatorii au dreptul sa intervina in astfel de cazuri, cand se sare cu mult calul.
Bineinteles ca e epava ta si ceri cat vrei.
Chiar daca este rara, trebuie sa ai in vedere si starea.
Asa pot si eu sa pun un anunt ca am o galeata plina de rugina si cer 15000 euro pe ea, ca a fost candva un prag de Lastun.
Doar ziceam ca anuntul asta este absolut ridicol sa ceri pe o coaja ruginita 2800 euro, care a fost casat oficial si nici nu poate fi inmatriculat.
Eu doar vroiam sa te te ajut si sa te trezesc la realitate, ca visarea cu ochi deschisi poate fi cateodata daunator sanatatii.
Acuma stii cum e cu potentialii cumparatori, este ca si cu zicala: "Apa, aerul si fraierul, elementele inepuizabile ale naturii".
Poate ai noroc si-ti pica un client cu multi bani si minte putina.
Spor la vanzare!      


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Vorba aia, nu e prost cine cere, e prost cine da

pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Nu inteleg de ce atitea comentarii rautacioase aici pe topicul asta ?(Oare in regulamentul forumului nu-i precizat ca nu sint permise comentarii asupra obiectului/obiectelor de la vinzare ?)
Il facem iarasi ca si ala de la T1 al meu topicul ?
Sau aici este imposibil sa ceri pe o masina mai mult de 500 lei ?
Este o masina foarte rara (nu scriu asta pentru ca am si eu...) dar le numeri pe degetele de la o mina pe cele existente .
Iar cotatia de piata a unui lucru asa de rar practic e imposibila.
Pacat...mare pacat ca nu sint oameni aici care sa-si permita masini scumpe, nu doar Dacii 1300 , care cu toate ca-s multe se tranzactioneaza si ele la preturi care frizeaza ridicolul...
Zici ca-i mania 1300 . Toata lumea vrea sa fie cit mai veche , cu tampoane mari, frina in bord, stopuri frantuzesti... sau alte chestii d-astea iar masinile cu adevarat rare trec de multe ori neremarcate.
Dar asta e, traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul.
Aaaa...uitasem. Acte exista. Sigur se poate inmatricula, cartea de Identitate e pe Hunedoara. Asta ca sa nu mai existe dubii vis-a-vis de asta.
Succes la vinzare .

Modificat de gherghin nicolae (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48287

gherghin nicolae a scris:

Nu inteleg de ce atitea comentarii rautacioase aici pe topicul asta ?(Oare in regulamentul forumului nu-i precizat ca nu sint permise comentarii asupra obiectului/obiectelor de la vinzare ?)
Il facem iarasi ca si ala de la T1 al meu topicul ?
Sau aici este imposibil sa ceri pe o masina mai mult de 500 lei ?
Este o masina foarte rara (nu scriu asta pentru ca am si eu...) dar le numeri pe degetele de la o mina pe cele existente .
Iar cotatia de piata a unui lucru asa de rar practic e imposibila.
Pacat...mare pacat ca nu sint oameni aici care sa-si permita masini scumpe, nu doar Dacii 1300 , care cu toate ca-s multe se tranzactioneaza si ele la preturi care frizeaza ridicolul...
Zici ca-i mania 1300 . Toata lumea vrea sa fie cit mai veche , cu tampoane mari, frina in bord, stopuri frantuzesti... sau alte chestii d-astea iar masinile cu adevarat rare trec de multe ori neremarcate.
Dar asta e, traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul.
Aaaa...uitasem. Acte exista. Sigur se poate inmatricula, cartea de Identitate e pe Hunedoara. Asta ca sa nu mai existe dubii vis-a-vis de asta.
Succes la vinzare .

Nicule, cazul cu acel T1 a fost una de bisnita mioritica de ultima speta. Mai ales dupa ce a plecat de la tine!
Dar cat timp a fost la tine, tu macar ai incercat sa o repari si sa o aduci in stare de functionare.
Din acest punct de vedere Bravo tie, ca ai incercat sa o readuci la linia de plutire!
Masinile rare nu sunt trecute cu vederea, doar ca ajung de multe ori pe maini rele si devin subiect de bisnita, unde nu incearca nimeni sa le repare sau sa le protejeze, sunt lasate sa se putrezeasca in continuare sub cerul liber si la final doar pretul este inmultit cu cateva zerouri la fiecare tranzactie.
Apoi lumea confunda notiunea de masina functionala, cu notiunea de epava si sunt sute de anunturi in care pe cate o ruginitura se cer sume mari, cu care poti cumpara exemplare bune. 
O epava nu poate avea valoare similara cu un exemplar bun si functional!
Apoi cand vede ca nu le cumpara nimeni, se supara si le arunca la fier vechi pe doi lei.
Asa se distrug masinile rare! Bisnita distruge masinile valoroase!
Cat despre Dacia 1300, nu stiu de ce te irita?
Ai fost muscat de vreo Dacie 1300?
Dacia 1300 nu este doar o masina, ci este un  simbol national!
Ca simbol national este absolut normal sa aibe popularitate mare si sa fie indragit.
Nu ar trebui sa te deranjeze, ci ar trebui sa fii mandru, ca un simbol national are succes in randul tineretului actual!
   


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
bAndrei
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 4479
Masinile radiate cu bon de casare sunt ilegal si de detinut in speta, nici nu se mai poate pune problema de a inmatricula legal. Adica ..masina aceea nu mai exista, ea este doar pentru ca cineva a dat spaga la Remat sa ia un certificat de radiere pentru un bun pe care in realitate nu l-a predat.

De aici prejudiciul la stat si fals in declaratii la scoaterea de pe rol, la centrul de colectare care daca era de stat in realitate probabil a virat in buzunarul angajatului si greutatea ei in fier vechi, iar cantitatea de fier din intreprindere a ramas neschimbata, si asa mai departe.


_______________________________________


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Mişi , nu mă deranjează Daciile 1300.
Doar că sīnt prea multe.
Așa ,hai să le facem pe toate care au rămas istorice.
Și vom fi aproape ca in Cuba.
Īn fiecare județ sigur sīnt cel puțin două sau trei exemplare , ceea ce nu-i chiar așa de rău , īnsă asta īncercam să subliniez că lumea parcă altceva nu știe ,nu vede...nu există.
Zic de rarități extreme totuși...īncă Aro sau IMS-urile nu-s rarități.
Exemple de rarități ar fi motocicleta aia IMS, Dacia 2000 ,Estafette SR101 ,autobuzele TV ...dar le știi și tu , desigur.
Cīt despre īnmatriculare sau re inmatriculare...ar fi de povestit desigur.
Īn multe cazuri o soluție sau o practică generală nu este...


pus acum 8 ani
   
ronin
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1320
Intre timp pretul s-a schimbat.......ofer 2,5 lei

_______________________________________
Ba se poate!

pus acum 8 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788

gherghin nicolae a scris:

Mişi , nu mă deranjează Daciile 1300.
Doar că sīnt prea multe.
Așa ,hai să le facem pe toate care au rămas istorice.
Și vom fi aproape ca in Cuba.
Īn fiecare județ sigur sīnt cel puțin două sau trei exemplare , ceea ce nu-i chiar așa de rău , īnsă asta īncercam să subliniez că lumea parcă altceva nu știe ,nu vede...nu există.
Zic de rarități extreme totuși...īncă Aro sau IMS-urile nu-s rarități.
Exemple de rarități ar fi motocicleta aia IMS, Dacia 2000 ,Estafette SR101 ,autobuzele TV ...dar le știi și tu , desigur.
Cīt despre īnmatriculare sau re inmatriculare...ar fi de povestit desigur.
Īn multe cazuri o soluție sau o practică generală nu este...

Aici adaugam daciile 1310 facute pe comanda (serii foarte limitate)


_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 8 ani
   
mark1
Membru Senior

Din: Lugoj/TM
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 936
edit

Modificat de mark1 (acum 8 ani)


_______________________________________
"mai bine taci si dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu"

pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320

Fan a scris:


gherghin nicolae a scris:

Mişi , nu mă deranjează Daciile 1300.
Doar că sīnt prea multe.
Așa ,hai să le facem pe toate care au rămas istorice.
Și vom fi aproape ca in Cuba.
Īn fiecare județ sigur sīnt cel puțin două sau trei exemplare , ceea ce nu-i chiar așa de rău , īnsă asta īncercam să subliniez că lumea parcă altceva nu știe ,nu vede...nu există.
Zic de rarități extreme totuși...īncă Aro sau IMS-urile nu-s rarități.
Exemple de rarități ar fi motocicleta aia IMS, Dacia 2000 ,Estafette SR101 ,autobuzele TV ...dar le știi și tu , desigur.
Cīt despre īnmatriculare sau re inmatriculare...ar fi de povestit desigur.
Īn multe cazuri o soluție sau o practică generală nu este...

Aici adaugam daciile 1310 facute pe comanda (serii foarte limitate)



Care anume ar fi seriile alea foarte limitate de 1310 ?
Atentie , nu confundati Maxi Break-ul . Ala era un prototip. Nu a intrat in fabricatie precum Dacia Sport...
Din alea s-au facut pentru a asigura asistenta tehnica la raliuri doar citeva , din cite stiu 5 exemplare.
Daca ar fi fost fabricate mai multe, toti pietarii si comerciantii si-ar fi luat din aia in loc de ARO 10 sau ARO 24x
Si dupa cum din nou bine stiti, la noi la romani , daca o masina poate cara maxim 500 kile, omul pune pe ea lejer un 1500-2000 de kile...ca deh , benzina-i scumpa si trebuie sa mareasca rentabilitatea cursei
La fel a fost si la scara macro cu Saviem-urile sau Buceag-urile cu cite 2-3 remorci legate de ele in campania agricola, la fel a fost si cu supraaglomeratele autobuze , la fel cu fiecare IMS sau ARO aflat la populatie, la fel cu Volgile sau interbelicele dieselizate...
Asa ca de asta zic , Maxi-Break-urile au fost prototipuri.
Iar serii foarte limitate...este o gluma . Eventual un presh sau scaun diferit...nu o face serie limitata.
Atentie, nu confundati echiparea cu seria !!!
Asta daca tot am facut ciorba topicul lui Mark1. 


pus acum 8 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788

gherghin nicolae a scris:


Fan a scris:


gherghin nicolae a scris:

Mişi , nu mă deranjează Daciile 1300.
Doar că sīnt prea multe.
Așa ,hai să le facem pe toate care au rămas istorice.
Și vom fi aproape ca in Cuba.
Īn fiecare județ sigur sīnt cel puțin două sau trei exemplare , ceea ce nu-i chiar așa de rău , īnsă asta īncercam să subliniez că lumea parcă altceva nu știe ,nu vede...nu există.
Zic de rarități extreme totuși...īncă Aro sau IMS-urile nu-s rarități.
Exemple de rarități ar fi motocicleta aia IMS, Dacia 2000 ,Estafette SR101 ,autobuzele TV ...dar le știi și tu , desigur.
Cīt despre īnmatriculare sau re inmatriculare...ar fi de povestit desigur.
Īn multe cazuri o soluție sau o practică generală nu este...

Aici adaugam daciile 1310 facute pe comanda (serii foarte limitate)



Care anume ar fi seriile alea foarte limitate de 1310 ?
Atentie , nu confundati Maxi Break-ul . Ala era un prototip. Nu a intrat in fabricatie precum Dacia Sport...
Din alea s-au facut pentru a asigura asistenta tehnica la raliuri doar citeva , din cite stiu 5 exemplare.
Daca ar fi fost fabricate mai multe, toti pietarii si comerciantii si-ar fi luat din aia in loc de ARO 10 sau ARO 24x
Si dupa cum din nou bine stiti, la noi la romani , daca o masina poate cara maxim 500 kile, omul pune pe ea lejer un 1500-2000 de kile...ca deh , benzina-i scumpa si trebuie sa mareasca rentabilitatea cursei
La fel a fost si la scara macro cu Saviem-urile sau Buceag-urile cu cite 2-3 remorci legate de ele in campania agricola, la fel a fost si cu supraaglomeratele autobuze , la fel cu fiecare IMS sau ARO aflat la populatie, la fel cu Volgile sau interbelicele dieselizate...
Asa ca de asta zic , Maxi-Break-urile au fost prototipuri.
Iar serii foarte limitate...este o gluma . Eventual un presh sau scaun diferit...nu o face serie limitata.
Atentie, nu confundati echiparea cu seria !!!
Asta daca tot am facut ciorba topicul lui Mark1. 

Cele nivel echipare cn din anii 80, foarte rare, facute la comanda, pret dublu fata de o dacie standard


_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Aiurea.
Bine ca nu scrieti spre exemplu...Delta 1300 sau Denem ...
Ca-s rare si emblemele alea, la fel si bord-ul tip CN


pus acum 8 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
ce imi place acest topic !!   

Legat de dacii....am avut una la vanzare la un pret de bicicleta si nimeni nu a zis nimic. a cumparato un coleg si a zis ca o dezmembreaza ....deja toata lumea a sarit pe el ca de ce ca ii pacat si vai de mine. REVENITI CU PICIOARELE PE PAMANT . Nu e legat de cine ce a comentat aici ...ci in general. Daca omul vrea 2800 euro pe ea ...FOARTE BINE  nu trebuie sa o cumparati voi sau sa bagati de vina la pret. Cineva o va cumpara cu siguranta


_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Fix aia am zis si eu...cu alte cuvinte insa

pus acum 8 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788

gherghin nicolae a scris:

Aiurea.
Bine ca nu scrieti spre exemplu...Delta 1300 sau Denem ...
Ca-s rare si emblemele alea, la fel si bord-ul tip CN


dacia estafette gherghin nicolae scrieti spre 1300 sau denem ... ca-s rare emblemele alea, fel

42.2KB


_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 8 ani
   
mark1
Membru Senior

Din: Lugoj/TM
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 936
Se poate inchide/sterge.Multumesc de gazduire!

_______________________________________
"mai bine taci si dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu"

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48287

gherghin nicolae a scris:

Mişi , nu mă deranjează Daciile 1300.
Doar că sīnt prea multe.
Așa ,hai să le facem pe toate care au rămas istorice.
Și vom fi aproape ca in Cuba.
Īn fiecare județ sigur sīnt cel puțin două sau trei exemplare , ceea ce nu-i chiar așa de rău , īnsă asta īncercam să subliniez că lumea parcă altceva nu știe ,nu vede...nu există.

Prostii! Vrei modele rare? Deocamdata topul la atestari conduce de departe Mercedes W123. Deja o sa ajungem ca fiecare a doua masina atestata va fi Mercedes W123 berlina.
In curand pun pariu ca va fi o avalansa de W124.
Toate exemplarele pe care strainii le arunca, vor fi aduse in tara si atestate.
Atunci, din cauza acestor modele absolut banale specifice anilor '80 si comune vom ajunge ca in Cuba! Nu din cauza Daciilor!
Dacia 1300 de abia mai zaresti vreuna pe sosele.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
Eu zic ca nu prea poti compara o dacie cu un mercedes ...     

Si pe langa asta nicu are w124 cabrio ...care zic eu ca e cam rarut . Nu vezi unu la 5 minute

Modificat de horatiu601 (acum 8 ani)


_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48287

horatiu601 a scris:

Eu zic ca nu prea poti compara o dacie cu un mercedes ...     

Si pe langa asta nicu are w124 cabrio ...care zic eu ca e cam rarut . Nu vezi unu la 5 minute

Nu de cabrio sau coupe vorbesc, ci de berline. Toate gunoaiele, foste taxiuri aruncate de straini cu cateva sute de euro sunt adunate si aduse in tara ca sa fie atestate.
Ca romanul este cu curul gol dar vrea sa se plimbe cu Mercedes, de parca alte marci si modele vechi nu ar exista...
Este loc pentru toata lumea, doar ca nu e corect sa se afirme ca sunt porea multe Dacii, in timp ce la intalniri nu mai vezi altceva decat W123.

Hai sa inchidem, ca altfel va iesi cu bataie intre dacioti si mertanisti.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la