CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Alexandra21 Profile
Femeie
21 ani
Calarasi
cauta Barbat
23 - 52 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare motociclete, motorete si biciclete de colectie / MUZEUL MOBRA Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Rog moderatorii sá steargá topicul dacá deranjeaz , nefiind altceva decát o readunare a motoretetelor restaurate separat, a cáror etape se pot vedea in topicurile separate dedicate fiecárui model in parte.
Azi insá am terminat in proportie de 99 % Mobrele, si am decis sá fac o sedintá foto cu ele sá mai apará pe retiná aspectul vázut acu 30 de ani in magazinele Moto-Velo ale comertuluisocialist de stat, unde intram de f. multe ori venind spre casá de la scoalá.
Mai urmeazá sá refac la 3 dintre ele etichetele de control CTC pe care le aveau fixate in magazine pe cablul ambreajului ....si la unele cheile cutiilor de scule care erau in yalele cutiei drepte .
COMPONENTA COLECTIEI
1. Mobra 50 -         1971 in intregime restauratá
2. Mobra  50 Super  1980  in intregime restauratá
3. Mobra 50 Turist - 1983   Doar galvanizare si cromarea jantelor ) - mortoretá nouá, nefolositá (neánmatriculatá )
4. Mobra 50 Hoinar -1990  restauratá ( cu exceptia motorului care are doar 2000 km )
5. Minimobra Bordo -1981  in intregime restauratá
6. Minimobra orange 1979  in intregime restauratá

muzeul mobra rog steargá topicul dacá deranjeaz nefiind altceva decát readunare restaurate separat,

46.7KB

Modificat de cv2adi (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

muzeul mobra

49.2KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

muzeul mobra

55.2KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

muzeul mobra tot

54KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

muzeul mobra

54.2KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

muzeul mobra

57.6KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

muzeul mobra

31.9KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

muzeul mobra

36.7KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

muzeul mobra

48.4KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

muzeul mobra

32.8KB


pus acum 8 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
Pe mine personal ma deranjeaza topicul. Ma roade invidia!

Bravo!


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

muzeul mobra

50KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Tov a scris:

Pe mine personal ma deranjeaza topicul. Ma roade invidia!

Bravo!

Nteles, se poate sterge la cerere ...      

muzeul mobra tov scris:pe mine personal deranjeaza topicul. roade poate sterge cerere ...  

50KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

muzeul mobra

47.4KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

muzeul mobra

45.5KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

muzeul mobra

46.6KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

muzeul mobra tot

47.6KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

muzeul mobra

61.8KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
detalii ....

muzeul mobra detalii ....

69.8KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

muzeul mobra

49.9KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

muzeul mobra tot

44.2KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

muzeul mobra

43.5KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

muzeul mobra

44.2KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
detalii

muzeul mobra detalii

50KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

muzeul mobra

52.2KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

muzeul mobra

55.5KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

muzeul mobra

56.3KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Multumim ptr ajutorul acordat in acesti 4 ani scursi de la debuturi, colegilor care si-au dat concursul !
Fárá sá doresc a minimaliza ajutoru lcelorlalati colegi, trebuie sá-i multumesc in special coelgului Bachus, si Fishy  ptr ajutorul acordat in procurarea pieselor si altor anexe.
Multumesc si lui Mishu ptr cártile tehnice, si de intretinere printate si trimise care au fost de mare folos.
Si nu in ultimul ránd multumiri ptr interesul (12419 vizionári in ansamblu ) si rábdarea acordatá topicelor acestor minunate motorete care pe multi dintre noi ne-au demarat in directia vehicolelor , a fumului , a mirosului de benziná din care n-am reusit sá ne vindecám nici páná in ziua de azi , majoritatea noastrá suferind de sechele .....      

Modificat de cv2adi (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
Cred ca e singura colectie completa in starea asta. 

Felicitari !


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

AdyC a scris:

Cred ca e singura colectie completa in starea asta. 

Felicitari !

Mersi AdyC !         Azi cred cá voi merge in halá , intre Mobrete ...si desfac o sticlá de sampanie , dupá ce dau la vreo douá din ele niste pedale sá má imbie cu mirosul lor carateristc .....  


pus acum 8 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1344
incredibil de frumos,eu sunt sigur 100% ca e singura !!  felicitari la tot ce faceti.!!




sunt pt vanzare ??



pus acum 8 ani
   
dodi
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 207
Ar mai fi loc de un Carpati C1 si un Carpati Super, ca sa reflecte intreaga industrie romaneasca motorizata pe doua roti. Felicitari!

_______________________________________


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Multumesc mult amándorura, adevárul este cá eu nu am prins epoca "Carpati ", doar bunicul avea unul, el a rámas cu el, nu si-a mai schimbat vehicolul in Mobra, insá Tata, cei doi unchi, iar mai tárziu si eu am cálárit Mobra de diferite generatii ( 50, Super ) asa cá m-am atasat mai mult de ele .
Intr-adevár , dacá ar fii de fácut un muzeu Zárnesti, ar mai avea loc si cele 2 Carpatiuri plus un UZ 2 .....ca sá rámánem la sectiunea "motorizate "
Mobra m-a purtat in lung si-n lat, am cutreierat muntii Romániei, f.multe obiective turistice, si a culminat in 1984 cu turul tárii , páná la Mare, si prin Moldova -Maramures inapoi la Oradea ! Atunci am fost 4 Mobristi Orádeni care am cápiat si ne-am angajat intr-o asemenea turá, cánd si benzina trebuia s-o duci cu tine in Canistrá cá se dádea doar pe tichet si doar in localitatea de unde era individul ...
Faine vremuri !    


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

Rog moderatorii sá steargá topicul dacá deranjeaz , nefiind altceva decát o readunare a motoretetelor restaurate separat, a cáror etape se pot vedea in topicurile separate dedicate fiecárui model in parte.
Azi insá am terminat in proportie de 99 % Mobrele, si am decis sá fac o sedintá foto cu ele sá mai apará pe retiná aspectul vázut acu 30 de ani in magazinele Moto-Velo ale comertuluisocialist de stat, unde intram de f. multe ori venind spre casá de la scoalá.
Mai urmeazá sá refac la 3 dintre ele etichetele de control CTC pe care le aveau fixate in magazine pe cablul ambreajului ....si la unele cheile cutiilor de scule care erau in yalele cutiei drepte .
COMPONENTA COLECTIEI
1. Mobra 50 -         1971 in intregime restauratá
2. Mobra  50 Super  1980  in intregime restauratá
3. Mobra 50 Turist - 1983   Doar galvanizare si cromarea jantelor ) - mortoretá nouá, nefolositá (neánmatriculatá )
4. Mobra 50 Hoinar -1990  restauratá ( cu exceptia motorului care are doar 2000 km )
5. Minimobra Bordo -1981  in intregime restauratá
6. Minimobra orange 1979  in intregime restauratá

Foarte frumos! Parca ar fi in 1985 la standul moto-velo de la Central.  
Asa ar trebui sa arate si ale mele saracele, care sunt imprastiate de 5 ani in demisolul casei.  
Dar tie iti lipsesc Carpati, Carpati Super, UZ2 si toata gama de biciclete Carpati, Tohan si Pegas.
Deci mai trebuie sa completezi colectia.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
alexandru68
Membru Senior

Din: Simeria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 495
Felicitari , de o suta de ori felicitari nu credeam ca am sa vad toata istoria Mobrei intr-o imagine.

pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Felicitari !!!
Excelente toate motoretele, restaurate la superlativ.
O poza veche cu motorete in magazin, dar Carpati ...



pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

Rog moderatorii sá steargá topicul dacá deranjeaz , nefiind altceva decát o readunare a motoretetelor restaurate separat, a cáror etape se pot vedea in topicurile separate dedicate fiecárui model in parte.
Azi insá am terminat in proportie de 99 % Mobrele, si am decis sá fac o sedintá foto cu ele sá mai apará pe retiná aspectul vázut acu 30 de ani in magazinele Moto-Velo ale comertuluisocialist de stat, unde intram de f. multe ori venind spre casá de la scoalá.
Mai urmeazá sá refac la 3 dintre ele etichetele de control CTC pe care le aveau fixate in magazine pe cablul ambreajului ....si la unele cheile cutiilor de scule care erau in yalele cutiei drepte .
COMPONENTA COLECTIEI
1. Mobra 50 -         1971 in intregime restauratá
2. Mobra  50 Super  1980  in intregime restauratá
3. Mobra 50 Turist - 1983   Doar galvanizare si cromarea jantelor ) - mortoretá nouá, nefolositá (neánmatriculatá )
4. Mobra 50 Hoinar -1990  restauratá ( cu exceptia motorului care are doar 2000 km )
5. Minimobra Bordo -1981  in intregime restauratá
6. Minimobra orange 1979  in intregime restauratá

Foarte frumos! Parca ar fi in 1985 la standul moto-velo de la Central.  
Asa ar trebui sa arate si ale mele saracele, care sunt imprastiate de 5 ani in demisolul casei.  
Dar tie iti lipsesc Carpati, Carpati Super, UZ2 si toata gama de biciclete Carpati, Tohan si Pegas.
Deci mai trebuie sa completezi colectia.

Nici gánd ! Imi ajung Mobrele astea .Nu e muzeu Zárnesti, ci muzeu MOBRA !      


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

alexandru68 a scris:

Felicitari , de o suta de ori felicitari nu credeam ca am sa vad toata istoria Mobrei intr-o imagine.

Multumesc Colega ! Si mie imi este imprimatá pe retiná ....de prin 1980 incoace gama asta.Desi am fost posesorul doar a 2 Mobre in viata mea, am ajuns in foarte multe locuri cu ele, am fácut multi km cu ele, pot sá spun aproape fárá pőrobleme, desi niciuna nu era nouéá cumpáratá din magazin !
Acela era doar un vis, insá niciodatá n-am reusit sá adun 7800 lei sá-mi cumpár un Super nou, oricát de mult am lucrat in practicile de vará la cules caise, prune, etc...niciodatá nu mi s-au adunat banii, asa cá le-am cumpárat pe cele cu 1500 lei desfácute in cos ..... si am invátat ansamblarea Mobrei !      


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Ce instantaneu fain cu Militianul in usa práváliei ! Multumesc mult D.nu Gherghin , cred cá era prin anii 60-65 fotografiatá ...
Dar in usa magazinului ce-i ? Danuvie sau CZ ???? Cred cá era perioada de tranzitie, cánd motoretele de import erau pe gátate, iar industria románeascá livra deja primul sau al doilea model autohton, si treptat motocicletele mari au dispárut din comert.
Cel putin pe vremea adolescentei si copiláriei mele (75-88 ) nu se mai gáseau in magazine decát produse autohtone la Moto-Velo.
Mai astept stickerele rezervorului de Hoinar, si etichetele de control CTC ale lor, care sunt la printat la tipografie.
Multumiri incá o datá ptr interes       


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320

cv2adi a scris:

Ce instantaneu fain cu Militianul in usa práváliei ! Multumesc mult D.nu Gherghin , cred cá era prin anii 60-65 fotografiatá ...
Dar in usa magazinului ce-i ? Danuvie sau CZ ???? Cred cá era perioada de tranzitie, cánd motoretele de import erau pe gátate, iar industria románeascá livra deja primul sau al doilea model autohton, si treptat motocicletele mari au dispárut din comert.
Cel putin pe vremea adolescentei si copiláriei mele (75-88 ) nu se mai gáseau in magazine decát produse autohtone la Moto-Velo.
Mai astept stickerele rezervorului de Hoinar, si etichetele de control CTC ale lor, care sunt la printat la tipografie.
Multumiri incá o datá ptr interes       


Cu placere Domnul Adi .
Poza e realizata intr-un magazin din Arad sau Oradea. Asa mi s-a spus...Eu nu stiu unde erau acele magazine Auto -Moto in acele orase. Motocicleta era Danuvia de 125 cmc, aveti dreptate

Mie mi s-a spus ca se puteau cistiga si la Loto sau la Loz In Plic motociclete...

Modificat de gherghin nicolae (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Am o singurá etichetá de control originalá provenitá de pe Mobra Turist nouá, luatá din mahggazin in 1983 care avea absolut toate accesoriile (trusá de scule, eticheta, pompa ) pe baza cáreia am sá refac toate celelalte etichete .
Din pácate cheile zarului de ghidon si gentutelor de scule s-au pierdut la aproape toate, de aceea si pe acelea le voi reface , ca s arate exact ca si in magazin in anii 80 ...

muzeul mobra singurá etichetá control originalá provenitá mobra turist nouá, luatá din mahggazin

49.8KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

muzeul mobra tot

49.6KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gherghin nicolae a scris:


cv2adi a scris:

Ce instantaneu fain cu Militianul in usa práváliei ! Multumesc mult D.nu Gherghin , cred cá era prin anii 60-65 fotografiatá ...
Dar in usa magazinului ce-i ? Danuvie sau CZ ???? Cred cá era perioada de tranzitie, cánd motoretele de import erau pe gátate, iar industria románeascá livra deja primul sau al doilea model autohton, si treptat motocicletele mari au dispárut din comert.
Cel putin pe vremea adolescentei si copiláriei mele (75-88 ) nu se mai gáseau in magazine decát produse autohtone la Moto-Velo.
Mai astept stickerele rezervorului de Hoinar, si etichetele de control CTC ale lor, care sunt la printat la tipografie.
Multumiri incá o datá ptr interes       


Cu placere Domnul Adi .
Poza e realizata intr-un magazin din Arad sau Oradea. Asa mi s-a spus...Eu nu stiu unde erau acele magazine Auto -Moto in acele orase. Motocicleta era Danuvia de 125 cmc, aveti dreptate

Mie mi s-a spus ca se puteau cistiga si la Loto sau la Loz In Plic motociclete...

Foarte interesant .Ce-i sigur este cá la Oradea in acea vreme existau doar 2 magazine de profil : Una pe starda V.Alecsandri Moto-velo, si nu era o cládire de collt, si cealaltá pe str Republicii, care in anii 70 s-a desfiintat, cánd deja in epoca de aur, mai in toate cartierele existau magazine de Sport (pescuit, moto, velo, etc )
Insá prin 65-70 exista doar unul singur in Oradea, si nu este cea din pozá dupá cunostintele mele .
Oricum poza e fantasticá, o perlá unicatá , o márturie clará , devenitá istorie tehnicá .....
Se mai vede la usa de intrare un scooter, oare o fii acela rusesc, care exista in toate orasele in varianta triciclu ptr transport márfuri sau Vespa Piaggio ?  

Modificat de cv2adi (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
globoloty
Membru Senior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
Foarte fain ,cat imi place sa vad seria de mobre complet originale restaurate in cel mai mic amanunt ,nu am crezut ca o sa faca cineva vreodata chestia asta,sa adune la un loc toate modelele impecabile mai ceva ca in fabrica ,felicitari si sper sa pot sa le vad in realitate ...sa ma inspir si eu.

_______________________________________
Cumpar caroserie Golf  mk 1
Cumpar acte Mz Es

pus acum 8 ani
   
cuxi
Membru Senior

Din: Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 414
Scooter-ul ce se vede la usa este Viatka 150 o copie fidela ruseasca dupa Vespa VBB

_______________________________________
Efectuez transport moto in orice zona.

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:


gherghin nicolae a scris:


cv2adi a scris:

Ce instantaneu fain cu Militianul in usa práváliei ! Multumesc mult D.nu Gherghin , cred cá era prin anii 60-65 fotografiatá ...
Dar in usa magazinului ce-i ? Danuvie sau CZ ???? Cred cá era perioada de tranzitie, cánd motoretele de import erau pe gátate, iar industria románeascá livra deja primul sau al doilea model autohton, si treptat motocicletele mari au dispárut din comert.
Cel putin pe vremea adolescentei si copiláriei mele (75-88 ) nu se mai gáseau in magazine decát produse autohtone la Moto-Velo.
Mai astept stickerele rezervorului de Hoinar, si etichetele de control CTC ale lor, care sunt la printat la tipografie.
Multumiri incá o datá ptr interes       


Cu placere Domnul Adi .
Poza e realizata intr-un magazin din Arad sau Oradea. Asa mi s-a spus...Eu nu stiu unde erau acele magazine Auto -Moto in acele orase. Motocicleta era Danuvia de 125 cmc, aveti dreptate

Mie mi s-a spus ca se puteau cistiga si la Loto sau la Loz In Plic motociclete...

Foarte interesant .Ce-i sigur este cá la Oradea in acea vreme existau doar 2 magazine de profil : Una pe starda V.Alecsandri Moto-velo, si nu era o cládire de collt, si cealaltá pe str Republicii, care in anii 70 s-a desfiintat, cánd deja in epoca de aur, mai in toate cartierele existau magazine de Sport (pescuit, moto, velo, etc )
Insá prin 65-70 exista doar unul singur in Oradea, si nu este cea din pozá dupá cunostintele mele .
Oricum poza e fantasticá, o perlá unicatá , o márturie clará , devenitá istorie tehnicá .....
Se mai vede la usa de intrare un scooter, oare o fii acela rusesc, care exista in toate orasele in varianta triciclu ptr transport márfuri sau Vespa Piaggio ?  

Foarte faina poza. Este facuta dupa 1964, ca alea sunt deja CarpatiSuper. Probabil ca intre 1964-67. Danuvia a fost importat tot prin 1965-67.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320

cuxi a scris:

Scooter-ul ce se vede la usa este Viatka 150 o copie fidela ruseasca dupa Vespa VBB


Da,da,da Cuxi are dreptate. Este rusnaca Viatka .

Alta poza cu Carpati, datata 1965




Cautam si cu Mobre ...


pus acum 8 ani
   
bachus_21
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175
Sigur fapta asta nu e prevazuta de Codul penal? Ca sanatatea noastra (mentala) o pune in pericol, fara discutie.
Chiar azi, ajungand la internet si pe CCCC-N, m-am intrebat: -Oare in ce stadiu au ajuns Mobrele lui Adi? Iar acum vad asta...
   Felicitari! Si nu te invidiez; cine poate, poate...


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

bachus_21 a scris:

Sigur fapta asta nu e prevazuta de Codul penal? Ca sanatatea noastra (mentala) o pune in pericol, fara discutie.
Chiar azi, ajungand la internet si pe CCCC-N, m-am intrebat: -Oare in ce stadiu au ajuns Mobrele lui Adi? Iar acum vad asta...
   Felicitari! Si nu te invidiez; cine poate, poate...

Iti multumesc mult Bachus incá o datá si pe aceastá cale ptr ajutorul dezinteresat, in mod repetat pe care mi l-ai acordat , si rezolvarea transportului elementelor care din cauza raritátii nu puteau fii expediate prin postá ....
Ai fost unul dintre putinii colegi care si-au adus o contributie mare in realizarea proiectului , in Ungaria iti dai seama cáte piese de Mobrá gásesc .......                    


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

gherghin nicolae a scris:


cuxi a scris:

Scooter-ul ce se vede la usa este Viatka 150 o copie fidela ruseasca dupa Vespa VBB


Da,da,da Cuxi are dreptate. Este rusnaca Viatka .

Alta poza cu Carpati, datata 1965

http://i66.tinypic.com/2ntw2b.jpg


Cautam si cu Mobre ...

Domnu Gherghin ...má terminati cu pozele astea de metaloio-chimice ....magazinul meu preferat din copilárie .Mai tárziu s-a separat, ajungánd magazin Sport, cu artcolele mele preferate, insá pe vremea copiláriei deja le-am frecventat chiar fárá iun anumit tel de a cumpára cxeva ....
Era un miros caracteristic de cauciuc, vaseliná, vopsea, metal ...... ceva fantastic ! Petreceam chiar si o orá in drum spre casá in aceste magazine ! Cáteodatá mai primeam de la Tatra niste urecheli ptr fapt, insá merita ....        


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

globoloty a scris:

Foarte fain ,cat imi place sa vad seria de mobre complet originale restaurate in cel mai mic amanunt ,nu am crezut ca o sa faca cineva vreodata chestia asta,sa adune la un loc toate modelele impecabile mai ceva ca in fabrica ,felicitari si sper sa pot sa le vad in realitate ...sa ma inspir si eu.

Mersi Globoty, si-ti doresc spor la a Ta !         


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

gherghin nicolae a scris:


cuxi a scris:

Scooter-ul ce se vede la usa este Viatka 150 o copie fidela ruseasca dupa Vespa VBB


Da,da,da Cuxi are dreptate. Este rusnaca Viatka .

Alta poza cu Carpati, datata 1965

http://i66.tinypic.com/2ntw2b.jpg


Cautam si cu Mobre ...

Masina de spalat Albalux si televizor rusesc Temp.
Mai am undeva in sopron o astfel de masina de spalat.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Poze cu Mobre ....cát mai multe.eventual si din filme ....        

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

Poze cu Mobre ....cát mai multe.eventual si din filme ....        

Am pe undeva niste reclame. O sa le caut.
Faza foarte tare era cand venea la un vecin in vizita un nene cu o Mobra, iar noi indesam cartofi in capatul esapamentului, sa-l auzim cum pusca. Apoi ala ne injura.
Toata ziua eram pe strada si numai la prostii ne era capul.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

Poze cu Mobre ....cát mai multe.eventual si din filme ....        

Am pe undeva niste reclame. O sa le caut.
Faza foarte tare era cand venea la un vecin in vizita un nene cu o Mobra, iar noi indesam cartofi in capatul esapamentului, sa-l auzim cum pusca. Apoi ala ne injura.
Toata ziua eram pe strada si numai la prostii ne era capul.

Cred cá noi cei d-aci nu prea ne-am schimbat nici acum ...eram toatá ziua afará in fata blocului, murdari, jegosi dupá fotbal, cu o felie de páine cu marmeladá sau unt in máná, cu cheia la gát, si doar pe--nserate mergeam sus in apartaent ..... ce vremuri .
Copii mei din pácate n-au mai cunoscut viata aia, desi eu nu le dau voie mai mult de o orá la calculator pe zi !    


pus acum 8 ani
   
dodi
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 207
Una dintre ele:

muzeul mobra una dintre ele:

52KB


_______________________________________


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

dodi a scris:

Una dintre ele:

Mersi, foarte fainá, insá niciodatrá n-am vázut Mobra Super sau de oricare alt fel cu sa albá ...  
Cred cá or fii fácut-o special  ptr reclama asta ......si nici capacul gentutelor de scule la Super nu era crem, si nu avea chenar , ea fiind caracteristicá tipului Mobra 50 cu furcá tip vechi pe fatá ....
Ar trebui sá-l cáutám pe Domnu din imagine si sá-l intrebám .....

Modificat de cv2adi (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

cv2adi a scris:

....
Ar trebui sá-l cáutám pe Domnu din imagine si sá-l intrebám .....


Sau pe (fosta) domnisoara din imagine. 


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
adrian.constantin
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 120
Felicitari! Exceptionala colectia! Toata aprecierea si admiratia in fata efortului si muncii depuse!

_______________________________________


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

AdyC a scris:


cv2adi a scris:

....
Ar trebui sá-l cáutám pe Domnu din imagine si sá-l intrebám .....


Sau pe (fosta) domnisoara din imagine. 

Cred cá ne-ar pieri optimismul si zámbetul de pe mutrá ....          


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

adrian.constantin a scris:

Felicitari! Exceptionala colectia! Toata aprecierea si admiratia in fata efortului si muncii depuse!

Multumesc atát in numele meu cát mai ales in numele Mobritelor !  


pus acum 8 ani
   
liviu59ro
Membru Senior

Din: Baia-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 364
Ady si de aceasta data ne-ai rascolit amintirile tineretii, felicitari pentru minunatele motorete restaurate impecabil, este o adevarata istorie in imagini a unei marci moto, care a adus multe bucurii si pasiuni multor utilizatori ai acelor vremuri. Cred ca este singura colectie pe modele de Mobra care au fost fabricate in timp! FELICITARI!!!

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

liviu59ro a scris:

Cred ca este singura colectie pe modele de Mobra care au fost fabricate in timp!

Este cea mai frumoasa colectie de Mobre, dar nu este singura, ca eu pe langa toate tipurile de Mobra, am si modelele de Carpati in plus. Doar ca eu inca nu am avut rabdare si nervii asa de tari cum are Adi, ca sa le aranjez.    


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


liviu59ro a scris:

Cred ca este singura colectie pe modele de Mobra care au fost fabricate in timp!

Este cea mai frumoasa colectie de Mobre, dar nu este singura, ca eu pe langa toate tipurile de Mobra, am si modelele de Carpati in plus. Doar ca eu inca nu am avut rabdare si nervii asa de tari cum are Adi, ca sa le aranjez.    

Multumesc mult Liviu, intr-adevár generatia noastrá le-a testat pe viu, neavánbd pe atunci alte posibilitáti, si ciune dorea o deplasare pe motoretá, o vacantá la munte, sau la mare, nu avea prea multe posibilitáti ...
Asa cá Mobra a fost "calul de bátaie "in vacante, chiar si la facultate mai aveam Mobra, si sincer vorbind, intotdeauna m-a dus la destinatie , nu m-a lásat in drum niciodatá, de aceea am si avut curajul sá ne aventurám in Turul Romániei cu ele .... in 1983 .
Frumoaee si linistite vremuri au fost, chiar dacá nu era de multe ori usor cu ratiile de benziná, de páine etc...
Oricum, timpulsi-a scris amprenta atát pe acxeste obiecte tehnice Moto cát si pe fizionomia noastrá .
Atasez o pozá veche, cu Mobra mea názdrávaná cu care am cutreierat toatá Románia in acei ani.....si care era transformatá conform "gustului meu de atunci "fiind grteu de recunoscut cá este Mobrá 50 ...
         

muzeul mobra misu cluj scris: cred este singura colectie modele mobra care fost fabricate timp!este

71KB

Modificat de cv2adi (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


liviu59ro a scris:

Cred ca este singura colectie pe modele de Mobra care au fost fabricate in timp!

Este cea mai frumoasa colectie de Mobre, dar nu este singura, ca eu pe langa toate tipurile de Mobra, am si modelele de Carpati in plus. Doar ca eu inca nu am avut rabdare si nervii asa de tari cum are Adi, ca sa le aranjez.    

Interesant , la capitolul Mobre nu mi-a trebuit atátia nervi si timp ca la Dacia 1100 pe care nici acum n-am avut puterea sufleteascá s-o fac .
Asta se datzoreazá simplului fapt cá in vremea uceniciei mele, am invátat mecanica pe Mobra .... si nici dupá 30 de ani n-am uitat in intregime experienta de atunci .
Chiar m-a apucat cáteiodatá rásul cánd lucram la ele , cát de simplu si usor avansam cu proiectele ...
Bineánteles Cromarea, vopsirea, trasul dungilor care necesitá mult timp , mi-a slábit elanul, insá cánd au revenit piesele respactive mi-am luat din nou avánt ..... fiindcá doream cát mai repede sá deschid "magazinul MOTO-VELO propriu si sá le vád impreuná ...
Bagá mare si ansambleazá-le si Tu cát mai repede si le expunem impreuná la Sinaia sau altundeva la "Fabricat in Romania "  
In filmul coproductie Románo-Ungará "Frumoasele vacante " -din 1968 - se vede la min 0.20 Mobra 50 Rosie la cheile bicazului ..

Modificat de cv2adi (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Secventa film .... Mobra la 23.17 cu un motor de Zundapp 50 , nu cel de Mobra original cu rácire fortatá .
Din pácate foarte scurt timp se vede ....
       


pus acum 8 ani
   
liviu59ro
Membru Senior

Din: Baia-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 364
Foarte frumoasa poza ta din tinerete, Mobra arata excelent cu transformarile de mare finete realizate de tine, nu tin minte sa mai fi vazut una la fel de frumoasa la acea vreme!

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Da, nu este un secret se stie, o stiam chiar si atunci in anii fabricárii ei , cá este o copie Zundapp .... de aceea eram nboi ahtiati dupá Zundapp fiindcá o consideram mai robustá, mai de calitate, insá in acest caz pot sá afirm cá Mobra a reusit destul de bine , nu prea erau probleme calitative multe.La motor chiar foarte bine a iesit.
Jantele ce erau mai slabe si spitele ..... dar se inlocuiau cu janta de Jawa si erau in Oradea chiar si Mobre care aveau toatá fata (telescoape , far, de Jawa .
Alea arátau chiar foarte corcite ...... insá pe spate si eu aveam roatá de Jawa .......          


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

liviu59ro a scris:

Foarte frumoasa poza ta din tinerete, Mobra arata excelent cu transformarile de mare finete realizate de tine, nu tin minte sa mai fi vazut una la fel de frumoasa la acea vreme!

Da, mersi Liviu , chiar au fost vremuri faine .
Ca si explicatii la pozá : Carena fatá provine de la reflectorul mare de aluminiu a unei macarale turn , fiind corpul ei din care am decupat cele douá semicercuri ptr pt plexiglas si locul telescoapelor fatá, iar pe partea opusá celelalte douá semicercuri ptr cele douá semnalizatoare de Trabant ......am pus un far de Simson sport in locul originalului, intrumentele de bord (vitezometrul si blocul chheii de contact le-am ascuns in douá tevi de plastic de diametru adecvat si apoi intr-un burduf de caucicu la exterior ca la Jawa de 350 a Militiei ....(Jawa California )
Am ridicat putin aripa fatá confectionánd niste vergele sustinátoare de aluminiu mai lungi ca originalele, si am fabricat o "coadá de rándunicá " tot din Aluminiu in care am incastrat stopurile (douá stopuri rosii suprapuse ) stpouri suplimentare de Dacia ptr ceatá cu rama cromatá ....
Apoi m-am dus la magazinul" si am cumpárat la magazinul Otelul "4 bucáti canistre de plastic de 20 litri, pe care le-am secitonat la mijloc, le-am decupat mánerele si busonul de umplere , le-am invelit intr-o husá de PVC neagrá si asa mi-am confectionato pereche de valize identice cu cele vázute pe motocicletele stráinilor care veneau pe litoral in anii 80 .....
Am ridicat cam 5 cm ansamblul aripá-sa confectionánd o placá metalicá pe post de distantier la urechile de prindere la cadru a seii, si am "rupt " linia esapamentului putin, astfel ca sá aibá o linie inclinatá cátre fatá ...
Din pácate Militia má oprea la tot pasul fiindcá motocicleta párea prea "westicá "....si odatá la Brasov era sá-mi ridice talonul un Plutonier major ptr transformárile efectuate.
Am si fost intrebat dacá "vreau sá dau lovitura de stat cu nava asta spatialá ???? "    

Modificat de cv2adi (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
liviu59ro
Membru Senior

Din: Baia-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 364
Foarte interesanta istoria transformarii cu "alura vestica", adevarul este ca a iesit minunat. Compatipiliza ca aspect ,cu oricare moto de la vremea aceea. Sunt curios ce s-a intimplat cu ea , care a fost destinul ei ulterior? Trebuie sa recunosc faptul ca ai fost foarte inventiv la capitolul dotari, iesind un tuning reusit!

Modificat de liviu59ro (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

liviu59ro a scris:

Foarte interesanta istoria transformarii cu "alura vestica", adevarul este ca a iesit minunat. Compatipiliza ca aspect ,cu oricare moto de la vremea aceea. Sunt curios ce s-a intimplat cu ea , care a fost destinul ei ulterior? Trebuie sa recunosc faptul ca ai fost foarte inventiv la capitolul dotari, iesind un tuning reusit!

Stii Tu Liviu dragá la vremea aceea eram constránsi de imprejurári, cine dorea sá aibá ceva mai altfel decát ce se gásea, era nevoit sá-si foloseascá dibla si sá facá asocieri pe másura posibilitátilor ....
Doamnele vánzátoare isi cam ridicau spráncenele  cánd m-au vázut cá am mers a doua oará dupá canistrele alea de plastic de apá, ( o pereche le-am traforat prost si au fost taman biune de aruncat si pe atunci 52 lei ptr o canistrá era cam mult, asa cá la sfársit am avut de plátit 6 canistre a 52 bucata ....deci prostia si "inventiile " m-au costat destul de mult !
Cu perseverentá si rábdare insá am reusit sá-mi confectionez valizele pe latrerale .... si aráta motoflisca tocmai ca si o Honda miniaturizatá .....
Povestea cu plexiglasul era ceva si mai .... am cerut (si primit dupá multe interventii si insistente ) o placá de plexi de la Casa Pionierilor.sectia navomodele , care datoritá grosimii (0,7 mm ) nu putea fii prelucratá usor, si nu o foloseau cei de acolo.
In cuptorul aragazuluzi mamei m-am chinuit 3 zile (si m-am ars de nu stiu cáte ori pe máná ) páná i-am dat forma adecvatá sá-si ia locul in carená ..... pe vremea cánd buteliile se dádeau pe tichet, o exasperam pe mama, fiindcá nu aveam pile la PECO , si era f.greu de fácut rost de repartitie ptr butelii !
Párintii mei erau f. rábdátori si intelegátori insá Tata cáteiodatá imi mai trágea cáte o plamá peste ceafá cánd urcam Mobra la noi in bucátárie si lucram la ea .....
Mobrita a fost vándutá la Cluj, dupá ce mai bine de jumat de an in anl 2 de facultate tot umbla dupá mine un student grec sá i-o vánd.
Stiu cá a folosit-o 3 ani cát mai avea din studentie s a vándut-o tot la Cluj cuiva .... insá i-am pierdut urma .Nu mai stiu nimic de ea .
Oricum, m-am bucurat de ea din plin, eram foarte satisfácut de cum a iesit , si am cálátorit mult km fárá probleme.
Pot sá afirm fárá sá mint cá a fost vehicolul cu care am cálátorit cei mai multi km in Romania din toate vehicolele proprii pe care le-am avut .....    

Modificat de cv2adi (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
liviu59ro
Membru Senior

Din: Baia-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 364
Si de aceasta data pasiunea si inventivitatea  invinge orice obstacol, chiar daca uneori acest lucru costa" ceva" bani, reusita indeplinirii unei dorinte este farmecul tineretii. Ce vremuri! Tin minte la inceputul anilor ' 70 cind aparuse de curind Mobra 50  culoare verde sidef, a facut mare senzatie in vitrinele comautosport, am admirat nota lor de eleganta, ceea ce s-a finalizat prin achizitia unei motorete, de catre cel mai bun prieten al meu de la vremea aceea, implinise 19 ani cind a luat aceasta decizie. A fost mare bucurie pe strada noastra! Pentru mine a fost debutul in domeniul motorizari! Pretul a fost de 6325 lei,  ceea ce reprezenta cam patru salarii de-a prietenului meu. Se incelege ca nu era tocmai usor de achizitionat, dar exista sistemul de rate foarte avantajos pentru cumparatori la acea epoca si lucrurile se simplificau. Sunt curios cit a fost pretul la Mobra 50 Super, la Minimobra si la Hoinar, stie cineva aceste preturi oficiale?

Modificat de liviu59ro (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1344
am mai intrebat,si nu am primit raspuns,sunt pt vanzare ?? pe buc sau pachet ??
sunt sigur ca totul are un pret.




pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

szasz andras a scris:

am mai intrebat,si nu am primit raspuns,sunt pt vanzare ?? pe buc sau pachet ??
sunt sigur ca totul are un pret.



Lipsa de raspuns poate fi si ala un raspuns cat se poate de clar!
Daca ar fi de vanzare, ar fi pus anunt la rubrica vanzari!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
fari
Membru Senior

Din: Odorhei
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 576
Eu am cumparat un Hoinar in martie 1990 cu 11500 lei,pana la tomna am facut 5000km fara probleme.

_______________________________________
SR 132 M Carpati 1967
M 461 C Zimbru   1969
Aro 240               1973
UAZ 469              1973

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Preturile erau urmátoarele (le stiu fiindcá dupá cum am spus de douá-trei ori pe sáptámáná intream la mahazinul Moto-velo si petreceam 15-20 inute utándu-má la motorete, la preturi, fáceam socoteli (cáti bani am acasá inpusculita de metal -tip geamantan, etc ...
1. Mobra 50 Super -7800 lei
2. Mobra Turist   9000 lei
3.  Minimobra   4800 Lei,
4. Hoinar         11500 lei

Acum refac si etichetele de control pe care era trecut si pretul motoretei ,ca sá fie intocmai originalá si adecvatá acelor timpuri ...    


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

liviu59ro a scris:

Si de aceasta data pasiunea si inventivitatea  invinge orice obstacol, chiar daca uneori acest lucru costa" ceva" bani, reusita indeplinirii unei dorinte este farmecul tineretii. Ce vremuri! Tin minte la inceputul anilor ' 70 cind aparuse de curind Mobra 50  culoare verde sidef, a facut mare senzatie in vitrinele comautosport, am admirat nota lor de eleganta, ceea ce s-a finalizat prin achizitia unei motorete, de catre cel mai bun prieten al meu de la vremea aceea, implinise 19 ani cind a luat aceasta decizie. A fost mare bucurie pe strada noastra! Pentru mine a fost debutul in domeniul motorizari! Pretul a fost de 6325 lei,  ceea ce reprezenta cam patru salarii de-a prietenului meu. Se incelege ca nu era tocmai usor de achizitionat, dar exista sistemul de rate foarte avantajos pentru cumparatori la acea epoca si lucrurile se simplificau. Sunt curios cit a fost pretul la Mobra 50 Super, la Minimobra si la Hoinar, stie cineva aceste preturi oficiale?

Da, intr-adevár erau si reclame -afise in vitrnele magainelor , nu numai ptr motorete, dar si televizoare, masini de cusut, de gátit, retc cu inscriptuia "cu plata in rate ", tin minte si asta.
Au fost vremuri frumoase, mult mai blánde, cánd relatiile dintre oameni erau mult mai apripiate si mai sincere , vremuri demne de invidiat !        

Modificat de cv2adi (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Acum am deja o altá mare bátaie de cap , care se numeste TRANSPORTUL motoretelor la expozitii, fiindcá nu am gásit remorcá cu 5 locuri de moto, doar cu 3 maxim....
Pe platformá e cam anevoioasá legarea, fixarea lor, se poate intámpla f.usor sá se rástoarne ceea ce ar produce daune , si toatá munca de restaurare se duce naibii ....
Trebuie sá gásesc o solutie ptr asta ....      


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


szasz andras a scris:

am mai intrebat,si nu am primit raspuns,sunt pt vanzare ?? pe buc sau pachet ??
sunt sigur ca totul are un pret.



Lipsa de raspuns poate fi si ala un raspuns cat se poate de clar!
Daca ar fi de vanzare, ar fi pus anunt la rubrica vanzari!

Motoretele nu sunt de vánzare, dacá vor fii cumva doar toatá colectia impreuná fiindcá asa au valoare .Reprezintá dupá párerea mea o felie de istorie tehnicá a unei fabrici , care cuprinde o perioadá de mai bine de 20 de ani , si cred cá oricine dintre cei de pe acest site imi dau dreptate in aceastá afirmatie.
La o expozitie, eu cred cá o gamá intreagá de motorete fabricate intr-o fabricá reprezintá multz mai mult decát un singur exemplar ....
Bineánteles la expunere voi asocia si cártile de intretioinere originale, etichetele de control, si un mic tabel cu anul productiei si caracteristicile tipului repsectiv ....
Cred cá doar in acest mod voi putea acorda un mic "memento " aelei uzine care in vermea tineretii mele, mi-a oferit cu produsul fabricat nenumárate aventuri, si pláceri pe care mi le amintesc si acum !
Nu cunosc dacá cei de la Zárnesti au sau nu un muzeu de motorete proprieu, dar ar fii foarte bine dacá ar exista, chiar in Brasov sau Zárnesti ca sá se poatá expune ptr generatiile viitoare acfeste motorete !      


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Si cáteva poze cu partea dorsalá " la cerere .....

muzeul mobra cáteva poze partea dorsalá " cerere .....

55.2KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

muzeul mobra

64.7KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

muzeul mobra

71.5KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

muzeul mobra

71.1KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

muzeul mobra tot

70.7KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

muzeul mobra

55.6KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

muzeul mobra

93.4KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

muzeul mobra

90.6KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

muzeul mobra

73KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

muzeul mobra

81.1KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si Minimobra incá in curs .....        

muzeul mobra minimobra incá curs .....        

47.8KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

fari a scris:

Eu am cumparat un Hoinar in martie 1990 cu 11500 lei,pana la tomna am facut 5000km fara probleme.

Eu am cálárit doar 50 si 50 Supper , (datoritá diferentei de várstá si de bani ....)dar má holbam des in vitriná la Hoinar, pe care o foloseau altii pe aceea vreme , si intotdeauna treceu pe lángá Superul meu la drum intins ....fiindcá aveau 5 viteze in loc de 4 ale mele ....
Insá ce stiam sigur este cá materialul folosit in cazul Hoinarului deja suferea de sindromul re-re-re (reconditonare, refolosire, reutilizare si IECONOMIE de materii prime si materiale, ceea ce s-a si vázut pe ele, fiindcá nu am vázut nici una pe drum care sá nu aibá linia rotilor in X , (privite din spate ) adicá roata fatá si cea spate aveau unghiuri de inclinare deviate, niciodtaá paralele si perpendiculare pe linia asfaltului ....
Explicatia datá de proprietarii din acele vremuri era cá s-a deteriorat calitatea materialului folosit si a tipului furcii spate care in loc de profilul pátrátos ambutisat si ranforsat pe interior cu o placá de platbandá s-a trecut la teava de otel, presatá , care nu oferea rigiditatea cuvenitá, mai ales in cazul transportului a 2 persoane .....
S-a vázut economia impusá si pe alte solutii tehnice cum ar fii : rezervorul si saua nu sunt prinse in suruburi pe cadru , suportii pt picioarele pasagerului este fixact direct pe furca spate , nu pe cadru, suportul aripii fatá mai putin esteticá cu o pereche de vergele destul de primitive, lipsa urechilor de fixare pe telescoapele fatá ptr fixarea aripii (bride si manson de plastic ), etc ...
Insá mergeau ca dracu ! ....  

Modificat de cv2adi (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:


Insá mergeau ca dracu ! ....  

Chiar merge ca dracu, prinzi 70-80 km/h! Dar nu este prea stabila.
A mea este cam rablagita ca l-o cam chinuit varul meu, dar nu are  decat vreo 2000 km.
Ma gandesc ca vara asta, chiar daca nu am timp sa o restaurez, macar sa o fac functionala si sa ma dau cateva ture aici prin zona.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:


Insá mergeau ca dracu ! ....  

Chiar merge ca dracu, prinzi 70-80 km/h! Dar nu este prea stabila.
A mea este cam rablagita ca l-o cam chinuit varul meu, dar nu are  decat vreo 2000 km.
Ma gandesc ca vara asta, chiar daca nu am timp sa o restaurez, macar sa o fac functionala si sa ma dau cateva ture aici prin zona.

Mergeau unele f.bine reglate si puse la punct chiar 90-95 la orá.Odatá venind intr-un weekend de la pescuit cu Dacia lui unchiu, mergea in fata bnoastrá un punct negru pe care nu-l puteam ajunge din urmá muuulti km de la podul rutier peste crisul negru Zerind, in directia Salonta.La Ciumeghiu, la trecerea de cale feratá in sfársit l-am ajuns ! Era un Hoinar aproape nou, stráluceau spitele, cromurile, etc si l-am urmárit din curiozitate páná in salonta : Mergea nebunu cu 90 km la orá in continuu, páná la intrarea in oras ....
Nu stiu cát i-a folosit motorului, sau cát de lungá a fost apoi viata motociclistului, insá má holbam la vitezometrul -daciei , si nu-mi venea sá cred .Are totusi 50 cmc .....naibii !    


pus acum 8 ani
   
vladut
Membru Senior

Din: Targoviste-Dambovita
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 403
Dl Adi , felicitari ptr efortul si realizarile facute , foarte frumos si originale ,mi-a duc aminte cu ani multi in urma cum erau expuse in magazinele motovelo , exact cum sunt expuse acestea , felicitari 

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

vladut a scris:

Dl Adi , felicitari ptr efortul si realizarile facute , foarte frumos si originale ,mi-a duc aminte cu ani multi in urma cum erau expuse in magazinele motovelo , exact cum sunt expuse acestea , felicitari 

Multumesc D.nul Vládut, má onorati ! Acelasi aspect este imprimatá si pe retina mea .... nus-au sters nici dupá 25 de ani ...    


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:


Insá mergeau ca dracu ! ....  

Chiar merge ca dracu, prinzi 70-80 km/h! Dar nu este prea stabila.
A mea este cam rablagita ca l-o cam chinuit varul meu, dar nu are  decat vreo 2000 km.
Ma gandesc ca vara asta, chiar daca nu am timp sa o restaurez, macar sa o fac functionala si sa ma dau cateva ture aici prin zona.

Mergeau unele f.bine reglate si puse la punct chiar 90-95 la orá.Odatá venind intr-un weekend de la pescuit cu Dacia lui unchiu, mergea in fata bnoastrá un punct negru pe care nu-l puteam ajunge din urmá muuulti km de la podul rutier peste crisul negru Zerind, in directia Salonta.La Ciumeghiu, la trecerea de cale feratá in sfársit l-am ajuns ! Era un Hoinar aproape nou, stráluceau spitele, cromurile, etc si l-am urmárit din curiozitate páná in salonta : Mergea nebunu cu 90 km la orá in continuu, páná la intrarea in oras ....
Nu stiu cát i-a folosit motorului, sau cát de lungá a fost apoi viata motociclistului, insá má holbam la vitezometrul -daciei , si nu-mi venea sá cred .Are totusi 50 cmc .....naibii !    

90 km/h este cam mult ca este inalt si instabil. Hoinarul are motorul reusit si cutia de viteze cu 5 trepte foarte bine etajata. Dar ca tinuta de drum este mult mai instabil decat Mobra clasica. Asta o vei vedea cand mergi cu viteza si treci pe langa vreun camion si te loveste vantul lateral. Eu prin 1992-93 am condus un hoinar aproape nou, cumparat de un coleg de liceu. Merge bine, dar este periculos la viteze de peste 65 km/h.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
liviu59ro
Membru Senior

Din: Baia-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 364
Toata stima si respectul pentru prietenul si colegul  Ady, pentru efortul urias de a mentine vie in memoria noastra a celor cunoscatori ai marci Mobra cit si pentru cei ce nu au cunoscut-o. Este o fila din istoria constructoare de masini din Romania, orientata spre nevoile populatie, pentru nevoia de miscare, deplasare in special a tinerei generatii, care nu putea aspira la aceea virstra la un autoturism, care era la un pret mult prea mare EX. Pretul Daciei 1300 era 70000 mii lei. Lansata pe piata, motoreta Mobra a cucerit tineretul , oferindu-i un mare grad de independenta de deplasari mai scurte sau mai lungi, cum au fost pezentate de colegul nostru Ady!

pus acum 8 ani
   
liviu59ro
Membru Senior

Din: Baia-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 364
Este o mare surpriza pentru noi aceasta prezentare!

Modificat de liviu59ro (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Multumesc Liviu, subscriu absolut tot la ceea ce ai afirmat.De fapt era singura posibilitate ptr tineri, adolescenti care si-au obtinut carnetul de conducere cat G .... mai ales dacá au reusit sá-si facá si economii in pusculitá sau la CEC si detineau pretul motoretei.
Suma de 7800 Lei era un destul de mare la vremea aceea ( Tata avea salar de 1800 Lei )lunar, deci se poate calcula cam cátá economie a trebuit sá fie reaalzatá ..
Eu am fost norocos ptr cá deja cu ani in urmá am inceput sá-mi pun bánutii primiti ptr stropitul Doamnelor de pasti, retributia primitá ptr colectarea si vánzarea borcanelor si sticlelor, cea provenitá din culesul piersicilor de la Gostat, etc .... insá nu am putut cumpára o motoretá nouá din magazin, ci doar una desfácutá in cos, care in 1982 avea deja 10 ani .....si era varzá.
Noroc cá tata má ajuta cu niste bani si aveam acces la piese, eram client la moto-velo ani in sir , deja má salutau gestionarii la intrare ,iar la iesire eram intrebat dacá am gásit ceva nou ????
Ehhhh...vremuri faine .De aceea tot acest proiect l-am absolvit zámbind, cu mare satisfactie, fiindcá la tot pasul imi aduceau aminte de secvente tráite in anii adolscentei la care se asociau intáplári  planuri, aventuri !        


pus acum 8 ani
   
fari
Membru Senior

Din: Odorhei
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 576
Mergea mai bine decit Mobra Super,eu am avut una modificata stil enduro pacat ca nu am poze cu ea.Viteza maxima la Hoinar depindea de directia vantului,cu vantul din spate pe o panta la coborare am reusit sa intorc acul vitezometrului la zero.
cv2adi a scris:


fari a scris:

Eu am cumparat un Hoinar in martie 1990 cu 11500 lei,pana la tomna am facut 5000km fara probleme.

Eu am cálárit doar 50 si 50 Supper , (datoritá diferentei de várstá si de bani ....)dar má holbam des in vitriná la Hoinar, pe care o foloseau altii pe aceea vreme , si intotdeauna treceu pe lángá Superul meu la drum intins ....fiindcá aveau 5 viteze in loc de 4 ale mele ....
Insá ce stiam sigur este cá materialul folosit in cazul Hoinarului deja suferea de sindromul re-re-re (reconditonare, refolosire, reutilizare si IECONOMIE de materii prime si materiale, ceea ce s-a si vázut pe ele, fiindcá nu am vázut nici una pe drum care sá nu aibá linia rotilor in X , (privite din spate ) adicá roata fatá si cea spate aveau unghiuri de inclinare deviate, niciodtaá paralele si perpendiculare pe linia asfaltului ....
Explicatia datá de proprietarii din acele vremuri era cá s-a deteriorat calitatea materialului folosit si a tipului furcii spate care in loc de profilul pátrátos ambutisat si ranforsat pe interior cu o placá de platbandá s-a trecut la teava de otel, presatá , care nu oferea rigiditatea cuvenitá, mai ales in cazul transportului a 2 persoane .....
S-a vázut economia impusá si pe alte solutii tehnice cum ar fii : rezervorul si saua nu sunt prinse in suruburi pe cadru , suportii pt picioarele pasagerului este fixact direct pe furca spate , nu pe cadru, suportul aripii fatá mai putin esteticá cu o pereche de vergele destul de primitive, lipsa urechilor de fixare pe telescoapele fatá ptr fixarea aripii (bride si manson de plastic ), etc ...
Insá mergeau ca dracu ! ....  



Modificat de fari (acum 8 ani)


_______________________________________
SR 132 M Carpati 1967
M 461 C Zimbru   1969
Aro 240               1973
UAZ 469              1973

pus acum 8 ani
   
Pagini:  1 2 3  

Mergi la