CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: bruneta_ta_us din Giurgiu
| Femeie 25 ani Giurgiu cauta Barbat 25 - 52 ani |
|
wob
Membru Senior
Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
|
|
Un prieten are un set de pistoane pt. Fiat 600, cota Std. dar motorul ce a avut masina are Rep. 3.,si nu are numai 3 pistoane de R3. Acuma ar cumpara un piston R3 sau Set camasi Std. Preferabil un piston R3 cu segmenti pe el, pe motiv ca blocul a fost prelucrat la R3,si nu are uzura de loc.
_______________________________________ Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare. David Duhan.
|
|
pus acum 8 ani |
|
george-bogdan
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630
|
|
wob a scris:
Un prieten are un set de pistoane pt. Fiat 600, cota Std. dar motorul ce a avut masina are Rep. 3.,si nu are numai 3 pistoane de R3. Acuma ar cumpara un piston R3 sau Set camasi Std. Preferabil un piston R3 cu segmenti pe el, pe motiv ca blocul a fost prelucrat la R3,si nu are uzura de loc. |
Am eu un set reparatia a treia, nefolosit, oricginal ricambi. pistoanele sunt 62.6. din set lipsesc bolturile. il vand cu 390 lei.
|
|
pus acum 8 ani |
|
wob
Membru Senior
Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
|
|
Mersi. O sa anunti prietenul , .
Modificat de wob (acum 8 ani)
_______________________________________ Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare. David Duhan.
|
|
pus acum 8 ani |
|
wob
Membru Senior
Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
|
|
Am vorbit cu prietenul in legatuta cu pistoanele, dar nu este bun cota dat de tine si ce scrie pe pistonul lui. Adica nu 62,6 mm are,l ci 62,8 mm scrie si atata am si masurat cu micrometerul. Din pacate, in ori ce caz se multumeste pt. oferta.
_______________________________________ Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare. David Duhan.
|
|
pus acum 8 ani |
|
ova772oo7
Membru Senior
Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1375
|
|
Inseamna ca are cota 4 nu cota 3!
|
|
pus acum 8 ani |
|
abarth_mcm
Membru Senior
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 298
|
|
cota 4 =62.8 mm
f greu de gasit segmenti....
Modificat de abarth_mcm (acum 8 ani)
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
wob a scris:
Un prieten are un set de pistoane pt. Fiat 600, cota Std. dar motorul ce a avut masina are Rep. 3.,si nu are numai 3 pistoane de R3. Acuma ar cumpara un piston R3 sau Set camasi Std. Preferabil un piston R3 cu segmenti pe el, pe motiv ca blocul a fost prelucrat la R3,si nu are uzura de loc. |
Sfatul meu sa le puna pe alea standard. Blocul o duci frumos sa ti-l alezeze si iti baga camasi. Pe vremuri, camasile pentru Fiat 850 si 600 se faceau din teava de sonda. Cel putin asa am auzit de la batrani...
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Misu de Cluj a scris:
wob a scris:
Un prieten are un set de pistoane pt. Fiat 600, cota Std. dar motorul ce a avut masina are Rep. 3.,si nu are numai 3 pistoane de R3. Acuma ar cumpara un piston R3 sau Set camasi Std. Preferabil un piston R3 cu segmenti pe el, pe motiv ca blocul a fost prelucrat la R3,si nu are uzura de loc. |
Sfatul meu sa le puna pe alea standard. Blocul o duci frumos sa ti-l alezeze si iti baga camasi. Pe vremuri, camasile pentru Fiat 850 si 600 se faceau din teava de sonda. Cel putin asa am auzit de la batrani... |
Si nu mai aveau racire buna iar motorul fierbea. Era gata ...cam cu ultima cota Mai bine cumpara un alt motor sau un alt bloc necamasuit .
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Aici ni in Atlanta SUA
390 dolari setul motor
Gasesti absolut tot! Chiar si motor nou la 3950 Dolari.
Motor sport la 4950 dolari
Tablaraie, absolut tot!
Si pentru 850, 124, Topolino si multe altele!
Au si multe piese pentru alte masini europene! Ni! Dispersoare lampi spate de R15/17, la 126 $ bucata:
Au tot, dar au si niste preturi de te K-ci pe tine!
Si E-bayul este scump, dar astia au preturi de 3-4 ori cat preturile de pe E-bay. Pe E-bay gasesti multe piese in Spania de Seat 600 si Seat 850. Alea is mai ieftine decat cele originale din Italia. Si cele de la Unix, majoritatea is de provenienta spaniola.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
wob
Membru Senior
Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
|
|
Misuli mersi pentru informare "profi"
_______________________________________ Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare. David Duhan.
|
|
pus acum 8 ani |
|
abarth_mcm
Membru Senior
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 298
|
|
gherghin nicolae a scris:
Misu de Cluj a scris:
wob a scris:
Un prieten are un set de pistoane pt. Fiat 600, cota Std. dar motorul ce a avut masina are Rep. 3.,si nu are numai 3 pistoane de R3. Acuma ar cumpara un piston R3 sau Set camasi Std. Preferabil un piston R3 cu segmenti pe el, pe motiv ca blocul a fost prelucrat la R3,si nu are uzura de loc. |
Sfatul meu sa le puna pe alea standard. Blocul o duci frumos sa ti-l alezeze si iti baga camasi. Pe vremuri, camasile pentru Fiat 850 si 600 se faceau din teava de sonda. Cel putin asa am auzit de la batrani... |
Si nu mai aveau racire buna iar motorul fierbea. Era gata ...cam cu ultima cota Mai bine cumpara un alt motor sau un alt bloc necamasuit . |
Exact, o sa incalzeasa. Pe scurt: o sa fiarba 100% daca se baga camasi Cel putin 850-ul fierbe daca e bucsat. Eu am avut si fierbea. Motorul era facut bine cu pistoane aproape noi si segmenti noi, fara pic de joc. Mergea senzational masina: pornea indiferent cat de cald sau cat de frig era afara. Demaraj f bun, fff buna de oras, consum fff mic. Insa avea o problema...una singura.... la drum lung dupa aprox 30-50km incepea sa fiarba. (si nu era de la sistemul de racire, ci de la faptul ca era bucsat)
Modificat de abarth_mcm (acum 8 ani)
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986
|
|
pus acum 8 ani |
|