CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
bruneta_ta_us din Giurgiu
Femeie
25 ani
Giurgiu
cauta Barbat
25 - 52 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Cumparari piese / Piese Fiat 600 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
Un prieten are un set de pistoane pt. Fiat 600, cota Std. dar motorul ce a avut masina are Rep. 3.,si nu are numai 3 pistoane de R3. Acuma ar cumpara un piston R3 sau Set camasi Std. Preferabil un piston R3 cu segmenti pe el, pe motiv ca blocul a fost prelucrat la R3,si nu are uzura de loc.

_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 8 ani
   
george-bogdan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630

wob a scris:

Un prieten are un set de pistoane pt. Fiat 600, cota Std. dar motorul ce a avut masina are Rep. 3.,si nu are numai 3 pistoane de R3. Acuma ar cumpara un piston R3 sau Set camasi Std. Preferabil un piston R3 cu segmenti pe el, pe motiv ca blocul a fost prelucrat la R3,si nu are uzura de loc.


Am eu un set reparatia a treia, nefolosit, oricginal ricambi. pistoanele sunt 62.6. din set lipsesc bolturile.
il vand cu 390 lei.


pus acum 8 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
Mersi. O sa anunti prietenul ,  .

Modificat de wob (acum 8 ani)


_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 8 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
Am vorbit cu prietenul in legatuta cu pistoanele, dar nu este bun cota dat de tine si ce scrie pe pistonul lui. Adica nu 62,6 mm are,l ci 62,8 mm scrie si atata am si masurat cu micrometerul.  Din pacate, in ori ce caz  se multumeste pt. oferta.

_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 8 ani
   
ova772oo7
Membru Senior

Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1375
Inseamna ca are cota 4 nu cota 3!

pus acum 8 ani
   
abarth_mcm
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 298
cota 4 =62.8 mm


f greu de gasit segmenti....

Modificat de abarth_mcm (acum 8 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967
Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

wob a scris:

Un prieten are un set de pistoane pt. Fiat 600, cota Std. dar motorul ce a avut masina are Rep. 3.,si nu are numai 3 pistoane de R3. Acuma ar cumpara un piston R3 sau Set camasi Std. Preferabil un piston R3 cu segmenti pe el, pe motiv ca blocul a fost prelucrat la R3,si nu are uzura de loc.

Sfatul meu sa le puna pe alea standard. Blocul o duci frumos sa ti-l alezeze si iti baga camasi.
Pe vremuri, camasile pentru Fiat 850 si 600 se faceau din teava de sonda. Cel putin asa am auzit de la batrani...


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320

Misu de Cluj a scris:


wob a scris:

Un prieten are un set de pistoane pt. Fiat 600, cota Std. dar motorul ce a avut masina are Rep. 3.,si nu are numai 3 pistoane de R3. Acuma ar cumpara un piston R3 sau Set camasi Std. Preferabil un piston R3 cu segmenti pe el, pe motiv ca blocul a fost prelucrat la R3,si nu are uzura de loc.

Sfatul meu sa le puna pe alea standard. Blocul o duci frumos sa ti-l alezeze si iti baga camasi.
Pe vremuri, camasile pentru Fiat 850 si 600 se faceau din teava de sonda. Cel putin asa am auzit de la batrani...



Si nu mai aveau racire buna iar motorul fierbea. Era gata ...cam cu ultima cota
Mai bine cumpara un alt motor sau un alt bloc necamasuit .


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Aici ni in Atlanta SUA

390 dolari setul motor

Gasesti absolut tot!
Chiar si motor nou la 3950 Dolari.

Motor sport la 4950 dolari

Tablaraie, absolut tot!

Si pentru 850, 124, Topolino si multe altele!

Au si multe piese pentru alte masini europene!
Ni! Dispersoare lampi spate de R15/17, la 126 $ bucata:

Au tot, dar au si niste preturi de te K-ci pe tine!

Si E-bayul este scump, dar astia au preturi de 3-4 ori cat preturile de pe E-bay.
Pe E-bay gasesti multe piese in Spania de Seat 600 si Seat 850.
Alea is mai ieftine decat cele originale din Italia.
Si cele de la Unix, majoritatea is de provenienta spaniola.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
Misuli mersi pentru informare "profi"

_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 8 ani
   
abarth_mcm
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 298

gherghin nicolae a scris:


Misu de Cluj a scris:


wob a scris:

Un prieten are un set de pistoane pt. Fiat 600, cota Std. dar motorul ce a avut masina are Rep. 3.,si nu are numai 3 pistoane de R3. Acuma ar cumpara un piston R3 sau Set camasi Std. Preferabil un piston R3 cu segmenti pe el, pe motiv ca blocul a fost prelucrat la R3,si nu are uzura de loc.

Sfatul meu sa le puna pe alea standard. Blocul o duci frumos sa ti-l alezeze si iti baga camasi.
Pe vremuri, camasile pentru Fiat 850 si 600 se faceau din teava de sonda. Cel putin asa am auzit de la batrani...



Si nu mai aveau racire buna iar motorul fierbea. Era gata ...cam cu ultima cota
Mai bine cumpara un alt motor sau un alt bloc necamasuit .



Exact, o sa incalzeasa. Pe scurt: o sa fiarba 100% daca se baga camasi
Cel putin 850-ul fierbe daca e bucsat. Eu am avut si fierbea. Motorul era facut bine cu pistoane aproape noi si segmenti noi, fara pic de joc. Mergea senzational masina: pornea indiferent cat de cald sau cat de frig era afara. Demaraj f bun, fff buna de oras, consum fff mic.
Insa avea o problema...una singura.... la drum lung dupa aprox 30-50km incepea sa fiarba. (si nu era de la sistemul de racire, ci de la faptul ca era bucsat)

Modificat de abarth_mcm (acum 8 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967
Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986

pus acum 8 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la