CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: adee din Mures
| Femeie 24 ani Mures cauta Barbat 24 - 59 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Deschid acest topic, ca sa-i luminez pe colegii care sunt inca in ceata cu privire la variantele de jante folosite la Aro.
Incepem cu Aro 10 seria 1, care avea jante pe 14" cu capace de tip testoasa sau romb. Astea sunt de serie pe masinile fabricate intre 1980-84. Trei prezoane, ci 130 mm intre ele.
Jante_aro_seria_
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Din 1985 pe seria1 si din 1986 pe Aro 10 seria2 ca dotare de baza s-au montat jante asemabatoare cu cele de seria1, dar cu o gaura mare la mijloc, ca sa incape MRL-urile de la rotile din spate. Gatrile de mijloc sunt mult mai mari, decat la jantele de Dacia 1310. Tot pe 14" si tot in trei prezoane cu distanta de 130 mm intre ele.
Jante_cu_gauri
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Jante restilizate. Astea s-au montat ca dotare de serie initial pe Dacia 10 si pe Duster GLX, incepand din 1982. La Aro 10 nu se montau ca echipament de serie, doar la comanda contra cost. Dar si la Aro 10 erau disponibile ca optiune contra cost pe perioada 1982-1991. Ca optiune se putea fi comandate atat pentru Aro 10 seria1, cat si pentru seria 2. Tot in trei prezoane, cu 130 mm intre prezoane. Jante_albe
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Din 1991, au aparut jante restilizate pe 15". Pe 6 prezoane. Au fost montate pe Aro 10 seria3, pana la sfarsitul productiei. Jante_
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Pe Aro 24, initial au fost jante pe 16" prinse in 5 suruburi.
Jante_Aro_
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Apoi la toata gama Aro 24 s-a trecut la cele pe 15", tot in 5 prezoane. Candva la inceputul anilor '80. Astea seamana extrem de mult cu cele pe 16".
Jante_Aro_
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Apoi tot pentru gama 24 au aparut JR-urile albe, care is tot cu 5 prezoane pe 15" . Astea au aparut tot prin anii '80.
JR_uri_albe
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
AdyC
Membru Senior
Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
|
|
Misu de Cluj a scris:
Jante restilizate. Astea s-au montat ca dotare de serie initial pe Dacia 10 si pe Duster GLX, incepand din 1982. La Aro 10 nu se montau ca echipament de serie, doar la comanda contra cost. Dar si la Aro 10 erau disponibile ca optiune contra cost pe perioada 1982-1991. Ca optiune se putea fi comandate atat pentru Aro 10 seria1, cat si pentru seria 2. Tot in trei prezoane, cu 130 mm intre prezoane. Jante_albe
|
Modelul asta exista si cu sase gauri tot pe 14''.
Colegul Uncle-Sam are toate rotile de pe sutica cu sase gauri, tot pe 14''.
Janta mea, 14'', sase gauri.
Modificat de AdyC (acum 8 ani)
_______________________________________ Dacia 1100 - 1969 Dacia 1100 - 1971 Dacia 1300 - 1980
|
|
pus acum 8 ani |
|
AdyC
Membru Senior
Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
|
|
Misu de Cluj a scris:
Din 1991, au aparut jante restilizate pe 15". Pe 6 prezoane. Au fost montate pe Aro 10 seria3, pana la sfarsitul productiei. |
Modelul asta exista si pe 14''.
Modificat de AdyC (acum 8 ani)
_______________________________________ Dacia 1100 - 1969 Dacia 1100 - 1971 Dacia 1300 - 1980
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
AdyC a scris:
Modelul asta exista si pe 14''. |
Au fost si pe 14" dar putine. De obicei motorizarile pe benzina cu motor de Dacie primeau din alea cu 3, iar cele cu motoare Diesel din alea cu 6.
Asta este asa de interesant la Aro, ca au facut practic toate combinatiile posibile. Doua Aro identice nu prea gasesti.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
Sergiucj
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 126
|
|
Mai adaug si eu niste completari: jantele acestea stilizate au fost disponibile in mai multe versiuni, cele din poza au offset de 0 mm, si a mai fost o versiune tot pe 14" care avea offset de 48 mm (identic cu cel de la Dacia), in momentul cand s-a trecut la 6 prezoane si aceste doua tipuri de jante au fost trecute la 6 prezoane fiindca in anii '90 ARO 10 echipat cu motorizari romanesti avea in echipare standard roti pe 14" si doar optional pe 15", in timp ce motorizarile straine primeau in echipare standard roti pe 15". La cele pe 14" s-a renuntat cam pe la sfarsitul anilor '90.
Jantele de 15" au fost de asemenea in doua variante: cu offset de 48 mm si cu offset de 20 mm si au mai fost oferite optional si jante de aliaj Centra pe 15", dar acestea sunt destul de rare. De asemenea diametrul cercului pe care se afla prezoanele atat la Dacia cat si la ARO 10 este de 150 mm, iar distanta dintre 2 prezoane (cand sunt 3) este de 130 mm;
|
|
pus acum 8 ani |
|
AdyC
Membru Senior
Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
|
|
Au existat si fara gauri, zero prezoane, pe 14''.
Modificat de AdyC (acum 8 ani)
_______________________________________ Dacia 1100 - 1969 Dacia 1100 - 1971 Dacia 1300 - 1980
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Asa e cel mai bun cu janta sudata de tambur. Pus pe viata, nu ai probleme si griji cu demontarea rotii.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|