CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: pysy_mik Profile
| Femeie 24 ani Teleorman cauta Barbat 25 - 44 ani |
|
johnny_awj
Membru Activ
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 140
|
|
Stimati colegi, de ceva timp incerc sa strang piese sa refac un motor pentru un FIAT 1800B, an 1967, 6 cilindri. Deocamdata nu ma intereseaza neaparat cota de reparatie, ci cota nominala, urmand ca apoi sa ma duc dupa cota de reparatie.
In cataloagele de masini ale magazinelor online din Romania nu reusesc sa gasesc cuzineti pentru palier si pentru biele. Sunt convins ca exista ceva compatibil cu modelul meu dintre cele de fabricatie recenta.
Din literatura de specialitate stiu ca se potrivesc cei de Fiat 1300, 1500, 1800, 2100, 2300, Fiat FSO/Polski cu motorul vechi de la Fiat 1300/1500, dar nici pentru acestea nu gasesc
Deci intrebarea mea este: ce cote trebuie sa corespunda la cuzineti pentru a fi compatibili cu motorul meu?
_______________________________________ Fiat 124, 1197 cmc, an 1968 Fiat 125S, 1608 cmc, 100 CP, an 1970 Fiat 1800, 1797 cmc, an 1967
|
|
pus acum 8 ani |
|
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Salut, Pana nu masori fusurile si alezajele la capace, nu o sa-ti dai seama. Cuzinetii sunt caracterizati de urmataorele dimensiuni: Diametru alezaj in care intra, grosime, material, si diametru fus.
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
In primul rand, inainte sa cumperi piese de motor, trebuie sa demontezi motorul sa vezi cat este de uzat si ce cote de reparatie trebuie sa cauti. Pana nu desfaci motorul in bucati si nu faci toate masuratorile, este absolut inutil sa cauti piese, ca vei cumpara doar piese inutile. Cuzineti de cota nominala degeaba cumperi. Alea doar daca gasesti si un arbore cotit nou. Daca motorul este uzat, doar dupa ce le masori, atunci vei sti exact de ce ai nevoie. Deocamdata demonteaza motorul de masina, desfa-l in bucati, spala piesele, fa-le masuratorile, apoi putem discuta ca ce trebuie sa cauti, pana atunci este absolut inutila orice discutie pe aceasta tema.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
abarth_mcm
Membru Senior
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 298
|
|
Si eu am cautat la un moment dat, insa in afara de Fiat 1300 nu am gasit echivalent. Altceva nu am gasit sa mearga...
Daca vibrochenul nu e uzat si e la 0, poti pune fara sa rectifici tot 0. Chiar recomand asta daca nu ai uzura mare. Dar ma indoiesc, pt ca la biele e problema mare ai sa vezi !
Daca ai uzura, evident il rectifici doar ca o sa iti fie destul de greu sa il faci. Eu m-am chinuit cu el meu sa iasa. Am dat de 2 ori motorul jos....Trebuie sa te duci undeva sa aiba masina buna sa il centreze, pt ca e motor in 6.
Cei de palier se uzeaza mult mai greu. La mine nu s-au uzat niciodata semnificativ, dar am recificat si acolo daca tot am demontat.
In orice caz, demonteaza si apoi vezi ce si cum.
Daca insa aveai presiune buna, eu unu nu as fi umblat la vibrochen. Asta ca sfat.
Modificat de abarth_mcm (acum 8 ani)
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986
|
|
pus acum 8 ani |
|