CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: angy_2 la Simpatie.ro
| Femeie 21 ani Constanta cauta Barbat 21 - 63 ani |
|
om_bland
Membru Senior
Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
|
|
Am auzit multe persoane spunand ca au avut probleme cu acele cutii cu 5 trepte, defectiunea constand in faptul ca nu prea intra mereu in treapta 3
Stiu si eu ca primele tipuri au fost cu probleme, apoi restul de la 95-2004 au mers bine
Intrebarile mele sunt :
1 Ce cod ar trebui sa aiba o cutie cu 5 trepte din generatia celor fara probleme ? 2.Cutiile cu 5 trepte mai fac zgomot in treapta 4 SAU 5 , asa cum fac cele cu 4 trepte vechi ? 3. Cum credeti ca s-ar comporta o cutie cu 5 trepte si un motor de 1300 clasic, asta in cazul in care nu as gasi un motor de 1400 bun ?
|
|
pus acum 8 ani |
|
Tov
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
|
|
1. cele dupa 2000 sunt foarte bune 2. doar daca e cutia proasta. Nici cea in 4 trepte nu trebuie sa faca zgomot in ultima treapta. 3. personal zic ca nu se "pupa", dar aici e lunga discutia. Eu n-as pune cutie in 4 pe motor de 1300.
|
|
pus acum 8 ani |
|
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
|
|
Tov a scris:
1. cele dupa 2000 sunt foarte bune 2. doar daca e cutia proasta. Nici cea in 4 trepte nu trebuie sa faca zgomot in ultima treapta. 3. personal zic ca nu se "pupa", dar aici e lunga discutia. Eu n-as pune cutie in 4 pe motor de 1300. |
Cred ca la pct 3 ai vrut sa spui ,, cutie in 5''. Eu am mers cu mai multe dacii cu motor de 1,3 si cutie in 5, crede-ma ca merg f bine, iar in exterior face toti banii, atit pt consum cit si pt viteza si zgomot interior. Singura diferenta fata de 1,4l se poate sesiza la viteze si turatii mai mici, imediat dupa o schimbare facuta mai la limita, datorita diferentei de cuplu fata de motorul de 1,3, situatie care nu apare daca nu vrei cu tot dinadinsul sa mergi intr-a 5-a la 1000 si ceva de ture.
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Masina ta oricum este 1310 din 1984, cu caroseria de CN4 din 2002, deci poti sa-i faci linistit orice modificare, ca nu va mai afecta originaliatatea. Sa stii ca au existat si cutii cu 4 trepte cu trapta a 4-a lunga! Doar ca sunt rare ca erau pe Dacia 1301. Alea negre securiste asa au. De fapt este cutia de R12TS. Legat de cutie, poti sa pui linistit cutie cu 5 trepte pe motorul de 1300. Pe motoare de 1300 de aia nu s-o montat cutii cu 5 trepte, pentru ca pe vremea aia inca nu prea existau cutii cu 5 trepte. Cutiile cu 5 trepte fiind introduse la mijlocul anilor '80, cand motorul de 1300 cmc a fost deja inlocuit de cel de 1400 cmc. Plus ca la Daciile fabricate inainte de 1985, nu incape cutia cu 5 trepte, ca adancitura din podul pedalier este mai mica. Va trebui taiat si modificat podul pedalier. Dar la tine oricum ai deja recarosare, toata caroseria de CN 4, deci nu ai aceasta problema. La Renault 5 GTL dupa 1980 a existat cutie cu 5 trepte chiar si pe motorul de 1108 cmc.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
om_bland
Membru Senior
Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
|
|
Multumesc tuturor pentru raspunsuri, daca voi pune cu 5 trepte va anunt , daca ma hotarasc sa pun, aleg o cutie care a avut proprietar persoana cunoscuta de mine... Nu ma mai incurc sa iau de la remat, ca m-am pacalit odata... Cand am luat pentru cea de-a 2-a dacie 1310 care o aveam la vremea respectiva ... acea cutie curgand rau. Motiv pentru care am si dat acea masina
La acea cutie pana sa o dau cu tot cu masina din 1992 , ii schimbasem semeringul de la ax de la schimbator ( seamana cu semeringul de la priza din fatza de la cutie). Pierderea la ea s-a dovedit a fii de la ea in sine, pe la imbinari cel mai posibil, dupa schimbarea acelui semering, la fel pierdea...
Va doresc o primavara frumoasa si spor la mesterit !
|
|
pus acum 8 ani |
|