CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: crazy_hell_angel la Simpatie.ro
| Femeie 25 ani Gorj cauta Barbat 25 - 53 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Oare ce o fi? Vw Passat sau Dacia 1320?
49.3KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
Artythebiker
Membru nou
Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 32
|
|
PASSAT toata ziua
Modificat de Artythebiker (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|
bogdann2001
Membru Senior
Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 748
|
|
STIU!E un Renault 20/30 !
Modificat de bogdann2001 (acum 8 ani)
_______________________________________ Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
bogdann2001 a scris:
STIU!E un Renault 20/30 ! |
Trisorule! Tu esti din Satu Mare si stiai de tomberon.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
32.6KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Inca o poza de azi.
67.7KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Are acte de Germania si 279000 km. Este din 1981. Niste poze de azi. Dupa ce l-am curatat atat pe exterior car si interiorul, cand era gata, deja am impachetat aspiratorul, am scos plafoniera si mi-au cazut in cap o gramada de seminte roase. Trebuia sa o iau de la capat cu aspiratorul. Este un proiect de viitor, anul asta fac doar lucrari de conservare.
R_TD
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Are rugina ici-colo, dar putea fi si mai rau. Ma bucur ca nu arata ca asta:
50.9KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
bogdann2001
Membru Senior
Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 748
|
|
Felicitari pentru ea!Da' totusi,e din SM adusa?
Modificat de bogdann2001 (acum 8 ani)
_______________________________________ Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
bogdann2001 a scris:
Da' totusi,e din SM adusa? |
37.1KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
bogdann2001
Membru Senior
Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 748
|
|
Deci de la Tasnad e. Ceva piese de Renault 30/20
Modificat de bogdann2001 (acum 8 ani)
_______________________________________ Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Tulai Doamne da ai ce lucra din nou ... mie Renaulturile astea mari prin anii 80-86 , in studentie le-am vázut, atunci erau destul de ráspándite printre studentii stáini, mai ales Arabii, ins in momentul apariteiei Renultului Fuego, imediat au trecut pe locul 2 in gama renault .... Personal nu eram foarte incántat de le, erau niste masini de talie mare, oarecum butucánoase fatá de dimensiuniile unei Dacii sau R.Fuego, care avea un aspect sportiv mult mai atrágátor in acei ani . spor la treabá , admir rábdarea si entuziasmul Táu
|
|
pus acum 8 ani |
|
globoloty
Membru Senior
Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
|
|
Cand am vazut un nou proiect ma gandeam ca poate e o a doua amica de are titlul un nou proiect ,oricum felicitari de achizitie,nu arata rau.
_______________________________________ Cumpar caroserie Golf mk 1 Cumpar acte Mz Es
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Trebuia si ceva mare cu multe usi. Peste 3/4 din vechiturile mele au doar 2 usi. Asta e foarte mare la interior, mai ales pe locurile din spate se simte spatiul mare la picioare.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
cv2adi a scris:
Tulai Doamne da ai ce lucra din nou ... mie Renaulturile astea mari prin anii 80-86 , in studentie le-am vázut, atunci erau destul de ráspándite printre studentii stáini, mai ales Arabii, ins in momentul apariteiei Renultului Fuego, imediat au trecut pe locul 2 in gama renault .... Personal nu eram foarte incántat de le, erau niste masini de talie mare, oarecum butucánoase fatá de dimensiuniile unei Dacii sau R.Fuego, care avea un aspect sportiv mult mai atrágátor in acei ani . spor la treabá , admir rábdarea si entuziasmul Táu |
Nu o fac anul asta. Doar adun piese, si fac lucrari de conservare. Daca luam asa Cx-ul este mult mai mare si mult mai lung decat un R20/30. Interesant ca R20/30 totusi doar cu 20 cm este mai lunga si mai lata decat o Dacie. Diferenta se simte la interior.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Ia-ti Mercedes . Sa vezi ala cum e mai ales la interior
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
gherghin nicolae a scris:
Ia-ti Mercedes . Sa vezi ala cum e mai ales la interior |
Nu imi trebuie ca nu e frantuzesc. Plus ca deja sunt prea multe Mercedesuri si au devenit banale.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
Tov
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
|
|
Felicitari, ti-ai luat in sfarsit masina (desi e diesel :P) Dupa ce-o sa faci primul drum in ea si-o sa "simti" confortul o sa te indragostesti iremediabil :P Mai frumoasa e faza 1, are alt bord. Ai mare grija la asta ca e foarte foarte casant plasticul. Asa am si eu si pe orice pui mana se rupe...
Daca ai nevoie de documentatie spune-mi si caut prin ce am. Am 2 carti.
|
|
pus acum 8 ani |
|
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern
Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
|
|
Splendida masina ! Bravo Karnatzz !!
_______________________________________ Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)
-Toma Caragiu... Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Misu de Cluj a scris:
cv2adi a scris:
Tulai Doamne da ai ce lucra din nou ... mie Renaulturile astea mari prin anii 80-86 , in studentie le-am vázut, atunci erau destul de ráspándite printre studentii stáini, mai ales Arabii, ins in momentul apariteiei Renultului Fuego, imediat au trecut pe locul 2 in gama renault .... Personal nu eram foarte incántat de le, erau niste masini de talie mare, oarecum butucánoase fatá de dimensiuniile unei Dacii sau R.Fuego, care avea un aspect sportiv mult mai atrágátor in acei ani . spor la treabá , admir rábdarea si entuziasmul Táu |
Nu o fac anul asta. Doar adun piese, si fac lucrari de conservare. Daca luam asa Cx-ul este mult mai mare si mult mai lung decat un R20/30. Interesant ca R20/30 totusi doar cu 20 cm este mai lunga si mai lata decat o Dacie. Diferenta se simte la interior. |
Da, insá CX-ul este mult mai aerodianmicá, si totodatá are o formá mult mai fin lucratá dupá párerea mea, nu e asa colturoasá, si nici inaltá ca R 20 sau R 30, de confort nici nu mai vorbesc ....asta bineánteles nu o spun cu intentia de a supára sau desconsidera tipul, doar ca realitate constructivá existentá in anii 80 , ba Citroenul a inceput din 75 cu CX-ul !
Modificat de cv2adi (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Fárá a dori sá poluez topicul, atasez fotografia caroseriei CX-zului ptr a se vedea clar diferentele de formá .... Dacá deranjeazá bineánteles se poate sterge !
45.2KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
si fata ....
39.9KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Tov a scris:
Felicitari, ti-ai luat in sfarsit masina (desi e diesel :P) Dupa ce-o sa faci primul drum in ea si-o sa "simti" confortul o sa te indragostesti iremediabil :P Mai frumoasa e faza 1, are alt bord. Ai mare grija la asta ca e foarte foarte casant plasticul. Asa am si eu si pe orice pui mana se rupe...
Daca ai nevoie de documentatie spune-mi si caut prin ce am. Am 2 carti. |
Bordul de faza1 cu 4 ceasuri o am deja pe 15 GTL. Alea intr-adevar sunt foarte frumoase noaptea cand lumineaza in verde. Chiar te rog, daca ai cartile scanate sa mi-le trimiti si mie. In principiu nu imi plac motoarele diesel, dar na, macar consuma 5,8 l la drum lung. Problema este ca original era Turbo Diesel J8S, iar acuma are un Diesel simplu 852. Este trecut si omologat in brieful german, dar mie nu prea imi place idea si vreau sa caut un motor original cu turbo. Alea au fost pe multe masini (R21, R25, Fuego, Trafic, Master, Jeep Cherokee) deci sunt sanse sa mai gasesc o coaja de motor, macar un bloc motor si o galerie de evacuare impreuna cu turbina.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
CX-ul seamana cu Fuego, ca e desenat de Robert Opron, care era avangardist. Fiecare designer avea stilul sau.
Da, este adevárat , oricum se asemánau intre ele, insá Citroenul era intotdeauna mai diferit ca ceilalti .Ei au fabricat formele colturoase de prin 65-70 cu Ami 6, Dyane,etc, iar cánd restul lumii incepea sá le fabrice in mod identic, ei treceau deja la rotunjirile colturilo (din 74 cu CX, GS,etc ...) deci mai intotdeauna erau cu un pas inaintea "modei "adicá avantgardisti ...... On filmul "Jandarmul si Jandarmeritele " din 1982 , generalul care a venit in inspectie de la centru la mica echipá de hotentoti , soseste cu un R 20 bleu, a cárei oprire bruscá in fata jandarmeriei produce un balans al pártii spate a caroseriei de cca 20 cm, ceea ce m-a mirat . Pácat cá nu pot posta acea secventá de film...insá aici duci cursorul la 1.07.20
Modificat de cv2adi (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
cv2adi a scris:
CX-ul seamana cu Fuego, ca e desenat de Robert Opron, care era avangardist. Fiecare designer avea stilul sau.
Da, este adevárat , oricum se asemánau intre ele, insá Citroenul era intotdeauna mai diferit ca ceilalti .Ei au fabricat formele colturoase de prin 65-70 cu Ami 6, Dyane,etc, iar cánd restul lumii incepea sá le fabrice in mod identic, ei treceau deja la rotunjirile colturilo (din 74 cu CX, GS,etc ...) deci mai intotdeauna erau cu un pas inaintea "modei "adicá avantgardisti ...... On filmul "Jandarmul si Jandarmeritele " din 1982 , generalul care a venit in inspectie de la centru la mica echipá de hotentoti , soseste cu un R 20 bleu, a cárei oprire bruscá in fata jandarmeriei produce un balans al pártii spate a caroseriei de cca 20 cm, ceea ce m-a mirat . Pácat cá nu pot posta acea secventá de film...insá aici duci cursorul la 1.07.20 |
Face balans ca are suspensie moale. Dar erau masini confortabile si relativ simple in comparatie cu Citroen. Apoi sa nu uitam ca R25, care este urmasul lui R20/30, supranumit si "1001 de belele" a fost proiectat chiar de catre Robert Opron, care a desenat si CX-ul. Insa la R25 partea electronica a fost ceea ce a transformat masina intr-un cosmar. Practic tot timpul era ceva defect sau eroare, toti posesorii de R25 deja vorbeau singuri dupa un timp. R 25 seria 1 era una dintre cele mai groaznice masini fabricate de catre Renault, care era sa bage compania in faliment. Alaturi de R21, care la randul sau a fost primul Renault proiectat integral pe calculator si care la primul crash-test s-a rupt in doua la mijloc. Apoi la R21 phase 2 l-au mai intarit.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Da, frate meu a avut aici in Budapesta, in 95 un R 25 adus din Germania, care intr-adevár i-a transformat viata in cosmar ... nu exista drum in care computerul de pe masiná sá nu dea alarme false , si toate pe lb.germaná. In trafic de oras, din cauza unor contacte proaste la inst eletricá, spunea : Fierbe apa ! Atentie, accesati primul service !, apoi : usa haionului sdeschisá ! Opriti ! accesati primul service .Era ca un papagal pensionar , geamul electric din spate dreapta cobora la actionarea stergátorului de parbriz, si nu-l mai putea nicicum inchide la loc. La urmá, dupá 2 ani de chinuri, nici nu mai inchidea masina in fata blocului, o lása deschisá, in speranta cá va fii furatá odatá, insá nimeni nu s-a sinchisit s-o ducá ..... Dupá R 25, si Nevada , si-a luat un R Trafic din 98, cu care a r5ámas in paná in Elvetia , fiindcá i s-a rupt axul cutiei de viteze care face legátura intre volantá si cutie, insá in cutie in interior s-a produs ruptura .... Sármanul n-a avut noroc cu renaulturile deloc. Cu un R 5 Campus s-a dat peste cap pe aráturá de 3 ori, fiindcá la coborárea unei pante cu serpentine s-a fracturat bieleta basculei inferioare si i-a cázut roata dreapta fatá sub masiná intr-o curbá de stánga si l-.a proiectat in sant Desi marea dragost fatá de Renaulturi nu i-a trecut, nici páná in zilele oastre, a trecut la Citroenuri, de mai bine de 15 ani si el , insá are in ogradá un Dauphine, un R 5 ca mostre ale vremurilor indepártate.... Renaultul 25, a sfársit ca si cotet al cáinelui de pazá din ogradá, dupá ce a fost radiat din circulatie, a fost pus pe 4 butuci de stejar si cáinele locuia in "hotelul de catifea albastrá " pe bancheta din spate..... Singurul lucru ce l-a putut valorifica din masiná au fost jantele de aluminiu cu cauciucuri ....
Modificat de cv2adi (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
cv2adi a scris:
Da, frate meu a avut aici in Budapesta, in 95 un R 25 adus din GermanCia, care intr-adevár i-a transformat viata in cosmar ... nu exista drum in care computerul de pe masiná sá nu dea alarme false , si toate pe lb.germaná. In trafic de oras, din cauza unor contacte proaste la inst eletricá, spunea : Fierbe apa ! Atentie, accesati primul service !, apoi : usa haionului sdeschisá ! Opriti ! accesati primul service .Era ca un papagal pensionar , geamul electric din spate dreapta cobora la actionarea stergátorului de parbriz, si nu-l mai putea nicicum inchide la loc. La urmá, dupá 2 ani de chinuri, nici nu mai inchidea masina in fata blocului, o lása deschisá, in speranta cá va fii furatá odatá, insá nimeni nu s-a sinchisit s-o ducá ..... Dupá R 25, si Nevada , si-a luat un R Trafic din 98, cu care a r5ámas in paná in Elvetia , fiindcá i s-a rupt axul cutiei de viteze care face legátura intre volantá si cutie, insá in cutie in interior s-a produs ruptura .... Sármanul n-a avut noroc cu renaulturile deloc. Cu un R 5 Campus s-a dat peste cap pe aráturá de 3 ori, fiindcá la coborárea unei pante cu serpentine s-a fracturat bieleta basculei inferioare si i-a cázut roata dreapta fatá sub masiná intr-o curbá de stánga si l-.a proiectat in sant Desi marea dragost fatá de Renaulturi nu i-a trecut, nici páná in zilele oastre, a trecut la Citroenuri, de mai bine de 15 ani si el , insá are in ogradá un Dauphine, un R 5 ca mostre ale vremurilor indepártate.... |
Apoi si el a luat pe rand pe cele mai proaste Renaulturi din a doua parte ai anilor '80. Din toata gama Renault a ales modelele cele mai groaznice! Apoi de ce sa ne mai miram de ce a urmat? Norocul ti-l faci cu mana ta, iar daca alegerile proaste au tinut in lant, normal ca a avut ghinion. Trebuie sa stii ce sa alegi si mai ales ce sa nu alegi! Cu alea mai vechi nu ar fi avut astfel de probleme. Daca in loc de R25 ar fi avut R20, in loc de 21 nevada ar fi avut R18 break, in loc de Trafic ar fi avut Estafette si in loc de Super5 Campus ar fi avut R5 vechi, nu s-ar fi intamplat nimic din belelele enumerate. La Super 5 este suspensie McPherson destul de fragil facuta, care se sprijina doar pe arc si bratul inferior, iar daca bratul inferior cedeaza, atunci exact aia se intampla ce ai povestit. La Super5, R9 si R11 te poti astepta la asa ceva, au patit-o si altii, mai ales daca suspensiile fata sunt obosite. La R5 alea vechi pe bare de torsiune si cu doua brate suprapuse, ar fi fost imposibil sa se intample faza cu roata. Iar cu duba Trafic, nu mai zic nimic ca ai zis deja anul de fabricatie...
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Da, cam asa este cum zici , eu la fel am pátit cu broasca VW , care l-am cumpárat din pretul motocicletei mele , e adevárat cá era desfácutá in cos, caroseria dupá un foc datorat unui scurt circuit, in epoca de aur, fárá piese originale, etc .... si niciodatá nu a fost buná ! Sármanul de Tata a mostenit-o dupá ce eu am párásit tara, si 2 ani s-a chinuit cu ea, tot timpul rámábea in drum , ba din cauza aprinderii, ba segmenti rupti, ba dinam care nu incárca, etc .... asa cá a fost o mare bucurie ptr el cánd a reusit sá scape de broascá , motiv ptr care páná in ziua de azi, cánd vedem pe drumuri asa ceva ne facem cruce sá ne fereascá Domnul nostru de incá una ... Bineánteles, stim cá acele materiae si metode folosite in limita posibilitátilr de atunci ( segmenti fabricati din tevile sondelor , cilindrii la fel, aprindere Skoda "adaptatá ", cilindrii de fráná de Dacie parcá, si alte asemenea "inentii " nu vor putea egala functionalitatea si calitatea originalá a fabricii .... Este exact fenomenul descris mai sus de tine , cu o experientá proastá , este tentat omul sá categorizeze un produs drept slab, sau de calitate proastá, desi de multe ori stim cá nu fabricantul este de viná ....
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Am dat peste paleta de culori. Asta a mea a fost "Vert epicea 918".
Paleta_de_culori_R_
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Imi amintesc cá argintii erau cele mai multe din ele, dar cunsosc si verdele ásta, , pe atunci erau incá pe strázi cáteva ....
|
|
pus acum 8 ani |
|
amb13
Moderator
Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5004
|
|
cv2adi a scris:
Da, cam asa este cum zici , eu la fel am pátit cu broasca VW , care l-am cumpárat din pretul motocicletei mele , e adevárat cá era desfácutá in cos, caroseria dupá un foc datorat unui scurt circuit, in epoca de aur, fárá piese originale, etc .... si niciodatá nu a fost buná ! Sármanul de Tata a mostenit-o dupá ce eu am párásit tara, si 2 ani s-a chinuit cu ea, tot timpul rámábea in drum , ba din cauza aprinderii, ba segmenti rupti, ba dinam care nu incárca, etc .... asa cá a fost o mare bucurie ptr el cánd a reusit sá scape de broascá , motiv ptr care páná in ziua de azi, cánd vedem pe drumuri asa ceva ne facem cruce sá ne fereascá Domnul nostru de incá una ... Bineánteles, stim cá acele materiae si metode folosite in limita posibilitátilr de atunci ( segmenti fabricati din tevile sondelor , cilindrii la fel, aprindere Skoda "adaptatá ", cilindrii de fráná de Dacie parcá, si alte asemenea "inentii " nu vor putea egala functionalitatea si calitatea originalá a fabricii .... Este exact fenomenul descris mai sus de tine , cu o experientá proastá , este tentat omul sá categorizeze un produs drept slab, sau de calitate proastá, desi de multe ori stim cá nu fabricantul este de viná .... |
Cind te citesc pe tine , imi retraiesc tineretea.Broscuta mea avea aceleasi betesuguri.Instalatia electrica am refacuto toata in garsoniera,camasi din teava de sonda , segmenti la fel , cuzineti de palier din pistoane de Saviem,ceilalti din tabla adusa de la Brasov.Am mers cu ea cu frine doar pe o roata ca nu gaseam garnituri la cilindri, pina m am intors ca tititezul pe drum intr un noiembrie .Doamne , ce aventuri !
_______________________________________ Decit sa moara trei, mai bine unul!
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
amb13 a scris:
cv2adi a scris:
Da, cam asa este cum zici , eu la fel am pátit cu broasca VW , care l-am cumpárat din pretul motocicletei mele , e adevárat cá era desfácutá in cos, caroseria dupá un foc datorat unui scurt circuit, in epoca de aur, fárá piese originale, etc .... si niciodatá nu a fost buná ! Sármanul de Tata a mostenit-o dupá ce eu am párásit tara, si 2 ani s-a chinuit cu ea, tot timpul rámábea in drum , ba din cauza aprinderii, ba segmenti rupti, ba dinam care nu incárca, etc .... asa cá a fost o mare bucurie ptr el cánd a reusit sá scape de broascá , motiv ptr care páná in ziua de azi, cánd vedem pe drumuri asa ceva ne facem cruce sá ne fereascá Domnul nostru de incá una ... Bineánteles, stim cá acele materiae si metode folosite in limita posibilitátilr de atunci ( segmenti fabricati din tevile sondelor , cilindrii la fel, aprindere Skoda "adaptatá ", cilindrii de fráná de Dacie parcá, si alte asemenea "inentii " nu vor putea egala functionalitatea si calitatea originalá a fabricii .... Este exact fenomenul descris mai sus de tine , cu o experientá proastá , este tentat omul sá categorizeze un produs drept slab, sau de calitate proastá, desi de multe ori stim cá nu fabricantul este de viná .... |
Cind te citesc pe tine , imi retraiesc tineretea.Broscuta mea avea aceleasi betesuguri.Instalatia electrica am refacuto toata in garsoniera,camasi din teava de sonda , segmenti la fel , cuzineti de palier din pistoane de Saviem,ceilalti din tabla adusa de la Brasov.Am mers cu ea cu frine doar pe o roata ca nu gaseam garnituri la cilindri, pina m am intors ca tititezul pe drum intr un noiembrie .Doamne , ce aventuri ! |
Da, erau vremuri mult mai grele decát cele din ziua de azi cánd intri in magazin si obtii orice vrei in max 24 de ore chiar dacá nu au pe raft. Totusi, aventurile noastre au devenit aventuri despre care vom putea vorbi si povesti páná la adánci bátráneti, tocmai din cauzá cá eram pusi in situatii de rezolvat .....si iesea ....ce iesea din ele. Acum,dupá aproepe un sfert de veac sau mai bine, pot sá afirm cu toatá convingerea cá nu-mi pare ráu cá le-am tráit , consider acel stil de viatá cu mult mai mult contint, mult mai frumos si mai calitativ in toate privintele decát cel al tineretului de azi !
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
A primit un casetofon din vremea ei.
casetofon_r_
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
cristi_lupsa
Membru Senior
Din: Buzău
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1174
|
|
UAU!!! Acum am vazut topicul asta, nu stiu cum mi-a scapat! Faina masinarie ! Bafta Misule, stau cu sufletul la gura pana te apuci de lucru. Dupa ce-mi linistesc si eu nevasta, caut si eu un R20/30, apoi renunt definitiv la plasticul de zi cu zi. Sa ai spor! No offence, Adi, dar R30, eventul TX, e mai fain decat CX-ul Pallas.... mecanica ceva mai simpla, dar inca fiabila. Cat priveste motorizarile, un R30 V6, cuplat cu transmisie automata, e masina „boiereasca”.
Modificat de cristi_lupsa (acum 8 ani)
_______________________________________ "Regina" - Renault 16 1967 "Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare "Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare "Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta... ”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta.... ..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Da, inca un fier vechi mare, cu miros de mucegai si plin de soareci. Anul asta nu o pot face, am deja alte proiecte in derulare. Probabil in 2017 ai vine randul.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
nel34
Membru Senior
Din: sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1094
|
|
Masina mai confortabila ca Renault 25 si azi gasesti cu greu am avut renault 25 bacara cu motor de v 6 de 2,8 litri,singura problema cu masina a fost ca mi-a luat foc de 3 ori o data mi-a luat foc in centrul orasului,am iesit pe geamuri si mi-au stins-o pompierii de obicei dupa ce lua foc si ardea se trezea si computerul vocal sa strige Achtung! scurt circuit in instalatia electrica motorul meu era luat de pe renault 30
_______________________________________ Vremurile e grele. oamenii e nervosi, are arme ,trage
|
|
pus acum 8 ani |
|
andrei_barut
Membru Activ
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 100
|
|
Nu cred ca toate Renaulturile de la safrsitul anilor 80 au fost proaste! Am avut in familie din 95 , un R19, din 1990 1.9D cu motor F8Q, si pot spune ca a fost o masina super buna, l-am avut pana in 2006, am facut ceva km si cel putin la motor nu am facut absolut nimic, la capitolul farne statea mai prost, erau cam sudimensionate.. In schimb am mai avut si un Trafic de 1.4 benzina ,din 1989, o adevarata catastrofa,
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
andrei_barut a scris:
Nu cred ca toate Renaulturile de la safrsitul anilor 80 au fost proaste! Am avut in familie din 95 , un R19, din 1990 1.9D cu motor F8Q, si pot spune ca a fost o masina super buna, l-am avut pana in 2006, am facut ceva km si cel putin la motor nu am facut absolut nimic, la capitolul farne statea mai prost, erau cam sudimensionate.. In schimb am mai avut si un Trafic de 1.4 benzina ,din 1989, o adevarata catastrofa, |
R19 au fost bune.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
nel34
Membru Senior
Din: sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1094
|
|
Misu de Cluj a scris:
andrei_barut a scris:
Nu cred ca toate Renaulturile de la safrsitul anilor 80 au fost proaste! Am avut in familie din 95 , un R19, din 1990 1.9D cu motor F8Q, si pot spune ca a fost o masina super buna, l-am avut pana in 2006, am facut ceva km si cel putin la motor nu am facut absolut nimic, la capitolul farne statea mai prost, erau cam sudimensionate.. In schimb am mai avut si un Trafic de 1.4 benzina ,din 1989, o adevarata catastrofa, |
R19 au fost bune. |
Din ele sau dezvoltat renault megane si dacia solenza
_______________________________________ Vremurile e grele. oamenii e nervosi, are arme ,trage
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Misu de Cluj a scris:
andrei_barut a scris:
Nu cred ca toate Renaulturile de la safrsitul anilor 80 au fost proaste! Am avut in familie din 95 , un R19, din 1990 1.9D cu motor F8Q, si pot spune ca a fost o masina super buna, l-am avut pana in 2006, am facut ceva km si cel putin la motor nu am facut absolut nimic, la capitolul farne statea mai prost, erau cam sudimensionate.. In schimb am mai avut si un Trafic de 1.4 benzina ,din 1989, o adevarata catastrofa, |
R19 au fost bune. |
Subscriu ! In 96 am avut un R 16 Chamade 1.9 D, care se apropia cát de cát de Citroenul BX break pe care-l aveam in paralel.Singura problemá era cá iarna, din cauza greeurtátii prea mari pe puntea fatá, la cea mai micá fránare sau scimbare de directie , imediat isi azvárlea botul greu si avea tendintá sá facá piruete , deci era cam instabilá pe drum lunecos , ceea ce la BX nu exista , fiind o masiná mult mai bine echilibratá dupá experienta mea. Pe atunci mergeam des pe ruta Budapesta.Sf.Gheorghe, cu ocolirea Clujului pe variana Mánástur si apoi Fáget , unde intálneam des Dacii si Skode culcate pe-o parte in santurile urcusurilor din pádure -......fiindcá pe acolo nu se curáta gheata si západa si BX-ul trecea fárá probleme , insá cu R 19 dupá oprire in pantá ptr o micá ....usurare, nu mai puteam urca ....
|
|
pus acum 8 ani |
|
andrei_barut
Membru Activ
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 100
|
|
La varianta de R19 pe care o aveam eu, pur si simplu se veda cu ochii liberi ca discurile de farna si tamburii au un diametru foarte mic ,cred ca mai mici decat la Dacia 1310 , pur su simplu masina aia nu frana bine, colaborat cu greutatea mare a motorului. Exceptand asta a fost o masina foarte buna, fiabila economica,confortabila, la motor, in 11 ani, nu am schimbat decat bujii incandescente, curele de distributie si ulei. Referitor la ce a sus colegul mai sud, nu cred ca Solenza a fost devzoltata dupa R19, ci mai dgraba dupa Dacia Nova,care la randul ei copiata (inspirata) dupa R9-11, dar nu in totalitate
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Este topic de Renault 30!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Misu de Cluj a scris:
Este topic de Renault 30! |
Corect, te rog sterge pozele si celelalte topicuri neadecvate , ne-am cam abátut de la subiect .Scuze !
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Motor J8S inca nu am gasit decat doua, una la Medgidia si una la Turnu Severin. Prea departe, nu am cum sa le aduc. Mai cautam... Am gasit electromotor. Saptamana asta soseste si ala. Apoi voi face o mica revizie sa incerc sa pornesc motorul actual. Schimbat cureaua de distributie, curatate injectoarele, schimbat uleiul, filtrele de ulei si de motorina. Sa vad daca functioneaza. Am vorbit cu cineva de la RAR si ar putea sa accepte si Dieselul aspirat de R20, ca daca la R20 si R30 este aceasi caroserie, se accepta toate motoarele montate pe aceasi tip de caroserie. In plus motorul este omologat deja in brieful geerman. Insa nu stiu daca poate primi atestatul istoric cu motorul de R20? Mai caut in continuare si un motor original J8S.... poate am noroc si gasesc una aici prin zona.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
nel34
Membru Senior
Din: sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1094
|
|
Pe renault 18 s-au pus multe turbo dieseluri,in sibiu era plin de ele,colegul ronin stiu ca a avut unul
_______________________________________ Vremurile e grele. oamenii e nervosi, are arme ,trage
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
nel34 a scris:
Pe renault 18 s-au pus multe turbo dieseluri,in sibiu era plin de ele,colegul ronin stiu ca a avut unul |
Ronin a vandut deja motorul. Deja l-am intrebat.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
O poza din 1981. Tot culoarea ca la a mea.
94.1KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
classicfan
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
|
|
Frumoasa, chiar imi place
|
|
pus acum 8 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Așa e culoarea și la a mea. Albastru închis spre negru. Cum se numește culoarea asta Mişi ?
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
gherghin nicolae a scris:
Așa e culoarea și la a mea. Albastru închis spre negru. Cum se numește culoarea asta Mişi ? |
A ta e albastra. A mea este verde metalizat. Vezi paleta de culori ca l-am postat in pagina anterioara a topicului. Al tau este Bleu Angers 483 nemetalizat. A mea este Vert Epicea 918 metalizat.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Bleu Angers 483
58.7KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Vert Epicea 918 Cand nu este in lumina si asta pare sa fie foarte inchisa.
44.7KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
A trebuit sa-l dau cu insecticid atat pe interior cat si pe exterior, ca era plin de furnici. Sper sa scap de gaze.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Misu de Cluj a scris:
A trebuit sa-l dau cu insecticid atat pe interior cat si pe exterior, ca era plin de furnici. Sper sa scap de gaze. |
Hangyás lettél Misu ?
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Intre timp Nava Amiral a primit un motor J8S TurboDiesel, care provine de pe un Safrane. Noroc ca motorul J8S a fost montat pe multe masini, inclusiv pe Jeep Cherokee. Inca se afla la Suceava, dar in curand va sosi acasa. Multumesc pe aceasta cale lui Liviu Florin pentru ajutorul acrdat. Fara ajutorul lui ar fi fost foarte dificil sa o cumpar.
62.2KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Apoi am luat o decizie ca masina va fi visinie. A existat culoarea visinie in paleta de culori din 1982 si in plus arata foarte bine, scoate in evidenta elementele cromate.
55.4KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Nu vreau culoare metalizata, ca ala e greu de retusat, daca masina sufera vreo avarie.
64.2KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
O paleta de culori destul de restransa si ciudata. Culori nemetalizate erau doar alb si visiniu. Alb arata urat pe o masina asa de mare. Visiniu e perfect!
44.5KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
Liviu-Florin
Membru Senior
Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
|
|
Misu de Cluj a scris:
Intre timp Nava Amiral a primit un motor J8S TurboDiesel, care provine de pe un Safrane. Noroc ca motorul J8S a fost montat pe multe masini, inclusiv pe Jeep Cherokee. Inca se afla la Suceava, dar in curand va sosi acasa. Multumesc pe aceasta cale lui Liviu Florin pentru ajutorul acrdat. Fara ajutorul lui ar fi fost foarte dificil sa o cumpar. |
Nu ai de ce sa imi multumesti Misu. Ma bucur sincer ca am putut sa te ajut si astept sa ne vedem sambata la Suceava. Cu mare drag voi ajuta de fiecare data pe oricine imi va cere ajutorul si voi putea sa il ofer.
|
|
pus acum 8 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Ce e frate ozn-ul ala? Turbo diesel,nici nu vreau sa ma gandesc la demaraj
|
|
pus acum 8 ani |
|
Liviu-Florin
Membru Senior
Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
|
|
Sa il folosesti sanatos Misu. Cu siguranta ca din doua motoare va iesi ceva super. Plus ca iti vor ramane si piese de schimb. Va fi o masina grozava. Mai ales visinie...
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Cand am cumparat masina lipsea electromotorul. Probabil cinerva l-o descompletat. Alea noi din Franta sunt scumpe, sute de euro. Asa ca dupa lungi cautari am gasit un demaror de pe un R18 GTD. Era un anunt pe olx, care dezmembra o masina undeva in sud prin Oltenia. Nu prea am avut alternative ca de jumatate de an caut si nu prea mai exista. Olteanul jura ca marfa este ca si noua in stare perfecta, dar apoi cand am primit coletul, saracul electromotor arata de parca ar fi fost tinut in saramura. In plus este cam tzeapan. Maine o demontez ca sa vad cum as putea sa-l resuscitez. Is curios cum arata in interior. Parca ar fi un ou kinder cu Surprize oltenesti...
45.3KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Misu de Cluj a scris:
Cand am cumparat masina lipsea electromotorul. Probabil cinerva l-o descompletat. Alea noi din Franta sunt scumpe, sute de euro. Asa ca dupa lungi cautari am gasit un demaror de pe un R18 GTD. Era un anunt pe olx, care dezmembra o masina undeva in sud prin Oltenia. Nu prea am avut alternative ca de jumatate de an caut si nu prea mai exista. Olteanul jura ca marfa este ca si noua in stare perfecta, dar apoi cand am primit coletul, saracul electromotor arata de parca ar fi fost tinut in saramura. In plus este cam tzeapan. Maine o demontez ca sa vad cum as putea sa-l resuscitez. Is curios cum arata in interior. Parca ar fi un ou kinder cu Surprize oltenesti... |
Mda,am cumparat si eu un filtru de compresor din Timis,iar ala de mi l-o trimis mi l-o trimis cu un filtru,cel de ulei spart. Mai se dau si tepe,nu are rost sa ne enervam pt astea.
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
L-am demontat ieri seara. Arata destul de bine. Va functiona, este salvabil.
57.1KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Este in stare buna, doar trebuie curatat si gresat. M-am linistit, ca nu am luat tzeapa olteneasca. Nu are uzura mare. Maine il asamblez si il probez. Macar o piesa din marele puzzle va fi gata.
Demaror_R_
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Cred ca in saptamanile urmatoare, ma apuc de motorul J8S Turbo Diesel, daca tot zace acolo in coltul atelierului. Nu o demontez de tot, ca e motor bun si functional de pe o masina lovita. Daca este ceva bun, nu ma apuc sa o refac! Schimb cureaua de distributie, filtrul de ulei, reglat supape, dus pompa de injectie si injectoarele la verfificat si din astea, plus curatat, cosmetizat. Macar motorul sa fie pregatit. Apoi la primavara vad de care ma apuc, ca am destule fronturi de lucru.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Caut si faruri. In 1980 au fost faruri de Dacie 1310 din alea Cibie cu sticla bombata. Au fost si Elba. Nu conteaza de care doar sa aibe 13 cm diametru si sa fie bombate! Foarte putine au existat. Daca are cineva din alea, as cumpara macar doua. Pe masina doua faruri au fost sparte, dar toate 4 au oglinda ruginita. Voi incerca sa le incalzesc si sa le scot sticla si le pun pe doua faruri noi de Dacie, ca au aceasi diametru. Vor avea aspect original si oglinda noua. Numai sa nu le sparg la demontare...
73.8KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
mr_mishu
Membru Senior
Din: Cluj / Câmpulung Moldovenesc
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 773
|
|
Am eu doua. De alea cu bec de pozitie in far. Am sa fac poze si am sa-ti trimit.
_______________________________________ arul... BONDarul
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
mr_mishu a scris:
Am eu doua. De alea cu bec de pozitie in far. Am sa fac poze si am sa-ti trimit. |
Nu conteaza oglinda. Sticla sa fie bombata, si diametru de 13 cm.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Asa ni, sa fie bombate, daca te uiti din lateral. Ca daca le pun din alea mai putin bombate, strica aspectul din lateral. Nu conteaza ce scrie pe ele ca nu sunt atat de purist, doar sa aibe aspect apropiat de cel original.
35KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Misu de Cluj a scris:
Cand am cumparat masina lipsea electromotorul. Probabil cinerva l-o descompletat. Alea noi din Franta sunt scumpe, sute de euro. Asa ca dupa lungi cautari am gasit un demaror de pe un R18 GTD. Era un anunt pe olx, care dezmembra o masina undeva in sud prin Oltenia. Nu prea am avut alternative ca de jumatate de an caut si nu prea mai exista. Olteanul jura ca marfa este ca si noua in stare perfecta, dar apoi cand am primit coletul, saracul electromotor arata de parca ar fi fost tinut in saramura. In plus este cam tzeapan. Maine o demontez ca sa vad cum as putea sa-l resuscitez. Is curios cum arata in interior. Parca ar fi un ou kinder cu Surprize oltenesti... |
Spor la treabá, sá sperám cá acest Kinder va fii o surprizá pozitivá pe interior .....dacá exteriorul e cam 2saramurat "....
|
|
pus acum 7 ani |
|
AdyC
Membru Senior
Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
|
|
Am eu unul Saturnus, e mai bombat decat cel de 1310, ii fac maine poze.
_______________________________________ Dacia 1100 - 1969 Dacia 1100 - 1971 Dacia 1300 - 1980
|
|
pus acum 7 ani |
|
Liviu-Florin
Membru Senior
Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
|
|
Astept progrese la acest proiect Misu! Apreciez tare mult acest model de Renault si abia astept sa il vad circuland cu numere cu MDE pe el. Off topic: multumesc mult Adi pentru aprecieri. Sunt onorat sa am un prieten asa cum esti tu!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Au venit doua faruri cu sticla bombata. Multumiri AdyC su Robi Molnar.
41.9KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Abia astept primavara ca sa ma apuc si de asta. Va fi un proiect frumos, dar si lung, probabil de doi ani cu finalizare undeva prin 20-21.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 5 ani |
|