CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: yasminsept
| Femeie 24 ani Bucuresti cauta Barbat 26 - 54 ani |
|
doru1500
Membru nou
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 15
|
|
Dupa 20-30 de minute de mers se incalzeste bobina nu se poate tine mina pe ea am schimbat 3 bobine nu ii dau de capat. un sfat va rog multumesc
|
|
pus acum 15 ani |
|
manciur
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 464
|
|
lada are bobina in ulei, nu uscata.. ce tip de bobina folosesti! grija si la aprindere.. daca-i clasica, daca-i electronica.. tinand cont, cred, ca ai delcou` ei original, sigur folosesti o bobina gresita!
Modificat de manciur (acum 15 ani)
_______________________________________ Life is about passion Thank you for sharing mine
|
|
pus acum 15 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
|
|
Nu cumva are circuit direct de alimentare la pornire , dupa care ramane inseriata cu o rezistenta ? Acest tip de schema ofera avantajul unei caderi de tensiune pe bobina , mai aproape de valoarea nominala atunci cand demarorul absoarbe curent mare (deci produce o cadere de tensiune pe retea ) . Aceste bobine au un primar cu sarma mai putina , deci se vor incalzi la folosire fara rezistenta .
Modificat de Liviu M (acum 15 ani)
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
@doru1500: ce ar fi ca mai intai sa citesti regulamentul forumului si s-o respecti? Nu ar fi mai simplu si mai corect?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
doru1500
Membru nou
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 15
|
|
Bobine am folosit 2 tipuri 2 in carcasa de plastic si una metelica fara rezistenta aditionala,aprindere electronica am avut mult timp si multumitoare cumparata din magazin din aceea mica cu led acum am scos-o acelasi fenomen se intimpla ,am schimbat condensatorul am verificat platina si izolatori acesteia si nu ii dau de cap multumesc
|
|
pus acum 15 ani |
|
manciur
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 464
|
|
nu ideea de aprindere era fara platina.. ce ai tu acel gotronic nu influienteaza bobina de inductie. platina s-a albastrit, s-a topit, a dat sa ia foc cu bobinele folosite ?? chestia cu rezistenta nu o retin sa fie la lada..
_______________________________________ Life is about passion Thank you for sharing mine
|
|
pus acum 15 ani |
|
sdandrei
Membru Senior
Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 397
|
|
fisa centrala ai schimbat-o?
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Vezi si carbunele din capacul de delcou!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
cristobob
Membru Senior
Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1272
|
|
sdandrei a scris:
fisa centrala ai schimbat-o? |
ce ar putea sa faca fisa centrala? daca ar fii intrerupta nu ar mai trece curentul prin ea , deci nu s-ar incalzii. nu?
|
|
pus acum 15 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
|
|
nobody @ 3xforum.ro mi-a trimis un mail referitor la acest topic , in care nu scrie nimic ! ? Ce o fi vrut sa zica ? Cine o fi ?
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 15 ani |
|
sdandrei
Membru Senior
Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 397
|
|
sincer inca nu am gasit o explicatie la treaba cu fisa centrala . tot ce stiu e ca at cand am facut scoala de soferi, masinii de scoala i se incingea bobina, si pornea foarte greu. bininteles ca s-a schimbat bobina, condensator etc, pana la fisca centrala. dupa ce a fost fisa centrala schimbata nu a mai facut. am retinut faza, si o iau in seama de ficare data cand aud despre asemenea fenomen.
|
|
pus acum 15 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
|
|
Un posibil raspuns : o fisa centrala impuscata , intrerupta care are la capat o lulea cu o rezistenta arsa , intrerupta , obliga BI sa produca o scanteie (o tensiune) mai mare care sa treaca peste obstacolul ivit , deci un lucru mecanic mai mare ce duce la solicitarea bobinei . Inteleg ca nu ai incercat sa verifici ce am scris mai sus in topic .
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 15 ani |
|
cristobob
Membru Senior
Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1272
|
|
cristobob a scris:
sdandrei a scris:
fisa centrala ai schimbat-o? |
ce ar putea sa faca fisa centrala? daca ar fii intrerupta nu ar mai trece curentul prin ea , deci nu s-ar incalzii. nu? . .
Un posibil raspuns : o fisa centrala impuscata , intrerupta care are la capat o lulea cu o rezistenta arsa , intrerupta , obliga BI sa produca o scanteie (o tensiune) mai mare care sa treaca peste obstacolul ivit , deci un lucru mecanic mai mare ce duce la solicitarea bobinei . Inteleg ca nu ai incercat sa verifici ce am scris mai sus in topic . |
de ma-npuscai nu credeam asa ceva da', e logica treaba. am mai invatat ceva.
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Liviu M a scris:
Un posibil raspuns : o fisa centrala impuscata , intrerupta care are la capat o lulea cu o rezistenta arsa , intrerupta , obliga BI sa produca o scanteie (o tensiune) mai mare care sa treaca peste obstacolul ivit , deci un lucru mecanic mai mare ce duce la solicitarea bobinei . Inteleg ca nu ai incercat sa verifici ce am scris mai sus in topic . |
E logic, ce zice Liviu! De aia intrebam si de carbunele din mijlocul capacului de delcou.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
doru1500
Membru nou
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 15
|
|
Am schimbat capacul de delcou si rotorul si persista FENOMENUL ,acum am dat comanda pentru un set de fise si platina astept sa vina si va tin la curent Multumesc pentru sfaturi
|
|
pus acum 15 ani |
|
lenon
Membru Senior
Din: cluj
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 205
|
|
toate bobinele se incalzesc pana la o temperatura anume .... fiecare bi. are doua bobine una primara de ...kohm si una secundara ...ohm , valorile acestea depind de tipul de bobina , normal o bobina se incalzeste daca creste curentul in infasurarea secundara cea ce inseamna ca ai o sarcina cu o rezistenta mica (ohm), sau un scurt nu o intrerupere , nu ai scris nimic de buji , inlocuiestele .
|
|
pus acum 15 ani |
|
doru1500
Membru nou
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 15
|
|
Imi cer scuze pentru lpsa mea o perioada si pentru ca nu am raspuns pina acum. Dupa ce am schimbat o gramada de piese inclusiv contactul ,cu ajutorul unui electrician batrin am reusit sa ii dau de capat, surpriza acuma vine CONTACTUL CU CHEIE ,am facut o mica modificare cu un contact de raba si acuma merge cu oricare dintre bobinele schimbate. Concluzia ------ nu stiu ce sa va raspund,dar merge.
|
|
pus acum 15 ani |
|