CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
OnutzaGirl
Femeie
24 ani
Galati
cauta Barbat
24 - 51 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Lada 1500 bobina inductie Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
doru1500
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 15
Dupa 20-30 de minute de mers se incalzeste bobina nu se poate tine mina pe ea
am schimbat 3 bobine nu ii dau de capat. un sfat va rog
multumesc


pus acum 14 ani
   
manciur
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 464
lada are bobina in ulei, nu uscata..
ce tip de bobina folosesti!
grija si la aprindere.. daca-i clasica, daca-i electronica..
tinand cont, cred, ca ai delcou` ei original, sigur folosesti o bobina gresita!

Modificat de manciur (acum 14 ani)


_______________________________________
Life is about passion Thank you for sharing mine

pus acum 14 ani
   
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
Nu cumva are circuit direct de alimentare la pornire , dupa care ramane inseriata cu o rezistenta ?
Acest tip de schema ofera avantajul unei caderi de tensiune pe bobina , mai aproape de valoarea nominala atunci cand demarorul absoarbe curent mare (deci produce o cadere de tensiune pe retea ) . Aceste bobine au un primar cu sarma mai putina , deci se vor incalzi la folosire fara rezistenta .

Modificat de Liviu M (acum 14 ani)


_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
@doru1500: ce ar fi ca mai intai sa citesti regulamentul forumului si s-o respecti?
Nu ar fi mai simplu si mai corect?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
doru1500
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 15
Bobine am folosit 2 tipuri  2 in carcasa de plastic si una metelica fara rezistenta aditionala,aprindere electronica am avut mult timp si multumitoare cumparata din magazin din aceea mica cu led acum am scos-o acelasi fenomen se intimpla ,am schimbat condensatorul am verificat platina si izolatori acesteia si nu ii dau de cap
multumesc


pus acum 14 ani
   
manciur
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 464
nu ideea de aprindere era fara platina.. ce ai tu acel gotronic nu influienteaza bobina de inductie.
platina s-a albastrit, s-a topit, a dat sa ia foc cu bobinele folosite ??
chestia cu rezistenta nu o retin sa fie la lada..


_______________________________________
Life is about passion Thank you for sharing mine

pus acum 14 ani
   
sdandrei
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 397
fisa centrala ai schimbat-o?

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Vezi si carbunele din capacul de delcou!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1272

sdandrei a scris:

fisa centrala ai schimbat-o?

ce ar putea sa faca fisa centrala? daca ar fii intrerupta nu ar mai trece curentul prin ea , deci nu s-ar incalzii. nu?


pus acum 14 ani
   
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
nobody  @ 3xforum.ro mi-a trimis un mail referitor la acest topic , in care nu scrie nimic ! ? Ce o fi vrut sa zica ? Cine o fi ?

_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 14 ani
   
sdandrei
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 397
sincer inca nu am gasit o explicatie la treaba cu fisa centrala . tot ce stiu e ca at cand am facut scoala de soferi, masinii de scoala i se incingea bobina, si pornea foarte greu. bininteles ca s-a schimbat bobina, condensator etc, pana la fisca centrala. dupa ce a fost fisa centrala schimbata nu a mai facut. am retinut faza, si o iau in seama de ficare data cand aud despre asemenea fenomen.

pus acum 14 ani
   
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
Un posibil raspuns : o fisa centrala impuscata , intrerupta care are la capat o lulea cu o rezistenta arsa , intrerupta , obliga BI sa produca o scanteie (o tensiune) mai mare care sa treaca peste obstacolul ivit , deci un lucru mecanic mai mare ce duce la solicitarea bobinei .
Inteleg ca nu ai incercat sa verifici ce am scris mai sus in topic .


_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 14 ani
   
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1272

cristobob a scris:


sdandrei a scris:

fisa centrala ai schimbat-o?

ce ar putea sa faca fisa centrala? daca ar fii intrerupta nu ar mai trece curentul prin ea , deci nu s-ar incalzii. nu?
.
.

Un posibil raspuns : o fisa centrala impuscata , intrerupta care are la capat o lulea cu o rezistenta arsa , intrerupta , obliga BI sa produca o scanteie (o tensiune) mai mare care sa treaca peste obstacolul ivit , deci un lucru mecanic mai mare ce duce la solicitarea bobinei .
Inteleg ca nu ai incercat sa verifici ce am scris mai sus in topic .

de ma-npuscai nu credeam asa ceva    da', e logica treaba. am mai invatat ceva.


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

Liviu M a scris:

Un posibil raspuns : o fisa centrala impuscata , intrerupta care are la capat o lulea cu o rezistenta arsa , intrerupta , obliga BI sa produca o scanteie (o tensiune) mai mare care sa treaca peste obstacolul ivit , deci un lucru mecanic mai mare ce duce la solicitarea bobinei .
Inteleg ca nu ai incercat sa verifici ce am scris mai sus in topic .


E logic, ce zice Liviu! De aia intrebam si de carbunele din mijlocul capacului de delcou.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
doru1500
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 15
Am schimbat capacul de delcou si rotorul si persista FENOMENUL ,acum am dat comanda pentru un set de fise si platina astept sa vina si  va tin la curent
Multumesc pentru sfaturi


pus acum 14 ani
   
lenon
Membru Senior

Din: cluj
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 205
toate bobinele se incalzesc  pana la o temperatura anume .... fiecare bi. are doua bobine  una primara de ...kohm si una secundara ...ohm , valorile acestea depind de tipul de bobina  , normal o bobina se incalzeste daca creste curentul in infasurarea secundara cea ce inseamna ca ai o sarcina cu o rezistenta mica  (ohm), sau un scurt nu o intrerupere , nu ai scris nimic de buji , inlocuiestele .

pus acum 14 ani
   
doru1500
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 15
Imi cer scuze pentru lpsa mea o perioada si pentru ca nu am raspuns pina acum.
Dupa ce am schimbat o gramada de piese inclusiv contactul ,cu ajutorul unui electrician batrin am reusit sa ii dau de capat, surpriza acuma vine
CONTACTUL CU CHEIE  ,am facut o mica modificare cu un contact de raba si acuma merge cu oricare dintre bobinele schimbate.
Concluzia ------ nu stiu ce sa va raspund,dar merge.


pus acum 14 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la