CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: simpatica_dorina 19 ani
| Femeie 19 ani Arad cauta Barbat 32 - 44 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
ionut_doc a scris:
Ooo, da. Si acea IFA este un proiect memorabil. Sper sa-mi iasa si mie cel putin la fel. |
Asa sa fie
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
sk100it a scris:
ionut_doc a scris:
Ooo, da. Si acea IFA este un proiect memorabil. Sper sa-mi iasa si mie cel putin la fel. |
Asa sa fie |
Ifa era memorabil, ca nici nu ne-a aratat. L-o si vandut inainte sa faca vreun metru cu ea. Cu Dacia asta sper ca nu vei face la fel. Cand este gata, incearca sa o conduci si sa te bucuri de ea!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Iti dai seama ca nu am de gand s-o vand. Numai eu stiu prin ce am trecut pana am facut-o asa cum e acum. De munca si de investitie nu mai zic nimic...
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Si c-o naframa-n varf de...sarma m-am apucat sa curat masoanele originale ale arcurilor. Initial vroiam sa le schimb dar se curata chiar ok, rupte nu sunt asa ca m-am razgandit. Apoi le-am montat pe arcuri (alta viata la montare dupa ce ungi usor spirele arcului... ):
Mansoane_protectie_arcuri
|
|
pus acum 8 ani |
|
R12 TR
Membru Senior
Din: Rio de Bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 563
|
|
Felicitari.
Este extraordinar ce ai facut tu aici! Astept sa vad cum si cu ce vopsesti motorul ca in stadiul asta am ajuns si eu. Multa rabdare si putere de munca in continuare!
Numai bine.
|
|
pus acum 8 ani |
|
Motreanu Sorin
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 707
|
|
Un devarat topic-scoala in materie. Abea acum am avut vreme sa il citesc integral si am avut de luat notite la modul serios,mai ales in ceea ce priveste partea de tinichigerie. Mult talent si rabdare,multumesc ca ai impartasit cu noi detaliile acestei reconditionari la superlativ.Personal am avut ce invata
_______________________________________ Dacia 1310-1980 Aro 10.4 - 1990 Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973 Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982 Mobra 50 S
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
R12 TR a scris:
Felicitari.
Este extraordinar ce ai facut tu aici! Astept sa vad cum si cu ce vopsesti motorul ca in stadiul asta am ajuns si eu. Multa rabdare si putere de munca in continuare!
Numai bine. |
Multumesc si aceleasi urari si pentru tine. Motorului cred ca la primavara ii vine randul (depinde si de vreme - daca e toamna lunga si blanda poate il fac anul asta). O sa il vopsesc tot cu negru satin cum am vopsit si restul componentelor suspensiei. Deocamdata o sa ii desfac toate suruburile exterioare si prezoanele ca sa le pot regalvaniza sau schimba daca se rup (mi-e teama de cele de la pompa de apa si de la capacul spate al chiulasei ca astea de cele mai multe ori se rup sau sunt atat de oxidate ca ti-e frica se le mai pui inapoi).
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Motreanu Sorin a scris:
Un devarat topic-scoala in materie. Abea acum am avut vreme sa il citesc integral si am avut de luat notite la modul serios,mai ales in ceea ce priveste partea de tinichigerie. Mult talent si rabdare,multumesc ca ai impartasit cu noi detaliile acestei reconditionari la superlativ.Personal am avut ce invata |
Multumesc si eu. Ma bucur ca ti-a fost de folos topicul meu. Cu partea de tinichigerie am scapat chiar ieftin. Nu a fost mare lucru. Am facut altele si mai grele. Am avut si noroc ca nu a fost lovita vre-o data (mici indoituri capatate de-a lungul anilor, dar nu lovita cu schimbare de elemente, etc.) si prin urmare usor de aliniat. Probleme mai serioase am avut la portbagaj unde a intervenit Dorel si a ciocanit toate marginile sa ridice chederul mai sus si a fost destul de nasol sa-l asez la loc. Am fost nevoit sa demontez complet balamalele si sa le pun langa ale celeilalte sa le readuc la forma initiala ca erau deselate rau. Eu nu fac altceva decat sa incerc sa o aduc cat mai aproape de stadiul in care era acum 45 de ani cand a iesit pe portile uzinei din Mioveni. Desigur ca nu se mai poate reface 100% din n+1 motive, dar un 95% iese.
|
|
pus acum 8 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3583
|
|
Hai,domne,ca iese 99% originala!
|
|
pus acum 8 ani |
|
sdandrei
Membru Senior
Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 397
|
|
Frumos de tot. O sa iti vina greu sa iesi cu masina pe strada, ca se pune praf pe ea. Dar nu e alta varianta ca sa te bucuri deplin de ea. Spor in continuare.
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Da, stiu cum e cu praful. Deja s-a pus in garaj, dar asta e, se sterge. Acum nici in sufragerie nu pot sa o bag...ca nu incape pe usa...
|
|
pus acum 8 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3583
|
|
Ce usa.... Nu te lasa Madame sa-i faci garaj in sufragerie!!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 118
|
|
Inca sunt uimit de cata rabdare puteti avea, astept cu nerabdare urmatoarele "capitole"
In alta ordine de idei, unde ati gasit chedere noi pentru usi si la ce pret?
|
|
pus acum 8 ani |
|
R12 TR
Membru Senior
Din: Rio de Bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 563
|
|
Negru satin e mat sau lucios? Poti sa imi indici un producator anume? Multumesc.
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
R12 TR a scris:
Negru satin e mat sau lucios? Poti sa imi indici un producator anume? Multumesc. |
Satin este ca si catifeaua, undeva intre lucios si mat. De fapt un fel de mat putin lucios.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
deceneu32 a scris:
Hai,domne,ca iese 99% originala! |
Nici vorba! Cel putin 115%, este deja suprarestaurare. Asa ceva faci o data in viata, cand esti tanar, apoi cum imbatranesti iti piere rabdarea de chinez si incepi sa faci mai multe proiecte in paralel.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
deceneu32 a scris:
Ce usa.... Nu te lasa Madame sa-i faci garaj in sufragerie!!! |
Atunci fac altfel: mut patul in garaj si masina in casa... .Nici nu o sa isi dea seama...
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Roberto a scris:
Inca sunt uimit de cata rabdare puteti avea, astept cu nerabdare urmatoarele "capitole"
In alta ordine de idei, unde ati gasit chedere noi pentru usi si la ce pret? |
Chederele le-am luat de pe ebay. Au fost in jur 400 ron (nu mai stiu exact) cu transport cu tot. Mai era un site in Franta unde aveau toate modele de chedere pentru n+1 masini. Trebuie sa caut link-ul si revin.
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
R12 TR a scris:
Negru satin e mat sau lucios? Poti sa imi indici un producator anume? Multumesc. |
Asa cum zice si Misu, negru satin e undeva la mijloc intre mat si lucios, un pic mai spre lucios, asa cum au fost si piesele cu vopseaua din fabrica. Negru satin la spray gasesti aici: Nu este ieftin, dar face toti banii. Capul ala pulverizeaza exact ca un pistol de vopsit, vopseaua se usuca complet cam in 24 ore (in 20 min. cat zic ei e lipicioasa, dar daca atingi nu raman urme) si e rezistenta la zgarieturi.
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Misu de Cluj a scris:
deceneu32 a scris:
Hai,domne,ca iese 99% originala! |
Nici vorba! Cel putin 115%, este deja suprarestaurare. Asa ceva faci o data in viata, cand esti tanar, apoi cum imbatranesti iti piere rabdarea de chinez si incepi sa faci mai multe proiecte in paralel. |
Nu te pot contrazice. Cand lucrezi la 2-3 in acelasi timp clar nu le poti face asa decat daca mai ai 2-3 pe langa tine. Singur no way! Dar eu nu as zice ca e suprarestaurare. Eu unu, fiind perfectionist din fire, nu as putea monta la loc suruburi ruginite sau diverse alte repere cu rugina sau zgariate. Nu as mai avea somn, m-as zvarcoli in chinuri noaptea...
|
|
pus acum 8 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Cred ca ar fi o idee buna sa o furam Este asa de frumoasa
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Hopa...gata, te-am trecut pe lista neagra... . Glumesc. E mai greu cu furatul prin zona. Am numai vecini in varsta prin jur si nu prea misti nimic fara sa stie/vada si garajul il incui cand plec de acasa.
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Si cele doua portfuzete terminate si infoliate in asteptarea remontarii:
Portfuzete_vopsite
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Si vopsite (astea inca mai sunt spanzurate la uscat, ca in zona aia nu prea ajunge soarele si in alta parte nu am unde sa le las la soare):
Bare_antiruliu_fata_spate_vopsite
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Bridele pentru montarea barei antiruliu spate:
Bride_bara_antiruliu_spate
Ce semnificatie or avea acele numere de pe ele? Fiecare din cele 4 are alt numar...
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Capitolul suspensii fiind 100% incheiat, am trecut la capitolul suporturi, parghii si alte maruntaie (mici dar multe si migaloase). Initial vroiam ca dupa terminarea suspensiilor sa incep remontarea acestora, dar m-am gandit ca e mai bine sa profit de vremea buna si sa revopsesc tot ce e de revopsit iar cand s-o strica vremea sa stau linistit in garaj sa le remontez la locul lor.
Suport coloana volan si pompa frana:
Suport_coloana_directie_si_pompa_frana
Au mai ramas si pe asta ceva cratere de la rugina...asta e, are totusi niste ani.
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Rabdare de chinez batran. Cred ca nici din fabrica nu arata asa cum o sa fie.
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Parghie corector de frana spate. Eram convins ca trebuia sa fie galvanizata, dar am gasit urme clare de vopsea neagra pe ea, prin urmare am facut-o tot neagra:
Parghie_corector_de_frana_spate
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Am mai facut si suporturile motorului (cupele de pe lonjeroane), suportul cablului de ambreiaj de pe cutia de viteze, suportul vasului de expansiune de pe traversa casetei de directie, secera de la alternator, t-ul pentru racordarea conductelor de frana de pa puntea spate dar astea toate sunt inca la uscat si nu pot face poze cu ele. Am reusit pentru prima data sa umplu "cuptorul" cu tot felul de piese:
Piese_la_uscat
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Si 2 poze si cu masina, ca nu am mai pus de mult. E cam prafuita ea, dar nu-i bai. Ascult de sfatul vopsitorului care mi-a zis ca daca pot, 6 luni sa nu ating vopseaua cu nici un fel de carpa... Masca fata e doar asezata, fara sa fie prinsa cu nimic, ca am zis sa nu o mai vad chiar asa golasa. Voi vopsi cu negru si in spatele mastii, doar ca inca nu i-a sunat ceasu'...
Poze_masina
Modificat de ionut_doc (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Site-ul unde ziceam ca au fel si fel de chedere si profiluri din cauciuc. Merita dat un ochi prin el, au multe lucruri interesante:
L.E. au inclusiv material pentru refacerea capitonajului plafonului:
Modificat de ionut_doc (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
ionut_doc a scris:
Site-ul unde ziceam ca au fel si fel de chedere si profiluri din cauciuc. Merita dat un ochi prin el, au multe lucruri interesante:
L.E. au inclusiv material pentru refacerea capitonajului plafonului:
|
Preturi acceptabile. A cumparat cineva de la ei? Trimit in Romania?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3583
|
|
Ionut a cumparat kederele....
Modificat de deceneu32 (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Nu, eu am luat chederele de pe ebay. De pe site-ul ala nu am luat nimic, dar din cate am vazut accepta PayPal si teoretic trimit in Romania.
|
|
pus acum 8 ani |
|
cabriolette
Membru Senior
Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
|
|
Din ce am observat pe forumuri, in ultima vreme tendinta e sa fie sablate si vopsite electrostatic ansamblele de genul asta. Nu stiu daca chiar rezista mai bine vopsite electrostatic sau e doar un trend. Parerile sunt impartite, iar eu inca nu am vopsit nimic asa. Oricum, e fain ca iti faci treaba lucrand cu drag la garaj. Buna ideea cu vopsitul acum cat inca e cald!
|
|
pus acum 8 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
cabriolette a scris:
Din ce am observat pe forumuri, in ultima vreme tendinta e sa fie sablate si vopsite electrostatic ansamblele de genul asta. Nu stiu daca chiar rezista mai bine vopsite electrostatic sau e doar un trend. Parerile sunt impartite, iar eu inca nu am vopsit nimic asa. Oricum, e fain ca iti faci treaba lucrand cu drag la garaj. Buna ideea cu vopsitul acum cat inca e cald! |
Singurul dezavantaj este ca se zgarie foarte usor. Vopseaua insa e foarte rezistenta si nu se curata.
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Clar vopsirea in camp electrostatic e superioara celei clasice din punct de vedere al rezistentei in timp si al aspectului, dar cu o singura conditie: sa nu o zgarii/ciobesti pana la tabla. Atunci trebuie refacuta toata piesa pentru ca rugina va intra usor-usor pe sub vopsea si o va exfolia. Dar nu se preteaza chiar la orice: exemplu cu bratele mele care aveau si pivotul original nituit si bucsele schimbate. Astea nu se puteau vopsi electrostatic pentru ca dupa aceasta vopsire trebuie coapte la prorpiu (250 gr.) in cuptor si cu siguranta nu mai alegi nimic din bucse si pivoti.
Sablarea la fel este net superioara oricarei metode de curatare clasice dar are si asta dezavantajele ei: nisipul pe care il elimini foarte greu de pe unde intra, si te asigur ca intra si in cal mai mic coltisor (la a mea masina inainte de vopsirea podelei s-a suflat cu compresorul 6 ore in toate gaurelele posibile si tot au mai iesit fire de nisip!). Alt dezavantaj este ca trebuie grunduita piesa in maxim 3-4 ore. Daca o lasi pe a doua zi nu ai rezolvat nimic.
Initial si eu am vrut sa sablez si sa revopsesc in camp electrostatic toate piesele suspensiei dar am renuntat din motivele enumerate mai sus si ar mai fi cateva.
Modificat de ionut_doc (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Printre altele am desfacut si curatat pompa de frana, dar am dat de o problema. Petele care se vad in ultima poza sunt niste zone rugoase, care se simt la mana, dar nu agata. Mai este una si mai jos dar nu am reusit sa fac o poza in care sa se vada. O mai pot refolosi sau imi trebuie alta? Inainte de demontarea masinii era pedala de frana normala si nu curgea pompa.
Pompa_frana
|
|
pus acum 8 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Daca se gaseste setul de reparatie,se poate incerca,dar eu sunt de parere ca pistonasul ala este deja foarte uzat. Este un fel de zamac ce se macina. Candva am patit sa se blocheze in pompa,cand aveam Dacia
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Acolo unde sunt petele, nu este suprafata de lucru, este doar pistonasul, deci nu afecteaza functionarea. Spala-l bine cu alcool sanitar, eventual dai un pic cu un smirghel fin, Si monteaza-i garnituri noi. Apoi daca vezi ca ai frana moale sai daca pierde lichid de frana, pui alta pompa.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Set de reparatie am, dar mie imi e sa nu ma trezesc ca imi curge dupa ce o remontez sau dupa scurt timp si sa-mi strice iar vopseaua pe acolo. In fine, o las la coada si vad eu ce-i fac. Cel mai cuminte ar fi sa o schimb.
|
|
pus acum 8 ani |
|
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
|
|
Iei 1 bucata lemn de brad - o sipca in 4 colturi, o cioplesti usor cu un cutit, pina o poti baga in pompa usor batuta, pina la fund. O prinzi in menghina si rotesti pompa cu mina, incercind sa lustruiesti interiorul, daca nu reusesti, schimba pompa, deoarece noile garniture se vor minca f repede, si vei avea 2 posibile urmari - frina slaba (pierdere interna in pompa) sau pierderi in exterior pe la garniture de etansare. Cauta pompa simplu modelul mai subtire si mai lunga putin - mi se pare ca este DBA nu Lockeed
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Am incercat sa o lustruiesc cu pasta usor abraziva, dar efectul a fost contrar, pata s-a mai marit un pic. . Ce-i drept, e cum zice Misu, pata pica intre cele 2 garnituri de pe pistonas. Totusi o sa incerc si cu lemn de brad, sa vad ce iese. Mai mult decat sa o stric de tot nu am ce-i face...
|
|
pus acum 8 ani |
|
Tov
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
|
|
Pune pompa noua. Gasesti LPR cu vreo 50-60 de lei. Eu asa am facut la break si am rezolvat toate problemele.
|
|
pus acum 8 ani |
|
R12 TR
Membru Senior
Din: Rio de Bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 563
|
|
Pune-i originala DBA sau Lockhead. E 50-60 de euro pe Ebay. Eu am cumparat doua dar nu ma indur inca sa le montez. Pana nu ma lasa alea de pe masina, nu umblu la ele.
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Da, cel mai probabil o sa o schimb cu una originala. Nu prea are rost sa pierd timpul cu ea si sa ma trezesc la final ca tot nu e ok.
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
A trecut mai bine de 1 luna de cand nu am mai postat, dar asta nu inseamna ca nu am mai facut nimic. Sa incepem in ordine: table protectie si ranforsare aripi fata, starea initiala si cea actuala:
Table_protectie_aripi_fata
Au mai ramas ceva cratere de la rugina, dar in ansamblu sunt ok.
Modificat de ionut_doc (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Suporturi bara fata:
Suporturi_bara_fata
Sunt facute si cele de la bara spate dar am uitat sa fac si poze...
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Coloana directie (zisa si mitraliera), pedale frana si ambreiaj, ax directie in starea initiala:
Coloana_directie
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Coloana de directie reasamblata:
Reasamblare_coloana_directie
Protectiile de cauciuc ale pedalelor de frana si ambreiaj le-am pastrat pe cele originale, fiind intr-o stare foarte buna.
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Nu a fost uitata nici joja pentru verificarea nivelului de ulei:
Joja_nivel_ulei
|
|
pus acum 8 ani |
|
bobbyxxx22
Membru Senior
Din: ramnicu valcea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 530
|
|
Cu ce indepartezi vopseaua veche? Folosesti ceva solutii chimice sau totul este mecanic? Dupa ce indepartezi vopseaua pana la luciul metalic, inainte de vopsire folosesti si altceva sau direct vopseaua?
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Vopseaua o indepartez mecanic in mai multe etape (smirghel mai abraziv P120, apoi finisarea finala o fac cu scotch-brite care scoate zgarieturile facute anterior cu smirghelul) . Nu am gasit un decapant de vopsea care sa curete vopseaua din fabrica. Cromofagul e apa de ploaie iar decanlolul de la Policolor face ceva dar trebuie sa dai de 6-7 ori si sa lasi sa actioneze. In concluzie e pierdere de timp. In functie de starea pieselor am folosit si grund (la cele expuse si la cele care au avut multa rugina de suprafata). Iarasi in functie de starea piesei, unele nu le-am curatat integral de vopsea (doar le-am matuit inainte de revopsire cu scotch-brite si, evident, nu am mai folosit si grund).
Modificat de ionut_doc (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Si am ajuns si la planetare, dar aici a fost cu cantec. Planetarele pe care le-am gasit pe masina sunt cele originale, dar ambele au avut tripodele schimbate (dupa urmele de vaselina uscata pe care le-am gasit pe lonjeroane si fuzete presupun ca s-au spart burdufurile si fostul proprietar nu a mai gasit sa le schimbe). O planetara nu am mai avut ce sa-i fac (joc spre roata, joc spre cutie) si am schimbat-o cu alta luata de pe net, dar am recuperat burdufurile. Pe cealalta am facut-o din...alte 3 planetare: am pastrat axul si capatul dinspre roata original, ambele burdufuri de pe cealalta planetara si tripoda cu tot cu bile de pe alta...
Prima planetara (dupa mega stratul de jeg indepartat) care a necesitat doar curatare si revopsire:
Pregatire_revopsire_planetara
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Planetara originala de la care am recuperat axul si capatul dinspre roata si tripoda romaneasca pe care am gasit-o montata:
Planetara_originala
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Carcasa filtrului de aer. Nu mica mi-a fost mirarea cand am gasit filtru original Tecalemit (oare sa nu fi fost schimbat vre-o data sau se mai gaseau in comert pe timpuri?):
Carcasa_filtru_aer_starea_initiala
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Saboti frana curatati si revopsiti dupa indepartarea ferodourilor:
Saboti_frana
|
|
pus acum 8 ani |
|
dacia_gpg
Membru Junior
Din: Iasi
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 64
|
|
Ce vopsea folositi pentru acoperirea pieselor, ce marca,tip.Ma refer la galben si neagru.
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Vopseaua galbena: Vopseaua negru satin: Grundul:
Sunt scumpe, dar nu au nici o legatura cu spray-urile cu vopsea sau grund care se gasesc uzual in supermarket-uri.
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Si desi ziceam ca la motor nu umblu, dupa ce am demontat capacul de la culbutori si ulterior baia de ulei m-am razgandit...
Depuneri_interioare_motor
Nu se vede foarte bine in poza, dar in baia de ulei e un strat de aproape 1cm de mazga...
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Desi mi-a parut rau sa desfac motorul, ulterior am constatat ca nu a fost o decizie gresita. Pe langa depunerile grosolane din interior am mai gasit uzuri la cuzineti, in special cei de palier, dar nici cei de maneton nu sunt intr-o conditie excelenta (mai ales cilindrul 2 unde si cei 2 tacheti sunt atinsi), 2 tacheti care au urme destul de adanci, patina intinzatorului hidraulic al lantului distributiei, lantul de distributie si pinionul delcoului. Arborele cu came, arborele cotit si restul componentelor interne au scapat.
Prin urmare am nevoie de 2 tacheti. Am luat la rand magazinele care mai sunt in Craiova si nu am gasit. Daca are cineva de vanzare rog sa ma contacteze.
Continuare demontare motor:
Demontare_motor_
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Operatiunea de indepartare a jegului de pe si din interiorul blocului motor:
Curatare_bloc_motor
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Dupa indepartarea grosului mizeriei am inceput curatarea mai amanuntita interior si exterior:
Curatare_bloc_motor_
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Acum e vopsit si blocul motor si pe langa el si capacul distributiei, capacul culbutorilor, carcasa, bobina si capacul spate de la electromotor, suporturile farurilor, suporturile laterale de pe motor dar inca nu am poze cu ele. Le fac cand o sa ma lase vremea asta ca in garaj nu ies bine pozele...
|
|
pus acum 8 ani |
|
Tov
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
|
|
ionut_doc a scris:
Saboti frana curatati si revopsiti dupa indepartarea ferodourilor:
|
pe asta chiar n-o inteleg, de ce n-ai pus saboti noi cu totul?
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Pentru ca nu mai gasesc din cei cu ferodourile prinse cu nituri, iar cei lipiti nu-mi inspira incredere deloc...
|
|
pus acum 8 ani |
|
YoKoMy
Reporter de teren
Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
|
|
La gata, sa ii duci fostului proprietar o poza cu fosta lui masina...sa vada ca a ajuns intradevar pe maini bune. Spor la treaba in continuare, urmaresc cu interes topicul.
_______________________________________ Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Eu am de gand sa ma duc cu masina sa o vada live... Multumesc.
|
|
pus acum 8 ani |
|
YoKoMy
Reporter de teren
Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
|
|
ionut_doc a scris:
Eu am de gand sa ma duc cu masina sa o vada live... Multumesc. |
Cu atat mai bine! Poate treci si pe la Resita...nu se stie...poate mai pleci cu una
_______________________________________ Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Ax directie: datorita burdufului de cauciuc pe care nu am reusit sa-l demontez, l-am vopsit in 2 etape iar imbinarea vopselelor am facut-o sub burduf ca sa nu se vada nimic:
Ax_directie
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 8 ani |
|