CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
grecoaica pe Simpatie
Femeie
22 ani
Dambovita
cauta Barbat
22 - 45 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / DACIA 13OO, 1971 - O frantuzoaica in haine noi Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4 5 6 7 ... 11
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455

ionut_doc a scris:

Ooo, da. Si acea IFA este un proiect memorabil. Sper sa-mi iasa si mie cel putin la fel.

Asa sa fie


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48194

sk100it a scris:


ionut_doc a scris:

Ooo, da. Si acea IFA este un proiect memorabil. Sper sa-mi iasa si mie cel putin la fel.

Asa sa fie

Ifa era memorabil, ca nici nu ne-a aratat. L-o si vandut inainte sa faca vreun metru cu ea.
Cu Dacia asta sper ca nu vei face la fel. Cand este gata, incearca sa o conduci si sa te bucuri de ea!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Iti dai seama ca nu am de gand s-o vand. Numai eu stiu prin ce am trecut pana am facut-o asa cum e acum. De munca si de investitie nu mai zic nimic...

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si c-o naframa-n varf de...sarma m-am apucat sa curat masoanele originale ale arcurilor. Initial vroiam sa le schimb dar se curata chiar ok, rupte nu sunt asa ca m-am razgandit. Apoi le-am montat pe arcuri (alta viata la montare dupa ce ungi usor spirele arcului... ):

Mansoane_protectie_arcuri



pus acum 7 ani
   
R12 TR
Membru Senior

Din: Rio de Bacau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 563
Felicitari.

Este extraordinar ce ai facut tu aici! Astept sa vad cum si cu ce vopsesti motorul ca in stadiul asta am ajuns si eu.
Multa rabdare si putere de munca in continuare!

Numai bine.


pus acum 7 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Un devarat topic-scoala in materie. Abea acum am avut vreme sa il citesc integral si am avut de luat notite la modul serios,mai ales in ceea ce priveste partea de tinichigerie.
Mult talent si rabdare,multumesc ca ai impartasit cu noi detaliile acestei reconditionari la superlativ.Personal am avut ce invata


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

R12 TR a scris:

Felicitari.

Este extraordinar ce ai facut tu aici! Astept sa vad cum si cu ce vopsesti motorul ca in stadiul asta am ajuns si eu.
Multa rabdare si putere de munca in continuare!

Numai bine.


Multumesc si aceleasi urari si pentru tine.
Motorului cred ca la primavara ii vine randul (depinde si de vreme - daca e toamna lunga si blanda poate il fac anul asta). O sa il vopsesc tot cu negru satin cum am vopsit si restul componentelor suspensiei. Deocamdata o sa ii desfac toate suruburile exterioare si prezoanele ca sa le pot regalvaniza sau schimba daca se rup (mi-e teama de cele de la pompa de apa si de la capacul spate al chiulasei ca astea de cele mai multe ori se rup sau sunt atat de oxidate ca ti-e frica se le mai pui inapoi).


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

Motreanu Sorin a scris:

Un devarat topic-scoala in materie. Abea acum am avut vreme sa il citesc integral si am avut de luat notite la modul serios,mai ales in ceea ce priveste partea de tinichigerie.
Mult talent si rabdare,multumesc ca ai impartasit cu noi detaliile acestei reconditionari la superlativ.Personal am avut ce invata


Multumesc si eu. Ma bucur ca ti-a fost de folos topicul meu.
Cu partea de tinichigerie am scapat chiar ieftin. Nu a fost mare lucru. Am facut altele si mai grele. Am avut si noroc ca nu a fost lovita vre-o data (mici indoituri capatate de-a lungul anilor, dar nu lovita cu schimbare de elemente, etc.) si prin urmare usor de aliniat. Probleme mai serioase am avut la portbagaj unde a intervenit Dorel si a ciocanit toate marginile sa ridice chederul mai sus si a fost destul de nasol sa-l asez la loc. Am fost nevoit sa demontez complet balamalele si sa le pun langa ale celeilalte sa le readuc la forma initiala ca erau deselate rau.
Eu nu fac altceva decat sa incerc sa o aduc cat mai aproape de stadiul in care era acum 45 de ani cand a iesit pe portile uzinei din Mioveni. Desigur ca nu se mai poate reface 100% din n+1 motive, dar un 95% iese.


pus acum 7 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3573
Hai,domne,ca iese 99% originala!

pus acum 7 ani
   
sdandrei
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 397
Frumos de tot. O sa iti vina greu sa iesi cu masina pe strada, ca se pune praf pe ea. Dar nu e alta varianta ca sa te bucuri deplin de ea. Spor in continuare.

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Da, stiu cum e cu praful. Deja s-a pus in garaj, dar asta e, se sterge. Acum nici in sufragerie nu pot sa o bag...ca nu incape pe usa...

pus acum 7 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3573
Ce usa....
Nu te lasa Madame sa-i faci garaj in sufragerie!!!


pus acum 7 ani
   
Roberto
Membru Activ

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118

ionut_doc a scris:

Montare chedere de usi noi, identice ca si textura cu cele originale. Cu ocazia asta am rezolvat si vesnica problema cu distanta de 1-2 cm la imbinarea capetelor chederului:

Montare_chedere_usi

http://www.99poze.ro/hotlink/tn_ea8d04e ... 6a0387.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_7ef48b3 ... e65181.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_831a948 ... f8c6d9.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_664e811 ... 5ceb6e.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_2ae2e0b ... 82c770.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_6a4280a ... 28351e.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_60b9a72 ... bd5584.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_736d704 ... ea9d7f.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_d41179d ... 87397b.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_cdbae62 ... e552a8.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_cad103e ... ae6c06.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_9aaf3d8 ... 4f0d80.jpg

Inca sunt uimit de cata rabdare puteti avea, astept cu nerabdare urmatoarele "capitole"

In alta ordine de idei, unde ati gasit chedere noi pentru usi si la ce pret?


pus acum 7 ani
   
R12 TR
Membru Senior

Din: Rio de Bacau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 563
Negru satin e mat sau lucios? Poti sa imi indici un producator anume?
Multumesc.


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48194

R12 TR a scris:

Negru satin e mat sau lucios? Poti sa imi indici un producator anume?
Multumesc.

Satin este ca si catifeaua, undeva intre lucios si mat. De fapt un fel de mat putin lucios.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48194

deceneu32 a scris:

Hai,domne,ca iese 99% originala!

Nici vorba! Cel putin 115%, este deja suprarestaurare.
Asa ceva faci o data in viata, cand esti tanar, apoi cum imbatranesti iti piere rabdarea de chinez si incepi sa faci mai multe proiecte in paralel.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

deceneu32 a scris:

Ce usa....
Nu te lasa Madame sa-i faci garaj in sufragerie!!!


Atunci fac altfel: mut patul in garaj si masina in casa...   .Nici nu o sa isi dea seama...


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

Roberto a scris:


ionut_doc a scris:

Montare chedere de usi noi, identice ca si textura cu cele originale. Cu ocazia asta am rezolvat si vesnica problema cu distanta de 1-2 cm la imbinarea capetelor chederului:

Montare_chedere_usi

http://www.99poze.ro/hotlink/tn_ea8d04e ... 6a0387.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_7ef48b3 ... e65181.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_831a948 ... f8c6d9.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_664e811 ... 5ceb6e.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_2ae2e0b ... 82c770.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_6a4280a ... 28351e.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_60b9a72 ... bd5584.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_736d704 ... ea9d7f.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_d41179d ... 87397b.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_cdbae62 ... e552a8.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_cad103e ... ae6c06.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_9aaf3d8 ... 4f0d80.jpg

Inca sunt uimit de cata rabdare puteti avea, astept cu nerabdare urmatoarele "capitole"

In alta ordine de idei, unde ati gasit chedere noi pentru usi si la ce pret?


Chederele le-am luat de pe ebay. Au fost in jur 400 ron (nu mai stiu exact) cu transport cu tot. Mai era un site in Franta unde aveau toate modele de chedere pentru n+1 masini. Trebuie sa caut link-ul si revin.


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

R12 TR a scris:

Negru satin e mat sau lucios? Poti sa imi indici un producator anume?
Multumesc.

Asa cum zice si Misu, negru satin e undeva la mijloc intre mat si lucios, un pic mai spre lucios, asa cum au fost si piesele cu vopseaua din fabrica.
Negru satin la spray gasesti aici:
Nu este ieftin, dar face toti banii. Capul ala pulverizeaza exact ca un pistol de vopsit, vopseaua se usuca complet cam in 24 ore (in 20 min. cat zic ei e lipicioasa, dar daca atingi nu raman urme) si e rezistenta la zgarieturi.


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

Misu de Cluj a scris:


deceneu32 a scris:

Hai,domne,ca iese 99% originala!

Nici vorba! Cel putin 115%, este deja suprarestaurare.
Asa ceva faci o data in viata, cand esti tanar, apoi cum imbatranesti iti piere rabdarea de chinez si incepi sa faci mai multe proiecte in paralel.

Nu te pot contrazice. Cand lucrezi la 2-3 in acelasi timp clar nu le poti face asa decat daca mai ai 2-3 pe langa tine. Singur no way!
Dar eu nu as zice ca e suprarestaurare. Eu unu, fiind perfectionist din fire, nu as putea monta la loc suruburi ruginite sau diverse alte repere cu rugina sau zgariate. Nu as mai avea somn, m-as zvarcoli in chinuri noaptea...


pus acum 7 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455
Cred ca ar fi o idee buna sa o furam    
Este asa de frumoasa


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Hopa...gata, te-am trecut pe lista neagra... . Glumesc.
E mai greu cu furatul prin zona. Am numai vecini in varsta prin jur si nu prea misti nimic fara sa stie/vada si garajul il incui cand plec de acasa.


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Cu ce m-am mai delectat in weekend...
Portfuzeta starea initiala:

Portfuzeta_starea_initiala



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Dupa inlaturarea primului strat de jeg:

Portfuzeta_starea_initiala_



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Curatata inainte de vopsire si vopsire:

Portfuzeta_pregatire_vopsire_si_vopsire



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si cele doua portfuzete terminate si infoliate in asteptarea remontarii:

Portfuzete_vopsite



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Bare antiruliu fata-spate starea initiala:

Bare_antiruliu_fata_spate_starea_initiala



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si vopsite (astea inca mai sunt spanzurate la uscat, ca in zona aia nu prea ajunge soarele si in alta parte nu am unde sa le las la soare):

Bare_antiruliu_fata_spate_vopsite



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Bridele pentru montarea barei antiruliu spate:

Bride_bara_antiruliu_spate



Ce semnificatie or avea acele numere de pe ele? Fiecare din cele 4 are alt numar...


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Capitolul suspensii fiind 100% incheiat, am trecut la capitolul suporturi, parghii si alte maruntaie (mici dar multe si migaloase).
Initial vroiam ca dupa terminarea suspensiilor sa incep remontarea acestora, dar m-am gandit ca e mai bine sa profit de vremea buna si sa revopsesc tot ce e de revopsit iar cand s-o strica vremea sa stau linistit in garaj sa le remontez la locul lor.

Suport coloana volan si pompa frana:

Suport_coloana_directie_si_pompa_frana



Au mai ramas si pe asta ceva cratere de la rugina...asta e, are totusi niste ani.


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Suporturi cutie viteze:

Suporturi_cutie_viteze



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Traversa cutie viteze:

Traversa_cutie_viteze



pus acum 7 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455
Rabdare de chinez batran.
Cred ca nici din fabrica nu arata asa cum o sa fie.    


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Parghie corector de frana spate. Eram convins ca trebuia sa fie galvanizata, dar am gasit urme clare de vopsea neagra pe ea, prin urmare am facut-o tot neagra:

Parghie_corector_de_frana_spate



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Am mai facut si suporturile motorului (cupele de pe lonjeroane), suportul cablului de ambreiaj de pe cutia de viteze, suportul vasului de expansiune de pe traversa casetei de directie, secera de la alternator, t-ul pentru racordarea conductelor de frana de pa puntea spate dar astea toate sunt inca la uscat si nu pot face poze cu ele. Am reusit pentru prima data sa umplu "cuptorul" cu tot felul de piese:

Piese_la_uscat



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si 2 poze si cu masina, ca nu am mai pus de mult. E cam prafuita ea, dar nu-i bai. Ascult de sfatul vopsitorului care mi-a zis ca daca pot, 6 luni sa nu ating vopseaua cu nici un fel de carpa...
Masca fata e doar asezata, fara sa fie prinsa cu nimic, ca am zis sa nu o mai vad chiar asa golasa. Voi vopsi cu negru si in spatele mastii, doar ca inca nu i-a sunat ceasu'...

Poze_masina



Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Site-ul unde ziceam ca au fel si fel de chedere si profiluri din cauciuc. Merita dat un ochi prin el, au multe lucruri interesante:


L.E. au inclusiv material pentru refacerea capitonajului plafonului:


Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48194

ionut_doc a scris:

Site-ul unde ziceam ca au fel si fel de chedere si profiluri din cauciuc. Merita dat un ochi prin el, au multe lucruri interesante:


L.E. au inclusiv material pentru refacerea capitonajului plafonului:

Preturi acceptabile. A cumparat cineva de la ei?
Trimit in Romania?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3573
Ionut a cumparat kederele....

Modificat de deceneu32 (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Nu, eu am luat chederele de pe ebay. De pe site-ul ala nu am luat nimic, dar din cate am vazut accepta PayPal si teoretic trimit in Romania.

pus acum 7 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
Din ce am observat pe forumuri, in ultima vreme tendinta e sa fie sablate si vopsite electrostatic ansamblele de genul asta. Nu stiu daca chiar rezista mai bine vopsite electrostatic sau e doar un trend. Parerile sunt impartite, iar eu inca nu am vopsit nimic asa. Oricum, e fain ca iti faci treaba lucrand cu drag la garaj. Buna ideea cu vopsitul acum cat inca e cald!


pus acum 7 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455

cabriolette a scris:

Din ce am observat pe forumuri, in ultima vreme tendinta e sa fie sablate si vopsite electrostatic ansamblele de genul asta. Nu stiu daca chiar rezista mai bine vopsite electrostatic sau e doar un trend. Parerile sunt impartite, iar eu inca nu am vopsit nimic asa. Oricum, e fain ca iti faci treaba lucrand cu drag la garaj. Buna ideea cu vopsitul acum cat inca e cald!

Singurul dezavantaj este ca se zgarie foarte usor.
Vopseaua insa e foarte rezistenta si nu se curata.


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Clar vopsirea in camp electrostatic e superioara celei clasice din punct de vedere al rezistentei in timp si al aspectului, dar cu o singura conditie: sa nu o zgarii/ciobesti pana la tabla. Atunci trebuie refacuta toata piesa pentru ca rugina va intra usor-usor pe sub vopsea si o va exfolia. Dar nu se preteaza chiar la orice: exemplu cu bratele mele care aveau si pivotul original nituit si bucsele schimbate. Astea nu se puteau vopsi electrostatic pentru ca dupa aceasta vopsire trebuie coapte la prorpiu (250 gr.) in cuptor si cu siguranta nu mai alegi nimic din bucse si pivoti.

Sablarea la fel este net superioara oricarei metode de curatare clasice dar are si asta dezavantajele ei: nisipul pe care il elimini foarte greu de pe unde intra, si te asigur ca intra si in cal mai mic coltisor (la a mea masina inainte de vopsirea podelei s-a suflat cu compresorul 6 ore in toate gaurelele posibile si tot au mai iesit fire de nisip!). Alt dezavantaj este ca trebuie grunduita piesa in maxim 3-4 ore. Daca o lasi pe a doua zi nu ai rezolvat nimic.

Initial si eu am vrut sa sablez si sa revopsesc in camp electrostatic toate piesele suspensiei dar am renuntat din motivele enumerate mai sus si ar mai fi cateva.

Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Printre altele am desfacut si curatat pompa de frana, dar am dat de o problema. Petele care se vad in ultima poza sunt niste zone rugoase, care se simt la mana, dar nu agata. Mai este una si mai jos dar nu am reusit sa fac o poza in care sa se vada. O mai pot refolosi sau imi trebuie alta? Inainte de demontarea masinii era pedala de frana normala si nu curgea pompa.

Pompa_frana



pus acum 7 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455
Daca se gaseste setul de reparatie,se poate incerca,dar eu sunt de parere ca pistonasul ala este deja foarte uzat.
Este un fel de zamac ce se macina.
Candva am patit sa se blocheze in pompa,cand aveam Dacia


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48194
Acolo unde sunt petele, nu este suprafata de lucru, este doar pistonasul, deci nu afecteaza functionarea. Spala-l bine cu alcool sanitar, eventual dai un pic cu un smirghel fin, Si monteaza-i garnituri noi.
Apoi daca vezi ca ai frana moale sai daca pierde lichid de frana, pui alta pompa.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Set de reparatie am, dar mie imi e sa nu ma trezesc ca imi curge dupa ce o remontez sau dupa scurt timp si sa-mi strice iar vopseaua pe acolo. In fine, o las la coada si vad eu ce-i fac. Cel mai cuminte ar fi sa o schimb.

pus acum 7 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 815
Iei 1 bucata lemn de brad - o sipca in 4 colturi, o cioplesti usor cu un cutit, pina o poti baga in pompa usor batuta, pina la fund. O prinzi in menghina si rotesti pompa cu mina, incercind sa lustruiesti interiorul, daca nu reusesti, schimba pompa, deoarece noile garniture se vor minca f repede, si vei avea 2 posibile urmari - frina slaba (pierdere interna in pompa) sau pierderi in exterior pe la garniture de etansare. Cauta pompa simplu modelul mai subtire si mai lunga putin - mi se pare ca este DBA nu Lockeed 

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Am incercat sa o lustruiesc cu pasta usor abraziva, dar efectul a fost contrar, pata s-a mai marit un pic. . Ce-i drept, e cum zice Misu, pata pica intre cele 2 garnituri de pe pistonas. Totusi o sa incerc si cu lemn de brad, sa vad ce iese. Mai mult decat sa o stric de tot nu am ce-i face...

pus acum 7 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799
Pune pompa noua. Gasesti LPR cu vreo 50-60 de lei. Eu asa am facut la break si am rezolvat toate problemele.

pus acum 7 ani
   
R12 TR
Membru Senior

Din: Rio de Bacau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 563
Pune-i originala DBA sau Lockhead. E 50-60 de euro pe Ebay. Eu am cumparat doua dar nu ma indur inca sa le montez. Pana nu  ma lasa alea de pe masina, nu umblu la ele.

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Da, cel mai probabil o sa o schimb cu una originala. Nu prea are rost sa pierd timpul cu ea si sa ma trezesc la final ca tot nu e ok.

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
A trecut mai bine de 1 luna de cand nu am mai postat, dar asta nu inseamna ca nu am mai facut nimic.
Sa incepem in ordine: table protectie si ranforsare aripi fata, starea initiala si cea actuala:

Table_protectie_aripi_fata



Au mai ramas ceva cratere de la rugina, dar in ansamblu sunt ok.

Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Tavita baterie:

Tavita_baterie



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Cupele de la suporturile motorului:

Cupe_suporturi_motor



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Suportul vasului de expansiune pe traversa casetei de directie:

Suport_vas_expansiune



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Suport cablu ambreiaj pe cutia de viteze:

Suport_cablu_ambreiaj



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Defazorul si contragreutatile lui:

Defazor_si_contragreutati



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Tabla protectie ambreiaj. Cu asta am uitat sa fac poze in starea initiala.

Tabla_protectie_ambreiaj



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Suporturi bara fata:

Suporturi_bara_fata



Sunt facute si cele de la bara spate dar am uitat sa fac si poze...


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Ventilator motor. Cu ocazia asta am revenit la tamburii spate si i-am facut cu galben in interior, asa cum au fost:

Ventilator_motor_si_interior_tamburi_frana



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Coloana directie (zisa si mitraliera), pedale frana si ambreiaj, ax directie in starea initiala:

Coloana_directie



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Coloana directie si pedale frana si ambreiaj revopsite:

Coloana_directie_revopsita



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Curatare ax volan, contact stopuri frana, cablu contact stopuri frana:

Curatare_accesorii_coloana_directie



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Coloana de directie reasamblata:

Reasamblare_coloana_directie



Protectiile de cauciuc ale pedalelor de frana si ambreiaj le-am pastrat pe cele originale, fiind intr-o stare foarte buna.


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Nu a fost uitata nici joja pentru verificarea nivelului de ulei:

Joja_nivel_ulei



pus acum 7 ani
   
bobbyxxx22
Membru Senior

Din: ramnicu valcea
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 530
Cu ce indepartezi vopseaua veche? Folosesti ceva solutii chimice sau totul este mecanic? Dupa ce indepartezi vopseaua pana la luciul metalic, inainte de vopsire folosesti si altceva sau direct vopseaua?

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Vopseaua o indepartez mecanic in mai multe etape (smirghel mai abraziv P120, apoi finisarea finala o fac cu scotch-brite care scoate zgarieturile facute anterior cu smirghelul) . Nu am gasit un decapant de vopsea care sa curete vopseaua din fabrica. Cromofagul e apa de ploaie iar decanlolul de la Policolor face ceva dar trebuie sa dai de 6-7 ori si sa lasi sa actioneze. In concluzie e pierdere de timp. In functie de starea pieselor am folosit si grund (la cele expuse si la cele care au avut multa rugina de suprafata). Iarasi in functie de starea piesei, unele nu le-am curatat integral de vopsea (doar le-am matuit inainte de revopsire cu scotch-brite si, evident, nu am mai folosit si grund).

Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si am ajuns si la planetare, dar aici a fost cu cantec. Planetarele pe care le-am gasit pe masina sunt cele originale, dar ambele au avut tripodele schimbate (dupa urmele de vaselina uscata pe care le-am gasit pe lonjeroane si fuzete presupun ca s-au spart burdufurile si fostul proprietar nu a mai gasit sa le schimbe). O planetara nu am mai avut ce sa-i fac (joc spre roata, joc spre cutie) si am schimbat-o cu alta luata de pe net, dar am recuperat burdufurile. Pe cealalta am facut-o din...alte 3 planetare: am pastrat axul si capatul dinspre roata original, ambele burdufuri de pe cealalta planetara si tripoda cu tot cu bile de pe alta...

Prima planetara (dupa mega stratul de jeg indepartat) care a necesitat doar curatare si revopsire:

Pregatire_revopsire_planetara



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Planetara originala de la care am recuperat axul si capatul dinspre roata si tripoda romaneasca pe care am gasit-o montata:

Planetara_originala



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Planetara de la care am recuperat tripoda frantuzeasca si bilele:

Planetara_de_piese



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Am confectionat un colier nou pentru burduful dinspre roata:

Remontare_planetara



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si planetarele remontate si revopsite:

Planetare_reconditionate



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Carcasa filtrului de aer. Nu mica mi-a fost mirarea cand am gasit filtru original Tecalemit (oare sa nu fi fost schimbat vre-o data sau se mai gaseau in comert pe timpuri?):

Carcasa_filtru_aer_starea_initiala



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Carcasa filtru aer grunduita si revopsita:

Carcasa_filtru_aer_revopsita



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Radiator racire motor intr-o faza intermediara de curatare si apoi revopsit:

Radiator_racire_motor



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Saboti frana curatati si revopsiti dupa indepartarea ferodourilor:

Saboti_frana



pus acum 7 ani
   
dacia_gpg
Membru Junior

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 64
Ce vopsea folositi pentru acoperirea pieselor, ce marca,tip.Ma refer la galben si neagru.

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Vopseaua galbena:
Vopseaua negru satin:
Grundul:

Sunt scumpe, dar nu au nici o legatura cu spray-urile cu vopsea sau grund care se gasesc uzual in supermarket-uri.


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si desi ziceam ca la motor nu umblu, dupa ce am demontat capacul de la culbutori si ulterior baia de ulei m-am razgandit...

Depuneri_interioare_motor



Nu se vede foarte bine in poza, dar in baia de ulei e un strat de aproape 1cm de mazga...


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Asadar incep capitolul motor. Starea initiala:


Motor_starea_initiala



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Demontare chiuloasa pe care am gasit-o cam nestransa...

Demontare_motor_



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Demontare baie ulei si capac distributie:

Demontare_motor_



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Desi mi-a parut rau sa desfac motorul, ulterior am constatat ca nu a fost o decizie gresita. Pe langa depunerile grosolane din interior am mai gasit uzuri la cuzineti, in special cei de palier, dar nici cei de maneton nu sunt intr-o conditie excelenta (mai ales cilindrul 2 unde si cei 2 tacheti sunt atinsi), 2 tacheti care au urme destul de adanci, patina intinzatorului hidraulic al lantului distributiei, lantul de distributie si pinionul delcoului. Arborele cu came, arborele cotit si restul componentelor interne au scapat.

Prin urmare am nevoie de 2 tacheti. Am luat la rand magazinele care mai sunt in Craiova si nu am gasit. Daca are cineva de vanzare rog sa ma contacteze.

Continuare demontare motor:

Demontare_motor_



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Operatiunea de indepartare a jegului de pe si din interiorul blocului motor:

Curatare_bloc_motor



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Dupa indepartarea grosului mizeriei am inceput curatarea mai amanuntita interior si exterior:

Curatare_bloc_motor_



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Curatare_bloc_motor_



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si pregatirea pentru vopsire:

Pregatire_vopsire_bloc_motor



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Acum e vopsit si blocul motor si pe langa el si capacul distributiei, capacul culbutorilor, carcasa, bobina si capacul spate de la electromotor, suporturile farurilor, suporturile laterale de pe motor dar inca nu am poze cu ele. Le fac cand  o sa ma lase vremea asta ca in garaj nu ies bine pozele...

pus acum 7 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799

ionut_doc a scris:

Saboti frana curatati si revopsiti dupa indepartarea ferodourilor:


pe asta chiar n-o inteleg, de ce n-ai pus saboti noi cu totul?


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Pentru ca nu mai gasesc din cei cu ferodourile prinse cu nituri, iar cei lipiti nu-mi inspira incredere deloc...

pus acum 7 ani
   
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
La gata, sa ii duci fostului proprietar o poza cu fosta lui masina...sa vada ca a ajuns intradevar pe maini bune. 
Spor la treaba in continuare, urmaresc cu interes topicul. 


_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Eu am de gand sa ma duc cu masina sa o vada live...
Multumesc.


pus acum 7 ani
   
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289

ionut_doc a scris:

Eu am de gand sa ma duc cu masina sa o vada live...
Multumesc.


Cu atat mai bine!
Poate treci si pe la Resita...nu se stie...poate mai pleci cu una


_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Ax directie: datorita burdufului de cauciuc pe care nu am reusit sa-l demontez, l-am vopsit in 2 etape iar imbinarea vopselelor am facut-o sub burduf ca sa nu se vada nimic:

Ax_directie



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Suporturi faruri:

Suporturi_faruri



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Carcasa, capac spate si bobina electromotor:

Vopsire_electromotor



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Capac distributie si capac culbutori:

Capac_distributie_si_capac_culbutori



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Suporturi motor:

Suporturi_motor



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si blocul motor:

Bloc_motor_revopsit



pus acum 7 ani
   
Pagini:  1 2 3 4 5 6 7 ... 11  

Mergi la