CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Cezi
| Femeie 19 ani Vaslui cauta Barbat 23 - 80 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3583
|
|
ydaniel a scris:
Pana sa intervina normele europene de protectie a mediului&restul materialele de frictiune produse la Intreprinderea de garnituri de frana si etansare de la Rm Sarat erau foarte bune.Azbestul a fost inlocuit cu o insertie din pasta de bronz care duce la scartaitul franelor si in functie de suprafata de frecare la uzura. |
Da,am si eu un set de-asta batranesc produs de IGFE Rm Sarat.
IGFE
|
|
pus acum 7 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3583
|
|
Adrian Frigo a scris:
deceneu32 a scris:
Piesa de origine BENDIX LOCKHEED DBA tip RL 631476-referinta OEM 77 00 685 456 |
Ce-aș vrea și eu unul.... Marfă de contrabandă ce e mai sus! |
Uite unul aici:http://amicale-r15-r17.forumpro.fr/t5705p660-vente-de-pieces-detachees-exclusivement-de-r15-r17 Scrie ca e de R15,17 etc,sigur adaptabil si pe R12
Modificat de deceneu32 (acum 7 ani)
|
|
pus acum 7 ani |
|
Adrian Frigo
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 1161
|
|
deceneu32 a scris:
Uite unul aici:http://amicale-r15-r17.forumpro.fr/t5705p660-vente-de-pieces-detachees-exclusivement-de-r15-r17 Scrie ca e de R15,17 etc,sigur adaptabil si pe R12 |
Anunțul e vechi de ceva timp.....și oricum,n-am cum să iau legătura cu el....pfuai,ce de bunătățuri la prețuri omenești pe acolo,nu ca la noi!
|
|
pus acum 7 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3583
|
|
Adrian Frigo a scris:
deceneu32 a scris:
Uite unul aici:http://amicale-r15-r17.forumpro.fr/t5705p660-vente-de-pieces-detachees-exclusivement-de-r15-r17 Scrie ca e de R15,17 etc,sigur adaptabil si pe R12 |
Anunțul e vechi de ceva timp.....și oricum,n-am cum să iau legătura cu el....pfuai,ce de bunătățuri la prețuri omenești pe acolo,nu ca la noi! |
Inca unul la 65 de euro... Si inca unul la 30 de euro...
Modificat de deceneu32 (acum 7 ani)
|
|
pus acum 7 ani |
|
Adrian Frigo
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 1161
|
|
Deceneu,chapeau!!!
Modificat de Adrian Frigo (acum 7 ani)
|
|
pus acum 7 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3583
|
|
Iar pentru maestrul Ionut cheie speciala pentru reglat sabotii.Stiu ca-i lipseste din colectie....
15.8KB
|
|
pus acum 7 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3583
|
|
Adrian Frigo a scris:
Deceneu,chapeau!!! |
sau pe Renault 12 Shop,limitator intre 60-110 euro E cam scumpicel....
|
|
pus acum 7 ani |
|
AdyC
Membru Senior
Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
|
|
deceneu32 a scris:
Iar pentru maestrul Ionut cheie speciala pentru reglat sabotii.Stiu ca-i lipseste din colectie.... |
Sabotii se pot regla cu cheia pentru busonul de umplere sau de golire al cutiei de viteze.
Modificat de AdyC (acum 7 ani)
_______________________________________ Dacia 1100 - 1969 Dacia 1100 - 1971 Dacia 1300 - 1980
|
|
pus acum 7 ani |
|
amb13
Moderator
Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5004
|
|
AdyC a scris:
deceneu32 a scris:
Iar pentru maestrul Ionut cheie speciala pentru reglat sabotii.Stiu ca-i lipseste din colectie.... |
Sabotii se pot regla cu cheia pentru busonul de umplere sau de golire al cutiei de viteze. |
Exact ! Sau cu minerul de la un robinet de trecere,exista o tipodimensiune care este exact ce trebuie acolo
_______________________________________ Decit sa moara trei, mai bine unul!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
|
|
Sau, ca sa nu mai zapaciti omul atit, cu fixa de 10....
|
|
pus acum 7 ani |
|
AdyC
Membru Senior
Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
|
|
Oldman a scris:
Sau, ca sa nu mai zapaciti omul atit, cu fixa de 10.... |
Daca sunt înțepenite e cam greu sa le reglezi cu fixa de 10 Eu am întâlnit unele pe care de abia le-am miscat cu o țeava in prelungirea cheii de care vorbeam mai sus, ma îndoiesc ca puteau fi deblocare cu fixa de 10.
_______________________________________ Dacia 1100 - 1969 Dacia 1100 - 1971 Dacia 1300 - 1980
|
|
pus acum 7 ani |
|
alex-mun
Membru Senior
Din: Constanta
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1929
|
|
eu am o cheie facuta de mine care nu da gres niciodata , si anume, o tubulara de 19 pt cliket mijlociu 3/8
31.2KB
|
|
pus acum 7 ani |
|
alex-mun
Membru Senior
Din: Constanta
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1929
|
|
MOT original =D Incercati si o sa vedeti
28.6KB
|
|
pus acum 7 ani |
|
Fan
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 788
|
|
Nu merge cheia de cutie ? Pentru busonul de ulei? Așa pare...
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Eu le-am reglat cu fixa de 10. Prima oara le-am deblocat tot cu fixa de 10 dar prelungita cu inelara cu cot
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Eu nu am cheie de baie si de cutie, desi se gasesc noi in magazin la 10-15 lei. Busoanele de umplere si golire la cutie merg cu fixa de 10 iar busonul de la baie merge cu patratul de la prelungitorul tubularelor de 3/8.
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Cu limitatoarele DBA, la fel, cu tot cu transport ajungi spre 80-100 euro si iarasi mi se pare mult. Castana ca la pompa de frana pe care am dat 20 euro cu transport cu tot rar gasesti...
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
deceneu32 a scris:
Iar pentru maestrul Ionut cheie speciala pentru reglat sabotii.Stiu ca-i lipseste din colectie.... |
Da, mi-ar placea la colectie. Problema e ca nu ai cum sa o iei. Ca si pe Leboncoin, si pe forumul asta am incercat de zeci de ori sa contactez vanzatorul si nu-ti raspunde nimeni, prin urmare ma incalzeste putin spre deloc ca sunt multe piese bune la preturi super ok...E dificil de lucrat cu francezii...Chiar si pe Ebay, marea majoritate a vanzatorilor din Franta, trimit doar in Franta. Iarasi nu ma incalzeste cu nimic...
|
|
pus acum 7 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
ionut_doc a scris:
deceneu32 a scris:
Iar pentru maestrul Ionut cheie speciala pentru reglat sabotii.Stiu ca-i lipseste din colectie.... |
Da, mi-ar placea la colectie. Problema e ca nu ai cum sa o iei. Ca si pe Leboncoin, si pe forumul asta am incercat de zeci de ori sa contactez vanzatorul si nu-ti raspunde nimeni, prin urmare ma incalzeste putin spre deloc ca sunt multe piese bune la preturi super ok...E dificil de lucrat cu francezii...Chiar si pe Ebay, marea majoritate a vanzatorilor din Franta, trimit doar in Franta. Iarasi nu ma incalzeste cu nimic... |
Subscriu in totalitate ceea ce afirmá colegul Ionut ! De ani de zile nu pot contacta in mod direct niciun frnacez pe leboncoin, fiindcá sistemu are o protectie exafgeratá, nu transmite mesajele (nu ajung la proprietar ) am aflat de la Maghiar care liocuiesc acolo ....ridicol dar adevárat .Dacá prin telefon reusesti cumva sá dai de proprietar, cánd aude cá nu vorbesti franceza, sau esti stráinez, nu odatá pune receptorul in furcá ! Sunt ridicoli , eu nu mai contactez in mod direct niciunul, doar prin cineva care vorbeste franceza, si stá ori in Fr, ori B, ori altá tará westicá din spatiul Benelux ....
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Foarte greu te poti intelege cu francezii! Eu traiesc in lumea lor, iar cine nu face parte din lumea lor, nu exista pentru ei! Cand imi trebuia un geam lateral la R15, m-am inscris pe forumul lor, si doar asa ca timp de jumatate de an puneam poze cu ce faceam, au inceput sa ma accepte in gasca. Dar is foarte distanti. Cu greu am gasit pe unul dintre ei, care a fost de acord sa-mi trimita geamul si o sigla spate. Asa sa le abordezi prin mica publicitate, nu e nici o sansa de reusita.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 7 ani |
|
Robescuciprian
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 306
|
|
Superba , mai puțin și gata e😀
_______________________________________ Pasionat de classic car
|
|
pus acum 7 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3583
|
|
|
pus acum 7 ani |
|
classicfan
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
|
|
Frumos e putin spus
|
|
pus acum 7 ani |
|
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 118
|
|
Cu ce ati curatat vasul spalatorului de parbriz? Inca o intrebare, suportul alternatorului alb era original?
Modificat de Roberto (acum 7 ani)
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Vasul spalatorului este nou. Nici cel original nu e departe de asta, dar normal ca a fost patat cu grund si raman urme rosiatice pe care nu am reusit sa le scot. Da, suportul alternatorului a fost alb. Am gaasit urme pe el si am mai vazut si pe altele la fel. Nu pot sa zic ca ma omor dupa el alb, da daca asa a fost...
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Am mai avansat un pic in weekend. Primele la rand au fost claxoanele:
Montare_claxoane
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 7 ani |
|
Robescuciprian
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 306
|
|
Unde ati recromat bările ?
_______________________________________ Pasionat de classic car
|
|
pus acum 7 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3983
|
|
Robescuciprian a scris:
Unde ati recromat bările ? |
Eu as inteba mai degraba cat costa recromarea unei bare . Banuiesc oricum.
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 7 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
E noua,clar. Intrebare daca se poate: cat a costat recromarea barelor?
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Sincer, unde au fost recromate barele habar n-am. Eu le-am dus la un domn in Bucuresti (care se ocupa si el de reconditionari auto clasice) si dansul l-e dus, cu ce a mai avut el, la, citez, "o tanti din Bucuresti". Am intrebat, dar nu a dorit sa-mi dea mai multe amanunte si nu am mai insistat. Daca vrea cineva, cu acordul dansului, pot da numarul de telefon. Ca si pret: initial am plecat de la 130eur/bucata si la final, dupa ce le-au masurat, am iesit la 140eur/bucata. Nu e putin deloc si nici perfect nu au iesit, dar, comparativ cu o bara frantuzeasca noua (in fericitul caz in care o gasesti), e mai ieftin.
L.E.: un amanunt pe care am uitat sa-l precizez, dar care uneori conteaza: au fost foarte rapizi. Am dus barele luni dupa-amiaza si vineri dimineata am primit poza cu barele cromate.
Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 7 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3983
|
|
Ce sa mai comentezi ...... Cred ca asta e cea mai ,,restaurata'' masina din cate exista .
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 7 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
vranceanu a scris:
Ce sa mai comentezi ...... Cred ca asta e cea mai ,,restaurata'' masina din cate exista . |
Subscriu
|
|
pus acum 7 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3983
|
|
In noaptea asta , fiind de serviciu si ne avand interventii , am luat topicul de la cap la coada , poza cu poza . Sper ca voi avea ocazia vreodata sa vad masina asta life ! M-a luat cu dureri de cap ,pe bune.
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 7 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
vranceanu a scris:
In noaptea asta , fiind de serviciu si ne avand interventii , am luat topicul de la cap la coada , poza cu poza . Sper ca voi avea ocazia vreodata sa vad masina asta life ! M-a luat cu dureri de cap ,pe bune. |
Stiu si cred. Idem si subsemnatul
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Multumesc pentru aprecieri. Anul asta nu mai prind nici o intalnire, desi cu siguranta masina va fi gata. Mai am de montat coloana de evacuare cu tot cu galerie (astea sunt deja pregatite, mai astept sa zinchez prezoanele si colierele tobelor), carburatorul, scuturile (mai am sa le vopsesc), rotile (la fel, trebuie vopsite si anvelopele montate) si sa-i fac plinurile cu toate lichidele, apoi partea cea mai scarboasa cu hartiile si e cam gata... La anul am de gand sa ajung la intalnirea Dacia Classic, la Sinaia, la retroparadele de primavara si toamna si mai vedem...
|
|
pus acum 7 ani |
|
andreiminteuan
Membru nou
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 17
|
|
Buna ziua,
Nu ati mai postat demult. Presupun ca ati terminat de lucrat la masina, cum merge, este conform asteptarilor dumneavoastra?
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Am mai avansat, dar putin. Am avut o perioada aglomerata la serviciu si fost mai mult plecat .
Rezervorul pe care l-am curatat de grundul ala de pe el (de data asta a mers bine kromofagul, deci secretul e sa fie cald afara. Eu am incercat prin toamna si era frig si nu a facut nimic) curatat si prin el cat s-a putut (nu e perfect, dar momentan nu-mi permit nici rezervor nou nici tratamentul Restom de la francezi) si pe fundul lui revopsit cu spray zinc, ca mai avea puncte de rugina. Deocamdata nu curge, desi a mai fost plotogit in trecut. Am montat si sonda de benzina Jaeger noua (cea de pe masina fiind complet ruginita) si buson rezervor Paris Journee nou, cel pe care l-am gasit pe masina fiind alt model mai nou.
Curatare_si_montare_rezervor_benzina
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Daca nu avem si nici nu gasim mai si confectionam. Nu mi-a iesit mie perfect rotund pe interior, dar si-a facut treaba de minune:
Confectionare_colier_esapament
Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Am mai curatat, revopsit si montat toata coloana de evacuare, cu tot cu galerie. Cu astea am uitat sa fac poze, am doar cu ele in starea initiala si apoi cu galeria pe motor. A fost destul de nasol de montat cu motorul pe masina. Initial imi facusem planul ca desfac saxofonul de pe galerie si era alta treaba, numai ca nu am reusit sa destelenesc piulitele alea sub nici o forma:
Montare_galerie_evacuare
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Apoi a venit randul carburatorului la asamblare caruia i-am schimbat toate cele 3 o-ringuri, membrana pompei de sprit si toate garniturile:
Asamblare_carburator_
Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Si apoi pe masina. Cu ocazia asta am rezolvat si vesnica problema a cablului de soc care se rupe in zona de prindere pe carburator:
Montare_carburator
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
In rezervorul ala carpit deja de 2 ori nu am foarte mare incredere ca e perfect curatat, asa ca am montat si un pahar decantor. Am incercat sa-l montez cat mai discret posibil. As fi preferat fara, dar asta e:
Montare_filtru_benzina
Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)
|
|
pus acum 7 ani |
|
iustin.nt
Membru Senior
Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
|
|
Chiar n-ati mai gasit coliere pt. toba pe la magazine, sau n-ati fost incantat de calitatea lor?
Inca ceva, nu trebuia sa aiba faimoasa laba de urs?
_______________________________________ Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Doamne fereste! Sa faci colier de esapament din mana cu pila! Tu chiar ca esti chinez batran. Lucrezi frumos, dar de unde naiba ai atata rabdare?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Misu de Cluj a scris:
Doamne fereste! Sa faci colier de esapament din mana cu pila! Tu chiar ca esti chinez batran. Lucrezi frumos, dar de unde naiba ai atata rabdare? |
Poate este. Sa vedem poooooooza
|
|
pus acum 7 ani |
|
renault 12G
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 968
|
|
Din ce vad este tot laba frantuzeasca, gat de lebada. Foarte rar!
_______________________________________ Dacia 1300 77 Renault 12 Gordini - 1972 Lada 1200 80 Dacia 1410 CN4 - 2000 1307 1.9d - 2005
|
|
pus acum 7 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3583
|
|
iustin.nt a scris:
Inca ceva, nu trebuia sa aiba faimoasa laba de urs? |
Nu,nu trebuie sa aiba faimoasa laba de urs.Din 1971 s-a montat modelul din imagini,tot frantuzesc.
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
iustin.nt a scris:
Chiar n-ati mai gasit coliere pt. toba pe la magazine, sau n-ati fost incantat de calitatea lor?
Inca ceva, nu trebuia sa aiba faimoasa laba de urs? |
Chiar nu am gasit. Am luat la rand toate magazinele care mai sunt in Craiova si, in afara de cele tip nou si cele cu surub si brida nimic altceva. Chiar am starnit si zambete: "Domneeee, de cel putin 10 ani nu am mai vazut..."Mai este unul pe lajumate, dar e modelul cu gaura si pentru toba intermediara. Mie imi trebuia pentru toba finala care este un pic mai larg ca celelalte doua. Poate il sudam si il pileam, dar nu avea nici un rost. Mai bine l-am facut de la zero. Nu, a mea nu trebuie sa aiba "laba de urs". Cum zice si Deceneu, racordul carburatorului din poza este cat se poate de original.
|
|
pus acum 7 ani |
|
ydaniel
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1505
|
|
Colierele de esapament se fac(eau) la Turdeana!
_______________________________________ ''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Misu de Cluj a scris:
Doamne fereste! Sa faci colier de esapament din mana cu pila! Tu chiar ca esti chinez batran. Lucrezi frumos, dar de unde naiba ai atata rabdare? |
Misu, te rog frumos! Chiar ma jignesti! Am folosit scule ultimul "raget" cum ar fi bormasina si flexul, dar ambele Bosch verde... Chiar nu mi-a luat mult timp; 2 ore cu tot cu decupat din teava 40x20, ca alta tabla de 2mm nu am avut. Daca ai o pila semirotunda buna, e joaca de copil sa indepartezi ce ramane dupa ce dai gaura cu burghiul. Apoi, la sfarsit, pe aceeasi pila pui o bucata de smirghel mai fin ca sa indepartezi urmele de la pila si voila...fabrica iese...
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Eu cred ca mai am undeva aruncate niste coliere din astea, deformate. Dupa un timp se deformeaza si nu poti strange cu ele si apoi sufla gazele pe langa. De aia s-a renuntat la acest model de colier. Modelul nou "tip U" este mult mai reusit. Si alea is tot de Dacie. Dar na, la tine conteaza mult aspectul sa fie ca de fabrica, dar oricum nici cainele nu se uita pe dedesubt la colierele de esapament.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Asa e, sunt de tot rahatul colierele astea. De fapt toata imbinarea tobelor e prost gandita. Eu acum le-am pus cu pasta de etansare, dar ma astept sa mai rasufle ele pe undeva...Sunt si eu cu aceste coliere cum esti tu cu usa de la Dacia visinie. Nu se vede, dar piticul iti repeta mereu ca nu mai e cum a fost...
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Din pacate placuta de identificare a carburatorului a fost rupta dar tot m-am bucurat ca fostul propritar nu a aruncat-o si am gasit-o infasurata pe un furtun de la pata calda asa ca am incercat sa o refac. Nu am reusit sa o fac 100% identica cu cea originala, dar nici rau nu mi-a iesit (vorba maica-mi , Dumnezeu s-o ierte: multi vad, putini pricep si apoi si mai putini inteleg):
Refacere_placuta_identificare_carburator
Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Si montata la locul ei, ocazie cu care am pus si furtunul dintre pompa de benzina si carburator pe care nu il aveam luat, cel al masinii find imbatranit rau:
Montare_placuta_identificare_carburator
Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
M-ai prins, ce sa mai zic... Mai incep cate o tigara si apoi trebuie sa ma bag sub masina si o termin acolo. Oricum e o mizerie crunta in garaj, ca inca nu pot muta masina sa fac curat. Pentru mine sunt esentiale detaliile, chiar daca unele nu se vad sau nu iti sar in ochi la prima privire. Toate detaliile astea, luat in ansamblu, fac diferenta in bine sau in rau.
|
|
pus acum 7 ani |
|
iustin.nt
Membru Senior
Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
|
|
deceneu32 a scris:
iustin.nt a scris:
Inca ceva, nu trebuia sa aiba faimoasa laba de urs? |
Nu,nu trebuie sa aiba faimoasa laba de urs.Din 1971 s-a montat modelul din imagini,tot frantuzesc. |
Dacia 1300, fabricatie 1971, serie 11261, deci mai noua ca asta din ce-am vazut si nu era masina de pasionat ca sa zici c-a pus-o ulterior.
33.6KB
Modificat de iustin.nt (acum 7 ani)
_______________________________________ Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983
|
|
pus acum 7 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3983
|
|
iustin.nt a scris:
deceneu32 a scris:
iustin.nt a scris:
Inca ceva, nu trebuia sa aiba faimoasa laba de urs? |
Nu,nu trebuie sa aiba faimoasa laba de urs.Din 1971 s-a montat modelul din imagini,tot frantuzesc. |
Dacia 1300, fabricatie 1971, serie 11261, deci mai noua ca asta din ce-am vazut si nu era masina de pasionat ca sa zici c-a pus-o ulterior. |
Ai un fix cu seriile ,modelele si anii de fabricatie si nu vrei sa intelegi ca de foarte multe ori masinile se ansamblau cu ce se gasea pe stocuri prin magazii sau in functie de anumite ,,dedicatii''.Despre asta m-am convins cam de multisor. Chiar eu am avut pana in 2008 un Break TLX (!!) care era TLX doar in sensul de aspect si dotari ca in rest , avea motor 1300 cmc si cutie in patru trepte . Sau TLX -ul pe care il am acuma si care nu are si nici nu a avut (sa fie clar) bare cu bandouri, jante canadiene, tapiterie mixta ,etc . Daca ar fi iarasi sa mergem dupa model ,an, serie , nici ultima dacie care o am nu ar trebui sa existe deoarece e 1300 cu patru faruri si cu bare de 1310 ,model care teoretic nu s-a facut . Si asa e din fabrica clar sa fie . Plus ca ce se vede in poza ta , cum poti dovedi ca ,,laba de urs ''nu a fost pusa de proprietar ? Vad ca are si capac culbutori cromat sau nichelat ca nu se intelege bine , plus alte ,,modernizari''. Asa ca nu mai baga mana in foc pentru niste chestii care nu s-au respectat . Plus ca la masina din topicul asta sunt sigur ca titularul s-a documentat in acelasi stil in care lucreaza .
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 7 ani |
|
bogdann2001
Membru Senior
Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 748
|
|
iustin.nt a scris:
deceneu32 a scris:
iustin.nt a scris:
Inca ceva, nu trebuia sa aiba faimoasa laba de urs? |
Nu,nu trebuie sa aiba faimoasa laba de urs.Din 1971 s-a montat modelul din imagini,tot frantuzesc. |
Dacia 1300, fabricatie 1971, serie 11261, deci mai noua ca asta din ce-am vazut si nu era masina de pasionat ca sa zici c-a pus-o ulterior. |
Eu am masina cu seria 11054 si are gatul de lebada frantuzesc si nu laba de urs (Poza e de cand am gasit-o,inainte s-o cumpar), deci, posibil sa fi pus omul, saau, cum puneau in uzina ce le picau in mana posibil sa fie din fabrica asa
50.6KB
Modificat de bogdann2001 (acum 7 ani)
_______________________________________ Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
iustin.nt a scris:
deceneu32 a scris:
iustin.nt a scris:
Inca ceva, nu trebuia sa aiba faimoasa laba de urs? |
Nu,nu trebuie sa aiba faimoasa laba de urs.Din 1971 s-a montat modelul din imagini,tot frantuzesc. |
Dacia 1300, fabricatie 1971, serie 11261, deci mai noua ca asta din ce-am vazut si nu era masina de pasionat ca sa zici c-a pus-o ulterior. |
Iustin, fara suarare, am tot respectul pentru tine, dar exemplul pe care mi l-ai dat este cel mai nepotrivit posibil, plecand de la laba de urs, furtune innadite, bobina inductie schimbata pana la bidonul spalatorului de parbriz, masina are muuulte modficari. Iti mai pot documenta cu inca 2 masini pe care le stiu personal (ambele mai vechi decat a mea), si daca intra si Deceneu pe fir, iti poate da zeci de alte exemple si cataloage. In 71 nu mai era laba de urs. Punct. Indiferent de ce ai mai vazut tu la oricare alta masina, indiferent a cui o fi, mai cunoscut sau nu, sunt toate schimbate! Din moment ce fostul proprietar a pastrat resturile lampii de pozitie de pe aripa dreapta fata cu tot cu surubele si cu cei 2-3 cm din fir cand l-a taiat, butoanele rupte ale grilei de ventilatie de deasupra bordului, butoanele oarbe din bord pe care le inlocuise cu butonul pentru lampa aia de mers inapoi adaugata ulterior, carburatorul, pompa de benzina, placuta de identificare a carburatorului (rupta si ea, dar infasurata pe un furtun), si toate colierele, chiar daca nu le-a mai pus el inapoi ca fabrica, eu chiar nu am absolut nici un motiv sa ma indoiesc de autenticitatea racordului carburatorului...
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Cea mai veche pe care o am eu in arhiva, din 71, serie caroserie 5058:
48.2KB
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Serie 8347, cu doar 200 exemplare inainte de a mea:
55KB
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Si lampa de care pomeneam mai sus, asa cum am primit-o:
20.9KB
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Ce s-a pus aleatoriu in 71 au fost: carcasa filtrului de aer (Lautrete sau Tecalemit), radiatoarelede apa S.U.C sau CHAUSSON, oglinzile interioare trapezoidale sau dreptunghiulare si capacele de volan de plastic sau modelul de "burete". In rest, ca si echipari au fost cam la fel. Din punct de vedere al constructiei, intre 5227 (undeva la inceputul anului) si 8547 (august-septembrie 71) (cele doua Dacii ale mele) sunt zeci de diferente, de la interior pana la culorile firelor instalatiei electrice...
|
|
pus acum 7 ani |
|
gavrisan lucian
Moderator
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 860
|
|
Eu am un 71 cu seria 5025 si are laba de urs,Danut Craininciuc zicea ca toate care au avut solex au laba de urs,chiar si 72!
|
|
pus acum 7 ani |
|
gavrisan lucian
Moderator
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 860
|
|
Eu chiar nu am o problema legata de serii,dar e bine sa ajungem la o concluzie reala,uite eu nu stiam ca au fost gituri de lebada frantuzesti!
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
gavrisan lucian a scris:
Eu am un 71 cu seria 5025 si are laba de urs,Danut Craininciuc zicea ca toate care au avut solex au laba de urs,chiar si 72! |
Si poti demonstra ca laba de urs este din fabrica? Poate o fi si cum zice colegul Vranceanu, ca au mai scapat din fabrica cateva exemplare cu laba de urs, dar mie mi-e foarte, foarte greu sa cred asta. Daca imi pune cineva poze cu aceeasi masina, dar din epoca (cand era noua sau aproape noua) ma convinge, dar pana atunci balanta inclina spre gatul de lebada si nu ma convinge nimeni, indiferent de cine e si ce zice. E suficient sa studiati Daciile prezente la intalniri si nu o sa gasiti mai mult de 5-6 masini care corespund 100% ca si dotari si detalii cu anul cand au fost fabricate! Si ma refer la toate detaliile, nu doar la cele care se vad de peste strada!
|
|
pus acum 7 ani |
|
gavrisan lucian
Moderator
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 860
|
|
Eu am cumparat masina de la proprietar,o avea de noua,nu mai avea solexul si planetarele fiind scimbate peste timp,nu ii punea batrinu laba de urs ca nu era curios,si asa am reusit sa cumpar masina dupa mai bine de un an !
|
|
pus acum 7 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3583
|
|
gavrisan lucian a scris:
Eu am un 71 cu seria 5025 si are laba de urs,Danut Craininciuc zicea ca toate care au avut solex au laba de urs,chiar si 72! |
Ce vorbesti,domne!Daca are Solex trebuie sa aiba obligatoriu si ''laba de urs''?Esti sigur ca ti-a spus Danut Crainiciuc asta? Despre asta-i vorba?Eu o aveam in arhiva 6025!In fine,vad ca are si vipusca.
Modificat de deceneu32 (acum 7 ani)
|
|
pus acum 7 ani |
|
gavrisan lucian
Moderator
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 860
|
|
Da asta e masina,de la prietenul tau Danut stiu ca solex= laba de urs si frina de mina sub bord, legat de vipusca daca tot ai pozele se vede ca aripa din stinga e cu si dreapta e fara vipusca!
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Lucian, l-ai suparat pe Deceneu... Banuiesc ca o sa iti faca ditamai demonstratia acum...
|
|
pus acum 7 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3583
|
|
Racord model ''laba de urs'' s-a montat in 1969 si 1970.Ca a mai scapat cate una,nu contest... Din 1971 a fost racord ''gat de lebada''. Motorul frantuzesc 810-02 a fost inlocuit cu cel romanesc 810-99 in 1972,incepand de la seria sasiu frantuzeasca 469301. La 1 sept 1972 francezii au renuntat pe Renault 12 la frana de mana sub bord.Nu-i inventie romaneasca.Romanii,ceva mai tarziu,dupa francezi,nu stiu exact... A urmat inlocuirea Solex-ului cu Carfil de la seria sasiu Franta 552099,tot in 1972.Sporadic au mai fost si dupa aceeea.... Toate au fost schimbate progresiv,nu sunt legate intre ele.
|
|
pus acum 7 ani |
|
gavrisan lucian
Moderator
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 860
|
|
Eu vreau sa supar pe nimeni,doar discutam si ne informam,tot ce conteaza ii sa avem informatia corecta.
|
|
pus acum 7 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3583
|
|
gavrisan lucian a scris:
Da asta e masina,de la prietenul tau Danut stiu ca solex= laba de urs si frina de mina sub bord, legat de vipusca daca tot ai pozele se vede ca aripa din stinga e cu si dreapta e fara vipusca! |
Daca nu stii exact,nu-l mai cita pe Danut. In legatura cu vipusca,am si eu una din 1970:pe stanga cu vipusca,pe dreapta fara...Nu esti singurul... Tot nu mai lamurit cat este:5025 sau 6025?
|
|
pus acum 7 ani |
|
gavrisan lucian
Moderator
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 860
|
|
Am incredere in ce spune Danut,legat de vipusca aripa stinga e inlocuita la mine(asta e motivul pt. care are vipusca)seria e 6025
|
|
pus acum 7 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3583
|
|
|
pus acum 7 ani |
|
gavrisan lucian
Moderator
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 860
|
|
6025,am gresit mai sus(fara intentie)
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Ok, deci, in urma celor spuse mai sus, am ajuns la concluzia ca toti cei 7 proprietari ai masinilor de mai sus au aruncat labele de urs si au pus gatul de lebada in comparatie cu ceilalti 3, toti cei 10 avand Solex...Da, e credibil, ce sa mai zic...
|
|
pus acum 7 ani |
|