CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Thedark15 din Bacau
Femeie
24 ani
Bacau
cauta Barbat
24 - 46 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Discutii libere / Vizualizare serie motor stearsa(poansonata) Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
ligriv
Membru nou

Din: ORSOVA
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 25
Seria originala a unui bloc motor din fonta (poansonata din fabrica) a fost stearsa probabil prin polizare sau stemuire si s-a poansonat o alta serie (a motorului care era trecut in acte). Am citit intr-un articol pe net ca s-ar putea face vizualizarea seriei vechi cu ajutorul clorurii de cupru insa nu am gasit si modalitatea de a face acest lucru. Poate cineva de pe forum detine aceasta informatie si este dispus sa o faca cunoscuta.

pus acum 8 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Si asta ar fi o varianta sau eventual se cauta anumite urme de la vechea poansonare.
Insa intrebare de profan:are vreo importanta seria veche?
Ce conteaza ca a fost stearsa daca sa zicem exista procura notariala cum ca acel bloc nu este furat?
Mai ales inainte de1989 se cam spargeau blocurile motor la Dacii din cauza antigelului prost si marea majoritate scoteau tablita din nituri si puneau pe noul bloc,sa nu se mai complice cu actele
Dupa ce a aparut RAR-ul,s-au facut declaratii pe propria raspundere ca motoarele nu sunt furate
Succes


pus acum 8 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
La blocuri de motor din aliaj de magneziu+aluminiu (cum am la VW Broasca) seria veche se "vizualiza" cu otet de struguri (care e oricum putin acid). Poate merge si la blocul tau motor.

pus acum 8 ani
   
ligriv
Membru nou

Din: ORSOVA
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 25

sk100it a scris:

Si asta ar fi o varianta sau eventual se cauta anumite urme de la vechea poansonare.
Insa intrebare de profan:are vreo importanta seria veche?
Ce conteaza ca a fost stearsa daca sa zicem exista procura notariala cum ca acel bloc nu este furat?
Mai ales inainte de1989 se cam spargeau blocurile motor la Dacii din cauza antigelului prost si marea majoritate scoteau tablita din nituri si puneau pe noul bloc,sa nu se mai complice cu actele
Dupa ce a aparut RAR-ul,s-au facut declaratii pe propria raspundere ca motoarele nu sunt furate
Succes


Seria veche are o importanta capitala in acest caz deoarece seria existenta spune ca masina este o Skoda Popular produsa in 1940 pentru Romania de culoare brun. Masina pe care o detin este o Skoda Rapid din 1940.Fara seria de motor(neavand placuta de identificare de pe caroserie) nu pot afla din arhiva Skoda din orasul Mlada Boleslav ce culoare a avut masina,pentru cine a fost produsa si ce serie a avut sasiul.(la masinile Skoda atat motorul cat si caroseria aveau seriile individualizate)


pus acum 8 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455

ligriv a scris:


sk100it a scris:

Si asta ar fi o varianta sau eventual se cauta anumite urme de la vechea poansonare.
Insa intrebare de profan:are vreo importanta seria veche?
Ce conteaza ca a fost stearsa daca sa zicem exista procura notariala cum ca acel bloc nu este furat?
Mai ales inainte de1989 se cam spargeau blocurile motor la Dacii din cauza antigelului prost si marea majoritate scoteau tablita din nituri si puneau pe noul bloc,sa nu se mai complice cu actele
Dupa ce a aparut RAR-ul,s-au facut declaratii pe propria raspundere ca motoarele nu sunt furate
Succes


Seria veche are o importanta capitala in acest caz deoarece seria existenta spune ca masina este o Skoda Popular produsa in 1940 pentru Romania de culoare brun. Masina pe care o detin este o Skoda Rapid din 1940.Fara seria de motor(neavand placuta de identificare de pe caroserie) nu pot afla din arhiva Skoda din orasul Mlada Boleslav ce culoare a avut masina,pentru cine a fost produsa si ce serie a avut sasiul.(la masinile Skoda atat motorul cat si caroseria aveau seriile individualizate)

Skoda,inteleg,boala grea,de vreo 22 de ani ma chinui cu boala asta


pus acum 8 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la