CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
SweetMonique pe Simpatie
Femeie
23 ani
Galati
cauta Barbat
28 - 52 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Arhiva evenimente 2016 / Concursul de eleganta de la Sinaia Moderat de amb13, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1155
Poze de la evenimentul de ieri. Felicitari domnului Adi pt. participare si pt. costumul de jandarm care face toti banii!

https://www.facebook.com/autostiri.ro/p ... 3473736116


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 9 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
  Multumiri pentru pozele puse. Suntem mandrii ca avem reprezentanti, oameni deosebiti, si aici tin sa va divulg ca Ady cv2, este nascut in Baia Mare !!! Felicitari participantiilor.!!

_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 9 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3983
Poze extraordinare ! Mai putin aia cu hohenzolern .

_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 48329
R8-ul este ala care era al colegului Ayk din Baia Mare?

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
Da  Misuka, a cumparat seful lui Vlad de la RaR Buc. Mai are si un T2b Camper .Este membru activ in clubul nostru din B.M.

Modificat de wob (acum 9 ani)


_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 9 ani
   
vio16
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 898
Un eveniment care a crescut prin :
- mai buna organizare a accesului concurentilor, expozantilor si vizitatorilor;
- implcarea mai multor sponsori;
- implicarea puternica a BMW Romania;
- respectarea programului ( cu exceptia intarzierii premierii);
- implicarea in organizare a unei echipe mai numeroase a RCR;
- valoarea membrilor juriului;
- aparitia expozantilor straini; cu mentiune speciala pentri Volga Gaz 21 din 58 (Republica de peste Prut) si BMW-ul 1600 Glass GT din 68 ( Bulgaria pe care nu l-am vazut anterior nici in poze ).
- participarea unui roman care s-a intors acasa;
- numarul foarte mare de vizitatori.

Modificat de vio16 (acum 9 ani)


_______________________________________
Renault 16 1968
Renault 10 1965-in curs de restaurare
Volvo 121S-in asteptare
Mini Cooper- in vis

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 14928
Dupá un adevárat Raliu, de mai bine de 700 km cu nenumárate "surprize rutiere " venite din partea celolalti participanti ai traficului rutier, am ajuns si noi cu bine acasá, obositi, transpirati, insá cu foarte multe multe impresii, si amintiri plácute, pentru care tin sá multumesc mult Domnilor de la RCR , organizatorilor, prietenilor, si colegilor participanti , ptr acest weekend minunat, interesant , deosebit pe cfare prin munca lor au oferit-o ....
Sincer, eu am participat in cei 20 de ani la multe expozitii, defilári, meertinguri, natinale, internationale in tári westice, foste socialiste, si toate altele ....
Insá prtin ineditul oferit de locatie, de anturajul si atmosfera deosebitá pe care am intálnit-o aici, cred cá nu exagerez deloc dacá afirm c a fost una din ceéle mai selecte si interesante intálniri din toate la care am avut ocazia sá particip .
Am avut deosebita plácere sá-i cunosc pe Domnii de la FIVA, (pe unii cunoscándu-i deja de la alte intálniri internationale din anii precedenti ) pe colegii participanti (pe lángá prietenii demult cunoscuti cu care am mai impártásit multe aventuri cu alte ocazzi si intálniri ) cu mult stimatii si iubitii prieteni din Maramu , cu "profesorul meu in domeniul Dacia " care m-a ajutat mult in restaurarea masinii mele, Dánut, si toti ceilalti colegi sau chiar membrii al acestei mari familii afectate de acest virus OTV !
Multumesc mult ptr ospitalitatea si primirea cálduroasá de care am avut parte pe tot timpul acestor 3 zile, ptr ajutorul informational in momentele de derutá, tot asa ptr minutele de exceptie petrecute impreuná .
Imi cer scuze de la toti ptr eventualele, greseli sau handicapuri, ivite pe parcurs din necunostintá de cauzá , sau de alte lucruri.
In privinta materialului exponat ..... nu mi-am revenit nici acum : Atátea unicate, unele dintre ele chiar necunoscute mie, , sau cele cunoscute , restaurate la un nivel profesonist, de nivel Europen, m-a lásat cu fálcile cázute ! Asta o spun in modul cel mai serios .
Am invátat foarte mult si in acest weekend de la cei care sunt asii meseriei, si cred cá avem in fatá o nouá treaptá calitativá de urcat ca sá putem fii la anu (poate ) si noi la ináltimea celor care si-au prezentat masinile in acest an ! FELICITÁRI incá o datá !        

Modificat de cv2adi (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
SNUFF
Membru Activ

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 124
eu am impresia ca este din ce in ce mai slab .... fara suparare!!

cred ca a fost cel mai mic numar de masini participante

numarul foarte mare de vizitatori a fost pentru castel, nu pentru masini! (din pacate a si murit unul)

mai este si regula aia tampita ca nu poti sa participi doi ani la rand cu aceeasi masina ..... mai multe!!


_______________________________________
Prefer sa incerc ceva greu si sa nu reusesc, decat sa incerc sa nu fac nimic si sa reusesc.

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 14928

iustin.nt a scris:

Poze de la evenimentul de ieri. Felicitari domnului Adi pt. participare si pt. costumul de jandarm care face toti banii!

https://www.facebook.com/autostiri.ro/p ... 3473736116

Multumim Iustin ptr ajutor si data asta, desi au fost 3 echipe de TV de la canale diferite (nu mi le-am putut nota )n-am reusit sá gásesc nimic pe net .
Adevárul este cá de aceastá datá, costumul de jandarm (nevánd nimic din anii 70 in garderobá ) n-am mai avut posibilitatea sá-mi iau "toale "adecvate anilor 70 , asa cum era cerut de organizatori, si din aceastá cauzá n-am avut altá alegere, desi ea se preta mult mai bine la un Méhari decát la DS .....
Tin sá mentionez cá fiind participant prima datá la Sinaia, si nevánd rutiná in program , s-au iscat unele momente haioase , cáruia costumul de jandarm francez i-a mai conferit un iz amuzant in pluis (sam plecat precipitat de pe terasa unei cafenele utándu-mi cascheta pe masá, insá cu ceasca in máná fiindcá pleca deja coloana, si chelnerita venea dupá mine cu cascheta strigánd sá-i inapoiez ceasc, fiindcá-i obiect de inventar ....toate astea spre hazul lumii vizitatoare, si alte asemenea scene .....
Oricum, in momentele cheie cred cá totusi am reusit sá fac impresia unui om cu discernámántul neafectat si asta e important !    


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 48329


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1155

cv2adi a scris:

Tin sá mentionez cá fiind participant prima datá la Sinaia, si nevánd rutiná in program , s-au iscat unele momente haioase , cáruia costumul de jandarm francez i-a mai conferit un iz amuzant in pluis (sam plecat precipitat de pe terasa unei cafenele utándu-mi cascheta pe masá, insá cu ceasca in máná fiindcá pleca deja coloana, si chelnerita venea dupá mine cu cascheta strigánd sá-i inapoiez ceasc, fiindcá-i obiect de inventar ....toate astea spre hazul lumii vizitatoare, si alte asemenea scene .....


 

Cu placere! Ma bucur ca ati participat si ca v-ati simtit bine.


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 14928
Da, multumesc ne-am simtit intr-adevár foarte bine si am avut marea ocazie sá cunoastem si unele aspecte de expozitie pe care nu am avut incá norocul sá le tráim , in plus am putut fii aláturi de multi colegi si prieteni ...
Acuma singurul lucru care mai e de géásit sunt emisiunile TV  care ne-au luat interviuri acolo, dacá am inteles eu bine unul este Digi TV, parcá antena 1 si mai unul ..... de care nu stiu nimic .....
Dacá ne poate ajuta cineva care are experientá in gásirea sau mácar cáutarea acestor interviuri, am fii foarte bucurosi , fiindcá multor proprietari care sui-au descris amánuntit masina si procesul restaurárii, li s-au luat aceste interviuri foarte interesante dupá párerea mea, din care avem de invátat cu totii !    


pus acum 9 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1155
Am dat de reportajul de la Digi.
http://www.digi24.ro/Stiri/Regional/Dig ... r+elegante


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 243
Ce o fi rau ca un tanar pictor i-a daruit MS un portet ?  Credeti ca a organiza ceva sub patronajul Casei Regale, in curte la Peles,  inseamna automat ca toti suntem regalisti ?

Evident ca din 10-12000 de spectatori prezenti la Peles mare parte au fost  acolo pentru castel. O sa avem nr de bilete vandute pt estimare. Cu toate astea eu am vazut mai multi pasionati ca la orice editie anterioara .

Remarca cu nr de masini si repetarea e total eronata. . La.nici un concurs de gen nu poti participa de 2 ori. Au fost doua masini care au participat a doua oara dar hors concours , pt ca realizasera niste performante. Nr de masini din concurs de anul.asta 29 in primul rand n-a fost cel mai mic de pana acum  si in al doilea rand a fost unul.f apropiat de optim. Intarziera(de.max 15 min) de care vorbeste Vio.s-a datorat deliberarilor prelungite ale juriului. Un concurs ca asta se gandeste pe termen lung. Avem deja inscrieri pt 2017, unele anulari dar.si masini amanate tocmai pt a pastra cat mai.multe.grupe in picioare. Stam f rau la masini antebelice, e o realitate nu numai pentru Romania. Spun asta de.ani de zile si f putini pricep, poti sa ai 1001 de masini, daca n-ai o antebelica.colectia nu e.completa. Anul.asta am limitat nr de.masini din expozitie (hors concours) obtinand astfel un spatiu mult.mai bun de expunere.pentru cele din concurs. Am eliminat masinile parcate pe.alei si astfel s-a circulat perfect (vizitatori si masini din concurs) Daca anul asta nu inchideam complet traficul turistic in Peles parada nu se mai putea desfasura, numarul vizitatorilor a fost urias. E bine sa comentam , invatam de.la oricine, dat astept si eu ziua sa zica un forumist " uitati, am fost la Sinaia, aici a scartait, la anul ma.ofer voluntar sa indrept lucrurile".

La.fiecare sectiune , in viitor mai pot veni max 1-2 masini, din motiv de spatiu, iar la antebelice 3-4. Atat

concursul eleganta sinaia rau tanar pictor i-a daruit portet ?  credeti organiza ceva sub

81.2KB

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 48329

AUTOMOBILIA a scris:

. Stam f rau la masini antebelice, e o realitate nu numai pentru Romania. Spun asta de.ani de zile si f putini pricep, poti sa ai 1001 de masini, daca n-ai o antebelica.colectia nu e.completa.

Este normal sa stam rau, daca am trecut prin doua razboaie mondiale care le-au exterminat. Plus ca noi am avut si cei 50 ani de comunism, cand nu se gaseau piese.
Saracele antebelice de fabricatie europeana nu prea au supravietuit.
America e altceva, ca acolo nu a fost razboi de peste 100 de ani, plus ca aia au cultura.
Apoi nu mai zic de legilatia noastra cea cretina! Daca gasesti vreo antebelica radiata in urma cu vreo 50-60 ani cu acte vechi, neclare, nu mai ai nici o sansa sa o reinmtriculezi.
In cele mai multe ori, antebelicele care au supravietuit (si nu numai antebelicele) au proprietari morti, sunt radiate de zeci de ani atat de la fisc cat si de la politie.
Codul fiscal cere atestatul fiscal la fiecare tranzactie. La o astfel de masina este practic imposibil de obtinut fiscalul si este practic imposibil de inmatriculat.
Legislatia actuala si in principal codul fiscal, sunt extrem de cretin facute.
In tarile civilizate pe masinile radiate nu se percepe impozit, le poti reinmatricula oricand.
Degeaba ne plangem ca nu avem destule masini vechi si in principal atebelice, cand legislatia este potrivnica si prost facuta!
Legile romanesti sunt facute sa fie cat mai distructive, in loc sa protejeze si sa ofere o sansa masinilor de patrimoniu.
Decat sa facem o legislatie normala mai bine sa le ia strainezii din vest si sa le duca in tara lor unde sunt legi normale si masinile vechi sunt apreciate.
Sunt foarte multe cazuri de masini vechi (nu ma refer doar la antebelice), care din cauza legislatiei prost facute nu au avut nici o sansa de reinmatriculare in tara si au plecat catre vest, unde au fost inmarticulate fara nici o problema.
Adevarul este ca romanii isi taie singuri creanga de sub picioare...

Eu zic sa incercam sa avem grija de ceea ce a mai ramas, ca daca se mai baga tot felul de porcarii si cretinisme legislative (taxa de mediu pe impozit, rca obligatoriu chiar daca nu e folosita masina si alte porcarii din astea), atunci peste 2-3 generatii nu vor mai exista nici masinile din anii '60-70.

Cat despre evenimentul de la Sinaia, asa din ce am vazut in poze si cateva filmulete, editia de anul asta era mult mai bine organizata decat cele din anii trecuti si nici pe alei nu mai era haosul de anii trecuti. E normal ca la un concurs de eleganta sa fie participarea restrictionata, ca nu este un eveniment popular, ci este un eveniment unde se expun cele mai rare masini.
Am auzit unele comentarii, ca la un concurs de eleganta nu ar fi fost ce sa caute masinile fabricate dupa 1950.  Dar e bine sa existe si sectiunile cu postbelice si cele fabricate in Romania.
Plus, ceea ce mi-se pare un lucru bun, ca nu am mai vazut politicieni in juriu ...


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 243
Noul cod fiscal prevede f clar ca pentru masinile radiate nu se plateste impozit, verifica te rog. Lipsa de acte e o problema cam peste tot in lume, la noi cred ca e cel mai lejer, rezolvi cazul cu o declaratie notariala. In trecut a fost o problema , e adevarat , lucrurile au fost rezolvate de club, in timp e drept, dar s-au rezolvat. Nu vreau sa te supar dar as vrea sa te rog sa incerci sa fi mai obiectiv si sa recunosti ca  toata legislatia pe care o avem e facuta de RCR, care mai mult a fost injurat decat felicitat de-a lungul anilor. Restul demersuriloe, petitiilor si tanguielilor nu au folosit la nimic, sper ca-mi dai dreptate. Referitor la scosul masinilor din tara eu as fi bucuros sa se scoata cat mai multe din  masinile care zac prin curti si hambare si de 26 de ani nu e nimeni interesat de ele. Atata ne vaitam ca ne iau strainii masinile uitand ca anual importam sute de masini din toata lumea. Asta e regula pietei libere, cererea si oferta, cand s eintalnesc iese o tranzactie.

O analiza a importurilor anuale arata f clar apetitul ffff scazut al romanilor pentru masinile antebelice. Majoritatea viseaza ori la masini f rapide ori la masini pe care sa le poata conduce f des, in special in oras. De aici si avalansa de Cobre si alte masini similare.

Ref politicieni noi am mai discutat pe tema asta, folosesti in mod eronat pluralul si in plus uiti de prezumtia de nevinovatie. Poti sta linistit, statutul RCR e f clar in privinta asta, persoanele condamnate definitiv sunt excluse. Nu mai suntem pe vremea cand dupa pareri oamenii erau dati afara din facultati, trimisi la canal sau in puscarii. Ai si tu te rog rabdare si daca se lasa cu vreo condamnare si mai apare personajul poti comenta, pana atunci insa jignesti omul (ca e unul singur) aiurea si uiti ca in toata legislatia actuala are si el un merit. E colegul nostru ( inclusiv al tau) de club deci cred ca merita respect, repet , pana laproba contrarie. Desigur ca e dreptul tau sa nu desparti omul de politician dar nu ne poti cere si noua sa facem asta.   

Referitor la concurs o sa revizuim regulamentul pentru ca in prezent el este unul care pune mare accent pe starea masinii, de aici si unele rezultate care pot parea ciudate (R12 , e drept pentru 3 puncte din vreo 600 si peste Citroen-ul lui Adi). El mai contine si o prevedere care mi-a scapat (l-am mostenit de la organizatorii primei editii eu nefiind in atra la momentul respectiv), si anume  ca masinile romanesti nu pot candida la titlul de Best of Show (nu ca ar avea vreodata vreo sansa).

Sper sa intelegi corect si sa nu te superi ca mi-am permis sa-ti prezint punctele mele de vedere.

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 48329

AUTOMOBILIA a scris:

Noul cod fiscal prevede f clar ca pentru masinile radiate nu se plateste impozit, verifica te rog. Lipsa de acte e o problema cam peste tot in lume, la noi cred ca e cel mai lejer, rezolvi cazul cu o declaratie notariala. In trecut a fost o problema , e adevarat , lucrurile au fost rezolvate de club, in timp e drept, dar s-au rezolvat. Nu vreau sa te supar dar as vrea sa te rog sa incerci sa fi mai obiectiv si sa recunosti ca  toata legislatia pe care o avem e facuta de RCR, care mai mult a fost injurat decat felicitat de-a lungul anilor. Restul demersuriloe, petitiilor si tanguielilor nu au folosit la nimic, sper ca-mi dai dreptate. Referitor la scosul masinilor din tara eu as fi bucuros sa se scoata cat mai multe din  masinile care zac prin curti si hambare si de 26 de ani nu e nimeni interesat de ele. Atata ne vaitam ca ne iau strainii masinile uitand ca anual importam sute de masini din toata lumea. Asta e regula pietei libere, cererea si oferta, cand s eintalnesc iese o tranzactie.

O analiza a importurilor anuale arata f clar apetitul ffff scazut al romanilor pentru masinile antebelice. Majoritatea viseaza ori la masini f rapide ori la masini pe care sa le poata conduce f des, in special in oras. De aici si avalansa de Cobre si alte masini similare.

Ref politicieni noi am mai discutat pe tema asta, folosesti in mod eronat pluralul si in plus uiti de prezumtia de nevinovatie. Poti sta linistit, statutul RCR e f clar in privinta asta, persoanele condamnate definitiv sunt excluse. Nu mai suntem pe vremea cand dupa pareri oamenii erau dati afara din facultati, trimisi la canal sau in puscarii. Ai si tu te rog rabdare si daca se lasa cu vreo condamnare si mai apare personajul poti comenta, pana atunci insa jignesti omul (ca e unul singur) aiurea si uiti ca in toata legislatia actuala are si el un merit. E colegul nostru ( inclusiv al tau) de club deci cred ca merita respect, repet , pana laproba contrarie. Desigur ca e dreptul tau sa nu desparti omul de politician dar nu ne poti cere si noua sa facem asta.   

Referitor la concurs o sa revizuim regulamentul pentru ca in prezent el este unul care pune mare accent pe starea masinii, de aici si unele rezultate care pot parea ciudate (R12 , e drept pentru 3 puncte din vreo 600 si peste Citroen-ul lui Adi). El mai contine si o prevedere care mi-a scapat (l-am mostenit de la organizatorii primei editii eu nefiind in atra la momentul respectiv), si anume  ca masinile romanesti nu pot candida la titlul de Best of Show (nu ca ar avea vreodata vreo sansa).

Sper sa intelegi corect si sa nu te superi ca mi-am permis sa-ti prezint punctele mele de vedere.


Ai dreptate, dar tu privesti doar felia legislatiei cu privire la oldtimere (ala este destul de buna intr-adevar datorita RCR, asta nu se poate nega), dar in afara de asta sant si youngtimere, care inca nu se incadreaza sa fie atestate si care daca vor fi distruse in masa din cauza taxei de mediu si al altor prostii legislative, atunci nu vor avea nici o sansa sa devina oldtimere in viitor! Sunt foarte multe masini romanesti de la sfarsit de anii 80, inceput de 90, modele deja rare sau pe cale de disparitie, care vor disparea de tot, fara nici o urma deca se vor introduce prostiile care se zvonesc cu taxa de mediu pe impozit.   Eu ma referam la legislatia cu  privire la inmatriculari in asnsamblu. Eu sustin in continuare ca taxa de mediu este o prostie abuziva!
In mod clar legislatia actuala cu privire la oldtimere este mult mai buna decat in trecut.
Nu am zis ca RCR-ul nu ar avea merit si ca legislatia actuala nu este mai buna decat in trecut, doar ca vezi ca policticienii care ne conduc, in fiecare pas vor sa introduca chestii restrictive si distructive, sub forma diverselor taxe mai mult sau mai putin abuzive.
Inclusiv cum a fost cu programul rabla conceput, al carui parinte este acel politician decare vorbim. A facut si bune si rele. Mie personal nu-mi poate fi simpatic. De fapt mie nici un politician nu-mi este simpatic! Toti politicienii romani sunt la fel, le pasa doar de propriile interese si nu de interesele tarii! De aia a ajuns tara asta la sapa de lemn! Nu e o jignire, ci doar o constatare obiectiva. Au fost multi care a facut rau automobilismului romanesc, de aia vorbeam la plural.

Cu piata libera ai perfecta dreptate. Pe la urma unele masini pleaca, iar altele vin.
Probabil ai dreptate cu privire, ca se importa mai multe masini vechi, decat cele scoase din tara.

Referitor la inmatricularea unei masini care nu are nici un fel de acte, pe baza unei declaratii notariale... nu stiu ce sa zic...   A reusit sa faca cineva asa ceva in mod efectiv, inclusiv sa treaca de RAR?
Daca stii mai multe, te rugam sa ne dai detalii cum se face.
Eu nu am auzit asemenea caz. Da Doamne sa ai dreptate!

Faza ca nu se plateste impozit pe masini radiate, chiar nu am stiut.
Pot fi radiate si tinute fara sa platesti impozit pe perioada cand au stat radiate?
Apoi le poti iarasi inmatricula, fara sa platesti impozitul retroactiv pe perioada radierii?
Asta ar fi o veste nemaipomenita!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 243
Misu , cine vrea sa salveze, cumpara radiaza cu tazele la zi si fiscal si reinmatriculeaza la 30 de ani vechime, legislatie pt youngtimere nu are nimeni, exceptie Italia unde limita e la 20 de ani. Te lupti cu morile de vant zau asa, directioneaza toata energia asta spre cause mai bune. Oricum majoritatea politicienilor sunt nesimtiti si imuni la nemultumiri deci efectul e oricum 0.

Ref inmatriculat fara acte, am doua exemple personale , Cezeta si Carpati, daca sunt de afara dureaza o luna, Politia verifica prin Interpol sa nu fie furate, dar se inmatriculeaza la final.

Da Misu, platesti la zi , o radiezi din curculatie si apoi de la fisc, la reinmatriculare platesti anul respective si din anul urmator o poti scuti daca e istorie, platesti proportional cu cate luni mai sunt din anul respectiv. Indiferent ce zic cei de la Cluj trebuie sa le arati legea, daca masina a fost radiate din circulstie si scoasa de la fisc cu datorii zero, nu datorezi decat impozitul pe anul in curs / lunile ramase din el, o poti atesta si de la anul e scutita.

Succes !




pus acum 9 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Automobilia ->

Rog sa detaliati un pic procedura de inmatriculare a unui autovehicul cumparat fara acte.
Atat pt. cele cumparate din afara, cat si cele din Romania.
Ar fi de foarte mare ajutor.   

Modificat de Komissar (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 48329

cv2adi a scris:

Da, multumesc ne-am simtit intr-adevár foarte bine si am avut marea ocazie sá cunoastem si unele aspecte de expozitie pe care nu am avut incá norocul sá le tráim , in plus am putut fii aláturi de multi colegi si prieteni ...
Acuma singurul lucru care mai e de géásit sunt emisiunile TV  care ne-au luat interviuri acolo, dacá am inteles eu bine unul este Digi TV, parcá antena 1 si mai unul ..... de care nu stiu nimic .....
Dacá ne poate ajuta cineva care are experientá in gásirea sau mácar cáutarea acestor interviuri, am fii foarte bucurosi , fiindcá multor proprietari care sui-au descris amánuntit masina si procesul restaurárii, li s-au luat aceste interviuri foarte interesante dupá párerea mea, din care avem de invátat cu totii !    

Aici ni in comunicatul de la Retromobil sunt puse poze si un reportaj TV:

Epilogul Concursului de Elerganta Sinaia
Mesaje primite
    x
RETROMOBIL CLUB ROMANIA < >
   
Atașamente15:14 (Acum 4 ore)
       
către secretariat
Dragi colegi,

A mai trecut o editie , a VI-a, a concursului de Eleganta Sinaia la care
au participat 29 de automobile din patru tari (Romania 23, Bulgaria 4,
Ungaria 1 si Republica Moldova 1). Alte 22 de automobile au fost expuse pe
parcusul zilei pe Domeniul Regal Peles.

Concursul a fost castigat de Packard Super Eight (1936 – Tiriac
Collection).

Pe grupe castigatorii au fost Antebelice Sedan - Ford A (1931 – Razvan
Badulescu), Antebelice Cabriolet - Packard Super Eight (1936 – Tiriac
Collection), Postbelice Sedan – Triumph Renown 2000 (1952 – Restaurari
Auto Balint), Postbelice Coupe - Chevrolet Corvette C2 (1967 – Camil
Perian), Postbelice Cabriolet - Mercedes 220 B (1953 – Iacob Epure),
Fabricat in Romania - Dacia 1300 (1962 – Danut Crainiciuc)
(clasamente atasate).

Au fost acordate sapte premii speciale, dupa cum urmeaza - Premiul
publicului - GAZ M21-01 (1958), Premiul Special al Juriului -  Dodge DU
(1935) & familia Girlea (Iasi),  Premiul special acordat de sponsorul
principal R.C.R Allianz Tiriac – Renault 12 TS Break (1970), Premiul de
restaurare  - Mercedes 220 B (1953), Cel mai vechi automobil participant
la concurs -  REO Model G (1907), Premiul de conservare - Mercedes 230 S
(1965), Premiul pentru cea mai mare distanta parcursa pentru a participa
la concurs -  Citroen DS 21 Pallas (1970) - Adrian Pintea (Ungaria – 720
km)

Echipa organizatorica R.C.R. a fost formata din doamnele Irina Dominteanu
si Iulia Dragan, copiii Andra Marin, Maia Ionescu, Cristiana Marin si
Andrei Coconoiu domnii Viorel Tache, Gabriel Gordea, Attila Torok, Dudi
Levente, Marin Florian, Ionescu Ovidiu, Georgios Ladopoulos, Cristian
Luca, Adrian Dragan, Ioan Vlad, Cristian Gaspar, Mihai Atanasiu, Florin
Cicos, Pripisi Claudiu si Bogdan Coconoiu. In speranta ca nimeni nu a fost
uitat

O mentiune speciala pentru domnii Alexandru Seremet – PR BMW Romania si
Attila Torok – Manager General Game World, ambii cu merite deosebite in
dezvoltarea concursului si nu in ultimul rand dlui. Alexandru Bidea,
indragitul actor al Teatrului National din Bucuresti, vechi membru al
R.C.R., care si cu aceasta ocazie a prezentat concursul si ne-a adus
zambete pe buze. Multumiri si pictorului Adrian Mitu care cu rabdare si
talent a imortalizat cele 29 de automobile participante spre bucuria
participantilor care si-au imbogatit colectia cu acuarele de exceptie.
Aceleasi calde multumiri dlui vicepresedinte Marin Florian care si-a
sacrificat aproape trei saptamani pentru realizarea trofeelor care si la
aceasta editie au fost apreciate de participanti si juriu.

Pana pe data de 5 iulie puteti descarca fotografiile realizate de Dragos
Savu, fotograful oficial al R.C.R. accesand cele trei linkuri de mai jos.


1. Dimensiune internet (sub 1MB – contine abbulul complet)



2. Dimensiune mare (aceleasi fotografii de la punctual 1 dar impartite in
doua albume)



Pe pagina oficiala de facebook a clubului gasiti numeroase alte albune foto.


Dorim sa multumim tuturor colegilor care au respectat rugamintea de a se
inscrie la eveniment pentru sectiunea Expozitie (au fost si 5 exceptii
care speram sa nu se mai repete). Anul acesta toate caile de acces au fost
libere si masina salvarii a putut avea acces rapid in orice punct al
Domeniului Regal Peles. Va asiguram ca nu este de glumit cu acest lucru !
Ambulanta a intervenit anul acesta de doua ori, insa din pacate un turist
care vizita castelul a decedat. Dumnezeu sa-l odihneasca ! In aceasta
situatie, in cazul in care ambulantierii ar fi mentionat in raport ca
interventia a fost ingreunata de haosul de pe aleile castelului, haos
prezent in anii trecuti, clubul putea avea neplaceri din cele mai grave
pentru carentele organizatorice. Speram sa intelegeti ca atunci cand
solicitam inscrierea sau limitam numarul de participanti exista motive
solide s-o facem.

Revenind la lucruri placute dorim sa multumim tuturor participantilor la
concurs pentru eforturile facute si sa apreciem nivelul ridicat la care
s-au situat automobilele pe care le-au prezentat. Stim ca in multe cazuri
s-a lucrat intens pana in preziua concursului. E de apreciat dar si de
evitat pe viitor. Este evident ca parada din Cutea Castelului Peles nu e
locul in care un colectionar trebuie sa-si conduca pentru prima data
automobilul dupa restaurare. Acestea fiind spuse va rugam sa luati nota ca
pentru editia din 2017 a concursului, care se va desfasura in data de 24
iunie, inscrierile, pe care le puteti considera deschise, se inchid in 24
mai data la care aplicantul trebuie sa faca dovada ca automobilul inscris
este finalizat si (ATENTIE !) poseda Carte de Identitate F.I.V.A. Nu mai
putem astepta documentele pana in saptamana concursului , mai cu seama ca
multe rubrici raman necompletatea iar lipsa datelor produce o mare
pierdere de timp, toate rubricile fiind trecute in Cartea F.I.V.A..

Cu ocazia editiei din acest an a concursului a fost lansat site-ul oficial  care-si propune o mai buna reflectare a
evenimentului.

Pentru 2017 Comitetul organizatoric are in vedere revizuirea
regulamentului, in sensul acordarii unei mai mari ponderi elegantei
propriu zise a automobilelor. Si la editia din acest an ca si la cele
precedente accentul a fost pus pe starea automobilelor, ori intr-un
concurs de acest gen elementele primordiale sunt designul, calitatea
finisajelor (cele de fabrica), eleganta, confortul, raritatea, valoarea
materialelor inglobate, istoricul cunoscut si documentat, etc.

Atmosfera la Sinaia a fost una extraordinara iar numarul publicului
incredibil de mare. Hotelul New Montana a fost o gazda excelenta atat
pentru participanti cat si pentru masinile acestora (garaj subteran
rezervat exclusiv pentru concurenti).

La final membrii juriului sositi din strainatate au elogiat evenimentul,
frumusetea locatiei, numarul si caldura publicului, Dl. Laszlo Tomcsanyi,
vicepresedintele F.I.V.A., afirmand ca CES este unul din cele mai frumoase
evenimente la care a participat pana in prezent. Reprezentantul firmei
BMW, partener al evenimentului,  dl. Stephan Bear, purtatorul de cuvant al
BMW Classic (inlocuitorul de ultim moment al dnei Fink care si-a anulat
vizita in Romania in urma unei urgente medicale) a promis ca firma germane
isi va creste in viitor suportul acordat R.C.R. manifestandu-si
deschiderea ca si alte evenimente sa se bucure de acest parteneriat. La
eveniment a participat in premiera si dl Nicolae Avram, director in cadrul
Allianz Tiriac, sponsor principal al R.C.R. care a felicitat organizatorii
pentru nivelul evenimentului.

Reportaj TV

In incheiere rugam toti colegii care au fotografii sau filmari de la
eveniment sa le trimita pentru arhiva R.C.R. prin transfer pe adresa

Asteptam pareri si propuneri de la toti participantii pe adresa


Va multumim tuturor si sa ne vedem cu bine la editia a VII-a a Concursului
de Eleganta Sinaia in 24 iunie 2017 !



Comitetul de organizare CES 2016


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 243
Discutam de chestii.cumparate din tara, la care ai in act de v-c , eventual.stii ce nr a avut.
Faci o declaratie notariala ca nu ai alte acte si declari pe propria raspundere ca fierul nu-i furat.
Cu contractul de v-c si declaratie mergi la. Rar si faci carte, (eventual si cu atestat) apoi cu cartea la fisc,
Faci asigurare dupa care mergi si o inmatriculezi. Merge si cu cele de afara, numai sa.nu aiba belele, ciordeli,
Datorii, radieri pt casare, etc

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2176
Am citit (de doua ori chiar) tot ce s-a discutat aici referitor la inmatriculari, radieri, transcrieri, atestari, etc si mare lucru n-am inteles.

Vreau sa imi iau dintr-o tara civilizata o masina care se poate atesta numai peste vreo 8 ani. Taxa e undeva la 2000 de euro si nu am de gand s-o platesc, iar impozitul e vreo 1000 de lei. Daca nu platesc taxa nu o pot inmatricula in Romania si nu pot umbla cu ea, asa ca nici impozitul n-am de gand sa-l platesc degeaba 8 ani. In situatia asta cum fac ca totul sa fie ok cat timp masina sta la conservare si cand se poate atesta s-o atestez fara sa platesc o caciula de bani?


_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 243
O cumperi si atat, dupa legea actuala peste 8 ani nu. te pun sa dai din urma. Nu garanteaza nimeni ca legea nu se schimba.

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 14928
Si revenind la subiectul initial al  topicului , dacá mai gásiti reportaje, poze etc .... sá nu vá sfiiti sá le postati .
Multumim anticipat ptr ajutor !     


pus acum 9 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
Felicitari participantilor, organizatorilor si bineinteles premiantilor. Imi pare rau ca nu am putut fi prezent, dar sper ca la anul se va schimba situatia.    

Modificat de classicfan (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 243
SUBTURAT



pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 243
Un articol foarte frumos publicat de un site care are lunar  peste un milion de vizitatori unici ....


pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 243
Digi TV va prezenta duminica de la 17.30 un reportaj despre CES 2016.


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 14928
Multumim mult pt linkuri !     

pus acum 9 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1155
Inca un album cu poze faine.
https://www.facebook.com/ClubRetromobil ... 7217075069

Gasiti mai multe pe pagina Retromobil.
https://www.facebook.com/ClubRetromobil/


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 48329

cv2adi a scris:

Si revenind la subiectul initial al  topicului , dacá mai gásiti reportaje, poze etc .... sá nu vá sfiiti sá le postati .
Multumim anticipat ptr ajutor !     


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 48329


concursul eleganta sinaia Admin

63.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 14928
olala ..... Merci monsieur Mishu !!!       

pus acum 9 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la