Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 48329
|
|
cv2adi a scris:
Da, multumesc ne-am simtit intr-adevár foarte bine si am avut marea ocazie sá cunoastem si unele aspecte de expozitie pe care nu am avut incá norocul sá le tráim , in plus am putut fii aláturi de multi colegi si prieteni ... Acuma singurul lucru care mai e de géásit sunt emisiunile TV care ne-au luat interviuri acolo, dacá am inteles eu bine unul este Digi TV, parcá antena 1 si mai unul ..... de care nu stiu nimic ..... Dacá ne poate ajuta cineva care are experientá in gásirea sau mácar cáutarea acestor interviuri, am fii foarte bucurosi , fiindcá multor proprietari care sui-au descris amánuntit masina si procesul restaurárii, li s-au luat aceste interviuri foarte interesante dupá párerea mea, din care avem de invátat cu totii !  |
Aici ni in comunicatul de la Retromobil sunt puse poze si un reportaj TV:
Epilogul Concursului de Elerganta Sinaia Mesaje primite x RETROMOBIL CLUB ROMANIA < > Atașamente15:14 (Acum 4 ore) către secretariat Dragi colegi,
A mai trecut o editie , a VI-a, a concursului de Eleganta Sinaia la care au participat 29 de automobile din patru tari (Romania 23, Bulgaria 4, Ungaria 1 si Republica Moldova 1). Alte 22 de automobile au fost expuse pe parcusul zilei pe Domeniul Regal Peles.
Concursul a fost castigat de Packard Super Eight (1936 – Tiriac Collection).
Pe grupe castigatorii au fost Antebelice Sedan - Ford A (1931 – Razvan Badulescu), Antebelice Cabriolet - Packard Super Eight (1936 – Tiriac Collection), Postbelice Sedan – Triumph Renown 2000 (1952 – Restaurari Auto Balint), Postbelice Coupe - Chevrolet Corvette C2 (1967 – Camil Perian), Postbelice Cabriolet - Mercedes 220 B (1953 – Iacob Epure), Fabricat in Romania - Dacia 1300 (1962 – Danut Crainiciuc) (clasamente atasate).
Au fost acordate sapte premii speciale, dupa cum urmeaza - Premiul publicului - GAZ M21-01 (1958), Premiul Special al Juriului - Dodge DU (1935) & familia Girlea (Iasi), Premiul special acordat de sponsorul principal R.C.R Allianz Tiriac – Renault 12 TS Break (1970), Premiul de restaurare - Mercedes 220 B (1953), Cel mai vechi automobil participant la concurs - REO Model G (1907), Premiul de conservare - Mercedes 230 S (1965), Premiul pentru cea mai mare distanta parcursa pentru a participa la concurs - Citroen DS 21 Pallas (1970) - Adrian Pintea (Ungaria – 720 km)
Echipa organizatorica R.C.R. a fost formata din doamnele Irina Dominteanu si Iulia Dragan, copiii Andra Marin, Maia Ionescu, Cristiana Marin si Andrei Coconoiu domnii Viorel Tache, Gabriel Gordea, Attila Torok, Dudi Levente, Marin Florian, Ionescu Ovidiu, Georgios Ladopoulos, Cristian Luca, Adrian Dragan, Ioan Vlad, Cristian Gaspar, Mihai Atanasiu, Florin Cicos, Pripisi Claudiu si Bogdan Coconoiu. In speranta ca nimeni nu a fost uitat
O mentiune speciala pentru domnii Alexandru Seremet – PR BMW Romania si Attila Torok – Manager General Game World, ambii cu merite deosebite in dezvoltarea concursului si nu in ultimul rand dlui. Alexandru Bidea, indragitul actor al Teatrului National din Bucuresti, vechi membru al R.C.R., care si cu aceasta ocazie a prezentat concursul si ne-a adus zambete pe buze. Multumiri si pictorului Adrian Mitu care cu rabdare si talent a imortalizat cele 29 de automobile participante spre bucuria participantilor care si-au imbogatit colectia cu acuarele de exceptie. Aceleasi calde multumiri dlui vicepresedinte Marin Florian care si-a sacrificat aproape trei saptamani pentru realizarea trofeelor care si la aceasta editie au fost apreciate de participanti si juriu.
Pana pe data de 5 iulie puteti descarca fotografiile realizate de Dragos Savu, fotograful oficial al R.C.R. accesand cele trei linkuri de mai jos.
1. Dimensiune internet (sub 1MB – contine abbulul complet)
2. Dimensiune mare (aceleasi fotografii de la punctual 1 dar impartite in doua albume)
Pe pagina oficiala de facebook a clubului gasiti numeroase alte albune foto.
Dorim sa multumim tuturor colegilor care au respectat rugamintea de a se inscrie la eveniment pentru sectiunea Expozitie (au fost si 5 exceptii care speram sa nu se mai repete). Anul acesta toate caile de acces au fost libere si masina salvarii a putut avea acces rapid in orice punct al Domeniului Regal Peles. Va asiguram ca nu este de glumit cu acest lucru ! Ambulanta a intervenit anul acesta de doua ori, insa din pacate un turist care vizita castelul a decedat. Dumnezeu sa-l odihneasca ! In aceasta situatie, in cazul in care ambulantierii ar fi mentionat in raport ca interventia a fost ingreunata de haosul de pe aleile castelului, haos prezent in anii trecuti, clubul putea avea neplaceri din cele mai grave pentru carentele organizatorice. Speram sa intelegeti ca atunci cand solicitam inscrierea sau limitam numarul de participanti exista motive solide s-o facem.
Revenind la lucruri placute dorim sa multumim tuturor participantilor la concurs pentru eforturile facute si sa apreciem nivelul ridicat la care s-au situat automobilele pe care le-au prezentat. Stim ca in multe cazuri s-a lucrat intens pana in preziua concursului. E de apreciat dar si de evitat pe viitor. Este evident ca parada din Cutea Castelului Peles nu e locul in care un colectionar trebuie sa-si conduca pentru prima data automobilul dupa restaurare. Acestea fiind spuse va rugam sa luati nota ca pentru editia din 2017 a concursului, care se va desfasura in data de 24 iunie, inscrierile, pe care le puteti considera deschise, se inchid in 24 mai data la care aplicantul trebuie sa faca dovada ca automobilul inscris este finalizat si (ATENTIE !) poseda Carte de Identitate F.I.V.A. Nu mai putem astepta documentele pana in saptamana concursului , mai cu seama ca multe rubrici raman necompletatea iar lipsa datelor produce o mare pierdere de timp, toate rubricile fiind trecute in Cartea F.I.V.A..
Cu ocazia editiei din acest an a concursului a fost lansat site-ul oficial care-si propune o mai buna reflectare a evenimentului.
Pentru 2017 Comitetul organizatoric are in vedere revizuirea regulamentului, in sensul acordarii unei mai mari ponderi elegantei propriu zise a automobilelor. Si la editia din acest an ca si la cele precedente accentul a fost pus pe starea automobilelor, ori intr-un concurs de acest gen elementele primordiale sunt designul, calitatea finisajelor (cele de fabrica), eleganta, confortul, raritatea, valoarea materialelor inglobate, istoricul cunoscut si documentat, etc.
Atmosfera la Sinaia a fost una extraordinara iar numarul publicului incredibil de mare. Hotelul New Montana a fost o gazda excelenta atat pentru participanti cat si pentru masinile acestora (garaj subteran rezervat exclusiv pentru concurenti).
La final membrii juriului sositi din strainatate au elogiat evenimentul, frumusetea locatiei, numarul si caldura publicului, Dl. Laszlo Tomcsanyi, vicepresedintele F.I.V.A., afirmand ca CES este unul din cele mai frumoase evenimente la care a participat pana in prezent. Reprezentantul firmei BMW, partener al evenimentului, dl. Stephan Bear, purtatorul de cuvant al BMW Classic (inlocuitorul de ultim moment al dnei Fink care si-a anulat vizita in Romania in urma unei urgente medicale) a promis ca firma germane isi va creste in viitor suportul acordat R.C.R. manifestandu-si deschiderea ca si alte evenimente sa se bucure de acest parteneriat. La eveniment a participat in premiera si dl Nicolae Avram, director in cadrul Allianz Tiriac, sponsor principal al R.C.R. care a felicitat organizatorii pentru nivelul evenimentului.
Reportaj TV
In incheiere rugam toti colegii care au fotografii sau filmari de la eveniment sa le trimita pentru arhiva R.C.R. prin transfer pe adresa
Asteptam pareri si propuneri de la toti participantii pe adresa
Va multumim tuturor si sa ne vedem cu bine la editia a VII-a a Concursului de Eleganta Sinaia in 24 iunie 2017 !
Comitetul de organizare CES 2016
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|