CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Loredana12345 19 ani
![](https://www.simpatie.ro/photos/120x120/Loredana12345_1105989562.jpg) | Femeie 19 ani Galati cauta Barbat 33 - 69 ani |
|
lorin_b
Membru nou
![](/img/avatars/classiccar/3008.jpg) Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 27
|
|
Salutare tuturor celor care frecventeaza acest forum! Dupa cativa ani de cautari si incertitudini am reusit sa gasesc un Special pe sufletul meu. E fabricat in 1986, 34k km, perfect functional si mai mult de atat cred ca a fost printre putinele masini cu dotari optionale (de Club). Spun asta pentru ca pe factura de achizitie apar toate dotarile suplimentare. Masina este momentan in curs de restaurare. Doresc sa o aduc asa cum a iesit pe portile fabricii; sper sa si reusesc.
Va tin la curent.
Oltcit_Special_
52.2KB
_______________________________________ Oltcit Special - 1986
|
|
pus acum 8 ani |
|
classicfan
Membru Senior
![](/img/avatars/classiccar/73.jpg) Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
|
|
Foarte frumos, felicitari!
|
|
pus acum 8 ani |
|
classicfan
Membru Senior
![](/img/avatars/classiccar/73.jpg) Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
|
|
Am totusi o nelamurire, din cate stiam nici in 1985 nu se mai fabricau Specialuri, dar in 86? 84 a fost ultimul an in care s-au mai fabricat. Poate a fost cumparat in 86 ramas cumva prin IDMS, undeva. Nici in uzina nu mai erau in 85 Specialuri si era parcul plin de masini.
|
|
pus acum 8 ani |
|
lorin_b
Membru nou
![](/img/avatars/classiccar/3008.jpg) Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 27
|
|
Aveti dreptate dvs; informatiile astea le aveam si eu pana sa dau de aceasta masina. E drept ca ea a fost cumparata in 86; a fost masina de showroom in IDMS Baneasa. Motorul are serie de 1982 iar geamurile sunt stantate cu 85.
Mi-a placut tare mult modelul asa ca nu m-am putut abtine si am cumparat-o. ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/big_smile.png)
Modificat de lorin_b (acum 8 ani)
_______________________________________ Oltcit Special - 1986
|
|
pus acum 8 ani |
|
abarth_mcm
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 298
|
|
Felicitari ! Poze recent?
Si eu am vrut mai demult sa cumpar un Special Dar ce gasisem eu avea motorul uzat, ma rog avea parca vreo 90,000km masina si evident trebuia refacut in totalitate motorul la km aia. (nu fusese umblat in el)
Acum regret ca nu l-am luat tinand cont cat de rar si totusi valoros a devenit un Special !
Iar consumul e tare mic la Special !
Modificat de abarth_mcm (acum 8 ani)
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986
|
|
pus acum 8 ani |
|
Jonn
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 259
|
|
la 90.000 de km trebuie refacut motorul unui oltcit special?........ poate doar daca a bagat benzina toata viata lui in loc de ulei..... stai calm ca sunt specialuri care au sarit de 300.000 km si n-au fost refacute motoarele ca fapt divers, specialul avea cel mai bun si cel mai bine facut motor dintre toate oltciturile cu motoare de 1129, 1222, 1229, si 1301 care era pentru italia plus de asta pe camasi avea strat de nikasil de la japonezi, camasile de la francezi erau pisat pe langa cele ale japonezilor ca sa nu mai zic de romani care nici macar n-au visat sa faca camasi pentru special....
|
|
pus acum 8 ani |
|
abarth_mcm
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 298
|
|
Da, masina avea 90,000km si era perfecta in interior cat si exterior. Scune, bord - totul ca scos din fabrica acum, ca nou. Masina de garaj.
Prim propietar. Motorul consuma si arunca ulei aproape pe la toate simeringurile posibile, iar masina nu trecea de 90km/h ca si viteza maxima. Asta m-a facut sa zic PAS la masina si am luat altceva la vremea aia.
Omul mi-a spus ca 90,000km avea si tind sa cred la cum arata masina- arata ca una de 30,000km ca si aspect ! Dar cine stie cu ce ulei o fi bagat in ea? Depinde si cum a exploatat-o, ce ulei a fost bagat in masina
Asta era prin 2006 si costa la vremea aia 15 Mil. lei vechi (avea si ceva piese) - si acum imi aduc aminte - regret acum ca nu am luat-o.
Asa e, toate piesele erau France.
Dar da: am ramas cu gandul la un Special ! E ff fain !
On topic: felicitari Specialului din topic !
Modificat de abarth_mcm (acum 8 ani)
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986
|
|
pus acum 8 ani |
|
abarth_mcm
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 298
|
|
in alta ordine de idei, ceva interesant
49.1KB
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
![](/img/avatars/classiccar/2.jpg) Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
|
|
abarth_mcm a scris:
in alta ordine de idei, ceva interesant |
In desenul ala este un Citroen LNA, Peugeot 104 sau Talbot Samba.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/nono.png) UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/nono.png) SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/nod.png)
|
|
pus acum 8 ani |
|
abarth_mcm
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 298
|
|
stiu, dar e un desen din epoca respectiva
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
![](/img/avatars/classiccar/2.jpg) Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
|
|
Nu este exclus ca in varianta initiala, proiectantii sa fi vrut ca Oltcitul sa aibe caroseria de Citroen LNA/ Peugeot 104/Talbor Samba. Asa ar fi fost mai ieftin pentru ei. Desenul este de la inceputuri, probabil 1976-77, cand nici denumirile nu erau inca definitivate. Specialul se numea Popular, iar Clubul se numea De Lux. Foarte interesant! ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/hi.png)
Iar revenind la subiectul topicului, foarte interesanta masina. Eu nu am mai vazut Oltcit cu scaune imbracate in vinil.
Tapiteria de plafon cum este? Si ala este tot din vinil? La Special a existat o tapiterie de plafon foarte interesant cu model fagure, apare in pozele din notita de intretinere de la Special.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/nono.png) UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/nono.png) SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/nod.png)
|
|
pus acum 8 ani |
|
abarth_mcm
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 298
|
|
cine stie...
in manualul de reparatii deja apare denumirea de SPECIAL
57KB
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986
|
|
pus acum 8 ani |
|
cabriolette
Membru Senior
![](/img/avatars/classiccar/1196.gif) Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
|
|
Interiorul m-a dat pe spate, imi place maxim!!! ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/nod.png)
|
|
pus acum 8 ani |
|
Fan
Membru Senior
![](/img/avatars/classiccar/8648.jpg) Din: Pitesti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 788
|
|
Specialul avea de fabrica interior de vinil, materialul era prost și nu rezista īn timp, de aceea se punea interior de club.
Modificat de Fan (acum 8 ani)
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 8 ani |
|
classicfan
Membru Senior
![](/img/avatars/classiccar/73.jpg) Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
|
|
Misu de Cluj a scris:
Iar revenind la subiectul topicului, foarte interesanta masina. Eu nu am mai vazut Oltcit cu scaune imbracate in vinil.
Tapiteria de plafon cum este? Si ala este tot din vinil? La Special a existat o tapiterie de plafon foarte interesant cu model fagure, apare in pozele din notita de intretinere de la Special. |
Specialul avea doar tapiterie de vinilin, textila doar la Club. Nu era mai putin rezistenta ca cealalta, nu e adevarat. Ambele nu rezistau in timp/soare. Plafonul era de vinilin si la Cluburile de Franta (la primele).
|
|
pus acum 8 ani |
|
Jonn
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 259
|
|
Tapiteria de plafon model fagure a existat si pe clubul de franta in 82. abarth, interesanta foaie, n-am vazut asa ceva pana acum Materialul specialului de la interior care era de vinil era cam de 10 ori mai rezistant fata de cel textil de pe club, problema era ca multi cand aveau specialuri inlocuiau scaunele si banchetele de vinil cu altele preluate de pe alte oltcituri normale care erau din textil deoarece cele de vinil retineau foarte multa caldura vara iar daca n-aveai huse pe ele, erai mancat!
|
|
pus acum 8 ani |
|
lorin_b
Membru nou
![](/img/avatars/classiccar/3008.jpg) Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 27
|
|
Plafonul este tot din vinilin. Pentru ca văd ca va place Specialul, va pun zilele următoare cāteva fotografii cu starea actuala a mașinii. Sper sa fie gata in Septembrie si apoi sa obțin Atestatul istoric. Sunt in dubii daca sa o vopsesc in roșu geranium( așa cum l-am avut pe primul Special) sau sa o las așa crem.
_______________________________________ Oltcit Special - 1986
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
![](/img/avatars/classiccar/2.jpg) Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
|
|
lorin_b a scris:
Plafonul este tot din vinilin. Pentru ca văd ca va place Specialul, va pun zilele următoare cāteva fotografii cu starea actuala a mașinii. Sper sa fie gata in Septembrie si apoi sa obțin Atestatul istoric. Sunt in dubii daca sa o vopsesc in roșu geranium( așa cum l-am avut pe primul Special) sau sa o las așa crem. |
Nu o vopsi in rosu. Este culoare mai inchisa decat bejul, apoi la orice zgarietura va aparea de dedesubt culoarea mai deschisa. Daca initial era rosu si o vopseai de exemplu in alb sau galben atunci nu ar aparea fenomenul. Dar daca vopsesti cu o culoare inchisa peste o culoare deschisa, atunci ulterior peste tot vei vedea ca isi scoate capul culoarea deschisa. Acuma gusturile nu se discuta, fa-o asa cum iti place, ca ala conteaza cel mai mult. ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/hi.png)
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/nono.png) UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/nono.png) SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/nod.png)
|
|
pus acum 8 ani |
|
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
|
|
Jonn a scris:
la 90.000 de km trebuie refacut motorul unui oltcit special?........ poate doar daca a bagat benzina toata viata lui in loc de ulei..... stai calm ca sunt specialuri care au sarit de 300.000 km si n-au fost refacute motoarele ca fapt divers, specialul avea cel mai bun si cel mai bine facut motor dintre toate oltciturile cu motoare de 1129, 1222, 1229, si 1301 care era pentru italia plus de asta pe camasi avea strat de nikasil de la japonezi, camasile de la francezi erau pisat pe langa cele ale japonezilor ca sa nu mai zic de romani care nici macar n-au visat sa faca camasi pentru special.... |
Motorul de special rar depasea 60000 km fara consum de ulei, cine ti-a spus altceva te-a mintit si de regula nu mai aveai ce segmenta, camasile de aluminiu cu acoperire nikasil erau mult prea uzate, pe vremea lu' impuscatu se bucsau cu fonta dar nu prea mai aveau racire buna.
|
|
pus acum 8 ani |
|
Jonn
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 259
|
|
depinde de cum a fost intretinut........ a avut un vecin special mai demult luat de nou si stiu ca depasise de 300.000 km si se plangea ca nu mai gaseste piese sa-si faca motorul si l-a dus la rabla......
|
|
pus acum 8 ani |
|
abarth_mcm
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 298
|
|
Exact, probabil depinde mult cum a fost facuta intretinerea.
Pe langa cel cu 90,000 mai stiam pe vremea respectiva inca unul cu 75,000km - caruia ii mergea ok motorul, dar incepuse sa scoata fum si avea un usor consum de ulei - insa nu exagerat ca la cel cu 90,000. Dar pana la 60,000km masina respectiva a mers perfect - ca noua, nici in carb nu fusesera vreodata umblat. Consumul era unul extrem de mic !!!
Ambele masini nu cred sa mai existe. Nu prea aveau cautare Specialurile acum 10 ani.
Oricum 300,000 mi se pare totusi cam mult.
Din cate stiu, singura masina de pe la noi care a reusit in dese randuri sa atinga respectivii km fara interventii la motor a fost Dacia 1100.
Dar cred ca depinde f mult de modul de exploatare si uleiurile folosite - care inainte de '90 nu erau grozave deloc.
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986
|
|
pus acum 8 ani |
|
classicfan
Membru Senior
![](/img/avatars/classiccar/73.jpg) Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
|
|
Daciile 1100 sunt mult mai putin pretentioase la uleiuri fata de Oltcit. Pana in 90 uleiul de Oltcit era foarte bun, dupa 90 s-a stricat treaba, s-au stricat si masinile ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/nod.png)
|
|
pus acum 8 ani |
|
lorin_b
Membru nou
![](/img/avatars/classiccar/3008.jpg) Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 27
|
|
Misu de Cluj a scris:
lorin_b a scris:
Plafonul este tot din vinilin. Pentru ca văd ca va place Specialul, va pun zilele următoare cāteva fotografii cu starea actuala a mașinii. Sper sa fie gata in Septembrie si apoi sa obțin Atestatul istoric. Sunt in dubii daca sa o vopsesc in roșu geranium( așa cum l-am avut pe primul Special) sau sa o las așa crem. |
Nu o vopsi in rosu. Este culoare mai inchisa decat bejul, apoi la orice zgarietura va aparea de dedesubt culoarea mai deschisa. Daca initial era rosu si o vopseai de exemplu in alb sau galben atunci nu ar aparea fenomenul. Dar daca vopsesti cu o culoare inchisa peste o culoare deschisa, atunci ulterior peste tot vei vedea ca isi scoate capul culoarea deschisa. Acuma gusturile nu se discuta, fa-o asa cum iti place, ca ala conteaza cel mai mult. ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/hi.png) |
Dupa cum veti vedea in pozele de mai jos nu a mai ramas prea mult crem la exterior; au fost inlocuite toate elementele laterale astfel incat crem nu a ramas decat plafonul, capota si hayonul.
Oltcit_Special_part_
_______________________________________ Oltcit Special - 1986
|
|
pus acum 8 ani |
|
lorin_b
Membru nou
![](/img/avatars/classiccar/3008.jpg) Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 27
|
|
Mai e de lucru dar incepe sa prinda contur!
Oltcit_Special_part_
_______________________________________ Oltcit Special - 1986
|
|
pus acum 8 ani |
|
lorin_b
Membru nou
![](/img/avatars/classiccar/3008.jpg) Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 27
|
|
Gata si vopseaua finala, Rosu Geranium AC 435. Am inceput echiparea!
Oltcit_Special_part_
_______________________________________ Oltcit Special - 1986
|
|
pus acum 8 ani |
|
george-bogdan
Membru Senior
![](/img/avatars/classiccar/123.jpg) Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2633
|
|
Foarte frumos a iesit! Felicitari De curiozitate intreb: cat mai costa o astfel de operatiune de vopsitorie ? La anul vreau sa vopsesc si eu o carapace.
Mersi!
Modificat de george-bogdan (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|
lorin_b
Membru nou
![](/img/avatars/classiccar/3008.jpg) Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 27
|
|
Aveti PM.
_______________________________________ Oltcit Special - 1986
|
|
pus acum 8 ani |
|
lorin_b
Membru nou
![](/img/avatars/classiccar/3008.jpg) Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 27
|
|
Oltcit_Special
Am avansat! Mai e putin! ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/smile.png)
_______________________________________ Oltcit Special - 1986
|
|
pus acum 7 ani |
|
classicfan
Membru Senior
![](/img/avatars/classiccar/73.jpg) Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
|
|
Foarte frumos. Felicitari!
|
|
pus acum 7 ani |
|
cabriolette
Membru Senior
![](/img/avatars/classiccar/1196.gif) Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
|
|
Vrem mai multe poze! ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/hi.png)
|
|
pus acum 7 ani |
|
Adrian Frigo
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 1161
|
|
cabriolette a scris:
Vrem mai multe poze! ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/hi.png) |
Da,da!!!
O singură remarcă aș avea:de ce nu-i montezi un turometru īn locul capacului ăla chior?Chiar dacă așa o fi venit din fabrică,zic că e mai util și frumos cu unul! Īn rest,felicitări!
|
|
pus acum 7 ani |
|
lorin_b
Membru nou
![](/img/avatars/classiccar/3008.jpg) Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 27
|
|
Inca din momentul ahizitiei m-am axat pe originalitate; drept urmare nu voi aduce modificari masinii( asta vis-a-vis de discutia cu ceasul de bord). Fotografii la finalul restaurarii; acu pastrez umbra de mister. ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/smile.png)
Toate bune! ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/smile.png)
_______________________________________ Oltcit Special - 1986
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
![](/img/avatars/classiccar/2.jpg) Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
|
|
Capacul ala chior este specific pentru Oltcit Special.Ar fi o blasfemie sa se monteze turometru. ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/nod.png)
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/nono.png) UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/nono.png) SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/nod.png)
|
|
pus acum 7 ani |
|
Alex1300BV
Membru Senior
![](/img/avatars/classiccar/581.jpg) Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
|
|
Sunt foarte frumoase masinile in starea originala.
Ma uit pe alte topicuri si mai vad Dacii Sport restaurate (restaurari de calitate dpdv tehnic) dar totusi, au un stil....... bara de 1300, stopuri de 1300, argintarii... dinti de aur...
|
|
pus acum 7 ani |
|
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
|
|
Asa este, era specific pt Special, pina in 94-95 cind s-au fabricat asa zisele ,,economic'' parca, adica cu tot ce au mai gasit prin depozite la sfirsitul productiei - fete de usi verzi, model mic, de Special, minere de usi albastre pe fete de usi gri, planse bord fara capac la torpedo, tablouri de bord fara turometru - de special, fara mocheta pe jos, doar cu un fel de covor de cauciuc cu buline - tot de la Special cred, si multe altele... ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/rotfl.png)
|
|
pus acum 7 ani |
|
lorin_b
Membru nou
![](/img/avatars/classiccar/3008.jpg) Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 27
|
|
Impreuna cu cei de la Garajul Francez am reusit sa terminam restaurarea la aceasta masina. Sunt foarte bucuros ca am o asa masina "noua"!
Mai jos cateva fotografii.
Special
_______________________________________ Oltcit Special - 1986
|
|
pus acum 7 ani |
|
jgr1001
Membru Senior
![](/img/avatars/classiccar/1123.jpg) Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
|
|
Excelent!
Il atestezi ? Daca da, ar fi singurul Special pana acum ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/wink.png)
_______________________________________ diverse cazane
|
|
pus acum 7 ani |
|
cabriolette
Membru Senior
![](/img/avatars/classiccar/1196.gif) Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
|
|
Arata foarte bine, felicitari! ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/hi.png)
|
|
pus acum 7 ani |
|
vranceanu
Moderator
![](/img/avatars/classiccar/2225.jpg) Din: Pascani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3983
|
|
Exteriorul ca exteriorul dar interiorul e mortal. Frumoasa ,,foc'' per total. Sigur trebuie atestata .
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 7 ani |
|
FED express
Membru Senior
![](/img/avatars/classiccar/2640.jpg) Din: Sebes/Alba/Cluj Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 256
|
|
Superb! am avut 2 Oltcit in familie, de fiecare data cand zaresc unul imi trezeste amintiri deosebite.Frumoasa lucrare, felicitari!
_______________________________________ I'm old School, but up to date !
|
|
pus acum 7 ani |
|
om_bland
Membru Senior
![](/img/avatars/classiccar/2323.jpg) Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 915
|
|
Foarte frumoasa masina nota 10 . Dar daca il folosesti vara, sa ii pui huse la scaune ca altfel te incing rau ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/roll.png)
|
|
pus acum 7 ani |
|