CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: angela31 Profile
| Femeie 24 ani Buzau cauta Barbat 24 - 60 ani |
|
YoKoMy
Reporter de teren
Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
|
|
Salutam colegii forumisti...revin cu o intrebare legata de problematica Vectra A care a ajuns pe mainile mele de ceva vreme...a disparut o veche problema d-a ei cu pornirea dar a aparut alta...ieri dupa aprox. 4 luni de "odihna", am zis sa dau o tura cu ea...zis si facut...am umflat roata, am pus bateria si i-am dat o cheie...perfect pana aici. Ies din curte, dau o tura prin sat si ma duc spre benzinaria din sat (am mers normal - schimbat pana in 3.000 ture, cu exceptia unei plecari mai agresive de pe loc) iar acolo am observat ca ies ceva aburi din gaurile de ventilatie (nu imi vine acum numele lor exact) ... deschid capota si m-am dus direct cu gandul la apa...intradevar a inceput sa arunce apa afara din vas...care ar fi problema? Cum s-ar putea remedia? Sa fie de la termostat sau ar trebui curatate conducte si/sau radiator? Reamintesc ca masina este o Vectra A din 1991 cu motor 1.6i...orice parere este binevenita. LE: Cred ca topicul asta ar da mai bine la Coltul Tehnic, imi pare rau, abia acum am vazut...poate fi mutat, va rog?
Modificat de YoKoMy (acum 8 ani)
_______________________________________ Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Electroventilatorul de racire functioneaza? Ori nu functioneaza electroventilatorul, ori ai termostatul blocat.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
YoKoMy
Reporter de teren
Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
|
|
Electroventilatorul functioneaza, porneste la un moment dat...la termostat m-am gandit si eu ca ar fi problema. Se poate anula asta (scoate) ? Sau care ar fi rezolvarea ?
_______________________________________ Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Pune alt termostat nou.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
YoKoMy
Reporter de teren
Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
|
|
Are cineva idee unde este situat ? Pozele de pe net m-au ajutat, dar nu foarte mult. Cand o sa ajung acasa am sa vad ce pot face ..
_______________________________________ Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.
|
|
pus acum 8 ani |
|
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
|
|
Sub distributie, teava de aluminiu din dreapta masinii, care este intrarea in radiator formeaza o flansa cu 2 suruburi sub care este termostatul
|
|
pus acum 8 ani |
|
daniel93
Membru Senior
Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1300
|
|
Eu am alta motorizare, cu termostatul pe partea stanga, pe chiuloasa. L-am scos cateva zile de proba, dar nu era de la el. L-am verificat la aragaz, si l-am pus la loc. Am avut si eu probleme cu racirea, si cauzele au fost urmatoarele: -furtun ciupit undeva deasupra cutiei, picura putin dar forma goluri de aer si depresuriza instalatia -bulbul (termocupla) mort.
In mod normal nu ar trebui sa "dea pe afara" pana pe la 120 de grade in bord. Daca arunca pe afara, vezi pe unde, si rezolva. Instalatia ar trebui sa fie sub presiune cand e motorul cald, ca sa nu fiarba prea repede.
_______________________________________ Dacia 1300 Dacia 1310 TLX Mobra 50 Super
|
|
pus acum 8 ani |
|