CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Tanya_sexy
Femeie
24 ani
Hunedoara
cauta Barbat
24 - 47 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Modelism si machetute / Macheta autocamion STEAGUL ROSU Bucegi [1964] - 1/43 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Oleco Motors
Membru nou

Din: Bucuresti - Titan
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 38
In acest topic voi posta datele generale, comune la toate variantele constructive, urmand ca pentru fiecare model construit (in functie de configuratie) sa deschid topic separat.

Modelul de referinta








Sursa - Poze primite

Modificat de collectionar (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
Oleco Motors
Membru nou

Din: Bucuresti - Titan
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 38
Logo-ul SR este gata. Deoarece nu am gasit poze cu logo-ul separat, am fost nevoit sa trimit celui care ma ajuta cu partea grafica, poze cu camioane in care se vedea cat de cat, logo-ul. Restul a fost opera desenatorului (RESPECT!)

Gata si inscrisul V8.

Modificat de Oleco Motors (acum 5 ani)


pus acum 7 ani
   
Oleco Motors
Membru nou

Din: Bucuresti - Titan
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 38
A fost realizat un cauciuc de vara insa in varianta stilizata.



S-a lucrat si la jante. M-a interesat desenul in doua variante constructive (4 aerisiri / 8 prezoane si 5 aerisiri / 10 prezoane).





S-a facut o mica greseala in sensul ca in loc de 5 aerisiri / 10 prezoane, s-au facut 4 aerisiri, dar s-a corectat ulterior.





Am solicitat desenarea a doua tipuri de jante, deoarece cele cu 10 prezoane le voi folosi la autobuze/troleibuze. Din cate am vazut, se preteaza si la gama SR DAC.

Modificat de collectionar (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
Oleco Motors
Membru nou

Din: Bucuresti - Titan
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 38
Iata ca am ajuns si la decuparea pieselor.

Masca motorului a fost desenata in ambele variante. Am intampinat ceva probleme la decupare, deoarece in partile laterale era prea subtire, existand riscul de spargere la imprimare. Atunci am ales varianta de decupare mai adanca in "carnea" caroseriei, ceea ce a insemnat redesenarea partiala a mastii. Rezultatul obtinut in final este multumitor.



Ca varianta de compromis a fost lipirea barelor dintre faruri/semnalizatoare, de masca motorului, pe care initial le doream ca piese separate. Deoarece colturile sunt subtiri, exista riscul de rupere si ar fi pacat de munca.





Capota motorului, una dintre cele mai dificile piese ca si redare a liniilor de design.

S-a lucrat pe spatele acesteia, luand ca limita de grosime 2 mm. Ghidajele de prindere au fost executate dar nu se vad in desen.





Modificat de collectionar (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
Oleco Motors
Membru nou

Din: Bucuresti - Titan
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 38
Am lucrat la inchiderea totala a cabinei la exterior si am inceput lucrul la interior.



In spate, la exterior am adaugat detaliile care lipseau. Chederul si geamul au fost redesenate partial.



In partea din fata a fost redesenat chederul acolo unde a fost necesar si s-au trasat limitele parprizulului.





pus acum 7 ani
   
Oleco Motors
Membru nou

Din: Bucuresti - Titan
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 38
Sa vedem cam cum arata pana in prezent.





pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48186
Frumos lucrat! In ce este facut? Solid Works?
Sincer, eu nu as avea rabdare sa fac o astfel de modelare, mai degraba as cumpara de la Romtehnica un SR adevarat si l-as "modela" pe ala.
Acolo macar as avea ocazia sa folosesc, ranga, ciocanul, dalta, "softul" meu preferat de modelare.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Oleco Motors
Membru nou

Din: Bucuresti - Titan
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 38
Multumesc pentru vizita si postare!

Este desenat in Rhinoceros, iar imprimarea in obiect 3D se va face cu o imprimanta combatibila cu acest program (nu ma intreba cum se numeste imprimanta ca nu stiu).

Desenul si mai apoi machetele handmade, mi-au facut viata mai frumoasa. Macheta in sine este proiectata dupa desenele facute de mine, si scalate pentru scara 1/43.

Sper ca la final sa iasa exact ce mi-am propus. La cati bani inghite proiectul, macar sa iasa bine.


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48186
Doar una? Sau vor fi produse in serie?
Merita facute in serie, ca probabil ar fi cerere.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Oleco Motors
Membru nou

Din: Bucuresti - Titan
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 38
Vor fi produse in serie. Am foarte multe cereri pentru machete, cu bani primiti chiar inainte. Nu este o lauda ci din fericire, adevarul. Am inceput cu Bucegi deoarece am cele mai multe cereri. Oamenii isi doresc o macheta cat mai apropiata de varianta reala. Au mai incercat si altii modelisti executarea acestor modele, dar sunt departe de adevar. Asta o spun multi colectionari si cunoscatori ai fenomenului SR. Chiar daca nu vizibil (pe forumuri la vedere) totusi se discuta in mediul privat...

Voi face toate variantele aparute, chiar si in serie limitata sau prototip.

Daca treaba va merge dupa cum spun majoritatea celor care mi-au cerut executarea machetelor, intentionez sa ma las de servici si sa ma dedic in totalitate acestei pasiuni.

Modificat de Oleco Motors (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
bachus_21
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3175
Bravo Ovidiu! Spor!

pus acum 7 ani
   
cristi_lupsa
Membru Senior

Din: Buzău
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1174
Cred ca vor iesi foarte bine. Pe mine va puteti baza in calitate de client fidel, cand le veti scoate pe piata.
Intr-adevar, Misi, desenele par ca sunt lucrate in Solid Works.
Minunat, felicitari realizatorilor!


_______________________________________
"Regina" - Renault 16 1967
"Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare
"Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare
"Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta...
”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta....
..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS

pus acum 7 ani
   
Oleco Motors
Membru nou

Din: Bucuresti - Titan
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 38

bachus_21 a scris:

Bravo Ovidiu! Spor!

Multumesc de incurajare!


pus acum 7 ani
   
Oleco Motors
Membru nou

Din: Bucuresti - Titan
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 38

cristi_lupsa a scris:

Cred ca vor iesi foarte bine. Pe mine va puteti baza in calitate de client fidel, cand le veti scoate pe piata.
Intr-adevar, Misi, desenele par ca sunt lucrate in Solid Works.
Minunat, felicitari realizatorilor!

Multumesc! Ramane sa vedem ce se doreste ca si varianta. Pana acum, masina de gunoi este pe primul loc (nu zic care varianta... ca se transmit virusi catre alte zari)

Discutam eventual pe privat sau pe adresa mea de

Modificat de Oleco Motors (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
Oleco Motors
Membru nou

Din: Bucuresti - Titan
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 38
In urma indicatiilor primite, am facut corecturile necesare la spatele si lateralele cabinei.







Acum am observat ca acoperisul s-a curbat cam multisor. Se rezolva si asta...



Pentru a face decupaturile necesare in caroserie, acolo unde va veni directia, am fost nevoiti sa deseneam si aripile pentru modelul Carpati. Vom vorbi mai pe larg despre aceste aripi... in episoadele urmatoare...


pus acum 7 ani
   
Oleco Motors
Membru nou

Din: Bucuresti - Titan
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 38
Continuam...

Aripile fata au fost partial redesenate, fiind acum putin mai curbe...



... capota motorului a fost si ea partial redesenata...



... iar apoi s-a trecut la interior unde incercam sa construim volumele. Este o parte destul de dificila, deoarece trebuie construite bordul, bancheta, alte accesorii...



pus acum 7 ani
   
Oleco Motors
Membru nou

Din: Bucuresti - Titan
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 38
Noutati...

Cele doua variante de masti sunt in stadiul final.

Am ales varianta optima cu faruri din rasina transparenta (piese separate) si semnalizatoare configurate pe masca si vopsite ulterior. Fiind piese prea mici, exista riscuri pe care am ales sa le evit. Asa voi proceda si cu semnalizatoarele laterale.



Cele trei variante de bare de protectie au luat forma finala (sper)...



Dupa cum supneam mai inainte, am lucrat si aripile pentru varianta Carpati. Din pacate peretii laterali au trebuit partial redesenati (iar). Trebuie sa le facem putin mai patratoase. In rest cred ca este ok.



pus acum 7 ani
   
Oleco Motors
Membru nou

Din: Bucuresti - Titan
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 38
Aripa pentru Carpati a ajuns in stadiul final, fiind stabilita si grosimea acesteia.



Am dorit ca atat aripile pentru varianta Carpati cat si cele pentru varianta Bucegi sa poata fi montate in acelasi locasuri stabilite pe peretii laterali ai cabinei. Au fost facute cateva ajustari iar in final, rezultatul m-a multumit in totalitate.



Pe partile latreale, inspre spate, au fost operate modificari, astfel incat, acele parti mai rotunjite au capatat o forma corecta.


pus acum 7 ani
   
Oleco Motors
Membru nou

Din: Bucuresti - Titan
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 38
Ambele modele de aripi se afla in stadiul final.



Aripile modelului Bucegi au primit grosimea necesara pentru a fi imprimate.



Aripa atasata pe peretele lateral al cabinei si doua variante ale barelor de protectie.





Au fost desenate si bratele pentru oglinzile retrovizoare, urmand ca dupa imprimare, sa le slefuiesc pentru a capata forma dorita.


pus acum 7 ani
   
Oleco Motors
Membru nou

Din: Bucuresti - Titan
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 38
Iata si varianta pentru aripile modelului Carpati.







Au fost facute si locasurile unde vor fi asezate stergatoarele pentru parbriz.


pus acum 7 ani
   
Oleco Motors
Membru nou

Din: Bucuresti - Titan
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 38
Am ajuns si la partea mai putin greu de construit si anume... sasiul. Bine... asa am crezut la inceput, dar cand am primit informatii pretioase de la o sursa demna de incredere... am inteles ca va fi dificil de construit.

Pentru inceput am inceput constructia suspensiilor. Am renuntat la ideea construirii acestora din tabla (de la cutiile de conserve). Am ales varianta ceva mai usor de construit, dar pastrandu-le detaliile. Doresc sa fie piese separate, atasate pe sasiu in functie de configuratia acestuia.



Am pozitionat si cauciucurile precum si jantele. La cele din fata, desi nu este inca construita directia, am virat putin rotile, asa... de efect...



O vedere de sus...



pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48186
Foarte frumos. Foarte multa munca migloasa. Felicitari!
Am si eu oarecare experienta in modelare 3D, dar sa fiu sincer, nu as avea atata rabdare.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Oleco Motors
Membru nou

Din: Bucuresti - Titan
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 38
Multumesc frumos pentru aprecieri! Nu stiu daca va fi perfecta, dar macar pe aproape sa fie.

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48186
Este de apreciat ca asa ceva necesita multe (zeci) de ore petrecute cu nasul in monitor.
Cand faci modelare 3D, cateodata te lasi dus de val si nu te poti opri sa faci pauze si te trezesti ca ochii ti s-au facut ca la bufnita. Eu am patit faza asta.
Foarte frumos si detaliat lucrat. Banuiesc ca piesele vor fi printate separat, apoi machetuta va fi livrata sub forma de kit.
Nu e nimic perfect pe lumea asta. Imperfectiunile dau personalitatea!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Oleco Motors
Membru nou

Din: Bucuresti - Titan
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 38
Da, vreau sa le printez ca si piese separate. Nu m-am gandit inca la livrarea sub forma de kit. Le voi asambla si dota in functie de comenzile primite.

pus acum 7 ani
   
Oleco Motors
Membru nou

Din: Bucuresti - Titan
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 38
Am ajuns in faza in care unele piese sunt pregatite pentru printat.

Mai intai, am refacut aripile modelului Carpati. Am decis ca momentan sa nu mai fac directie mobila.



Am finalizat unele piese care urmeaza a fi printate: mastile fata, barele de protectie, capota motorului, bratele oglinzilor, acoperisul cabinei, capacele de aerisire si triunghiul in ambele variante (ridicat/coborat).







Si aripile sunt gata de printat, dar am uitat sa pun semnalizatoarele, asa ca mai dureaza putin...


pus acum 7 ani
   
Oleco Motors
Membru nou

Din: Bucuresti - Titan
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 38
Toate variante de masti sunt gata pentru printat.



Si... azi, ca tot este 8 martie, au fost date la printat 8 piese:

- 3 masti motor;
- 1 far;
- 1 capota motor;
- 1 acoperis;
- 1 capac aerisire;
- 1 triunghi pentru gabarit.



Sunt tare curios de rezultat.


pus acum 7 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4591
Ii faina treaba asta cu printat 3d, am folosit si eu la o diorama pana acuma

_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 7 ani
   
Oleco Motors
Membru nou

Din: Bucuresti - Titan
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 38
Merci pentru incurajari!

pus acum 7 ani
   
Oleco Motors
Membru nou

Din: Bucuresti - Titan
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 38
Aripile pentru varianta Bucegi sunt gata. Am pozitionat cele 3 semnalizatoare si am pregatit pentru tipar.



Am lucrat la jante, barele de protectie si putin la sasiu.



Am terminat lucrul si sunt gata de tipar si aripile pentru varianta Carpati.



pus acum 7 ani
   
Oleco Motors
Membru nou

Din: Bucuresti - Titan
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 38
Cu ceva emotii, (trebuie sa recunosc) desi stiam si vazusem alte piese printate, am primit cele 3 masti pentru Gama SR (Bucegi/Carpati/Dac).

N-am rezistat si am facut poza imediat ce au fost scoase din imprimanta.



Prezint cele 3 masti inainte de a le indeparta pinii si a trece la etapa de slefuire, tocmai pentru a va da seama de corectitudinea executiei.











pus acum 7 ani
   
Oleco Motors
Membru nou

Din: Bucuresti - Titan
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 38
Azi am redesenat lampile de semnalizare conform informatiilor primite, atat pentru varianta Bucegi cat si pentru varianta Carpati.



Am definitivat si bara de protectie si am dotat-o cu sa zisa "gura de leu" (asa am inteles ca se numeste in termeni populari). Am asezat-o pe varianta Bucegi, asa... de fitza... Am dotat si cealalta bara dreapta cu urechile de prindere, in afara de carlige.



Atat aripile cat si barele au fost date la printat.


pus acum 7 ani
   
Oleco Motors
Membru nou

Din: Bucuresti - Titan
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 38
Revin cu noile etape din evolutia proiectului.

Aripile, acoperisul si un far, dupa ce au fost indepartati pinii, dar inainte de slefuirea finala.



Acoperisul si farul



Aripile modelului Bucegi



Aripile modelului Carpati



Scuzati calitatea pozelor, sunt facute in graba, cu telefonul.


pus acum 7 ani
   
Oleco Motors
Membru nou

Din: Bucuresti - Titan
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 38
Dimensionarea sasiurilor pentru variantele Bucegi si Dac:





pus acum 7 ani
   
Oleco Motors
Membru nou

Din: Bucuresti - Titan
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 38
Dupa o pauza destul de lunga, revin cu noutati. Este gata si rezervorul pentru combustibil (sper ca l-am denumit corect...). Va fi printat ca piesa intreaga, desi initial doream sa-l fac din doua bucati. Am ales aceasta solutie desi se consuma mai mult material, dar in final redarea va fi exact ce imi doresc.



pus acum 6 ani
   
Pagini: 1