CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
papiota55
Femeie
22 ani
Bucuresti
cauta Barbat
24 - 54 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Reglare amestec carburator cu Gunson Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
radu
Membru Senior

Din: TURDA
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 713
Am achiziționat o bujie de reglat amestecul de carburator, si eram curios daca cineva stie cit de valabil este reglarea amestecului cu bujia sus mentionata si cum se face reglajul.Mersi de orice ajutor.

reglare amestec carburator gunson bujie reglat amestecul eram curios daca cineva stie cit valabil

23.5KB


_______________________________________
Tot omul are o masina noua
Pe cind una veche , citi?

pus acum 8 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Este foarte "valabil"   - si eu folosesc/am folosit Gunsonul, mai ales in a regla carburatoare mai ciudate.

Se instaleaza Gunsonul (cu atentie, pt. ca trebuie ca motorul sa fie cald, pt ca socul sa fie oprit si sa nu fie nevoie sa dai pedale pt. a il tine in functiune - si zic cu atentie pt ca exista riscul ca filetele chiulasei sa se strice daca bujiile se scot si pun la cald) - se porneste motorul si se observa cu o oglinjoara ( la VW broscuta ) culoarea flacarii din interior.
Alb - amestec sarac
Rosu - amestec bogat
Albastru - OK

Gunsonul se cupleaza la fisha prin intermediul prelungirii furnizate in kit - e un fel de bagheta flexibila izolata ce se pune intre bujie si fisha - pt a permite observarea.   Cica se mai foloseste si tubul de plastic inclus, dar mie mi se pare inutil

Ah, si Gunsonul  nu se tine in functiune mai mult de 5-10 minute fara pauza.

Video informativ: 


pus acum 8 ani
   
altho
Membru Senior

Din: bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 826
Exact asa.- ca la aragaz; cand Eon-ul baga aer in gaz, se ingalbeneste gazul si nici nu are putere de incalzire.

Pe langa boaste am reglat si injectia la Mercedes w124, - vestitul imbus de 3.
E chiar simpla treaba - montezi bujia cand motorul e cald, te uiti la ea si vezi culoarea; la mine era galbena, adica  avea  aer prea mult. Am miscat imbusul pana s-a albastrit flacara. Acum zboara masina, nu se mai ineaca, porneste la sfert.

Buna achizitia.


pus acum 8 ani
   
radu
Membru Senior

Din: TURDA
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 713

altho a scris:

Exact asa.- ca la aragaz; cand Eon-ul baga aer in gaz, se ingalbeneste gazul si nici nu are putere de incalzire.

Pe langa boaste am reglat si injectia la Mercedes w124, - vestitul imbus de 3.
E chiar simpla treaba - montezi bujia cand motorul e cald, te uiti la ea si vezi culoarea; la mine era galbena, adica  avea  aer prea mult. Am miscat imbusul pana s-a albastrit flacara. Acum zboara masina, nu se mai ineaca, porneste la sfert.

Buna achizitia.



La mine problema este ca  nu arde toata benzina, miroase a benzina nearsa pe esapament, oricum cind il reglez o sa incerc sa il duc cit se poate de mult spre un albastru curat (deschis). 
  Mersi orcum de sfaturi


_______________________________________
Tot omul are o masina noua
Pe cind una veche , citi?

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
De unde ai cumparat chestia asta?
Mi-ar prinde si mie una din asta sa reglez motorul la Aro 243.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

radu a scris:


La mine problema este ca  nu arde toata benzina, miroase a benzina nearsa pe esapament, oricum cind il reglez o sa incerc sa il duc cit se poate de mult spre un albastru curat (deschis). 
  Mersi orcum de sfaturi

La ce masina? La Broasca?
Daca Broasca merge inecat si nu-i poti regla amestecul, inseamna ca pompa de benzina baga debit prea mare. Nu are conducta de retur si ineaca carburatorul.
Mai baga vreo 2-3 garnituri de 0,5 mm sub pompa de benzina.
Ca daca bagi garnituri sub pompa de benzina, scazi debitul de refulare al pompei.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Chestia asta se cumpara de pe eBay de obicei.

La broasca e mai nasol, pt. ca bujiile sunt pozitionate cum sunt pozitionate. Trebuie sa te chinui sa pui si sa citesti jucaria, mai ales ca bujia Gunson e o bujie cu hexagon mic,


Asa... legat de broasca - din experienta mea cuiul poantou de la Solex-uri este predispus la a ceda in fata presiunii pompei de benzina.
La broscuta am pus retur.

La typ3, deoarece era mult mai "original" si in stare buna decat broasca nu m-a lasat sufletul sa ii mantzocaresc un retur si am cumparat un regulator de presiune combustibil pt carburatie.

Ceva de genul asta:
A nu se confunda cu asta, ce se gaseste acum pe eBay (si la unii vanzatori de pe la noi )
- al doilea este pt. injectie, iar presiunea necesara carburatoarelor cred ca nici nu se incadreaza in marja de eroare a celui de al doilea  

Asa, referitor la Colortune - e o unealta FOARTE folositoare. Mie mi-a revelat o gramada de chestii utile despre carburatie si reglajul corect, practic fara ea nu cred ca masinile mele erau functionale


pus acum 8 ani
   
alexandru68
Membru Senior

Din: Simeria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 495
De unde se poate cumpara si la ce pret.

pus acum 8 ani
   
altho
Membru Senior

Din: bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 826
De pe ebay - aproximativ 55 euro cu transport .

pus acum 8 ani
   
radu
Membru Senior

Din: TURDA
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 713

Misu de Cluj a scris:

De unde ai cumparat chestia asta?
Mi-ar prinde si mie una din asta sa reglez motorul la Aro 243.





Din Anglia, mi-a cumparat-o un prieten  de pe

si a trimis-o prin curierat ( transportul 9lire + produsul)


_______________________________________
Tot omul are o masina noua
Pe cind una veche , citi?

pus acum 8 ani
   
nel34
Membru Senior

Din: sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1094
28 lire cu transport gratuit in uk,

_______________________________________
Vremurile e grele.
oamenii e nervosi, are arme ,trage

pus acum 8 ani
   
altho
Membru Senior

Din: bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 826
FREE Click & Collect from your local Argos

Daca ai ARGOS in cartierul tau, te-ai scos.... asta daca locuiesti in Anglia.

Si atentie la marimea bujiei comandate : sunt de 12,14, 16.

Daca gresesti, comanzi adaptoare - alti bani.

Modificat de altho (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la