CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: loca23 Profile
| Femeie 23 ani Cluj cauta Barbat 23 - 44 ani |
|
Alex_VW
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405
|
|
Salutare!
Apelez la cunostintele voastre poate ma puteti ajuta,detin un VW monopunct cu instalatie GPL,dar care nu vrea sa functioneze in parametrii,adica nu vrea sa stea la relantiu cand e pe gpl (pe benzina nu am nici o problema,aveti idee as putea umbla ( regla ceva)? Pe furtun nu are nici un robinet cum am intalnit la alte masini. Nu stiu exact ce instalatie e...
Sau imi puteti recomanda pe cineva priceput sau un service?
NmGPL
_______________________________________ VW Golf I 1.3 GF 60cp '80 - sold
VW Golf I 1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold
|
|
pus acum 8 ani |
|
costin20
Membru Senior
Din: vaslui
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 268
|
|
Nu ai o poza cu partea din fata a pulmonului? Pune si o poza cu racordul de la pulmon la mixerul de la injecție.
|
|
pus acum 8 ani |
|
Alex_VW
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405
|
|
Alte poze nu am momentan ! De la plaman pleaca in injectie un simplu furtun (fara robinet ) . Daca nu am inteles imi cer scuze... In spatele plamanului are un calculator!
In sarcina merge foarte bine pe gaz,atat ca daca nu sincronizezi bine la schimbatul vitezelor moare! In oras binenteles ca nu pot folosii gazul Voi face maine poze mai detaliate!
_______________________________________ VW Golf I 1.3 GF 60cp '80 - sold
VW Golf I 1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold
|
|
pus acum 8 ani |
|
costin20
Membru Senior
Din: vaslui
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 268
|
|
Reglajul se face automat , din cate vad il are in spatele pulmonului.
|
|
pus acum 8 ani |
|
Alex_VW
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405
|
|
Poate ajuta cu ceva pozele astea! Cu toate ca scrie clar si pe calculator not ajustable! E posibil sa fie vreo supapa arsa de pe plaman?
Gpl
_______________________________________ VW Golf I 1.3 GF 60cp '80 - sold
VW Golf I 1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold
|
|
pus acum 8 ani |
|
costin20
Membru Senior
Din: vaslui
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 268
|
|
Este unpic ciudata, nu am mai vazut asa model pe monopunct. dar singurul reglaj al debitului este electrovalva din laterala pulmonului. care e cu 3 fire (spre partea din fata a masinii). Pe calculatorul de gpl scrie acelasi lucru " ca nu este ajustabil". Singurul llucru care se poae face sa cauti un tester sau un program compatibil, sau daca nu sa pui un pulmon clasic, pe care il poti regla cum vrei.
|
|
pus acum 8 ani |
|
Alex_VW
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405
|
|
costin20 a scris:
Este unpic ciudata, nu am mai vazut asa model pe monopunct. dar singurul reglaj al debitului este electrovalva din laterala pulmonului. care e cu 3 fire (spre partea din fata a masinii). Pe calculatorul de gpl scrie acelasi lucru " ca nu este ajustabil". Singurul llucru care se poae face sa cauti un tester sau un program compatibil, sau daca nu sa pui un pulmon clasic, pe care il poti regla cum vrei. |
Azi am scos mufa aia...doar asa pur si simplu si dupa a mers pe gaz vreo 2 mim frumos la relantiu pana am accelerat-o putin si s-a oprit. E posibil ca acea electrovalva sa nu lucreze?
_______________________________________ VW Golf I 1.3 GF 60cp '80 - sold
VW Golf I 1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold
|
|
pus acum 8 ani |
|
Alex_VW
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405
|
|
costin20 a scris:
Este unpic ciudata, nu am mai vazut asa model pe monopunct. dar singurul reglaj al debitului este electrovalva din laterala pulmonului. care e cu 3 fire (spre partea din fata a masinii). Pe calculatorul de gpl scrie acelasi lucru " ca nu este ajustabil". Singurul llucru care se poae face sa cauti un tester sau un program compatibil, sau daca nu sa pui un pulmon clasic, pe care il poti regla cum vrei. |
Costin ,de electrovalva asta zici? Eu la asta am scos mufa...
47.2KB
_______________________________________ VW Golf I 1.3 GF 60cp '80 - sold
VW Golf I 1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold
|
|
pus acum 8 ani |
|
Geogeorge
Membru Activ
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 162
|
|
Salut! Daca esti din Bucuresti, iti recomand Chiar se pricep la instalatiile astea.
|
|
pus acum 8 ani |
|
Alex_VW
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405
|
|
Multumesc @geogeorge...
_______________________________________ VW Golf I 1.3 GF 60cp '80 - sold
VW Golf I 1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold
|
|
pus acum 8 ani |
|
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
|
|
Aceea din poza nu este o electrovalva, ci un motoras pas-cu-pas, care actioneaza pe principiul piulita - surub un con de dozaj. Singurele lor probleme rezida in faptul ca vaselina de pe filet se intareste in timp si nu mai lucreaza, trebuie desfacuta, curatata unsa cu wd 140 sau alt degripant, de preferinta cu MoSo2. Atentie! La demontare, inainte de orice, se masoara distanta de la baza conului pina la corpul motorasului, distanta care trebuie potrivita la fel la remontare. Piesa e curatata si functioneaza bine atunci cind merge tras si impins (tarisor) conul cu mina, facind sa lucreze piulita pe filetul sau.
|
|
pus acum 8 ani |
|
Alex_VW
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405
|
|
Oldman a scris:
Aceea din poza nu este o electrovalva, ci un motoras pas-cu-pas, care actioneaza pe principiul piulita - surub un con de dozaj. Singurele lor probleme rezida in faptul ca vaselina de pe filet se intareste in timp si nu mai lucreaza, trebuie desfacuta, curatata unsa cu wd 140 sau alt degripant, de preferinta cu MoSo2. Atentie! La demontare, inainte de orice, se masoara distanta de la baza conului pina la corpul motorasului, distanta care trebuie potrivita la fel la remontare. Piesa e curatata si functioneaza bine atunci cind merge tras si impins (tarisor) conul cu mina, facind sa lucreze piulita pe filetul sau. |
Multumesc frumos ptr info... Astazi dupa ce am incercat la Autogas de pe Toporasi care mi-au spus ca singura solutie ptr ei este sa inlocuiesc instalatia complet ptr ca ei nu pot repara instalatia asta ca nu au cum......si oricum e foarte veche (ei au fost in drumul meu si m-am oprit) dupa care stiam ca mai e un montator chiar la Zetari m-am dus si pana acolo,baiatul era ocupat si mi-a zis ca el nu se pricepe la instalatii monopunct,a fost amabil si mi-a dat un motoras pas cu pas (electrovalva) care parea asemanatoare cu a mea am facut o proba...dar din pacate rezultatul a fost acelasi (nu sta sub nici o forma la relantiu)
Demontand-o pe a mea am vazut ca electric lucra...cat am reusir eu sa-mi dau seama binenteles dar nu am vazut sa se poata ceva regla la ea...e fix conul care e actionat si in interiorul plamanului are un arc care probabil impinge ceva in interior...nu am facut poze pt ca era trecut de ora 19.
Voi incerca sa iau legatura cu dl de la Eugen si fiu sa vad cum pot ajunge la dansii poate totusi reusesc sa depisteze ce are sau macar sa anuleze si sa o faca clasica fara calculator (daca se poate) ,singura problema este ca dansii au program doar 9-16:30 ceea ce imi este foarte greu sa ajung im acest interval.
Chiar nu stiu ce sa-i mai fac!
_______________________________________ VW Golf I 1.3 GF 60cp '80 - sold
VW Golf I 1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold
|
|
pus acum 8 ani |
|
Alex_VW
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405
|
|
Am reusit azi sa ajung la dl Eugen care intradevar sa vede experienta acumulata in 40 ani de montaj gpl... Intradevar acea electrovalva (motoras pas cu pas ) este defecta si care nu se gaseste ca piesa de schimb.
Solutia gasita ar fii inlocuit plamanul si toata instalatia de fata si anulat acel calculator. Costul ar fii undeva la 500 ron,credeti ca merita? La un calcul simplu mi-a iesit o amortizare a sumei in 2000-2500 km.
_______________________________________ VW Golf I 1.3 GF 60cp '80 - sold
VW Golf I 1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold
|
|
pus acum 8 ani |
|
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
|
|
Cauta o supapa IACV- Idle Air Control Valve de Opel monopunct sau Cielo, sau chiar una de gaz de la o instalatie Lovato de pe Cielo si schimba-i conul cu al tau, daca difera
|
|
pus acum 8 ani |
|
Alex_VW
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405
|
|
Oldman a scris:
Cauta o supapa IACV- Idle Air Control Valve de Opel monopunct sau Cielo, sau chiar una de gaz de la o instalatie Lovato de pe Cielo si schimba-i conul cu al tau, daca difera |
Multumesc frumos! Voi incerca maine sa vad daca gasesc de Opel sau Cielo. Teoretic ar trebuii sa fie identice. Ramane de vazut daca seamana cu ce am eu...
_______________________________________ VW Golf I 1.3 GF 60cp '80 - sold
VW Golf I 1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold
|
|
pus acum 8 ani |
|
Alex_VW
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405
|
|
Oldman a scris:
Cauta o supapa IACV- Idle Air Control Valve de Opel monopunct sau Cielo, sau chiar una de gaz de la o instalatie Lovato de pe Cielo si schimba-i conul cu al tau, daca difera |
Uite aici pozele cu supape...la a mea se desface capul deci teoretic as putea sa-l schimb. Asta nou e de Opel 1,6 8valve. Voi incerca diseara sa-i fac o proba,poate scap....
_______________________________________ VW Golf I 1.3 GF 60cp '80 - sold
VW Golf I 1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold
|
|
pus acum 8 ani |
|
Alex_VW
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405
|
|
Oldman a scris:
Cauta o supapa IACV- Idle Air Control Valve de Opel monopunct sau Cielo, sau chiar una de gaz de la o instalatie Lovato de pe Cielo si schimba-i conul cu al tau, daca difera |
Din pacate nu se potriveste la gauri...e o diferenta foarte mica; am fortat-o a intrat pana urma dar din pacate simtomul e acelasi. Nu sta la relantiu. Pana la urma cred ca problema este din calculator sau....
Pana urma o sa-i schimb plamanul si toata instalatia de fata pana la buton.
_______________________________________ VW Golf I 1.3 GF 60cp '80 - sold
VW Golf I 1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold
|
|
pus acum 8 ani |
|
Alex_VW
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405
|
|
Multumita dlui Eugen de azi am gpl functional. Mi-a inlocuit plamanul si butonul de comanda precum si instalatia de la plaman pana la buton. Multumesc @geogeorge ptr sfat,dl chiar stie....
_______________________________________ VW Golf I 1.3 GF 60cp '80 - sold
VW Golf I 1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold
|
|
pus acum 8 ani |
|