CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
loca23 Profile
Femeie
23 ani
Cluj
cauta Barbat
23 - 44 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Instalatie GPL Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405
Salutare!

Apelez la cunostintele voastre poate ma puteti ajuta,detin un VW monopunct cu instalatie GPL,dar care nu vrea sa functioneze in parametrii,adica nu vrea sa stea la relantiu cand e pe gpl (pe benzina nu am nici o problema,aveti idee as putea umbla ( regla ceva)? Pe furtun nu are nici un robinet cum am intalnit la alte masini.
Nu stiu exact ce instalatie e...

Sau imi puteti recomanda pe cineva priceput sau un service?

NmGPL



_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 8 ani
   
costin20
Membru Senior

Din: vaslui
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 268
Nu ai o poza cu partea din fata a pulmonului?
Pune si o poza cu racordul de la pulmon la mixerul de la injecție.


pus acum 8 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405
Alte poze nu am momentan !
De la plaman pleaca in injectie un simplu furtun (fara robinet ) .
Daca nu am inteles imi cer scuze...
In spatele plamanului are un calculator!

In sarcina merge foarte bine pe gaz,atat ca daca nu sincronizezi bine la schimbatul vitezelor moare! In oras binenteles ca nu pot folosii gazul
Voi face maine poze mai detaliate!


_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 8 ani
   
costin20
Membru Senior

Din: vaslui
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 268
Reglajul se face automat , din cate vad il are in spatele pulmonului.

pus acum 8 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405
Poate ajuta cu ceva pozele astea! Cu toate ca scrie clar si pe calculator not ajustable!
E posibil sa fie vreo supapa arsa de pe plaman?

Gpl



_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 8 ani
   
costin20
Membru Senior

Din: vaslui
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 268
Este unpic ciudata, nu am mai vazut asa model pe monopunct.
dar singurul reglaj al debitului este electrovalva din laterala pulmonului. care e cu 3 fire
(spre partea din fata a masinii).
Pe calculatorul de gpl scrie acelasi lucru " ca nu este ajustabil".
Singurul llucru care se poae face sa cauti  un tester sau un program compatibil, sau daca nu sa pui un pulmon clasic, pe care il poti regla cum vrei.


pus acum 8 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405

costin20 a scris:

Este unpic ciudata, nu am mai vazut asa model pe monopunct.
dar singurul reglaj al debitului este electrovalva din laterala pulmonului. care e cu 3 fire
(spre partea din fata a masinii).
Pe calculatorul de gpl scrie acelasi lucru " ca nu este ajustabil".
Singurul llucru care se poae face sa cauti  un tester sau un program compatibil, sau daca nu sa pui un pulmon clasic, pe care il poti regla cum vrei.


Azi am scos mufa aia...doar asa pur si simplu si dupa a mers pe gaz vreo 2 mim frumos la relantiu pana am accelerat-o putin si s-a oprit. E posibil ca acea electrovalva sa nu lucreze?


_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 8 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405

costin20 a scris:

Este unpic ciudata, nu am mai vazut asa model pe monopunct.
dar singurul reglaj al debitului este electrovalva din laterala pulmonului. care e cu 3 fire
(spre partea din fata a masinii).
Pe calculatorul de gpl scrie acelasi lucru " ca nu este ajustabil".
Singurul llucru care se poae face sa cauti  un tester sau un program compatibil, sau daca nu sa pui un pulmon clasic, pe care il poti regla cum vrei.


Costin ,de electrovalva asta zici? Eu la asta am scos mufa...

instalatie gpl costin20 scris:este unpic ciudata, mai vazut asa model singurul reglaj debitului este

47.2KB


_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 8 ani
   
Geogeorge
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 162
Salut!
Daca esti din Bucuresti, iti recomand
Chiar se pricep la instalatiile astea.



Alex_VW a scris:

Salutare!

Apelez la cunostintele voastre poate ma puteti ajuta,detin un VW monopunct cu instalatie GPL,dar care nu vrea sa functioneze in parametrii,adica nu vrea sa stea la relantiu cand e pe gpl (pe benzina nu am nici o problema,aveti idee as putea umbla ( regla ceva)? Pe furtun nu are nici un robinet cum am intalnit la alte masini.
Nu stiu exact ce instalatie e...

Sau imi puteti recomanda pe cineva priceput sau un service?

NmGPL

http://www.99poze.ro/hotlink/tn_ac7d284 ... 1a7d4d.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_28dd951 ... 70f972.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_950d99e ... 4ff943.jpg


pus acum 8 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405
Multumesc @geogeorge...

_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 8 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
Aceea din poza nu este o electrovalva, ci un motoras pas-cu-pas, care actioneaza pe principiul piulita - surub un con de dozaj.
Singurele lor probleme rezida in faptul ca vaselina de pe filet se intareste in timp si nu mai lucreaza, trebuie desfacuta, curatata unsa cu wd 140 sau alt degripant, de preferinta cu MoSo2. Atentie! La demontare, inainte de orice, se masoara distanta de la baza conului pina la corpul motorasului, distanta care trebuie potrivita la fel la remontare. Piesa e curatata si functioneaza bine atunci cind merge tras si impins (tarisor) conul cu mina, facind sa lucreze piulita pe filetul sau.


pus acum 8 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405

Oldman a scris:

Aceea din poza nu este o electrovalva, ci un motoras pas-cu-pas, care actioneaza pe principiul piulita - surub un con de dozaj.
Singurele lor probleme rezida in faptul ca vaselina de pe filet se intareste in timp si nu mai lucreaza, trebuie desfacuta, curatata unsa cu wd 140 sau alt degripant, de preferinta cu MoSo2. Atentie! La demontare, inainte de orice, se masoara distanta de la baza conului pina la corpul motorasului, distanta care trebuie potrivita la fel la remontare. Piesa e curatata si functioneaza bine atunci cind merge tras si impins (tarisor) conul cu mina, facind sa lucreze piulita pe filetul sau.


Multumesc frumos ptr info...
Astazi dupa ce am incercat la Autogas de pe Toporasi care mi-au spus ca singura solutie ptr ei este sa inlocuiesc instalatia complet ptr ca ei nu pot repara instalatia asta ca nu au cum......si oricum e foarte veche (ei au fost in drumul meu si m-am oprit) dupa care stiam ca mai e un montator chiar la Zetari m-am dus si pana acolo,baiatul era ocupat si mi-a zis ca el nu se pricepe la instalatii monopunct,a fost amabil si mi-a dat un motoras pas cu pas (electrovalva) care parea asemanatoare cu a mea am facut o proba...dar din pacate rezultatul a fost acelasi (nu sta sub nici o forma la relantiu)

Demontand-o pe a mea am vazut ca electric lucra...cat am reusir eu sa-mi dau seama binenteles dar nu am vazut sa se poata ceva regla la ea...e fix conul care e actionat si in interiorul plamanului are un arc care probabil impinge ceva in interior...nu am facut poze pt ca era trecut de ora 19.

Voi incerca sa iau legatura cu dl de la Eugen si fiu sa vad cum pot ajunge la dansii poate totusi reusesc sa depisteze ce are sau macar sa anuleze si sa o faca clasica fara calculator (daca se poate) ,singura problema este ca dansii au program doar 9-16:30 ceea ce imi este foarte greu sa ajung im acest interval.



Chiar nu  stiu ce sa-i mai fac!


_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 8 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405
Am reusit azi sa ajung la dl Eugen  care intradevar sa vede experienta acumulata in 40 ani de montaj gpl...
Intradevar acea electrovalva (motoras pas cu pas ) este defecta si care nu se gaseste ca piesa de schimb.

Solutia gasita ar fii inlocuit plamanul si toata instalatia de fata si anulat acel calculator.
Costul ar fii undeva la 500 ron,credeti ca merita? La un calcul simplu mi-a iesit o amortizare a sumei in 2000-2500 km.


_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 8 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
Cauta o supapa IACV- Idle Air Control Valve de Opel monopunct sau Cielo, sau chiar una de gaz de la o instalatie Lovato de pe Cielo si schimba-i conul cu al tau, daca difera

pus acum 8 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405

Oldman a scris:

Cauta o supapa IACV- Idle Air Control Valve de Opel monopunct sau Cielo, sau chiar una de gaz de la o instalatie Lovato de pe Cielo si schimba-i conul cu al tau, daca difera


Multumesc frumos!
Voi incerca maine sa vad daca gasesc de Opel sau Cielo. Teoretic ar trebuii sa fie identice. Ramane de vazut daca seamana cu ce am eu...


_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 8 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405

Oldman a scris:

Cauta o supapa IACV- Idle Air Control Valve de Opel monopunct sau Cielo, sau chiar una de gaz de la o instalatie Lovato de pe Cielo si schimba-i conul cu al tau, daca difera


Uite aici pozele cu supape...la a mea se desface capul deci teoretic as putea sa-l schimb. Asta nou e  de Opel 1,6  8valve.
Voi incerca diseara sa-i fac o proba,poate scap....




_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 8 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405

Oldman a scris:

Cauta o supapa IACV- Idle Air Control Valve de Opel monopunct sau Cielo, sau chiar una de gaz de la o instalatie Lovato de pe Cielo si schimba-i conul cu al tau, daca difera


Din pacate nu se potriveste la gauri...e o diferenta foarte mica; am fortat-o a intrat pana urma dar din pacate simtomul e acelasi. Nu sta la relantiu. Pana la urma cred ca problema este din calculator sau....

Pana urma o sa-i schimb plamanul si toata instalatia de fata pana la buton.


_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 8 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405
Multumita dlui Eugen de azi am gpl functional.
Mi-a inlocuit plamanul si butonul de comanda precum si instalatia de la plaman pana la buton.
Multumesc @geogeorge ptr sfat,dl chiar stie....


_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 8 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la