CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: crazylife la Simpatie.ro
| Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 25 - 47 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
am vazut ceva interesant in cilindrul dinspre compartiment (4?) tactil nu sesizez nimic, sunt numai acele pete vizibile
35.5KB
|
|
pus acum 7 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
celelalte camasi sunt ok
40.6KB
|
|
pus acum 7 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
a trecut "Mosu" si pe la mine
39.6KB
|
|
pus acum 7 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
gojo_maci a scris:
a trecut "Mosu" si pe la mine |
Bravo lui ! Trebuie sá te apuci de treabá, nu mkai ai scuze ...
|
|
pus acum 7 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
cv2adi a scris:
gojo_maci a scris:
a trecut "Mosu" si pe la mine |
Bravo lui ! Trebuie sá te apuci de treabá, nu mkai ai scuze ... |
Proiectul asta ma calca pe nervi. Nu tu timp, Nu tu cunostinte, Nu tu manuale... Si mai am busul T2 in bucati de 2 ani... Cum am mai zis, planurile au aratat putin altfel, dacat cum a evaluat proiectul, dar am sa o termin anul asta.
|
|
pus acum 7 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
Misi, imi muti topicul te rog frumos, la capitolul Reconditionari? Merci
|
|
pus acum 7 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
|
pus acum 7 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
gojo_maci a scris:
esti un inger |
Tre sá-i facem rost de o glorie in jurul capoului sá stie si altii cá-i inger ....
|
|
pus acum 7 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
gojo_maci a scris:
cv2adi a scris:
gojo_maci a scris:
a trecut "Mosu" si pe la mine |
Bravo lui ! Trebuie sá te apuci de treabá, nu mkai ai scuze ... |
Proiectul asta ma calca pe nervi. Nu tu timp, Nu tu cunostinte, Nu tu manuale... Si mai am busul T2 in bucati de 2 ani... Cum am mai zis, planurile au aratat putin altfel, dacat cum a evaluat proiectul, dar am sa o termin anul asta. |
Dapu dragi mio, ogoaie-te nu te stresa cá doará nu pitá n-ai ci o rablá tre srofolitá, care are timp sá astepte .... dacá te stresezi numa nervi iti faci la burdihan s-apo nici mánca n-ai mai fii in stare, s-apo meritá ???? Coatá n-ainte cá s-a rezolva si asta .....
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
cv2adi a scris:
gojo_maci a scris:
cv2adi a scris:
Bravo lui ! Trebuie sá te apuci de treabá, nu mkai ai scuze ... |
Proiectul asta ma calca pe nervi. Nu tu timp, Nu tu cunostinte, Nu tu manuale... Si mai am busul T2 in bucati de 2 ani... Cum am mai zis, planurile au aratat putin altfel, dacat cum a evaluat proiectul, dar am sa o termin anul asta. |
Dapu dragi mio, ogoaie-te nu te stresa cá doará nu pitá n-ai ci o rablá tre srofolitá, care are timp sá astepte .... dacá te stresezi numa nervi iti faci la burdihan s-apo nici mánca n-ai mai fii in stare, s-apo meritá ???? Coatá n-ainte cá s-a rezolva si asta ..... |
Gresit! Astfel de proiecte nu se termina nicioata. Eventual ajungi anul asta, sa faci o pauza.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Cá bine gráieste Mishu ! Eu de cátiva ani má simt sef de autobazá, de dimineata semnez condica de preentá, merg la atelier, imi iau salopeta, si incep lucru pe baza foilor de reparatii luate din ordinea de zi ....apoi lucrez si in meserie, seara semnez din nou foaia de iesire din turá, inchid garajele, tinánd seama de normele PCI, dau de mácare la paznicii de noapte , si-mi bag cornu in periná, de nu mai am putere nici sá má uit la stiri ....asa cá asta te asteaptá si pe tine cu timpul , orice masiná ai avea ! Cine se dá p-o brazdá cu rugina asa pátetste !
|
|
pus acum 7 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
Na, fain... Multumesc de I indemnare. (ma du la garaj)
|
|
pus acum 7 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
Sorbul e mai lung
54.5KB
Modificat de gojo_maci (acum 7 ani)
|
|
pus acum 7 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
Indicatorul e mai scurt
82.4KB
|
|
pus acum 7 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
Sa nu fim asa pretentiosi...
85.5KB
|
|
pus acum 7 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
Suruburile originale sunt si ele, undeva... Am gasit numai 4 din 6, asa ca am folosit suruburi noi
|
|
pus acum 7 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
Uite aici, rulment de presiune, prins cu nituri. Ma'am a, André draga, nici cu suruburi Nu ar fi sarit in aer... Trebuie scoase cu burghiul... Am Dat 2 gauri pana in partea cealalta, pana ce sa imi dau seama la ultima gaura, ca de fapt gaura aia micuta (1mm) e de "aerisire".
28.5KB
|
|
pus acum 7 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
Asa a rams ultima....
31.3KB
|
|
pus acum 7 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
|
pus acum 7 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
M-am ales si cu elicea...
35.3KB
|
|
pus acum 7 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
Ádi, uite aici a, garnitura sa presat putin, ő las asa?
68KB
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Ce bine te distrezi
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
Lasa, Misi. Incet cu încetul îmi dau eu seama cum gândesc francezii, și apoi sa vezi tu...
|
|
pus acum 7 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
Mi se cam limpezesc lucrurile...
Uite, am o problema majora (încă una) :
Am înlocuit garnitura de chiulasa, calitatea și cum se așează, am arătat într-una din pozele anterioare. (de la rău spre prost) Cuzinetii și cămășile (deci bănuiesc tot setul motor) sunt în ordine. Acuma citesc ca cămășile ar trebui sa iasă peste suprafața blocului cu 0,05. La mine sunt can la același nivel(nu am măsurat, numai după feeling) Gata asamblat și strâns.
A um am 3 variante: 1. O las asa, și vad ce se întâmplă... Cu gândul ca poate fi numai mai bine decât a fost 2, comand o garnitura de chiulasa mai de calitate (de unde?), și schimb iarăși garnitura, sperând ca garnitura ce se așează bine compensează pt poziția camasilor 3, cumpăr alta garnitura, dau jos chiulasa, dau jos baja de ulei, scot cilindrii împreună cu cămășile, setez înălțimea, și montez totul la loc.... De menționat ca ideea a fost numai sa înlocuiesc câteva simeringuri, înainte sa desfac motorul
|
|
pus acum 7 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
gojo_maci a scris:
Mi se cam limpezesc lucrurile...
Uite, am o problema majora (încă una) :
Am înlocuit garnitura de chiulasa, calitatea și cum se așează, am arătat într-una din pozele anterioare. (de la rău spre prost) Cuzinetii și cămășile (deci bănuiesc tot setul motor) sunt în ordine. Acuma citesc ca cămășile ar trebui sa iasă peste suprafața blocului cu 0,05. La mine sunt can la același nivel(nu am măsurat, numai după feeling) Gata asamblat și strâns.
A um am 3 variante: 1. O las asa, și vad ce se întâmplă... Cu gândul ca poate fi numai mai bine decât a fost 2, comand o garnitura de chiulasa mai de calitate (de unde?), și schimb iarăși garnitura, sperând ca garnitura ce se așează bine compensează pt poziția camasilor 3, cumpăr alta garnitura, dau jos chiulasa, dau jos baja de ulei, scot cilindrii împreună cu cămășile, setez înălțimea, și montez totul la loc.... De menționat ca ideea a fost numai sa înlocuiesc câteva simeringuri, înainte sa desfac motorul |
Pái avánd in vedere multiplele neajunsuri ivite pe parcurs (calitatea garniturii, diferenta de nivel , etc ) si faptul cá deja ai asamblat-o, nu mai desface , ci incearcá s-o pornesti, insá fii pregátit pt ivirea problemelor ce rezultá din aceste lucruri ( scurgere de ulei la baie, eventual aparitia uleiului in apa de rácire sau inetanseitate la garnitura de chiulasá, etc ....
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
gojo_maci a scris:
Lasa, Misi. Incet cu încetul îmi dau eu seama cum gândesc francezii, și apoi sa vezi tu... |
Dupa ce te obisnuiesti, nu o sa-ti placa masinile nemtesti!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
cv2adi a scris:
gojo_maci a scris:
Mi se cam limpezesc lucrurile...
Uite, am o problema majora (încă una) :
Am înlocuit garnitura de chiulasa, calitatea și cum se așează, am arătat într-una din pozele anterioare. (de la rău spre prost) Cuzinetii și cămășile (deci bănuiesc tot setul motor) sunt în ordine. Acuma citesc ca cămășile ar trebui sa iasă peste suprafața blocului cu 0,05. La mine sunt can la același nivel(nu am măsurat, numai după feeling) Gata asamblat și strâns.
A um am 3 variante: 1. O las asa, și vad ce se întâmplă... Cu gândul ca poate fi numai mai bine decât a fost 2, comand o garnitura de chiulasa mai de calitate (de unde?), și schimb iarăși garnitura, sperând ca garnitura ce se așează bine compensează pt poziția camasilor 3, cumpăr alta garnitura, dau jos chiulasa, dau jos baja de ulei, scot cilindrii împreună cu cămășile, setez înălțimea, și montez totul la loc.... De menționat ca ideea a fost numai sa înlocuiesc câteva simeringuri, înainte sa desfac motorul |
Pái avánd in vedere multiplele neajunsuri ivite pe parcurs (calitatea garniturii, diferenta de nivel , etc ) si faptul cá deja ai asamblat-o, nu mai desface , ci incearcá s-o pornesti, insá fii pregátit pt ivirea problemelor ce rezultá din aceste lucruri ( scurgere de ulei la baie, eventual aparitia uleiului in apa de rácire sau inetanseitate la garnitura de chiulasá, etc .... |
Bine zice Adi! Porneste-l si vezi cum se comporta. Nu-ti crea probleme inutil! Camasile nu le-ai scos din bloc? Daca nu le-ai miscat, nu vor fi scurgeri de lichid de racire in ulei. Nu stiu cum este la asta etansat la baza camasilor, cu inele de hartie sau o-ring din cauciuc? Doar atunci poti avea probleme daca s-au miscat camasile cand chiulasa era data jos. De aia e bine ca daca iei chiulasa jos, sa le fixezi cu niste suruburi si saibe, ca daca misti din greseala arborele cotit se pot misca camasile si atunci va trebui refacute etansarile la baza lor. Ala ca trebuie sa iasa cu 0,05 mm, nu conteaza mult, ca oricum garnitura de chiulasa noua este putin mai groasa si preia diferenta aia. Nu fa probleme din ala. Garnitura de chiulasa oricum se aseaza cand motorul se incalzeste. In primele km, poate sa lacrimeze intre chiulasa si bloc (nu te speria daca vezi ca apar cateva picatiuri de acolo), apoi se infoaie si se aseaza, apoi dupa 500 km o restrangi la cuplu cu cheia dinamometrica. Nu cred sa ai probleme. 99% pot paria ca va functiona bine asa cum este. Nu-ti crea griji inutile, ca atunci cand cand repari un motor, oricum ai doar doua variante: ori va functiona, ori nu va functiona. Iar daca nu va functiona, atunci oricum va trebui sa o refaci, ca sa functioneze.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
gojo_maci a scris:
M-am ales si cu elicea... |
Cum naiba a crapat elicea asa? Ala trebuie sudat sau pus alta elice ca altfel se poate rupe si iti sparge radiatorul. Se poate suda linistit, noroc ca nu e din plastic.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
De acord cu mishu, nu-ti crea probleme inutil ....las cá se rezolvá -vorba románului .... Elicea má surprinde si pe mine fiindcá e dintr-un material otelos, greu de indoit ....insá probabil a mai avt ceva "antecedente " in viata ei !
|
|
pus acum 7 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
Vazand cum avanseaza Adi, imi dau seama ca va fi gata mai repede, am nevoie de niste scuze bune...
Dupa consideratii indelungate, am decis sa scot motorul de tot, si sa-i fac o reparatie completa (numai la motor, caroseria ramana cu farmecul de "survivor"
Motivele: - baia nu s-a etansat perfect, in partea de spate accesul e foarte greoi cu motorul montat, din cauza distributiei - cuznetii sunt la limita - circuitul de apa am curatat de materialul de etansare ce a fost folosit de proprietarul anterior, dar nu perfect - camasile cilindrilor sunt la nivel, sau chiar putin sub nivelul blocului, ceea ce pune in pericol etansarea dintre circuitul de apa si ulei - daca tot o desfac, fac si scaunele supapelor, pt benzina fara plumb
Daca o asamblez fara cele enumerate, poate ar merge 10000 km, pote numai 100km, sau poate numai 1. Oricum am intarziat cu reparatiile, vine iarna...
|
|
pus acum 7 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
gojo_maci a scris:
Vazand cum avanseaza Adi, imi dau seama ca va fi gata mai repede, am nevoie de niste scuze bune...
Dupa consideratii indelungate, am decis sa scot motorul de tot, si sa-i fac o reparatie completa (numai la motor, caroseria ramana cu farmecul de "survivor"
Motivele: - baia nu s-a etansat perfect, in partea de spate accesul e foarte greoi cu motorul montat, din cauza distributiei - cuznetii sunt la limita - circuitul de apa am curatat de materialul de etansare ce a fost folosit de proprietarul anterior, dar nu perfect - camasile cilindrilor sunt la nivel, sau chiar putin sub nivelul blocului, ceea ce pune in pericol etansarea dintre circuitul de apa si ulei - daca tot o desfac, fac si scaunele supapelor, pt benzina fara plumb
Daca o asamblez fara cele enumerate, poate ar merge 10000 km, pote numai 100km, sau poate numai 1. Oricum am intarziat cu reparatiile, vine iarna... |
Vád cá tot nu te astámperi ..... pe de o parte cá esti un maximalist dus cu pluta la fel ca si multi altii de pe aceste meleaguri, pe de altá parte cá nu te lasá constiinta aia de mecanic ! M-am mirat cánd ai intrat cu cutitu in masiná ptr cáteva picáturi de ulei, treaba cu obstruarea sist de rácire e altá treabá, mai serioasá ! Ieri nu puteam vorbi mult la telefon cá eram pe drum , te ajut cu mare drag in másura posibilitátilor si obstacolelor ivite (timp, distantá ) insá cred cá cel mai oportun este sá conversám aici , fiindcá am posibilitatea de a atasa schgeme, poze, filme etc despre subiectul intrebárilor tale ... Spor la treabá
|
|
pus acum 7 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
Adi trimite-ne poze de la Hungaroring Classic!!! Treaba cu motorul e simplu... spalarea circuitului nu a mers perfect, nu vad posibilitatea de a spala perfect, numai daca desfac motorul. Camasile cilindrilor nu ies din suprafata blocului, pt a inlocui garnitura aceea, adanc sub camasa, bielele trebuie daprinse de pe arbore, ... multe nimicuri, care se aduna
|
|
pus acum 7 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
gojo_maci a scris:
Adi trimite-ne poze de la Hungaroring Classic!!! Treaba cu motorul e simplu... spalarea circuitului nu a mers perfect, nu vad posibilitatea de a spala perfect, numai daca desfac motorul. Camasile cilindrilor nu ies din suprafata blocului, pt a inlocui garnitura aceea, adanc sub camasa, bielele trebuie daprinse de pe arbore, ... multe nimicuri, care se aduna |
pozele de pe hungarorinn le poti vedea la profilul evenimente
|
|
pus acum 7 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
numai pasuri inapoi...
51.1KB
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Nu trebuia sa o desfaci inca o data. Aveai deja motorul facut, daca o montai atunci, deja te plimbai cu hardughia. Asa vine iarna si pe frig, nu mai poti lucra!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
Misu de Cluj a scris:
Nu trebuia sa o desfaci inca o data. Aveai deja motorul facut, daca o montai atunci, deja te plimbai cu hardughia. Asa vine iarna si pe frig, nu mai poti lucra! |
Training bun pt a controla răbdarea omeneasca...
|
|
pus acum 7 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
Lasa, Misi. Daca nu merge anul asta, va merge anul viitor... dar atuncia va merge sigur, si am sa imi permit sa dau plimbari mai lungi fara sa am 50% a sculelor din garaj, in portbagaj
|
|
pus acum 7 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Nu te busuli c-a fii buná ....... asta ti-o garantez !
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
gojo_maci a scris:
Lasa, Misi. Daca nu merge anul asta, va merge anul viitor... dar atuncia va merge sigur, si am sa imi permit sa dau plimbari mai lungi fara sa am 50% a sculelor din garaj, in portbagaj |
Fii optimist si incearca sa vezi partea plina apaharului! Ai un mare avantaj, ca daca nu are motor, nu se uzeaza!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
Ádi, ma ajuți te rog cu identificarea acestor 4 piese?
101.1KB
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
gojo_maci a scris:
Ádi, ma ajuți te rog cu identificarea acestor 4 piese? |
Le stiu! Alea de sus, sunt dooo arcuri.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
gojo_maci a scris:
Ádi, ma ajuți te rog cu identificarea acestor 4 piese? |
Arcul mic pare a fii cel cel de la contactorul de fráná, cel mare ori este retractorul tijei lungi al sistemului de actionare al carburatorului, ori cel de la cablul de ambreaj fixat pe cutie sub masca grilei radiatorului, cele douá caucicucuri -de pe peretele dintre habiutaclu si comp.motor ori de pe lateralele lonjeroanelor de o parte si alte a comp.motor .
|
|
pus acum 7 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
Misu de Cluj a scris:
gojo_maci a scris:
Ádi, ma ajuți te rog cu identificarea acestor 4 piese? |
Le stiu! Alea de sus, sunt dooo arcuri. |
|
|
pus acum 7 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
cv2adi a scris:
gojo_maci a scris:
Ádi, ma ajuți te rog cu identificarea acestor 4 piese? |
Arcul mic pare a fii cel cel de la contactorul de fráná, cel mare ori este retractorul tijei lungi al sistemului de actionare al carburatorului, ori cel de la cablul de ambreaj fixat pe cutie sub masca grilei radiatorului, cele douá caucicucuri -de pe peretele dintre habiutaclu si comp.motor ori de pe lateralele lonjeroanelor de o parte si alte a comp.motor . |
Cea lunga e ok, merci, cea de la ambeaj
cea scurta poate fi de la carb? a avut tija actionatoare a carbului arc ce se prinde o parte pe carosserie? Am acolo un arc mic, dar asta are ambele parti fixate pe carb (eg sta la loc si dupa ce dai jos carburatorul)
nu am dat jos nimic asemanator in regiunea lonjeroanelor... ce ovala mi se pare a fi din regiunea rezervorului, dar nu ii gasesc locul..
cea rotunda are aceeasi material ca si garniturile de la sonda de benzina in rezervor, numai diametrul putin mai mare... nu am asa ceva pe peretele habitaclului
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Totdeauna raman o gramada de piese. Eu le pun intr-o cutie si apoi in beci pe raft.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
gojo_maci a scris:
cv2adi a scris:
gojo_maci a scris:
Ádi, ma ajuți te rog cu identificarea acestor 4 piese? |
Arcul mic pare a fii cel cel de la contactorul de fráná, cel mare ori este retractorul tijei lungi al sistemului de actionare al carburatorului, ori cel de la cablul de ambreaj fixat pe cutie sub masca grilei radiatorului, cele douá caucicucuri -de pe peretele dintre habiutaclu si comp.motor ori de pe lateralele lonjeroanelor de o parte si alte a comp.motor . |
Cea lunga e ok, merci, cea de la ambeaj
cea scurta poate fi de la carb? a avut tija actionatoare a carbului arc ce se prinde o parte pe carosserie? Am acolo un arc mic, dar asta are ambele parti fixate pe carb (eg sta la loc si dupa ce dai jos carburatorul)
nu am dat jos nimic asemanator in regiunea lonjeroanelor... ce ovala mi se pare a fi din regiunea rezervorului, dar nu ii gasesc locul..
cea rotunda are aceeasi material ca si garniturile de la sonda de benzina in rezervor, numai diametrul putin mai mare... nu am asa ceva pe peretele habitaclului |
Da este un arc retractor al tijelor de comendá a carburatorului, poate fii de acolo .....
|
|
pus acum 7 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
in locuri neaccesibile (cu rugina de suprafata) se poate aplica Fluidfilm NAS sau Mike Sanders direct pe Fertan? (asi prefera Brunox, dar asta e pe baza de epoxy, nu cred ca merge cu pistolul)
|
|
pus acum 7 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
Misu de Cluj a scris:
Nu trebuia sa o desfaci inca o data. Aveai deja motorul facut, daca o montai atunci, deja te plimbai cu hardughia. Asa vine iarna si pe frig, nu mai poti lucra! |
Nici eu nu am avut planuri de a desface, dar asa sa întâmplat Si ce bine ca l am desfacut:
56.3KB
|
|
pus acum 6 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
Chestia ma cam depășit...
41.7KB
|
|
pus acum 6 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
Dar cu ajutorul unui prieten de al lui Adi, suntem pe drum bun
33.2KB
|
|
pus acum 6 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Tulai Doamne ce killerit a fost motorul ásta sármanu de el ....iti dai seama dacá ai fii inceput sá-l folosesti asa cum era, dupá o foarte scurtá vreme si-ar fii dat duhul si te lása in drum : In asemenea imprejurári concluzia era : Citroenul Traction nu-i masiná fiabilá !asa insá .....ai sá vezi cá de motor nu te vei mai atinge zece ani pe putin ! Sper s-o vedem in vará pe drumurile Elvetiei !
|
|
pus acum 6 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
E interesanta treaba... Motorul pornea și mergea de minune. Cu un sunet frumos, troacanea ca și un ceas elvețian. A trecut și testul de poluare fără probleme. Chiar am crezut, ca motorul e partea cea mai buna a mașinii... Pana când am scos șurubul de golire a lichidului de racire, și nu a ieșit nimic
|
|
pus acum 6 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
gojo_maci a scris:
E interesanta treaba... Motorul pornea și mergea de minune. Cu un sunet frumos, troacanea ca și un ceas elvețian. A trecut și testul de poluare fără probleme. Chiar am crezut, ca motorul e partea cea mai buna a mașinii... Pana când am scos șurubul de golire a lichidului de racire, și nu a ieșit nimic |
dapu amu ai invátat minte sper, ceea ce.mi spunea Tata si mie pe vremea cánd toatá ziua eram in jurul UZ-2 ului, Minimobrei, Mobrei : Nu pune mána sá srofolesti dacá merge troaca ! Las-o impace c-a fii mai bine !
|
|
pus acum 6 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
După ce am găsit tot felul de minunății în motor, am schimbat sau recondiționat absolut totul... Numai blocul a ramas
|
|
pus acum 6 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
Alte surprize? Un bloc spart (ca altceva nu mai era)
49.6KB
|
|
pus acum 6 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
Avansam foarte încet cu ajutor exterior
Merci Adi încă o data pt interventie
55.1KB
|
|
pus acum 6 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
Semnalizatoare astea sunt identice fata spate Si identice cu cele de la broasca (pre 1960?)
71.6KB
|
|
pus acum 6 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
|
pus acum 6 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
Ádi, cum stam cu originalitatea?
52.6KB
|
|
pus acum 6 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Astea sunt de broascá, nu prea au nimic comun cu tractionul , in mod normal ar trebui sá ai din astea pe fatá : (portocalii sau albe dupá preferintá )
58.8KB
|
|
pus acum 6 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
si cu "creastá ROBRI "
58.3KB
|
|
pus acum 6 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Trebuie sá te dezamágesc : Nici cele douá faruri fatá nu sunt originale, ale ei au formá de obuz ....
57KB
|
|
pus acum 6 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
hai Adi sa le luam pe rand am impresia ca s-a montat ce sa gasit pe raft, fiecare imagine ce gasesc are diferite...
cea de fata: 1, gaura de sus inchisa, cel de jos inlocuait cu galbene 2. cele de jos inchise, cele de sus inlocuit cu albe, ca si in prima poza postata de tine 3. cele do jos inchise, cele de sus inlocuite cu galbene, elongate dat mult mai mici decat cele de broasca, si fare chrom 4. am gasit cateva poze si co cea de broasca, dar foro cele albe de jos.
care sunt cele originale pt Legere 1952?
|
|
pus acum 6 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
cv2adi a scris:
Trebuie sá te dezamágesc : Nici cele douá faruri fatá nu sunt originale, ale ei au formá de obuz .... |
nu stiu ce e "obuzul" dar astea sunt clar, neoriginale
|
|
pus acum 6 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
cv2adi a scris:
si cu "creastá ROBRI " |
ROBRI nu sa montat pe Legere, cred
|
|
pus acum 6 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
alea pe spate sunt (daca se poate) si mai complexe... nu toate au semnalizare acolo sus (indifferent daca e rad model sau koffer model)... dar astea cum au semnalizat? acolo jos este numai rosu, cu un singur bec.
sus, unde am eu cele de broasca, gasesc mai mici, galbene, la fel si rosii... cu o rama cromata, simetrica
|
|
pus acum 6 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Deci sá le luám pe ránd : 1.CULOAREA semnalizatorelor este in functie de anul in care a fost inscrisá masina si reglementárile din acea tará ( ex : in 1952 .Elvetia era obligatorie culoarea portocalie la semnale sau nu era reglementatá ??) 2. Au existat si existá s azi producátori care fabricá din plastic ! (cele originale erau de sticlá ) capace dispersor (rosii, galbene, albe ) ptr toate tárile si toate reglemntárile care au fost in vigoare in deceniile trecute cánd Tractionul era masiná de uz cotidian in diferite tári 3. ROBRI este una din firmele care producea accesorii ornamentale ptr mai multe tipuri de masini, printre care si Citroen, dsi depindea de proprietar dacá dorea sá-si monteze pe masiná ceva in plus ???? deci ele se pot monta si pe Tractionul mic in 4 cilindrii ....e drept cá ele se montau mai cu seamá pe 15 six , ptr a le oferi o "infátisare pompoasá " care sá scoatá in evidentá masina ce era de douá ori mai scumpá decát surata micá ....si cine-si permitea sá achizitneze un 15 six la pretul unui apartamet douá camere in Paris, la acea vreme, bineánteles cá o mai impodobea cá avea situatia materialá "adecvatá "..... Asta e explicatia de ce la 15 six apar mult mai multe ornamente (uneori sufocante ) decát la cele normale ... Dar poti si Tu impodobi masina Ta, fiindcá nu contrazice cu nimic originalitatea ei, aceste accesorii putánd fii cumpárate la acea vreme ptr acet tip in magazine auto ...... Din fabricá toate ieseau nude, neimpodobite .....ca si in film !
|
|
pus acum 6 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
deci exact aceeasi forma ce ai tu, e cea originala si pt a mea? mai putin acela rotund, de mai jos, banuiesc.
si pe spate? imi dai o poza sau un link cu cea originala modelului 1952?
|
|
pus acum 6 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
gojo_maci a scris:
deci exact aceeasi forma ce ai tu, e cea originala si pt a mea? mai putin acela rotund, de mai jos, banuiesc.
si pe spate? imi dai o poza sau un link cu cea originala modelului 1952? |
Nu inteleg despre ce intrebi ? Care rotund de jos, ce formá ? Despre semnalizatoare vorbesti, sau stopuri, .....????
|
|
pus acum 6 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
cv2adi a scris:
gojo_maci a scris:
deci exact aceeasi forma ce ai tu, e cea originala si pt a mea? mai putin acela rotund, de mai jos, banuiesc.
si pe spate? imi dai o poza sau un link cu cea originala modelului 1952? |
Nu inteleg despre ce intrebi ? Care rotund de jos, ce formá ? Despre semnalizatoare vorbesti, sau stopuri, .....???? |
despre astea:
62KB
|
|
pus acum 6 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Acolo nu are ce cáuta nimic ! In far existá bec de pozitie, la Traction nu este asa ceva suplimentar cum ai tu aici.Aste sunt "garajisme ".......
|
|
pus acum 6 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
Na fain...
|
|
pus acum 6 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
Adi, am gasit un element, la care nu ii gasesc locul, ma ajuti?
69.8KB
|
|
pus acum 6 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
Nu va plictisesc cu detalii si poze (Adi are oricum poze mult mai faine de la Traction...)... Pe scurt: masina onesta si cinstita de Elvetia s-a dovedid nu a fi atat de onesta. Motor fiert, bloc motor crapat si umplut cu material sigilant, materialul izolant sasiu aplicat peste rugina... na, chestii caraghioase.
Back on the road in cateva saptamani
|
|
pus acum 6 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Na, am fost plecat in concediu la Croati ....abia acum am vázut evolutia ! Suportul acela pare a fii placa dintre motor si cutie ori suportul cablului de ambreaj dacá vád bine, dar nu sunt sigur . Bine cá ai scos-o la capát si vei avea un motor refácut nou-nout ! Cu ásta vei putea fii sigur cá te va duce si aduce la destinatie decát cárpitura ce o avea inainte ! Oricum m-a surprins si pe mine starea si modul in care a fost cárpácitá sármana ! Baftá si spor la lucru
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
gojo_maci a scris:
Adi, am gasit un element, la care nu ii gasesc locul, ma ajuti? |
Astea, piesele care, nu isi gasesc locul, eu le fac o cutie si le pun in portbagaj. Asa isi gasesc ele singure locul in masina, depinde doar de ele.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
uite, asta esra sub izolatia masinii sincere, elvetiene...
49.1KB
|
|
pus acum 6 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
|
pus acum 6 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
am curatat unde a fost accesibil, si nevoie...
60.1KB
|
|
pus acum 6 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
decis in favoarea lui Fluidfilm (contra Mike Sanders)
66.1KB
|
|
pus acum 6 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
aplicat unde am ajuns...
53KB
Modificat de gojo_maci (acum 6 ani)
|
|
pus acum 6 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
si am ajuns destul de departe de orificii...
44.1KB
|
|
pus acum 6 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
|
pus acum 6 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
din pacate am mult mai putin timp, decat masina aceasta ar merita
48.9KB
|
|
pus acum 6 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
E OK sa aplic Mike Sanders intre aripa si caroserie? (subtire)
|
|
pus acum 6 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Ca altá ordine de idei , cei de la ITP sá te pupe-n c ....r fiindcá masina asta a avut TUV, cánd colo era o hardughiue peticitá si viloatá-n fel si chip cu scurgere de oloi, si alte cele, Tu mácar ai fácut un lucru de calitate, masina a fost pusá pe roate si refácutá aprope in totalitate (mecanic ), asa cá n-au nici un drept de apel ! Vád cá nu mai e mult si vei iesi la rodaj pe sosea cu ea ! Dupá atáta muncá, o sá te bucuri de ea din plin !
Modificat de cv2adi (acum 6 ani)
|
|
pus acum 6 ani |
|
gojo_maci
Membru Senior
Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
|
|
Adi uite aici: DAca am inteles bine, si cauciucul din poze se lipeste (am ceva de la UHU, ce pare a fi potrivit pt a lipi cauciuc si metal), dar ce fac cu distanta dintre cauciuc si metal? Acolo mi se formeaza un șanț, numai bun pt a stoca apa pana isi face loc prin metal, in jos...
39.7KB
|
|
pus acum 6 ani |
|