cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
gojo_maci a scris:
Probleme de rezolvat, recomandările sunt binevenite: 1. pierdere ulei la carcasa din fata a cutiei de viteze - nu e fatal, dar cei de la VT de aici au alergie la ulei... aici are niște șaibe de cupru, bănuiesc schimbarea acestora va rezolva treaba 2. pierderi slabe de ulei intre cutie - bloc si cutie - axe. Consider aplicarea de Gasket Sealer, simplu garnituri noi fără rectificarea suprafețelor nu cred ca va fi de ajuns. 3. frâne în general - pedala e ok, nu are aer, dar sunt foarte ineficiente, fără șanse de a bloca rotile, nici la viteze mici. Franele au fost toate recondiționate de 2-1,5 ani, dar de atunci mașina de abia s-a mișcat. Totul pare a fi curat, nu sunt urme de scurgeri. Păreri? 4. Frana de mana nu tine, o parte rămâne blocata.. voi schimba ambele cabluri 5. schimbat suporturile barii din fata 6. Vitezometru indica o diferență de 30 km/h comparat cu GPS, diferența e aproape constant, indiferent de viteza 7. claxon defect, lumini... 8. Rezervorul de benzina curge pana consum 5-7 litri din rezervorul plin (încă nu am desfăcut aici) 9. pete de rugina pe parte interioara de jos a ușilor, respectiv câteva pete foarte micuțe pe dedesubt. La momentul actual nu am da gând sa vopsesc mașina, nici sa izolez complet. Care ar fi tehnologia ideala? 10. caut chitul pt temp si presiune ulei, recomandat de Adi |
Deci : Carterul este din aluminiu sau tablá a baie ? Cel de aluminiu-motorul ( D se numeste ) se poate etanseiza aproape perfect , cel cu carter de tablá e mai dificil , fiindcá acolo intre bloc si carter existá niste semicercuri de plutá, care cu timpul crapá, se rup pt cá devin rigide . Cu pastele de etansare actuale, motorul D se poate prepara foarte frumos . Dacá u ai miscat masina de atáta timp si are in inst de fránare lichid DOT 3, 4 sau chiar si 5, trebuie sá desfaci cilindrii, golesti lichidul, dai cu smirglu de 1000 foarte fin suprafetele cilindrilor de fráná, apoi lustruiesti cu pastá 3 M pt suprafete de metal, páná devin absolut perfecte ca suprafatá , netede, fárá urme de oxizi, ruginá, etc si pui un set nou de garnturi de cauciuc care se gásesc noi nouti la majoritatea firmelor enumerate , si apoi umpli instalatia cu lichid albastru DOT 5.1 pe bazá de silicon !!!!!! Atentie .Nu mai pune niciodatá decát acest lichid fiindcá intotdeauna vei avea probleme cu celelalte . Blocarea fránei de máná are cam aceleasi cauze dacá bowdenul nu cumva este desirat undeva si agatá in teacá , gásesti usor la fabricanti si acest subiect Diferenta de vitezá e prea mare, provbabil vitezometrul a suferit interventii si s-a operat schimbári n rapoarte ..... altfel nu-mi explic cauza acestei diferente enorme . Rezervorul probabil curge sus la sondá sau la orificiul indicatorului de nivel, trebuie dat jos la primávará, si urmárit unde curge, acolo existá 2 garnituri separate ptr cele 2 orificii, una are plutá, aialaltá cerc de cauciuc , probabil alea au cedat. Existá si rezervor nou nout din inox la comercianti . Cu rugina la usi nu te ocupa, se poate conserva starea actualá, dánd jos vopseaua acutalá, tapiteria, curátat si degresat la tablá nudá, apoi terosonare in usá interir pe toatá lungimea cantului usii cu ceará, iar la exterior reparatie pe suprafatá micá si retusare localá Indicatoarele de ulei si apá tot le gásesti la comerciantii enumerati, de fapt pt Traction gásesti aprope tot nou . Spor la treabá colega
|
|