CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Kalifa din Ialomita
| Femeie 23 ani Ialomita cauta Barbat 24 - 65 ani |
|
Micul Alex
Membru nou
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 42
|
|
Am primit ca sarcina renovarea acestui foarte frumos, complet si CU ACTE AUBURN. Nu stiu nimic despre modelul asta, caut inca pe net. Are motor cu 6 cil in linie. Daca poate cineva sa ma ajute la identificare, apoi mici.. vorba vine mici.. reparatii, idei si sfaturi, il rog sa o faca. Multumiri anticipate.
Mie imi pare ca ar fi ca asta.
Modificat de Micul Alex (acum 7 ani)
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Din pacate ce se vede in poza nu se mai numeste masina, ci fier vechi. Foarte greu, aproape imposibil sa refaci asa ceva. Nici piese nu mai gasesti. Eventual salvat sasiul si caroseria si adaptat toata partea mecanica de la ceva mai modern. Dar nici varianta asta nu este viabila in Europa. Trebuia conservat si protejat cu ani in urma, cand inca era intreaga. Asa cum arata, probabil a stat sub cerul liber timp de zeci de ani. Prea distrusa si prea tarziu sa o renovezi. Sfaturi, probabil George-Bogdan ar fi cel mai avizat sa-ti ofere, ca el restaureaza o masina cu structura de lemn.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Micul Alex
Membru nou
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 42
|
|
..mda... Mai era un baiat care a facut o IFA p'aici, o sa caut.
Intre timp, am tooot cautat si parca seamana cu asta. In plus, ce vazui pe site-uri din america... oi-oi-oi... ma doare capul, astea sunt masini de PESTE suta de mii de $.
|
|
pus acum 7 ani |
|
george-bogdan
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630
|
|
mie mi se pare a fi auburn 115 din 1928. interesant ca numerele sunt relativ recente, insa masina este praf. Cred ca de departe cea mai interesanta parte este istoria acestei masini. Unde a fost in ultimii ani ?
|
|
pus acum 7 ani |
|
Micul Alex
Membru nou
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 42
|
|
poza
30.8KB
Modificat de Micul Alex (acum 7 ani)
|
|
pus acum 7 ani |
|
george-bogdan
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630
|
|
e modelul standard , cu motor in 6. o poza din spate ai ?
|
|
pus acum 7 ani |
|
Micul Alex
Membru nou
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 42
|
|
Da, are un ladoi
77.2KB
|
|
pus acum 7 ani |
|
amb13
Moderator
Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
|
|
O provocare mare , dar nu imposibila, mai ales daca spui ca are acte.Costurile insa vor fi pe masura .
_______________________________________ Decit sa moara trei, mai bine unul!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Micul Alex a scris:
..mda... Mai era un baiat care a facut o IFA p'aici, o sa caut.
Intre timp, am tooot cautat si parca seamana cu asta. In plus, ce vazui pe site-uri din america... oi-oi-oi... ma doare capul, astea sunt masini de PESTE suta de mii de $.
http://thumbnails117.imagebam.com/52118 ... 179675.jpg |
Cu asta albastra seamana. De aia costa peste 100000$, pentru ca atata au cheltuit in ele, ca sa le refaca! Poate ca a fost candva sedan si a fost "decapitat". Oricum ca sa o refaci, te va costa peste 70000-80000 $, nu vei scoate nici un profit. Pentru aia din America nu este ceva iesit din comun sa bage 100000 dolari intr-o epava ca sa o refaca. Epava asta mioritica probabil va deveni un frumos suport pentru flori. O pui asa cum este in gradina si pui ghivece de flori in ea. Nimic nu este imposibil de facut, dar este prea distrusa si costurile ar fi prea mari. Structura de lemn se poate face, tabla se poate face. Dar ce faci cu partile lipsa sau cu cele irecuperabile? Din cate vad nu are cutie de viteze, iar motorul pare irecuperabil. Probabil in America s-ar gasi, ca acolo gasesti de toate. Dar costurile sunt imense. Nu trebuia abandonata sub cerul liber. Masina asta cred ca inca era functionala in anii '80. Probabil ca in urma cu 15-20 ani, inca era salvabila.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Micul Alex
Membru nou
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 42
|
|
Am scris sus, la inceput- exista TOATE piesele principale, inclusiv cutia.
Sa luam pe rand- table- sablat, dat cu filler Transmisie- este toata!!, sablat, curatat, desfacut, verificat motorul- sa fim seriosi, e un 6 cil AMERICAN, nu cred ca nu se poate desface, o sa spun la momentul ala ce si cum. Lemnaraia- am vorbit cu un amic, care a sablat cuiva o IFA F, am vazut si eu piesele acolo- deci am cunostiinta de ce si cum se face, si am informatia ca pot sa accesez si tamplarul care a lucrat la acea masina- deci, si aici se face. Demarorul- vad ca e unul cu actionare cu.. pedala- imi mai trebuie info. Nu stiu INCA- masina e pe 6 sau 12v??? Nu stiu de dinam- ca dinam cred ca este, trebuie sa intreb. Radiatorul- NU se poate repara la noi??? Cromare piese- se face si asta. Sticle- geamuri- se face la Buzau, dupa forma. Chedere- nu stiu.. Am sursa de piese din inox prelucrat la CNC. merg cu modelul si am piesa.
Acu'... ce sa zic, de undeva tot trebuie inceput, asa ca acum la inceput se face ce se poate la dansa, desfacut, sablat, dat cu filler, destepenit ce e blocat, vointa sa fie. Nimic nu e usor sau simplu, asa ca.. asta e. Unde e ordin, cu placere.
Sa vad ce zice vulturasu, cu IFA. Despre ceasuri din bord si alte maruntisuri- sa traim noi s'ajungem pana acolo!
Pana atunci, astept in continuare informatii- despre modelul asta. O sa scriu si in America, la aia p'acolo. Sunt curios daca se stie cate d'astea ar mai fi in Europa, functionale sau ca asta.
|
|
pus acum 7 ani |
|
dre73
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2031
|
|
imi plac oamenii optimisti.cati ani ai ?
|
|
pus acum 7 ani |
|
george-bogdan
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630
|
|
"nu conteaza cat de veche e masina, mai presus e cat si cum smirghelesc ...."
Succes!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Micul Alex
Membru nou
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 42
|
|
Mersi, sa vedem daca isi poate permite propietarul, o sa anunt aici. :
|
|
pus acum 7 ani |
|
george-bogdan
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2630
|
|
Salut,
A restaura nu se rezuma doar la curățarea ruginei si fuller, ci implica sute de ore de documentare, de căutări, de cheltuieli cu documentații, transport, etc. Nu e nimeni care sa aibe Aurban aici, care sa faca munca de documentare in locul tau, nici nu are cum: Tu ai acces la epava, poti face măsurători, poze, etc.
Īti doresc sa ai multă răbdare si succes in ce īti propui.
|
|
pus acum 7 ani |
|
Micul Alex
Membru nou
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 42
|
|
Am fost foarte atent cand am scris la inceput- nu e pus nicaieri cuvantul ,,restaurare'' E scris doar ,,renovare''- cred ca aproape nimeni nu-si poate permite la noi in tara o investitie de ,,restaurare''. In principal e vorba- din cate mi-a zis si azi propietarul- de stoparea distrugerii aparute, curatarea stratului de rugina si protejarea pieselor care mai sunt intregi. Apoi repunerea in functiune a pieselor mecanice- cutie viteze, dinam, demaror, frane.. La final, daca s'o mai putea, se va desface si motorul. Acolo e SERVICE auto , roiesc mecanicii.. Mai departe... nu stiu.
Multumesc pentru incurajari, cand o incepe operatia.. sa pun si aici ceva poze?
|
|
pus acum 7 ani |
|
Komissar
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
|
|
Micul Alex a scris:
Acolo e SERVICE auto , roiesc mecanicii.. Mai departe... nu stiu.
|
Nu au roit cu spor la cum a ajuns sa arate masina
|
|
pus acum 7 ani |
|
Komissar
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
|
|
Nu ma refer strict la "a se baga" , desi colegul ce a inititat topicul a lasat de inteles ca faptul ca e service auto si ca "roiesc mecanicii" ar fi un avantaj, ci mai degraba la starea in care se afla masina (plus celelalte masini ce se mai vad in spate, prin poze) fara un acoperis, fara o prelata, etc. - si la Remat vezi mai multa grija fata de masini
Modificat de Komissar (acum 7 ani)
|
|
pus acum 7 ani |
|
Micul Alex
Membru nou
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 42
|
|
..asa e, aia n'au nicio treaba cu reparatul la asa ceva, ei pot ajuta DOAR la desfacut-refacut, reglat motorul. In rest, ei nu sableaza, repara/vopsesc nimic p'acolo. , saaau, daca exista piesa noua, pot sa o schimbe si la asta. .. deci DACA.
|
|
pus acum 7 ani |
|
Micul Alex
Membru nou
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 42
|
|
Update- utilajul a fost bagat in hala inainte de prima zapada, s'au strans si piesele care nu se vedeau la inceput, au aparut si altele- o usa care era in ,,portbagaj''.. Am gasit carburiciul, cutia de viteze, cu frana de mana care actioneaza fix pe axul ei... Rotile se pot umfla! si sunt ataaaat de vechi. Am pozat balamale si clante usi- in stare acceptabila, am ,,gasit'' si locul bateriei.. Intrebarea e ACUM- o fi pe 6 sau 12 v??? Sunt curios, poate aflu pana sa inceapa treaba la dansa..
Modificat de Micul Alex (acum 7 ani)
|
|
pus acum 7 ani |
|
Micul Alex
Membru nou
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 42
|
|
News- propietarul zice ca e Auburn 6-66 din 1928. apare aici- Am vazut si actul de propietate- e facut la inceputul lui 1990, si, foarte curios, acolo au pus cilindree... 1500. Pentru 6 cilindri?? ma gandesc ca au pus asa din cauza la impozit. Sau.. n'or fi stiut?
|
|
pus acum 7 ani |
|