CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
angy_2
Femeie
21 ani
Constanta
cauta Barbat
21 - 63 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Demaror motor diesel Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
daniel93
Membru Senior

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1300
De cand au coborat sub 0 temperaturile, nu mai reusesc sa-mi pornesc "tractorasul" (Opel 1.7 TD).
Pun bujiile de 2-3 ori, iar cand dau "cheie", invarte anemic, motorul incepe sa arda motorina, dar turatia e prea mica pentru a porni.
A inceput sa invarta slab de la un timp, dar pornea. Am fost de craciun intr-o zona mai calda (6-8 grade ziua), a pornit normal. In ultimele zile in care am reusit sa merg cu ea, invartea greu si la pornirea cu motorul cald, deci exclud ideea uleiului prea gros (10W40).
Am incercat cu 3 alte baterii, luate direct de la redresor, sau de la o masina abia oprita.
Am verificat bornele si conductorii din zona bateriei, o sa verific si conectorii de la demaror.
Invarte incet dar continuu, ceilalti consumatori (claxon, becuri) functioneaza normal.
Pot fi dusi 'carbunii'? Nu se aud zgomote ciudate.
Ce as mai putea verifica, sau care ar putea fi problema?


_______________________________________
Dacia 1300
Dacia 1310 TLX
Mobra 50 Super

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Da jos de pe masina si verifica periile si rotorul. Curata colectorul, ca poate s-a umplut intre lamele cu praf de carbune si face scurt.
La motoare Diesel demarorul poate sa aibe si un mic reductor cu mici pinioane. Vezi sa nu aibe dintii mancati, ca-s din plastic.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
daniel93
Membru Senior

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1300
L-am dat jos, arata nasol (a intrat ulei in el), din 4 carbuni doar 2 mai calcau.
Luni il pasez unui electrician, sa vad daca mai poate fi reparat.
Reductorul cred ca e in stare buna, n-am vazut dinti mancati.

L.E.: Rezolvat, au fost doar carbunii. 15 lei setul (4 bucati) + 70 lei electricianului (cam mult pentru o lucrare de 30 minute, fara factura sau garantie, dar ma rog).

Modificat de daniel93 (acum 7 ani)


_______________________________________
Dacia 1300
Dacia 1310 TLX
Mobra 50 Super

pus acum 7 ani
   
mariano26
Membru nou

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 28
Ar mai putea fi o posibila cauza bucsile  sau la unele modele rulmentii. Nu se mai centreaza bine rotorul in stator, freaca in campii electromagnetici si se pierde din putere, respectiv din turatie.

_______________________________________
"Volga batrana face calatoria buna"!

pus acum 6 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la