CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: i.oana pe Simpatie.ro
| Femeie 20 ani Bucuresti cauta Barbat 20 - 45 ani |
|
lorin_b
Membru nou
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 27
|
|
Restaurez un Oltcit Special. Am inlocuit aripi, portiere, hayon si as vrea sa cer parerea voastra cu privire la protectia acestora impotriva ruginii. Caroseria mea este vopsita si sunt in stadiu de echipare. Pe net am gasit 2 solutii:
1: protectia cu ulei nou amestecat la cald cu veselina; + Din pct meu de vedere avantajul il constituie faptul ca este o solutie clasica, cu multi adepti, cu rezultate bune in timp si de care nu s-a plans multa lume; - Murdaria aferenta, aspect dezamagitor pentru o masina restaurata;
2. protectia cu parafina(ceara protectie); + Metoda moderna; aspect placut, fara scurgeri si murdarie; - Nu intra in toate cotloanele, exista riscul de a nu acoperi toata suprafata; cost ridicat al materialului. Aici am vazut ca exista posibilitate de aplicare la pistol sau la spray.
Nu stiu ce metoda sa adopt. Voi ce ati utilizat?
Stima!
Lorin
_______________________________________ Oltcit Special - 1986
|
|
pus acum 7 ani |
|
Amatorul
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2298
|
|
Salut, Eu folosesc ceara de cavitati Ixell, se aplica cu pistolul, intra peste tot fiind lichida. Total contraindicat a folosi la temperaturi mai mici de 20 grade.
_______________________________________ "I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots." - Albert Einstein
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Eu folosesc metoda 1+2, traditionala, in varianta imbunatatita. Doar ca uleiul cald il amestec cu ceara de lumanari calda, nu cu vaselina. Vaselina ramane lipiciosa si tot praful se depune pe el. Nu recomand vaselina! Ceara se intareste si face o pelicula lucioasa pe suprafete, unde nu se depune murdaria. Faci amestecul sa fie in jur de 60% ulei de motor si 40% ceara de lumanari. Il fierbi sa fie lichida, cauta o palnie metalica mica, care intra prin orificii, apoi te apuci de turnat. Sa porti echipament de protectie, manusi, halat, ochelari, ca este periculoasa. Pe la hipermarketuri gasesti lumanari din alea pastila cu sacul. Poate au si granule de ceara pe undeva, tot la sac. Dar indiferent de material, nici sa nu iti treaca prin cap sa faci treaba asta in ianuarie sau februarie. Asteapta sa fie cald, cel putin 25 grade pe afara! Lasi masina sa se incinga pe soare, doar dupa aia te apuci. Acuma nu ai cum, eventual intr-o cabina de vopsit unde poti sa o incalzesti caroseria.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Metoda1. Dupa care se sterge surplusul
|
|
pus acum 7 ani |
|
codrutul
Membru Senior
Din: Medias
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 354
|
|
Am auzit de curand ca se poate utiliza la protejare cavitati valvolina T140 aplicata tot cu pistolul.
_______________________________________ Minim 850 de belele Dacia 1300 - galbin pasopt
|
|
pus acum 7 ani |
|