CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
grecoaica 22 ani
Femeie
22 ani
Dambovita
cauta Barbat
22 - 45 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Cu ce protejati cavitatile si pragurile? Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
lorin_b
Membru nou

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 27
Restaurez un Oltcit Special. Am inlocuit aripi, portiere, hayon si as vrea sa cer parerea voastra cu privire la protectia acestora impotriva ruginii.
Caroseria mea este vopsita si sunt in stadiu de echipare.
Pe net am gasit 2 solutii:

1: protectia  cu ulei nou amestecat la cald cu veselina;
    + Din pct meu de vedere avantajul il constituie faptul ca este o solutie clasica, cu multi adepti, cu rezultate bune in timp si  de care nu s-a plans multa lume;
     - Murdaria aferenta, aspect dezamagitor pentru o masina restaurata;


2. protectia cu parafina(ceara protectie);
     + Metoda moderna; aspect placut, fara scurgeri si murdarie;
     - Nu intra in toate cotloanele, exista riscul de a nu acoperi toata suprafata; cost ridicat al materialului.
    Aici am vazut ca exista posibilitate de aplicare la pistol sau la spray.

Nu stiu ce metoda sa adopt. Voi ce ati utilizat?

Stima!

Lorin


_______________________________________
Oltcit  Special - 1986

pus acum 7 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298
Salut,
Eu folosesc ceara de cavitati Ixell, se aplica cu pistolul, intra peste tot fiind lichida.
Total contraindicat a folosi la temperaturi mai mici de 20 grade.


_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Eu folosesc metoda 1+2, traditionala, in varianta imbunatatita.
Doar ca uleiul cald il amestec cu ceara de lumanari calda, nu cu vaselina.
Vaselina ramane lipiciosa si tot praful se depune pe el. Nu recomand vaselina!
Ceara se intareste si face o pelicula lucioasa pe suprafete, unde nu se depune murdaria.
Faci amestecul sa fie in jur de 60% ulei de motor si 40% ceara de lumanari.
Il fierbi sa fie lichida, cauta o palnie metalica mica, care intra prin orificii, apoi te apuci de turnat.
Sa porti echipament de protectie, manusi, halat, ochelari, ca este periculoasa.
Pe la hipermarketuri gasesti lumanari din alea pastila cu sacul.
Poate au si granule de ceara pe undeva, tot la sac.
Dar indiferent de material, nici sa nu iti treaca prin cap sa faci treaba asta in ianuarie sau februarie.
Asteapta sa fie cald, cel putin 25 grade pe afara! Lasi masina sa se incinga pe soare, doar dupa aia te apuci.
Acuma nu ai cum, eventual intr-o cabina de vopsit unde poti sa o incalzesti caroseria.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455
Metoda1.
Dupa care se sterge surplusul


pus acum 7 ani
   
codrutul
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 354
Am auzit de curand ca se poate utiliza la protejare cavitati valvolina T140 aplicata tot cu pistolul.

_______________________________________
Minim 850 de belele
Dacia 1300 - galbin pasopt

pus acum 7 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la