CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: sexy_andrea2006 pe Simpatie.ro
| Femeie 22 ani Sibiu cauta Barbat 22 - 48 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
As vrea si eu un pont daca se poate. Vreau sa inlocuiesc un prag si as vrea sa stiu cum se fac acele suduri "minune' care sunt asemanatoare cu cele de fabrica. Si cum as putea da jos pragul ruginit fara sa fac taieturi in plus pe acolo. Va foarte multumesc
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
In fabrica tablele suprapuse se sudeaza in puncte. In tabla de sus bagi gauri de 5 mm si unplii gaurile cu sudura, asa unesti cele doua table, apoi polizezi sudurile si totul este drept, nici nu vezi pe unde ai sudat. Vezi la topicul colegului Prinzinger "Lectia de tinichigerie" .
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
amb13
Moderator
Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
|
|
Cred ca si la mine in topicul cu Fabrica gasesti modalitatea de lucru un exemplu
_______________________________________ Decit sa moara trei, mai bine unul!
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Suduri ca cele de fabrica le poti face numai si numai cu aparat de sudura in puncte. Cum zice Misu este ok, doar ca atunci cand le polizezi rezulta o suprafata dreapta, fara sa se mai vad acele puncte de sudura.
Citeste topicul de mai jos cap-coada ca o sa gastesti muuulte chestii interesante si utile (arata chiar si un prag cum l-a debutonat si in 90% din cazuri e la fel):
Mai exista o varianta ajutatoare pentru mig, dar punctele de sudura tot nu ies ca din fabrica:
Pune cateva poze cu pragul ruginit care vrei sa-l inlocuiesti.
Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)
|
|
pus acum 7 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Va multumesc tuturor pentru idei. Chiar aveam un mare semn de intrebare legat de aceste suduri
|
|
pus acum 7 ani |
|
cabriolette
Membru Senior
Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
|
|
Doar rabdare tre' sa ai. Uite un topic plin de explicatii si poze referitoare la suduri si tinichigerie:
Have fun!
|
|
pus acum 7 ani |
|
emil_ewil
Membru Senior
Din: caracal
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 208
|
|
ceva de genu caut sa cumpar si eu.Functioneaza la 220v
23.8KB
_______________________________________ emil
|
|
pus acum 7 ani |
|
daniel93
Membru Senior
Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1300
|
|
Unele spottere au si posibilitate de sudura in puncte, dar am inteles ca ies slabe sudurile cu el, sunt doar provizorii. La service aveau un aparat de vreo 50 kg, cu clesti, dar nu l-am vazut la treaba. Oricum, gaura in elementul nou si punct de sudura MIG, e mult mai rezistent decat sudurile de fabrica. Am observat asta de la demontat
Modificat de daniel93 (acum 7 ani)
_______________________________________ Dacia 1300 Dacia 1310 TLX Mobra 50 Super
|
|
pus acum 7 ani |
|