CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Cezi Profile
Femeie
23 ani
Vaslui
cauta Barbat
27 - 80 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Suduri ca cele de "fabrica" Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455
As vrea si eu un pont daca se poate.
Vreau sa inlocuiesc un prag si as vrea sa stiu cum se fac acele suduri "minune' care sunt asemanatoare cu cele de fabrica.
Si cum as putea da jos pragul ruginit fara sa fac taieturi in plus pe acolo.
Va foarte multumesc    


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
In fabrica tablele suprapuse se sudeaza in puncte.
In tabla de sus bagi gauri de 5 mm si unplii gaurile cu sudura, asa unesti cele doua table, apoi polizezi sudurile si totul este drept, nici nu vezi pe unde ai sudat.
Vezi la topicul colegului Prinzinger "Lectia de tinichigerie" .


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Cred ca si la mine in topicul cu Fabrica gasesti modalitatea de lucru
un exemplu


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Suduri ca cele de fabrica le poti face numai si numai cu aparat de sudura in puncte.
Cum zice Misu este ok, doar ca atunci cand le polizezi rezulta o suprafata dreapta, fara sa se mai vad acele puncte de sudura.

Citeste topicul de mai jos cap-coada ca o sa gastesti muuulte chestii interesante si utile (arata chiar si un prag cum l-a debutonat si in 90% din cazuri e la fel):


Mai exista o varianta ajutatoare pentru mig, dar punctele de sudura tot nu ies ca din fabrica:


Pune cateva poze cu pragul ruginit care vrei sa-l inlocuiesti.

Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455
Va multumesc tuturor pentru idei.
Chiar aveam un mare semn de intrebare legat de aceste suduri    


pus acum 7 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
Doar rabdare tre' sa ai. Uite un topic plin de explicatii si poze referitoare la suduri si tinichigerie:


Have fun!


pus acum 7 ani
   
emil_ewil
Membru Senior

Din: caracal
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 208
ceva de genu caut sa cumpar si eu.Functioneaza la 220v

suduri cele

23.8KB


_______________________________________
emil

pus acum 7 ani
   
daniel93
Membru Senior

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1300
Unele spottere au si posibilitate de sudura in puncte, dar am inteles ca ies slabe sudurile cu el, sunt doar provizorii.
La service aveau un aparat de vreo 50 kg, cu clesti, dar nu l-am vazut la treaba.
Oricum, gaura in elementul nou si punct de sudura MIG, e mult mai rezistent decat sudurile de fabrica. Am observat asta de la demontat 

Modificat de daniel93 (acum 7 ani)


_______________________________________
Dacia 1300
Dacia 1310 TLX
Mobra 50 Super

pus acum 7 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la