CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
angel_jo
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 72 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / carburator Oltcit Club 11RM Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
as avea nevoie de documentatie/desen/reglaj  carburator oltcit club 11RM
sfat sau parere,masina porneste dar nu sta la relanti (moare motoru)

multumesc.



pus acum 7 ani
   
ronin
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1318
....si cand va sta la relanti,nu mai intra pe ture.....si tot asa ......acum nustiucati ani am aruncat unul cu asa o pofta,de am crezut ca aterizeaza direct la craiova!.....as fi curios daca azi  ma mai dovedeste dracia aia.....

_______________________________________
Ba se poate!

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Nu tine relantiul, ca esti incet si nu pedalezi destul de repede.  Pedaleaza mai cu spor!

Trebuie schimbat electrovalva de relanti (doar ca nu cred se mai gaseste in comert).
Niste carburatoare extrem de instabile si proaste.
Nu incepe sa-l reglezi, ca o data dereglat nu il va regla din nou nici sfantul Hector.
Schimba doar electrovalva de relanti si ar trebui sa mearga.

Aici ni o electrovalva de relanti de Oltcit:


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568
Pune contactul pe treapta 2 si verifica daca vine curent pe firul de la electrovalva. Daca vine curent, verifica daca functioneaza electrovalva, cand o alimentezi trebuie sa tacane. Daca electrovalva functioneaza inseamna ca ai un gunoi pe jiglerul de ralanti, dai jos capacul de la carburator si suflii jiglerele. Vezi ca motorul de Oltcit sa-si tina relantiul pe frigul asta, trebuie sa faci 2-3 km cu socul putin tras in caz ca nu astepti sa se incalzeasca inainte sa pleci.
Pune niste poze cu Oltcitul!

Modificat de George (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
uite

carburator oltcit club 11rm uite

43KB


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
si

carburator oltcit club 11rm

72.4KB


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
si

carburator oltcit club 11rm

41.9KB


pus acum 7 ani
   
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568
Il stiu de pe olx. Felicitari pentru achizitie!

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
RM era cel mai prost Oltcit, cu adaptari de piese de Dacie.
Cutie de viteze, planetare, butuci de roata, frane, roti.
RM = "Romanesc Modificat", dar mai popular in vremea de dinainte de 1989 era poreclit "Rebut Mare"
Toata lumea fugea de ele ca dracu de tamaie, ca erau foarte proaste calitativ.
Ori ai avut mare curaj sa cumperi asa ceva, ori nu ai stiut in ce te bagi.
Sincer eu nu as fi cumparat asa ceva.
Daca cumperi Oltcit, e bine sa cauti una timpurie de inainte de 1986, sau una tarzie 12 TRS din anii '90.
Dar si asta este o mostra de istorie mioritica, deci bine ca este cineva care mai cumpara si RM.     


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
dc e cu piese dacia,la ce te referi cand faci afirmatia prost calitativ ??




pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

szasz andras a scris:

dc e cu piese dacia,la ce te referi cand faci afirmatia prost calitativ ??




Este o poveste interesanta!
Oltciturile fabricate pana in 1986 au avut multe piese frantuzesti.
In 1986 Ceausescu a interzis importurile de piese.
Tot in 1986 Ceausescu a fost la Craiova si a dat ordin ca toate piesele de la Oltcit trebuie sa fie romanesti.
Pana in 1986, sistemul de franare si cutia de viteze de Oltcit erau importate din Franta.
In 1987 s-au trezit ca nu mai au cutii de viteze si nici sistem de franare.
Trebuiau sa foloseasca doar piese romanesti. Asa era ordinul lui Ceausescu.
Singurele piese romanesti disponibile, erau piesele de Dacia.
Oltciturile fabricate intre 1987 si 89 au o gramada de adaptari si improvizatii.
Erau un fel de masini strutzocamile, cu piese adaptate ce nu aveau ce cauta in Oltcit.
Asa ca au facut flanse si au adaptat cutia de viteze de Dacia, cu planetara de Dacia, cu butuci de Dacia, cu roti de Dacia.
La fel si sistemul de franare tot de la Dacia l-au adaptat, ca nu mai primeau piese de import.
Iar piesele de Dacie pur si simplu nu se potriveau pe Oltcit si nici nu functionau cum trebuie ca nu au fost proiectate pentru Oltcit.
Era doar o adaptare care nu prea functiona.
Iar rezultatul era unul dezastruos, multe defectiuni si piese proaste.
O gramada de masini aflate in garantie cu o gramada de defectiuni au umplut serviceurile.
Toata lumea se plangea de Oltciturile fabricate intre 1987 si 1990.
Sunt cele mai ieftine si cele mai proaste masini fabricate la Craiova,  pe care toate lumea le evita.
De multe ori se vand la preturi ridicol de mici si nici asa nu prea le cumpara nimeni.
Dupa revolutie cei de la fabrica au revenit la piesele originale, ca iarasi au avut voie sa importe piese din Franta si masinile fabricate intre 1990-95 sunt iarasi de calitate mai buna.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
ok.

multumesc pt descriere si sfat.inteleg ca sint problematice la cutie si frane....
etc,(piesele romanesti sint slabe si adaptate)



ma gandesc sa vand masina.




pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Nu trebuia sa o cumperi!
Daca vroiai Oltcit, trebuia ca cauti un 12TRS cu motor de 1300 cmc si cutie cu 5 trepte.
Sau una timpurie cu piese frantuzesti.
Pe asta o vinzi, daca gasesti cumparator...


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Electrovalva jicer din pozele alea este aproape identica cu electrovalva de relanti de pe carburile Solex de pe VW racite cu aer.
Eu personal nu ma impac nici cu alea, dar din fericire in lumea VW exista si jiclere de relanti simple, fara electrovalva si asa mi-am instalat la toate carburatoarele.

Arata cam asa:

Parerea mea e ca merge instalat un jicler de broasca de calibru similar si gata. Eventual gulerul ala de cauciuc cu shaiba-oala merge transferat de pe jiclerul-electrovalva pe cel simplu.


In al doilea rand, privind reglajul carburatorului, parerea mea e ca nu e ceva de speriat - eventual trebuie identificat modelul de Solex dupa care s-au inspirat si cautata procedura de reglaj pt. acesta.

Modificat de Komissar (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

Komissar a scris:


In al doilea rand, privind reglajul carburatorului, parerea mea e ca nu e ceva de speriat - eventual trebuie identificat modelul de Solex dupa care s-au inspirat si cautata procedura de reglaj pt. acesta.

Problema la astea ca degeaba le reglezi, ca dupa cateva zile se deregleaza singure.  Weberul il reglezi si merge mult si bine. Solexul o reglezi si dupa cateva zile iarasi functioneaza aiurea.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2564

Misu de Cluj a scris:

Nu trebuia sa o cumperi!
Daca vroiai Oltcit, trebuia ca cauti un 12TRS cu motor de 1300 cmc si cutie cu 5 trepte.
Sau una timpurie cu piese frantuzesti.
Pe asta o vinzi, daca gasesti cumparator...


Sau o convertesti in Oltcit normal, iei ce iti trebuie de pe o epava.

Cu carburatorul nu e asa mare problema. de obicei se infunda jiclerul de relanti. Spala-l, desfunda-i jiclerele, nu umbla la sigiliu, verfica cu ocazia asta si membrana economizor ca poate sa fie crapata, il pui la loc si vezi atunci cum merge. Daca nu e OK nici atunci, ne spui. Spor la treaba.


pus acum 7 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055

Misu de Cluj a scris:


.  Weberul il reglezi si merge mult si bine. Solexul o reglezi si dupa cateva zile iarasi functioneaza aiurea.


Da, nu-mi aminti. Dual Solex-urile de pe Typ3 mi-au scos peri albi si mi-au facut zile negre.

Cele mai fiabile Solex-uri mi se par seria 28 de pe VW 1200 - fie PCI-ul cu soc manual fie PICT-urile. In rest.... lucrurile incep sa devina ..... "palpitante".


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

Komissar a scris:


Misu de Cluj a scris:


.  Weberul il reglezi si merge mult si bine. Solexul o reglezi si dupa cateva zile iarasi functioneaza aiurea.


Da, nu-mi aminti. Dual Solex-urile de pe Typ3 mi-au scos peri albi si mi-au facut zile negre.

Cele mai fiabile Solex-uri mi se par seria 28 de pe VW 1200 - fie PCI-ul cu soc manual fie PICT-urile. In rest.... lucrurile incep sa devina ..... "palpitante".


PICT-urile de Brotac is tare simple. Dar si la alea, la ambele Brotace am pus din alea simple, fara electrovalva.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568

Misu de Cluj a scris:


Komissar a scris:


In al doilea rand, privind reglajul carburatorului, parerea mea e ca nu e ceva de speriat - eventual trebuie identificat modelul de Solex dupa care s-au inspirat si cautata procedura de reglaj pt. acesta.

Problema la astea ca degeaba le reglezi, ca dupa cateva zile se deregleaza singure.  Weberul il reglezi si merge mult si bine. Solexul o reglezi si dupa cateva zile iarasi functioneaza aiurea.


Deaia am pe Oltcit un carburator ca are peste 20k de km de cand il folosesc eu(plus inca pe putin 10k de km pe care ia facut taicamiu de la ultimul reglaj la Carfil pana sa-l treaca pe dreapta).L-am curatat de vreo 2-3 ori, asta incluzand doar suflat, nu spalat in decarburol sau alte solutii. Ce-i drept rezervorul a fost curatat inca de la inceput si filtru de aer nou. Carburatorul de Oltcit nu-l regleaza orice Gigel dupa ureche, are ceva tehnologie in el.
szasz andras daca vinzi Oltcitul sunt interesat eu de el.


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
multumesc, pt descriere/parere/sfat/recomandare.

o sa incerc sa reglez si sa curat eu carburatorul,dar incerc sa mai strang documentatie.

@george:inca masina nu se vinde,chiar arata prea bine,nu are gram de rugina si 98% e vopsea de fabrica.

si mai interesant, pe la noi la cluj pe strazi nu am mai vazut  sa circule oltcit de nici un fel.


 


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Ba cum sa nu circule. Este nenea cu Oltcitul bej, cu numere de Bucuresti. Il vad aproape saptamanal circuland.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
da stiu,......unu singur !!?
dl este doar provizoriu in cluj.am vb cu el.
altu !!??
deci ?





Modificat de szasz andras (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

szasz andras a scris:

da stiu,......unu singur !!?
dl este doar provizoriu in cluj.am vb cu el.
altu !!??
deci ?


Altul tu esti!    


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
fain.



pus acum 7 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
Mai era un domn care umbla cu TRS visiniu. Masina era parcata langa Lukoilul de pe Calea Manastur.

_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
gata,

am depistat problema.
garnitura e varza si tragea aer fals.cred.

nu am folosit cheie la desfacere,intrebarea mea e dc o strang doar cu mana e suficient.???

carburator oltcit club 11rm gata,am depistat varza tragea aer folosit cheie mea strang doar mana

58.9KB

Modificat de szasz andras (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Cu dintii sa-l strangi, nu cu mana!    
De ce crezi ca are hexagon pentru cheie?   


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Strange-l cu mana si verifica sa nu curga. Cu cheia risti sa rupi O-ringul din nou.

_______________________________________
diverse cazane

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Daca strangi  cu mana, atunci se va slabi din nou. Pui o-ring nou si  strangi usor cu cheia.
 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
bogdann2001
Membru Senior

Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 746

Misu de Cluj a scris:

RM era cel mai prost Oltcit, cu adaptari de piese de Dacie.
Cutie de viteze, planetare, butuci de roata, frane, roti.
RM = "Romanesc Modificat", dar mai popular in vremea de dinainte de 1989 era poreclit "Rebut Mare"
Toata lumea fugea de ele ca dracu de tamaie, ca erau foarte proaste calitativ.
Ori ai avut mare curaj sa cumperi asa ceva, ori nu ai stiut in ce te bagi.
Sincer eu nu as fi cumparat asa ceva.
Daca cumperi Oltcit, e bine sa cauti una timpurie de inainte de 1986, sau una tarzie 12 TRS din anii '90.
Dar si asta este o mostra de istorie mioritica, deci bine ca este cineva care mai cumpara si RM.     



Misu de Cluj a scris:

Nu trebuia sa o cumperi!
Daca vroiai Oltcit, trebuia ca cauti un 12TRS cu motor de 1300 cmc si cutie cu 5 trepte.
Sau una timpurie cu piese frantuzesti.
Pe asta o vinzi, daca gasesti cumparator...


Ce-ar fi sa nu mai cumpere nimeni oltcituri,doar cele de dupa revolutie ce cele pana in 86?Peste cativa ani,cu gandirea ca sunt gunoaie cele 87-90 n-o sa mai existe niciunul,ca de, e gunoi. Asa se incurajeaza oamenii sa salveze masini clasice?

Eu l-as pastra,nu l-as da,arata destul de bine.Felicitari pentru el si sper sa nu-l vinzi

Modificat de bogdann2001 (acum 7 ani)


_______________________________________
Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun
NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

bogdann2001 a scris:


Misu de Cluj a scris:

RM era cel mai prost Oltcit, cu adaptari de piese de Dacie.
Cutie de viteze, planetare, butuci de roata, frane, roti.
RM = "Romanesc Modificat", dar mai popular in vremea de dinainte de 1989 era poreclit "Rebut Mare"
Toata lumea fugea de ele ca dracu de tamaie, ca erau foarte proaste calitativ.
Ori ai avut mare curaj sa cumperi asa ceva, ori nu ai stiut in ce te bagi.
Sincer eu nu as fi cumparat asa ceva.
Daca cumperi Oltcit, e bine sa cauti una timpurie de inainte de 1986, sau una tarzie 12 TRS din anii '90.
Dar si asta este o mostra de istorie mioritica, deci bine ca este cineva care mai cumpara si RM.     



Misu de Cluj a scris:

Nu trebuia sa o cumperi!
Daca vroiai Oltcit, trebuia ca cauti un 12TRS cu motor de 1300 cmc si cutie cu 5 trepte.
Sau una timpurie cu piese frantuzesti.
Pe asta o vinzi, daca gasesti cumparator...


Ce-ar fi sa nu mai cumpere nimeni oltcituri,doar cele de dupa revolutie ce cele pana in 86?Peste cativa ani,cu gandirea ca sunt gunoaie cele 87-90 n-o sa mai existe niciunul,ca de, e gunoi. Asa se incurajeaza oamenii sa salveze masini clasice?

Eu l-as pastra,nu l-as da,arata destul de bine.Felicitari pentru el si sper sa nu-l vinzi


Atata timp cat ai de unde alege, este logic sa alegi marfa mai buna din loturile mai bune.
Daca esti colectionar de Oltcit si vrei sa ai cate un exemplar din fiecare versiune, atunci sa zicem ca e logic sa cumperi si un RM.
Dar daca vrei sa ai un singur Oltcit in colectie, atunci e logic sa cumperi una dintre cele mai bune, sau dintre cele mai rare cum ar fi Special.
De ce crezi ca toata lumea vrea sa-si cumpere Dacie frantuzeasca? Tot de aia.
Si Daciile de dupa 1990 sunt la fel de proaste si nu le vrea nimeni din acelasi motiv.
Daca poti sa alegi intre un exemplar bun si un exemplar prost, mi-se pare logic sa alegi pe ala mai bun.
Cu Lastunul e alta treaba ca acolo toate au fost proaste si atunci alegem ce gasim, ca nu ai de unde sa alegi.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
masina nu se vinde !!!!
ba as mai lua inca trei in starea asta... doar in garaj a stat,nu are gram de rugina.
sint foarte mundru.chiar arata ff bine,la km astia practic e nou.
cand intra la revizie,si spalat o sa mai pun poze.


@:bogdann2001 multumesc pt sustinere.
@:jgr1001  multumesc pt sfat,da cu mana o sa-l strang.si verific.(cu cheia nu prea ai acces.)

 


pus acum 7 ani
   
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
Intodeauna mi-au placut RM-urile sau RT-urile care aveau capace romb sau testoasa...dadeau bine pe masina, zic eu. Fara capace aratau urat.
Sa o stapanesti sanatos, asta in cazul in care nu te razgandesti. 
P.S. Stiu si eu un RM de vanzare la Timisoara, daca e cineva interesat.


_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Si eu te sustin, doar ca vroiam sa te conving sa cumperi un camion SR, cum au cei puternici.
Eu nu am fost niciodata prea mare fan Oltcit, ca pe vremea cand erau multe, totdeauna imi blocau atelierul zile intregi, ca nu se gasea piese la ele.
De atunci is cam alergic la saracele Oltcituri.
Macar o sa fie si un Oltcit la intalniri, ca la ultimele doua editii a expozitiei "Fabricat in Romania" nu era nici unul.      


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
gresit Misi !!!


Nu tine relantiul, ca esti incet si nu pedalezi destul de repede.  Pedaleaza mai cu spor! 

Trebuie schimbat electrovalva de relanti (doar ca nu cred se mai gaseste in comert).
Niste carburatoare extrem de instabile si proaste.
Nu incepe sa-l reglezi, ca o data dereglat nu il va regla din nou nici sfantul Hector.
Schimba doar electrovalva de relanti si ar trebui sa mearga.

Aici ni o electrovalva de relanti de Oltcit: ... 93645.html

din informatiile mele stranse nu acesta este jigleru de relantii !!
aceasta electrovalva are rol de reductor/regulator/debitmetru de benzina in mai multe situatii:frana de motor,si relanti,si altele,etc.
jigleru de relanti e altu.

o sa revin cu alt date,.....






pus acum 7 ani
   
ronin
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1318
Fiind dublu corp trebuie sa aibe 2 jicloare de relanti,unul este supapa(pe corpul 1),celalalt este fix....si fix pe corpul2,are si 2 de putere pentru difuzoare si poate avea o membranuta de supraalimentare undeva in baza carburatorului care in general este cheia tuturor belelelor......problema carburatorului este ca a fost facut cu duze atat de fine incat tind sa cred ca primeste jeguri mai multe din aer decat din rezervor,in concluzie trebuie sa ai traseul de aer lins,nu curatat....evident element nou la filtru.....mitul cu reglajul carburatorului la oltcit tine de neinformare corecta,unii dau si azi AER la dacie desfiletand surubul de DEBIT  

_______________________________________
Ba se poate!

pus acum 7 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Si eu zic sa ti bine de masinuta,este foarte bine pastrata (in primul rand) si in al doilea,datorita "faimei" este o raritate. Sa nu uitam ca faima proasta se trage si din faptul ca putini dintre cei care au avut aceasta serie aveau si cunostinte de mecanica. Daca ai cat de cat niste notiuni si o intretii nu e de speriat.

Si faptul ca are inglobate multe piese de Dacia e astazi oarecum avantajos (timpul le rezolva pe toate) intrucat gasesti mai usor piese decat pt cele cu echipari frantuzesti. Poate ca le schimbi mai des,ca nu sunt de calitate insa ca pret sunt ok totusi..daca te grabesti bagi de Asam si iti faci treaba pana gasesti altceva mai bun. 
Stiu si eu pe cineva care a avut Oltcit ca al tau si se plngea de el.Dar am observat ca nici nu prea ii dadea atentie atunci cand il folosea si ii functiona bine...

Daca il ingrijesti bine,daca il cauti inainte sa se strice o sa fi multumit iar cand iti va face probleme crede-ma ca va fi greu doar pana o sa dai prima data nas in nas cu ele apoi devii expert.Cam aceleasi probleme le-am avut si eu cu carburatorul de Tico.Acum doua luni aprope regretam achizitia iar acum sunt chiar sunt suprins cate am invatat in cateva saptamani despre carbul de Tico care e mult mai complex fata de IRM-urile pe care le am pe celelalte.La fel si cu cel de Oltcit..

Modificat de Motreanu Sorin (acum 7 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
verificat,curatat tot !

fara rezultat,inca nu sta la relantii.

carburator oltcit club 11rm tot !fara sta relantii.

102.4KB


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Ti-am explicat deja. Sufla canalele cu aer comprimat, poate e infundat.

Sau mai bine taie podeaua sa-ti ajunga piciorele pe asfalt, apoi da din piciore.
Vei vedea ca prinzi viteza!    


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
99% am rezolvat problema.
suflat curatat.

carburator oltcit club 11rm 99% rezolvat curatat.

52.6KB


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
motor

carburator oltcit club 11rm motor

43.3KB


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
si

carburator oltcit club 11rm

36.9KB


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
si

carburator oltcit club 11rm

34.2KB


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
si

carburator oltcit club 11rm

30.7KB


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
si

carburator oltcit club 11rm

33KB


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
interior

carburator oltcit club 11rm interior

44.5KB


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
bord

carburator oltcit club 11rm bord

39.8KB


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
si

carburator oltcit club 11rm

42.3KB


pus acum 7 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Impecabila !!


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
revizie etrier si jocuri pe la directie,etc

carburator oltcit club 11rm revizie etrier jocuri

69.2KB


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
si

carburator oltcit club 11rm

30.6KB


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
si

carburator oltcit club 11rm

54.7KB


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
cu solutie Bio !


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
si

carburator oltcit club 11rm

49KB


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
gata

carburator oltcit club 11rm gata

37.4KB


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
si

carburator oltcit club 11rm

36.5KB


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
spate

carburator oltcit club 11rm spate

25.3KB


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
spalat

carburator oltcit club 11rm spalat

31.8KB


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
scos aerisitor

carburator oltcit club 11rm scos aerisitor

30.3KB


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
gata

carburator oltcit club 11rm gata

34KB


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
curatat

carburator oltcit club 11rm curatat

42.1KB


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
spate

carburator oltcit club 11rm spate

58.6KB


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
stanga

carburator oltcit club 11rm stanga

33.9KB


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Asa taticule! Sa fie gata de retroparada de primavara!
Ca de trei ani nu a aparut nici un Oltcit pe la intalniri!
 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161
Iese treabă bună,felicitări!  

Piesele de aluminiu vrei să spui că au ieșit așa curate doar de la furtunul ăla eco?


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
piston scos cu greu

carburator oltcit club 11rm piston scos greu

37.8KB


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
finalizat

carburator oltcit club 11rm finalizat

35.1KB


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
curatat tot

carburator oltcit club 11rm curatat tot

34.7KB


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
sus pe masina.

carburator oltcit club 11rm sus masina.

25.5KB


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
revizie sipe la planetare......etc

carburator oltcit club 11rm revizie sipe

31.1KB


pus acum 7 ani
   
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568
Spor la treaba! Imi place cum ai inceput. Sa cureti si instalatia de alimentare.

pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
revizie si pe la planetare.......

carburator oltcit club 11rm revizie

53.8KB


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
primit nou !

carburator oltcit club 11rm primit nou

28.7KB


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
stie cineva,curea distributie unde gasesc ?
model sau cod pt RM ?



pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

szasz andras a scris:

stie cineva,curea distributie unde gasesc ?
model sau cod pt RM ?


Cauta la Unix pentru Citroen Visa sau de Citroen GSA. Au motoare identice ca la Oltcit.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
as vrea sa retusez una alta,stie cineva cod vopsea/culoare la acest crem ?



pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

szasz andras a scris:

as vrea sa retusez una alta,stie cineva cod vopsea/culoare la acest crem ?


Asa scrie in tabelul din cartea de reparatii:
Bej "Gazelle" 079


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
multumesc Misi.
o sa caut,am gasit si curele.


pus acum 7 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Frumoasa masina!S-o stapaniti sanatos!Acum am citit si eu topicul.
Din ce an este masina?Imagini noi?
Multumesc!


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
e din 89
cam pe final de lucrare,si reglaje.
primit asigurare,si urmeaza spalat,ITP iar la drum.

carburator oltcit club 11rm din cam final lucrare,si urmeaza spalat,itp iar drum.

30.1KB


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Chiar vrei sa-i pui rotile alea? Iti trebuie flanse.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176

szasz andras a scris:

e din 89
cam pe final de lucrare,si reglaje.
primit asigurare,si urmeaza spalat,ITP iar la drum.

Roti din alea am si eu pe un E34. Problema e ca au ceva ET dubas, ca la viraj maxim freaca in bratele inferioare parca. Oare cat ar costa sablat + vopsit pt. ele?

In alta dezordine de idei, frumos Oltcit-ul!

Modificat de tavi_dacia1100 (acum 7 ani)


_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
se pot sabla perfect,la pret corect........



pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
la drum

carburator oltcit club 11rm drum

35.5KB


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
in proba,cam slabut.

carburator oltcit club 11rm proba,cam slabut.

32.8KB


pus acum 7 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1337
circula

carburator oltcit club 11rm circula

37.3KB


pus acum 7 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
Felicitari pentru masina 

pus acum 7 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la