CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Cenusareasa 25 ani
| Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 26 - 59 ani |
|
Adrian Frigo
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 1161
|
|
|
pus acum 7 ani |
|
Adrian Frigo
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 1161
|
|
Codul,poate are nevoie cineva
28.3KB
|
|
pus acum 7 ani |
|
Adrian Frigo
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 1161
|
|
Inculpatul
46.8KB
|
|
pus acum 7 ani |
|
Adrian Frigo
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 1161
|
|
|
pus acum 7 ani |
|
Adrian Frigo
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 1161
|
|
|
pus acum 7 ani |
|
Adrian Frigo
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 1161
|
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Arunca Solexul si pune galerie de admisie de R12 TS + carburator Weber 32 DIR dublu corp. Alta viata!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Adrian Frigo
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 1161
|
|
Aș vrea eu așa ceva dar nu am de unde să le iau....de mers știu cum merge,e super! Solexul ăsta îl pregătesc pentru viitorul proiect,e aproape nou doar că e stat!
Aștept să văd ce a descoperit și Ionut_doc,e cam în aceeași dilemă....
|
|
pus acum 7 ani |
|
Adrian Frigo
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 1161
|
|
Nimeni???
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Cu ce m-am luminat pana acum:
- garniturile de la axul claptei de acceleratie nu vin separat. Se vindeau cu tot cu pata calda si pargiile care mai sunt pe acolo. Dar sunt variante de rezolvare. Mai caut si revin. - sunt si kit-uri de reparatie care contin si oring-urile de cauciuc. Un astfel de kit am luat eu si are 2 sau 3 oring-uri in el pe langa garniturile obisnuite, membrana pompei de sprit si cuiul poantou. Kit-uri mai complete gasesti aici: sau ebay. E un exemplu. Pe site-ul nemtesc au mai multe modele de kit-uri si piese pentru solex-uri. - sita chiar nu am vazut-o pe nicaieri. Nu ramane decat varianta fara sau luata din alt solex de piese.
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Alt kit, care are toate oring-urile:
|
|
pus acum 7 ani |
|
Adrian Frigo
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 1161
|
|
ionut_doc a scris:
Cu ce m-am luminat pana acum:
- garniturile de la axul claptei de acceleratie nu vin separat. Se vindeau cu tot cu pata calda si pargiile care mai sunt pe acolo. Dar sunt variante de rezolvare. Mai caut si revin. - sunt si kit-uri de reparatie care contin si oring-urile de cauciuc. Un astfel de kit am luat eu si are 2 sau 3 oring-uri in el pe langa garniturile obisnuite, membrana pompei de sprit si cuiul poantou. Kit-uri mai complete gasesti aici: sau ebay. E un exemplu. Pe site-ul nemtesc au mai multe modele de kit-uri si piese pentru solex-uri. - sita chiar nu am vazut-o pe nicaieri. Nu ramane decat varianta fara sau luata din alt solex de piese. |
Săru'mâna!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Adrian Frigo
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 1161
|
|
ionut_doc a scris:
- garniturile de la axul claptei de acceleratie nu vin separat. Se vindeau cu tot cu pata calda si pargiile care mai sunt pe acolo. Dar sunt variante de rezolvare. Mai caut si revin. |
Dacă nu găsești,dai semnal aici că am găsit un strungar care mi le poate face! Nu că nu ar fi bune originale dar...cred că ies chiar mai bine astea la strungar că ține cont și de uzura axului,le face puțin mai fixe.
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Da, problema cu axul o am eu. Garniturile sau simeringurile alea, ce-or fi, au sapat un sant in axul clapetei si evident cele originale nu mai etanseaza. Eu o sa iau niste simeringuri de supape de VW si anume ELRING 702.056. Ar trebui sa fie ok, ca sunt mai mari cu 1 mm si pe ax si pe diametrul exterior. Garnitura originala are dimensiunile de 8x11x2mm iar cea VW 7x12x2.5. Daca nu merg, pierd 10 lei... Mai este o varianta si mai smechera, care chiar ca nu mai are moarte, si anume cu rulmenti, dar trebuie intervenit putin asupra carburatorului si adaptat sa intre un rulment de 8x12x3mm...
Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)
|
|
pus acum 7 ani |
|