CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
vio69 Profile
Femeie
25 ani
Botosani
cauta Barbat
25 - 50 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Kit reparație carburator Solex 32 EISA 3 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161
O dilemă la care nu am reușit să-i dau de cap   :unde și dacă se poate găsi un kit de reparație dar complet pentru carburatorul Solex 32 EISA???
Ce am găsit,a fost un kit la Unix ce conține așa:
-membrană pompă șpritz
-cui poanto cu garnitura de etanșare aferentă(din cupru)
-garnitură de clingherit roșu pentru șurubul de vizitare a jiclorului principal
-garnitură corp superior
-3 garnituri talpă+distanțor de ebonită(nu foarte calitativ din ce am văzut eu)și cam atât
Restul mai trebuia așa:
-sită ștuț intrare
-garnitură sistem evaporare vapori CNC(ciuperca aia de la pârghie)
-oringuri:
1)la supapa din CNC
2)la ciocul de papagal
3)la șurubul de amestec din talpă
Și cel mai important:
-inelele/bucși de teflon de etanșare a axului de accelerație
Cum am toate oringurile coapte,nu am după ce lua măsură.De asemenea,nu am idee de unde să pot procura ceva să și reziste la benzină,astea ce se găsesc sunt din cauciuc ordinar,trebuie ceva pe bază de silicon cum e cel de semering....
Am mai întrebat și alți colegi și nu are nimeni nici o idee!Cu bucșile de teflon cred că se pot face la strung dar...unde nu știu că cel puțin pe aici e moloz cât vezi cu ochii...

Orice idee sau sfat sunt binevenite,ar ajuta pe mulți!


Modificat de Adrian Frigo (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161
Kit

kit carburator solex eisa kit

43.4KB


pus acum 7 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161
Codul,poate are nevoie cineva

kit carburator solex eisa are nevoie cineva

28.3KB


pus acum 7 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161
Inculpatul

kit carburator solex eisa inculpatul

46.8KB


pus acum 7 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161
Inelele

kit carburator solex eisa inelele

26.5KB


pus acum 7 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161
Pe ax

kit carburator solex eisa

32.1KB


pus acum 7 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161
Si

kit carburator solex eisa

28.9KB


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Arunca Solexul si pune galerie de admisie de R12 TS + carburator Weber 32 DIR dublu corp. Alta viata!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161
Aș vrea eu așa ceva dar nu am de unde să le iau....de mers știu cum merge,e super!
Solexul ăsta îl pregătesc pentru viitorul proiect,e aproape nou doar că e stat!

Aștept să văd ce a descoperit și Ionut_doc,e cam în aceeași dilemă....


pus acum 7 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161
Nimeni???

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Cu ce m-am luminat pana acum:

- garniturile de la axul claptei de acceleratie nu vin separat. Se vindeau cu tot cu pata calda si pargiile care mai sunt pe acolo. Dar sunt variante de rezolvare. Mai caut si revin.
- sunt si kit-uri de reparatie care contin si oring-urile de cauciuc. Un astfel de kit am luat eu si are 2 sau 3 oring-uri in el pe langa garniturile obisnuite, membrana pompei de sprit si cuiul poantou. Kit-uri mai complete gasesti aici: sau ebay. E un exemplu. Pe site-ul nemtesc au mai multe modele de kit-uri si piese pentru solex-uri.
- sita chiar nu am vazut-o pe nicaieri. Nu ramane decat varianta fara sau luata din alt solex de piese.


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Alt kit, care are toate oring-urile:

pus acum 7 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161

ionut_doc a scris:

Cu ce m-am luminat pana acum:

- garniturile de la axul claptei de acceleratie nu vin separat. Se vindeau cu tot cu pata calda si pargiile care mai sunt pe acolo. Dar sunt variante de rezolvare. Mai caut si revin.
- sunt si kit-uri de reparatie care contin si oring-urile de cauciuc. Un astfel de kit am luat eu si are 2 sau 3 oring-uri in el pe langa garniturile obisnuite, membrana pompei de sprit si cuiul poantou. Kit-uri mai complete gasesti aici: sau ebay. E un exemplu. Pe site-ul nemtesc au mai multe modele de kit-uri si piese pentru solex-uri.
- sita chiar nu am vazut-o pe nicaieri. Nu ramane decat varianta fara sau luata din alt solex de piese.

Săru'mâna!


pus acum 7 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161

ionut_doc a scris:

- garniturile de la axul claptei de acceleratie nu vin separat. Se vindeau cu tot cu pata calda si pargiile care mai sunt pe acolo. Dar sunt variante de rezolvare. Mai caut si revin.

Dacă nu găsești,dai semnal aici că am găsit un strungar care mi le poate face! Nu că nu ar fi bune originale dar...cred că ies chiar mai bine astea la strungar că ține cont și de uzura axului,le face puțin mai fixe.


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Da, problema cu axul o am eu. Garniturile sau simeringurile alea, ce-or fi, au sapat un sant in axul clapetei si evident cele originale nu mai etanseaza. Eu o sa iau niste simeringuri de supape de VW si anume ELRING 702.056. Ar trebui sa fie ok, ca sunt mai mari cu 1 mm si pe ax si pe diametrul exterior. Garnitura originala are dimensiunile de 8x11x2mm iar cea VW 7x12x2.5. Daca nu merg, pierd 10 lei...    
Mai este o varianta si mai smechera, care chiar ca nu mai are moarte, si anume cu rulmenti, dar trebuie intervenit putin asupra carburatorului si adaptat sa intre un rulment de 8x12x3mm...

Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la