CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
papiota55
Femeie
23 ani
Bucuresti
cauta Barbat
24 - 54 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Discutii libere / Vigneta de mediu - o noua porcarie Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
Se pregateste o noua porcarie!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
Acu' nu vreau sa fiu gica contra, dar asta din pacate e unica metoda reala prin care se poate reduce aglomeratia si poluarea din marile orase. Dezvoltand doar infrastructura rutiera (drumuri/poduri/pasaje) nu faci decat sa aduci SI mai multe masini in oras. Un oras "curat" ar trebui sa fie bazat pe transportul in comun care sa fie cel putin decent atat din punct de vedere al confortului, dar mai ales din punct de vedere al disponibilitatii si vitezei de deplasare. Eu personal am renuntat la masina de vreo 2 ani si desi am 9 masini :P ma duc la munca cu metroul, dar recunosc ca-s cazul fericit cand stau in apropierea unei statii.

pus acum 7 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 826
Sa ne imaginam ce s-ar intampla in Cluj - cartierul Manastur, daca intr-o zi toti cei ce folosim masinile am renunta la ele. In intervalul orar 7-8 (cand toti mergem la servici-scoala) in mod teoretic pornesc aproximativ 60 de vehicule. In realitate mai putine. Fiecare poate transporta cam 180 de persoane (inghesuite ca sardelele). Asta ar insemna 10800 de persoane. Pentru un cartier de aproximativ 100 de mii de locuitori + vre-o 25000 din Floresti si alte localitati limitrofe. Se poate numi transport civilizat? Ma indoiesc. Sa nu vorbesc de multitudinea de zone neacoperite de transportul in comun sau zonelor unde acesta e doar de forma (de ex. toata zona unde sta Misu).
Cum sa impui taxa de centru din moment ce nu ai inele in jurul orasului si esti obligat sa traversezi zona centrala? Cum sa impui taxa de centru din moment ce la periferie nu sunt parcari pentru cei ce vin din localitatile limitrofe orasului?
  Ar trebui sa inceapa scoaterea institutiilor de stat (primarie, prefectura, evidenta populatiei etc.), spitalelor, birourilor electrica etc din zona ultracentrala. Ar disparea din zona ultracentrala jumatate din trafic. Ar trebui blocata construirea de cladiri gigant pe stradute inghesuite si fara nici un loc de parcare. Solutii sunt. Dar la noi primul lucru e taxarea si suprataxarea.


pus acum 7 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926

vas_adam2000 a scris:

Sa ne imaginam ce s-ar intampla in Cluj - cartierul Manastur, daca intr-o zi toti cei ce folosim masinile am renunta la ele. In intervalul orar 7-8 (cand toti mergem la servici-scoala) in mod teoretic pornesc aproximativ 60 de vehicule. In realitate mai putine. Fiecare poate transporta cam 180 de persoane (inghesuite ca sardelele). Asta ar insemna 10800 de persoane. Pentru un cartier de aproximativ 100 de mii de locuitori + vre-o 25000 din Floresti si alte localitati limitrofe. Se poate numi transport civilizat? Ma indoiesc. Sa nu vorbesc de multitudinea de zone neacoperite de transportul in comun sau zonelor unde acesta e doar de forma (de ex. toata zona unde sta Misu).
Cum sa impui taxa de centru din moment ce nu ai inele in jurul orasului si esti obligat sa traversezi zona centrala? Cum sa impui taxa de centru din moment ce la periferie nu sunt parcari pentru cei ce vin din localitatile limitrofe orasului?
  Ar trebui sa inceapa scoaterea institutiilor de stat (primarie, prefectura, evidenta populatiei etc.), spitalelor, birourilor electrica etc din zona ultracentrala. Ar disparea din zona ultracentrala jumatate din trafic. Ar trebui blocata construirea de cladiri gigant pe stradute inghesuite si fara nici un loc de parcare. Solutii sunt. Dar la noi primul lucru e taxarea si suprataxarea.



Corect!


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303

vas_adam2000 a scris:

Sa ne imaginam ce s-ar intampla in Cluj - cartierul Manastur, daca intr-o zi toti cei ce folosim masinile am renunta la ele. In intervalul orar 7-8 (cand toti mergem la servici-scoala) in mod teoretic pornesc aproximativ 60 de vehicule. In realitate mai putine. Fiecare poate transporta cam 180 de persoane (inghesuite ca sardelele). Asta ar insemna 10800 de persoane. Pentru un cartier de aproximativ 100 de mii de locuitori + vre-o 25000 din Floresti si alte localitati limitrofe. Se poate numi transport civilizat? Ma indoiesc. Sa nu vorbesc de multitudinea de zone neacoperite de transportul in comun sau zonelor unde acesta e doar de forma (de ex. toata zona unde sta Misu).
Cum sa impui taxa de centru din moment ce nu ai inele in jurul orasului si esti obligat sa traversezi zona centrala? Cum sa impui taxa de centru din moment ce la periferie nu sunt parcari pentru cei ce vin din localitatile limitrofe orasului?
  Ar trebui sa inceapa scoaterea institutiilor de stat (primarie, prefectura, evidenta populatiei etc.), spitalelor, birourilor electrica etc din zona ultracentrala. Ar disparea din zona ultracentrala jumatate din trafic. Ar trebui blocata construirea de cladiri gigant pe stradute inghesuite si fara nici un loc de parcare. Solutii sunt. Dar la noi primul lucru e taxarea si suprataxarea.

Apoi aici la margine unde stau eu, circula patru autobuze pe o singura linie la interval de 15-20 minute. Ca sa te duci cu autobuzul pana  in centru pierzi foarte multa vreme.
Iar daca este in locul timbrului de mediu, in cazul vignetei de centru, cei care stau la tara nu vor plati nici o taxa. Iar cei de la oras vor fi mulsi. Asta nu este o discriminare?
Oamenii nu vor renunta la masini. In primul rand nu exista centuri de ocolire pentru Cluj. Ca sa ajungi in partea aialalta al orasului trebuie sa o traversezi.
Astia sustin ca este dupa modelul german. Dar modelul german include si posibilitatea inmatricularii pe numere sezoniere, include si un cod fiscal care include posibilitatea radierii temporare de la fisc. Aici nici vorba de chestii logice pentru binele cetatenilor, doar taxe si taxe...
Apoi sa ne uitam la alt aspect. Taxa asta va trebui platita de toata lumea. Daca este in locul timbrului de mediu, atunci cei care au platit deja timbrul de mediu ar trebui sa primeasca inapoi in mod logic. Dar ciuciu astia doar vor sa ne stoarca cat mai tare de toti banii. Nu le pasa nici de poluare, care este doar un pretext. Ei vor doar bani cat mai multi, ca sa aibe fonduri pentru propriile afaceri!
Tara este condusa de un grup infractional. Le ce bun ne putem astepta de la niste infractori? Nimic bun!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
nel34
Membru Senior

Din: sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1094
In Germania se foloseste de foarte mult timp vignetele de mediu,toate masinile au in partea dreapta aparbrizului o vigneta de o anumita culoare in functie de norma de poluare a masinii,, in centrul orasului de exemplu nu poti merge cu masina daca ai vigneta galbena sau rosie..

_______________________________________
Vremurile e grele.
oamenii e nervosi, are arme ,trage

pus acum 7 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 1161

nel34 a scris:

In Germania ...

Măi oameni buni,când văd că se fac comparații cu alte țări cu apă caldă mi se ridică părul în cap!Trăim în RO,nu în Germania!Când vreodată se poate compara infrastructura noastră cu a lor sau cu a orcărei alte țări???Niciodată pentru că la noi primează buzunarul împlinit și pe urmă ce mai rămâne....dacă mai rămâne!Altă lege dată de hoți în folosul hoților și nu a cetățeanului/muritorului de rând muls pe toate părțile și căile de taxe și impozite prin orice mijloace,primind în schimb doar nervi și batjocură pentru contribuția adusă!    

Era de așteptat să se trezească vreun miez să dea altă lege producătoare de $$$....e jale...


pus acum 7 ani
   
ronin
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1325
Alta hotie,aceasi romanie!.....daca le-ar pasa de mediu ar pune ceva la combustibil,nu in impozit,nu vignete si robinete......par examplu io,mare ajent de vanzari calaream o masina noua,probabil euro 28     cu care facea mandea 120.000 km pe AN!......acum calaresc un non heuro cu care merg ca nebunu 12.000 km pe an,ambele masini diesel,sa calculeze cineva,ca mie mie scarba, cate lesinaturi de mg pe 100 de km au poluatoarele astea PRINCIPALE ale mediului(uitati de fabrici,depozite de deseuri,exploatari de tot felul,TOATE straine) arunca astea in mediul ambiant,apoi calculati pe km efectuati......deja simt ca primesc premiul pentru cel mai mare ecologist in viata .....acestui nou jaf,indiferent de forma sa,eu cel ce face 12.000/an ai voi fi victima si in nici un caz eu care faceam 120.000/an .......de ce?,pentru ca acum merg pentru mine iar atunci mergeam pentru EI!

_______________________________________
Ba se poate!

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
Bineinteles ca este o noua lege facuta de hoti pentru hoti.
Probabil ca o vor vota iarasi in miez de noapte.
Pun pariu ca zilele astea, vor fi cateva emisiuni dedicate temei pe la televiziunile aservite (Antena3 sau romaniatv), in care reprezentanti importatori auto, mari "specialisti in ecologie" vor face spume la gura din cauza marelui pericol pe care o reprezinta cei 4000 de Dacia 1310, 22 de Dacia 1100 si cei 11 Lastuni, care ameninta natia cu cancerul de plamani.
Vaaai ca rablele imprastie cancerul.
Apoi sa vedeti ce vanatoare de vrajitoare vor incepe pe sosele cei de la politie si RAR.
Astia vor primi ordin sa identifice si sa elimine "dujmanul" de pe sosea.
Astfel lumea se va teme sa mai foloseasca masinile vechi care nu sunt Euro6 si le vor arunca la remat.
Programul rabla se va inflori (ca in perioada 2007), importatorii isi vor umple buzunarele, la fel si cei de la partidul de guvernamant si astfel totul va fi iarsi lapte si miere.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
nel34
Membru Senior

Din: sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1094
Idiotii astia clocesc o noua taxa care o sa fie mare inclusiv pentru masinile cu euro 3 care deja sunt considerate rable (de catre  ei),adica vorbim de masini din anii 2000-2005,masini decente pentru romanul de rand,dar nu si pentru ei...

_______________________________________
Vremurile e grele.
oamenii e nervosi, are arme ,trage

pus acum 7 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 826

Tot ei ma considera cu un motor de 2.5 non euro, cu care fac 3000 km pe an "al mai mare dujman" al aerului curat.


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303

vas_adam2000 a scris:

http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/in-tara-in-care-dispar-3-hectare-de-padure-in-fiecare-ora-parlamentarii-vor-sa-elimine-amenzile-pentru-cei-care-taie-ilegal.html

Tot ei ma considera cu un motor de 2.5 non euro, cu care fac 3000 km pe an "al mai mare dujman" al aerului curat.

Esti DUJMANU ca imprastii particule in oras si copii de gradinita vor face cancer din cauza ta. De aia vine nenea de la apia cel intelijent si iti pune bete in roate.
Fa si tu cum face tat omu' un credit de 40000 euro si cumpara-ti un Logan electric cu prelunjitor de 4 km.


PSD a câștigat alegerile trâmbițând pe la toate televiziunile că va scoate celebra taxă auto. De scos a scos-o de la 1 februarie 2017, dar de la 1 martie Guvernul Grindeanu pregăteşte pentru proprietarii de maşini, o altă taxă care să înlocuiască timbrul de mediu.

Păcăleală pe față. Au câștigat alegerile cu o gogoașă sfruntată care acum se dovedește a fi mai degrabă o mega țeapă în pur stil românesc.

Scoți 102 taxe și apoi,  după ce câștigi alegerile, ”noaptea ca hoții”, le reintroduci sub diferite denumiri. Așa se va întâmpla și cu timbrul de mediu care a fost scoasă acum 25 de zile, dar care va fi înlocuită cu o taxă de poluare sub formă de vignetă. Această nouă taxă va fi diferenţiată ca valoare în funcţie de normele de poluare Euro, de emisiile de noxe, dar şi de carburantul folosit.

“Confirmăm că este în lucru introducerea unei taxe de intrare în oraşe mari. Pentru România, este în lucru introducerea, în locul timbrului de mediu, a unei taxe de intrare în marile oraşe, care presupune o plată în funcţie de noxe şi de combustibil, plus un sticker, cu o anumită culoare, pe anumite zone ale unui oraş. Astfel, pentru ca un şofer să poată intra cu o maşină poluantă în centrul oraşului, de exemplu, el va trebui să plătească o anumită taxă şi va primi în schimb un anumit sticker cu o culoare care îi va permite accesul. Din acest moment este în lucru şi o «zonare» a Bucureştiului“, au declarat surse pentru Profit.ro.

Odată cu introducerea acestei noi taxe, șoferii vor avea acces în diferite zone ale marilor oraşe doar pe baza unui sticker colorat lipit pe parbriz.

Ministrul Mediului, Daniel Constantin, a confirrmat vineri că grupul de lucru format la ministerul pe care îl conduce s-a inspirat în elaborarea înlocuirii timbrului de mediu din sistemele unor oraşe precum Budapesta, Londra sau Milano, care permit accesul autovehiculelor în centrul acestor oraşe prin plata unei taxe.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303

    Autoritatile lucreaza la un proiect pentru inlocuirea timbrului de mediu
    Soferii vor fi nevoiti sa plateasca o taxa de acces auto in marile orase
    Valoarea taxei va fi influentata de mai multi factori


Timbrul de mediu eliminat la inceputul lunii februarie ar putea fi inlocuit pe viitor cu o taxa de acces in marile orase. Autoritatile lucreaza momentan la un proiect, iar valoarea acestei taxe va depinde de mai multi factori.

La cateva zile de la eliminarea controversatului timbru de mediu, autoritatile au anuntat ca se cauta "solutii moderne" care sa il inlocuiasca, si care sa previna pana la urma o invazie de masini vechi.

Daca la acel moment nimeni nu putea sa spuna care sunt aceste solutii, acum au aparut primele informatii potrivit carora autoritatile lucreaza la un proiect care ar urma sa inlocuiasca timbrul de mediu cu o taxa auto de acces in marile orase, sub forma de vigneta.

Potrivit publicatiei Profit, la achizionarea vignetei soferul va primi un sticker colorat in functie de nivelul de acces pe care l-a ales, pe care va trebui sa-l lipeasca pe parbriz. Orasele vor fi impartite in zone distincte, iar asa cum te-ai fi asteptat, valoarea taxei va fi mai mare pentru accesul in zonele centrale decat in cele periferice.

Aceasta taxa va fi influenta de mai multi factori precum norma de poluare a masinii, emisiile de noxe stabilitate in cadrul Inspectiei Tehnice Periodice si nu in ultimul rand, de carburantul folosit (benzina sau diesel).

Sursele citate de publicatia amintita mai sus precizeaza ca "Este in lucru introducerea unei taxe de intrare in marile orase, care presupune o plata in functie de noxe si de combustibil plus un sticker, cu o anumita culoare, pe anumite zone ale unui oras. Astfel, pentru ca un sofer sa poata intra cu o masina poluanta in centrul orasului, el va trebui sa plateasca o anumita taxa si va primi in schimb un anumit sticker cu o culoare care ii va permite accesul."

Deocamdata nu se cunosc mai multe detalii despre acest proiect, nici o data exacta de la care va fi implementat acest sistem, insa cel mai probabil autoritatile vor oferi mai multe informatii oficiale in zilele urmatoare.

Mai toate marile orase europene au luat astfel de masuri impotriva masinilor poluante, iar statisticile arata ca acestea sunt intr-adevar eficiente, insa va fi interesant de vazut cum va functiona un astfel de sistem avand in vedere infrastructura precara din tara noastra.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
Daca pana acuma  masinile cu atestat istoric erau scutite de la timbrul de mediu, acuma cu noua taxa de oras vor fi sau nu vor fi scutite?

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
romeo.iancu
Membru Senior

Din: xaaaaaa
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 8423
Salut
eu fac cu masina de  serviciu cca 60000 km pe an si cu masina personala max 10000
nu este normal sa se puna taxa pe masina ci pe carburant
cite noxe scoti pe teava la 60000 m si cite la maxim 10000 km?
este aberant

Modificat de romeo.iancu (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la