CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Ela 22 Cluj la Simpatie.ro
| Femeie 22 ani Cluj cauta Barbat 22 - 48 ani |
|
Motreanu Sorin
Membru Senior
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
|
|
As dori sa montez pe Dacia din '73 o pompa de ulei cu debit marit. Pe Aro 10 am asa ceva si ungerea e foarte ok,presiunea la ulei de asemnea. M-ar interesa asa ceva si pentru Dacia 1300 de unde pot procura,ce producator serios fabrica o astfel de pompa sau dupa ce reper se poate recunoaste daca aleg sa o cumpar sh sau nos din targ sau de pe net.
Din pacate,ca piesa noua, singura oferta de asa ceva pe care am gasit-o pe net este chinezaria de Breckner dar nu as risca sa montez asa ceva pe masina.
Multumesc pentru atentie
_______________________________________ Dacia 1310-1980 Aro 10.4 - 1990 Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973 Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982 Mobra 50 S
|
|
pus acum 7 ani |
|
ydaniel
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1505
|
|
Foloseste cu mare incredere pompa de ulei cu debit marit produsa de catre Sc Pulsor Sa Scornicesti!Traditie&fiabilitate!
_______________________________________ ''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz
|
|
pus acum 7 ani |
|
Motreanu Sorin
Membru Senior
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
|
|
Se mai gaseste cumva pompa noua fab. de SC Pulsor? Pana acum nu am gasit pe unde am intrebat (e adevarat ca nu am facut inca cautari serioase) Si m-ar mai interesa daca stie cineva cum se poate deosebi fata de una cu debit normal (trebuie banuiesc sa aiba vreo inscriptie ceva)
Modificat de Motreanu Sorin (acum 7 ani)
_______________________________________ Dacia 1310-1980 Aro 10.4 - 1990 Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973 Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982 Mobra 50 S
|
|
pus acum 7 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Pentru motorul de 1289 nu recomand pompa de ulei cu debit marit. Motoarele de 1.4erau mai pretentioase cu presiunea de ulei. Montand o pompa cu debit marit la motorul de 1.3ori va determina o ardere fortata ori va arunca cu ulei pe la paliere si pe la joja,ceea ce va duce la interpretarea eronata ca motorul este uzat
|
|
pus acum 7 ani |
|
Motreanu Sorin
Membru Senior
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
|
|
Nu m-ar deranja daca arunca pumpicut de ulei. Oricum schimb uleiul ininte de termen la toate masiniile.Am o cunostinta care si-a montat pe o dacia 1310 din '87 asa ceva. Intradevar acum scapa ceva ulei pe la imbinarile motorului dar masina a facut peste 200 000 de km si motorul merge ceas.
_______________________________________ Dacia 1310-1980 Aro 10.4 - 1990 Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973 Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982 Mobra 50 S
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Motreanu Sorin a scris:
Nu m-ar deranja daca arunca pumpicut de ulei. Oricum schimb uleiul ininte de termen la toate masiniile.Am o cunostinta care si-a montat pe o dacia 1310 din '87 asa ceva. Intradevar acum scapa ceva ulei pe la imbinarile motorului dar masina a facut peste 200 000 de km si motorul merge ceas. |
Eu recomand sa lasi pompa veche. Eventual pune-i pinioane noi, care se mai gaseau. Apoi mai poti pune ceva saiba mica sub arcul supapei de siguranta a pompei, ca sa fie mai tensionat la montarea in locas. Poti monta si ala Breckner linistit, ca functioneaza mult si bine, nu conteaza daca e chinezarie, atata timp cat piesa nu are in componenta elemente de plastic sau cauciuc..
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
amb13
Moderator
Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
|
|
Motreanu Sorin a scris:
Nu m-ar deranja daca arunca pumpicut de ulei. Oricum schimb uleiul ininte de termen la toate masiniile.Am o cunostinta care si-a montat pe o dacia 1310 din '87 asa ceva. Intradevar acum scapa ceva ulei pe la imbinarile motorului dar masina a facut peste 200 000 de km si motorul merge ceas. |
Monteaza linistit !
_______________________________________ Decit sa moara trei, mai bine unul!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Motreanu Sorin
Membru Senior
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
|
|
Motreanu Sorin a scris:
Si m-ar mai interesa daca stie cineva cum se poate deosebi fata de una cu debit normal (trebuie banuiesc sa aiba vreo inscriptie ceva) |
Din cate am vazut (scriu pt a le fi util si altora care au nevoie de asa ceva) diferentierea dintre o pompa normala si una cu debit marit (de Pulsor) este facuta de inscriptia DM de pe corpul pompei
Modificat de Motreanu Sorin (acum 7 ani)
_______________________________________ Dacia 1310-1980 Aro 10.4 - 1990 Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973 Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982 Mobra 50 S
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Ala cu debit mmarit are pinioanele mai lungi.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
om_bland
Membru Senior
Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
|
|
Merge si cu debit marit pompa de ulei pe motorul de 1300 . Unchiul meu a montat pe motor asa ceva, si merge de 7 ani fara probleme.
|
|
pus acum 7 ani |
|
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
|
|
Cauta o pompa de ulei cu debit marit fabricate de Aerostar Bacau, daca mai gasesti. Fiecare pompa era testata individual si venea cu bulletin de masura in cutie. Faptul ca are debit marit te ajuta f mult, in special la turatii mici - relanti pina la vreo 2000 rot/min, mai ales atunci cind motorul e bine incins, vara, si uleiul e subtire. Nu mai spun de un bloc mai vechi, cu pierderi pe la palierele axei cu came...
|
|
pus acum 7 ani |
|
ronin
Membru Senior
Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1323
|
|
Mai bine cauta o pompa de renault 1300(5,11) second si garantat nu mai ai bube......am montat odata una de R5 turbo pe o dacie care statea cu becul aprins si la 2000 de ture,incredibil cum mergea motorul ala dupa aceea......
_______________________________________ Ba se poate!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Motreanu Sorin
Membru Senior
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
|
|
Un sfat avizat ar fi binevenit daca se pricepe cineva sa ma lamureasca
Mi-a picat in mana o pompa noua care nu-i nici de Aerostar nici de Pulsor...este fabricata de ALTUR Sltina. Multe voci spun ca pompele de ulei fabricate mai recent sunt din start cu debit marit si ca cele cu debit normal nu se mai fabrica de mult (??).Pompa este fabricata in 2008 dar pe capacul sorbului,abea vizibil scrie "dR - 5". Codul produsului este 6000 540 197.De asemenea mai scrie "ALTUR 5 - 2"
Banuiesc ca este cu debit normal (acel "dR" dar putea insemna debit redus?)
Eventual imi poate comunica cineva INALTIMEA exacta a PINIOANELOR pt pompele cu debit marit ca sa ma lamuresc odata ce "hram" poarta ? Stiu ca se pot diferentia dupa acest criteriu dar nu am pompa veche aici intrucat motorul a ramas desfacut in atelierul de la sat.
Modificat de Motreanu Sorin (acum 7 ani)
_______________________________________ Dacia 1310-1980 Aro 10.4 - 1990 Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973 Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982 Mobra 50 S
|
|
pus acum 7 ani |
|
Motreanu Sorin
Membru Senior
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
|
|
N-am mai avut rabdare si am demontat pinioanele apoi am dat o fuga pana la servici unde mai sunt tot felul de fieratanii uzate ramase prin magazii.Am dat peste o pompa fabricata inainte de 89 care avea sorbul spart si am extras pinioanele care intradevar sunt mai scunde decat cele de pe pompa mea de Slatina. Concluzie- pompa de Altur Slatina este cu debit marit....m-a derutat acea inscriptie mentionata in postul anterior.....
Am amorsat-o in ulei si obturand cu degetul conducta principala am actionat-o folosind o curea lata de cauciuc legata la axul unui electromotor cu turatie reglabila apoi ...SURPRIZA- chiar la turatie mica obs. ca supura putin intr-o zona la imbinarea dintre sorb si corpul pompei iar mai apoi am testat si sistemul de refulare constatand ca bila nu inchidea corespunzator si Toate aste doua probleme (care ar fi diminuat din performantele pompei ) sunt din cauza prelucrarilor de mantuiala !!!! Urmeaza sa planez mai fin suprafetele de contact si sa pun (sau confectionez personal) garnitura de clingherit. Cu bila deja am rezolvat,acum se aseaza bine pe scaunul ei si inchide bine.
Asadar iata cata atentie trebuie acordata pieselor mai complexe chiar daca sunt facute de producatori cu multe decenii de activitate cum e Altur-ul. Din cate am inteles nici Pulsorul nu e departe de astfel de mici probleme. Deci atentie la orice piesa inainte de a o monta pe masina !
Am comandat si una de Pulsor direct de la ei,sa am de rezerva ca incet-incet dispar. Sper sa iasa ok motorul,bine ca am lamurit si acest capitol iar topicul le pote fi folositor si altora care vor sa faca acest upgrade care duce la marirea duratei de exploatare a unui motor dupa reparatia capitala
Modificat de Motreanu Sorin (acum 7 ani)
_______________________________________ Dacia 1310-1980 Aro 10.4 - 1990 Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973 Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982 Mobra 50 S
|
|
pus acum 7 ani |
|
AdyC
Membru Senior
Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
|
|
Motreanu Sorin a scris:
Eventual imi poate comunica cineva INALTIMEA exacta a PINIOANELOR pt pompele cu debit marit ca sa ma lamuresc odata ce "hram" poarta ? Stiu ca se pot diferentia dupa acest criteriu dar nu am pompa veche aici intrucat motorul a ramas desfacut in atelierul de la sat. |
Pune o poza si se rezolva.
L.E. Vad ca ai rezolvat..
Modificat de AdyC (acum 7 ani)
_______________________________________ Dacia 1100 - 1969 Dacia 1100 - 1971 Dacia 1300 - 1980
|
|
pus acum 7 ani |
|
Motreanu Sorin
Membru Senior
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
|
|
Am primit si coletul de la Scornicesti si surpriza si pe pompa asta tot ALTUR scrie.Se pare ca la Pulsor doar le monteaza. Pretul a fost de 83 RON cu tva inclus ! Pentru cine mai doreste tin sa precizez ca cei de la Pulsor functionraza din nou si puteti comanda direct de la ei pompe de ulei,apa sau benzina complete sau subansamble ale acestora Voi posta cat de curand lista de preturi actualizata primita pe mail de la dumnealor
_______________________________________ Dacia 1310-1980 Aro 10.4 - 1990 Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973 Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982 Mobra 50 S
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Motreanu Sorin a scris:
Am primit si coletul de la Scornicesti si surpriza si pe pompa asta tot ALTUR scrie.Se pare ca la Pulsor doar le monteaza. Pretul a fost de 83 RON cu tva inclus ! Pentru cine mai doreste tin sa precizez ca cei de la Pulsor functionraza din nou si puteti comanda direct de la ei pompe de ulei,apa sau benzina complete sau subansamble ale acestora Voi posta cat de curand lista de preturi actualizata primita pe mail de la dumnealor |
Pentru Aro fabrica ceva? Sau doar pentru Dacia?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
om_bland
Membru Senior
Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
|
|
Pentru dumneavoastra domnu Misu
|
|
pus acum 7 ani |
|
AdyC
Membru Senior
Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
|
|
om_bland a scris:
http://www.pulsor.ro/produse/ Pentru dumneavoastra domnu Misu |
Bine de stiut.
_______________________________________ Dacia 1100 - 1969 Dacia 1100 - 1971 Dacia 1300 - 1980
|
|
pus acum 7 ani |
|
ydaniel
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1505
|
|
Altur toarne piese din aluminiu si la pulsor se asambleaza.
_______________________________________ ''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz
|
|
pus acum 7 ani |
|
Motreanu Sorin
Membru Senior
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
|
|
Eu le-am trimis mail la adresa de pe site si peste cateva zile (timp in care am si uitat si luasem una uitata intr-un magazin ) am primit raspuns si mi-au expediat comanda cu FanCourier-ul. Am si lista cu preturile pt tot ce produc ei dar nu stiu cum sa o atasez intrucat e cazut net-ul si scriu de pe telefon.Din cate am inteles fabrica a fost inchisa o perioada dar acum functioneaza din nou.
_______________________________________ Dacia 1310-1980 Aro 10.4 - 1990 Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973 Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982 Mobra 50 S
|
|
pus acum 7 ani |
|
ydaniel
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1505
|
|
_______________________________________ ''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz
|
|
pus acum 7 ani |
|
Motreanu Sorin
Membru Senior
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
|
|
Inseamna ca au actualizat,nu am mai avut timp sa ma uit.Cand m-am uitat eu era postata o lista mai veche
_______________________________________ Dacia 1310-1980 Aro 10.4 - 1990 Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973 Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982 Mobra 50 S
|
|
pus acum 7 ani |
|