CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: amandax
| Femeie 19 ani Iasi cauta Barbat 32 - 47 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Dupa cartea tehnica D127 are 290 kg. Probabil ca voi mai cupara inca un motor din zona, ca pun pariu ca voi mai gasi in satele din jurul Clujului, apoi le demontez pe amandoua, selectez tot ce este mai bun, apoi cumpar si piese noi care necesita schimbate. La toamna am cu ce ma distra. Bineinteles, ca daca gasec un L25 bun, atunci trecem la benzina!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
ydaniel a scris:
Reparare motor D127.005 necesar piese+manopera
-set motor:pot fi multe variante:romanesti de fabrici,de srl,turcesti sau Mahle -set de garnituri-unele nu vin cu garniturile patrate de la fluier-galeria de apa -semeringuri palier si distributie -disc ambreiaj si rulment presiune -pompa apa -pompa ulei -depresare si presare camasi bloc motor>operatie de facut la o presa de service chiulase -planate cele doua chiulasa,de obicei supapele de admisie prezinta defecte,mai bine se inlocuiesc cu supape noi -cumparat bucse pt biele -cumparat~alezat bucsele pt arborele cu came -rectificat arbore cotit -schimbat diuze injectoare -schimbat cap hidrualic,set garnituri si simmeringuri pompa injectie -filtru ulei nou -ulei motor nou -antigel -garnituri cupru etansare injectoare -spalare filtru aer tip umed -inlocuire tampon motor+cele 2 de la cutie,caci sigur sunt tocate -inlocuire furtunele de apa -montare termostat 82 gr C -montare difuzor radiator si inlocuire elice metalica cu una de plastic:usoara si cu mai multe pale-merge cea de la U 445. -spalare si inspectare pinioane distributie -curatare conducte ulei -curatare epuratorul gaze carter -estetica motor-chiulase-capace chiulase-galerie evacuare-saxofon -Capacul distributiei este din aluminiu,acolo de obicei s-a strans in dusmanie,filete stricate,lipsa planeitate -eu am folosit ultima oara set motor de Altur si segmenti Drouzjba-Razgrad-Bulgaria si am fost multumit.Sa nu pui segmenti Euroring-china ca sunt f moi si casanti. Exista segmenti Goetze-ultima oara costau cam 100e/set si pistoane Mahle cam 120lei/buc.Exista 6 cote reparatii arbore cotit si pistoane segmenti. Toate piesele mari sunt f grele,e bine de folosit girafa/palan de atelier. |
Astea le stiu, ca le fac la fiecare motor. Ai uitat sa treci pe lista curatarea pieselor de jegul uleios.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3983
|
|
Misu de Cluj a scris:
Bineinteles, ca daca gasec un L25 bun, atunci trecem la benzina! |
Nuuuuuuuuuuu !!!!!!
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 7 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3983
|
|
Misu de Cluj a scris:
Decat sa am de a face cu injectia mecanica de benzina, mai bine fac 10 Diesele. |
Suuuuper ! Poti sa incepi cu Brasoveanul !
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 7 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Misu de Cluj a scris:
ydaniel a scris:
Am de vanzare D127 f bun cu electromotor ISKRA,alternator Bosch de 75A,porneste si merge ff bine.Daca te coafeaza da-mi o veste. |
Din Bucuresti e prea departe! Transportul ar costa mai mult decat dublu decat motorul. Daca un motor D127 bun, complet echipat este in jur de 150 euro maxim, transportul dus intors pana la Bucuresti si inapoi, 650 km x 2 = 1300 km, inmultit cu 1,7 lei/ km, ar costa 2200 lei. 600-700 lei motorul si 2200 lei transportul = 2900 lei. Toata masina a costat 3000 lei. Atunci este mult mai ieftin sa o repar pe asta cu piese noi, ca ies mult mai ieftin. Deci nici vorba sa cumpar de la distanta asa de mare. Doar aici prin judetul Cluj sau prin judetele limitrofe, de la maxim 100-150 km. Daca nu gasesc un L25 in zona, atunci la toamna maapuc si o repar cu piese noi. Problema ca la L25 mai trebuie si restul, radiator, electromotor, carcasa de ambreiaj,etc. care daca lipsesc, sunt foarte greu de adunat. La Valcea au L25 in jur de 1000 lei, dar fara anexe, care se vand separat. Cu toate anexele plus transport si un L25 de la Valcea ar costa peste 2500 lei. Incet ajung la concluzia, ca cea mai buna solutie va fi sa-i fac reparatie capitala, ca atunci macar stiu ca motorul este bun. Si aparent este cea mai ieftina solutie, ca manopera de reparatie nu platesc. Doar cumpar piese. Iar ca sa reduc costurile de reparatie, probabil voi cumpara inca una, iar din doua aleg ce este mai bun + set motor nou, cuzineti. Asa ramane blocul motor original, cu seria originala din cartea de identitate. |
Cit ai scris ca e un motor bun diesel de Aro ? 150 de euro ? Mai pune...Cu banii aia iei un jaf de motor pe care trebuie sa-l faci. Cam cum e al tau...
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
gherghin nicolae a scris:
Misu de Cluj a scris:
ydaniel a scris:
Am de vanzare D127 f bun cu electromotor ISKRA,alternator Bosch de 75A,porneste si merge ff bine.Daca te coafeaza da-mi o veste. |
Din Bucuresti e prea departe! Transportul ar costa mai mult decat dublu decat motorul. Daca un motor D127 bun, complet echipat este in jur de 150 euro maxim, transportul dus intors pana la Bucuresti si inapoi, 650 km x 2 = 1300 km, inmultit cu 1,7 lei/ km, ar costa 2200 lei. 600-700 lei motorul si 2200 lei transportul = 2900 lei. Toata masina a costat 3000 lei. Atunci este mult mai ieftin sa o repar pe asta cu piese noi, ca ies mult mai ieftin. Deci nici vorba sa cumpar de la distanta asa de mare. Doar aici prin judetul Cluj sau prin judetele limitrofe, de la maxim 100-150 km. Daca nu gasesc un L25 in zona, atunci la toamna maapuc si o repar cu piese noi. Problema ca la L25 mai trebuie si restul, radiator, electromotor, carcasa de ambreiaj,etc. care daca lipsesc, sunt foarte greu de adunat. La Valcea au L25 in jur de 1000 lei, dar fara anexe, care se vand separat. Cu toate anexele plus transport si un L25 de la Valcea ar costa peste 2500 lei. Incet ajung la concluzia, ca cea mai buna solutie va fi sa-i fac reparatie capitala, ca atunci macar stiu ca motorul este bun. Si aparent este cea mai ieftina solutie, ca manopera de reparatie nu platesc. Doar cumpar piese. Iar ca sa reduc costurile de reparatie, probabil voi cumpara inca una, iar din doua aleg ce este mai bun + set motor nou, cuzineti. Asa ramane blocul motor original, cu seria originala din cartea de identitate. |
Cit ai scris ca e un motor bun diesel de Aro ? 150 de euro ? Mai pune...Cu banii aia iei un jaf de motor pe care trebuie sa-l faci. Cam cum e al tau... |
D127 nu are valoare la vanzare, 800-1000 lei. Maxim. Sunt de cilindree mare, nici cainele nu le cauta. Toti vor sa scape de ele. La Valcea se da si L25 la 1000-1500 lei. In toamna a cumparat un prieten un L25 aproape nou. Demontate de pe Aro de armata. Probabil ca de acolo voi cumpara motor ca sunt multe si poti alege. Nici nu poate valora un motor mai mult, de 200 euro, daca la Romtenica poti cumpara Aro intreg la 500 euro. Iar aia cum sunt cei de la Valcea care iau masinile casate de la armata, le cumpara la pret de fier vechi, in jur de 0,8 lei/kg. Pentru ei un motor costa in jur de 250-300 lei, daca le vand cu 1000 lei, au scos pret triplu.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
ydaniel
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1505
|
|
_______________________________________ ''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz
|
|
pus acum 7 ani |
|
AdyC
Membru Senior
Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
|
|
ydaniel a scris:
http://www.subito.it/auto/aro-serie-240-1982-torino-196909438.htm |
Are motor de Peugeot, trapa, costa 3.800 de euro si e in Italia, o combinatie care complica rau treaba, ca sa nu mai spun ca asta e doar ce se vede..
_______________________________________ Dacia 1100 - 1969 Dacia 1100 - 1971 Dacia 1300 - 1980
|
|
pus acum 7 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3983
|
|
Daca il faci culoarea asta ... poti sa-i pui si motor de mobra Acuma , serios , te apuci de motor nu ? Daca a fost incalzit ori s-au blocat segmentii in canale , cred ca scapi cu un set de segmenti , cuzineti si garnituri . Poate si pompa de ulei trebuie vazut ce e cu ea. Oricum cuzinetii de biela macar sa-i schimbi dar daca tot umbli, schimba-i toti . Asa usurel , calm si sa vezi ca treci si de asta .
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 7 ani |
|
robyn
Membru Activ
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 105
|
|
Sustin ce spune colegu mai sus,pana nu-l dasfaci sa vezi ce este in el,nu poti sa-ti dai seama de uzura.Macar apoi stii daca se mai poate/merita repara sau nu.
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
robyn a scris:
Sustin ce spune colegu mai sus,pana nu-l dasfaci sa vezi ce este in el,nu poti sa-ti dai seama de uzura.Macar apoi stii daca se mai poate/merita repara sau nu. |
Da corect! Dar avand in vedere unde si cum a fost exploatat, nu ma pot astepta la nimic bun. Problema la mine este ca din start as fi dorit un 244 benzinar, si de aia as pune un L25 in loc. Atunci nu merita sa ma ocup de motorul Diesel. O sa ma uit, zilele viitoare dau jos chiulasele, asa de curiozitate, sa vad cat de uzati sunt cilindrii. Dar acuma pana prin iunie nu ma pot ocupa serios de Aro, ca m-am apucat de Dacia caramizie, trebuie sa-i fac motorul si vopsit.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
amb13
Moderator
Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5004
|
|
Misu de Cluj a scris:
robyn a scris:
Sustin ce spune colegu mai sus,pana nu-l dasfaci sa vezi ce este in el,nu poti sa-ti dai seama de uzura.Macar apoi stii daca se mai poate/merita repara sau nu. |
Da corect! Dar avand in vedere unde si cum a fost exploatat, nu ma pot astepta la nimic bun. Problema la mine este ca din start as fi dorit un 244 benzinar, si de aia as pune un L25 in loc. Atunci nu merita sa ma ocup de motorul Diesel. O sa ma uit, zilele viitoare dau jos chiulasele, asa de curiozitate, sa vad cat de uzati sunt cilindrii. Dar acuma pana prin iunie nu ma pot ocupa serios de Aro, ca m-am apucat de Dacia caramizie, trebuie sa-i fac motorul si vopsit. |
Mai intii trebuie sa i treaca depresia
_______________________________________ Decit sa moara trei, mai bine unul!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
amb13 a scris:
Misu de Cluj a scris:
robyn a scris:
Sustin ce spune colegu mai sus,pana nu-l dasfaci sa vezi ce este in el,nu poti sa-ti dai seama de uzura.Macar apoi stii daca se mai poate/merita repara sau nu. |
Da corect! Dar avand in vedere unde si cum a fost exploatat, nu ma pot astepta la nimic bun. Problema la mine este ca din start as fi dorit un 244 benzinar, si de aia as pune un L25 in loc. Atunci nu merita sa ma ocup de motorul Diesel. O sa ma uit, zilele viitoare dau jos chiulasele, asa de curiozitate, sa vad cat de uzati sunt cilindrii. Dar acuma pana prin iunie nu ma pot ocupa serios de Aro, ca m-am apucat de Dacia caramizie, trebuie sa-i fac motorul si vopsit. |
Mai intii trebuie sa i treaca depresia |
Acuma ma tratez! Spal piese de Dacie murdare. Cel mai bun tratament antidepresiv!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Tov
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
|
|
partea proasta daca-i pui L25 este ca probabil o sa-ti trebuiasca si cutie si grupuri, deci alte cheltuieli
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Tov a scris:
partea proasta daca-i pui L25 este ca probabil o sa-ti trebuiasca si cutie si grupuri, deci alte cheltuieli |
Nu trebuie. Deja combinatia a fost probata de altii. Cutia nu difera, doar carcasa de ambreiaj. Partea buna cu grupurile ca deja din start imi lipseste grupul din fata. Daca pui L25 combinat cu grupurile de Diesel, are demaraj mai slab dar fuge 140-150 km/h. Pe drumuri de tara si offroad nu este combinatie buna. Dar este combinatia ideala petru asfalt, drumuri lungi si viteze mari. De la Cluj pana la Vama Veche o sa fac 3 ore! Va trebui alt radiator, alt electromotor si alt esapament. Suportii de motor sunt la fel, se potrivesc.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
razvy aro 10
Membru Junior
Din: beius
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 58
|
|
Astea is glume , L25 cu grupuri 11/41 va cere viteza a3-a la cea mai mica urcare , consumul va fi mai mare decat cu 8/33 Refa D 127 le si baga set de 102
Modificat de razvy aro 10 (acum 7 ani)
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
razvy aro 10 a scris:
Astea is glume , L25 cu grupuri 11/41 va cere viteza a3-a la cea mai mica urcare , consumul va fi mai mare decat cu 8/33 Refa D 127 le si baga set de 102 |
Nici vorba. Grup fata oricum nu mai am deloc. Daca face figuri, pun si grupuri. Dieselurile vor fi in viitor foarte haituite. Va fi razboi impotriva motoarelor Diesel, mai ales impotriva celor mari. Plus ca si mie imi convine sa am mai multe masini cu motoare identice, ca deja am strans o gramada de piese pentru L25. D127-le o voi dezmembra si probabil o voi vinde sub forma de piese. Incet, voi construi un Aro 244 pe benzina. Nu ma grabesc!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
ydaniel
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1505
|
|
razvy aro 10 a scris:
Astea is glume , L25 cu grupuri 11/41 va cere viteza a3-a la cea mai mica urcare , consumul va fi mai mare decat cu 8/33 Refa D 127 le si baga set de 102 |
BIG LIKE!!
_______________________________________ ''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz
|
|
pus acum 7 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3983
|
|
M-ai omorat cu benzinarul tau. Ma faci sa bag diesel si la Dacie . Ba chiar si la Mobra ! Numai de al naibii . Singurele motoare care au testicule sunt diesel .Benzinarele falfaie si miauna ca niste muieri .
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 7 ani |
|
andrei_barut
Membru Activ
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 100
|
|
Am avut un 320 din 1996 cu motor de bv si am ramas placut surprins de consumul de doar 8%,comparativ cu minim 12 % la un Daily nou pe care il avem la firma unde lucrez. Singura problema era ca nu prea pornea iarna, mai deloc. Tin minte ,ca o data,un prieten care accidentase o Dacie m-a rugat sa-l tractez si pur si simplu doar luam piciorul de pe ambreiaj, fara sa accelerez deloc si nu il sinteam , nu isi tradeaza originile de motor de tractor.
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Ideea este ca la origine Aro 24 a fost proiectat cu motorul L25. Ala era motorul de baza, cu care a fost initial Aro 24 proiectat. D127 a fost adaptat, dar prea grea si prea cu comportament de tractor, nu se potrivea. Ca sa scape de comportamentul badaran de tractor, au facut L27-le Dieselul de Campulung, dar nici ala nu a fost prea reusit. Chiar si varianta ulterioara TDX turbo avea renume ca nu era fiabil. Apoi a urmat L30-ul, care este un L25 marit la 3000 cmc. Ala e foarte rar.
Dintre motoarele romanesti L25 ul este cel mai potrivit pentru Aro 244 si 243. D127 probabil e mai potrivit la camioneta Aro 320 si la TV14, care oricum erau pe post de catar caraus.
In anii '80, cand nu era benzina si gaseai motorina pe la soferi, atunci era ideal motorul Diesel. Dar acuma cand diferenta dintre litrul de motorina si benzina este de 2 bani, atunci chiar nu conteaza ca L25 -ul consuma mai mult, mai ales ca astea ce avem noi sunt masini cu care circulam doar cateva sute de km pe an pana la diverse evenimente si inapoi. Atunci ne putem permite luxul sa avem un motor pe benzina sub capota, care nu baraie, nu te afuma si porneste usor.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
razvy aro 10
Membru Junior
Din: beius
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 58
|
|
Poate ca tie ti se merita benzinar , dar eu de exemplu fac 25 chiar si 30000 km cu zecaru , eu nu am scos sub 11 litri de benzina , cu dieselu am scos si sub 7
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
razvy aro 10 a scris:
Poate ca tie ti se merita benzinar , dar eu de exemplu fac 25 chiar si 30000 km cu zecaru , eu nu am scos sub 11 litri de benzina , cu dieselu am scos si sub 7 |
Da de unde 11 litri! Poate cu motorul de 1400 sau 1600. Astea ale mele de seria 1 cu motor de 1300 nu consuma mai mult de 8,5-9 litri.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
razvy aro 10
Membru Junior
Din: beius
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 58
|
|
Am avut cam tote motorizarile puse de fabric pe aro 10 1,3 1,4 1,6 dacia 1,9 D si 1,9 td de renault , cel mai mic consum il am cu td de cre sunt foarte multumit , nu m avut vw sau daewoo , dintre motorele dacia cel mai mic consum lam avut cu 1,6 care are aproape performantele motorului 1,9 td , iar cel mai mare cu motorul de 1,4 , care este sub 1,3 ca si performante , are cuplu si puterea la o turatie mult prea mare
|
|
pus acum 7 ani |
|
Motreanu Sorin
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 707
|
|
Eu am pus jicloare de 1300 si am un consum foarte bun cu motorul de 1400.Nu trece de 7% dar cu mentiunea ca circul destul de putin in urban. La drm intins scade si sub 7 DAR motorul este exrem de puturos la demaraj. Evident pot prinde si asa 120/h dar dureaza ceva mai mult. Cel mai greu este in oras unde se mai lasa cu claxoane dupa plecarea de la semafor dar la portofel e OK si n-am renuntat la grupul fata cum faceau unii
Modificat de Motreanu Sorin (acum 7 ani)
_______________________________________ Dacia 1310-1980 Aro 10.4 - 1990 Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973 Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982 Mobra 50 S
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Azi am facut inspectie in subsolul casi unde am piesele si mi-am dat seama, ca am pe stoc inca atata vopsea verde militar, incat pot vopsi inca doua Aro. Deci probabil ca si Maxy2 va capata tinuta militara. In Alb nu o voi revopsi in nici un caz, ca mai am doua masini albe si orice fir de praf se vede pe ele. Ar mai putea sa fie printre optiuni Bleu Capri 68 sau Verde 6016. Poate si Visiniu 28. Mi-ar placea albastrul inchis Bleu Capri 68 ca este o culoare eleganta. Verdele Ral 6016 ar merge in combinatie cu niste dungi albe si albastre.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Verde Ral 6016 ar fi o culoare interesanta si rara.
39.1KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Si Bleu Capri 680 imi place mult, ca este o culoare eleganta si nepretentioasa.
47.4KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Visiniu cu dungi. Dungile astea ar merge si cu culorile din pozele anterioare.
40KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
O alta poza cu dungile ce se aplicau din fabrica.
39.6KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Zilele urmatoare cand voi avea mai mult timp liber, voi face cateva desene cu diverse culori. Dar tind sa ma inclin catre Bleu Capri 680.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Alex1300BV
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
|
|
eu as "vota" pentru kaki. cu accesorii militare exterioare
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Alex1300BV a scris:
eu as "vota" pentru kaki. cu accesorii militare exterioare |
Ala are avantajul ca am deja o gramada de vopsea in pivnita
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3983
|
|
Misu de Cluj a scris:
Visiniu cu dungi. Dungile astea ar merge si cu culorile din pozele anterioare. |
Am zis eu ca ajungi la mov cu el ! Cu dungi roz !
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 7 ani |
|
razvy aro 10
Membru Junior
Din: beius
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 58
|
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
razvy aro 10 a scris:
http://aro4x4.net/smf/viewtopic.php?f=5&t=11248 |
Demential! Foarte frumos exemplar! Ala da! Daca ar fi fost si cu motor L25, ar fi fost si mai demential. Si este intreg, fara modificari sau adaptari. Cu geamuri culisante pe usile din spate si fara geamuri mici pe spate. Probabil printre cele mai vechi Aro 244 timpuriu existent. Seria cu 66000 deci este clar fabricat la inceputul anului 1981. Fabricat intre Maxy1 si Maxy2.
Aro_
La Maxy1 seria este cu 59000, din toamna lui 1980, iar Maxy 2 are deja seria cu 92000, de la inceputul lui 1983.
O sa pun si eu masaca de tip vechi la a mea, ca se pare ca a fost original cu masca veche, apoi a fost lovita si schimbata. Pe spate am bara de tip vechi originala, pe fata am bara noua cu bandouri de plastic si masca de tip nou. Asa ceva nu a fost din fabrica. Mai mult ca sigur, ca masina mea a fost lovita si reparata cu elemente mai noi. O voi readuce la original.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
gavrisan lucian
Moderator
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 860
|
|
Eu as lasa masina la culoarea originala cu motorul original,modificarile ce vrei sa le aduci distrug originalitatea masini!!!Daca crezi ca fata e din alt film e alceva dar cind ca toata lumea iti spune acelasi lucru,sa o lasi asa,motorul diesel il faci si ii originala!!!Nu cred ca stai acum in vopseaua ce o ai ramasa,albe sunt putine,nu cred ca ii trebuie nici dungi,vezi poze pe net cum era si adu-o la originalitate,verzi,Kachi sunt destule....
|
|
pus acum 7 ani |
|
ydaniel
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1505
|
|
Alb 13 cu D127.Restul e can-can!!
_______________________________________ ''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
gavrisan lucian a scris:
Eu as lasa masina la culoarea originala cu motorul original,modificarile ce vrei sa le aduci distrug originalitatea masini!!!Daca crezi ca fata e din alt film e alceva dar cind ca toata lumea iti spune acelasi lucru,sa o lasi asa,motorul diesel il faci si ii originala!!!Nu cred ca stai acum in vopseaua ce o ai ramasa,albe sunt putine,nu cred ca ii trebuie nici dungi,vezi poze pe net cum era si adu-o la originalitate,verzi,Kachi sunt destule.... |
Da. Este un punct de vedere. (Tu de ce vrei sa transformi Dacia Sport sa arate exact ca ala din in filmul Raliul? De aia ca ai deja un fix format si stii ce vrei sa obtii) Asa este si in cazul meu! Daca ar fi in stare originala, bine pastrata, nu as interveni (vezi Foxy2 si 3 unde doar am retusat si am pastrat vopseaua originala). Dar masina asta a fost killerita, chinuita si ucisa, necesitand lucrari ample! Fata masinii este din alt film, ca spatele este de tip vechi si botul este deja cu facelift. Mai mult ca sigur ca a avut initial masca de tip vechi si a suferit ulterior un accident frontal. Apoi l-au reparat cu ce era la indemana! Omul nu a stiut sa-mi zica exact ca el l-a cumparat dupa revolutie, iar atunci deja a fost facuta tablaria si revopsita o data. Si esenta este ca nu am vrut niciodata si nici nu vreau sa am Aro cu motor de tractor! Pur si simplu, nu imi place motorul de tractor. Eu din start am vrut un Aro 244 timpuriu cu motorizare pe benzina. Din ala nu mai gasesti, degeaba cauti. Am cautat timp de mai multi ani si nu mai exista! Asa ca voi face una, in configuratie originala de fabrica, cu motor L25! Nu este modificat, nu este tunat, este motor original L25, in configuratie originala! Si am gasit deja motorul L25 cu doar cateva mii de km. Am vorbit deja si cu Bogdan Coconoiu si zice ca nu este o problema schimbarea motorului, atata timp cat a existat montat si L25 in 1983. Pe placuta de identificare a masinii oricum e stantat doar 244, nu apare D-ul. Aro 244 Diesel sunt sute si sute de exemplare, peste tot sunt doar din alea. Dar cauta Aro 244 pe benzina, sa vedem cate mai gasesti. Iti spun ca nu mai gasesti, iar daca totusi gasesti le poti numara pe degetele de pe o mana!! Iar culoare mai vad, oricum a fost vopsita de nenumarate ori si va necesita lucrari de tinichigerie si chiar schimbarea unor elemente de caroserie. Daca ar fi fost macar partial ramasa vopseaua originala, l-as lasa asa alba cum este. Dar asa killerita si festelita, pot sa aleg linistit ce culoare doresc din paleta folosita in 1983.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
razvy aro 10
Membru Junior
Din: beius
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 58
|
|
E bun motoru D 127 , dar la drumuri lungi te omoara , am facut un drum Gilau Beius cu un 243 cu brasov , masina nepornita de ani de zile , sa comportat perfect , dar esti exact ca in tractor, rezervoru er plin cu motorina de ani de zile , am fost in peco , am bagat de 30 lei ca mai mult nu a intrat , am plecat asa la drum , asta e avantaju brsovului merge cu orice arde , da la drumuri lungi te omoara
|
|
pus acum 7 ani |
|
Motreanu Sorin
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 707
|
|
Daca ai reusi cumva sa ii gasesti o parte frontala cu faruri rectangulare ar fi super.Acelea chiar sunt extrem de rare din pacate (dar si frumoase).Modelul vechi cu faruri rotunde ai deja pe 243,ar fi bievenita putina diversitate.Sper sa poti gasi,i-ar sta super...asta desigur daca e-n ton si cu gusturike tale.
Mult succes in acest proiect minunat !
Ps: propunerea mea pentru culoare ar fi portocaliu cu cabina alba sau maro- cea di urma o culoare mai rara dar a existat pe Aro 24x si l-ar prinde chiar bine
Modificat de Motreanu Sorin (acum 7 ani)
_______________________________________ Dacia 1310-1980 Aro 10.4 - 1990 Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973 Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982 Mobra 50 S
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
razvy aro 10 a scris:
E bun motoru D 127 , dar la drumuri lungi te omoara , am facut un drum Gilau Beius cu un 243 cu brasov , masina nepornita de ani de zile , sa comportat perfect , dar esti exact ca in tractor, rezervoru er plin cu motorina de ani de zile , am fost in peco , am bagat de 30 lei ca mai mult nu a intrat , am plecat asa la drum , asta e avantaju brsovului merge cu orice arde , da la drumuri lungi te omoara |
Pai tocmai asta nu vreau! Eu vreau masina, nu tractor! O sa vedeti ca o sa iasa bine, rezultatul va fi frumos!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Motreanu Sorin a scris:
Daca ai reusi cumva sa ii gasesti o parte frontala cu faruri rectangulare ar fi super.Acelea chiar sunt extrem de rare din pacate (dar si frumoase).Modelul vechi cu faruri rotunde ai deja pe 243,ar fi bievenita putina diversitate.Sper sa poti gasi,i-ar sta super...asta desigur daca e-n ton si cu gusturike tale.
Mult succes in acest proiect minunat ! |
Da. Unde gasesc masca cu far oval? Doar ca masca cu far rectangular a fost fabricat doar pana in 1977. De si am vazut acel Aro 240 bej din 1981, care avea tot faruri de Dacia 1300.
39.6KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Motreanu Sorin
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 707
|
|
Am editat mesajul de mai sus si ti-am sugerat si o propunere de culoare...poate iti place.Succes !
_______________________________________ Dacia 1310-1980 Aro 10.4 - 1990 Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973 Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982 Mobra 50 S
|
|
pus acum 7 ani |
|
Alex1300BV
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
|
|
Cât despre culoare, poate are cineva un program informatic si poate face simulari pe adevaratele poze ale masinii de pe topic. Asa o sa ne dam seama cum va arata, in functie de alegere.
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Alex1300BV a scris:
Cât despre culoare, poate are cineva un program informatic si poate face simulari pe adevaratele poze ale masinii de pe topic. Asa o sa ne dam seama cum va arata, in functie de alegere. |
Da. Voi incerca sa fac simulari cu recolored.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
ydaniel
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1505
|
|
Ia uite
91.8KB
_______________________________________ ''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz
|
|
pus acum 7 ani |
|
CatalinSV
Membru Senior
Din: Falticeni,jud SV
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 581
|
|
ce se asorteaza domnisoara cu masina
_______________________________________ Vw golf mk2 '91
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Ala e singurul aro cu piscina.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Face 2 face. Maxy 2 discuta cu Foxy 2.
75.5KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Am dat jos carcasa de la cutie sa fac masuratori pentru carcasa de ambreiaj, dar din pacate carcasa de ambreiaj de M461 nu se potriveste pe Aro. Cutia de viteze de M461 are altfel dispuse prezoanele.
42.7KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
razvy aro 10
Membru Junior
Din: beius
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 58
|
|
Pt L 25 ai nevoie de o carcasa pt cutie de aro de L25 , l27 ,dx28 ,tdx, sau L30 , am vazut pe olx , sau Rares Tocut pe facebook are una ca a avut L27 si a pus brasov
|
|
pus acum 7 ani |
|
ydaniel
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1505
|
|
ce maciuci ai!!!
_______________________________________ ''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
razvy aro 10 a scris:
Pt L 25 ai nevoie de o carcasa pt cutie de aro de L25 , l27 ,dx28 ,tdx, sau L30 , am vazut pe olx , sau Rares Tocut pe facebook are una ca a avut L27 si a pus brasov |
Cum as putea sa dau de Rares Tocut? Ca am cautat pe facebook si nu l-am gasit. Ai un link catre profilul sau de facebook? Ala de pe olx cere 500 lei. Prea mult pentru o amarata de carcasa. O sa intreb si pe la magazinele din Campulung. Is curios cat costa una noua. Daca nu gasesc, duc carcasa de M461 la strungar sa-i mute doua prezoane.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
paraipan
Membru Activ
Din: craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 167
|
|
Va salut! D-le Misu, inteleg ca, cautati carcasa de ambreiaj de benzinar? Am pus acum 5 min o intrebare la un nene din Craiova care imi mai furnizeaza mie piese( dezmembreaza aro), are un motor benzinar, dar nefiind acum acasa nu stie exact daca are si carcasa ambreiajului pe el. A ramas sa-l sun pe la 12,30, sa stiu sigur daca are sau nu si va anunt!
_______________________________________ Omul de onoare doar o vorba are!
|
|
pus acum 7 ani |
|
paraipan
Membru Activ
Din: craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 167
|
|
Ca informatie, omul cere 350 lei pe motor, dar nu mai are carbul original, e modificat pentru cel de dacie... Daca vreti, va pot da in privat nr. de telefon al omului, sa vorbiti cu el, are multe piese si nu e lacom deloc la bani, e foarte cumsecade! Exemplu: pe un cap de bara aproape nou-pe care il luam doar pentru burduf- mi-a cerut 5 lei, i-am dat 10 lei si mi-a zis cu respect "Se vede ca stii valoarea fierului..."
_______________________________________ Omul de onoare doar o vorba are!
|
|
pus acum 7 ani |
|
paraipan
Membru Activ
Din: craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 167
|
|
La 12.34 omul nu ajunsese acasa, a ramas sa ma sune!
_______________________________________ Omul de onoare doar o vorba are!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
paraipan a scris:
Ca informatie, omul cere 350 lei pe motor, dar nu mai are carbul original, e modificat pentru cel de dacie... Daca vreti, va pot da in privat nr. de telefon al omului, sa vorbiti cu el, are multe piese si nu e lacom deloc la bani, e foarte cumsecade! Exemplu: pe un cap de bara aproape nou-pe care il luam doar pentru burduf- mi-a cerut 5 lei, i-am dat 10 lei si mi-a zis cu respect "Se vede ca stii valoarea fierului..." |
Ok. Mersi! Vorbim, sa vedem ce are.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
razvy aro 10
Membru Junior
Din: beius
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 58
|
|
Misu de Cluj a scris:
razvy aro 10 a scris:
Pt L 25 ai nevoie de o carcasa pt cutie de aro de L25 , l27 ,dx28 ,tdx, sau L30 , am vazut pe olx , sau Rares Tocut pe facebook are una ca a avut L27 si a pus brasov |
Cum as putea sa dau de Rares Tocut? Ca am cautat pe facebook si nu l-am gasit. Ai un link catre profilul sau de facebook? Ala de pe olx cere 500 lei. Prea mult pentru o amarata de carcasa. O sa intreb si pe la magazinele din Campulung. Is curios cat costa una noua. Daca nu gasesc, duc carcasa de M461 la strungar sa-i mute doua prezoane. | Am trimis mesaj pe facebook link cu adresa lui
|
|
pus acum 7 ani |
|
paraipan
Membru Activ
Din: craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 167
|
|
Am vorbit cu omul, nu are carcasa ambreiaj pt. L 25. Peste vreo ora ma intalnesc cu el sa Iau o "baita" pentru ambreiajul de brasovean si vad de ce Piese mai dispune pentru benzinar, urmand sa las mesaj.
_______________________________________ Omul de onoare doar o vorba are!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Myronutu mi-a dat o carcasa de campulung. Acuma l-am adus acasa.
53.9KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Asta se potriveste pe cutie. Am masurat si are prezoanele unde trebuie.
50.4KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Diferenta mare intre carcasa de ambreiaj de L25 pentru Aro24 si M461. Partea dinspre motor e la fel, dar partea dinspre cutie difera.
69.2KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
A venit si electromotorul de L25 de la Tavi74.
36.6KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Si doua manere cromate de Dacia pentru oblonul superior. Vestea buna ar fi ca am facut niste investigatii si se pare ca mecanismul de zavorare se afla in oblonul superior, doar ca dessteptii au sudat niste table peste el. Deci sunt sanse sa recuperez mecanismul de inchidere.
52.5KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Original au fost niste manere speciale. Din alea oricum nu sunt sanse sa mai gasesc. Adaptez din mers si salvez ce pot. Voi separa oblonul superior de cel inferior, voi taia toate porcariile sudate, apoi le voi reconstrui. Doua manere de Dacia 1300 si in mijloc buton de portbagaj de Dacie, adaptate cumva sa fie functionale. Sper sa pot salva mecanismul de zavorare.
Apoi cu geamurile mici inca nu stiu sa le las sau sa le sudez. Chiar in 1983 au aparut geamurile mici pe spate. De fapt primele modele facelift au fost expuse la TIB 82, dar in productie au intrat in 1983. Este singurul an de fabricatie, cand au existat si modele vechi alaturi, fara geamuri mici alaturi de modelul nou cu facelift cu geamuri. Iar masina fiind din 1983, teoretic as putea renunta la geamurile mici din spate, sa o modific ca sa arate mai veche. Pe de alta parte geamurile alea nu-s chiar rele. La Maxy1, care este din 1980, nu exista geamuri mici, doar tabla. Si e tare naspa cand te duci cu spatele, ...
La fel, as renunta si la lampa de mers inapoi, de pe partea dreapta. Pana in 1981 a fost o singura lampa rotunda pe stanga. In 1982 a fost pus lampa de mers inapoi de Dacia 1300, tot doar pe stanga. Apoi candva in 1983 a aparut si pe dreapta. Deci va ramane doar o singura lampa de mers inapoi pe stanga.
Acuma macar am model, si daca am nevoie de masuratori, pot apela la colegul din Iasi cu Aro gri.
Asta din Iasi are si suportul de numar rabatabil, montat pe mijloc pe oblonul inferior. Si pe ala l-as putea reproduce.
130.9KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
ydaniel
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1505
|
|
am eu maner nou de a 24.
_______________________________________ ''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
ydaniel a scris:
am eu maner nou de a 24. |
Din ala dublu? Atunci ce mai astepti?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
ydaniel
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1505
|
|
cred ca am vreo 5-6 bucati.
_______________________________________ ''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
ydaniel a scris:
cred ca am vreo 5-6 bucati. |
Atunci cu una fa-mi te rog un colet pascal, la reduceri de pret si cu maciuci bonus.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
ydaniel
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1505
|
|
Stai sa dau de ele...ca de vreo 2luni caut set de broaste usa pt Aro si nu dau de ele.am si set broaste cu 2 chei noi si buson rezervor,cromate,inscriptionate cu Aro,noi,neuf....
_______________________________________ ''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz
|
|
pus acum 7 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3983
|
|
Misu de Cluj a scris:
Se pare ce motorul Diesel are zilele numarate. In curand va poposi L25-ul in atelier. Iar pe D127 nu il mai dau lui Vranceanu (ca nu merita, a vrut sa ma impaieze si m-am suparat), mai bine am gasit alta intrebuintare ecologica. Va deveni un generator eolian invers si stationar. Adica motorul D127 va antrena o turbina eoliana cu ajutorul unui lant de bicicleta. Cand nu este vant, pornesc motorul, care va invarti elicea si se va face vant (pentru polenizat copaci, uscat haine, concurs de aeromodele etc). Vantul poate fi folosit in multe feluri. Cea mai potrivita intrebuintare pentru un D127 Energia verde este esentiala in lumea de azi! Asa de Paste, cand beau cateva beri, imi vin cele mai stralucite idei. |
Ai umblat la damingeana deja ?
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 7 ani |
|
Alex1300BV
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
|
|
Tot la capitolul idei nu va faceti Aro-ul cu motor diesel pt rotile din fata, si al doilea motor benzina pt rotile spate... (plasat in spate, bineinteles) Asa, impacati pe toata lumea si aveti o masina puternica.
|
|
pus acum 7 ani |
|
vercingetorix
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 513
|
|
Pastreaza Brasovul, peste vreo 30 de ani cand se vor termina rezervele de petrol vei circula cu un motor cu ulei de floarea soarelui. Singura problema va fi mirosul de gogosi caracteristic uleiului incins, dar te vei descurca. Paste Fericit !
|
|
pus acum 7 ani |
|
vlpre87
Membru Junior
Din: Oltenita
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 55
|
|
Misu de Cluj a scris:
razvy aro 10 a scris:
Pt L 25 ai nevoie de o carcasa pt cutie de aro de L25 , l27 ,dx28 ,tdx, sau L30 , am vazut pe olx , sau Rares Tocut pe facebook are una ca a avut L27 si a pus brasov |
Cum as putea sa dau de Rares Tocut? Ca am cautat pe facebook si nu l-am gasit. Ai un link catre profilul sau de facebook? Ala de pe olx cere 500 lei. Prea mult pentru o amarata de carcasa. O sa intreb si pe la magazinele din Campulung. Is curios cat costa una noua. Daca nu gasesc, duc carcasa de M461 la strungar sa-i mute doua prezoane. |
Si eu am o carcasa de ambreiaj...cred ca e de campulung...
|
|
pus acum 7 ani |
|
TNT
Membru Junior
Din: Oradea
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 53
|
|
|
pus acum 7 ani |
|
Tov
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
|
|
asta chiar a fost piesa si la pret a fost f ok ai economisit zeci de ore de chinuiala si injuraturi
|
|
pus acum 7 ani |
|
TNT
Membru Junior
Din: Oradea
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 53
|
|
Ma bucur ca ti-a fost de folos !
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Am facut o descoperice! Maxy2 are grupuri 7/33. Grupuri de benzinar. Daca era Diesel din fabrica, trebuia sa aibe grupuri 11/41. Oare candva la inceputuri o fi fost benzinar si apoi l-au Dieselizat? Grupul fata este praf. Imi trebuie un grup fata 7/33. Are cinena ve vanzare? Sau macar coroana si pinionul de atac?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
ydaniel
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1505
|
|
7/33 e bun la tras 5 tone.
_______________________________________ ''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
61.8KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Pe grupul din spate unde este stantat?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|