Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Nu sunt adeptul motoarelor Diesel, dar nu mai cumparam ce vrem, ci cumparam ce gasim. Azi l-am curatat. Este saraca Maxy2 destul de chinuita. Vroiam un 244 benzinar timpuriu, dar nu mai poti gasi asa ceva. Este modelul de trecere, chiar cand au facut faceliftul din 1983. Tot felul de minuni, chedere vopsite , fire infasurate in locul sigurantelor si din astea. Tabla este buna, rugina are doar la podele pe la pedalierul din fata si pe la piciorele pasagerilor din spate. Grup fata nu mai are doar carcasa si niste ramasite de planetare di de cardan, nici MRL-uri. Scaunele au tapiteria distrusa, deocamdata le-am pus niste huse, sa nu fac hepatita casnd ma asez pe ele. Tapiteria de plafon e groaznica, din material pentru canapea cu floricele. Tapiteria de la usi in franjuri. Usile nu prea se inchid, trbuie ajustate. Nu are ambreiaj, pedala e la podea, si pedala de frana e la podea, nici frana de mana nu functioneaza. Avea oblon dublu pe spate care a fost sudat impreuna si l-au transformat in hayon. Suportul rotii de rezerva lipseste. In rest are chestii interesante, cum ar fi geamul mic triunghiular de la usile din fata nu se deschid cu maner, ci cu rozeta. Are doua locasuri de baterie, una pe dreapta si una pe stanga. Pe dreapta nu incap doua baterii si nici pe stanga. Asa pare sa fie din fabrica, nu sunt mestereli si suduri pe acolo. Motorul era plin de ulei, dupa multe spalari a aparut un strat de grund maro. Arata destul de urat. Nu a mai fost pornit de peste 10 ani. Actele is ok, are carte de identitate cu stampila de radiere si cu mentiunea “radiat la cerere”. An de fabricatie 1984 in acte, dar pe placuta de identificare este stantat 1983. Seriile corespund cu actele. Am mai primit un parbriz cu cheder, trei geamuri laterale si o punga plina de tot felul de maruntaie si ramasite, pe care inca nu le-am inventariat. Am gasit emblemele cromate cu “244D”, care sunt rupte, dar le pot repara. Pun cateva poze aici, deocamdata nu-i fac topic de prezentare. Urmatorul pas va fi sa chimb uleiul, filtrul de ulei, filtrele de motorina, sa pun borne la cablurile de la baterii ca au fost taiate bornele, apoi la sfarsitul saptamanii voi incerca sa-i dau o cheie. Nu cred ca o voi modifica, cu masca de tip vechi, o voi lasa asa cum este. Cred ca a meritat 700 euro ca nici de la Romtehnica nu cumperi nimic sub pretul ala, ca tot acolo ajungi cu intermedierea, tva-ul. Eu zic ca a supravietuit destul de intreaga celor 34 de ani in care a carat capsuni si varza la piata. A avut doar doi proprietari, primul a fost un ciobandin Sibiu, care l-o cumparat de noua in 1984, apoi in 1988 l-o cumparat cel din Satu-Mare, de la care l-am cumparat eu ieri. Deci si-a petrecut viata intr-un sat din judetul Satu-Mare, la 2 km de granita cu Ucraina (ieri m-am amortit pana am ajuns acolo, chiar unde se agata harta Romaniei in cui). Mult timp a stat in garaj, dar acuma ginerele sau a adus trei Ford Escort kombi din anii 90, care i-au luat locul la Aro, si l-au dat afara din garaj. De jumatate de an statea in curte, langa grajd. Va fi de munca si la asta, dar oricum exemplare timpurii in stare buna nu mai gasesti. Lipsea un 244 din colectie. Deocamdata nu ma apuc si de asta. Doar vreau sa-i pornesc motorul si sa separ hidrauluca la ambreiaj. Eventual repar si franele. Asa sa o pot misca prin curte.
Maxy_
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|